PDA

View Full Version : شوية اسئلة عن الاكسبرتات

Desperate
06-20-2012, 04:17
يا ريت حد يجاوب لى على الاسئلة البسيطة دى

انا عايز اعرف هو لو شغلت اكسبرت معين لازم اسيب الجهاز مفتوح فترة مثلا وهو هيفتح صفقات لوحده ويقفلها لوحده ولا ايه؟

وكمان عايز اعرف افضل اعدادت لاكسبرت Forex Hacked?

وشكراا ليكم مقدما :accute:

Sakr
06-20-2012, 07:48
اه فعلاً لازم تسيب الجهاز مفتوح وهو اول ما حتتحقق الشروط اللى متبرمج على اساسها الإكسبرت حيفتح الصفقات ويديرها لوحده
وبالنسبة للإكسبرت اللى بتقول عليه بصراحة معرفش ايه هى افضل اعدادات ليه ان شاء الله الناس هنا تفيدك بخصوص الإكسبرت ده اكتر

بس نصيحة ما تشغلش اى اكسبرت على الحقيقى غير لما تفهمه كويس وتجربة فترة كافية على الباك تست والديمو

وبالتوفيق

mohamed eldamnhorey
06-20-2012, 14:49
اه فعلاً لازم تسيب الجهاز مفتوح وهو اول ما حتتحقق الشروط اللى متبرمج على اساسها الإكسبرت حيفتح الصفقات ويديرها لوحده
وبالنسبة للإكسبرت اللى بتقول عليه بصراحة معرفش ايه هى افضل اعدادات ليه ان شاء الله الناس هنا تفيدك بخصوص الإكسبرت ده اكتر

بس نصيحة ما تشغلش اى اكسبرت على الحقيقى غير لما تفهمه كويس وتجربة فترة كافية على الباك تست والديمو

وبالتوفيق

سمعت ان فيه اكسبرتات تديك نتائج على الديمووو جيده

ولكن على الحقيقى النتائج تكون غير مرضيه

ماصحة هذا الكلااام

Desperate
06-21-2012, 20:25
تمام كدا انا سيبت الاكسبرت بتاتع فوركس هاكد ده كل يوم حوالى ساعه و لمدة يومين بس كتجربه بسيطة وهو حاليا محقق 30% من الحساب فى يومين بس او نقدر نقول فى ساعتين من خلال 6 صفقات

, بالفعل فى اكسبرتات بتدى نتائج على الديمو كويسة وعلى الحقيقى بتبقى النتائج مختلفة بس ممكن يكون ده قدر او احنا اللى بنظبط الاكسبرت على لوت اكبر من الحساب ممكن يتحمله طمعا فى ربح زيادة

mohamed eldamnhorey
06-21-2012, 20:35
تمام كدا انا سيبت الاكسبرت بتاتع فوركس هاكد ده كل يوم حوالى ساعه و لمدة يومين بس كتجربه بسيطة وهو حاليا محقق 30% من الحساب فى يومين بس او نقدر نقول فى ساعتين من خلال 6 صفقات

, بالفعل فى اكسبرتات بتدى نتائج على الديمو كويسة وعلى الحقيقى بتبقى النتائج مختلفة بس ممكن يكون ده قدر او احنا اللى بنظبط الاكسبرت على لوت اكبر من الحساب ممكن يتحمله طمعا فى ربح زيادة

ياريت تشاركنا اكسبرتاتك اللى بتحقق نتائج كويسه على الحقيقى

يبقا لك جزيل الشكر والاحترام

ومن غير الاكسبرت لك كل الحب والاحترام برده

منتظرك

Sakr
06-21-2012, 20:53

ماصحة هذا الكلااام

هو فعلاً فى اكسبرتات كده بس مش كلها
قليل جداً واعتقد معظمها بيبقى اللى معتمد على السكالبنج
علشان فى فرق فى سرعة تنفيذ الأوامر بين الحساب الديمو والحقيقى
ودى لاحظتها فى كذا اكسبرت سكالبنج
كمان بيفرق التعامل فى الإكسبرتات دى بين شركة وشركة
ممكن يشتغل مع شركة كويس جداً ومع شركة تانية لا
وده برضة على حسب سرعة تنفيذ الأوامر فى كل شركة

mohamed eldamnhorey
06-21-2012, 21:17

انت ايه افضل اسكربيت حقق معاك نتائج كويسه ياغالى

ولا ده سر المهنه
هههههههه

الله يعينك

Desperate
06-22-2012, 23:13
حاليا الاكسبرت محقق على الديمو 94% على حساب ب 100 دولار وخلال 3 ايام مع العلم انى شغلته حوالى 2 - 4 ساعة بس يوميا وفى يوم شغلته ربع ساعة بس
وحاليا فاتح صفقتين هيحقق الهدف ان شاء الله ويبقى كده 100% ربح فى 4 ايام

واخر حاجه لاحظتها كانت امبارح كان الاكسبرت فاتح 4 صفقات كل واحده خسرانة فوق ال 20 نقطة وفى كانت خسارة 40 نقطة كمان
بس قفلت الجهاز وقولت مش مشكلة ورحعت من شوية لاقيته قافل الصفقات على ربح ومحقق النتائج اللى قولت عليها

انا بفكر اجمع بونص 100 دولار من المنتدى وافتح حساب بيه ونجرب سوا على الحقيقى ونشوف
ربنا يكرم بس الاول بالبونص ونجربه على الحقيقى

الاكسبرت للى عايزوا يجربه
موجود فى صفحات الموضوع ده للاخ الغالى tervarto

الموضوع (http://forex-masr.com/showthread.php?82-%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%A6%D8%AC-%D8%A3%D9%83%D8%B3%D8%A8%D9%8A%D8%B1%D8%AA-%D8%B6%D8%A7%D8%B9%D9%81%D9%84%D9%89-%D8%B1%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%89-4-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%89-10-%D8%A3%D9%8A%D8%A7%D9%85)

انا بعتمد على الصفقات الشورت
وحجم العقد بخليه يا اما ب 50 سنت او 1 دولار واحيانا ممكن ازود او انقص لعى حسب مزاجى :D

اسف على طوول الرد

hehelibeb
06-25-2012, 20:04
طبعا الإكسبيرت يعمل أوتوماتيكيا لوحده
يفتح ويغلق متى أراد المبرمج للأسبريت
وهو يتطلب طبعا مسوى علي من البرمجة

elssayed
06-27-2012, 13:52
الاكسبرت بيحتاج انك تسيب الجهاز مفتوح وبمجرد غلق الجهاز يتوقف الاكسبرت عن العمل
عشان كده افضل حاجة استئجار سيرفر وترفع عليه الاكسبرت وبيفضل شغال 24 ساعة حتي لو قفلت الجهاز

Desperate
06-29-2012, 14:07
اكيد يا جماعة, انا عرفت المعلومة دى وطبقتها والحمد الله
اللى حابب يعرف اخر تطورات الاكسبرت
هو صفر الحساب والحمد الله :))
عشان يوم الجمعة اللى كله مش بيحب يتاجر فيه
التذبذب فيه غريب دمر الصفقات والحساب
بس انا عملت حساب تانى عشان اعرف ايه هى الاوقات المناسبة ولغاية دلوقتى

وصلت لان يوم الخميس هو افضل يوم بعد الساعة 2 ظهرا
ولغاية الساعة 7 تقريبا

mohamed eldamnhorey
06-29-2012, 19:02
اكيد يا جماعة, انا عرفت المعلومة دى وطبقتها والحمد الله
اللى حابب يعرف اخر تطورات الاكسبرت
هو صفر الحساب والحمد الله :))
عشان يوم الجمعة اللى كله مش بيحب يتاجر فيه
التذبذب فيه غريب دمر الصفقات والحساب
بس انا عملت حساب تانى عشان اعرف ايه هى الاوقات المناسبة ولغاية دلوقتى

وصلت لان يوم الخميس هو افضل يوم بعد الساعة 2 ظهرا
ولغاية الساعة 7 تقريبا

والله دائماً يوم الجمعه الاقى فيه مشاكل كتيرره
وحسابات مصفره

والمارجن كوول زار ناس كتيرره اليوم

الله يعوض على كل الخسارين

dentist_hussein
06-30-2012, 05:15
طبعا أن يظل الجهاز مفتوح حتى يعمل الاكسبيرت و ليس هذا فقط بل لابد من عدم انقطاع الانترنت و خصوصا لاكسبيرتات المضاعفات لأنه لو انقطع الانترنت في احد الخطوات قد يفوت فتح صفقه و يؤثر على الحساب و قد تحل اخي هذه المشكله بشراء سيرفر قد يكلفك ما بين ١٤ الى ٣٥ دولار شهريا حسب الشركه وتضع عليه برنامج الميتاتريدر و الاكسبيرت ويعمل ٢٤ ساعه حتى وجهازك مغلق ,,,
موفق أخي و شكرا على الاكسبيرت

mohamed eldamnhorey
06-30-2012, 17:15
طبعا أن يظل الجهاز مفتوح حتى يعمل الاكسبيرت و ليس هذا فقط بل لابد من عدم انقطاع الانترنت و خصوصا لاكسبيرتات المضاعفات لأنه لو انقطع الانترنت في احد الخطوات قد يفوت فتح صفقه و يؤثر على الحساب و قد تحل اخي هذه المشكله بشراء سيرفر قد يكلفك ما بين ١٤ الى ٣٥ دولار شهريا حسب الشركه وتضع عليه برنامج الميتاتريدر و الاكسبيرت ويعمل ٢٤ ساعه حتى وجهازك مغلق ,,,

اخى العزيز سيرفر vbs

اعتقد ايجاره اقل من ا لسعر اللى انت قولت عليه ده ياغالى

تعرف حد بيأجر ؟

dr.stress
07-01-2012, 00:37
لو انت عندك مشكلة في انك تسيب الجهاز مفتوح فية سيرفرات ممكن تحط عليها المنصة و تسطب الاكسبيرت و هوة يتاجر بيها و انت في شغلك عادي...بس السيرفرات دي بتدفع لها اشتراك شهري

eng2012
07-03-2012, 01:31
المفروض انك تقوم بتركيبه على منصه التداول وذلك من خلال وضعه فى ملف النظام داخل ملف الميتاتريدر وبعد ذلك سوف يظهر لك فى قائمه المؤشرات وتقوم بفتح المنصه وتفعيه وتتركه يعمل اتوماتيكيا

tarek22
07-03-2012, 02:15

ماصحة هذا الكلااام

يا جماعة الاعتماد على النفس افضل فلا تامن في احد سواء كان برنامج او شركة او شخص فلا تعلم من سينصب عليك

kimokonolove
07-03-2012, 12:37
عشان كده افضل حاجة استئجار سيرفر وترفع عليه الاكسبرت وبيفضل شغال 24 ساعة حتي لو قفلت الجهاز

فعلآ يا غالى لازم سرفر فى بى اس
لتشغيل علية الأكسبيرت 24/24 ساعة
وبدون توقف

---------- Post added at 09:37 AM ---------- Previous post was at 09:34 AM ----------

اخى العزيز سيرفر vbs

اعتقد ايجاره اقل من ا لسعر اللى انت قولت عليه ده ياغالى

تعرف حد بيأجر ؟

فى شركة أجنبية بتأجرة بــ 12.5دولار للشهر
اما الوسطاء العرب بيتراوح ما بين 80 الى 130 جنية مصرى
والفرق فى حجم الهارد وسعة الرام

لاكن افضل سرفرات هى
ovh
الفرنسية

mrhoda
07-03-2012, 12:39
ياجماعة انتوا مش بتابعوا الشركة ولا ايه
انستا دلوقتى بتأجر فى بى اس بعشرة دولار فى الشهر
واللى عنده حساب بخمس الاف دولار بياخد فى بى اس ببلاش
ادخل على حسابك او غرفتك فى انستا والقائمة على شمالك هاتلاقى
Free vps
شوف واختار ياريس

Desperate
07-05-2012, 13:40
Free vps
شوف واختار ياريس

كويس والله والواحد يضمن بردوا الشراء من الشركة اللى بتعامل معاه
افضل من الوسطاء اللى ممكن ما نثقش فيهم
او اللى بيدينا اكونتات فى بى اس مضروبة
يا ريت يكونوا بتعاملوا مع شركات فى بى اس كويسة

WEZA
07-06-2012, 08:08
لا طبعا لازم الجهاز يكون مفتوح
وافضل لك انك تاجر سرفر لانه مش حيقطع ابدا ابدا و يكون امان جدا

Desperate
07-06-2012, 18:11
بعد استلام البونص ان شاء الله.
هيوصلنى حوالى 50 دولار على حساب واحد حقيقى
هشتغل بيهم بالاكسبرت ده وهحاول انى اخد بالى من المبلغ البسيط ده كويس
وهشتغل 4 ايام بس وابعد عن يوم الجمعة وازود فى صفقات يوم الخميس
وان شاء الله والله اكرم
نعمل 4-6 من المبلغ الاساسى فى اسبوع بالمتابعة الدائمة للاكسبرت
وان شاء فى حالة النجاح اة الفشل لا قدر الله
هحطلكم النتائج

يا رب مطمعش او اعمل حاجه غبية من الحاجات اللى كلنا بنعملها دايما
ادعولى .

islamselmy
07-06-2012, 18:15
وان شاء الله والله اكرم
هحطلكم النتائج

ادعولى .

انا مجرب الاكسبرت و على فكرة كويس جدا و خاصة للمبتدئين لانه بيحافظ على اموالك
وغير كدة بيكون فى ايتوب لوز
يعنى مش هتخسر اى شىء
لكن نصيحتى انه يكون من انسان فاهم
علشان الدنيا مش تبوظ عندك
و ربنا يوفقك الجميع

Shady Moustafa
07-06-2012, 20:19
حاليا الاكسبرت محقق على الديمو 94% على حساب ب 100 دولار وخلال 3 ايام مع العلم انى شغلته حوالى 2 - 4 ساعة بس يوميا وفى يوم شغلته ربع ساعة بس

واخر حاجه لاحظتها كانت امبارح كان الاكسبرت فاتح 4 صفقات كل واحده خسرانة فوق ال 20 نقطة وفى كانت خسارة 40 نقطة كمان
بس قفلت الجهاز وقولت مش مشكلة ورحعت من شوية لاقيته قافل الصفقات على ربح ومحقق النتائج اللى قولت عليها

انا بفكر اجمع بونص 100 دولار من المنتدى وافتح حساب بيه ونجرب سوا على الحقيقى ونشوف

الموضوع (http://forex-masr.com/showthread.php?82-%D9%86%D8%AA%D8%A7%D8%A6%D8%AC-%D8%A3%D9%83%D8%B3%D8%A8%D9%8A%D8%B1%D8%AA-%D8%B6%D8%A7%D8%B9%D9%81%D9%84%D9%89-%D8%B1%D8%A7%D8%B3-%D9%85%D8%A7%D9%84%D9%89-4-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%89-10-%D8%A3%D9%8A%D8%A7%D9%85)

وحجم العقد بخليه يا اما ب 50 سنت او 1 دولار واحيانا ممكن ازود او انقص لعى حسب مزاجى :D

اسف على طوول الرد

أهلا أخى الاأكسبرت اللى بتقول عليه ده اللى موجود فى الموضوع اسمه
Shockbar
مش
ForexHacked

ahscience2007
07-07-2012, 01:53

انا عايز اعرف هو لو شغلت اكسبرت معين لازم اسيب الجهاز مفتوح فترة مثلا وهو هيفتح صفقات لوحده ويقفلها لوحده ولا ايه؟

بالنسبة للاكسبيرت ....أيوة لازم تترك الجهاز مفتوح علشان الاكسبيرت يشتغل.....الا إذا قمت بتحميل الاكسبيرت على سيرفر في هذه الحالة الاكسبيرت سيعمل بدون مشاكل وتستطيع غلق الجهاز والاكسبيرت يستمر في العمل

---------- Post added at 12:51 AM ---------- Previous post was at 12:46 AM ----------

الديمو يفرق عن الحقيقي في الاسبريد فقط.....بالضافة الى أن الكسبيرت يعتمد على حالة سوق فلو كان الاكسبيرت ينجح في التذبذب فسيعطي نتائج ممتازة سواءا على الديمو او الحقيقي في حالة التذبذب أما في حالة الترند فسيخسر سواءا حقيقي أو ديمو

---------- Post added at 12:53 AM ---------- Previous post was at 12:51 AM ----------

اسف على طوول الرد

طيب ممكن تقول لنا على الطريقة التي يعمل بها الكسبيرت علشان نجربها يدوي أولا ثم نستخدمها على الحقيقي ونشوف ايضا على البيانات السابقة هل فعلا ناجح مع كل ظروف السوق ام لا

Desperate
07-08-2012, 13:28
أهلا أخى الاأكسبرت اللى بتقول عليه ده اللى موجود فى الموضوع اسمه
Shockbar
مش
ForexHacked

ايوه فعلا, انا اسف, انا بس عشان لاقيته فى الموقع ده فاطلقت عليه الاسم ده
بس هو فعلا اسمه شوك بار والاسم مكتوب جنب الوجه المبتسم اعلى الشارت
شكرا لك على التوضيح ;)

بالنسبة للاكسبيرت ....أيوة لازم تترك الجهاز مفتوح علشان الاكسبيرت يشتغل.....الا إذا قمت بتحميل الاكسبيرت على سيرفر في هذه الحالة الاكسبيرت سيعمل بدون مشاكل وتستطيع غلق الجهاز والاكسبيرت يستمر في العمل

---------- Post added at 12:51 AM ---------- Previous post was at 12:46 AM ----------

الديمو يفرق عن الحقيقي في الاسبريد فقط.....بالضافة الى أن الكسبيرت يعتمد على حالة سوق فلو كان الاكسبيرت ينجح في التذبذب فسيعطي نتائج ممتازة سواءا على الديمو او الحقيقي في حالة التذبذب أما في حالة الترند فسيخسر سواءا حقيقي أو ديمو

مش فاهم الحته دى يا غالى يا ريت توضيح
مش هو اليورو دولار الاسبريد بتاعه 3 بيب
يبقى انا لو دخلت صفقة على الديمو او الحقيقى هيخصم 3 بيب
وبعد كده نشوف بقى السعر هينزل ولا لا
: الاكسبرت فعلا تعبان اوى فى يوم الجمعة واعتقد ان ده التذبذب فيه بيبقى عالى على حد علمى البسيط

---------- Post added at 12:53 AM ---------- Previous post was at 12:51 AM ----------

طيب ممكن تقول لنا على الطريقة التي يعمل بها الكسبيرت علشان نجربها يدوي أولا ثم نستخدمها على الحقيقي ونشوف ايضا على البيانات السابقة هل فعلا ناجح مع كل ظروف السوق ام لا

والله هو بيخش اسكالبينج بناء على تحليل شموع
اول لما بتشغله هو بيستنى تكوين شموع معينة ورا بعض وبعد كده بيحط على اخر سمعة اتكونت سهم
ويدخل بيع او شراء
بس الصراحة مش عارف الشموع بالظبط

انا بس كل اللى اعرفه هو التجربة اللى انا عملتها والنتائج
ممكن صاحب الموضوع الاصلى يفيدك فى النقطة دى
وشكراا ليك

Shady Moustafa
07-08-2012, 16:26
بس خلى بالك أخى اكسبرت شوك بار ده اكسبرت مضاعفات يعتبر خطير
بس اكسبرت شوك بار يعتبر من اامن اكسبرتات المضاعفات وافضلها
بس خلى بالك انا فتحت حساب ديمو 100 دولار وحطيت عليه الاكسبرت وعملت اللوت 0.1 دولار وكل يوم كنت بكسب حوالى 10 دولار
وبعد حوالى اسبوع بقى الحساب بقى 180 دولار وبعدين اتجاه العمله كان عمال ماشى فى الهبوط والاكسبرت عمال يعمل شراء والحساب اتمرجن
فالاكسبرت محتاج لوت صغير مع مبلغ كبير عشان يتحمل الانعكاسات
فنصحتى ليك عشان تكسب من الاكسبرت ده وحسابك كل يوم يزيد
ان حجم الحساب ميبقاش اقل من 120 دولار وممكن اكتر كمان وحجم اللوت 0.01
بس الارباح حتبقى قليله

ahscience2007
07-08-2012, 20:40
بس خلى بالك انا فتحت حساب ديمو 100 دولار وحطيت عليه الاكسبرت وعملت اللوت 0.1 دولار وكل يوم كنت بكسب حوالى 10 دولار
وبعد حوالى اسبوع بقى الحساب بقى 180 دولار وبعدين اتجاه العمله كان عمال ماشى فى الهبوط والاكسبرت عمال يعمل شراء والحساب اتمرجن
بس الارباح حتبقى قليله

هي دي مشكلة اكسبيرتات المضاعفات أنها تحتاج الى رأس مال كبير جدا ليتحمل الانعكاسات أو ما يسمى بالدرو داون لأنها في النهاية بتكون آخر صفقة رابحة تعوض كل الخسائر من الصفقات المفتوحة....أما اذا كان الحساب صغير لا يستحمل فإنه يتمرجن قبل ان تصل الى الصفقة الرابحة

Mr.GooDMaN
07-09-2012, 05:53
هو طبعا لازم تكون سايب الجهاز مفتوح
بس الاكسبرت دا بصراحة انا مش بحب استخدمه
ولازم تكون ضامنه قبل ماتستخدمة

Desperate
07-09-2012, 11:27
بس الارباح حتبقى قليله

شكرا ليك على النصيحة, اعتقد انى هخلى الاكونت معايا والاكسبرت لغاية ما استلم بونص اخر او فى خلال اسبوع
اعمل ايداع على المبلغ الموجود عشان ازود راس المال قبل ان ابدا بتجربته على الحقيقى

سؤال بسيط: انا الاكسبرت عمره ما عمل معايا فى اى صفقة مضاعفات حتى لو الصفقة عكست كتير او لا
عمرع ما عمل مضاعفة ابدا
مع انه فعلا السعر يبقى ماشى لتحت وهو يدخل شراء بس لو سيبت مارجن فرى كتير بيجيب التارجت فى النهاية
وهو ده اللى انا هعمله وفقا لنصيحتك الغاليه بالدخول بلوت صغير

Shady Moustafa
07-09-2012, 20:44
شكرا ليك على النصيحة, اعتقد انى هخلى الاكونت معايا والاكسبرت لغاية ما استلم بونص اخر او فى خلال اسبوع
اعمل ايداع على المبلغ الموجود عشان ازود راس المال قبل ان ابدا بتجربته على الحقيقى

سؤال بسيط: انا الاكسبرت عمره ما عمل معايا فى اى صفقة مضاعفات حتى لو الصفقة عكست كتير او لا
عمرع ما عمل مضاعفة ابدا
مع انه فعلا السعر يبقى ماشى لتحت وهو يدخل شراء بس لو سيبت مارجن فرى كتير بيجيب التارجت فى النهاية
وهو ده اللى انا هعمله وفقا لنصيحتك الغاليه بالدخول بلوت صغير
المضاعفات فى الاكسبرت لا تضاعف حجم اللوت بل طريقة المضاعفه فيه مختلفه وهو فتح عقد وان محققش الهدف والشمعه خلصت وشمعه تانيه فتحت بيفتح عقد تانى بنفس لوت العقد الاولانى وبنفس هدف اللوت الاولانى وهكذا حتى يعكس ويقفل الثفقات بمجموع ربح

ahscience2007
07-09-2012, 20:49
وان شاء الله والله اكرم
هحطلكم النتائج

ادعولى .
لازم تجرب ديمو كويس الاول في حالتين مهمين جدا وهما:
الترند سواءا صاعد أوهابط+حالة التذبذب.......وفي حالة ان الاكسبيرت نجح بامتياز خصوصا في التذبذب ساعتها يكون حسابك من البونص زاد وتجرب وانت مطمن وتزود أرباحك أكتر....أمنى لك التوفيق والسداد

Shady Moustafa
07-10-2012, 00:37
لازم تجرب ديمو كويس الاول في حالتين مهمين جدا وهما:
الترند سواءا صاعد أوهابط+حالة التذبذب.......وفي حالة ان الاكسبيرت نجح بامتياز خصوصا في التذبذب ساعتها يكون حسابك من البونص زاد وتجرب وانت مطمن وتزود أرباحك أكتر....أمنى لك التوفيق والسداد

بالعكس أخى اكسبرت شوك بار ارباحه فى التذبذب والترنداد الصغيره ومشكلته فى الترنداد الكبيره ممكن تبقى مكسب كبير ليه او ممكن الحساب يتمرجن منها لو كان اللوت كبير والحساب صغير

Desperate
07-10-2012, 14:42
المضاعفات فى الاكسبرت لا تضاعف حجم اللوت بل طريقة المضاعفه فيه مختلفه وهو فتح عقد وان محققش الهدف والشمعه خلصت وشمعه تانيه فتحت بيفتح عقد تانى بنفس لوت العقد الاولانى وبنفس هدف اللوت الاولانى وهكذا حتى يعكس ويقفل الثفقات بمجموع ربح

فعلا الموضوع ده بيحصل معايا وكمان بيزود الهدف فى الصفقة التانية عن الاولى للضعف او اكتر بكام نقطة
وحاليا انا فاتحه على الديمو وعامل الحكاية اللى انت بتقول عليها دى, ربنا يستر بس انا بجربه تانى
ولما يبقى معايا مبلغ مش خايف عليه هبقى اجربه على الحقيقى لمدة اسبوع واحد ونشوف النتائج هتبقى واحدة ولا ايه

ahscience2007
07-10-2012, 23:19
فعلا الموضوع ده بيحصل معايا وكمان بيزود الهدف فى الصفقة التانية عن الاولى للضعف او اكتر بكام نقطة
وحاليا انا فاتحه على الديمو وعامل الحكاية اللى انت بتقول عليها دى, ربنا يستر بس انا بجربه تانى
ولما يبقى معايا مبلغ مش خايف عليه هبقى اجربه على الحقيقى لمدة اسبوع واحد ونشوف النتائج هتبقى واحدة ولا ايه
ازاي اكسبيرت مضاعفات ولا يضاعف حجم العقود......أول مرة أسمع عن الفكرة دي....انه بدل ما يضاعف حجم العقود يضاعف نقاط الربح....يا مسهل ربنا يكرمك ان شاء الله

elkorashe
07-14-2012, 15:03
مش عارف انا باقلق اوى من حوار الاكسبرتات ده لانه مع انه بيحقق مكاسب جامده جدا وبدون مجهود يزكر بس بردو ممكن فى لحظة كل شئ يضيع وبانصح كل مبتدا ميتخدمش اى حاجة كدا والسلاملازم يجربها الاول على حساب تجريبى ويتاكد انه مشغله مظبوط مش وبعد كدا يبقا يشغله على الحساب الحقيقى

ahscience2007
07-15-2012, 12:03
مش عارف انا باقلق اوى من حوار الاكسبرتات ده لانه مع انه بيحقق مكاسب جامده جدا وبدون مجهود يزكر بس بردو ممكن فى لحظة كل شئ يضيع وبانصح كل مبتدا ميتخدمش اى حاجة كدا والسلاملازم يجربها الاول على حساب تجريبى ويتاكد انه مشغله مظبوط مش وبعد كدا يبقا يشغله على الحساب الحقيقى
بالنسبة للمبتدئين لازم يجربها ويتأكد منها كويس وبعد كده لازم يجي المنتدى هنا ويقول انه توصل الى ايه بالضبط ويستشير اهل الخبرة علشان ميخسرش حسابه من غلطة بسيطة في دراسته لاداء الاكسبيرت

EngAhmed
07-17-2012, 00:06
للاسف مفيش اكسبرت يشتغل والجهاز مقفول ودا بيحتاج متابعة او الجهاز تسيبه مفتوح

nrgslawi
07-18-2012, 06:18
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
نعم اخي الغالي اذا اردت الاشتغال على الاكسبرتات يجب عليك فتح منصة التدوال وان تكون متصل بالانترنت لكن هناك حل وهل تشتري سيرفر

derfcase
07-19-2012, 05:16
بخصوص حتمية ترك الجهاز مفتوح اخي الكريم
Desperate
فهل من اللازم ضرورة جعل شارت العملة المتداول عليها بالاكسبيرت مفتوحا ام لا ؟
و اذا كان لا - فماذا عن التداول علي اكثر من زوج في وقت واحد ؟

mena
07-22-2012, 10:06
ميزته ان يريح من متابعه السوق ووضع الطلبات بيدى و فيكفى ان تشغله وتذهب الى مكان وتترك الباقى عليه

simonie2010
07-22-2012, 16:14

sesomii
07-24-2012, 19:58

abdallah elbaz
07-25-2012, 02:10
سيبت الاكسبرت بتاتع فوركس هاكد ده كل يوم حوالى ساعه

mohy
07-25-2012, 04:17

كلام صحيح مية بالمية

reemzoom
07-26-2012, 13:09
ممكن تحط رابط تحميل الاكسبيرت

zeina
07-28-2012, 17:46
بصراحة انا لا افضل العمل باستخدام الاكسبرتات بحس انها بتسبب خسائر اكثر من الارباح لا افضل التداول الالى على الاطلاق .. لذلك لا اعرف كثير عن الاكسبرتات واعدادتها

Shady Moustafa
07-28-2012, 20:09
بصراحة انا لا افضل العمل باستخدام الاكسبرتات بحس انها بتسبب خسائر اكثر من الارباح لا افضل التداول الالى على الاطلاق .. لذلك لا اعرف كثير عن الاكسبرتات واعدادتها
بس الاكسبيرتات مش بتاجر من دماغها أقصد لو فى استراتيجيه بتشتغلى بيها يدوى والاستراتيجيه دى بتكسبك كويس وناجحه يبقى لو برمجتى الاستراتيجيه دى وحولتيها لاكسبيرت حيكون اكسبيرت ممتاز وناجح المقصود ان نجاح الاكسبير معتمد على الاستراتيجيه اللى معتمد عليها فلو برمجنا استراتيجيا فاشله يدوى وحولنها لاكسبيرت حيكون اكسبيرت فاشل ولو برمجنا استراتيجيه يدوى ناجحه وحولناها لاكسبيرت حيبقى اكسبيرت ناجح فالاكسبيرت بيقوم بتنفيذ شورط الاستراتيجيه اللى متبرمج عليها بحذافيرها وبعدين المفروض اننا نعمل اختبار للاكسبيرتات الأول عن طريق الباكتيست فى الميتا تريدر وهى اختبار الاكسبيرت فى السنين الماضيه ونشوف نتايجه بدل منضيع اشهر كتيره فى تجربة اكسبيرتات كتيره ممكن يكون معظمها فاشل وقله اللى كويسين وان كان فى اكسبرتات فاشله كتير ده عشان فيه استراتيجيات يدوى فاشله كتير

mema
07-30-2012, 16:10
نلجأ الى شراء الاسكربت عندما تكون الاستراتيجية مستحيلة التطبيق يدويا لأنها تتضمن حسابات كثيرة ومعقدة جدا

spectra4
08-04-2012, 02:56
طبعا ان كل عضو توصل لشى ناجح لم يخبر بة اى حد
لانة بيكون سر المهنة ههههههههههه

kimokonolove
08-04-2012, 03:03
يا ريت حد يجاوب لى على الاسئلة البسيطة دى انا عايز اعرف هو لو شغلت اكسبرت معين لازم اسيب الجهاز مفتوح فترة مثلا وهو هيفتح صفقات لوحده ويقفلها لوحده ولا ايه؟ وكمان عايز اعرف افضل اعدادت لاكسبرت Forex Hacked? وشكراا ليكم مقدما :accute: افضل الأعدادات مش هقدر افيدك الا لو كان شخص شغال عليها فترة كبيرة اما بالنسبة تسيب جهازك مفتوح مش هينفع لأن هتيجى مرة وتغلق الجهاز فعلشان تشغل اى اكسبيرت لازم يكون على سرفر فى بى اس بأختصار كمبيوتر بتتصل بية كأنة جهازك بس الفرق ان النت فية سريع وشغال 24/24 ساعة فى اليوم ومش بفصل نهائيآ والأكسبرت عمومآ ما ينفعش تقفلة او تدخل يدوى مهما كان الأمر وهو شغال ببرمجة يعنى مش انسان بيفكر ممكن يشتغل صح وممكن لتغيرات السوق يغلط فلازم تتعلم ازاى تعرف الأكسبرتات ونصيحة ماتشتغلش على اكسبيرت الا لما تكون فاهم طريقة عملة وكمان تجربة على الباك تست ثم على الديمو

SYRIAN
08-05-2012, 17:11
السلام عليكم
اخي الكريم انا اعرف بان هذا الاكسبيرت له نتائج رائعة على الباوند دولار
ولكن يجب عليك اكتشاف افضل الاعدادات

LTF
11-27-2012, 09:35
السلام عليكم و رحمة الله
أنا أيضا سمعت مثل هذا ....تعطي الأكسبرتات على الحساب التجريبي نتائج مذهلة ...لكن على الحقيقي عكس ذلك؟؟؟ لم أفهم شيئا

ayman.shosha
12-26-2012, 01:09

اسف على طوول الرد

يعنى حضرتك جربت الاكسبيرت على الحساب الحقيقى
وحقق معاك
ولا حتى الان ديمو
؟؟؟

مروة
12-29-2012, 01:23
وهو يتطلب طبعا مستوى عالي من البرمجة

MAGDY
01-14-2013, 03:57

أى إكسبيرت ، يعمل بشكل أتوماتيكى وبدون أى تدخل من المتاجر
الجهاز مفتوح .. الجهاز مقفول ، مالهوش دخل به
أما الإعدادات ، فيدلك عليها المتخصصين
تمنياتى لك بالتوفيق .. و
تحيااااااااااتى

nemya
01-23-2013, 22:36
شكرا لك اخي الكريم على الموضوع
جعله الله في ميزان حسناتك

dali
01-25-2013, 19:48
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لاكسبرت بيحتاج انك تسيب الجهاز مفتوح وبمجرد غلق الجهاز يتوقف الاكسبرت عن العمل 24/24

kebaierkhaled
01-28-2013, 00:13
وهو يتطلب طبعا مسوى علي من البرمجة

فارس بلاحدود
01-29-2013, 16:25
لو انت عندك مشكلة في انك تسيب الجهاز مفتوح فية سيرفرات ممكن تحط عليها المنصة و تسطب الاكسبيرت و هوة يتاجر بيها و انت في شغلك عادي...بس السيرفرات دي بتدفع لها اشتراك شهري

insta client
01-30-2013, 00:53
انا عن نفسى مش جربت الاكسبرت ده قبل كده وبجد تقبل مرورى اخى الكريم وتقبل مرورى اخى الكريم وان شاء الله ربنا يكرمنا جميعا

habibdoom
02-08-2013, 18:41
السلام عليكم
شكرا اخي على طرح الموضوع في صميم ما ابحث فيه و نتمنى من الاخوة الخراء التفاعل اكثر لتعم الفائدة
بالتوفيق

buxgaineregy
02-09-2013, 15:00
اولا كلام الاخ اسكار صحيح لابعد الحدود فعلا كي يعمل الاكسبيرت
يجب ان يكون برنامج منصة التداول شغال ومتصل بالانترنت ومن حيث
الاسكربت وتجربته لا تجرب اي شئ بشكل عام على الحساب الحقيقي قبل التجربة على الحساب الديمو
وهذا الكلام ينطبق على الاستراتيجيات ايضا

taoufik bajjou
02-09-2013, 15:43
السلام عليكم أخي الكريم لم أقم بعد بدراسة الإكسبرتات لأنني مبتدأ و هده فرصة جميلة لي أن أتعرف عليهم عبر ردود الأعضاء شكرا لك أخي الغالي على الموضوع

zamalkkkawy
02-09-2013, 16:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة شكرا اخى الكريم على شرحك العظيم ومزيد من النجاح ان شاء الله

abobody
02-17-2013, 18:23
يا ريت يا جماعة الناس اللى اشتغلت على الاكسبيرت وقالت هتحط النتائج
تكون جاهزة بالباك تست واو بنتائج الديمو
عشان يطمنونا

nh4
02-25-2013, 17:52
سعات الاكسبرت وانت شغال بيه على باك تيست بيكون عارف انه
بيعمل باك تيست وسعتها تشك فيه لو كنت مشغله على حقيقى
انه ممكن يختلف عن الديمو

---------- Post added at 02:52 PM ---------- Previous post was at 02:51 PM ----------

ماصحة هذا الكلااام لو وانت بتعمل باك تيست لقيته عارف انك بتختبره سعتها متضمنش وتشك فيه لما تشغله على الحقيقى

jahdour2013
04-13-2013, 13:20
السلام عليكم و رحمة الله
ليس عندي خبرة كافية لجواب على هذه أسئلة
و السلام:bravo:

hicham07
06-29-2013, 16:52
اخي الاكسبريت يعمل فقط عند تكون المنصة مفتوحة على قو احد الاعضاء لي
كما اني لا اعرف شيئ عن اعدادت لاكسبرت Forex Hacked و ارجو من الاخوا ان يفدونك في اقرب فرصة

azerty
07-28-2013, 23:48
السلام عليكم/ الاكسبيرت يشتغل مادام الجهاز مشغل لكن ان رفعت الاكسبيرت على سيرفر vbs فيمكنه فتح الصفقات واغلاقها رغم اغلاق الجهاز./ لكني في الغالب لا أنصح باستعمال الاكسبيرتات لأنها لا تتأقلم مع جميع ضروف السوق فمنها من يحقق نتائج جيدة عند التدبدب والعكس في وقت الاتجاه المستمر./ بالتوفيق.

faicalo
07-31-2013, 21:30
بصراحة الإكسبيرتات تربح كثير عل دم
ولما تخدم عل حقيقي تخسر على طول !
والله أنا مش مصدقه 100 %

almashmasg
08-05-2013, 04:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ياريت يوجد احد من زوي الخبره بالاكسبرت يعطنه فكره عنه بالصور

rsfbg2010
08-06-2013, 22:12
السلام عليكم جميعا
نعم ياخى الاكسبريت يتطلب انك تترك جهزك مفتوح
حتى يقوم بتنفيذ الصفقات اوتوماتيكيا
تقبل مرورى

أميمة
09-11-2013, 21:02
اهلا بك اخى الكريم اولا السبريد هو عبارة عن برنامج تقوم انت باعداده على نظام معين وهو سوف يتبرمج آلياً وسيساعدك كثيرا بالتوفيق لك

magicanoy23n
09-14-2013, 21:20
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

وصلاة وسلام على أشرف خلق الله محمد

لزم تخلي الجهاز مفتوح

doola2020
09-30-2013, 14:59
حكاية انه يفتح الصفقة لوحده أو يقفلها لوحده دي بتتوقف علي الاكسبيرت نفسه فممكن يكون دي خاصية فيه

hasback
11-03-2013, 16:50

تحياتي اخي الكريم البامر يعتمد على الاكسبيرت فهناك اكسبرتات تفقد مثلا كل الاعددات عند قفل الجهاز وبالتالي الاكسبيرت لا يعمل فترة اغلاق المنصة ولهذا فاغلب المتاجرين بالاكسبيرتات يقومونا بتحميل النصة والاكسبيرت على سيرفر خاص لرفع الملفات وبالتالي المنصة تعمل بدون انقطاع ولكن السيرفر بالطبع ليس مجاني :bravo:

WASEM DALLOUL
11-03-2013, 17:22
السلام عليكم
يا أخي الكريم لكي يظل الأكسبيرت يعمل يجب ان يبقى الجهاز شغال او تستأجر سيرفر ترفعه عليه
وشكرا

ashrafshawky
11-03-2013, 17:24
اخى الكريم انا لا اتعامل مع الاكسريبتات واتمنى ان تجد الاجابة عند الاعضاء الاكثر خبرة فى هذا الامر وبالتوةفيق والنجاح والربح

forexaly5
11-03-2013, 17:28
الاكسبرت فهو برمجة فقط بيتم فيه برمجة طرقة التداول \
لكي يعمل الاكسبرت بطريؤقة اوتومتياطكية ف يالفوركس
لكن انا لا احبذ طريقة التعالم معها
لانني احب التداول الديوي

jahdour2013
11-16-2013, 00:55
السلام عليكم و رحمة الله
أخي الكريم
لازم تسيب الجهاز مفتوح ليعمل اكسبرت
بالتوفيق و السلام:bravo:

jamal2
12-15-2013, 20:44
ويتفق الخبراء على غياب الخطط الحكومية لزيادة الإنتاج ورفع الصادر، بل يتساءل بعضهم عن حجم احتياطيات البنك المركزي من النقد الأجنبي، ويتشككون في غالب الأرقام التي توردها الحكومة في هذا الجانب.

ashrafko
12-15-2013, 20:50
اخى الكريم يمكنك العمل ثم اغاق المنصة وترك الصفقة مفتوحة دون وقوع اى مشاكل فى عملية التداول من خلال البرامج المختلفة

ahmedibrahim258259
12-19-2013, 10:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهاه طبعا لا زم تسيب الجهاز مفتوح والبرنامج مفتوح وتتاكد ان الانترنت واصل كويس وبعد كده الاكسبرت هايشتغل ويفتح الصفقات بناء على المعلومات اللي انت مدخلها فيه وشكرا

Hassan Owen
01-06-2014, 19:14
يا جماعة الاعتماد على النفس افضل فلا تامن في احد سواء كان برنامج او شركة او شخص فلا تعلم من سينصب عليك
السلام عليك أخي طارق انا معك تمام فيما تقول و هو الاعتماد على النفس و ليس على أي شئ تاني بس يا أخي طارق ماذا لو رأيت الإكسبيرت و أعد لحظتها لحظة بلحظة فأنت هكذا من جهة تتحكم في الحساب تمام و تقوم بما هو لديك من جهة أخرى

---------- Post added at 06:04 PM ---------- Previous post was at 05:59 PM ----------

Free vps
شوف واختار ياريس

شكرا شكرا اخي mrhoda انت كده إيه ما بيقول المصريين جبت النهايه ايوه كده في ناس مركز و 100% شكرا و جزاك الله خيرا عنا وعلى مجهودك الرائع

---------- Post added at 06:09 PM ---------- Previous post was at 06:04 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهاه طبعا لا زم تسيب الجهاز مفتوح والبرنامج مفتوح وتتاكد ان الانترنت واصل كويس وبعد كده الاكسبرت هايشتغل ويفتح الصفقات بناء على المعلومات اللي انت مدخلها فيه وشكرا
يا أخي العزيز ahmedibrahim258259;2715874 انت ممكن تسيب الجهاز مفتوح لحد ما الإكسبيرت هيفتح كام صفقة ثم بعد كده انت تقدر تغلق الجهاز و هو هنعمل لوحده طالما هو قد فتح الصفقة بس و أن شاء الله تكون دائرة بس لو الجهاز مغلق لأن يقدر أن يفتح صفقات آخرى

---------- Post added at 06:14 PM ---------- Previous post was at 06:09 PM ----------

كويس والله والواحد يضمن بردوا الشراء من الشركة اللى بتعامل معاه
افضل من الوسطاء اللى ممكن ما نثقش فيهم
او اللى بيدينا اكونتات فى بى اس مضروبة
يا ريت يكونوا بتعاملوا مع شركات فى بى اس كويسة
ده اكيد يا صاحبي ولا مكنش انت وانا غيرنا الكثير العاملين مع الشركة وديه فرصة إيه ما بيقولوا بضرب عصفورين بحجر تتعامل مع الشركة صاحبة حسابك يعني منها فيها و من تانية السعر كويس إلى و يارب تكون فتحت خير علينا جميعا

Moro_Mezo
01-06-2014, 19:57
الاكسبريت يعمل فقط عند تكون المنصة مفتوحة على قو احد الاعضاء لي
كما اني لا اعرف شيئ عن اعدادت لاكسبرت Forex Hacked و ارجو من الاخوا ان يفدونك في اقرب فرصة

midooo258261
04-20-2014, 20:48
اهلا وسهلا اخواني بالمنتدي الكريم انا هاجاوب على اول واحد لان الاكسبرت التاني موش عندي اولا طبعا لازم تسيب الجخهاز مفتوح علشان الاكسيبرت يشتغل لان لو الجهاز مقفول الاكسبرت موش هايشتغل وطبعا هايفتح صفقات لوحده
تقبل ودي واحترامي

Hassan Owen
04-21-2014, 03:01

amermazzen
03-23-2015, 11:42
السلام عليكم ورحمة الله مشكور اخي الكريم على الموضوع الجيد الذي طرحته في المنتدى لأن الاكسبرتات تلعب دور كبير في مساعدة التاجر على كيفية الربح في السوق عن المتاجرة الآلية لابد من التعلم الجيد وكسب الخبرة الكافية التي تساعد التاجر في المتاجرة الحقيقية

abdelhak redouane
03-23-2015, 12:35
السلام عليكم ورحمة الله وبكاته مشكور اخي الكريم على هذه السلسة الرائعة والممتازة والتي تساهم في التعلم الجيد وعلى اختيار التحليل الوافي سواء كان هذا التحليلكلاسيكيا او فنيا او اخباريا كما ان الكسبرتات لها دور كبير في المتاجرة الالية و تساهم في الاعتماد على استراتيجية مناسبة وفعالة من اجل العمل بها على تحقيق الربح الذي يتمانه التاجر من خلال فتح الصفقات التي تتناسب والاستراتيجية والتحليل المختار غير اننا قبل تطبيقها علينا ان نجربها على الحساب التجريبي المعروف باسم الديمو
بالتوفيق لكل الاعضاء

Abdou004
03-26-2015, 21:55
المفروض انك تقوم بتركيبه على منصه التداول وذلك من خلال وضعه فى ملف النظام داخل ملف الميتاتريدر وبعد ذلك سوف يظهر لك فى قائمه المؤشرات وتقوم بفتح المنصه وتفعيه وتتركه يعمل اتوماتيكيا.............

olsobika
03-31-2015, 20:16
اخوتي اخواتي سلام الله عليكم وبعد ابدا شكري الجزيل لك اخي الفاضل على هذه المجموعه القيمه من المؤشرات التي تلعب دور هام
اخيرا ارجوا من الاخوه اخذ هذه المؤشرات بعين الاعتبار مع تمنياتي للجميع التوفيق والتحصيل ان شاء الله

abdotitim
06-18-2015, 04:28
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع إن شاء الله مفيد للأغلبيه التجار شكرا
لقد جربت سابقا هدا الاكسبرت وكانت نتائجه مبهره بكل صراحه لدا وجب الالتزام بالشروط الدخول

alihar316
07-12-2015, 01:58
عفو اخي لا املك من العلم ما يكفي للإجابة على تساؤل تقبل مروري و انشاء الله تجد من يساعدك و يفدنا
ارجو المساعد من الخبراء

جابر1979
07-12-2015, 01:59
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أتمنى لك ان تعتمد على اكسبريت ناجح و تحقق من خلاله ارباح جيدة في المجال ، بالتوفيق اخي الكريم

fatimaido
07-31-2015, 15:47
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته موضوع إن شاء الله مفيد للأغلبيه التجار
هي استراتجيه رايعه وكنت قد تداولت بها سابقا في الحساب الحقيقي ولكن للاسف خسرت

sou
01-27-2016, 07:28
ألف مبروك على الأكسبرت
ونشكرك لتقديمه للأعضاء
وبإذن الله سوف اعكف عليه لمعرفة أفضل اعدادات
وافضل عمله وافضل فريم
وسوف اوافيك بطريقة عمله
تقبل مروري أخي الفاضل

KuroYashaGintoki
01-28-2016, 02:39
الســـــــلام عليكــم ورحمـــة الله وبــركاتـه
بـــارك الله فيـــك علــى طرحـــك لهـــذا الموضـــوع المميــز و الرائــع
واصــــل تميــزك و تالقـــكـ و ابداعـــكـ
وجزاكم الله خيرا

yasshalamadrid
01-28-2016, 19:11
السلام عليكم اخي الفاضل
.كل يم تبدع باكسبرتات رائعة و خرافية . تجعل من علم الفوريكس اكثر سهولة على المبتدئين خاصة و على الكل عامة . واصل التالق
تقبل مروري اخي الكريم و الفاضل :yahoo:

KuroYashaGintoki
01-29-2016, 03:17
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكرا لك اخي الفاضل على الطرح

جزاك الله خيراً وشكر
سلام عليكم ورحمة الله وبركاتة....!

mohamed.amir
02-28-2016, 18:14

محمد ابوغزاله
06-05-2016, 20:07
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى الكريم بالطبع لازمالجهاز والنت يكون متصل 24 ساعه وطبعا ده صعب جدا وحلها هو vps وده جهاز بتاجرو على سليفر وبتحط عليه المنصه بتاعتك والاكسيبرت
وهو بكده بيكون متصل 24 ساعه حتى لو اغلقت جهازك

humamptc
06-21-2016, 03:05

yasmins
06-21-2016, 12:00
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
مشكورين على المعلومات المفيدة
جزاكم الله خيرا مع تمنياتي لجميع اعضاء المنتدى و ادارته بالتوفيق و النجاح
تقبلوا مروري........،
.....،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، :bravo:

mohamed.amir
12-28-2016, 16:25
جار تحميل السيكربت والعمل عليه وتجربته ..
مشكور أخي على هذا العمل المميز بأسم سلسلة
السكربتات المجانية .. ان شاء الكل يستفيد من
مواضيعك

hany1978
12-28-2016, 19:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخى اكيد لازم يكون الجهاز شغال عشان الاكسبرت يعمل
والان فى vpsيعمل على مداد 24ساعه موفيد لعمل الاكسبرت

hosam2020
01-15-2017, 14:17
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
شكرا جزيلا على هذه المعلومات القيمه و المفيده التى
يقدمها منتدى الفوركس و شكرا لكل الاعضاء على
مشاركتهم القيمه و بالتوفيق للجميع

ilyestoumi
04-24-2017, 18:32
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتمنى لكم يوم مليئ بالربح و اطلب من الله ان يرزقنا من خيراته
ممكن معلومات حول افضل الاعدادات لعمل هذا
الاكسبرت

اتمنى لك ولجميع اخواني النجاح
تقبل مروري اخي .......

ahmed.mohamed
08-10-2017, 22:56
الاكسيبرت لكي بشتغل دوما لازم يكون له انترنت جيدة و VPS حتى يشتغل دوما و لا يتوقف و لكن انصحك بالابتعاد عن الاكسيبرتات عن تجربة شخصية مني خسرت منها

anas ahmed
08-11-2017, 00:41
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
الاكسبيرت او المتداول الالي هو روبوت يقوم بفتح الصفقات و اغلاقها بدون اي تدخل منك في اي شئ سوي ضبط الاعدادات التي يعمل بها
و لكن لي يعمل بصفه مستمره لابد من ترك الكمبيوتر مفتوح دائما او استخدام vbs
و تقبل مروري

moh007
08-23-2017, 17:03
السلام عليكم اخي الكريم
موضوع مفيد جدا وشرح مميز على المعلومات القيمة ومفيدة
ارجو من جميع الاعضاء الاستفادة شكرا جزيلا لك اخي الكريم