+ الرد على الموضوع
صفحة 2 من 3 1 2 3
النتائج 11 إلى 20 من 28

الموضوع: بونص مقابل الردود والمشاركات

1. #11 اطو البريد
    ka 2012 غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    58 USD
    شكراً
    31
    تم الشكر 47 رات في 38 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ورحمة الله مشكور على هذا الموضوع اخي انا اعرف الشركة من زمان وتعاملت معاهم في المسابقات التجريبية وكنت اربح و اسحب المبلغ بدون شروط و الشركة اسمها ربوفوركس و هي ايضا تقدم بونص 30 دولار عند التسجيل
    و المنتدي الدي وضعته هو منتدي جيد و يدفع 30 سنت عن كل رد انا مسجل فيه لكنت دعمتك تسستاهل اما عن الاشخاص اللدين يتكلمون عن رابط الاختصار ارجو ان يعيدو التفكير في كلامهم عدما يأتيكم شخص بمعلومة جديدة أنت لن تستطيع
    مكافأته الا بهده الطريقة فلا تبخلو على شخص نشر ولو كلمة مفيدة يجب ان تدعمو بعض لنرتقي

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

2. الاعضاء التاليين يشكرون ka 2012 علي هذه المشاركة المفيدة

snnaky(10-16-2017)

3. #12 اطو البريد
    eslam etman غير متواجد حالياً
    عضو ذهبى Array
    المدفوعات المستحقة
    348 USD
    شكراً
    7,262
    تم الشكر 7,425 رات في 837 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اخى العزيز موضوعك مخالف لقوانين المنتدى فلا يجب ان تقوم بعمل دعايا لاى منتدى او شركة اخرى هنا فهذا مخالف تماما

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

4. الاعضاء التاليين يشكرون eslam etman علي هذه المشاركة المفيدة

shr(10-18-2017)

5. #13 اطو البريد
    Koko ans غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    1 USD
    شكراً
    27
    تم الشكر 5 رات في 5 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . أخي صاحب البوست مش عيب انك تحاول تستنفع من الناس ولكن العيب انك ما تقدمش أي فائدة الناس اللي ساعدتك عشان كدا أنصحك بعدم وضع أي إعلان عن أي موقع بدون إثبات دفع حقيقي عشان الناس تثق فيك ونساعد بعض كلنا وشكرا جدا لك أخي.

6. #14 اطو البريد
    ibrahimsoft غير متواجد حالياً
    عضو ذهبى Array
    المدفوعات المستحقة
    122 USD
    شكراً
    8
    تم الشكر 45 رات في 36 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    بعيدا عن كل الاختلافات اللي قولتوها ، المنتدي باللغة الانجليزية !

7. #15 اطو البريد
    Elhelbawy غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    36 USD
    شكراً
    8
    تم الشكر 104 رات في 90 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    لا تعليق
    لا تعليق
    لا تعليق

8. #16 اطو البريد
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5263 USD
    شكراً
    873
    تم الشكر 3,757 رات في 1,988 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 1
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Koko ans
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . أخي صاحب البوست مش عيب انك تحاول تستنفع من الناس ولكن العيب انك ما تقدمش أي فائدة الناس اللي ساعدتك عشان كدا أنصحك بعدم وضع أي إعلان عن أي موقع بدون إثبات دفع حقيقي عشان الناس تثق فيك ونساعد بعض كلنا وشكرا جدا لك أخي.
    طيب اسمحلى ارد على رد حضرتك لمجرد التوضيح
    اولا المنتدى السابق ذكرة انا لا استفيد منة لأن المنتدى لايدعم الرفيرال يعنى انا مش حستفيد اى حاجة لو حضرتك سجلت او مسجلتش انت بس اللى ممكن تستفيد لوحبيت
    اظن كدة مش محتاج اكمل اى كلام تانى انما انا كنوع من المساهمة فى حل مشكلة كلنا واقعين فيها حبيت الفت النظر لمكان اخر وفرصة اخرى ممكن تستفيد منها واظن لا افضل من واحد بيرشدك لفرصة وهو غير مستفيد من تسجيلك انا مليش اى مصلحة غير انى اساعدك ياترى كدة فهمت
    ثانيا حضرتك عاوز اثبات دفع حقيقى ؟؟ طيب انا مش حقولك غير كلمة واحدة اذا مكنتش تعرف مين هى شركة ريبوفوركس شوف وابحث عنها علىالنت وانت تعرف وعموما اوعدك اول ما يبقى عندى وقت 5 دقايق اجهز فيهم اثبات الدفع بتاعى اللى هو موجود فعلا ومن زمان كمان عشان انا بثق فى الشركة وشغلى فيها تراكمى ومش بسحب عشان مش قلقان على الفلوس زى الشركات الأخرى اللى بتنصب وتقفل حسابات عشان دى شركة محترمة بجد وعموما بدل ما تنتقد وانت مش فاهم حاجة

9. #17 اطو البريد
    basma.seif غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    1281 USD
    شكراً
    4,571
    تم الشكر 3,176 رات في 363 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    ماتحط لنك الشركة مباشرة لو فعلا بتدل الناس على الربح
    و بحثت عن ريبو فوركس لم يظهر اى شركة يهذا الاسم
    واللينك ال ف الموضوع مختصر عشان تكسب من ضغط الاشخاص عليه
    من فضلك خاليك صريح وبلاش تغش الناس
    ومن فضلك ماترسلش على الخاص حاجه
    *******MB*******

10. المستخدمين التاليين 2 يقولون شكرا الي basma.seif علي هذه المشاركة المفيدة

ola.seif(11-20-2017), zunebha(11-13-2017)

11. #18 اطو البريد
    bebo5f غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    3 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 21 رات في 13 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم
    اخى الحبيب هذا الاعلان مخالف لشروط المنتدى ونحنوا هنا للستفادة من المنتدى لانة يوجد بالمنتدى من هو قديم فى التداول ويوجد من يكون حديث او يريد ان يتعرف او
    يستفيد من المنتدى ومن الاراء وهذة الرسالة قد تعمل على شوشرة وعدم الفهم وايضا انصحك بان لاتكتب مثل هذة الرسائل لان المنتدى يمكن ان يقوم بحظرك
    وهذا للنصح والارشاد خوفا عليك

12. #19 اطو البريد
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5263 USD
    شكراً
    873
    تم الشكر 3,757 رات في 1,988 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 1
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basma.seif
    ماتحط لنك الشركة مباشرة لو فعلا بتدل الناس على الربح
    و بحثت عن ريبو فوركس لم يظهر اى شركة يهذا الاسم
    واللينك ال ف الموضوع مختصر عشان تكسب من ضغط الاشخاص عليه
    من فضلك خاليك صريح وبلاش تغش الناس
    ومن فضلك ماترسلش على الخاص حاجه
    اولا انا عملت موضوع ومن حقى اعملة بالشكل المناسب لية وكفاية انى بدلك على حاجة تنفعك واختيارى للراوبط دة يرجعلى انا مش انتى ولا دة من حقك
    ثانيا حضرتك واضح انك مش عارفة تبحثى صح ودى مشكلتك انتى
    اللبينك فى الموضوع مختصر دة شيء يخصنى انا ومش من حقك تتكلمى عنة واما انى ابعتلك انتى داخلة الموضوع بأرادتك محدش غصبك بالعافية بدليل انك بتبحثى عنها وطالبة الرابط فياريت تفهمى بتقولى اية

13. #20 اطو البريد
    zam_bozo غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    328 USD
    شكراً
    1,970
    تم الشكر 3,503 رات في 1,807 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    ههههههههه انا فكرتك بتتكلم جد .. ودخلت علي وصدقتك والله ..
    على كل حال ملعوبة وفي أقرب فرصة هردهالك باي باي ياجميل ..

+ الرد على الموضوع
صفحة 2 من 3 1 2 3

الإشترك في هذا الموضوع (1)

مفتوح