+ Reply to Thread
Page 63 of 73 ... 13 53 61 62 63 64 65 ...
Results 621 to 630 of 724

Thread: سلسلة نكت متتاليه الكل يدخل ويضع نكتته

• Thread Tools
  1. #621 Collapse post
    bensnaceur is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    33 USD
    Thanks
    0
    مره واحد اشترى 5 عيش فتح اول رغيف فوجد عين فأر وفي الرغيف الثاني وجد يد فار وفي الرغيف الثالث وجد رجل فار اما الرغيف الرابع فوجد ذيل فار وفي الرغيف الخامس وجد جسم فار فراح عندالفران وحكا ما حدث له فقال الفران: يابوي اناعامل مسابقة الي حيجمع اجزاء الفار حيكسب صابونة

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

2. #622 Collapse post
    hakimmanita is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    محشش راح للدكتور يشتكي انه كل مانام ‏ يحلم بقطاوه يلعبون كوره
    .

قاله الدكتور : لاتنام يومين .. قال المحشش :

مااقدر لان بكره بيلعبون على النهائي

---------- Post added at 11:43 PM ---------- Previous post was at 11:41 PM ----------

محشش دايم
    يولع زقارتين ويشربهن سوا .. قاله صديقه : ليش ؟
    قال : عني وعن أخوي اللي بالسجن .. وبعدين صار يولع زقارة وحدة
    .. قال صديقة : مبروك طلع أخوك .. قال : لا ، أنا بطلت الدخان

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

3. #623 Collapse post
    bensnaceur is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    33 USD
    Thanks
    0
    واحد نذل شاهدوه الناس في الحج يرمي إبليس وهو متلثم فقالو له : ليش عم تعمل هيك ؟ أجابهم :
    ما بدي يعرفني يمكن أحتاجه في يوم من الأيام !!!!!!!!!

4. #624 Collapse post
    hakimmanita is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    محشش متأخر عن الدوام .. قومته أمه بسرعة .. لبس بدلة أخوه الضابط
    بالغلط .. يوم وصل العمل .. وشاف نفسه .. قال : صدق ان أمي ميب
    صاحية .. مقومه أخوي .. تحسبه أنا

------------

---------- Post added at 11:50 PM ---------- Previous post was at 11:47 PM ----------

محشش دق على الخطوط بيحجز ، قاله الموظف ‎: ذهاب واياب ؟
    قال ‎: لا ، خروج المغلوب!
    ه ههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

5. #625 Collapse post
    bensnaceur is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    33 USD
    Thanks
    0
    واحد سمين وواحد نحيف التقوا في الشارع. قال السمين للنحيف: من ينظر اليك يعتقد انه لا يوجد اكل في العالم.
    اجابه النحيف: ومن ينظر اليك يعرف السبب....

6. #626 Collapse post
    hakimmanita is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    محشش أعمى يسكر مع شباب ، يوم داخ قام يبي يسري ،
    قالوا له ‎: بدري ؟ قال : خلاص معاد أشوف
    هههههههههههههه ههههههههههههههههههه

---------- Post added at 11:52 PM ---------- Previous post was at 11:51 PM ----------

محششين مسلحين ، مسكوا واحد قالو له : انت معنا والا مع ذوليك ؟
    قال : لا معكم ، قالوا : حنا ذوليك ، يالكلب !
    هههههههههههههه ههههههههههههه

---------- Post added at 11:56 PM ---------- Previous post was at 11:52 PM ----------

حلاق محشش جاه زبون المهم المحشش قال للزبون تبي اذنك اليمين الزبون باستخفاف قال لا ما ابيها جا المحشش وقطعها ورماها وسأله تبي اذنك اليسار الرجال قاله طبعا ابيها قطعها وعطاه اياها

7. #627 Collapse post
    bensnaceur is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    33 USD
    Thanks
    0
    مرة واحدازعر وحاب يعمل مشاكل راح ضرب باب مقهى برجله ودخل على المقهى معصب كثير وقال بصوت عالي مين اسمه زيكو00 ولا حدرد عليه وعاد اكثر من مرة وقال مين اسمه زيكو بعصبية فجاة قام واحد وقال انا اسمي زيكو شو بدك تسوي يعني00 فاراح الأزعر وضرب زيكو اكثر اكثر من بكس على وجه0 وزيكو مبلش يضحك0فلما راح الأزعر سالو الي في القهوة زيكو انت ليش بتضحك وهو بضرب فيك فقال اصل انا مش زيكو انا محمود

---------- Post added at 11:59 PM ---------- Previous post was at 11:58 PM ----------

واحد ضاعت منه محفظة فراح بلغ الشرطة قلوله ولا يهمك روح انت واحنا هنجبهالك من تحت الارض وهو مروح شاف عمال البلدية بيحفروا
    قلهم شدوا حيلكم يارجالة المحفظة لونها بني

---------- Post added 01-24-2014 at 12:00 AM ---------- Previous post was 01-23-2014 at 11:59 PM ----------

واحد راح يخطب قالتله ام العروس
    بنتي تتقن العربية و الانجليزية و الفرنسية و الالمانية و الايطالية
    و انته ايش تتقن
    قال: انا اتقن الباقي
    اتقن الطبخ و الغسيل و الكنس و الكي

---------- Post added at 12:03 AM ---------- Previous post was at 12:00 AM ----------

،السؤال ما الفرق بين من يسقط من الطابق الأول و الذي يسقط من الطابق الثامن؟الجواب:الأول يقول حين سقوطه:
    طب آآآآآ أما الثاني فيقول آآآآآآآآآ طب.

---------- Post added at 12:10 AM ---------- Previous post was at 12:03 AM ----------

آل بيقولك مرة تلميذ بيسأل أستاذو وبيقولو أستاذ هوة الثعلب بيلد أم بيبيض فرد علية الأستاذ
    وقالو والله الثعلب دة مكار توقع منة اي شيء

8. #628 Collapse post
    hakimmanita is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    28 USD
    Thanks
    0
    * هيفاء وهبي راحت لشيخ بتقوله النوم مع الرجالة حرام قالها اه جهنم وبئس المصير .. قالتله طب لو معاك انت .. قالها اه يا عفريتة عايزة تروحي الجنة

---------- Post added at 12:21 AM ---------- Previous post was at 12:11 AM ----------

* واحد زرع ورده………… ‏طلعتله ام كلثوم.
    * كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم .‏سلم الورقة.
    * وواحد رجع في كلامه خبط اللي وراه !
    * واحد بلديتنا كبّر دماغه معرفش يخرجها من التي شيرت.
    * واحد خلقه ضاق أعطاه لأخوه الصغير.

---------- Post added at 12:25 AM ---------- Previous post was at 12:21 AM ----------

* ‏مرة مدرس رياضيات خلف ولدين واستنتج التالت.
    * همبورجر وبيبسى و بطاطس بيجروا فى الشارع تفتكر ليه؟…….. عشان وجبات سريعة
    * ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ قاله :يا بني مبيتجوزش أصلاً غير الحمير
    * واحدة سودة قوي ركبها عفريت حاولوا يطلعوه قالهم نفسي أطلع.. بس مش شايف

---------- Post added at 12:28 AM ---------- Previous post was at 12:25 AM ----------

* ‏التلميذ : ‏بحبك يا أبله و عاوز أتجوزك…. ‏المدرسه: ‏بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين التلميذ: ‏وأنا مش مستعجل على الأولاد
    * ثلاثة مساطيل قاعدين في سهرة لأول : ‏أنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية الثاني : ‏وأنا عندي فلوس أشتري بيها أمريكا الشمالية و الجنوبية الثالث : ‏و مين قالكم إني رح أبيع
    مرة واحدة ست كل اما تقوم من النوم تلاقى وشها مبلول راحت للدكتور قالها افضلى صاحية لحد أما تصحى و تشوفى و هى كانت نائمة شافت جوزها بيتفرج على التليفزيون ويقول هى ديه الستات مش انت اتفوه

9. #629 Collapse post
    saifgrissa is offline
    Banned Array
    Accrued Payments
    295 USD
    Thanks
    0
    فروج(ديك) قال للدجاجه انتي شنو تستفيدي من جيبان البيض
    والناس ياكلوا فيه قالت والله انا احسن من اللي يأذن وما يصليش

10. #630 Collapse post
    ghazitarmiz is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    30 USD
    Thanks
    0
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    في بو بريس خاطم القي فهد ابدي ايسب فيه .. قال له الفهد تي برا يا
    بوريس اعقابها حتى انت ,, امشي قاله كانك راجل تعال وراء الشجرة ,,
    امشي شده طاق طيق اطلع الفهد من غير عيون,, شافه النمر قاله خيرك ,,
    قاله بوبريس دارلي هكي ,, قاله بوبريس تي وينه ,, جي البوبريس للنمر
    قاله كانك راجل حتى انت اطلع وراء الشجرة ,, اعلق عليه وراء الشجرة طاق
    طيق ,, اطلع النمر حاله ,, شافهم الاسد قاللهم تي خيركم,, قالوله
    بوبريس ,, قاللهم بوبريس دار فيكم هكي تي وينه,, جاه البوبريس قاله حتى
    انت يا اسد كانك راجل اطلع وراء الشجرة
    جاه وراء الشجرة ,, امشي البوبريس ايقول للتمساح الي وراء الشجرة حتى
    هدا يا ولد عمي حتى هدا معاهم

+ Reply to Thread
Page 63 of 73 ... 13 53 61 62 63 64 65 ...

Subscribe to this Thread (1)