PDA

View Full Version : انقذوا مصر

paradise is my target
07-29-2014, 06:08
هو احنا ليه فى بلدنا هنا اى واحدة نفسها ترقص و لا تغنى او بأختصار تتعرى يعنى متنجحش الا عندنا ?
حتى تلاقي اى واحدة من المغنيات و لا الرقاصات بيبقوا املهم يجوا مصر عشان ينجحوا !!
عارفين ليه ?
عشان عندنا فى مصر احسن ناس تتاجر بلحوم الستات عشان يكسبوا فلوس من وراها و عشان يلغى عقلك و يفضل محاصرك كل يوم بواحدة تتعرى اكتر من اللى قبلها و يتعمل عليها ضجه اعلاميه و شوفتوا ازاى اتعرت و فى الاخر بدل ما تبقى منبوذه تبقى مشهوره !!!!
فالبتالى الشباب تلاقيهم بعد ما يشوفوها يثاروا و ميقدروش يتحكموا فى شهوتهم فتبقى هى المحرك الاساسى بتاعى و البنات يغيروا من نظرات الشباب للى بيسموا نفسهم فنانات دول فيقولوا هم اجمل مننا فى ايه فيلبسوا ضيق و يعملوا اى حاجة تلفت الانظار فنتحول لمجتمع شهوانى بتحركه الغريزة فطبيعى وقتها هيحصل تحرش و اغتصاب لان حينما تحرك الشهوة الانسان لا تنتظر منه اى تصرف عقلانى .
بلدنا مش كباريه و لا معرض للعاريات يا ساده ارحموا المجتمع و احترموا اديانه و اهله .

yu mohamad
07-29-2014, 10:33
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حفظ الله مصر واهلها واعادها الى حض الاسلام عودة حميدة ان شاء الله
شكرا اخي على المجهود

Mohamd-95
07-29-2014, 12:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
موضوع مميز رائع ومفيد وشرح كافي و وافي سلمت يداك و مفيد للجميع موضوع يستحق القراءة
بارك الله فيك اخي الكريم
بالتوفيق لك ولا تحرمنا من مواضيعك المميزة
تقبل مروري اخي الكريم

lotfy
07-29-2014, 13:43
عندك حق مصر بقى فيها عاهرات كتير فى صوره فنانات..واحد يعمل حاجه مش تمام عادى فنان وواحده تعمل حاجه اوسخ منه عادى فنانه