PDA

View Full Version : إستفسار (حظر الحسابات المربوطه بأكثر من منتدى)

youssefkasimi
11-13-2012, 18:15
لقد توصلت برسالة ولم أفهم معناها المرجو لمن يعلم أن يخبرني

Your attached account is blocked. Reason: User 24972 has on forum ******-forex.com the same account 5165604. You'll receive bonus only from ******-forex.com.

Smart
11-13-2012, 18:28
الحقيقه انا ماعنديش اى معلومات بخصوص اى قوانين جديده للمنتديات
علما بان الفتره السابقه كان يحق لاى شخص ان يربط حسابه بعده منتديات لانستافوركس
تقريبا هذا نظام جديد يطبق ..ان شاء الله سوف استعلم واخبركم
الله المستعان

شباب مؤمن
11-13-2012, 18:46
اخى الكريم تقريبا تم حذف حسابك blocked بلوك يعنى حذف والباقى معلومات حسابك ويقال فيها انه يسمح بحساب واحد فقط

youssefkasimi
11-13-2012, 19:38
شكرا لك أخي فأنا في إنتضار جوابكم

---------- Post added at 04:38 PM ---------- Previous post was at 03:52 PM ----------

أنا لم أفهم يا أخي المرجو شرح و أي حساب تم حذفه

mohamedmmk
11-13-2012, 20:02
ياجماعه العيب من المنتدى هنا لان الرساله دى مظهرتش في التلاته التنين
و كمان الى مأكد ان العيب في برمجه المنتدى ان حساب انستا لسا مربوط
ماتحذفش هى بس الرساله دى الى ظهرت و كمان ظاهره في مكان غريب
ان شاء الله يكون خلل او عطل و يتم اصلاحه

rahmoni
11-13-2012, 20:06
تم حذف حسابك blocked بلوك

lovemoon
11-13-2012, 20:21
فعلا انا برضه نفس الرسالة

Your attached account is blocked. Reason: User 6300 has on forum forum.mt5.com the same account 5161404. You'll receive bonus only from forum.mt5.com.

و انا مش اول مرة استلم بونصين علي نفس رقم الحساب من المنتدي العربي و الأجنبي و كان المفروض يكون فيه قانون واضح يمنع ذلك او انذار بهذا الكلام عشان الكل يعمل حسابه معني الرسالة دي ان بونص شهر 10 في المنتدي العربي اضرب كله
برجاء مشرفي المنتدي التدخل في هذا الأمر
فربما هذا السبب لم استلم البونص
و اريد ان اضيف ايضا نقطة مهمة جدا
و هي اني ليس عندي بونص في المنتدي الأجنبي فهو زيرووووو
يبقي حتي لو النظام اتغير المفروض ان الحساب اللي فيه بونص هو اللي يستمر و الحساب الأخر اللي مش فيه بونص يتلغي و يتم انذار و عمل قانون بهذا
و ان شاء الله ان اثق في اخي سمارت انه يتدخل و يحل هذه المشكلة

nada
11-13-2012, 20:32
فعلا انا برضه نفس الرسالة

Your attached account is blocked. Reason: User 6300 has on forum forum.mt5.com the same account 5161404. You'll receive bonus only from forum.mt5.com.

و انا مش اول مرة استلم بونصين علي نفس رقم الحساب من المنتدي العربي و الأجنبي و كان المفروض يكون فيه قانون واضح يمنع ذلك او انذار بهذا الكلام عشان الكل يعمل حسابه معني الرسالة دي ان بونص شهر 10 في المنتدي العربي اضرب كله
برجاء مشرفي المنتدي التدخل في هذا الأمر
فربما هذا السبب لم استلم البونص
و اريد ان اضيف ايضا نقطة مهمة جدا
و هي اني ليس عندي بونص في المنتدي الأجنبي فهو زيرووووو
يبقي حتي لو النظام اتغير المفروض ان الحساب اللي فيه بونص هو اللي يستمر و الحساب الأخر اللي مش فيه بونص يتلغي و يتم انذار و عمل قانون بهذا
و ان شاء الله ان اثق في اخي سمارت انه يتدخل و يحل هذه المشكلة

دة الى جنينى !!!

ازى

Ahmed Farouk
11-13-2012, 20:40
هو ايه الحكاية انتوا بدل ما تبعتوا البونصات للناس عملتوا ليهم بلوك واشمعني الحساب في الام تي فايف اتبعت وتقريبا لكل الناس المشكلة في العربي بس وعلي فكرة المشكلة عندكم انتوا في العربي فقط
Your attached account is blocked. Reason: User 12971 has on forum *******-forex.com the same account 1180875. You'll receive bonus only from *******-forex.com.
وبعدين الاتاش مش ظاهر فيه الرسالة دي ومكتوب فيه Will be payed for 10.2012 - يعني ايه اللغبطة دي هو بدل ما تحولوا البونص لغيتوه

Smart
11-13-2012, 20:43
لا حول ولا قوه الا بالله
لم يصلنا اى تنبيه بالقانون الجديد
واكيد كل شخص تعب فى شهر 10 ليه الحق الكامل فى استلام امواله
ان شاء الله هوصل الموضوع

om omar
11-13-2012, 20:46
طيب ياخ سمارت انا كده لسه جديدو وربطت المنتدي العربي والام تي فايف بالنيجيري كده شغلي ضاع عليا ومش هستلم شهر 11

mohamedmmk
يا اخ سمارت كان الله في عونك والله بس انا شايف ان صوتك مبيتسمعش
احنا بقالنا من يوم 7 واحنا مستنين البونص و انت عداك العيب عملت موضوع و جمعت الناس
المشكله مش فيك ولا في المشرفين العيب في هذا الموقع و في شركه انستا مش عارفين ايه الدف وراء المشاكل دى كلها

ima822006
نفس الرسالة عندي وانا أكيد بان شركة انستا لايوجد نص صريح في قائمة الشروط يمنع من الإشتراك في النتديات الأجنبية بل وهناك من إستلم ويستلم الأرباح من كل المنتديات فإذا كان هذا إضافة على قائمة الشروط والاحكام فنحن نقبل بها مع التمهيد لتطبيقها مثل إرسال رسالة تحزير وامر بالتخيير بين هذه الحسابات لتفادى العقوبة طالما ان هذه إضافة لم تذكر من قبل وترغب الشركة في تطبيقها من الان وأحب اضيف إن شهر 10 هو اول شهر لي في منتديات شركة انستا التجربة كانت مفيدة جدا بشكل علمي و إستفدت من المعلومات كثيرا ولكن هذه التجربة لم تاتي ثمارها حتى الان بشكل عملي مثلها مثل كثير من تجارب الربح من شبكة الإنتلانت والتي غالبا يكون مصيرها معروف................. على العموم كلمة حق ويجب أن تقال الأخ في الله سمارت اشهد لك بالنشاط وأقدر لك مجهودك الذي تشكر عليه انا أعمل في شركة مثلك واعلم جيدا معنى الضغط في الأعمال الإدارية كان الله في عونك وكل من يعمل معك شكرا جزيلا على تعاونكم أما بالنسبة لأرباح البونص فمن الواضح من الرسالة بالإنجليزية تم حجزه بشكل نهائي وأظن مجرد سبب للتهرب ودليلي على ذللك حكم العقل فبعد كل هذه الفترة من عدم توضيح هذه القاعدة أو حتى وجود أي رسالة تحذيرية عند محاولة التسجيل في أي منتدى اخر تابع للشركة واضف على ذلك الحرمان من الحق في الإختيار بين المنتديات حيث وكمى هو واضح من الرسالة تم حجب حساب وترك الاخر والسوأل الان لماذا إختارة الشركة الحساب الذي يوجد فيه .90 سنت وحجبة الحساب الذي فيه 26 دولار ولم تخيرني ونقطة أخيرة لماذا وعند ظهور هذه الرسالة أيضا لم يتم الدفع من المنتدى الثاني
الموضوع ليس موضوع المادة وهذا واضح من صغر حجم البونص عندى ولكن انا عملت سواء في الشرق او الغرب يظل عمل وأنتظر اجري والحمد لله انه شهر واحد فقط حتى لااشعر بالاسف على عملي المهدر
سوف اترك الإجابة لكم
وشكرا
Your attached account is blocked. Reason: User 24740 has on forum *****.com the same account 5164757. You'll receive bonus only from *****forex.com.

ahmed fakhry
نفس الرسالة ظهرت عندى
Your attached account is blocked. Reason: User 10073 has on forum ******-forex.com the same email ah_fa_mo@yahoo.com. You'll receive bonus only from ******-forex.com.

om omar
11-13-2012, 20:47
طيب ياخ سمارت انا كده لسه جديدة وربطت المنتدي العربي والام تي فايف بالنيجيري كده شغلي ضاع عليا ومش هستلم شهر 11

nrgslawi
11-13-2012, 20:49
لا حول ولا قوه الا بالله
ان شاء الله هوصل الموضوع
ليس هناك اي مشكل اخي سمارت لكن ما الحل
هل افتح حساب جديد في انستا فوركس واربطه مع المنتدى العربي فقط
ام اقول وداعا لحسابي في المنتدى؟

Abo Omar
11-13-2012, 20:58
انا برضة جديد وربطت المنتدييات كلها بحساب واحد وعملت اكتر من 50 دولار لغاية دلوقتي هيرحوا عليا ولا ايه

Abo Omar
11-13-2012, 21:02
طيب هو ينفع نلغي الاتاش اللي معمول ونعمل حسابات جديدة تاني من اول وجديد

eslam92
11-13-2012, 21:23
والله ده حرام بجد انا الرسالة دى وصلتنى فى المنتدى العربى ونيجريا وكده حسابى اتقفل
وبونص شهر 10 موصلش وطبعا لما الحساب اتقفل كأنى الرسالة بتقول مش هندقع حاجه ياريت رد من الادارة لانى الموضوع اصبح مبهم بشكل غريب
والوقت زاد جدا وقربنا نوصل لنص الشهر الجديد

Stranger
11-13-2012, 21:26
الله يقدم اللي فيه الخير

ما صدقنا الاخ سمارت خد الاسماء وبعتها للشركه تظهر لنا مشكلة حظر الحسابات ربنا ييسر الامور ونستلم البونص على خير

sho
11-13-2012, 21:43
انا ظهرت عندى الرسالة دى فعلا مع العلم انى كنت بربط الحسابات مع بعض دايما وكمان المنتدى التانى اللى مربوط مع المنتدى العربى مدفعليش الفلوس يعنى كدة انا مستلمتش من المنتديين اللى مربط بيهم الحساب الحل اية دلوقتى متهيالى حرام يضيع مجهود الناس

alb safy
11-13-2012, 21:43
لا حول ولا قوة الا الله حتى الرساله دي جتلي في النيجيري كمان عشان استعملت نفس الايميل مش نفس الحساب
لاني ربطه كل منتدي بحساب اصلا

alb safy
11-13-2012, 21:48
Your attached account is blocked. Reason: User 12584 has on forum *******-forex.com the same email albsafy_2012@yahoo.com. You'll receive bonus only from *******-forex.com.
دي الرساله الجتلي عشان استعمال نفس الايميل مش نفس الحساب

konine
11-13-2012, 22:02
أنا مشكلتي من نوع ٱخر يعني ليس نفس حساب بل نفس إميل

Your attached account is blocked. Reason: User 16433 has on forum forum.mt5.com the same email ******@gmail.com. You'll receive bonus only from forum.mt5.com.

konine
11-13-2012, 22:03

Your attached account is blocked. Reason: User 16433 has on forum forum.mt5.com the same email ******@gmail.com. You'll receive bonus only from forum.mt5.com.
إنشاء الله خير الصبر يا خواني

ahmed_alsayed
11-13-2012, 22:08
انا كمان عندى نفس المشكلة

Your attached account is blocked. Reason: User 12728 has on forum *******-forex.com the same account 1180015. You'll receive bonus only from *******-forex.com
ومش فاهم هو اية سبب المشكلة ولو فى قوانين جديده لية لم اسمع عنها حتى الان

om omar
11-13-2012, 22:21
يا اخ سمارت انا راسلت الشركة بالفعل دلوقتي يا اخي وقال لي ان المشكلة من المنتدي وانى اراسل حضرتك انك تحل هذه المشكلة وشكرا

tictok
11-13-2012, 23:08
طيب اللى ظاهر بقى ان انستا مش عايزه نفس الشخص يشترك فى الاربع منتديات بمعنى كل واحد يختارمنتدى واحد فقط
اصل المشكله فى الايميل ولا المشكله فى الاكونت ولا الشخص نفسه
الصراحه محتاجين توضيح للمشكله

Stranger
11-13-2012, 23:42

إنشاء الله خير الصبر يا خواني

شئ غريب ومشكله اغرب

هل مطلوب مننا عمل ايميل مخصوص لكل منتدي !!

heropero
11-13-2012, 23:50
انا فى الحساب بتاعى نفس الشىء بالظبط بجد حرااااااام لو فيه تغيييرر فى القوانين يبقى بعلمنا
ومن قبلها بفترة وفعلا ازاااااى يقولى انى الحساب هنا بلوك اللى انا ضايفه وانى استلم من المنتدى الهندى طب المنتدى الهندى كله اصفار وعمرى ما عملت عليه ولا رد
كله اصفااار يبقى الصح انه كان يسيييب الاكونت اللى تم الاستلام منه واللى فيه بونص من الاساس ولا حول ولا قوة الا بالله واللهم انتقم من الظالمين
Your attached account is blocked. Reason: User 21336 has on forum ******-forex.com the same account 3503322. You'll receive bonus only from ******-forex.com.

mrhoda
11-14-2012, 00:16
انا كمان نفس المشكلة وبعدين انا عضويتى فى المنتدى الانجليزى بنفس اليوزر النيم فى المنتدى العربى
يعنى التأخر فى دفع البونص ومقبول لكن بالشكل ده اكييد مش هايقبل بيه

willy
11-14-2012, 01:04
وانا كمان نفس الرسالة بتاعت الايميل اني رابط حسابين بنفس الايميل وبعدين يعني ياانستا وبعدين

y4x
11-14-2012, 01:26
انا برضة نفس الشئ عدى

ان شاء الله تتحل المشكلة

y4x
11-14-2012, 01:29
معنى كده بونص شهر 10 و11 راح علينا

y4x
11-14-2012, 02:00
Your attached account is blocked. Reason: User #######has on forum forum.mt5.com the same account #####. You'll receive bonus only from forum.mt5.com.

يا جماعة الرسالة بتقول ان تم حضر حسابك ورقم الحساب ده اصلا مش رقم حسابى

ام الرقم اللى باللون الاحمر هو حسابى اللى انا ربطة بية الحساب اللى فى المنتدى العربى والانجليزى

ياريت لو حد فاهم حاجة يقول عليها

بصراحة انا اتلخبط

محمود شبايك
11-14-2012, 02:01
على فكرة من شروط المنتدى ده انك ماتكونش عامل اكثر
من حساب فى الفوركس على خط واحدفلما تعمل كده بيروح
المنتدى عاملك وبيقفل ليك حسابك خالص بالمكسب بالبونص
بكل حاجة فكده انت حسابك طار خالص وفلوسك كمان وحذارى ان حد يعمل حاجة زى دى

mannon
11-14-2012, 03:16

وحياة ابوكم مش ناقصة
الى مش عارف حاجة يسكت وكفاية الهم الى احنا فية

------

اخ سمارت الله يكرمك تقلنا دلوقتى المفروض اية يتعمل .ز يعنى نغير حسابتنا ولا نقفل العضوية ونعمل عضوية جديدة لكل منتدى باميل جديد وحساب جديد
المشكلة كدة مش فى بونص الشهر دة المشكلة فى الى جاى

daisy
11-14-2012, 03:55
Your attached account is blocked. Reason: User 11981 has on forum *******-forex.com the same account 5137850. You'll receive bonus only from *******-forex.com.

انا عندى نفس المشكله
بس هو فيه حاجه بحاول افهمها
الكلام دا معناه ان حسابى القديم اتعمله بلوك من المنتدى هنا يعنى مش هيتحول عليه اى بونص
وهيتحول على الحساب الجديد اللى انا عملتله اتاش حاليا

لكن نفس الحساب القديم مازال مستمر فى المنتدى النيجيرى
لانى فعلا مغيرتوش فى النيجيرى
فيبقى كدا معنى الرساله انى هستلم بونص المنتدى العربى على الحساب الجديد
وبونص المنتدى النيجيرى على الحساب القديم

وكدا يبقى الامر مفيهوش مشكله وهو دا الطبيعى اصلا

ياريت المشرف يعرفنى اللى فهمته صح ولا لا
لانى عايزه اربط الحساب الجديد برده بمنتدى الانجليزى

بحيث استلم بونص شهر 11 من العربى والانجليزى على الحساب الجديد
ومن النيجيرى على الحساب القديم

فياريت تعرفونا كدا صح ولا ايه

apolo
11-14-2012, 04:38
Your attached account is blocked. Reason: User 18032 has on forum ******-forex.com the same account 449658. You'll receive bonus only from ******-forex.com.

جميل :bravo: مشكل آخر مع أنستا ومنتداها العربي

يبدو أن هذا المنتدى مقدر عليه أن يبقى في المشاكل فما ان ننتهي من واحد حتى يظهر آخر

انا تم عمل بلوك لحسابي في هذا المنتدى لانه نفس الحساب الذي ربطته بالمنتدى الهندي ومكتوب في الرسالة اني سأستلم بونص المنتدى الهندي فقط هذا رائع

لاني عملت في المنتدى الهندي أضعاف ما عملته هنا لكن هناك امر آخر نفس الحساب مربوط بالمنتدى الانجليزي لكن لم يتم ذكره

في الرسالة اضافة الى اني استلمت منه ؟؟؟؟؟

هذه الرسالة ظهرت للجميع وأعتقد أن سببها هو قانون جديد يمنع ربط حساب واحد في انستا

بعدة حسابات في منتدياتها بعدما كان ذلك مسموحا به من قبل

لكن المشكل لما لم يتم اعلام مدراء المنتديات بهذا الاجراء الجديد ؟ أو لما لم يتم بعد وضعه في قوانين البونص ؟

eslam92
11-14-2012, 09:05
محصلش الكلام ده مش من الشروط ومن الطبيعى ان البريد يكون واحد فكل المنتديات لكن الحساب المبروط مختلف وحتى لو مش مختلف
وكمان الرقم المكتوب مش فاهم جه من فين ملهوش اى علاقة برقم حسابى والسبب المكتوب هو انه نفس البريد الالكترونى
ياريت حد من الادراة يرد علينا مدام موضوع شامل لكل الاعضاء مش معقول 24 ساعه من غير سبب

Stranger
11-14-2012, 09:46

يا اخي مفيش حاجه زي كدا في القوانين واحنا دايما بنشارك بنفس رقم الحساب في منتديات انستا وبنستلم طبيعي اشمعني المره دي ؟؟

ولو الشرط دا موجود فعلا يبقي هو لسه معمول جديد وكان مفروض يتم التنويه او التحذير الاول عشان نعمل حسابنا

في انتظار حل للمشكله والله الموفق

Amer_alajalen
11-14-2012, 10:07

من اين جئت بهذا القانون انا مشترك باكثر من منتدى تابع لانستا وقد استلمت البونص اكثر من مرة لكن هذا الشهر بدأت رحلة النصب

mrhoda
11-14-2012, 10:10
انا شايف ان لو قانون زى ده ينزل يبقى المفروض ينزل من الشهر الجاى علشان الناس كلها تبقى عارفاه والبونص يتم دفعه على الحسابات المرفقة هذا الشهر

ima822006
11-14-2012, 10:14
يا اخ سمارت انا راسلت الشركة بالفعل دلوقتي يا اخي وقال لي ان المشكلة من المنتدي وانى اراسل حضرتك انك تحل هذه المشكلة وشكرا

هل هذا الكلام صحيح

y4x
11-14-2012, 10:52
مفيش جديد ولا اية يا جماعة الخير

youssefkasimi
11-14-2012, 13:26
المرجو لمن يعرف كيف يمكنني أن أراسل الإدارة أن يراسلني أرجوكم

sahar
11-14-2012, 14:06
Your attached account is blocked. Reason: User 9678 has on forum *******-forex.com the same account 5138725. You'll receive bonus only from *******-forex.com.

انا بقي حسابي خلص اصلا ولسه مربطتش ليه جيالي الرسالة دي يااخي علي الحساب المنتهي وكمان رصيده خلصته

indomy
11-14-2012, 17:32
ياجماعة اية اللى حصل
هو كدة تعب كل الاعضاء هيروح على الفاضى
ياريت يكون فية حل للمشكله دى ضرورى لان بصراحة كدة اللى بيحصل دة مش هيدى مصداقية لأنستا بعد كدة
لازم يكون فية وضوح فى التعامل
ياريت يكون فية حل فورى للبونص بتاع الاعضاء

y4x
11-14-2012, 19:00
دلوقتى جت لى رسالة تانية

You are not allowed to receive bonuses on this forum because you have already registered for the bonus program on forum.mt5.com forum.

بجد انا تعبت جدااااااااااااااااااااا

theboy2226
11-14-2012, 19:42
انا عندي رسالة مختلفة
You are not allowed to receive bonuses on this forum because you have already registered for the bonus program on ******-forex.com forum.
يعني الواحد ماينفعش يشتغل في اكتر من منتدي
طيب انا عايز الغي عضويتي من الهندي و اشتغل هنا بس اعمل ايه بقي

sobissa
11-14-2012, 20:28
السلام عليكم نرجوا من الاخ المشرف الاتصال بالشركة ويعطينا خبر يقين عن ما هو الهذف من هذه الرسالة وأريد أخبركم أنني كذلك لم أستلم بونص شهر 10

You are not allowed to receive bonuses on this forum because you have already registered for the bonus program on ****-forex.com forum.

mohamedmmk
11-14-2012, 21:45
حاجه جديده ظهرت
Your account 2120682 is already attached to your profile!
Attach account
بقى بيقول نضيف اكونت انستا
و في نفس الوقت بيقول ان الاكونت بتاعك مربوط اصلا
طب نعمل اييه

Stranger
11-14-2012, 22:49
رساله جديده ظهرتلي في البروفايل النهارده

You are not allowed to receive bonuses on this forum because you have already registered for the bonus program on ******-forex.com forum.

!!!!!!

amrmorasamir
11-15-2012, 02:40
المشكله دى فى شركه انستا وليس فى المنتدى العربى بس ياشباب
دى حركه مش تمام بصراحه من الشركه انها تضيع بونص الاعضاء كده على الفاضى بالاضافه الى القانون اللى فى الشركه انه يحق للشركه مسح البونص والارباح فى اى وقت بدون انزار او بدون اى مخالفه من العضو وده حصلت كتير من الشركه
انا بقول لو الشركه تحجب موضوع البونص ده يبقى افضل من الحركات دى

eslam92
11-15-2012, 06:28
مينفعش كده لحد دلوقتى مش عارفين السبب ومفيش اى رد من الادارة مش معقول بصراحه
ياريت رد من الادارة

lovemoon
11-15-2012, 07:43
لا حول ولا قوه الا بالله
ان شاء الله هوصل الموضوع

أخي سمارت برجاء توضيح هذا الأمر
ان كان هناك حل لهذه المشكلة ام نغلق باب النقاش في هذا الموضوع لو مفيش بونص لينا

y4x
11-15-2012, 16:13
يا ترى هل من جديد

2x1
11-16-2012, 12:41
انا كمان فالمنتدي هنا عندي الرسالة دي مع اني اتحظرت من مدة فالهندي ومش شغال فية ومفيش بس غير ام تي فايف اللي جالي منن ريفيرال واحد بس بونص وشهر واحد بس

Mr.Kareem
11-16-2012, 20:41
اخي smart انا خايف يكون فيه سبب من قبل الشركة لتحظر الاكاونتات في المنتديات بس ايا كان السبب دا شيء ممكن يفقفد الشركة مصداقيتها في نظرنا ودي شركة محترمة لازم القائمين على المنتدى يخاطبوا الشركة ويوصلو لحل

konine
11-16-2012, 23:47
أنا لما غيرت إميل طلعت لي هذه رسالة
You are not allowed to receive bonuses on this forum because you have already registered for the bonus program on forum.mt5.com forum.

lotfi2528
11-17-2012, 19:43
السلام عليكم و رحمة الله
أخواني شوفولنا حل لهذه المشكلة والله تعبنا كتير مع الردود و الجهد و العمل ...الظاهر انه كله في الفاضي

millions
12-16-2013, 19:02
حتي لو النظام اتغير المفروض ان الحساب اللي فيه بونص هو اللي يستمر و الحساب الأخر اللي مش فيه بونص يتلغي و يتم انذار و عمل قانون بهذا

almared13
05-21-2015, 04:19
الحقيقه انا ماعنديش اى معلومات بخصوص اى قوانين جديده للمنتديات
علما بان الفتره السابقه كان يحق لاى شخص ان يربط حسابه بعده منتديات لانستافوركس
تقريبا هذا نظام