+ Reply to Thread
Results 1 to 2 of 2

Thread: سؤال عاجل لو سمحتم يا اخواني

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    drogba is offline
    عضو جديد Array
    Accrued Payments
    0 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

سؤال عاجل لو سمحتم يا اخواني

السلام عليكم اخي سمارت
    انا فتحت حساب في المنتدى وربطته مع حساب في انستافوركس في اخر يومين قبل راس السنة الميلادية وعملت رد لاجرب ولكن لم يصلني البونص في هذا الشهر انا الان اريد اعمل ردود لكي استلمه في الشهر الموالي اي فبراير ولكن لا اعرف ان كان حسابي مفعل ام لا لاني لم استلم رابط التفعيل في الجيمايل ارجو منك تفعيل عضويتي وايضا اخباري باي امر قد يكون هو سبب عدم استلامي للبونص لاني خايف اعمل وفي الاخر لا استلمه ولي هذه الرسالة في مكان ربط المنتدى بالحساب

You are no longer allowed to participate in the bonus program as there is cheating activity detected in your accounts.

هل يعني اني لن استلم البونص حتى لو فعلت الحساب في المنتدى ياريت لا تبخل علي بردك ومساعدتك وربنا يجعلها في ميزان حسناتك والسلام عليكم

---------- Post added at 09:57 PM ---------- Previous post was at 10:32 AM ----------

فينك يا استاذ سمارت محتاج تفعيل يدوي من حضرتك لو تكرمت

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #2 Collapse post
    ahmed instaforex is offline
    مندوب انستافوركس Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    144 USD
    Thanks
    28
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by drogba
    السلام عليكم اخي سمارت
    انا فتحت حساب في المنتدى وربطته مع حساب في انستافوركس في اخر يومين قبل راس السنة الميلادية وعملت رد لاجرب ولكن لم يصلني البونص في هذا الشهر انا الان اريد اعمل ردود لكي استلمه في الشهر الموالي اي فبراير ولكن لا اعرف ان كان حسابي مفعل ام لا لاني لم استلم رابط التفعيل في الجيمايل ارجو منك تفعيل عضويتي وايضا اخباري باي امر قد يكون هو سبب عدم استلامي للبونص لاني خايف اعمل وفي الاخر لا استلمه ولي هذه الرسالة في مكان ربط المنتدى بالحساب

You are no longer allowed to participate in the bonus program as there is cheating activity detected in your accounts.

هل يعني اني لن استلم البونص حتى لو فعلت الحساب في المنتدى ياريت لا تبخل علي بردك ومساعدتك وربنا يجعلها في ميزان حسناتك والسلام عليكم

---------- Post added at 09:57 PM ---------- Previous post was at 10:32 AM ----------

فينك يا استاذ سمارت محتاج تفعيل يدوي من حضرتك لو تكرمت
    حضرتك هذا الرسالة تعني انك خالفت قواعد حملة البونص
    وقمت غالبا بالتسجيل في اكثر من منتدي للاستفادة من البونص
    وبالنسبة للتفعيل هذا امر بسيط
    ارسل الي الاخ سمارت او الادارة وسوف يتم تفعيل العضوية بشكل يدوي
    كل التوفيق
    Instaforex

WWW.INSTAFOREX.COM

+ Reply to Thread