PDA

View Full Version : لاحول ولا قوة إلا بالله

feras abo dimmu
09-24-2014, 01:56
[center]

السلام عليكم إخواني
إخواني انا ألاحظ ان أغلب الناس تنشر مواضيع غير مفهومة بل حتى مواضيع تكون خطاً فقط لمجرد الحصول على بونص والبعض الأخر يطرح شيئ خارج عن المنطق
يا إخوان بالله عليكم لا تنشرو مواضيع فقط بهدف النشر وكسب البونص إيه الخسارة يعني لو نشرت موضوع ليه قيمة فعلاً انت تكسب منه بونص وغيرك يستفيد ليه يعني بتحط موضوعك برؤوس أقلام وبطريقة مشفرة لا يفهمها إلا انت
هل تعلم يا صاحب الموضوع الغامض والغلط والغير صحيح ان هناك بعض المساكين من المبتدئين من يقراً موضوعك بالصدفة ويأخده على محمل الجد وتكون أنت السبب في نقل المعلومة الخاطئة يا شباب بالله عليهم من أجل ان يبارك الله لك في البونص أنشر ما يستفيد منه الناس أو إسكت وإكتفي بالتعليق إن كنت تبحث عن البونص فقط
أرجو منكم السموحة والعفو إن أخطأت في كلامي ولكني والله حزين على هذا المنتدى الذي فيه الكثير والكثير من الخبرات التي لا تقدر بثمن ولكننا لا نستغلها ونتصرف بأنانية

men
09-27-2014, 04:15
كلمة شكرا لن تكون كافية على هذا الموضوع الرائع والمفيد فعلا جزاك الله كل خير يا اخى على هذا المجهود
الاكثر من رائع وانتظر منك المزيد من هذه المواضيع القيمة والى الامام دائما

a7med84
09-27-2014, 06:31
موجود اخى الكريم بكثره فى المنتدى هنا وكمان الردود

بتكون اكتر طبعا ليس لها علاقه والله يوفق اداره المنتدى فى التطوير والمراجعه

baite
09-27-2014, 13:05
بسم الله الرحمان الرحيم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فعلا موضوع سيفيد الكثير من المبتدئين ان شاؤ الله
مشكور عليه اخي الفاضل

---------- Post added at 11:05 AM ---------- Previous post was at 11:04 AM ----------

بسم الله الرحمان الرحيم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فعلا موضوع سيفيد الكثير من المبتدئين ان شاؤ الله
مشكور عليه اخي الفاضل

هيثم سيد
09-27-2014, 14:06
كلامك فعلا صحيح وكتير جدا بشوف موضوعات مالهاش اى لازمة او ان فيها معلومات تافهه ممكن اى مبتدا يكون قراها وعرفها عشان بس يعمل موضوع وياخد علية بونص اتمنى فعلا ان اى موضوع تافة مالوش لازمة او مش في محلة زى الاعلانات بردوا عن شركات السمسرة انة يتلغى خالص وكمان صاحبة ما ياخدش اى بونص علية

shoshotamer
09-28-2014, 06:47
بسم الله ما شاء الله موضوع في غاية الروعة وانا استفدت منه اوي ودي اول مرة لي في شغل الفوركس
وانا متشكر ليك جدا علي الافادة ومستنين باقي الدروس من حضرتك

gehad87
11-30-2014, 00:22
للاسف ده اللي انا عمالة اكاكي فيه من فترة محدش بيسمعني
محدش اصلا منهم بيراجع موضوعاته للاسف
وهو هيتحمل ذنب الناس اللي هيضرهم

dalirap
11-30-2014, 00:37
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
فعلا أخي هذه الظاهرة منتشرة جدا في المنتدا وهناك من يسألون اسئلة مكررة والإجابة عنها موجودة في المنتدا لكن هم يكررون المواضيع فقط من أجل الحصول على البونص

mr-x
12-07-2014, 02:03
نعم اخى الكريم كل كلمه قلتها صحيحة فهناك الكثير كل ما يهمه هو البونص فقط ولا يهمه الارتقاء بالمنتدى او نشر معلومات مفيده

snnaky
02-13-2016, 22:42
مليون كلمة شكر لك ومليون كلمة تأييد لهذا ولا اعرف لماذا يتم التغاضى عن هؤلاء الأعضاء لماذا لا يتم اغلاق مواضيعهم اولاا
ثانيا خصم البونص منهم وفى تكرار الخصم لا يحذف بل تخصم البونص بنسبة 25% تزداد الى 50% فى حالة التكرار الى ان تصل الى 100% من البونص لأن الحذف بيعطية فرصة اخرى للتسجيل تانى بعضوية جديدة

Arzt
02-18-2016, 04:57
فعلاً يجب ان تكون كل المواضيع
مفيده لان كثير من المبتدئين عندما
يجدو مواضيع جذابه لكنهم لا يعرفون مدي صحتها
وبارك الله لمن ينشر موضوعات مفيده
وجعلهم في تقدم دائماً

hosamtaiger
02-18-2016, 06:21
فلا و من الممكن لو كانت هذه من الموضوعات الفوركس فلسوف نستفيد جميعا

otmani
02-18-2016, 06:48
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
هدا لان كثيرا من الاخوة القصد من مشاركاتهم ليس الاستفادة بل جمع البونص فقط

محمد الجمال
02-18-2016, 08:43
كلام حضرتك مظبوط مليون فى الميه وانا اتفق معك
لكن بصراحه انا جديد والى الأن لو اصادف عذه الموضوعات وكل المواضيع التى قرأتها مفيده جدا
تحياتى لكلامك الرائع
تقبل مرورى

شروق
02-18-2016, 08:44
بسم الله الرحمان الرحيم السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته شكرا على الطرح القيم
شكرا تقبلوا مروري

joker7diaa
02-18-2016, 08:58
انا مش عارف في ناس فكرها سبوبة وناسية في مشرفين في المنتدى وكل من يخالف القوانين لا يحصل على شيء
الافضل للجميع ان يلتزموا في القوانين واتمنى حذف الاعضاء المخالفين المخربين في المنتدى

topomarouan
02-18-2016, 11:42
شكرا لك اخي على هدا الموضع طبعا اخي اهم شيئ في سوق الفوركس الوصول
الى مستوي من الطموح المطلوب .. تقبل مروري اخي

abdulsalam
02-18-2016, 11:48
يجدو مواضيع جذابه لكنهم لا يعرفون مدي صحتها
وبارك الله لمن ينشر موضوعات مفيده
وجعلهم في تقدم دائماً

iTzFoxe
02-18-2016, 12:55
بسم الله ما شاء الله موضوع في غاية الروعة وانا استفدت منه اوي ودي اول مرة لي في شغل الفوركس
وانا متشكر ليك جدا علي الافادة ومستنين

khaledhanfy95
02-18-2016, 12:57
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
شكرا ليك اخي الكريم انا اكتر من واحد من الخبراء اكلمهم فى الموضوع ده علشان الناس تستفيد وتكسب
لكن عاملين ودان من طين والتاني من عجين
وبارك الله فيك

mido elshabrawy
02-18-2016, 13:17
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
خي الفاضل بالرغم من ان موضوعك مره عليه فتره كبيره
الا انه لم يتم حل المشكله و ماذال هنا مواضيع كثيره الاستفاده منها اقل بكثير من عدد الاسطر المكتوبه بالموضوع
و اتمني ان نري المنتدي في الفترات القادمه به مواضيع تفيد الجميع من المبتدئ للمحترف
تقبل مروري و بالتوفيق للجميع ان شاء الله

azizjab
02-18-2016, 13:35
وانا متشكر ليك جدا علي الافادة ومستنين باقي الدروس من حضرتك

ههههههههه هو الموضوع بالذات المخصص لمثل ردودك اخي

فعلا شيء مضحك

csebai12
02-18-2016, 15:53
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
المنتدى غايته تعليمية بالاساس و كتشجيعا للمبتدئين يقدمون لنا البونص