+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2
Results 1 to 10 of 11

Thread: استفسار هااام - ارجو من الاخ سمارت الدخول

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    hassan347 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    121 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

استفسار هااام - ارجو من الاخ سمارت الدخول

السلام عليكم ورحمه الله

اولا احب ابارك للاعضاء اللى استلمت بونص شهر 10 وشهر 11 لانى قريت ان فى ناس استلمته وعقبال الباقى واتمنى ليهم الربح ان شاء الله

ثانيا بقى الاستفسار

دلوقتى يا اخ سمارت بالنسبه للوضع الجديد بتاع القوانين ده وعلى حسب اللى قريته ان فى ناس استلمت البونص بتاعها وانا واحد من الناس لسه ماستلمتش البونص فكنت عايز اعرف حاجه علشان مسألش كتير

دلوقتى اتفاجئنا ان انستا غيرت القواننين واصبح منتدى واحد بس لكل حساب على انستا تستلم منه البونص فانا انتظرت لحد اخر الشهر علشان الاقى حل ومحدش رد وقالنا حاجه

روحت غيرت الحساب المربوط بالمنتدى بحساب جديد على انستا علشان استلم عليه البونص وربطته قبل نهايه الشهر علشان استلم ولكنى فوجئت بعد تغيير الحساب ان الجمله اللى معقده ناس كتير لسه موجوده متلغتش

فياريت اعرف ايه الحل دلوقتى هل ياترى هستلم البونص وهتتشال الجمله دى ولا اعمل حساب تانى على المنتدى وحساب جديد على انستا ولا اعمل ايه بالظبط

ارجو الرد يا جماعه علشان الوااحد خلاص تعب بجد - عقبالنا بقى نستلم البونص لو فى امل نستلم او فى امل تتحل المشكله

تحياتى
    أضغط هـــنـــا وأمحو ذنـُوبـك خلال دقيقتين
    فضلاً لا أمراً إنتبه انشاء ليست هي ان شاء الله

2. #2 Collapse post
    Cayote is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    70 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    انا رابط حساب على الهندى وخذفته ولم يقومو بحذف الجملة ولا شيئ .. حاجه تقرف انك بعد كل التعب وتجد الجملة
    المهم ولدي سؤال : انا عارف ان شهر نوفمبر راح علي .. هل من الممكن جمعه مع شهر ديسمبر ؟؟؟؟
    دعاء قضاء الدين وجلب الرزق
    " اللهم مالك الملك تؤتى الملك من تشاء وتنزع الملك ممن تشاء وتعز من تشاء وتذل من تشاء بيدك الخير إنك على كل شىء قدير
    تولج الليل في النهار وتولج النهار في الليل وتخرج الحي من الميت وتخرج الميت من الحي وترزق من تشاء بغير حساب
    رحمن الدنيا والآخره تعطيهم من تشاء وتمنع منهما من تشاء إرحمنى رحمه تغنينى بها عن رحمة من سواك .
    [/CENTER]

مدوناتي: |مدونة الكوكيز: حسابات وكووكيز بريميوم لمواقع الرفع | مدونة SeoUpp : برامج وسكريبتات مدفوعة |

3. #3 Collapse post
    hassan347 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    121 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Cayote
    انا رابط حساب على الهندى وخذفته ولم يقومو بحذف الجملة ولا شيئ .. حاجه تقرف انك بعد كل التعب وتجد الجملة
    المهم ولدي سؤال : انا عارف ان شهر نوفمبر راح علي .. هل من الممكن جمعه مع شهر ديسمبر ؟؟؟؟
    والله يا اخى المفروض ان لو عدى شهر مجلكش فيه البونص بيتحول مع بونص الشهر اللى بعده ولكن فى وجود المشكله دى مش عارف ايه النظام

يعنى قالو بونص شهر 10 راح ولقيت النهارده ناس كاتبه ان بونص شهر 10 و 11 وصلهم فمش عارف الكلام ده صح ولا ايه

فى انتظار الاخ سمارت يدخل يرد علينا ويقولنا الجمله دى كده مش هتروح ولا ايه بالظبط او نعمل ايه علشان تتشال مع انى غيرت الحساب ولكن الجمله موجوده
    Last edited by hassan347; 12-05-2012 at 06:13.

4. #4 Collapse post
    محترف is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    الموضوع مهم جدا لاني أريد ان اعرف اذا لم استلم البونص الذي اشارك به فان الموقع قد يكون به مشكلة او ما شابه ذلك فنريد ان نعرف هل هناك مشكلة في هذا الشأن

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

5. #5 Collapse post
    عزبز 18 is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    185 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    سلام عليكم انا ايظا لم افهم شيء في هده القوانين انا الشهر دا ساعمل في المنتدي ولااعمل في المنتديات الاخري وانشاء الله اخد البونص شهر 11 مع شهر 12 في المستقبل انا هدا الشهر لم استلم البونص بسبب القوانين الجديدة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

6. #6 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    على فكره انا مش منفض والله
    بس مستنى شىء مهم جدا عشان اشرحلك المفروض تعمل ايه
    فقط اصبر
    Think Smart

7. #7 Collapse post
    عزبز 18 is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    185 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart
    فقط اصبر
    شكرااا علي ردك الاخ سمارت انا لا اشك بتاتا انكم انتم المسؤولين بل انتم تقومون بتطبيق قوانين انستافوركس والله الشكر لك الاخ سمارت وانشاء الله بتبقي نشيط و تفيدنا بخبرتك و تعطينا النصائح و تعطينا الحلول لكي نستلم البونص انا مثلا لم استلم بونص الشهر دا 27 دولار 270 مشاركة يعني تعبت كثيرا وفي النهاية لايوجد البونص المهم نحن صابرين و انشاء الله رايح يكون الدفع و التعويض في الشهر القادم

8. #8 Collapse post
    hassan347 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    121 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by Smart
    فقط اصبر
    شكرا لك يا سمارت على اهتمامك وردك وانا معنديش شك انك منفض وانا كل الفتره اللى فاتت مستنى اى موضوع ينزل يفهمنى ايه الحل بس انا قولت اكتب الموضوع ده علشان الاقى انا واللى زيى حل فى المشكله دى لانى بالفعل غيرت الحساب المربوط لانستا وبرضوا نفس المشكله الجمله موجوده

فى انتظار شرحك اللى هيرجنا جميعا ان شاء الله ..

تحياتى لك اخى سمارت على مجهودك ونتمنى منك افادتنا بالحل فى اسرع وقت .. شكرا لك

---------- Post added at 08:12 PM ---------- Previous post was at 08:08 PM ----------

وبعدين صحيح انا عايز اشارك وخايف اشارك واكتب ردود واجى فى الاخر يتقال غير العضويه ويروح التعب على الفاضى

فى الانتظار ان شاء الله .. تحياتى

9. #9 Collapse post
    mrdark is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    325 USD
    Thanks
    7
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    أخي الكريم إذا كنت مسجل في المنتديين معا بنفس الإيميل جرب تغيير الإيميل في المنتدى الأخر
    مع تحياتي, مندوب شركة إنستافوركس

10. #10 Collapse post
    hassan347 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    121 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by mrdark
    أخي الكريم إذا كنت مسجل في المنتديين معا بنفس الإيميل جرب تغيير الإيميل في المنتدى الأخر
    مشكور مستر دارك على اهتمامك وردك

وجارى تغيير الايميل بالمنتدى الاخر عسى تكون دى حل المشكله

+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2