PDA

View Full Version : الفوركس و السيدات !؟

Pages : [1] 2 3

Mustarinho
11-14-2012, 01:56
السلام عليكم ..
ايه رأيكم في الموضوع ده !؟
هل الفوركس للرجال بس .. ام يمكن للسيدات كمان الدخول فيه ؟ و هل هيقدروا ينجحوا فيه زي ما يقدر ينجح فيه الرجال
خصوصا انه يحتاج التركيز و التحكم في المشاعر بشكل كبير
..

حمو
11-14-2012, 13:01
اية ياعم الحج انت حتقومهم علينا ويقلولك فين المساواه ويطردونا من البيت
طبعاً يمكنهم المتاجرة والنجاح ومن الممكن ان تتميز بنت علي ولد في الجال لان ربنا اعطي كل انسان ووهبة نعمة العقل

a7med918
11-14-2012, 13:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا أخوانى
هناك الكثير من المحللات وعلى مستوى عالى والسيدات حققت نتائج ممتازه فى مجال الفوركس
الله أسأل لكم التوفيق جميعا

بحر الدولارات
11-14-2012, 18:56
اشكرك على طرح هذا الموضوع ورأيى فى هذا الموضوع انه يمكن لبعض السيدات وليس كل وذلك بسبب ان السيدات يستخدمون المشاعر والعواطف اكثر من العقل والخوف عندهم يكون اكثر من الرجال وكذلك التردد وعدم الثقة بالنفس

daisy
11-14-2012, 19:00
الفوركس للجميع بدون تفرقه بين جنس واخر او جنسيه والاخرى
اللى يشغل دماغه ويتعلم هيحقق ارباح
واللى مش هيلتزم بقواعد السوق هيخسر

mahmoud1
11-14-2012, 19:55
الفوركس لى اى شخص واى عمر يمكن بالنسبة للسيدات شئ جيد لانهم بيقدرو يشتغلو فى الفوركس وهما فى البيت ودة افضل مجال عمل بالنسبة للسيدات اللى قاعدة فى البيت بس عشان اى واحد يشتغل فى الفوركس سوا رجال او سيدات لازم يكون فى تعليم واللى بيتعلم باستمرار بيقدر يحقق ناجح

محمد اسامه
11-16-2012, 20:34
اظن ان الفوركس ماده متاحه للجنسين ولا يشترط ممارستها على جنس دون اخر واكيد فى كتير من السيدات
شغاله فى المجال ده واكيد بتكسب او بتخسر بس المهم انها بتبقى ليها مشاركات فعاله فى هذا المجال وانا رايت كتير من العضوات
وبذلك نقدر نقول ان الفوركس متاح لاى حد فى اى زمان ومكان

hassan asayed
11-16-2012, 21:22
اكيد يا اخى الكريم يمكن للسيدات
المتاجرة فى الفوركس فسوق الفوركس مفتوح لاى حد
فى اى وقت . واعتقد ان السيدات تنجح لية لا
هناك سيدات على قدر كبير من الزكاء

Nourhan
11-20-2012, 17:28
اي عمل ممكن ان يقوم به اي شخص اذا كانت تتوافر فيه الطموح والمقدرة على هذا العمل ولا فرق بين رجل وامرأة وكثير من النساء تفوقوا على الرجال في مجالات عديدة

face book
11-21-2012, 11:53
الفوركس لكل الاعمار ولكل الاجناس سواء كان رجل ام امرأه او شاب صغير لان ادوات التجاره فيه قد تكون متاحه لطفل لا يتعدي 10 اعوام من عمره

بل للسيدات الفوركس مناسب اكثر وخصوصا في عالمنا العربي لجلوسهم ف سالمنزل كربه منزل وده رأي الشخصي

أبو زيد
11-21-2012, 16:15
السلام عليكم ورحمة الله
مشكلة المرأة عاطفية جدا وممن تستغلها عاطفتها في ادارة حسابها .
ولو ترزنت واعتمدت على التحليلات المناسبة وتطبيق الاستراتيجيات المناسبة كذالك فإنها سيمكنها من الربح والنجاح كالرجال.

abdenbi
11-21-2012, 16:17
طبعا اخي يستطيع الكل الدخول الى الفوركس مهما كان
و الشرط ان تكون الارادة و الصبر

ramy saad
11-22-2012, 20:18
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا من وجه نظري ان الدماغ مفيش فيها راجل ولا سيده فالفوركس يحتاج الى الذكاء فبالتاكيد يصلح للسيدات
بالتوفيق للجميع وتقبل مروري

may
11-22-2012, 22:55
الفوركس لاى شخص يستطيع ان يجيد فيه وان يعرف يتداول ولا يفرق بين سيدات او رجال
ولكن الى حد الان ارى ان الرجال اكثر وايضا هم الاكثر نجاحا

azifek
11-27-2012, 19:55
أخي الكريم
أكيد الفوركس يمكن أن تعمل فيه السيدات دون مشكلة بل و أحسن من أن يعملوا خارج البيت
و يمكن للسيدات أن ينجحن فيه إذا ما تعلموا المجال بشكل جيد مثلهم مثل الرجال

ANGEL_FROM_SKY
11-28-2012, 10:15
السلام عليكم ..
هل الفوركس للرجال بس .. ام يمكن للسيدات كمان الدخول فيه ؟ و هل هيقدروا ينجحوا فيه زي ما يقدر ينجح فيه الرجال
..

وعليكم السلام ورحمه الله تعالى وبركاته .. اهلا وسهلا اخى الكريم .. طبعا ممكن للسيدات ان تنجح فى اى مجال مهما كان بس المهم تاخذ فرصتها .. ومجال الفوركس زى اى مجال تانى فلو كان الراجل الناجح وراءه سيده وعشان كده نجح فمن باب اولى ان السيده نفسها تنجح

one17
11-28-2012, 14:26
يمكن ان تكون السيدات اكثر اصرارا على النجاح من الرجال
لانهم عندما يريدون تعلم شيء يتعلمونه بجد اما نحن فنقفز على الكثير من الامور في التعلم

face book
11-28-2012, 17:02
طبعا الفوركس والسيدات هو انسب وظيفه لهم من رأيي الخاص لانها من خلال البيت وده شئ كويس جدا خصوصا

في مجتماعاتنا الشرقيه الاسلاميه ولكن يتطلب ضبط النفس اكثر لان كثير من السيدات لا يجيدوا تلك النقطه

zezo
11-28-2012, 17:43
السلام عليكم اخى الكريم
الفوركس للرجال و السيدات و انا اثق تماما بأن بامكان المرأة العمل فى الفوركس و تحقيق الارباح
بالتوفيق لك و للجميع و تقبل مرورى

abero
11-28-2012, 18:08

اخى الكريم انا ارى ان الفوركس لا تحتاج نهائيا الى عمر معين ولا الى رجال فقط او سيدات
يمكنك ان تكون صغير فى السن او كبير ولكن هذا لا يهم وان كانت تحتاج فهى ستحتاج الى الاذكياء بصرف النظر عن العمر
هى فقط تحتاج الى ذكاء ولكن قد تخسر السيدات لانها غير الجال لانها لاتستطيع التحكم ف مشاعرها

GODY
11-28-2012, 18:11
الفوركس مناسب لكل الافراد لان العمل فيه سهل من اى مكان السيدات وكبار السن واحيانا فى طلبه بيدخلوا هذا المجال لكى يصبح وظيفه لهم فى المستقبل

issa1988
11-28-2012, 18:16
السلام عليكم
شكرا على هدا الموضوع الرائع
وان شاء الله ان تعم الفائده على الجميع
مع تحياتي

said@77
11-28-2012, 18:18
سلام
يعني يا أخي الفوركس للجنسين مثله مثل العمل .....

fafa
11-28-2012, 18:18
لا طبعا من مميزات سوق الفوركس انه سوق مرحب بكل الفئات والانواع من البشر وعلى اختلاف اعمارهم فاكيد
من ناحيه السيدات فلا مانع نهائى بالعمل بالفوركس وخصوصا انه عمل فى اى مكان سواء فى المنزل او غيره بالعكس انا اراه من افضل الفرص المتاحه لعمل المراه

تشلساوي مكناسي
11-28-2012, 18:22
من وجهة نظري ممكن المرأة تنجح في مجال الفوركس
والفوركس تجارة ولا أرى أي سبب يمنع المرأة من النجاح في الفوركس

haytham_mhmd
11-28-2012, 18:29
لا اخي الفاضل لا يوجد اي فرق بين الراجل والمراه في مجال الفوركس والعلم لا يكون حكر علي احد وما دام المراه تملك الذكاء الكافي والوقت الازم لتدري والتعلم
فستتمكن من تجاوز الرجل ايضا في هذا العمل

محمود شبايك
11-28-2012, 18:30
اافروكس ده لاى حد يقدر يشتغل فيه سواء كان رجال ستات انشالله
حتى مراهقين واحتى ناس عواجيز الفوركس ده مالوش سن معين او متطلبات خاصة

kosha66
11-28-2012, 19:18
مفيش فرق بين راجل وامراة اللى داراس وفاهم وعندة ذكاء هو اللى بينجح
السوق مش عارف يعنى اللى بيتاجر فىة راجل ولا امراة الحركة عامة والشاطر اللى يقتنص الفرص

amira
11-28-2012, 21:05
الفوركس مجال يصلح للسيدات ورايت سيدات كثير فى هذا المجال
وبالعكس هو مناسب للسيدات جدا لانه عمل من المنزل ويمكن القيام به فى اى وقت

radoinehajhouji
11-28-2012, 21:09
الفوركس فهو للجميع غير ان بعض النساء يستعملن العاتفة ويغيبن العقل و هدا قد يادي الى الخسارة

محمد اسامه
11-29-2012, 04:35
لا يو جد اى مجال تفرقه بين جنس واخر او جنسيه والاخرى

يعنى العمليه بترجع على المقدره الشخصيه لا على اى سبب اخر

Mahmoudzooka
11-29-2012, 05:45
الفوركس مناسب للجميع بس انا شايف انه مناسب للرجال اكتر
عشان الاعصاب بس مش اكتر

ayman.shosha
11-29-2012, 07:24
اعتقد اخى العزيز
ان الرجل لديه من المقومات العقلية والبدنية
ما يجعل حظه فى الفوركس مثل حظ الانثيين

وفى القرآن خير دليل

face book
11-29-2012, 12:23
انا اظن ان السيدات مناسبين جدا للفوركس خصوصا لان في مجتمعاتنا الشرقيه المرأ قليلا ما تعمل خارج البيت

والفوركس يوجد داخل البيوت من خلال شاشه كمبيوتر وانترنت وهي تتعلم ةتدرس مع نفسها داخل منزلها

mahdi
11-29-2012, 16:56
الفوركس مجال يصلح للسيدات و السادة

heropero
11-29-2012, 17:14
السلام عليكم ..
..

لا طبعا الفوركس للرجال والنساء والكبار والصغار والشيوخ والشباب
المهم ان الانسان يتعلم ويدرس ويجتهد ويحاول فهم واستيعاب العلم الخاص بهذا السوق
وانا ارى ان السيدات من الممكن ان يصلوا لمراحل عالية فى الاحترافية اكثر من الرجال لان لديهم ميزة ليست فى الرجل
وهوا التواجد الزمنى الكبير فى البيت وهذا يجعل عنصر الوقت كبير معهم ويستطيعوا ان يتعلموا ويقوموا بتحصيل معلومات اكثر وقراءة الكتب والشروحات ومشاهده الفيديوهات
التعليمية وفتح الحسابات التجريبية وتطبيق وتجريب استراتيجيات كثيرة للوقوف على احداها للعمل بها
وايضا العمل فى الفوركس لن يجعل المرأة تخرج من بيتها بالعكس العمل هو من يأتى اليها الى البيت وتعمل براحتاها وفى الاوقات التى تناسبها ومن غير بهدلة ارى انه مجال مناسب جدا للمرأة قبل الرجل
وانا عن نفسى بمجرد زواجى هعلم زوجتى كل شىء اعرفه عن الفوركس للتتعلم وتتاجر ايييه المانع

azifek
12-06-2012, 22:51
الفوركس لكل الاعمار ولكل الاجناس سواء كان رجل ام امرأه او شاب صغير لان ادوات التجاره فيه قد تكون متاحه لطفل لا يتعدي 10 اعوام من عمره

بل للسيدات الفوركس مناسب اكثر وخصوصا في عالمنا العربي لجلوسهم ف سالمنزل كربه منزل وده رأي الشخصي

و لكن أخي الكريم الطفل الذي يكون عمره 10 سنوات لا أظن أنه سينج في الفوركس
فعقله صغير و صعل عليه أن يفهم كيف يمشي الإقتصاد و كيف تتحرك العملات

melgebson
12-06-2012, 23:16
اعتقد يا اخى الكريم ان العقل البشرى سواء كان للمرأة ام للرجل هو الفيصل فمن الممكن ان يكون المتاجر رجلا ولا يملك
مقومات النجاح ويفشل فا ارد عليك واقول انه من الممكن ان تتاجر المرأة وتدخل مجال الفوركس وتكون ناجحة جدا فيه ...

yaallah2
12-06-2012, 23:22
نعم تستطيع السيدات الدخول فى الفوركس والعواطف فى الفوركس ليست العواطف لدى السيدات فالعواطف فى الفوركس تتمثل فى الخوف والطمع والتردد والتسرع وغيرها وهى موجوده فى الرجال والسيدات لذلك لا مانع من دخول السيدات وانا ارى ان السيدات لديهم وقت كافى للتعلم والتدرب ليدخلون عالم الفوركس وينجحون فيه ايضا

yaallah3
12-06-2012, 23:24
اه هو السيدات اكثر عاطفية من الرجال بس هم اقل عرضه للضغوط النفسيه من الرجال,
وبعدين بجد في سيدات بيقدروا يديروا وقتهم صح جدا وكمان في سيدات اعمال يعني مش شرط سيدات منزل وفعلا بيكونوا ناجحين جدا وممكن انجح من الرجال كمان.

zoal
12-06-2012, 23:30
الفوركس لا يقتصر فقط على الرجال بال هنالك سيدات ناجحات في هذا المجال
فالفوركس يعتمد على التعلم الجيد والاجتهاد

yassoo011
12-06-2012, 23:56
الوركس ليس حكرا على اشخاص او نوع بعينه
او ختى سن ولكنه متاح للجميع والفرق في مدى التعلم

hard$currency
12-06-2012, 23:57
من وجهة نظرى ان الفوركس مفيد للسيدات جدا فهو سيقضى على كثير من وقت فراغهم ويستطيعون ان يشغلون هذا الوقت فى تعلم الفوركس اكثر من رجال كثيرة وايضا لديهم وقت ليتدربون فترات طويلة على حساب ديمو وبذلك يكسبون خبرة ويبدأون فى التداول ويربحون اموال تساعد فى تحسين المعيشة

lolyta
12-07-2012, 00:59
ايه العنصريه دى هههههههههههه رجاله وستات ايه اى انسان يقدر يتاجر فى الفوركس والمجاح فى مجال الفوركس لا يعتمد على جنس المباشر هل هو متاجر ام لا بل يعتمد على مدى التعلم والخبره والقدره على النحليل واختيار الاستراتيجيه المناسبه وانا كبنت بفضل العمل فى الفوركس اولا لانه بيكون من خلال المنزل يعنى مبحتجش انزل كتير وممكن اقوم بالمتاجره فى اى وقت خلال ال 24 ساعه دا غير ان فيه يويمن اجازه :)

smsm75
12-07-2012, 01:06
اتعتقد ان تجارة الفوركس لا تقتصر على فئة معينة من الناس انها تجارة الى كل البشر الرجال والسيدات الكبار والصغار العرب والاجانب الغني والفقير المهم هو الدراسة الجديه للموضوع

mxmx
12-07-2012, 01:31
انا شايف ان الفوركس دا هيكون افضل للنساء
خصوصا ست البيت او السيدة الامهات لانهم فى المنزل والنت

radoine
12-07-2012, 01:34
مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و المفيد اللدي يفيد الاصدقاء
جزاك الله الف خير

ana_masrya
12-07-2012, 01:51
سلام عليكم اخي
اكيد الفوركس حت للسيدات
لي انو سيدات هد زمان قاديرات على الشغل وعمل في مجال الفوركس ومجال اكتر
مشاء الله علينا نجحين في اي مجال والحمد الله
وبالنسبة لي الفوركس للنساء احسن من اي لف على النت في مواقع تانية هنا هتعرف تركز وتكسب
وتعرف تتعامل مع راس المال
احنا نساء قدرين على الفوركس وعلى سوق الفوركس
وربنا يوفقنا يارب
وتحياتي على موضوع نايس ده

magic777
12-07-2012, 03:04
اه هو السيدات اكثر عاطفية من الرجال بس هم اقل عرضه للضغوط النفسيه من الرجال,
وبعدين بجد في سيدات بيقدروا يديروا وقتهم صح جدا وكمان في سيدات اعمال يعني مش شرط سيدات منزل وفعلا بيكونوا ناجحين جدا وممكن انجح من الرجال كمان.

مين قال كده ده السيدات بيكونوا اكثر عرضه للضغوط اكتر من الرجال خاصه لو متجوزين
المسؤليه الاسريه بتكون صعبه عليهم لكن بيتحملوا اكتر من الرجال

hassan asayed
12-07-2012, 06:49
اخى الكريك الفوركس متاح للجميع ومن حق الجميع
والى يقدر يتعلم هو الى هينجح فية

the.trader
12-07-2012, 07:36
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
الوقتى معدش يفرق بين السيدات و الرجال و ممكن ينجحو اكتر من الرجاله بكتير اوى ...عندنا مثل بيقول (مايجبها الى ستاتها )
مع تحياتى ...

Mohamed Sheta
12-07-2012, 17:05
السلااااام عليكم ورحمة الله وبركاتة : مفيش مانع من مشاركة البنات فى الفوركس فهو معتمد على العقل

latraaa
12-07-2012, 17:07
سؤال لا فائدة منه، الفوركس قوانينه واضحة و التي لا تشتمل على شرط الجنس، و لا المبلغ و لا العمر

Nourhan
12-07-2012, 20:31
فعلا اخي عندك حق هو مناسب جدا للسيدات :)

nour7
12-07-2012, 22:07
السلام عليكم ..
..

الفوركس للجميع
فليس شرطا أن تكون رجلا أو امرأة
ولكن يشترط التعلم الجيد والخبرة الجيدة والالتزام التام والتحكم بالأحوال النفسية المصاحبة لهذه المتاجرة

totti
12-08-2012, 21:51
سلام عليكم مفيش فرق بين رااجل وامراة اللى داراس وفاهم وعندة ذكاء هو اللى بينجح
السوق مش عارف يعنى اللى بيتاجر فىة راجل ولا امراة الحركة عامة والشاطر اللى يقتنص الفرص

asmaa omar
12-10-2012, 02:49
والله انا بشوف فى المنتدى ده مواضيع لا تستحق انها تكون موجوده فى مكان زى ده بس الواضح ان الناس عايزه
تكتب اى حاجه وخلاص ومنهم الصراحه الموضوع ده مع احترامى لصاحبه لانه لا يليق وضع موضوع بهذا الشكل

ahmedsaied
12-10-2012, 06:02
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لا الفوركس للجميع هزه جمله اسمعها كثيرا ان الفوركس للجميع للكبار والصغار والشباب والشيات الافضل هو من يتعلم وينجح ويحقق ارباح

mannon
12-10-2012, 10:04
سؤال لا فائدة منه، الفوركس قوانينه واضحة و التي لا تشتمل على شرط الجنس، و لا المبلغ و لا العمر

مش موضوع شروط يباشا الراجل يقصد انة السيدات يناسبها الفوركس على اساس انهم اكتر تفرغ من الرجال وعندهم الوقت وطولة البال والصبر وكل دى حجات محتاجة الفوركس

vinex
12-10-2012, 10:09
ليس مجال للرجال فقط لكن النساء ايضا ممكن يبدعن فيه اكثر بكثير من الرجال لان الرجال فيهم طمع و ضغط نفسي و عايزين يديبو مصاريف الى اخره لكن المرأة ممكن تعمل بحساب و تتاجر كالالة عادي جدا بالنسبة لها لو كانت متزوجة و حسابها لعب فقط

forex3
12-10-2012, 12:58
مفيش مشكلة طبعا لشغل المرأة عموما فى مجال الفوركس ايوة هوطبعا محتاج لنفسية قوية لكن بالتدريب والتعلم واكتساب الخبرة اللازمة هتقدر انها تحقق مكاسب وارباح وخصوصا اذا كانت تدير راس المال بشكل جيدبحيث انها تحافظ عليه من الخسائر

hassan asayed
12-11-2012, 14:47
اكيد يا اخى الكريم يمكن للسيدات
المتاجرة فى الفوركس فسوق الفوركس مفتوح لاى حد
فى اى وقت . واعتقد ان الى ممكن ينجح فية هو الى بيتعلم
ويصبر سواء كان رجل او سيدة
وان شاء الله ربنا يوفقنا جميعا

magedman109
12-15-2012, 10:32
الفوركس تجارة للكل سيدات رجال
ويوجد بعض السيدات نا جحات في
هذا المجال

forex star
12-15-2012, 15:52
اكيييييييد طبعا السيدات ممكن ينجحوا فى المجال دا ويمكن افضل من الرجال بشكل كبير
لأنه يمكن المرأه من العمل من المنزل بشكل مريح وفى نفس الوقت لا يكلفها مجهود
كبير للدرجه وايضا لا يفرق هنا عقل المرأه او الرجل فى التجاره وغيرها

basma.bosy
12-15-2012, 15:59
اكيد طبعا السيدات قادرات على دخول مجال الفوركس والنجاح فية فالخبرة والذكاء هى الحاكم على نجاح او فشل اى متاجر وليس سنه او جنسيته او نوعه او لونه

mohadiane
12-15-2012, 16:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته نعم أظن أن ا لفوركس متاح كرجل كالمرأة وأيضا تقدر تنجح فيييه

هانى الشامى
12-15-2012, 16:10
اعتقد مناسب للسيدات لوجد وقت فلاغ ولا يحتاج التواجد فى مكان معين

haze5m
12-15-2012, 16:38
انا اعتقد ان الفوركس للسيدات جيدا متل الرجال ولكن
الرجال يكونون انجح في هذا المجال متل معظم المجالات

moonlight32
12-15-2012, 16:57
الفوركس ليس محدداً بنوع معين وانما لكلا النوعين الرجال والنساء
وبالطبع يمكنهم التداول والعمل فيه ولهم ذات الحقوق التي لنا

mansourito
12-15-2012, 17:01
الفوركس اخي لكل الأعمار سواسية والأجناس لا فرق بين رجل وإمراة ولا ولد ورجل
عادي اخي كل احد يريد ان يدخل يدخل

Hassan DAOUDI
12-15-2012, 17:12
بسم الله الرحمن الرحيم
نعم فجل المتاجرين هم رجال والنساء لايهتمون بهذا المجال كثيرا

medo144
12-15-2012, 17:14
يوجد الكثير من السيدات الناجحات فى الفوركس فالفوركس ليس مقصور على الرجال فقط
ولا يوجد اى مانع يمنع النساء من التجارة فى الفوركس

nabilo
12-15-2012, 17:32
اية ياعم الحج انت حتقومهم علينا ويقلولك فين المساواه ويطردونا من البيت
طبعاً يمكنهم المتاجرة والنجاح ومن الممكن ان تتميز بنت علي ولد في الجال لان ربنا اعطي كل انسان ووهبة نعمة العقل

البرجيسي
12-15-2012, 17:34
مفيش اي مانع واللهي انهم يدخلوا الفوركس عليالاقل لانهم عندهم وقت يصلح للمتاجرة في فوركس بس لازم يتدربوا كويس جدا عن طريق خبراء للفوركس وميكنش العاطفة لها دور في العمل خالللص

amotawea
12-15-2012, 20:51
الفوركس هو عمل جيد لجميع فئات المجتمع
يمكن لجميع الأشخاص العمل به سواء رجال أو سيدات او شباب
لكن بالنسبة للسيدات لابد ان يتخلين عن العاطفة كي ينجحن في الفوركس
تقبل مروري

mostafaabdelgawad
12-15-2012, 21:10
اخي زي ما النساء بقو يشتغلو كل حاجة والى حد ما بينجحوا ممكن يشتغلو في الفوركس ليه لأ
وفكرة التحكم في املشاعر دي نسبية ممكن يكون راجل ومش قادر يتحكم في نفسيته

3008
12-15-2012, 21:15
نا من وجه نظري ان الدماغ مفيش فيها راجل
ولا سيده فالفوركس يحتاج الى الذكاء
فبالتاكيد يصلح للسيدات
بالتوفيق للجميع

raed3
12-15-2012, 21:22
لا اعتقد ان الفوركس خاص بشريحة معينة ولكنة لك الشرائح الرجال والمرأة والطلاب فهو متاح كل ما يلزم جهاز كمبيوتر ووصلة انترنت وبعض المعاولمات عن الفوركس ويقدلر اى احد أن يدخل عالم الفوركس

محمد حسنى
12-16-2012, 00:40
ان تجارة العملات و الفوركس ليس له علاقة بالرجل و المراه و ليس يفرق بينهما فكل واحد من الاثنين يقدر على الخول و الربح و يرجع ذلك الى العقل و الحكمة و الخبرة فى الصفقات و ليس للمشاعر او العواطف مكان فى هذه المهنة

marmar
12-16-2012, 00:43
اخى الفوركس لكل الفئات والاعمار ولايخص احد عن غيره فيوجد الكثير من المحللات
وده بيعتمد على قوة التفكير والطموح

mohamed33
12-16-2012, 00:49
عادي جدا السيدات اقتحموا كل الوظائف وكل الاماكن دلوقتي وموجودين معانا في الفوركي وانا معرف بنات علي الفوركس زمايل
ودخلوا الفوركس وشغالين دلوقتي

khamis
12-16-2012, 00:51
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
انا شايف ان فرصة المراة افضل من الراجل لاان دماغهم فاضية مش وراهم مسؤليت زينا
الله يكون فى عوونا هههههههه

melgebson
12-16-2012, 00:52
احييك يا اخى العزيز على هذا الموضوع الجيد
انا شخصيا لا اعتقد ان الفوركس يقتصر على سن معين
او على نوع معين فممكن جدا ان تكون سيدة فاهمه جدا فى
تجارة العملات وتحقق ارباح كبيرة جدا ...

MAGDY
12-16-2012, 00:52
السلام عليكم ..
..

مين قال إن الفوركس للرجال فقط !!!؟
بالعكس
الشغل ده ، هو أنسب شئ للسيدات وللبنات
على الأقل هيرحمهم من بهدلة الشغل بره البيت
إلا لمن تهوى البهدلة وقلة القيمة والشحططه والمرمتة
تحياااااااااااااااتى

asmoune
12-23-2012, 04:27
لا أرى أن هناك مشطلة أو فرق في التداول بين الرجل والمرأة
بل يمكن أن تكون المرأة أفضل من الرجل، وذلك إن استغلت قوة الملاحظة المشهورة عند النساء في التحليلات الفنية
ويمكن أن تصبح بذلك هناك تاجرات ومتداولات عربيات

Ahmed H
12-23-2012, 16:04
من مميزات سوق الفوركس انه سوق مرحب بكل الفئات والانواع من البشر وعلى اختلاف اعمارهم فاكيد
من ناحيه السيدات فلا مانع نهائى

alimostapha
12-29-2012, 21:42
لا بأس من دخول السيدات فى هذا المجال برأيى الشخصى فهو عمل قد يحتاج الكثير من التدريب و السيطرة نعم و لكنه فى نفس الوقت لا يحتاج الى اشياء كثيرة مجرد جهاز كمبيوتر و رأس مال صغير و عقل متفتح فقط لا غير فهو مناسب لربة المنزل لتحقق ارباحا كبيرة .

rroka103
12-29-2012, 21:52
انا سيدة وارى ان الفوركس يمكن ان يعمل به السيدات ويكون عمل مناسب جدا لهم
وايضا السيدات لديها قدرة كبيرة على التخطيط والادارة على عكس الرجل

sonya
12-29-2012, 21:57
دى أرزاق بيد الله ربنا يرزقنا جميعا من حلال يارب مفيش فرق فى الرزق بيع الرجل والمراه

Hamdy Elhossiny
12-29-2012, 22:44
والله اخى انا اظن ان العمل لكل البشر سواء رجال او سيدات
ومن الممكن ان يبرعوا هم فى الفوركس اكثر مننا لتمتعهم بالصير وعدم التسرع
والفطنه احيانا فى التعامل

saly
12-29-2012, 22:57
انا مش شايفه فرق ابدا بين الراجل والمراه فى التفكير
بالعكس فى مجالات كتير جدا المراه بتتفوق على الراجل خاصة لما تكون متعلقه بالتفكير
والفوركس من المجالات اللى المراه لو دخلتها تكون ناجحه فيها جدا

donya_elkhir
12-29-2012, 22:59
الفوركس عباره عن عمل زى اى عمل متاح للسيدات ايضا وممكن تتفوق ايضا فى هذا العمل وفى الفوركس مفيش سن معين للمتاجره

سواء راجل اوست المهم مش فى النوع المهم الخبره فى هذا المجال

safi
12-29-2012, 23:14
السلام عليكم ..... اعتقد ان المراة اكثر اهتمام بالتفاصيل والتركيز ، كما ان الامر ليس له بالنوع ولكن التعليم والتدريب فقط هما الاساس ، يمكن ان يعمل الرجل والمراة والشاب والطلبه طالما توافرات المقومات للعمل .

amal rabea
12-29-2012, 23:57
من وجهة نظرى السيدات ممكن تحقق انجازات كبيرة فى عالم الفوركس

ezel
12-31-2012, 21:02
في رايي ممكن السيدات ينجحو في المجال على غرار باقي المجالات الاخرى
خاصة وان النساء اغلبهم متفرغين لاعمال البيت وعندهم اوقات فراغ كثيرة

imaddine1986
12-31-2012, 21:27
طبعا اخي يمكن لان المواصفات التي يجب ان يكون بها التاجر
الناجح لا تقتصر على الرجال فقط وانما حتى النساء
واعرف بعض من السيدات بقدمو توصيات ايضا

deya2005
12-31-2012, 21:29
سيدات كتيره حتى الان دخلت في هدا المجال
وحققت نتائج جميله وتحليلات رائعه

Eslam Rashwan
12-31-2012, 21:40
لا توجد اي علاقة او ارتباط بين الفوركس ونوع الانسان فالوركس للرجال والنساء ايضا الفوركس يحتاج الى ذهن يقظ وذكاء وقدرة عالية على الملاحظة وربط الامور والتعلم من الاخطاء والقراءة الجيدة للسوق والشارات وهذه قدرات ممكن ان تتوافر فى رجل او امرأة لا فرق

walid1
12-31-2012, 21:51
من وجهة نظري ممكن المرأة تنجح في مجال الفوركس والفوركس
تجارة ولا أرى أي سبب يمنع المرأة من النجاح في الفوركس

remas
12-31-2012, 21:55
يعنى ايه الفوركس والسيدات يعنى اخى الفوركس ليس حكر على جنس او نوع معين اى حد يقدر يمارس الفوركس بشرط انه يكون على استعدا ليه مش مجرد دخول وبس لازم دخول مبنى على تحليل والسيدات تقدر تشتغل فوركس ايه المانع يعنى وخلى بالك فى سيدات متميزات جدا ومتمكنات من التحليل شوف رانيا وجدى وغيرها

LiNDa1
12-31-2012, 22:09
●♥♥ السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ♥♥●
لالالالالالالالالالا اكيد للبنات ايضا نصيب في الفوركس
في بنت هندية ناسيه اسمها والله اول وحدة اشوفها تحقق ارباح مثل هاذي ومباشرة في قناة عندها
مشاء الله (الفوركس مو بس للرجال :p)

mxmx
12-31-2012, 22:36
الفوكس انا شايف انه مناسب جدا لاى
سيدة كانت لانه يجلسون فى االمنزل

محمد حسنى15
01-04-2013, 00:36
لسي هناك فرق بين الاثنين فى الفوركس و لا فى اى تجارة الفارق فى العقلية و فى التفكير و الخبرة
التجارة لا تعرف و لا تفرق بين الجنس سواء ذكر او انثى

aliooinzaste
01-04-2013, 01:01
الفوركس أو تجارة العملات هي لجميع الأجناس مهما إختلفت أعمارهم شرط أن يتوفر على الوثائق اللازمة لتفعيل حسابه ويمكن للسيدات أن يحققن أرباحا قد تفوق أرباح الرجال

no name
01-04-2013, 02:11
طبعا يستطيعوا ان يدخلوا به وانا اعتقد ان السيدات قد يستطعن ان يتفوقن على الرجال فى الفوركس لان الفوركس يحتاج وقت كبير ومتابعة وتعلم لفترة طويلة وتدريب ايضا وهن لديهم الوقت الكافى لكل ذلك ويستطعن ان ينجحن به ويربحن الكثير من الاموال

gehad87
01-04-2013, 02:15
مش عارفة انتو ليه شغلين نفسكوا بالستات يدخلو فوركس يدخلو سياسة يدخلو اي نوع اعمال تعتبرو ان ده تحدي وان الستات ما ينفعوش في الشغل ده مع ان الستات بتشتغل وتنجح وتشتغل في بيت وترتب امور راجل واولاده ومن غيرها مايعرفوش يعيشوا وبعدين يعني ايه الستات ما بيتحكموش في مشاعرهم
لا بيتحكموا
والدتك لما كنت صغير بتضربك علشان ما تغلطش
مش معنى كده انها بتكرهك
بس هي اتحكمت في مشاعرها وعاقبتك علشان تربيك
تحكم في المشاعر ده ولا مش تحكم في المشاعر

salma saad
01-04-2013, 02:56
اعتقد ان السيدات عندهم فرصة كبيرة للنجاح فى الفوركس لانه عمل ممكن انها تقوم بيه من البيت ولا يحتاج خروج بل العكس ان السيدات ممكن يكونوا افضل من الرجال فى هذا المجال لانهم عندهم وقت فراغ كبير

amera samer
01-04-2013, 03:13
لا اله الا الله حتى دى مستكترينها علينا .طبعا السيدات ممكن جدا انها تنجح فى الفوركس زى الرجل واحسن لانه العقل البشرى واحد وبعدين الستات نجحت فى كل المجالات وهتقدر طبعا تتحكم فى مشاعرها وتضبط نفسها وهتنجح ان شاء الله

hamo
01-04-2013, 03:36
انا اعتقد ان الرجال والنساء يمكنهم ان يشاركوا فى الفوركس بنفس الكفائه ونفس إمكانيه الربح حيث ان السيدات قادرات على العمل فى الكثير من المجالات وبنفس كفائه الرجال والعمل فى الفوركس لا يتطلب رجل او سيده حيث ان كلاهما يستطيع ان يبذل نفس المجهود ويحصل على نفس النتيجه بدون اختلاف ويكون الاختلاف الوحيد فى الخبره والمعلومات المتوفره لدى كل شخص عدا ذلك كل شئ متساوى بين الرجال والسيدات

RAHAA
01-04-2013, 08:38
افتكر ان الفوركس مناسب للسيدات والبنات اكتر بكتير عن الرجال

لانه عمل منزلى يناسب السيدات والبنات والشباب بيحب يعمل خارج البيت

وكمان ليس له مواعيد وممكن تنجح فية البنات جداااااااا

tamanna
01-04-2013, 11:01
اية ياعم الحج انت حتقومهم علينا ويقلولك فين المساواه ويطردونا من البيتاي شخص اذا كانت تتوافر فيه الطموح والمقدرة على هذا العمل ولا فرق بين رجل وامرأة وكثير من النساء تفوقوا على الرجال في مجالات عديدة

فتحية55555
01-04-2013, 11:13
والله يااخى بان الفوركس ليس له اعمار اذا كان مع الصغار او الكبار ولاالرجال ولاالسيدات
وان سيدة بعمل فى الفوركس لاننى وجدته فيه الطموح والصبر والمعرفة الجيدة وعدم الطمع
والله وجدته بانه مناسب لى بسبب جلوسى فى المزل فادعوا لى باننى احقق هدفى المتواضع
فى عالم الفوركس

dragon2
01-04-2013, 11:34
وعليكم السلام

الفوركس تنفع للكل للرجال والنساء ولكن مين قال ان الرجال ناجحين؟؟

الرجال بيخسروا ومابيقدروش يتحكموا فى مشاعرهم برضه

السوق مالوش كبير

forex1212
01-04-2013, 12:29
طبعا الفوركس مش للرجالة بس يا ريس انا بشوف ان طبعا السيدات تقدر تدخل في مجال التجارة في الفوركس والاكيد انهم هينجحوا كمان لان للعلم يعني اغلب السيدات بيكون عندهم صبر على التعلم وعندهم وقت فاضي كتير جدا يعني ممكن الستات تتميز كمان عن الرجالة

walaabassuoni
01-04-2013, 12:33
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته, من قال ان الفوركس خاصة بالرجال فقط , انا ارى انها بالفعل مناسبة للسيدات ايضا واكثر من الرجال بسبب اسلوب حياتهم وعدم قدرتهم على العمل فى الخارج بسبب اسرهم

nivenomar
01-04-2013, 12:34
محدش يقدر يقول ان الفوركس للرجال فقط او للسيدات فقط . الفوركس جذب اليه قطاعات كبيرة من الناس على اختلافهم . والسيدات لما بتدخل اى مجال بتتميز فيه .

فوركس مان 25
01-04-2013, 12:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا ارى ان السيدات ككائنات عاطفية تعتمد على مشاعرها وقلبها وتمر بحالات نفسية متقلبة وتتأثر ايضا بالاجواء المحيطة وتغيرات المجتمع من حولهاانها لا تصلح ابدا للمتاجرة فى فوركس لانه يحتاج لثبات نفسى وعصبى

ayssar
01-04-2013, 13:09
السلام عليكم ورحمة الله
بالتاكيد بامكان النساء المشاركة فالموضوع
ليس مقتصرا على الرجال فقط
فمن حق النساء المشاركة ويمكنهم ذلك

boudad
01-04-2013, 13:59
يا اخي الكريم في هذا الزمان اصبحوا النساء متفوقون على الرجال في جميع المجالات فما بلك الفوركس و ليس هناك عيب ان تتاجر المرة الفوركس

Mohamed Ramadan Helal
01-04-2013, 14:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عادى
الفوركس ليس حكرا لاحد فالسيدات والاطفال وكل طوائف المجتمع تستطيع الدخول ف فوركس

princeua
01-04-2013, 14:45
نعم اخي الكريم الفوركس للسيدات كمان وانا اعرف سيدة متميزة في الفوركس بكل ما تعنية الكلمة حيث لديها ذكاء خارق في التعامل وحققت في يوم واحد 3000 دولار هذا الشي انا عايشتة وشهدت علية لذا السيدات متميزات في الفوركس

sifoukechid
01-04-2013, 14:47
السلام عليكم
لا يا اخي ممكن اي احد يقدر يشتغل في الفوركس انه ليس حكر
يمكن للسيدات تحقيق الربح ايضا من هذا السوق
والدليل ان هناك الكثير من الفائزات بمسابقات انستا .
بالتوفيق للجميع

safiforex
01-04-2013, 14:54
ليس هناك اي مشكل في ان يكن السيدات متداولات في الفوركس فهذا لا يعني اي شيء
المهم ان تعمل السيدة على اعمال شروط النجاح في الفوركس و من بينها التعلم و الاحتكاك و اخذ الخبرة و الالتزام

النسر الأسود
01-04-2013, 14:58
السلام عليكم ..
..
الفوركس لكل الاعمار ولكل الاجناس سواء كان رجل ام امرأه او شاب صغير لان ادوات التجاره فيه قد تكون متاحه لطفل لا يتعدي 12 سنة من عمره

بل للسيدات الفوركس مناسب اكثر وخصوصا في عالمنا العربي لجلوسهم فى المنزل كربه منزل وده رأي الشخصي...

egypt2013
01-04-2013, 15:08
السلام عليكم ....... اعتقد ان الفوركس ليس له علاقه بالجنس او السن ، هو ليس بعم بدنى ، كما ن المراة تهتم بالتفاصيل ويمكنها النجاح في الفوركس ، الفوركس يهتم بالتعليم و التدريب الجيد والخبرة فقط أيا ما كان المتداول ، تحياتى

mansourito
01-04-2013, 15:43
لا اخي الفوركس هو كباقي المهن لايقتصر فقط على الرجال فممكن السيدات يقومون بهذا العمل
فهو ليس ماركة مسجلة بأسم الرجال

jyem
01-04-2013, 17:58
السلام عليكم
طبعا يمكن لهم ان يسجلوا السيدات
بالفوركس وايضا يوجد سيدات افضل
من بعض الرجال اكيد

sabel
01-04-2013, 18:10
هههه انت يا اخي ناوي تقوم الدنيا عليك؟؟
العضو النسوي اصبح مهما في الحياة الجتماعية والعملية
وين مارحت بتلاقيهم واحيانا بحققوا نجحات اكثر من الرجال

lamar
01-04-2013, 18:21
انا لا ارى ان الفوركس خاص بالرجال فهناك رجال لا يستطيعون التداول وهناك سيدات يحققن نتائج افضل من الرجال .. واذا لاحظت سوف ترى ان الكثير من المتدالين حاليا من السيدات و يحققن نتائج هائلة لا يوجد مجال حكر على الرجال فقط او السيدات فقط

chekroud43
01-04-2013, 19:12
أظن أن الفوركس غير معني بالجنس سواء ذكر أو أنثى
لأنه يوجدمن البنات من هي محترفة في الفوركس

ياسر
01-04-2013, 19:15
السلام عليكم ..
انا شايف ان فيه فعلا معانا سيدات وانسات كتير وبيقوموا بدور كويس وبيشتغلو على اكمل وجه زى اى حد وما فيش اى فرق

مروه عزت
01-04-2013, 19:23
السلام عليكم أخى الكريم من وجهة نظرى أنه لافرق بين الرجال و السيدات فى الفوركس فكلاهما يمكن أن يمارس العمل على الفوركس فالموضوع لا يتأثر بالنوع بل الموضوع هو موضوع أفكار و أتجاهات و أراء و قرائه و متابعه و كيفية إدارة الحساب و كيفية عمل الأستراتيجيه

zeze mohamed
01-04-2013, 19:25
السلام عليكم ..
..

ليه لأ انا سيدة ودخلت مجال الفوركس وان شاء الله انجح فيه اما من ناحية التحكم فى المشاعر والتركيز فالمرأة لا تقل عن الرجل فى التركيز والكل يختلف سواء رجل او أمرأة فى التحكم فى المشاعر فهى ليست حكر على الرجال فقط .

btisso
01-04-2013, 19:26
بالطبع فالنساء اقتحمت كل المجالات والمعروف انها تتوفق فيها اذن الفوركس شيء عادي فانا شخصيا اطمح داءما للوصول الى العالمية
بالعزيمة و الثقة بالنفس نحقق المستحيل
ربي يوفقنا
سلام

maged mohamed
01-04-2013, 20:23
بسم الله الرحمن الرحيم
الفوركس عالم للجميع وليس موقوف على فئة او جنس المهم اللى عندة الصبر
هيحقك الهدف والعصر الحالى لايوجد فارق بين الاثنين الكل بيبحث غن الرزق وبيستخمل

NiSo
01-05-2013, 03:14
اي حد ممكن يشتغل على الفوركس
بس اهم حاجة يكون متعلم كويس ومتدرب كويس

حسن السيد
01-05-2013, 06:18
اخى الكريم الفوركس متاح للجميع
والى يتمكن من التعلم والصبر هو الى بينجح فية
ولا يعترف بالسن او برجل وسيدة
وان شاء الله ربنا يوفقنا جميعا

boudad
01-05-2013, 15:51
الفوركس للسيدات و الرجال ليس هناك فرق الفوركس لجميع جميع ديانيات

sabirdaba
01-05-2013, 15:54
أنا أرى أن النساء هم اكثر ارتباطا بالفوركس والبورصة على نطاق العالم أكثر من الرجل خصوصا في الدول الغربية لأنه عمل لا يحتاج لمجهود بدني لأنه يكفي تشغيل الكومبيوتر للقيام بعمليات بيع وشراء

LTF
01-05-2013, 15:55
السلام عليكم و رحمة الله
أخي الكريم في التجارة لا يحتاج الأمر الى التفريق بين الرجال و السيدات
الفوركس علم قائم بذاته ولا أضن أن هناك علم في الدنيا يحتكره الرجال دون السيدات
هذا على حسب تقديري

ANGEL_FROM_SKY
01-05-2013, 16:03
السلام عليكم ..
..

وعليكم السلام ورحمه الله تعالى وبركاته .. اهلا وسهلا اخى الكريم .. طبعا ممكن للسيدات ان تنجح فى اى مجال مهما كان بس المهم تاخذ فرصتها .. ومجال الفوركس زى اى مجال تانى فلو كان الراجل الناجح وراءه سيده وعشان كده نجح فمن باب اولى ان السيده نفسها تنجح

prince of dark
01-05-2013, 23:30
هههههههههه لا يا عم فى سيدات كتير اوى اوى ناجحه فى حياتها وبجد ممكن يكونوا احسن من الرجاله فى حاجات كتير اوى اوى وربنا معاهم

my work
01-07-2013, 19:56
السلام عليكم الفوركس ده مش محدد مين الى يتاجر فيه مفيش شروط لده طبعا ولكن المراة هنا مثل الرجل لا فارق وتقدر تكسب ليه لا طول مافى علم ودراسه قبل العمل يبقى فى شغل صح

tota
01-07-2013, 20:02
والله ليه بقى الفوركس كمان فى رجاله وستات
ولا انتوا فاضين ومش لاقين حاجة تتكلموا فيها
واه طبعا يقدروا يحققوا ارباح اكتر منكوا

Mohamed Ramadan Helal
01-07-2013, 20:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الفوركس لاى نوع
سواء رجال او سيدات او اطفال او شباب او شيوخ لاى حد ممكن يخش فيه

nsr3
01-07-2013, 21:00
الفوركس لكل الناس وممكن الفوركس يكون للسيدات ايضا طالما ان هناك فرصة للتعلم والاستفادة دا يكون افضل

ahmed lamour
01-07-2013, 21:07
اخى لا يوجد فرق بين الرجل والمرأه وانا اجد انها فرصه رائعه للسيدات
بلتداول فى البيت

nrgslawi
01-07-2013, 21:32
نعم يمكن للسيدات ان ينجحن في الفوركس لانه لا توجد اي فروفات فقط اذا تعلمت المراة يمكن ان تربح من سوق الفوركس

chipsy
01-07-2013, 21:36
اعتقد ان الفوركس مجال يشمل كل الناس الكبير والصغير الرجل والسيدة ولذلك هو عالم مفتوح
ويستطيع اى فرد المتاجرة فيه طالمنا على معرفه بطريقه التداول السليمة وطرق الربح
المختلفه

star forex
01-07-2013, 21:56
الفوركس للسيدات فعلا كويس جدا جدا جدا ومن الممكن تحقيق نجاح اكثر بكثير من
الرجال خاصه السيدات التى لا تعمل سيكون الفوركس جيد جدا لهم

sami htc
01-07-2013, 22:23
الفوركس للجنسين معا لي يركز ويحلل السوق جيد راح يربح ولي مايركزش راح يخسر سواء للرجل او المراة

yassoo011
01-07-2013, 22:56
السيدات عندهن وقت فراغ اكثر من الرجال لذلك يمكنهن
التعلم وهن في المنزل وعمل مشاركات والتجارة

birdgull
01-12-2013, 06:54
ايه اللي هايمنع
ممكن سيده تحقق مكاسب في الفوركس وراجل ما يقدرش يحقق اي مكسب
الفوركس لكل الاشخاص رجل او سيده صغير او كبير غني او فقير وكتر خير الرافعة المالية ساعه كتير ممن لا يملكون راس مال كبير

joliana
01-12-2013, 07:14
اكيد النساء قادرين علي النجاح في التداول وفي كل شيء ومع العلم ليس كل النساء عندهم الجراءة في منهم
كثير عندهم الخوف وعدم المخاطرة والمغامرة ولكن في اوقات كثيرة النساء تكون افضل من الرجل بطموحها واصرارها

حسن
01-12-2013, 07:19
اخى الكريم الفوركس لا يفرق بين راجل وسيدة
بين ولد وبنت
بين شاب وبين كبير الكل واحد فى الفوركس والى بيتعلم هو الى بينجح

ahmed1
01-12-2013, 10:20
الفوركس لكل الناس ولكل الاعمار والاجناس هو يتعامل فقط مع

اوامر علي برنامج التداول وده ممكن يعمله طفل بكل سهوله ولكن هنا تكمن الحفاظ علي قواعد وقوانين السوق

ezel
01-12-2013, 11:02
اخى الكريم الفوركس لا يفرق بين راجل وسيدة
بين ولد وبنت
بين شاب وبين كبير الكل واحد فى الفوركس والى بيتعلم هو الى بينجح

صحيح يا باشا لا العمر ولا الجنس ممكن يفرق في النجاح في الفوركس من عدمه
السبب ان العمل فقط على برنامج صغير لا يحتاج لا الى قوة ولا الى شروط فقط التعلم

locos
01-12-2013, 11:06
اظن سوق للرجال اكثر
لان السيدة في الاصل تتحكم فيها العواطف
اكثر من العقل
وخسارتها ممكن تكون بسبب ده

color
01-12-2013, 12:11
انا اعتقد ان السيدات اكثر نشاطا من الرجل
حيث يمكن ان يتعلموا السيدات الفوركس بسرعة لانهم لا يفوتون التفاصيل بل يتعمقون في الشيء

derar
01-18-2013, 11:18
صباح الخير
ههه ليش شو مالهم السيدات
اكيد تجارة الفوركس والمضاربة
فيها صالحة لكل رجل وامرة

abdelhak
01-18-2013, 11:21
السلام عليكم اخي الكريم انا اضن ان الفوركس مثله مثل جميع الماجلات الاخرى التيى دخلت لهم المراة وابانت على قدرات عالية بل في بعض الاحيان احسن من الرجل

fog
01-18-2013, 11:31
ياعم اى حد يدخل الفوركس المهم يكون هو دماغه حلوه ومتقبل الفوركس وفاهم فيه جدا وهو عارف انه ممكن يحقق ارباح فيه براحه

bonus.man
01-18-2013, 11:48
لا طبعا اخى الكريم كمان هنحرمهم من دخول النت هههههه بجد انا اعرف واحده من اهم واكبر الناجحين فى الفوركس فى العالم

lita lase

FiFi
01-18-2013, 15:41
هههههههه ليش الفوركس فقط للرجال على العموم ايضا السيدات لهم دور كبير في وحده على ما اعتقد جزائرية حقق ثروة كبير في الفوركس
وعرضوها على قناة اسمها الجزائرية على ما فتكر وقامت بايداع في حسابها 1000 دولار وحولت تقريبا الى 100 الف في تقريبا شهر ونص
كانت تقول هي بدايتي عندها شهادة ماستر في علوم الاقتصاد وقامت بتحويل 100 الف الى مليون ونص دولار
وهي هلا شغاله في الفوركس وايضا محلله فينه في احدى الشركات االامريكيه راتبها الشهري فقط في الشركه حوالي 3500 دولار من غير الفوكرس

noda
01-18-2013, 15:50
لا طبعا الفوركس مفتوح للسيدات والرجال وللشباب وكبار السن فلما لا الفوركس متاح للجميع المهم الخبرة والتدريب

asma
01-18-2013, 15:59
الفوركس وسيلة للربح جيدة للسيدات وجيدة للعمل حيث تستطيع المراة ان
تتداول من المنزل دون الخروج وتستطيع ان تحقق ربح مادى

وائل فريد
01-22-2013, 06:16
اكيد طبعا ممكن ينجحه بالعكس السيدات
متفرغات تماما لهذا الموضوع
فانهم يتعاملوا معه كمهنه داخل المنزل والتسليه ويشغلهم
فى اوقات الفراغ اما بالنسبه للرجل او بعض الرجال فهم يملون عمل اخر ويرجعو بعد ذلك لعملهم على الفوركس

ahamed ali
01-24-2013, 13:08
ريم انا ارى ان الفوركس لا تحتاج نهائيا
الى عمر معين ولا الى رجال فقط او سيدات
يمكنك ان تكون صغير فى السن او كبير ولكن هذا
لا يهم وان كانت تحتاج فهى ستحتاج الى الاذكياء
بصرف النظر عن العمر
هى فقط تحتاج الى ذكاء ولكن قد تخسر السيدات لانها
غير الجال لانها لاتستطيع التحكم ف مشاعرها

sato
01-24-2013, 15:17

Karem1
01-24-2013, 22:39
الفوركس مناسب كتير جدا للسيدات ويمكن يكون افضل من الرجال كمان ويقدروا يحققوا
ارباح ممتازه جدا خاصه انه عمل منزلى وسهل بالنسبه للسيدات

medo323
01-24-2013, 23:25
الفوريكس للجميع طبعاً يمكنهم المتاجرة والنجاح ومن الممكن ان تتميز بنت علي ولد في الجال لان ربنا اعطي كل انسان ووهبة نعمة العقل ويمكن ان يفعل الكثير

baker
01-24-2013, 23:27
السلام عليكم
لا يوجد فرق بين النساء والرجال بالفوركس
فالفوركس يريد من يفهمه فقط سواء
ان كان رجل ام مراءة او طفل او مسن
فمن فقط يمكنه ان الدخول في عاالم الفوركس
وشكرا على الموضوع

المهندس ياسر
01-24-2013, 23:29
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
المرأة الان تستطيع فعل اى شئ فى الوجود لقد اصبحت ضابط شركة لن تستطيع ان تتاجر و تتحكم فى مشاعرها؟

منى محمد
01-24-2013, 23:30
السلام عليكم ..
..

السلام عيكم

بشير حمدان
01-24-2013, 23:31
يا عم كتير من السيدات تفوقت على الرجال والفوركس لعبه ذكاء مش رفع اثقال

sibo9
01-24-2013, 23:37
بالتاكيد السيدات وخاصة ربات المنزل يمكنهن ان يحققن نجاحا كبيرا في الفوركس.. خاصة وانهن يمتلكن وقت فراغ كبير يمكنهن من تعلم الفوركس جيدا.
تحياتي

magic777
01-24-2013, 23:52
السلام عيكم

اكيد اختى الفوركس مجال عمل عادي مناسب للرجل والمرأه ده يمكن المرأه يناسبها المجال
ده اكتر علشان بتقعد في البيت اكتر

a5060
01-25-2013, 02:10
السوق مش بيفرق بين الراجل والست
بل يمكن للست انها تلاقى وقت فراغ اكتر من الراجل للمتابعه

mn007
01-25-2013, 09:46
من المحللات وعلى مستوى عالى والسيدات حققت نتائج ممتازه

---------- Post added at 06:46 AM ---------- Previous post was at 06:45 AM ----------

هناك الكثير من المحللات وعلى مستوى عالى والسيدات حققت نتائج ممتازه

alalfy
01-25-2013, 09:49
السلام عليكم
اخ الكريم
سوق الفوركس لا يفرق بين رجل وامراه
ولكن يفرق بين محترف وغير محترف
فلا تفرقه بين الجنسين فىهذا السوق
وشكر الله سعيكم

ebram
01-25-2013, 10:09
اخى الكريم معاك حق بعض الناس لما بتكسب كام صفقه بتفكر نفسها خلاص بقوا خبراء فى الفوركس ويروحوا يدوا توصيات ويديروا حسابات لناس
حاجه غريبه والله مش معقول لمجرد انك تكسب كام صفقه من غير خبره بالحظ يعنى تغتر بنفسك بالشكل ده

mamigo
01-25-2013, 10:52
انت لسه عايش فى عصر ابو لهب و لا ايه ؟؟؟؟ طبعا البنت زى الولد ده حتى الرئيس اعترف بكده!!!
طبعا الست تقدر انها تكسب و تكسب و على فكره انا عرفت عن الفوركس من واحده كسبت منه كويس و هى اللى شجعتنى

body
01-25-2013, 11:09
انا اعتقد ان ممكن السيدات يقوموا بالعمل فى الفوركس واعتقد ان الموضوع دا اى حد ممكن ان يدخل فية ولكن لازم التدريب الجيد والمتابعه المستمرة

ezel
01-31-2013, 23:17
انا اعتقد ان ممكن السيدات يقوموا بالعمل فى الفوركس واعتقد ان الموضوع دا اى حد ممكن ان يدخل فية ولكن لازم التدريب الجيد والمتابعه المستمرة

صحيح فالفوركس لا فرق فيه ما بين رجال او بنات وما بين صغار او شيوخ
ايضا الفوركس لا يحتاج الى عضلات بحيث ممكن طبعا السيدات يتداولن فيه

BeK
02-01-2013, 17:31
الفوركس مش للرجاله بس بالعكس دا انا اعرف بنات وستات متجوزين كتير بيشتغلوا فى مجال الفوركس
وماشاء الله بيحققوا نجاحات كبيره جدا فيه

moltoo
02-02-2013, 18:29

yoka
02-03-2013, 11:22
السلام عليكم ..
من رأيي ان الفوركس مش بيعتمد علي جنس معين او لسن او جنسيه معينه
لكن بيعتمد علي الخبرة والذكاء والصبر و غيرهم كتير ....

moltoo
02-03-2013, 13:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

salma saad
02-06-2013, 01:26
السلام عليكم
من وجهة نظرى ان الفوركس مناسب للجنسين بالتساوى وان كنت اعتقد انه يزيد عند السيدات لانه عمل يمكن ادارته من المنزل

dreemlife
02-06-2013, 12:11
طبعا الفوركس والسيدات هو انسب وظيفه لهم من رأيي الخاص لانها من خلال البيت وده شئ كويس جدا

sabirdaba
02-06-2013, 19:14
طبعا الفوركس والسيدات هو انسب وظيفه لهم من رأيي الخاص لانها من خلال البيت وده شئ كويس جدا

كلامك مضبوط الفوركس هو أفضل عمل للسيدات خصوصا ان كانت تتقنه فهذا سوف يكون بالنسبة لها أحسن من أي عمل اخر وكذلك سوف يعطيها راحة للقيام بالواجبات المنزلية

for me
02-06-2013, 20:04
كيف حالكم اصحابى انا ارى ان التعلم فى فوركس يتم من خلال الدراسات الجيده وهو
اهم الاعمال التى تقدر ان تقوم بها السيدات من خلال ان المراءة تعمل فى المنزل

BTarraf
02-06-2013, 21:26
هذا الكلام ليس صحيح هناك دواً سيدات متفوقة فى هذا المجال

هذا المجال ليس فقط للرجال بل للجميع

سلمى احمد
02-09-2013, 16:46
متفرقش يعنى السيدات مش اقل من الرجال ابدا فى اى شغل وخصوصا الشغل الإلكترونى
اعتقد انه بيناسب السيدات اكتر بكتير من الرجال

kaka30
02-10-2013, 14:24

ممكن اى حد حتى الاطفال انهم ينجحوا فى الفوركس لو معاه طريقه كويسه
أتمنى التوفيق للجميع

mohamed4444
02-10-2013, 14:36
ان الفوركس للجميع وليس لاحد بعينه وانه للرجال وكذلك للنساء ولكن لابد وان نتعلم جيدا وان نكتسب الخبرات حتى نستطيع ان نحقق المكسب وان السيدات يتحلون بالصبر وهو عامل مهم جدا

منال اليشع
02-10-2013, 14:47
اظن ان السيدات قدرت تثبت قدرتها على اى عمل على مر الزمن وفى اعتقادى اننا اقدر من الرجال فى اغلب الاعمال
وموضوع التحكم فى المشاعر هذا ثبت انه ليس له اى دلاله متوقفه على المراه
والفوركس مناسب جدا للسيدات لانه عمل يحتاج الى طموح وامل واراده وصبر وهذا ما نكتسبه نحن كسيدات على مر الزمن من ممارستنا لحياتنا

taoufik bajjou
02-10-2013, 15:14
أي الكريم هدا المجال لكل شخص يحب الدراسة و التعلم المستمر و في زماننا هدا السيدات أكثر من الرجال آجتهادا بشكل عام

ahamed ali
02-12-2013, 23:58
الفوركس للرجال و السيدات و انا اثق تماما بأن
بامكان المرأة العمل فى الفوركس و تحقيق الارباح

mero mohammed
02-13-2013, 00:05
اكيد طبعا نقدر ننجح فيه لان الفوركس لا يتحتاج الا تعلم وخبره وتفرغ واعطاء كثير من وقتنا له
وده مش الصعب على السيدات لانه مفيهوش جهد بدنى نقدر نقول ان الرجال فقط هم من ينجحون فيه
فهمو يعتمد على العقل والخبره

a7med8080
02-13-2013, 00:07
السلام عليكم
اهلا اخوانى

الفوركس ليست للرجال فقط او للسيدات ولا تحتاج لعمر معين فهى لكل الاجناس والاعمار وكل ماتحتاج اليه فقط هو الذكاء والخبرة اما بالنسبة للنجاح فلا اعرف ان كانت السيدات يمكنها ان تحقق الارباح كالرجال ام لا

ربنا يوفقنا ويوفقكم يارب

ahmed99971
02-13-2013, 01:26
بسم الله الرحمن الرحيم
لا الفوركس لكلوا وممكن ينجحوا كمان بس الواحده لازم توفق بين بيتها وفوركسها

emy anwer
02-13-2013, 01:30
اه طبعا الفوركس للجميع مثل ماهو للرجال هوا ايضا للنساء فهو يحتاج فقط الى تركيز ويجتاج الى قوه اراده وعزيمه قوية وقدره على التحكم فى المشاعر الانسانيه الخاصه بنا فى التداول وقدره على التحكم فى غريزه الطمع والخوف والتهور وممكن ان تفعل المراء كل هذه الاشياء واكتر وليس الرجل فقط

koko75
02-13-2013, 01:31
اجد الفوركس من افضل الاعمال التى قدمت للمراه لاننا نحصل على عمل وربح من خلال المنزل دون ان نترك ابنائنا دون رعايه وبالنسبه لقدرة المراه على التداول فهذا التحدى يجعلها اقدر على استيعاب السوق وفهمه

نور الحياة
02-13-2013, 01:34
اعتقد ان السيدات فى الاونة الاخيرة قد اثبتت للجميع
المراة ظهورها فى الفوركس واثبتت كفائتها
ومن هذا نستنتج ان الفوركس للجميع ويمكن العمل به ولا يعتمد على سن معين
وفى نفس الوقت يمكن الاعتماد عليه من خلاال الكفائة والخبرة ان وجدت ..

amrforex
02-13-2013, 01:39
السلام عليكم
اخى التعامل على الفوركس يمكن ان يكون للرجال او السيدات مادام على الاخلاق وانا اعتقد انه يمكن للسيدات الربح فية ولكن قبل اى شىء الجد وشكرااااا

ahmed shebl
02-13-2013, 01:39
شكرا على موضوعك اخي الكريم وايضا احب ان اشكر الاعضاء الذي ردوا علي هذا الموضوع لما اتحتوه ليا من فرصه لاستفيد من الموضوع والردود عليه شكرا

amrforex
02-13-2013, 01:40
السلام عليكم
اخى التعامل على الفوركس يمكن ان يكون للرجال او السيدات مادام على الاخلاق وانا اعتقد انه يمكن للسيدات الربح فية ولكن قبل اى شىء الجد وشكرااااا

talal
02-13-2013, 01:45
السوق اخي للكبير والصغير للرجال والسيدات فهو يعتمد بمدى معرفة هذا السوق وخبرته
ممكن تكون السيدات عندهم معرفة وعلم بتجارة العملات وبالتالي تكون افضل من بعض الرجال الذين لايعرفوا في هذا المجال

di.na
02-13-2013, 02:03
بالطبع نستطيع نحن السيدات ان نتداول فى الفوركس لان ببساطة نحن نمتلك وقت كبير جدا اكثر منكم ايها الرجال
والمراة عندما تحب ان تتعلم شيء فهى تتقنه جيدا لذلك سوف تنجح بكل تاكيد بسبب صبرها وجهدها فى العمل

darin hamed
02-13-2013, 02:11
الفروكس ليس لحد والاخر لا المرأة باامكانها تحقيق النجاح فى شتا
الاعمال الحياة ومنهم الفروكس

elmadry
02-13-2013, 02:19
اكيد يعنى الفوركس مش عبارة عن لبس معين لكى تقول انه ينفع للرجال فقط ام الرجال والنساء
اكيد ينفع يعنى لانه يقوم على التعليم والتعليم مكن عند الرجال والنساء .

yazed
02-13-2013, 03:44
اكيد طبعا الفوركس للجميع لا يفرق بين رجل وسيدة المهم التعلم الجيد والخبرة والالتزام

FullyActive
02-13-2013, 03:48
الفوركس للرجال والسيدات اكي بدليل ان كتير من كورسات الاجانب فى المنتديات الاجنبية يدرسوها نساء
بس هى بعض الافكار عندنا كعرب خربانة
ة غير ان ساعات تفرغها بتكون اكثر من رجل فى الغالب

شبايك
02-13-2013, 04:14
على فكرة الفوركس لايتعارض تماما مع السيدات
بالعكس ده مكن السيدات تشتغل فيه لانهم متصفين بالهدوء

halahala
02-13-2013, 04:46
الفوركس لا يحتاج مواصلات ولا الخروج من المنزل هو مناسب جدا للسيدة في البيت من خلال الكمبيوتر وممكن تثبت كفاءة عاليه ليه لاء

ahamed ali
02-15-2013, 22:02
لا اخي الفاضل لا يوجد اي فرق بين الراجل والمراه في مجال الفوركس
والعلم لا يكون حكر علي احد وما دام المراه تملك الذكاء الكافي والوقت الازم لتدري والتعلم

محمد فتحي
02-15-2013, 22:07
السلام عليكم ..
..

أعتقد أن الفوركس يناسب الشخصيات التي تحب المخاطرة والمجازفة في الحياة بغض النظر عن الجنس
أتمني التوفيق للجميع

محمد حسنى323
02-15-2013, 23:45
ليس الللجنس دخل او علاقة بالمتاجرة فى الفوركس الرجل و المراءة شىء واحد و لا تمييز فى الفوركس
الاختلاف فى درجة الصمود و التحدى و الانفعال هى التى تحدد من منهم اقوى

safiforex
02-15-2013, 23:50
أعتقد أن الفوركس يناسب الشخصيات التي تحب المخاطرة والمجازفة في الحياة بغض النظر عن الجنس
أتمني التوفيق للجميع
المخاطرة و المجازفة لا تنفع مع الفوركس سواء اكن ذكرا او انثى
فالفوركس و للنجاح فيه لازم له من ذكاء و التزام و تعلم و صبر و راس مال و كل هذا يمكن ان يكون لدى السديات

shando
02-15-2013, 23:50
الفوركس اكيد للدميع ليس مختصر على الرجال فقط بل يوجد سيدات فى الفوركس مشاء الله عليهم ناجحين جدا اى مجال عمل لا يفرق بين رجال وسيدة من يتعلم ويجتهد هايقدر يكون ناجح فى عملة وكمان هو بالنسبة للسيدات عمل جيد لانه السيدات لو قاعدة فى البيت مش شغالة هايكون عمل جيد بالنسبة ليها

ميادة
02-15-2013, 23:52
اعتقد ان السيدات ممكن يكونوا انجح لان الفوركس يحتاج الى نسبة مغامرة
ودي موجودة في بعض السيدات أكثر من الرجال

فوركس 2013
02-16-2013, 01:20
لالالايوجدفرق ابداا فىهذا المحال لانة يساعد
فى اشغالهم فى وقت الفراغ

taieb1986
02-16-2013, 01:24
السوق اخي للكبير والصغير للرجال والسيدات فهو يعتمد بمدى معرفة هذا السوق وخبرته
لا يوجد اي فرق بين الراجل والمراه في مجال الفوركس
والعلم لا يكون حكر علي احد وما دام المراه تملك الذكاء الكافي

youssif
02-16-2013, 03:43
بالعكس اخي ممكن السيدات تحقق ارباح عاليه لا يحققها بعض الرجال لاتنسي ان المرأءه عندها صبر رباني
وتقدر تجيد الموضوع بشكل جيد وبالاخص لانها عندها فضول بالطبع فالبتالي ممكن تحقق اربح جيده جدا

zinamalqa
02-16-2013, 03:45
لا يهم الجنس او العمر

الفوركس لاي شخص يحب التعلم والابتكار

وبذل الجهد وخوض المغامرات

MINAEDWARDW
02-16-2013, 08:07
الفوركس متاح للكل سواء رجال وسيدات وهو عمل يمكن تأديته من المنزل او اى مكان

tamanna
02-16-2013, 09:44
هل الفوركس للرجال بس .. ام يمكن للسيدات كمان الدخول فيه ؟ و هل هيقدروا ينجحوا فيه زي ما يقدر ينجح فيه الرجالمناسب اكثر وخصوصا في عالمنا العربي لجلوسهم ف سالمنزل كربه منزل وده رأي الشخصي

norhan ahmed
02-16-2013, 09:54
لاء طبعا الفوركس للاتنين ولو ان الفوركس من رايي بيحتاج تحكم فظيع في الاعصاب
والستات عاطفيين زيادة عن اللزوم بس مش كلهم يعني

insta client
02-16-2013, 15:37
لا طبعا اخى الكريم ما فى سيدات كتير تفكيرها احسن من الرجال وتقبل مرورى اخى الكريم وسلامى لك ولك اعضاء المنتدى ولك جزيل الشكر

حسن
02-16-2013, 22:23
اخى الكريم الفوركس للجميع ومن يستطيع التعلم
يمكنة الدخول الى السوق والمضاربة والربح

saad forex
02-16-2013, 22:38
مش فاهم مال الفوركس بالرجال والستات
هو شيل اثقال ولا ايه ده حتى رفع الاثقال فيه منه للستات يبقى مش هيعرفوا فى الفوركس

اسماعلاوي
02-16-2013, 22:42
الفوركس عمل مثل اي عمل وميزته انه يحتاج الي فكر وليس قوة ومن يمتلك الفكر يستطيع العمل في هذا السوق سواء كان رجلا او امرأة

amira
02-16-2013, 22:49
اعتقد ان الفوركس مناسب للجميع سيدات ورجال
بالعكس انا ارى انه للسيدات مناسب جدا لانه عمل متاح فى اى وقت ومكان وراس مال بسيط

amimar
02-16-2013, 22:59
وااله مهنة جيد لربات المنزل اليس كدالك
سوفينجحون وربما اكثر منا في هدا المجال

tota2000
02-16-2013, 23:00
اكيد فى كتير من السيدات شغاله فى المجال ده واكيد بتكسب او بتخسر بس المهم انها بتبقى ليها مشاركات فعاله

الى الامام
02-17-2013, 18:45
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
اعتقد ان المراءة الان اصبحت تفعل كل شئ و تتحمل مسؤليات كبيرة و لذلك هى قادرة على ان تعمل فى الفوركس و تنجح ايضا

نهى
02-18-2013, 15:03
اكيد ينفع للسيدات كمان وخصوصا انه عمل من المنزل ومن الممكن يكون عمل اساسى لهم

medo1
02-18-2013, 15:22
شغل الفوركس انسب شغل للسيدات
لايحتاج ان تخرج السيدة من البيت
يحتاج الي كمبيوتر وخط نت واشتراك بمبلغ بسيط في شركة انستا

amir11
02-19-2013, 20:28
عادى ممكن تلاقى بنات عندها وقت للمتابعه اكتر من الاوالاد
دعواتكم لى بتعويض خسائرى

sahora
02-19-2013, 21:28
الفوركس يا اخى متاح لاى شخص في العالم والسيدات يعملون في الفوركس وينجحون فيه كثيرا
اكتر من رجال كثيرة ويفهمون ويتعلمون ويستطيعون ان يحققوا لاسرتهم دخل شهري
بجانب الاهتمام طبعا بلبيت وبالاولاد ولامور ماشيه زى الفل وناجحين للغايه

forex.secret
02-19-2013, 22:40
لا طبعا يا باشا الفوركس مش للسيدات فقط انما للرجال كمان اخى الكريم وبجد ممكن كل الناس تدخل فى الفوركس وبجد اتمنى التوفيق لنا جميعا ان شاء الله ربنا يوفقنا اخى الكريم وتقبل مرورى اخى الكريم

merselmiz
02-19-2013, 22:42
سلام عليكم شباب
في وقتنا الحاضر ليس في مجال حكرا على الرجال و في بعض الاحيان تكون المراة أتقن في العمل

didaaa
02-19-2013, 22:48
لا يهم الجنس او العمر

الفوركس متاح للكل سواء رجال وسيدات وهو عمل يمكن تأديته من المنزل او اى مكان
واعتقد ان هذا من مميزاته

forexever
02-21-2013, 22:26
السلام عليكم انا شخصيا يا اخى مش شايف اى فرق بين الرجل و المرأة و تقبل مرورى و بالتوفيق لجميع الاعضاء الكرام بالمنتدى

atefa2009
02-21-2013, 22:27
هذا النوع من التجارة ينفع لكلا الجنسين في العمل به ولا يتخلف اذا كان ناجح في هذا العمل بالفوركس رجل أو امراة

hamidi
02-21-2013, 22:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته جزاك الله خيرا على هذا الموضوع
هناك الكثير من المحللات وعلى مستوى عالى والسيدات حققت نتائج ممتازه فى مجال الفوركس

hisoka199069
02-21-2013, 22:33
الفوركس ليس حكر على جنس او نوع معين
اى حد يقدر يمارس الفوركس بشرط انه يكون على استعدا ليه

hamidi
02-22-2013, 14:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بل للسيدات الفوركس مناسب اكثر وخصوصا في عالمنا العربي

mostafa ismail
02-22-2013, 14:39
اخى الحبيب القوركس لاى شخص عنده استعداد
يتعلم ويتمتع بالصبر على العلم ويعرف كيف يتاجر