PDA

View Full Version : حضر الحساب في المنتدى

yooussef
09-01-2014, 17:35
السلام عليكم ورحمة اخواني المرجو المساعدة في حدة الأمر صديقي تم حضرو حسابه في المنتدى بسبب الردود المتكررة وهده هي الرسالة التي أرسلوها له : لقد تم حظرك للسبب التالي: ردود مكرره فى جميع المواضيع التاريخ الذي سيتم رفع الحظر فيه: لا يوجد....... هل يوجد حل لهده المشكلة المرجو المساعدة

haffoudhi
09-01-2014, 19:57
انت ما راعيتش شروط وقوانين المنتدى ليه ؟الامر كله يتطلب قليلا من العناء والمشقه صح لكن كله بأجره يا اخي انك تكسب الدولارات وفرص التداول من وراء ذالك فلا يهم ان اجتهدت قليلا

عاشق الفوركس
09-01-2014, 20:02
السلام عليكم ورحمة وبركاته
هو هو نفس الخطاء في الحساب السابق ويضا في نفس هذا الحساب الذي ماله ايضا الخضر بكل تاكيد..

yooussef
09-02-2014, 01:01
إنه صديقي من وقع له المشكل لست أنا ..أنا لا أخالف شروط المنتدى

host
09-14-2014, 02:54
فعلا هذا شرح مميز وفى منتهى الروعة وانت قمت بتلخيص الموضوع بطريقة سهلة وبسيطة
مما يجعل المبتدئين فى سوق الفوركس يستوعبون الموضوع ببساطة

بشير حمدان
09-14-2014, 03:02
السلام عليكم
اخى اعتقد ان الحظر بيكون حظر نهائى . ممكن تخاطب الاداره وشوف هيردوا عليك بايه لكن ممكن يفتح حساب تانى باسم جديد وايميل جديد . الاخ هوست انا مش فاهم هو بيتكلم عن ايه ..

a7med84
09-14-2014, 04:10
للاسف دى قوانين المنتدى وصاحبك كان لازم يكون فاهم ده

ولحظر بيكون من الاي بى بتاعه يعنى لو عمل حساب تانى هيكون معروف للمنتدى

scan
09-15-2014, 16:11
انا بشكرك جزيل الشكر على مجهودك الجميل والمميز ونحن فى امس الحاجة لمثل هذه المواضيع المهمة
والمفيدة لتعلم الفوركس بمنتهى السهولة واتمنى ان تكتب المزيد من المواضيع الهامة

karimkimi
09-15-2014, 16:26
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اولا قوانين المنتدى واضحة جدا ومنها عدم تكرار نفس الموضوع في اقسام مختلفة يعني
لو من الاول تقرا قوانين المنتدى تعرف كيفية المحافضة على حسابك وتريح راسك احسن

مصراوى
09-15-2014, 16:28
اخى الحبيب عتقد انة من الممكت فتح حساب اخر ولكن لابد من قرائة القواعد والقوانين جيدات حتى لا يتم الحظر مرة اخرى وبالتوةفيق

snnaky
12-30-2015, 20:53
فعلا هذا شرح مميز وفى منتهى الروعة وانت قمت بتلخيص الموضوع بطريقة سهلة وبسيطة
مما يجعل المبتدئين فى سوق الفوركس يستوعبون الموضوع ببساطة

ماشاء الله
عرفتوا الناس بتتحظر لية عشان الأستهبال دة
واحد داخل يعمل رد على الغيبانى كدة بدون ما يقرا ولا يعرف ولا يهتم بالموضوع ولا يعرف الموضوع على اية
وبعدين الناس بعد كدة تزعل ةوتقول المنتدى بيعملنا حظر لية
يعنى واضح انك عامل كلام مسبق وناسخة وبتنزل بية على المشاركات كلها يعنى اسبام

نادر صباح الدين
12-30-2015, 21:03
السلام عليكم ورحمة الله، يبدو أن المشكة واضحة، تم الحظر بسبب الردود المتكررة فلا يجوز للمشاركين أن يضعوا ردود واحدة في الموضوعات المختلفة، أما مسألة فك الحظر فهي مرتبطة بإدارة امنتدى، اعتقد أنه في مقدوره أن يبدأ بحساب جديد، وببريد الكتروني جديد، وألا يعود إلى الأخطاء السابقة نفسها.

gogo9093
12-30-2015, 21:07
السلام وعليكم ورحمه الله والبركه ,شكرا اخي الكريم علئ الموضوع المميز , واتمنئ ان تكرمنا بالعديد من المواضيع الاخرئ ان شا اللهstar4ssa
الملف الشخصي

aymansaleh
12-30-2015, 22:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الاخ الكريم, صديقك قام بمخالفة بند من قوانين المنتدى واكيد كان بينسخ ويلزق نفس الردود بدون معنى ولا داعي وهذا ياأخي الكريم اعذرني تصرف سئ جدا من صديقك ويستاهل الايقاف, يحاول يتصل بالدعم الفني ادارة المنتدى
تقبل مروري

heroo252
12-30-2015, 23:36
اعتقد ان مفيش معاد عمين لان دى عمليه الحظربتاعها بيكون نهائى
مش مؤقت ولا مربوط بوتق معين والواحد لازم يكون فطن للاخطاء دى الاكسبرت بيكشفها

hossam122
12-31-2015, 00:52
فتح حساب اخر ولكن لابد من قرائة القواعد والقوانين جيدا ختى لا يتم ايقافك مرة اخرى وممنوع النسخ هذه شروط المنتدى
ويجب علينا ان تحترم الشروط الخاصة بالمنتدى

csebai12
12-31-2015, 01:11
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
اعتقد ان الحضر نهائي و يمكنك ان تنشا حساب جديد لكن عليه ان برعى قوانين المنتدى في المرة القادمة

justsmile
12-31-2015, 02:29
السلام عليكم ورحمة اخواني المرجو المساعدة في حدة الأمر صديقي تم حضرو حسابه في المنتدى بسبب الردود المتكررة وهده هي الرسالة التي أرسلوها له : لقد تم حظرك للسبب التالي: ردود مكرره فى جميع المواضيع التاريخ الذي سيتم رفع الحظر فيه: لا يوجد....... هل يوجد حل لهده المشكلة المرجو المساعدة

اخي اعد ارسال هذا الموضوع بالقسم المناسب ..
يوجدبالقسم قسم الدعم fourm support ارجوك اطرح موضوعك هناك
لان هذا القسم هو القسم التعليمي لا علاقة له بمشاكل الاعضاء

harimeche
01-01-2016, 03:57
الســـــــــــــلام عليكم ورحمة الله وتعــــــــالى وبركاته

أكيد هدا وهدا منطقي فتكرار المواضيع او الردود مخالف لقوانين وشروط البونص

مع التحية

justsmile
01-10-2016, 23:06

اولا هذا ليس مكان مناسبا للشكوى
ثانيا معروف ان الردودالمتكررة و النسخ يؤديان للحظر الاكيد و الدائم
يجب عليه فتح حساب جديد بالمنتدى و ان يتفادى ما عمل ..