+ الرد على الموضوع
صفحة 1 من 53 1 2 3 11 51 ...
النتائج 1 إلى 10 من 522

الموضوع: هل تستطيع ترك فوركس?

1. #1 اطو البريد
    husammeldin غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    1 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 10 رات في 6 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0

discusstion2 هل تستطيع ترك فوركس?

انا من ناحيتي لا استطيع لاني بنيت كل احلامي على هذا السوق الرائد على امل ان يوم من الايام سوف انجح في الفوركس واحقق دخل معقول بالنسبة لي.

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

2. المستخدمين التاليين 2 يقولون شكرا الي husammeldin علي هذه المشاركة المفيدة

Kareem771(12-14-2018), OSAMA AMER(08-15-2015)

3. #2 اطو البريد
    mn3m غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    286 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 33 رات في 30 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ... عادي جدا .. انا عن نفسي لا استفيد من المنتدي والفوركس الا القليل الذي لا اري ... اتمني العمل علي زيادة سعر البونص في الرد
    بالتوفيق تقبل مروري

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

4. الاعضاء التاليين يشكرون mn3m علي هذه المشاركة المفيدة

غير مسجل (1)

5. #3 اطو البريد
    magic777 غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    5041 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 140 رات في 126 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة husammeldin
    انا من ناحيتي لا استطيع لاني بنيت كل احلامي على هذا السوق الرائد على امل ان يوم من الايام سوف انجح في الفوركس واحقق دخل معقول بالنسبة لي.

بس لازم هيكون فيه خطوات طبعا الواحد يمي فيها مش هيتحق حله كده من يوم وليله وطبعا التسرع ده مش بيوصل لحاجه اصلا الا الخسائر فلازم يكون هنا
    فيه صبر في العمل واتقان حتى نصل لما نريد

6. #4 اطو البريد
    spider01 غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    38 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 19 رات في 14 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    سؤوال ممتاز وقول لك اخيانه من جميل ما يكون ان تكون لك احلام تريد ان تحققها من خلال الفوركس و تسعى جهدك لدالك و ان الامر كما قلت فلن تفكر في المغادرة الا ادا اصبت بالاحباط

7. #5 اطو البريد
    مامون سباعنة غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    848 USD
    شكراً
    5
    تم الشكر 43 رات في 39 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
    تحيـــه طيبة وبعد ::::
    اشكرك اخي العزيز على سؤالك ... بالتاكيد لا اخي لانني تعلقت بها وهي مصدر دخل كبير بالنسبة لي
    اتمنى لك وللجميع النجاح والتوفيق
    تحــــياتي للجميع

8. #6 اطو البريد
    marwafawzy122 غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    306 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 17 رات في 15 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    انا لن اترك الفوركس ابداً مهما كانت التحديات ومهما كانت الخسائر سوف احاول واحاول حتى اصل الى ما اريد من هذا المجال
    انه اصبح بالنسبة لى هو الحلم الذى اريد تحقيقه والذى سيخرجنى من اطار الوظيفة والروتين اليومى الممل يا رب وفقنا جميعاً ..

9. #7 اطو البريد
    Ahmed abdelal غير متواجد حالياً
    Banned Array
    المدفوعات المستحقة
    293 USD
    شكراً
    2
    تم الشكر 14 رات في 14 مشاركات
    بسم الله الرحمن الرحيم بالنسبه للاستفسارات الكتير اللى بتيجى انا حبيت ارد عليها كلها هنا لان بتجيلى استفسارات يوميا
    اولا موضوع الرساله اللى بتظهر لما بتكت موضوع او رد بيقولك ان فى انتظار موافقه الاداره
    ده لاننا بنراجع المواضيع والردود الاول لان للاسف فى اعضاء كتير مبتقراش قوانين المنتدى فالموضوع او الرد بيكون مخالف فغصب عننا كمشرفين مبنوافقش عليها فارجو من الاخوه الاعضاء مراجعه قوانين المنتدى يعنى مثلا ممنوع نقل المواضيع واجد ان معظم المواضيع منقوله من منتديات اخرى لازم تغير فى الموضوع تضع لمستك انت مش كوبى وبيست وايضا ممنوع ان يكون الموضوع قصير لازم يكون الموضوع حلو يعنى مقبول مش نص سطر ويكون موضوع ممنوع الردود او المواضيع الاجنبى ممنوع عمل موضوع يكون موجود قبل كده فى المنتدى وبالنسبه لمواضيع الاستفسار ومساعده الاعضاء دى ليها قسم خاص تقدر تحط استفسارك او مشكلتك او سؤالك فيها وهيتم الرد عليك وده هو قسم الااسئله Forum and Portal Support مثلا انت لقيت كتاب جميل وحبيت تفيد بيه اصحابك فى قسم للكتب مش كل موضوع تضعه فى القسم العام هيتم رفضه ده قسم الكتب هتلاقوا فيه كتب كتيره وقيمه Forex Education مثلا انت عاوز تعلم اخوانك حاجه انت عارفها مش تحطها فى القسم العام فى قسم التعليمى Trading Universities فى قسم للمؤشرات فى قسم للبرامج وكلها مليانه معلومات علشان كده معظم المواضيع بتترفض نرجوا الاهتمام بالقوانين انا بلاقى مواضيع كتير جميله جدا جدا وانا عن نفسى بستفاد منها لكن فى القسم الخطا فطبعا بتترفض الا المواضيع الهامه جدا بضطر انقلها لتعم الفائده
    ثانيا البونص
    فى اعضاء اشتكوا ان البونص موصلش وبعد مفضل معاهم علشان اعرف ايه المشكله وكتير من اللى بيقراو الموضوع عارفين ان المشكله ظهرت انها عندهم انهم مشتركين فى اكتر من منتدى تابع لانستا (المنتديات الاجنبيه) وده طبعا مخالف للقوانين وده الهدف ان شركه انستا علشان كده الشركه عملت المنتدى العربى فموضوع البونص ده مش بادينا المشكله بتكون فى البدايه من العضو فالشركه برتحظر الحساب وده سهل جدا انها تعرف انك عندكك اكتر من حساب فا ى محاوله لخرق قوانين الشركه انت الخاسر طيب هتقولى انا قفلت الايميل اللى فى المنتديات التانيه وبرضه البونص موصلش وكلمت المشرفين وقالولى ان الموضوع بايد الشركه ده فعلا صحيح لانك انت اللى غلط فى الاول والشركه لما تعمل فحص وتلاقيك اصبح عندك عضويه واحده اكيد هترجع تديك البونص فالمشكله انت اللى عملتها المشكله التانيه اللى قابلتنى مع الاعضاء انهم فى الاساس لما عملو تسجيل للمنتدى مفعلوش الحساب بتاعهم عن طريق الراسله اللى وصلتهم عن طريق الايميل لازم حسابك يكون مفعل علشان يكون معتمد المشكله الثالثه ان العضو اساسا وهو بيعمل الحساب فى انستا مكتبش فى كود الدعايه كلمه بولتر فورم علشان يكون تابع لمنتدانا وفى موضوع كامل فى المنتدى عن كيفيه عمل حساب فى شركه انستا وربطه بالمنتدى ارجو العوده للموضوع المشكله الرابعه ان العضو اساسا مبيعملش ربط بين حسابه فى انستا وعضويته فى المنتدى فالشركه مبتعرفش ان الحساب ده تابع للعضويه فى المنتدى فطبعا مبتحولش بونص لاكن كل الاعضاء اللى حسابتهم سليمه ومفيهاش اخطاء بيستلموا البونص كل شهر طبيعى جدا ومفيش فيه اى مشاكل فللاسف الخطا بيكون مننا احنا انا حبيت اعمل الموضوع ده للاجابه على كل الاستفسار
    نيجى لموضوع الردود
    فى ناس بتكتب ردود قصيره او اجنبى يعنى يمتب فرانكو ارب كل ده ممنوع الرد اقل من سطرين برضه ممنوع تكرار الرد كوبى وبيست برضه ممنوع الرد فى خارج سياق الموضوع مخالف فى نهايه الموضوع لازم لازم لازم تقرا قوانين المنتدى حتتى تتجنب اى مخالفات او اى ايقافات واسف على الاطاله والاجو ان اكون اجبت على كل اسئلتكم

10. #8 اطو البريد
    algeriaforex غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    56 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 4 رات في 4 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    أخي الكريم أظن أني أصبحت مدمن على الفوركس و مش ممكن أترك سوق الفوركس
    أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مني أطيب التحيات و التمنيات بالنجاح وشكرا

11. الاعضاء التاليين يشكرون algeriaforex علي هذه المشاركة المفيدة

غير مسجل (1)

12. #9 اطو البريد
    doaa sary غير متواجد حالياً
    ***دكتورة الفوركس*** Array
    قابلت الضيوف
    18 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    5334 USD
    شكراً
    38,433
    تم الشكر 23,071 رات في 4,979 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    معاك حق الفوركس دة زى الادمان اللى يجربه ويشتغل فيه كتير
    بيقا مدمنه وصعب الواحد ان يتخلص من هذا الادمان وبالتوفيق للجميع
    لينك الفيس بوك للتواصل معى
    https://www.facebook.com/lovely.girle.7902
    لينك الوكاله بشركه انستا فوركس
    https://www.instaforex.com/?x=DFNAI

13. #10 اطو البريد
    سارة محمد غير متواجد حالياً
    Banned Array
    المدفوعات المستحقة
    250 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 21 رات في 20 مشاركات
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اهلا بك اخي وبكل اعضاء المنتدي الكرام كيف اخباركم
    شكرا لك اخي علي الاخبار اتمني نشر المزيد من الاخبار جزاك الله خيرا
    وبالتوفيق لك ولك اعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله
    تقبلوا مروري ♥♠♣♠

14. الاعضاء التاليين يشكرون سارة محمد علي هذه المشاركة المفيدة

MAHMED AHMED(04-20-2017)

+ الرد على الموضوع
صفحة 1 من 53 1 2 3 11 51 ...

الإشترك في هذا الموضوع (9)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع