PDA

View Full Version : مساعده الاداره لو سمحت

samozein
07-08-2014, 11:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا بقالي شهر بحاول افعل الحساب ودايما يجيلي نفس الرساله ده :Decline reason: notarized translation of the document is required for first-level verification
According to verification terms
طيب اعمل ايه مع العلم اني :-
1-بعت الترجمه مكتوبه بخط ايدي وماضي عليها
2-بعت الصورة وانا ماسك الاوراق
فعلا بجد زهقت ياريت الاداره تفيدني علشان افعل حسابي
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

mrdark
07-08-2014, 21:51
انا بقالي شهر بحاول افعل الحساب ودايما يجيلي نفس الرساله ده :Decline reason: notarized translation of the document is required for first-level verification
According to verification terms
طيب اعمل ايه مع العلم اني :-
1-بعت الترجمه مكتوبه بخط ايدي وماضي عليها
2-بعت الصورة وانا ماسك الاوراق
فعلا بجد زهقت ياريت الاداره تفيدني علشان افعل حسابي

أخي الكريم لازم ترجمة من عند موثق

rojan22
07-08-2014, 22:02
السلام علیکم،
الترجمه یجب ان یکون موثوق،
یعنی المرجم یجب ان یکون مرخص من قبل الجهات المصتصه،
و هاذا مضمون الرساله >> مطلوب ترجمة موثقة من وثيقة لمن المستوى الأول
بالتوفیق للجمیع

samozein
07-09-2014, 12:38
انا دلوقتي جالي الرد ده "Your documents were rejected by mistake. Please, upload the documents to your Client Cabinet once again. To get the first-level verfication status, you can upload the scanned copy of your ID card, while for the second level you can send the scanned copy of your driving license."
قولولي بجد مش عيب كده على الشركه وانتو عمالين تقولو موثوق وانا عملت كده يعني ينفع الكلام ده

mrdark
07-09-2014, 21:38
انا دلوقتي جالي الرد ده "Your documents were rejected by mistake. Please, upload the documents to your Client Cabinet once again. To get the first-level verfication status, you can upload the scanned copy of your ID card, while for the second level you can send the scanned copy of your driving license."
قولولي بجد مش عيب كده على الشركه وانتو عمالين تقولو موثوق وانا عملت كده يعني ينفع الكلام ده

قالولك تم الرفض بسبب خطأ اعد الرفع من جديد في المرحلة الأولى سكان لبطاقة الهوية مع ترجمة لها من عند موثق والمرحلة الثانية اثبات للسكن

mery20
01-20-2015, 22:41
اخي الكريم تقبل مرور ... لازم الكتابه تكون موثوق

علشان لازم يتاكدوا من الهويه