+ Reply to Thread
Page 2 of 3 1 2 3
Results 11 to 20 of 28

Thread: بونص مقابل الردود والمشاركات

• Thread Tools
  1. #11 Collapse post
    ka 2012 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    58 USD
    Thanks
    31
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمة الله مشكور على هذا الموضوع اخي انا اعرف الشركة من زمان وتعاملت معاهم في المسابقات التجريبية وكنت اربح و اسحب المبلغ بدون شروط و الشركة اسمها ربوفوركس و هي ايضا تقدم بونص 30 دولار عند التسجيل
    و المنتدي الدي وضعته هو منتدي جيد و يدفع 30 سنت عن كل رد انا مسجل فيه لكنت دعمتك تسستاهل اما عن الاشخاص اللدين يتكلمون عن رابط الاختصار ارجو ان يعيدو التفكير في كلامهم عدما يأتيكم شخص بمعلومة جديدة أنت لن تستطيع
    مكافأته الا بهده الطريقة فلا تبخلو على شخص نشر ولو كلمة مفيدة يجب ان تدعمو بعض لنرتقي

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. الاعضاء التاليين يشكرون ka 2012 علي هذه المشاركة المفيدة

snnaky(10-16-2017)

3. #12 Collapse post
    eslam etman is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    348 USD
    Thanks
    7,262
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخى العزيز موضوعك مخالف لقوانين المنتدى فلا يجب ان تقوم بعمل دعايا لاى منتدى او شركة اخرى هنا فهذا مخالف تماما

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. الاعضاء التاليين يشكرون eslam etman علي هذه المشاركة المفيدة

shr(10-18-2017)

5. #13 Collapse post
    Koko ans is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    1 USD
    Thanks
    27
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . أخي صاحب البوست مش عيب انك تحاول تستنفع من الناس ولكن العيب انك ما تقدمش أي فائدة الناس اللي ساعدتك عشان كدا أنصحك بعدم وضع أي إعلان عن أي موقع بدون إثبات دفع حقيقي عشان الناس تثق فيك ونساعد بعض كلنا وشكرا جدا لك أخي.

6. #14 Collapse post
    ibrahimsoft is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    122 USD
    Thanks
    8
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    بعيدا عن كل الاختلافات اللي قولتوها ، المنتدي باللغة الانجليزية !

7. #15 Collapse post
    Elhelbawy is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    36 USD
    Thanks
    8
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    لا تعليق
    لا تعليق
    لا تعليق

8. #16 Collapse post
    snnaky is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5263 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by Koko ans
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . أخي صاحب البوست مش عيب انك تحاول تستنفع من الناس ولكن العيب انك ما تقدمش أي فائدة الناس اللي ساعدتك عشان كدا أنصحك بعدم وضع أي إعلان عن أي موقع بدون إثبات دفع حقيقي عشان الناس تثق فيك ونساعد بعض كلنا وشكرا جدا لك أخي.
    طيب اسمحلى ارد على رد حضرتك لمجرد التوضيح
    اولا المنتدى السابق ذكرة انا لا استفيد منة لأن المنتدى لايدعم الرفيرال يعنى انا مش حستفيد اى حاجة لو حضرتك سجلت او مسجلتش انت بس اللى ممكن تستفيد لوحبيت
    اظن كدة مش محتاج اكمل اى كلام تانى انما انا كنوع من المساهمة فى حل مشكلة كلنا واقعين فيها حبيت الفت النظر لمكان اخر وفرصة اخرى ممكن تستفيد منها واظن لا افضل من واحد بيرشدك لفرصة وهو غير مستفيد من تسجيلك انا مليش اى مصلحة غير انى اساعدك ياترى كدة فهمت
    ثانيا حضرتك عاوز اثبات دفع حقيقى ؟؟ طيب انا مش حقولك غير كلمة واحدة اذا مكنتش تعرف مين هى شركة ريبوفوركس شوف وابحث عنها علىالنت وانت تعرف وعموما اوعدك اول ما يبقى عندى وقت 5 دقايق اجهز فيهم اثبات الدفع بتاعى اللى هو موجود فعلا ومن زمان كمان عشان انا بثق فى الشركة وشغلى فيها تراكمى ومش بسحب عشان مش قلقان على الفلوس زى الشركات الأخرى اللى بتنصب وتقفل حسابات عشان دى شركة محترمة بجد وعموما بدل ما تنتقد وانت مش فاهم حاجة

9. #17 Collapse post
    basma.seif is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1281 USD
    Thanks
    4,571
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ماتحط لنك الشركة مباشرة لو فعلا بتدل الناس على الربح
    و بحثت عن ريبو فوركس لم يظهر اى شركة يهذا الاسم
    واللينك ال ف الموضوع مختصر عشان تكسب من ضغط الاشخاص عليه
    من فضلك خاليك صريح وبلاش تغش الناس
    ومن فضلك ماترسلش على الخاص حاجه
    *******MB*******

10. The Following 2 Users Say Thank You to basma.seif For This Useful Post:

ola.seif(11-20-2017), zunebha(11-13-2017)

11. #18 Collapse post
    bebo5f is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    3 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    السلام عليكم
    اخى الحبيب هذا الاعلان مخالف لشروط المنتدى ونحنوا هنا للستفادة من المنتدى لانة يوجد بالمنتدى من هو قديم فى التداول ويوجد من يكون حديث او يريد ان يتعرف او
    يستفيد من المنتدى ومن الاراء وهذة الرسالة قد تعمل على شوشرة وعدم الفهم وايضا انصحك بان لاتكتب مثل هذة الرسائل لان المنتدى يمكن ان يقوم بحظرك
    وهذا للنصح والارشاد خوفا عليك

12. #19 Collapse post
    snnaky is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5263 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by basma.seif
    ماتحط لنك الشركة مباشرة لو فعلا بتدل الناس على الربح
    و بحثت عن ريبو فوركس لم يظهر اى شركة يهذا الاسم
    واللينك ال ف الموضوع مختصر عشان تكسب من ضغط الاشخاص عليه
    من فضلك خاليك صريح وبلاش تغش الناس
    ومن فضلك ماترسلش على الخاص حاجه
    اولا انا عملت موضوع ومن حقى اعملة بالشكل المناسب لية وكفاية انى بدلك على حاجة تنفعك واختيارى للراوبط دة يرجعلى انا مش انتى ولا دة من حقك
    ثانيا حضرتك واضح انك مش عارفة تبحثى صح ودى مشكلتك انتى
    اللبينك فى الموضوع مختصر دة شيء يخصنى انا ومش من حقك تتكلمى عنة واما انى ابعتلك انتى داخلة الموضوع بأرادتك محدش غصبك بالعافية بدليل انك بتبحثى عنها وطالبة الرابط فياريت تفهمى بتقولى اية

13. #20 Collapse post
    zam_bozo is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    328 USD
    Thanks
    1,970
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ههههههههه انا فكرتك بتتكلم جد .. ودخلت علي وصدقتك والله ..
    على كل حال ملعوبة وفي أقرب فرصة هردهالك باي باي ياجميل ..

+ Reply to Thread
Page 2 of 3 1 2 3

Subscribe to this Thread (1)

Open