+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3
Results 1 to 10 of 21

Thread: ما احنا كده لازم نفهم

• Thread Tools
  1. #1 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

question ما احنا كده لازم نفهم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

دلوقتي انا ردود ( محترمه وطويله ومفيده ) ، وبعمل

لايكات وتقييمات والحمدلله تمام
    لكن يجيلي بونص 75$ دا ليه يعني؟!
    مع اني حسبت الفرق بين المشاركات بتاعتي والبونص اسفل صورتي الرمزيه. بعد انتهاء الشهر . الاستحقاق اكتر من 200$
    وبعض الاخوه جالهم الرصيد ناتج الفرق بين مشاركاتهم والبونص الموجود تحت الصوره الرمزيه
    كده في حاجه غلط.
    التقصير منين !! ما اعتقدش انه مني نهائي

اظن حان الوقت اننا نفهم الدنيا ماشيه ازاي. لان حرام بعد التعب ده والانتظار ده . ونتفاجيء ببونص لا يسمن ولا يغني من جوع
    دا كده معناه ايه؟ بيطفشونا من المنتدى بطريقه غير مباشره

معذرة على حدة كلامي ولكن ارجو تقدير موقفي . لان فعلا انا في قمة الأستياء والزعل
    هـلُِ صلُِيت عٍلُِﮯ آلُِنبَي آلُِيوُم ؟

صلُِوُآ عٍلُِﮯ من بَڪﮯ شُوُقٌآ لُِرٍؤيتنآ

2. The Following 13 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

???? ????????(10-12-2017), abdelrahmangamal(10-19-2017), ahmed.mohamed(10-20-2017), alym(10-13-2017), aymansaleh(10-12-2017), bilalmax(10-18-2017), capoeira(10-18-2017), M0hsenalawady(10-20-2017), magic10(10-12-2017), mohcine amari(10-21-2017), Mony Ezzat(10-20-2017), mostafa1995(10-20-2017), shr(10-22-2017)

3. #2 Collapse post
    aymansaleh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    3 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    4742 USD
    Thanks
    42,757
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    نفس الوضع. وكان الفرق تحت الصورة 200 دولار بالظبط. وصلني إجمالي 74 دولار. والله كده تعبنا ووقتنا بيروحوا هدر

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. The Following 5 Users Say Thank You to aymansaleh For This Useful Post:

???? ????????(10-12-2017), abdelrahmangamal(10-19-2017), big.pharaoh(10-12-2017), M.R(10-29-2017), ragab012(10-17-2017)

5. #3 Collapse post
    Smart is offline
    Super Moderator Array
    قابلت الضيوف
    15 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    524 USD
    Thanks
    779
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

كما ذكرنا قبل كده اخى دى معادلة (انا شخصيا مش فاهمها)
    ومافيش اى تدخل بشرى بيحدد قيمة البونص الخاص بك

عموما اللى اقدر اعمله انى اوصل لشركة اعتراضكم على البونص
    ومافيش فى ايدى اى شىء اخر غير ذلك
    Think Smart

6. The Following 5 Users Say Thank You to Smart For This Useful Post:

???? ????????(10-12-2017), abdelrahmangamal(10-19-2017), big.pharaoh(10-12-2017), ragab012(10-17-2017), sirwan jamil ali(10-13-2017)

7. #4 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    اللي جاله ١٠$ مع كامل احترامي له. يقارن ردوده بردودي. هيعرف الفرق.

ومع ذلك انا استحق اكتر من البونص اللي وصلني

---------- Post added at 06:16 PM ---------- Previous post was at 05:55 PM ----------

Quote Originally Posted by Smart

انا مقدر جدآ تفهمك يا Smart
    ولكن صدقني. الشهر ده كده في حاجه غلط ومش انا بس اللي بشتكي .. واضح ان في اجماع على كده

8. The Following 8 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

???? ????????(10-12-2017), abdelrahmangamal(10-19-2017), capoeira(10-18-2017), M0hsenalawady(10-20-2017), mohcine amari(10-21-2017), Mony Ezzat(10-20-2017), shr(10-22-2017), zunebha(10-20-2017)

9. #5 Collapse post
    magic10 is offline
    عضو ماسى Array
    Accrued Payments
    102 USD
    Thanks
    190
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    مش عارف وصلنى نص البونص اللى استحقة عن الشهر اللى فات هو بيتقسم على اتنين مثلا ؟؟

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

10. The Following 2 Users Say Thank You to magic10 For This Useful Post:

???? ????????(10-12-2017), abdelrahmangamal(10-19-2017)

11. #6 Collapse post
    snnaky is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    31 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    5263 USD
    Thanks
    873
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    Quote Originally Posted by Smart

ا/ سمارت تحياتى لحضرتك واسف لو كلامى ممكن يزعلك بس صدقنى انا من بعد النظام الجديد وانا فى المنتدى بسمع واشوف بدون اى رد فعل حقيقى عارف لية لأنى شايف العجب فى المنتدى
    الناس شافت وعرفت النظام وهعارفين ومتأكدين انهم بيضحك عليهم بس بيمنوا نفسهم على نظام انا وانت وكل الناس مش فاهمين عنة اى حاجة او بالأحرى خلينى اقولك ان المقصود انهم ميفهموش اى حاجة منة وكتير من الأوقات كنت اشوف ردودهم وردودك عليهم وابقى زعهلان منك بس اقول هو فى النهاية موظف ووظيفتة انة يدافع عن المنتدى بس اقسمن بالله اقسم بالله بعد ردك دة انا أكن لك كل تقدير واحترام اكتر من الأول عارف لية لأنمك كنت صريح جدا وانت بتقولة.. والحقيقة يااخوانى هى ان الشركة عملت نظام مافيش حد فاهمة ولا حد حيفهم عنة اى حاجة لسببين من ابسط ما يمكن هو انهم قاصدين دة ولهذا تم اعدام العداد اللى يعرفك انت بتعمل كام
    ثانيا انت بتتعامل مع سيستم تمام يعنى بوت لية بقى مافيش عداد مع ان الحساب سيستم الى بدون تدخل
    الأهم ان مافيش اى تحديد بس هما عملولك حلم ووهم وخيال ب50 دولار للمشاركة اللى ممكن تاخدها مع انهم لم يحددو ازاى تكون ولا شكلها اية المشاركة ام 50 دولار دى
    من الأخر يا اخوانى ودى نصيحتى ليكم وانا شخصيا عامل كدة قبل ما اقولكم
    اللى عاوز يتعامل مع المنتدى بالشكل دة بلاش يشتكى من فضلكم لأن انت شكوتك ليس لها اى قيمة لأنك بيساطة مش صاحب قوة ولاضغط
    اما انك تقبل النظام دة وبالتالى متشتكيش واما انك ترفضة وتسيب المنتدى انما متحملوش ا/ سمارت الى حاجة ولا ننتظر منة اى حاجة لأن دة فوق طاقتة وكفاية علية ان هو اللى فى الوش وبيستحمل كلامنا وهو ملوش اى ذنب لأن النذب فى الشركة مش سمارت
    تحية تانى لحضرتك ا/ سمارت وياريت الكلام فى البونص ينتهى ومحدش يشتكى تانى

12. The Following 8 Users Say Thank You to snnaky For This Useful Post:

???? ????????(10-12-2017), abdelrahmangamal(10-19-2017), Adnan Mustafa(10-13-2017), Ahmed403(10-13-2017), alym(10-13-2017), big.pharaoh(10-13-2017), nour3iny(10-15-2017), zezo3(10-12-2017)

13. #7 Collapse post
    امير الفتلاوي is offline
    عضو محترف Array
    قابلت الضيوف
    1 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    82 USD
    Thanks
    2,010
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    نضام هل شهر مختلف كليا و تفاجئت

14. The Following 3 Users Say Thank You to امير الفتلاوي For This Useful Post:

abdelrahmangamal(10-19-2017), mahmoudabdelhamid(11-28-2017), shr(10-22-2017)

15. #8 Collapse post
    Ahmed403 is offline
    عضو محترف Array
    Accrued Payments
    54 USD
    Thanks
    408
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by snnaky
    ا/ سمارت تحياتى لحضرتك واسف لو كلامى ممكن يزعلك بس صدقنى انا من بعد النظام الجديد وانا فى المنتدى بسمع واشوف بدون اى رد فعل حقيقى عارف لية لأنى شايف العجب فى المنتدى
    الناس شافت وعرفت النظام وهعارفين ومتأكدين انهم بيضحك عليهم بس بيمنوا نفسهم على نظام انا وانت وكل الناس مش فاهمين عنة اى حاجة او بالأحرى خلينى اقولك ان المقصود انهم ميفهموش اى حاجة منة وكتير من الأوقات كنت اشوف ردودهم وردودك عليهم وابقى زعهلان منك بس اقول هو فى النهاية موظف ووظيفتة انة يدافع عن المنتدى بس اقسمن بالله اقسم بالله بعد ردك دة انا أكن لك كل تقدير واحترام اكتر من الأول عارف لية لأنمك كنت صريح جدا وانت بتقولة.. والحقيقة يااخوانى هى ان الشركة عملت نظام مافيش حد فاهمة ولا حد حيفهم عنة اى حاجة لسببين من ابسط ما يمكن هو انهم قاصدين دة ولهذا تم اعدام العداد اللى يعرفك انت بتعمل كام
    ثانيا انت بتتعامل مع سيستم تمام يعنى بوت لية بقى مافيش عداد مع ان الحساب سيستم الى بدون تدخل
    الأهم ان مافيش اى تحديد بس هما عملولك حلم ووهم وخيال ب50 دولار للمشاركة اللى ممكن تاخدها مع انهم لم يحددو ازاى تكون ولا شكلها اية المشاركة ام 50 دولار دى
    اللى عاوز يتعامل مع المنتدى بالشكل دة بلاش يشتكى من فضلكم لأن انت شكوتك ليس لها اى قيمة لأنك بيساطة مش صاحب قوة ولاضغط
    اما انك تقبل النظام دة وبالتالى متشتكيش واما انك ترفضة وتسيب المنتدى انما متحملوش ا/ سمارت الى حاجة ولا ننتظر منة اى حاجة لأن دة فوق طاقتة وكفاية علية ان هو اللى فى الوش وبيستحمل كلامنا وهو ملوش اى ذنب لأن النذب فى الشركة مش سمارت
    انت جبت من الاخر ، تقبل احترامي

16. #9 Collapse post
    big.pharaoh is offline
    خبير فوركس مصر Array
    قابلت الضيوف
    7 (ضيف فوركس مصر)
    Accrued Payments
    6754 USD
    Thanks
    24,420
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    Quote Originally Posted by snnaky
    كلامك تمام و زى الفل ،
    بس انا كلامى موجه للادارة مش لSmart بشخصه وهو عارف ده
    ثانيآ : هكلمك بالبلدي كده ( واحد قالك تعالى نلعب لعبه على حسابه فانت وافقت ، وبعدين اتفاجئت انه غير قواعد اللعبه. فقالك انا هغير نظام اللعبه دى خالص عشان هتتعبنى وتعالى نلعب اللعبه بنظام جديد يريحك وتريحنى ولو التزمت هتنبسط اوى

وانت وافقت على قواعد اللعبه الجديدة ونفذتها بحذافيرها. واتحملت التأخير فى وصول البونص واتحملت غلق حساب بدون سبب واتحملت بونص الريفيرال اللى قل خااالص ( وبالمناسبه مفيش بونص ريفيرال جالى لحد دلوقتي )
    يبقى على الاقل من حقك تفهم ، ليه ما اخدتش حقك فى اللعبه كامل طلاما نفذت القواعد !!

17. The Following 9 Users Say Thank You to big.pharaoh For This Useful Post:

abdelrahmangamal(10-19-2017), ahmed.mohamed(10-20-2017), capoeira(10-18-2017), M0hsenalawady(10-20-2017), magic10(10-13-2017), mohcine amari(10-21-2017), Mony Ezzat(10-20-2017), mostafa1995(10-20-2017), zunebha(10-20-2017)

18. #10 Collapse post
    Adnan Mustafa is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    117 USD
    Thanks
    16
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    ما هو لو ده البونص يبقى اقفل المنتدى احسن تبعت ليه 19 دولار وانا من المفترض اخد اكثر 50 $ طيب اقول ايه بس فيكم انا هسيب المنتدى كفا مضيعه للوقت فى المنتدى ده ده كده كلا فاضى وليس له اى قيمه لما ياخد الواحد اقل من نصف البونص

19. الاعضاء التاليين يشكرون Adnan Mustafa علي هذه المشاركة المفيدة

waelmma(10-18-2017)

+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3