+ Reply to Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: استفسار عن نسبة الريفيرال عند التسجيل فى المنتدى .. و طلب الغاء

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    a7medsec is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    21 USD
    Thanks
    519
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

استفسار عن نسبة الريفيرال عند التسجيل فى المنتدى .. و طلب الغاء

السلام عليكم ..
    لو سمحتو عندى استقسار و طلب ..
    الاستفسار هو اذا احد سجل عن طريق رابط شخص فى المنتدى يعنى اصبح ريفيرال لذلك الشخص .. كم يكون نسبة ربح الريفيرال اللتى يحصل عليها هذا الشخص من اللى سجل تحته ..
    كمثال .. احمد سجل تحت محمد .. و احمد جاله بونص و ليكن 100$ .. ع كم راح يحصل محمد (النسبة بتكون كم ف المية )..ده الاستفسار
    بالنسبة للطلب هو ان انا لما جيت اسجل ف المنتدى سجلت ع طريق رابط شخص و صرت ريفيرال له و انا عايز الغى الموضوع ده و مكنش ريفيرال لحد يعنى كانى سجلت من المنتدى مباشرة .. هل ده ممكن و لا لأ ؟؟
    و شكرا لكم
    تقبلو مرورى

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

قيمة مشاركات الاحالات ليست ثابته لان قيمة مشاركة الاحالة بتعتك ممكن لا يحتسب عليها بونص وممكن يستلم عليها بونص كبير
    عموما بوجة عام قيمة مشاركات الاحالات بتكون 3 سنت وساعات اقل او اكثر
    Think Smart

3. الاعضاء التاليين يشكرون Smart علي هذه المشاركة المفيدة

big.pharaoh(08-29-2018)

4. #3 Collapse post
    a7medsec is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    21 USD
    Thanks
    519
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    [QUOTE=Smart;11005808]وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

قيمة مشاركات الاحالات ليست ثابته لان قيمة مشاركة الاحالة بتعتك ممكن لا يحتسب عليها بونص وممكن يستلم عليها بونص كبير
    عموما بوجة عام قيمة مشاركات الاحالات بتكون 3 سنت وساعات اقل او اكثر[/QUOTE

تمام .. ال 3 سنت دول على اى بالظبط ؟؟ يعنى ع كل بوست 3 سنت و لا ع كل رد 3 سنت و لا اى بالظبط ممكن توضيح اكتر ..
    و بالسبة للطلب بتاعى ممكن حضرتك تساعدنى فيه ؟
    اللى هو انا لما جيت اسجل سجلت تحت عضو ف المنتدى و اصبحت ريفيرال له و انا عايز الغى الموضوع ده و مكونش ريفيرال لحد كانى مسجل من موقع المنتدى مباشرة .. ها ده ممكن من فضلك ؟

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

5. #4 Collapse post
    a7medsec is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    21 USD
    Thanks
    519
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

رد

تمام .. ال 3 سنت دول على اى بالظبط ؟؟ يعنى ع كل بوست 3 سنت و لا ع كل رد 3 سنت و لا اى بالظبط ممكن توضيح اكتر ..
    اللى هو انا لما جيت اسجل سجلت تحت عضو ف المنتدى و اصبحت ريفيرال له و انا عايز الغى الموضوع ده و مكونش ريفيرال لحد كانى مسجل من موقع المنتدى مباشرة .. ها ده ممكن من فضلك

6. #5 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by a7medsec
    اللى هو انا لما جيت اسجل سجلت تحت عضو ف المنتدى و اصبحت ريفيرال له و انا عايز الغى الموضوع ده و مكونش ريفيرال لحد كانى مسجل من موقع المنتدى مباشرة .. ها ده ممكن من فضلك
    بعتذر عن التدخل . ولكن صراحه لفت نظري طلبك لالغاء عضويتك تحت شخص ما ! انت مش هتخسر حاجه لما تسجل تحت شخص وهو يستفيد من خلالك . بمعنى آخر ( انت مش هينقص من البونص بتاعك شيء )
    بالعكس خلي عندك بادره طيبه . عشان لما تشارك رابط الاحاله بتاعك تلاقي الناس بتسجل من خلالك بدون ما تحذف اسمك اثناء التسجيل . اتمنى اني أكون أسأت الظن وان غرضك من حذف عضويتك تحت شخص ما . شيء اخر غير انك لا تريده أن يستفيد من خلالك !

وبالنسبه لل 3 سنت . فالمقصود بيها على كل مشاركه .
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

7. #6 Collapse post
    tazi larbi is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    5995 USD
    Thanks
    4,294
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    السلام عليكم على العموم يكون 3سنت عن كل 10 سنت هدا بالنسبة للطريقة القديمة والخاصة بالردود اما الشكر والتقييم لا نعرف ربما تضاف لك ا م لا لا احد يعرف شئ الا المشرفين اتمنى لكم النجاح والله الموفق
    [SIZE=6][/SIZاتمنى لكم النجاح والله الموفق

8. #7 Collapse post
    KHOLY is offline
    عضو نشيط Array
    183
    Accrued Payments
    136 USD
    Thanks
    1,423
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    يجب عليك ان تقرأ قوانين المنتدى فسوف تكون قد توصلت الى افضل اجابه وانا ارى انه كما قال الاستاذ سمارت انه تقريبا 3 سنت لكل مشاركه بالتوفيق
    هدفنا الاستمرار وليس مجرد نجاح

+ Reply to Thread