موضوع مغلق
صفحة 5 من 10 ... 3 4 5 6 7 ...
النتائج 41 إلى 50 من 91

الموضوع: برنامج الشراكة مع منتدى فوركس مصر

1. #41 اطو البريد
    Mr.GooDMaN غير متواجد حالياً
    Banned Array
    المدفوعات المستحقة
    1293 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 15 رات في 13 مشاركات
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.GooDMaN

عندي سؤال للادارة هل ال 500 دول + المبلغ بتاعي اللي عامله بمشاركاتي ولا ال 500 الحد الاقصى للبونص ككل ؟

هههههههههههههههه انت بتكرهني ليه يا سمارت كل ما اكتب سؤال ف اي مكان تنفضلي وترد ع الرجالة اللي بعدي
    ههههههههههههه ياعم انا غلبان وربنا .... عارف طبعا انك مش بتاخد بالك بس ياريت تجاوبلي على سؤالي اللي ف الاقتباس

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

2. #42 اطو البريد
    sho غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    145 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 10 رات في 10 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    مبروك للمنتدى ومبروك لينا .. منتدى جميل وان شاء اللة هيكون افضل منتدى تابع لشركة انستا وخاصة بانة بلغتنا العربية الجميلة

على الرغم من أن التداول في الأسواق المالية ينطوي على مخاطر عالية، إلا أنه لا يزال بإمكانه توليد دخل إضافي بشرط تطبيق النهج الصحيح. باختيار وسيط موثوق به مثل إنستافوركس ، فإنك يمكنك الوصول إلى الأسواق المالية الدولية وفتح طريقك نحو الاستقلال المالي. يمكنك التسجيل هنا.

3. #43 اطو البريد
    Mahmoud Gawish غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    0 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 0 رات في 0 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    انا فعلا كنت بتمنى ان يكون المنتدى فيه دا واول موضوع اقراه الاقى فيه الميزة الى كنت عايزها
    وان شاء الله هجيب كتير من اصحابى واصدقائى عشان نبدا الشغل بجد

4. #44 اطو البريد
    cutlink غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    59 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 0 رات في 0 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    موقع ممتاز جداا والربح ينادى الكل موفقين ان شاء الله

5. #45 اطو البريد
    remas غير متواجد حالياً
    Banned Array
    المدفوعات المستحقة
    1380 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 28 رات في 27 مشاركات
    والله كويس جدا وفعلا 500 دولار حاجه زى الفل ما شاء الله يعنى ولو وصلنا ليهم كل شخر يقى تمام اوى بس ربنا يكرمنا ونقدر توصل للمبلغ دا كل شهر تبقى حاجه ممتازه والله

6. #46 اطو البريد
    nrgslawi غير متواجد حالياً
    خبير فوركس مصر Array
    المدفوعات المستحقة
    1502 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 50 رات في 31 مشاركات
    شكرا لسادة الساهرين على المنتدى
    وان شاء الله ساعمل بجد وبكامل نيتي من خلال مشاركات تكون فعالة واحصل على بونص لاكون به راس مال

7. #47 اطو البريد
    mrmoha غير متواجد حالياً
    عضو جديد Array
    المدفوعات المستحقة
    2299 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 5 رات في 5 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Smart

اخى مع كامل احترامى لك
    هذه امور الاداره التى لا يمكن لاحد التدخل فيها ولا انا شخصيا
    وحقولهالك تانى...قوانين المنتدى واضحه

نعم قوانين المنتدى واضحة يا أخى ,

*أقصى قيمة للبونص المتحصل عليه شهرياً هى 500 دولار
    .

لاحظ هنا كلمة شهريأ , ارباحى من الريفيرال لشهر 5 كانت أقل من 500 دولار لكن بسبب تأخر الإدارة فى الدفع وتأجيله شهر أخر مما يهدر نسبة كبيرة من أرباح الريفيرال هذا الشهر .
    وأنا ألتزم بالقوانين , الإدارة هنا أعلنت إن الدفع هيكون فى بدايه هذا الشهر لكن للأسف تم تأجيل دفعة شهر 5 لتكون مع دفعة شهر 6 ... لذلك أنا لست مخطىء عندما أطالب بحقى فى أرباح الريفيرال كاملةً , فى إنتظارك وشكراً لك .
    التعديل الأخير تم بواسطة mrmoha ; 06-22-2012 الساعة 19:03
    اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

8. #48 اطو البريد
    Smart غير متواجد حالياً
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    المدفوعات المستحقة
    524 USD
    شكراً
    779
    تم الشكر 2,801 رات في 1,492 مشاركات
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.GooDMaN

هههههههههههههههه انت بتكرهني ليه يا سمارت كل ما اكتب سؤال ف اي مكان تنفضلي وترد ع الرجالة اللي بعدي
    ههههههههههههه ياعم انا غلبان وربنا .... عارف طبعا انك مش بتاخد بالك بس ياريت تجاوبلي على سؤالي اللي ف الاقتباس

انت مالك فرحان كده ليه ههههه
    يارب ديما ياباشا تبقى فرحان
    المهم ابعتلى لينك الاسئله الاخرى الى انا نفضتلك فيها...عشان بس اتأكد لانى مش مصدقك هههههه
    اما بخصوص السؤال ده ..عشان بس اثبتلك انى مش بنفضلك..اول لما شوفت سؤالك بعدت رساله للادمن
    عشان يجاب على النقطه دى...لانى بكل صراحه لا اعلم هذه النقطه
    بالتوفيق لك

Think Smart

9. #49 اطو البريد
    jihadazzam غير متواجد حالياً
    عضو محترف Array
    المدفوعات المستحقة
    253 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر 6 رات في 6 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    ما شاء الله منتدى جميل جدا بالتوفيق والخير للجميع

10. #50 اطو البريد
    himaalex84 غير متواجد حالياً
    عضو نشيط Array
    المدفوعات المستحقة
    48 USD
    شكراً
    0
    تم الشكر1 مرات في 2 مشاركات
    اشتركاشترك
    مشترك 0
    منتدى روعة بجد و ان شاء الله الى القمة

موضوع مغلق
صفحة 5 من 10 ... 3 4 5 6 7 ...

الإشترك في هذا الموضوع (1)

مفتوح