PDA

View Full Version : استخدم النظام الصحيح

el andaloussi
09-11-2014, 14:17
نقصد هنا منصة التداول الجيدة والمناسبة فالسرعة مطلوبة في مثل هذا السوق المتذبذب باستمرار وبطئ تنفيذ الأوامر قد يكلفك الكثير خاصة إذا كانت صفقتك كبيرة.

abd elhamid2000
09-11-2014, 14:30
بسم الله الرحمن الرحيم
اخي شكرا لك على النصيحة القيمة و ارجو منك المزيد من النصائح المفيد
و لكن انا انصحكم بنصة الميتا ترايدر فهي الخاصة بشركه انستا
و شكرا

ahmedibrahim258259
09-11-2014, 14:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انام عرفش غير الميتاتريدر وهي جيدة جدا واضافة الى ذلك لازم يكون عندك خط نت سريع علشان تقدر تنفذ الصفقات بدون بطء
تقبل مروري

a7med84
09-11-2014, 20:39
طبعا السرعه فى الاوامر مهم جدا فى هذا السوةق وده

من الحجات المهمه جدا اللى يجب ان تراعيها عند اختيار الوسيط المناسب لك

moamen mostafa shaker
09-11-2014, 22:37
اخي الكريم توفر شركة انستا منصة تداول الميتا تريدر باصداريها الرابع والخامس كما يمكن تحميل هذة المنصة علي الجهاز الجوال الخاص بك وتمكنك هذة المنصة من متابعة السوق بشكل لحظي كما ان معظم الشركات توفر نفس المنصة وان كانت بمسميات مختلفة

مجنون الفوركس
11-12-2014, 15:58
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم اشكرك جزيل الشكر على الشرح الرائع للاهمية التي يحضى بها نضام التداول ، و تقبل مروري

antonioforex
11-13-2014, 01:33
السلام عليكم
بالفعل اخي يجب ان نعمل بالطرلايقة التي تساعدنا حتى نستطيع الحصول على نتائج طيبة
و اتمنى ان نرى دائما مواضيعك المفيدة اخي الكريم.

snnaky
10-23-2016, 14:59
للأسف حضرتك بتكرر نفس الغلطة انك واخد سطرين من موضوع اكبر وانت مش واضح هوية موضوعك عن اية وحرجع تانى اقولك نفس الرد بتاع ان مشكلة نقل الموضوعات او نسخة هى مشكلة دائما ما تكون فى تغيير نمط الهدف فأنت عندما تنقل موضوع مثل ما فعلت انت فى هذا الموضوع هو مشكلة كبيرة والمشكلة تكمن فى انك بتنقل موضوع بدون اى اعادة صياغة وبدون تحديد هدف من الموضوع والنقل لم يكن على نفس النمط اللى تم وضعة من قبل صاحب الموضوع بناء على خلفيات سابقة ربما او خبرات سابقة تم ذكرها لا تعرفها انت وربما يستكمل بعضا مما كان قد بدأة من قبل فى مشاركات اخرى فتقع انت فى تكملة بدون بداية

bahoma310
11-05-2016, 15:54
احيانا البروكر يتعمد تاخير اوامرك و هدا ما لا احبه اطلاقا في هده الشركات و في الحسابات الديمو تنفذ قبل الضغط عليها ههههههه

mariamrz
11-18-2016, 15:36
طبعا احنا بنتكلم عن سوق مالى السيوله اليوميه له تعددت ال6 ترليون دولار يوميا وده مش محتاج انى اكون بطى ف حالجه
لازم انتهز اى فرصه لفتح اى صفقه بسرعه واخد عدد نقاط معينه واطلع من الصفقه اشوف غيرها برضه بسرعه حتى اتجنب الخساره
بالتوفيق