+ Reply to Thread
Page 3 of 3 1 2 3
Results 21 to 22 of 22

Thread: الهدف

• Thread Tools
  1. #21 Collapse post
    abdelawal abdelrahman is offline
    عضو ذهبى Array
    Accrued Payments
    353 USD
    Thanks
    4,226
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0

الهدف

ما هو هدفك الذي من خلاله دخلت مجال الفوركس؟
    من لا يشكر الناس لا يشكر الله......
    الرجاء اضافة شكر.... فضلاً وليس أمراً

2. الاعجابات (الشكر) تحت المشاركة الاولي لا يعتد بها في توزيع الجوائز
  3. #22 Collapse post
    mostafaamr is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    1210 USD
    Thanks
    12,256
    SubscribeSubscribe
    subscribed 0
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم الفاضل بخصوص سؤالك التي قمت بطرح الان بخصوص ما هو هدفك الذي من خلاله دخلت مجال الفوركس بالتاكيد هو تحقيق الارباح ولكن تحقيق الارباح في هذا السوق ليس بالامر السهل في البدايه كنت اعتقد ان الفوركس هو الطريق السريع الى الثراء والربح السريع ولكن مع مرور الوقت و السنوات اكتشفت ان الفوركس هو محرقة اموال العمل في مجال الفوركس الا الربح وان الفوركس مجالاته متشعبه حيث انه يمكن للشخص ان يعمل في اكثر من مجال حيث انه اول وافضل مجال يمكن ان يحقق منه الشخص الربح وهو التداول حيث انه ان تعلم الشخص احد انواع التحليلات المتعارف عليها وبالتوفيق لك اخي الكريم واتمنى لك تحقيق المزيد من الارباح ولجميع الاعضاء

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

4. The Following 16 Users Say Thank You to mostafaamr For This Useful Post:

Unregistered (11), Mahmoud Rashwan(05-24-2020), malooka(05-22-2020), Maro3030(05-23-2020), mohamed kamal fadel(05-23-2020), Rezgui123(05-24-2020)

5. #23 Collapse post
    Reem Tarek is offline
    خبير فوركس مصر Array
    Accrued Payments
    2520 USD
    Thanks
    10,041
    SubscribeSubscribe
    subscribed 1
    This post was written as part of the payout program for content, in which anyone can participate and earn through their authoring talent.
    مساء الورد

ج والله بصراحه موضوعك جميل جدا ورائع جدا مهم جدا فعلا الانسان لازم تقول لي هذا ما يمشيش كده زي ما تمشيها الرياح لازم هو يكون لي شخصيه وليه هدف ورؤيه عايز يوصل لها و لازم نوصل لها بنتها ده و بتكلم على ربنا مش بين هو ماشي في الحياه هو مش عارف عايز ايه مره تخبط معها حظ فكس بكثير مره تخبط مع حظ برده هيخسر كثير فلازم الانسان يكون واعي و يكون عند الخبره العلميه والفكريه ان هو يحدد اهدافه يبقى قادر على ان هو يكون افضل ونهو يحدد سلوك ومسرحياته بسرعه واقعيه ان هو بس يكون قادر على ان هو يتبع شهواته

ان هو تبع الناس و يمشي به وتجارب الناس لازم انت يكون ليك محطه خاصه بك انت لازم انت يكون رؤيتك انت و هدفك انت اللي انت تحدده بنفسك واللي انت مسؤول عليه وهات تحاسب امام الله عليه وعلى الاسباب المنطقيه اللي خليتك تاخذ هدف زي ده وسما زي ده واتمنى ان انت تختار هدف كوره صحيحه وصوره سهله منطقيه بالتوفيق ان شاء الله للجميع

Though trading on financial markets involves high risk, it can still generate extra income in case you apply the right approach. By choosing a reliable broker such as InstaForex you get access to the international financial markets and open your way towards financial independence. You can sign up here.

+ Reply to Thread
Page 3 of 3 1 2 3

Subscribe to this Thread (1)

Open