PDA

View Full Version : رقم الحساب 66546814

mohamedsaber
09-09-2014, 22:54
رقم حسابي 66546814
بستخدم التحليل الفني بكل ادواته
بستخدم استراتيجيتان قويتان احداهما تعتمد علي مؤشر البولينجر والبيفوت
والاخري تعتمد علي مؤشر البولينجر فقط باعدادات خاصة
سوف انزل صور لاكثر من فرصة رابحة لكلا الاستراتيجيتان
بالتوفيق للجميع في المسابقة
investor pass : peokma39

payza
09-10-2014, 09:35
باذن الله موفق في المسابقة وتبلي بلاء حسنا فيها

mohamedsaber
09-10-2014, 22:05
قمت ببيع الدولار كندي والحمدلله حققت عدد النقاط المطلوب
ايضا بعت اليورو دولار اعتمادا علي مقاومة سابقة وفعلا نجحت المقاومة في عملها وهبط اليورو دولار
سوف ارفق صورتين لشكل الشارت قبل الدخول وشكل الشارت بعد تحقيق النقاط المطلوبة

payza
09-11-2014, 20:29
علي فكرة يا نجم انت خالفت شروط المسابقة وتاجرت علي الزوج الدولار كندي وهو مش مسموح المتاجرة فيه للتذكير فقط

mohamedsaber
09-12-2014, 21:58
فتحت علي زوج الدولار كندي ليس نصب او احتيال اخي بل نسيت انه مسموح بالمتاجرة علي الازواج الاربعة فقط
اتمني من الادارة الرد انا غير مهتم بارباح صفقات الدولار كندي

---------- Post added 09-12-2014 at 09:58 PM ---------- Previous post was 09-11-2014 at 10:35 PM ----------

بايع الدولار ين وعاكس عليا 30 نقطة
هعمل تبريد

payza
09-13-2014, 11:47
مش حكاية نصب واحتيال ولو حصل انك كسبت في الاخر يبقي مش من حقك وظلم لانك خالفت الشروط مش عارف الادارة ممكن تراعي الموضوع دا ولا ايه

ilyes chaieb
09-13-2014, 12:09
مش حكاية نصب واحتيال ولو حصل انك كسبت في الاخر يبقي مش من حقك وظلم لانك خالفت الشروط مش عارف الادارة ممكن تراعي الموضوع دا ولا ايه

لا اعتقد فيه مراعاة
لان كل شيئ مشروح بالموضوع و على الجميع الالتزام به
و اي خطء و تجاوز للشروط ينجر عنه استبعاد المتسابق

mohamedsaber
09-13-2014, 13:17
ظلم لو ارباحي كلها صفقات علي ازواج غير الاربعة ..........محدش مش بينسي خطأ وصححته
حضرتك انا قفلت صفقات الدولار كندي علي خسااااااااااااااااااااااا ارة احتراما لقوانين المسابقة
انت في موضوعك مش حاطط investor password رغم انه من الشرووووووط يبقي ظلم انك تستمر في المسابقة ؟
الادارة هي صاحبة الكلمة الاخيرة

payza
09-13-2014, 15:00
ظلم لو ارباحي كلها صفقات علي ازواج غير الاربعة ..........محدش مش بينسي خطأ وصححته
حضرتك انا قفلت صفقات الدولار كندي علي خسااااااااااااااااااااااا ارة احتراما لقوانين المسابقة
انت في موضوعك مش حاطط investor password رغم انه من الشرووووووط يبقي ظلم انك تستمر في المسابقة ؟
الادارة هي صاحبة الكلمة الاخيرة

لا انا واضعه ياا خي وانت بتقول ظلم طيب طيب ممكن الكل يتاجر علي ازواج اخري وفي اخر المسابقة يقولوا نسينا واخطئنا انا يا انت في المسابقة دي

mohamedsaber
09-16-2014, 20:46
فتحت اكثر من 50 صفقة علي الازواج الاربعة
اسلوبي في المتاجرة في المسابقة بيعتمد فقط علي الفيبوناتشي والدعوم والمقاومات والترندات علي فريمات كبيرة
باستخدام مؤشرين احدهم يرسم الفيبوناتشي والاخر يرسم الدعوم والمقاومات
دي صورة لفريم الدولار ين علي الفريم الشهري
http://im83.gulfup.com/V4NZks.png (http://www.gulfup.com/?GQpDFP)

---------- Post added at 08:46 PM ---------- Previous post was at 08:45 PM ----------

اللي عاوز المؤشرات من اخوتي اللي مشتركين في المسابقة او خارج المسابقة يطلبهم وارفعهم

Forex Masr
09-22-2014, 09:26
تحية طيبة وبعد
نعتذر لك اخي الفاضل ولكن تم استبعادك من المسابقة لمخالفتك الشرط رقم 2 من قواعد المسابقة والذي ينص علي
طبيعة المسابقة هي التداول في الحساب علي ازواج العملات الاربعة الرئيسية فقط "اليورو-دولار....الدولار-ين....الاسترليني-دولار....الفرنك-دولار" وتحقيق اكبر ارباح ممكنة من الصفقات والتي تظهر في خانة "الايكوتي" حتي لحظة انتهاء المسابقة.
حيث انك فتحت 8 صفقات علي زوجين الدولار-الكندي والدولار-النيوزيلاندي وهذا مخالف
اتمني لك كل التوفيق في الجولات القادمة

mohamedsaber
09-22-2014, 12:16
لم اقصد فتح هذة الصفقات والله واعتذرت وقتها وقفلتهم علي خسارة احتراما لقوانين المسابقة
فتحتهم بالخطأ لان عندي في المنصة فاتح شارت اكثر من 4 ازواج عشان عندي حساب حقيقي وبفتح عليه
و الدليل علي كده صفقة قفلتها بعد 4 ثواني كنت فتحتها بالخطأ علي النيوزيلندي
احترمت جميع شروط المسابقة فتحت اكثر من 90 صفقة و ال8 صفقات لم يؤثروا علي رأس المال لاني مجموعهم خسارة مش مكسب
عملت موضوع من الاسبوع الاول للمسابقة ومحدش رد عليا من الادارة
ودا رابط الموضوع محدش رد وقال كفاية كده متاجرش ......حرام اسبوعين من المتابعة يضيعوا بسبب خطأ زي ده
ممكن تحسبولي صفقات الاربع ازواج فقط مكسب وخسارة لان المفروض المتاجرة علي ازواج اخري غير الاربعة يبقي dis abled علي المنصة
http://forex-masr.com/showthread.php?109200-%D8%AE%D8%B7%D8%A3-%D8%BA%D9%8A%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%B5%D9%88%D8%AF

مصراوى
09-22-2014, 12:24
اخى الفاضل تقبل الامر واعتقد ان الفوركس يعلمنا الانضباط فى القواعد والشروط التى لابد من العمل بها وبالتوفيق للجميع