PDA

View Full Version : الفوركس كوبي

Pages : [1] 2 3

haffoudhi
09-28-2014, 19:38
لمن له خبرة ودراية بالفوركس كوبي ارجوالمساعده في فهمه والتعامل به وانارة الموضوع بصفة سلسة وسهلة الاستيعاب له شاكرا

tedjboyka
09-30-2014, 12:01
سلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
اخى الكريم
هذا ملا يحبث عنه الكثير من المتجاولين
فمسالة الهبوط او الصعود للعملة فهو لا يمكن معرتفه الا بواسطة الاستراتجيات

remas
09-30-2014, 14:00
يعنى اخى الكريم انت مش هتلاقى هنا اللى يشرحلك بالتفصيل يكفى انك تكتب فى جوجل شرحه وطريقة عمله
وانت هيطلعلك كل شىء بالتفصيل عنه

ifs
10-01-2014, 00:50
السلام عليكم و رحمة الله
لم اعمل به من قبل اخي و لكن انا لا انصح به خاصة لمن حساباتهم صغيرة فالامر في غاية الخطورة وبالتوفيق للجميع

aymanso
10-01-2014, 00:53
السلام عليكم اخى الفوركس كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك
لا تعرف من يتاجر براس مال احسن حل ان تعتد على نفسك احسن من الفوركس كوبي وبالتوفيق للجميع

جرودي يوسف
10-02-2014, 22:58
السلام ورحمة الله وتعالى أخي الغالي الفوركس كوبي هو نضام من انستافوركس يسمح لك بتتبع صفقات الناجحين في الشركة كما أنه يومي وعليه يمكنك تتبع المتداولين الكبار و الإطلاع على صفقاتهم
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقة لذى لا أنصح بالدخول فيه خصتا أصحاب البنوص القليلة مثلي ومثلك .
موفق أخي

medo2013
10-02-2014, 23:06
الوركس كوبى هو نظام لسركة انستا فوركس عشان تعرف اخبار التجار الناجحين فى شركة انستا فوركس وكمان الشركة لهانسبة بعد الصفقات عشان هى بدخلك السوق وبتعرفك بالسوق وبالاسعار والخسارة والمكسب

mahmoud megawer
10-02-2014, 23:13
انا بردو محتاج اعرف اكتر عن نظام الفوركس كوبي انا اللى اعرفه انه نظام لتتبع صفقات التجار الرابحين فى انستا فوركس مقابل عمولة بس العمولة اللى بتتاخد دي بتكون قد ايه ومقدار المخاطرة اقدر احدده ؟؟ وعموما انا بميل اكتر اني ادير صفقاتي بنفسي حتى لو هخسر بس الخسارة دي هيا اللى هتخليني اتعلم فى المستقبل وتقبل تحياتي

الشاعر
10-02-2014, 23:13
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوتي واحبتي في الله شكرآ لكم جدآ علي ما قدمتم من معلومات في غايه الاهميه والافاده والربح والي الافضل بأذن الله

محمد عز الدين عيد خضري
10-02-2014, 23:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم
ادخل الي قسم الكوبي والبام ستجد كل شيئ
اتمني لك التوفيق
تحياتي

الشاعر
10-03-2014, 00:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخوتي واحبتي في الله شكرآ لكم جدآ علي ما قدمتم من معلومات في غايه الاهميه والافاده والربح واليا لافضل بأذن الله

mostafa gamal
10-03-2014, 00:10
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ....... شكرا لكل الأعضاء الذين قاموا بالرد على الموضوع لاني استفدت من الردود كثيراً
جعل الله يومكم خير من امسكم و غدكم خير من يومكم .......... تحياتي

mody555
10-03-2014, 13:06
عمدت الى بيعها في هذه المرحلة، ستكون قد حقّقت الربح... وهو الفرق بين القيمة التي دفعتها أساسًا والقيمة الأكبر التي باتت السلعة تستحقها في الوقت الراهن

---------- Post added at 10:06 AM ---------- Previous post was at 06:45 AM ----------

لديها معدّلات فائدة متدنّية للغاية مقارنة بغيرها من الدول المتطوّرة، واصل المستثمرون البحث عن الملاذات الآمنة.
في بداية ديسمبر 2010، بدأ زوج اليورو/دولار يتداول فوق مستوى 1.50. وفي وقت قصير جدًا، خسرت قيمة اليورو 20%

payza
10-04-2014, 17:53
دا نظام نسخ الصفقات ياا خي من تاجر يتاحر علي حساب ومشتركين معه وكل ربح ياخد نسبة من الربح كما الاعضاء ياخدوا نسبة وبالتوفيق للك اخي

مصراوى
10-04-2014, 18:01
اخى الكريم انا ارى انة من الافضل الاعتماد على النفس بدلا من الاعتماد هعلى الاخرين وبالتوفيق للجميع والربح الدائم

awa
10-04-2014, 22:49
انا لم استخدم الفوركس كوبى من قبل و لكن انا شايف انك
لو اتعلمت الفوركس و تاجرت بنفسك فهذا سوف يكون شئ جيد جدا

mohammed hussien
10-06-2014, 16:01
يعنى اخى الكريم انت مش هتلاقى هنا اللى يشرحلك بالتفصيل يكفى انك تكتب فى جوجل شرحه وطريقة عمله

محمود مرعى
10-06-2014, 16:16
لمن له خبرة ودراية بالفوركس كوبي ارجوالمساعده في فهمه والتعامل به وانارة الموضوع بصفة سلسة وسهلة الاستيعاب له شاكرا

بص يا اخى الفاضل الفوركس كوبى هو نظام فى شركة انستا وكل ما فى الموضوع انه يعتبر اسلوب تداول لكن من حضرتك مطلوب انك بتتابع صفقات التجار الناجحين
وحضرتك بتنفذ الصفقات اللى هما بينفذوها علشان تحقق ربح لكن لازم حضرتك تعرف انك بالنظام ده عمرك ما هتعرف تتعلم فوركس خالص وربنا يوفقك

downlaod1
10-06-2014, 16:59
لديها معدّلات فائدة متدنّية للغاية مقارنة بغيرها من الدول المتطوّرة، واصل المستثمرون البحث عن الملاذات الآمنة.
في بداية ديسمبر 2010، بدأ زوج اليورو/دولار يتداول فوق مستوى 1.50. وفي وقت قصير جدًا، خسرت قيمة اليورو 20%

---------- Post added at 02:59 PM ---------- Previous post was at 02:25 PM ----------

nahas
10-06-2014, 17:12
ليس لكل معرفة بهدا المجال من الفوركس يجب البحث عنه في مواقع الحث اكثر من مرة لكي تجد الحقيقة و كيفية التعامل معه في المستقبل ثم الحاضر كمعاش الدي تستفيد منه اخي الكريم و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

mody555
10-06-2014, 17:15
في حال كان الإتّجاه هبوطي، تأكّد منه من خلال النظر الى سلسلة الذروات الأدنى والقيع الأدنى الظاهرة في الرسم البياني أدناه.

lyes1977
10-06-2014, 17:56
السلام عليكم
الفوركس كوبي هو نوع من انواع التجارة الثنائية حيث يتم اختيار تاجر او عضو معين وتوكله على حسابك ليتاجر مكتنك وبمقابل عمولة ياخذها طبعا على كل صفقة وبمكن نسخ هذه الصفقات لديك لتتابعا وتراقبها بنفسك والله اعلم

مجنون الفوركس
10-06-2014, 18:03
ألسلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم انني لا استعمل الفوركس كوبي ، و لكنني اسمع به كثيرا ، المرجو من احد الاعضاء ان يشرح لنا هذه الميزة

a7med84
10-06-2014, 23:54
هو نظام ممكن ان يكون جيد او مؤقت مثلا لمبتدئ فى هذا السوق

ولكن المشكله ان التعمل بيكون من خلال التداول اليدى لا اعرف ماذا يحدث لو لم تتعامل ممع السوق بنفسك لم يكن هناك اى تقدم او خبره

dalirap
10-07-2014, 00:18
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
الفوريكس كوبي هاي خدمة تقدمها لنا شركة انستا فوركس وهي نسخ صفقات أي متاداول تختاره أنت من موقع انستا فوركس

marwafawzy122
10-07-2014, 00:59
انصجك بأن لا تفعل كما يفعل احد بل اعتمد على نفسك لا انصح أحدا إطلاقا بأن يعطى رأس ماله إلى احد مهما كانت خبرته وكفائتة ولكن تاجر بنفسك أفضل لان هذا بمثابة الاعتماد على الغير ويقول المثل الصيني الرائع لا تعطيني سمكة ولكن علمني كيف اصطاد وهذا هو الأفضل ....

mody555
10-07-2014, 01:39
الجشع" بحسب ما صدر عن لسان جوردين جيكو، الذي لعب دور مدير صندوق التحوّط في وول ستريت في فيلم "وول ستريت:المال

vaaas
10-11-2014, 01:01
اخى الكريم

belhadj
10-11-2014, 01:05
مرحبا اخواني اخواتي الكرام يشرفني أن أكون معكم في هدا الموضوع الشيق والرائع والمثير كما أتمنا هدا الموضوع فيه الكثير من القول والكلام والتحليل وشكرا أخي العزيز على هدا الجهد الكبير

tedjboyka
10-11-2014, 01:52
اخى الكريم

مصطفى حمدان
10-11-2014, 22:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر لمن ليس لديه خبرة للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف

amermazzen
10-14-2014, 20:23
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم الفوركس كوبي هو ان يقوم شخص غير بالماتجرة نيابة عند مع اعطائه نسبة من الرباح أنا شخصيا لا أحب هذا النوع من التعامل أحب المتاجرة بنفسي حتى أعرف كل حركة اقوم بها واستفيد من الأرباح لوحدي يبقى التعلم الجيد اساس النجاح.

aliali
10-16-2014, 03:01
انا بردو محتاج اعرف اكتر عن نظام الفوركس كوبي انا اللى اعرفه انه نظام لتتبع صفقات التجار الرابحين فى انستا فوركس مقابل عمولة بس العمولة اللى بتتاخد دي بتكون قد ايه ومقدار المخاطرة اقدر احدده ؟؟ وعموما انا بميل اكتر اني ادير صفقاتي بنفسي حتى لو هخسر بس الخسارة دي هيا اللى هتخليني اتعلم فى المستقبل وتقبل تحياتي

garen
10-16-2014, 03:20
الفوركس كوبي هو نضام من انستافوركس يسمح لك بتتبع صفقات الناجحين في الشركة كما أنه يومي وعليه يمكنك تتبع المتداولين الكبار و الإطلاع على صفقاتهم
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقة لذى لا أنصح بالدخول فيه خصتا أصحاب البنوص القليلة مثلي ومثلك

vaaas
10-16-2014, 10:41
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ....... شكرا لكل الأعضاء الذين قاموا بالرد على الموضوع لاني استفدت من الردود كثيراً
جعل الله يومكم خير من امسكم و غدكم خير من يومكم .......... تحياتي

ProForex
10-16-2014, 11:11
بالنسبة لي أخي لن اتعامل مع فوركس كوبي لابد أن يكون في رصيدك مبلغ 10 دولار لمى تسجل فيه وهدا المانع الذي منعني

pacMAN
10-16-2014, 11:13
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
للأسف ليس لديك فكرة و لا أنصحك بالفوركس كوبي دائما أقول أن تتعلم و تدفع الثمن
خير من أن تتعلم و تدفع الثمن
إن شاء الله يومك سعيد و بالأرباح إن شاء الله

rabhi
10-16-2014, 11:38
فوركس كوبي هي خدمه تقدمها انستا

لكي تفتح صفقات في حسابك من قبل متداول أخر

على الارجح هذا العميل الذي استأجرته يكون محترف

لكن على الاحتياط لازم يكون راس مالك كبير

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ

abdelmalek
10-16-2014, 11:41
هناك العديد من الموضيع المتعلقة بالفوركس الكوبي موجودة في اليوتيوب إبحت جيدا و لكن لا تخلط عليك المسألة كثيرا
لان أعتمادك على إسترتجية خاصة بيك يكفي

شبه منحرف
10-16-2014, 11:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الفوركس كووبى انا سمعت عنها كثيرا ولكن لااعلم ماهو وياريت اللى عنده عنها اى فكره يطرحها علينا وشكرا

payza
10-16-2014, 15:01
انا كمان مش ليا خبرة كبيرة في الفوركس كوبي يا اخي لاني لم استخدمه من قبل انت ممكن تسجل عن طريق تاجر محترف وبمبلغ معين وا نشاء الله بمزيد من الربح اتمني للك ........

AMLAK
10-19-2014, 19:39
بسم الله الرحمن الرحيم والصلاة والسلام على سيدنا وحبيبنا محمد عليه ازكى الصلاة والسلام اخى الكريم الفوركس
كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك لا تعرف من يتاجر براس مال احسن حل ان تعتد
على نفسك احسن من الفوركس كوبي وبالتو بالتوفيق وتحياتي للجميع وننتظر منك الافضل والمزيد ان شاء الله

ام زياد
10-19-2014, 20:08
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم انا كل اللى اعرفه عن نظام الفوركس كوبى هذا ان شركه انيستافوركس عملاه نظام يومى للتبع اخبار التجار الرابحين بعموله ولكن ليس لدى اى معلومات اخرى ارجو منك الرجوع للدعم الفنى وسؤالهم والرجوع لنا بمعلومه مؤكده نقدر نستفاد بيها جعل الله كل علك الصالح فى ميزان حسناتك وشكرا

abdelhak redouane
10-19-2014, 21:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الستفسار ولكن ارجو ان تجد الاجابة لدى باقي الاعضاء لاني لاعرف الفوركس كوبي ولا اتعامل معه
بالتوفيق

Mohamed Fadhel
10-19-2014, 21:20
أهلا و سهلا برواد منتدانا الغالي
انا بردو محتاج اعرف اكتر عن نظام الفوركس كوبي انا اللى اعرفه انه نظام لتتبع صفقات التجار الرابحين فى انستا فوركس مقابل عمولة بس العمولة اللى بتتاخد دي بتكون قد ايه
موضوع رائع و مفيد
شكرا على المجهود و تقبل مروري

algeria
10-19-2014, 23:59
أخي الكريم الفوركس كوبي هو نظام نسخ صفقات و لا أنصحك بأن تستخدمه
أرجوا أن أكون قد افدتك وتقبل مروري وشكرا جزيلا لك

مروة
10-26-2014, 02:10
الفوركس كوبى يستخدم فى حالة تداول رابح مع احد التجار تقوم تعمل منه كوبى
احذر لان الصفقة لو خسرت انت كمان حتخسر
تحياتى

forexabdo2014
10-26-2014, 02:39
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى إن شاء الله

أسماء نعناع
10-29-2014, 11:14
لسلام عليكم اخى الفوركس كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك
لا تعرف من يتاجر براس مال احسن حل ان تعتد على نفسك احسن من الفوركس كوبي وبالتوفيق للجميع

md5diablo
10-30-2014, 01:46
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليك و رحمه الله و بركاته ،اضن انك ادا طلبته من المنتدى التعليمي يكون افضل اخي الكريم فهناك ستجد فيدوهات تساعدك

waleed hassona
11-07-2014, 21:23
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخوانى اعضاء منتدى فوركس العرب
الكرام اخى الكريم الفوركس كوبى موجود بشركه انستا وهو من مميزات هذه الشركه

تيتو
11-07-2014, 21:45
اخى الكريم

mooor
11-07-2014, 21:49
السلام عليكم و رحمة الله
اخي العزيز الفوركس كوبي ده نظام ان واحد بيدير التعاملات بتعتك زي بتعتو بظبط و بياخد منك نسبة هو بيبقة محددها هو نظام جيد و لكن خطير لان العميل ممكن يخصر كل حاجة

balou
11-07-2014, 21:53
انا حقا لم اجربه بتاتا اخي
اعتقد انه مميزة في بداية مشوارك في فوراكس

اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

downlaod3
11-13-2014, 16:36
شكرا اخى الكريم على هذه المعلومات القيمه جد ا التى تخص الفوركس بشكل عام وفى انتاظر المزيد من المشاركات ولك لكالتحيه والتقدير وانشاء الهل فى المزيد من التقدم ولك كل الشكر والواجب

ynwa1892
11-13-2014, 16:41
السلام اخي استطيع مساعدتك وذلك بتوجيهك الى هناك قسم خاصب بالفوركس كوبي بالمنتدى وان شاء الله ستجد كل ماتحتاجه وفقك الله

esshazly
11-25-2014, 17:37
السلام عليكم ... واحبتي في الله شكرآ لكم جدآ علي ما قدمتم من معلومات في غايه الاهميه والافاده والربح اتمني لك البركة ... بالتوفيق ان شاء الله في الدنيا والاخرة ... شكرا

a.mahmoud07
11-25-2014, 17:47
الفوركس كوبي هي من الادوات التي توفرها بعض الشركات للمتداولين الجدد عديمي الخبره و ذلك عن طريق نسخ الصفقات لمتداولين اخريين
و لاختيار مع من سوف تقوم بنسخ صفقاته ..تذهب الي موقع الشركه و الدخول الي منطقه المتداولين و بعد ذلك تختار المتداول الذي سوف تربط حسابك معه نظير مبلغ شهري او نسبه من الربح

lola12
11-26-2014, 02:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر لمن ليس لديه خبرة للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف

bibou
11-26-2014, 18:32
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخوانى اعضاء منتدى فوركس العرب
الكرام اخى الكريم الفوركس كوبى موجود بشركه انستا وهو من مميزات هذه الشركه

Hamdy Elhossiny
11-27-2014, 12:17
والله اخى انا شخصيا لم اتعامل به من قبل ولكننى لا اسمع
عنه اى خير فحاول ان تبتعد عنه وربنا يبعدنا عن الخسارة

benchou-ahfd
11-27-2014, 13:22
الفوركس كوبى هو برنامج لشركة انستا فوركس يقوم على نسخ صفقات المتعاملين الذين يحقوقون نسبة عالية من النجاح و هنا ليس النجاح بمعنى قدر عالى من الارباح و انما عدد اكبر من الصفقات الناجحة و تعطيها للذين يتاجرون بهذه الطريقة و لكن هي لا تضمن ان الصفقات هذه حتما ستربح هي تبني على ماضي المتعاملين و هذا كله بثمنه و ليس مجانا طبعا

aymanso
11-27-2014, 13:24
السلام عليكم آخى الفوركس كوبي هو اده لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادمت انك
لا تعرف من يتاجر برأس مال أحسن حل أن تعتد على نفسك أحسن من الفوركس كوبي وبالتوفيق للجميع

DANDOUNE
11-27-2014, 23:50
السلام ورحمة الله وتعالى أخي الغالي الفوركس كوبي هو نضام من انستافوركس يسمح لك بتتبع صفقات الناجحين في الشركة كما أنه يومي وعليه يمكنك تتبع المتداولين الكبار و الإطلاع على صفقاتهم
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقة لذى لا أنصح بالدخول فيه خصتا أصحاب البنوص القليلة مثلي ومثلك .
موفق أخي

---------- Post added at 08:50 PM ---------- Previous post was at 08:19 PM ----------

موفق أخي

محمد عبد اللطيف
11-27-2014, 23:58
السلام عليكم
اتمنى ان اتعلم واكون خبير للتسجيل فى الفوركس كوبى باذن اللهوهو نظام نسخ صفقات الخبراء فى الفوركس وبالامكان ان
تربح ويربح من يدير الحساب او من يسجل من خلالك بكل سهوله

medomedomedo
11-28-2014, 00:27
هو ان يتم نسخ صفقات تاجر محترف علي برنامج التداول الخاص بك مع اخد نسبه من الارباح التاجر الذي تقوم بنسخ صفقته ياخذ نسبه من الارباح تقريبا من 10-30%وهو مفيد جدا لمن ليس لديه خبره في الفوركس

ibrahim forex
11-28-2014, 00:50
اخى الفاضل الفوركس كوبر هو انك بتتعامل مع خبير بيكون معاه نسخة من حسابك وبيدخل الصفقات ولكن لابد
ان تعرف الصفقات التى يدخلها حتى تضاف الى حسابك والافضل انك تعمل بنفسك

mai66
11-28-2014, 00:54
السلام عليكم
بصراحة انا مش عملت به من قبل ومش انصح به بدام مش نعرفه
ولكن لو حضرتك ضرورى عاوزه ممكن تبحث فى محرات البحث عنه وسوف تجد شرحه كاملا
وربنا معاك

adil17
12-18-2014, 09:31
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الفاضل انصحك بالذهاب الى القسم التعليمي هنا في المنتدى و تتعلم و ستجد فيه كل ما يتعلق بالفوركس و تاجر بنفسك افضل لك

donya22z
12-18-2014, 12:31
السلام عليكم و رحمة الله
اخي العزيز الفوركس كوبي ده نظام ان واحد بيدير التعاملات بتعتك زي بتعتو بظبط و بياخد منك نسبة هو بيبقة محددها هو نظام جيد و لكن خطير لان العميل ممكن يخصر كل حاجة

sayed55q
12-18-2014, 18:03

ايمان الباز
12-19-2014, 02:01
اهلا بك اخي وبكل اعضاء المنتدي الكرام كيف اخباركم
الي اعرفه عنه انه لازم يكون في فلوس حقيقيه ومش بونص
وبالتوفيق لك ولك اعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله

alyaall
12-19-2014, 05:20
نظام فوركس كوبى المبتكر من قبل شركة إنستافوركس يتيح للتجار التسجيل فى خدمة مدفوعة الأجر لنسخ صفقاتهم للمتبعين لهم. من خلال هذه الخدمة سوف يحصل التاجر على عمولة مقابل كل صفقة يتم نسخها او مقابل كل يوم اشتراك.
كى تصبح تاجر فى نظام فوركس كوبى، قم بفتح حساب حقيقى مع إنستافوركس وسجل فى نظام فوركس كوبى كمتداول. بعد التسجيل، قم باعداد بنود وشروط نسخ الصفقات للمتبعين لحسابك، واختار احد طرق العمولات التالية:
عمولة مقابل كل صفقة مربحة:
يتم دفع عمولة من قبل متبع التاجر لكل صفقة مربحة يحققها التاجر;
العمولة لكل 0.01 لوت سوف يتم دفعها من قبل متتبع التاجر لكل 0.01 لوت صفقة مربحة;
يتم دفع حصة الربح من قبل المتتبع لكل صفقة مربحة.

mnalmm
12-19-2014, 23:28
ليس لكل معرفة بهدا المجال من الفوركس يجب البحث عنه في مواقع الحث اكثر من مرة لكي تجد الحقيقة و كيفية التعامل معه في المستقبل ثم الحاضر كمعاش الدي تستفيد منه اخي الكريم و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

hpacer
12-21-2014, 01:44
السلام ورحمة الله وتعالى أخي الغالي الفوركس كوبي هو نضام من انستافوركس يسمح لك بتتبع
صفقات الناجحين في الشركة كما أنه يومي وعليه يمكنك تتبع المتداولين الكبار و الإطلاع على صفقاتهم
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقة لذى لا أنصح
بالدخول فيه خصتا أصحاب البنوص القليلة مثلي ومثلك
موفق أخي..

nagwann
12-21-2014, 18:28
نظام الفوركس كوبى لا يصلح استخدامه على اصحاب رؤوس الأموال الصغيرة
لأن الشركة بتاخد فيه نسبة عمولة يعنى وبعدين فيه مخاطرة كبيرة

Ahmed2020eg
12-21-2014, 19:11
اخى الكريم

محمد السيد محمد
12-21-2014, 20:00
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .. بسم الله الرحمن الرحيم ..
باختصار شديد الفوركس كوبي ده نظام للعمل في الفوركس بيكون بانك تختار تاجر متميز وتبدا تقلده تبيع لما يبيع وتشترى لما يشتري
وتخرج من السوق لما يخرج .. هو ده مفهومه ببساطة ..

lahcen12345
12-21-2014, 20:03
السلام عليكم ورحمة الله يااخي هي المواقع من زمان وانا بسمع نفس الطريقة بالاعلان عنها لكن مافي اي شي حقيقي على ارض الواقع انا مابقتنع بهدول المواقع ابدا ل الاعلانات الخاصة بالموقع تؤكد ذلك فلماذا يا اخي لانجرب هل تعتقد ساننا سنخسر شيئا شكرا على تعليقك اضافة الى ذلك يمكنك الدخول ال الموقع وسؤال الاعضاء
وشكرا

haythem99
12-21-2014, 20:16
السلام ورحمة الله وتعالى أخي الغالي الفوركس كوبي هو نضام من انستافوركس يسمح لك بتتبع
صفقات الناجحين في الشركة كما أنه يومي وعليه يمكنك تتبع المتداولين الكبار و الإطلاع على صفقاتهم
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقةذلك فلماذا يا اخي لانجرب هل تعتقد ساننا سنخسر شيئا شكرا على تعليقك اضافة الى ذلك يمكنك الدخول ال الموقع وسؤال الاعضاء
وشكرا

---------- Post added at 05:16 PM ---------- Previous post was at 05:13 PM ----------

لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقةذلك فلماذا يا اخي لانجرب هل تعتقد ساننا سنخسر شيئا شكرا على تعليقك اضافة الى ذلك يمكنك الدخول ال الموقع وسؤال الاعضاء
وشكرا

karam22
12-21-2014, 21:21
الفوركس كوبي هو اخختيار متاجر تربتط صفقاته بصفقاتك بنسة وتناسب بين ما تحدده لكل صفقة يدخل هو بها وكذلك فارق الاعمولات مقابل كل صفقت تتم وتربح

tawfik200
12-21-2014, 21:41
سلام عليكم ورحمة الله وبراكته اخواني الاعزاء اتمنى ان تكونوا بالف خير فوركس كوبي هو نسخ الصفقات من المحترفين وانا لا انصحك باستعمال هده الخاصية

ahmed mahmoud abdelhady
12-23-2014, 14:29
السلام عليكم ورحمه الله
اعذرنى اخى فلا يوجد لدى معلومات بخصوص هذا الموضوع وارجو ان يفيدك احد الاعضاء
الى مزيد من النجاح
تقبل مرورى....

magic777
12-23-2014, 14:53
الفوركس كوبي هو اخختيار متاجر تربتط صفقاته بصفقاتك بنسة وتناسب بين ما تحدده لكل صفقة يدخل هو بها وكذلك فارق الاعمولات مقابل كل صفقت تتم وتربح

لكن في الاول لازم تختار صح يعني تختار متاجر جيد تقدر تربط حسابك به وفي الاخر بيكون ليك ربح ثابت وتعرف ايضا طريقه المتاجر ده علشان
تقدر تعمل اداره راس مال له

zezoes
12-23-2014, 15:39
اانااع ايز تعرف واضح للفوركس كوبى اخى الكرمي دا الى هيقدر يحقق لنا افده كبيهر بشكل كبير شكرالك
اتلوفيقاناشء اله
شكرالك

mayadaxx
12-23-2014, 16:33
اعتقد اخى اكلريم ان الفوركس كوبى تعتبر عالممهم بشكل كبيرو ان املوضوع اد الى هيقدر يحقق الكثير شكرالك اخى اكريم
شكراك لك اخى اكلرمي اتلوفيق لك
شكرالك

Ahmed2020eg
12-23-2014, 17:25
اتمني لك التوفيق
تحياتي

Hassan Owen
12-24-2014, 14:40
اخى الكريم

mohamed6199
12-25-2014, 16:11
السلام عليكم اخى الفوركس كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك

wafaaff
12-25-2014, 16:55

aymanso
12-25-2014, 16:59
السلام عليكم آخى الفوركس كوبي هو اده لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادمت انك
لا تعرف من يتاجر برأس مال أحسن حل أن تعتد على نفسك أحسن من الفوركس كوبي وبالتوفيق للجميع

magic777
12-25-2014, 19:30

بالفعل فيه ناس عاملين شروحات بكده وعلشان يفهموا الاخريين ازاي يتابعهوم في العمل ده فهتلاقي توضيح لكل حاجه وحتى لو معرفتش ممكن تسأل
ايضا الي وضع الشرح وهو هيقولك

Ahmed2020eg
12-25-2014, 21:21

boulafrah
12-25-2014, 22:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا بردو محتاج اعرف اكتر عن نظام الفوركس كوبي انا اللى اعرفه انه نظام لتتبع صفقات التجار الرابحين فى انستا فوركس مقابل عمولة بس العمولة اللى بتتاخد دي بتكون قد ايه ومقدار المخاطرة اقدر احدده وعموما انا بميل اكتر اني ادير صفقاتي بنفسي حتى لو هخسر بس الخسارة دي هيا اللى هتخليني اتعلم فى المستقبل وتقبل تحياتيتعرف اخبار التجار الناجحين فى شركة انستا فوركس وكمان الشركة لهانسبة بعد الصفقات عشان هى بدخلك السوق وبتعرفك بالسوق وبالاسعار والخسارة والمكسب

---------- Post added at 08:04 PM ---------- Previous post was at 08:01 PM ----------

مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله
فى انستا فوركس مقابل عمولة بس العمولة اللى بتتاخد دي بتكون قد ايه ومقدار المخاطرة اقدر احدده وعموما انا بميل اكتر اني ادير صفقاتي بنفسي حتى لو هخسر بس الخسارة

hananll
12-25-2014, 22:16
الفوركس كوبي هو نضام من انستافوركس يسمح لك بتتبع صفقات الناجحين في الشركة كما أنه يومي وعليه يمكنك تتبع المتداولين الكبار و الإطلاع على صفقاتهم
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقة

Wassa04
12-25-2014, 22:31
مرحبا اخي الكريم الفوركس كوبي هو بصفة
عامة بتشاهد صفقات لواحد خبير و بتنقلها تقبل مروري

hodaoo
12-25-2014, 22:40
السلام عليكم
الفوركس كوبي هو نوع من انواع التجارة الثنائية حيث يتم اختيار تاجر او عضو معين وتوكله على حسابك ليتاجر مكتنك وبمقابل عمولة ياخذها طبعا على كل صفقة وبمكن نسخ هذه الصفقات لديك لتتابعا وتراقبها بنفسك والله اعلم

mousa67
12-25-2014, 23:14

chalomba
12-25-2014, 23:15
نظام فوركس كوبى المبتكر من قبل شركة إنستافوركس يتيح للتجار التسجيل فى خدمة مدفوعة الأجر لنسخ صفقاتهم للمتبعين لهم. من خلال هذه الخدمة سوف يحصل التاجر ...
لقد زرت هذه الصفحة في 18/12/14

mousa67
12-26-2014, 00:09

angleenann
12-26-2014, 00:34
يمكن ان تعمل في الفوركس كوبي عندما يصل راس مالك الي 100 دولار وهو يقوم بنسخ صفقات المتاجر الذي يعمل عندك علي المنصه الخاصه بك ويتم غلق الصفقه مع غلق المتاجر الصفقه مع ترك تحديد حجم النقطه لك

azerty
12-26-2014, 00:56
السلام عليكم
أخي فوركس كوبي هو نضام تعتمده بعض شركات الوساطة لمساعدة التجار والتابعين على حد سواء
فالتجار الخبراء يستفيدون من عمولة ربط الاتباع لحساباتهم عند تحقيق الارباح
والاتباع يستفيدون من خبرة التجار بحيث يبتعدون عن المتاجرة بأنفسهم ويتحصلون على الارباح ان ربح من ربط حسابه بالتاجر
بالتوفيق

chouai
12-27-2014, 19:15

hunter_world
12-27-2014, 19:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ام بعد اخي الكريم انا عن نفسي مش اشتغلت غلي افوركس كوبي لكن انت لو تعرف حد عايز تتبعو يبقي كويس وجرب

Ahmed2020eg
12-28-2014, 00:50
اخى الكريم

BILALOU4
12-28-2014, 17:04
اخى الكريم

ASMAA TAHA
12-29-2014, 08:10
الفوركس كوبى هو نظام تستطيع ان يكون راس مالك يتحكم فيه شخص اخر
اى يدخل لك صفقات معينة لابد ان يكون هذا الشخص خبير وموثوق منه
والفوركس كوبى مش موجود فى اى شركة غير شركة انستا فقط

sabreenss
12-29-2014, 09:44
اخى الفاضل الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر لمن ليس لديه خبرة للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف

hamza el
12-29-2014, 19:57
اخي الكريم فوركس كوبي سهل جدا و هو اصلا معمول لدو الخبرة المحدودة كيف ذلك
حسنا الشركة في متداولون كبير و محترفين و لهم سنين في هذا المجال عندمما يدخلون في صفقة ما الشركة تتيح لك ان تنسخ صفقاتهم كيف ذلك
يعني هو حلل و تعب و اتخذ قرار و لا تنسى انه محترف انت عندما تظغط على نسخ لصفقة ما لمتداول ما فانت بذلك نسخت جميع الخطوات التي قام بها هذا الشخص
يعني انت الان فاتح صفقة طبق الاصل للصفقة التي فتحها المتداول المحترف و هذا هو فوركس كوبي

remas
12-31-2014, 18:30
بشكرك شكرا جزيلا اخى الكريم على الموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدى
الفوركس فى النهايه اخى الكريم هو علم كغيره من باقى العلوم لكى تستمر فيه متاج انك تتعلم قواعده واسسه التى بنى عليها لتربح وستفيد منه مع الالتزام والصبر

katagoroumma
12-31-2014, 18:39
السلام عليكم
هو نظام ممكن ان يكون جيد او مؤقت مثلا لمبتدئ فى هذا السوق
ولكن المشكله ان التعمل بيكون من خلال التداول اليدى لا اعرف
ماذا يحدث لو لم تتعامل ممع السوق بنفسك لم يكن هناك اى تقدم او خبره
بالتوفيق للجميع
شكرا

payza
12-31-2014, 19:38
بصراحة لم اجرب الفوركس كوبي دا من قبل يا اخي العزيز لكن يقال ان نظام كزيس لنسخ الصفقات وتشترك مع تجار كبار محترفين فرص الربح وقتها كبيرة والله الموفق.......................

rabhiaziz
12-31-2014, 21:40
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين و شكرا لكم اما بعد:
سمعت كثيرا عن الفوركس كوبي في المدء الاخيرة و لكن لا اريج العمل به و اريج العمل وحدي و شكرا

sharshabil
12-31-2014, 23:52
هو بالمختصرؤ امكلانيى ان تنسخ صفقاتك منمتاجر اخر
و لاتزم تعلارف ان حتلا البمبتجئين ممكن امن يكموو في الكوبي فالافضل الن لا تدخل فبي هذا النظام

sawsan5a
01-03-2015, 18:45
نورت المنتدى اخى الكريم
انصحك بزيارة القسم التعليمي ان شاء الله
سوف تجد هناك كل شئ تريد الاستفسار عليه
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

chouai
01-06-2015, 20:56
في حال كان الإتّجاه هبوطي، تأكّد منه من خلال النظر الى سلسلة الذروات الأدنى والقيع الأدنى الظاهرة في الرسم البياني أدناه.

bilelchelseano
01-06-2015, 21:53
فوراكس كوبي امر جميل لكن المشكل الوحيد
هو انه يا اخي كيف ستختار شخص محترف

اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

free4ever
01-06-2015, 22:46
نتمنى لكم النجاح و التوفيق جميعا ان شاء الله

omar20
01-06-2015, 23:11

hicham1991
01-06-2015, 23:15
السلام عليكم و رحمة الله
لم اعمل به من قبل اخي و لكن انا لا انصح به خاصة لمن حساباتهم صغيرة فالامر في غاية الخطورة وبالتوفيق للجميع

kokou
01-11-2015, 23:27
اخى الكريم

sara..
01-11-2015, 23:31

juba7abood
01-11-2015, 23:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاااااااااااته
مشكوور اخى الكريم على الموضوع الاكثر من راااائع
جعله الله فى ميزاان حسنااتك
اتمني الربــح للجميع ان شاء الكريم
أرجوو تقبل مروري <3 <3
-
♣8♣

walla2a
01-11-2015, 23:53
السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته
والله يا اخي اعتقد انك اذا دخلت الي موقع انستافوركس وقمت باختيار نظام الفوركس كوبي سوف تجد شرح وافي لكيفية استخدامة وايضا كيفية الاشتراك في الفوركس كوبي

sara..
01-12-2015, 15:32

mawwalmammo
01-12-2015, 15:51
هذا العمل اي الفوركس كوبي هو عمل يمكن من لا يستطيع الربح ان يربح من خلال
توظيف امواله في حسابات متداولين محترفين بنسب محددة
وهذا موجود في الشركة انستافوركس

8150017
01-12-2015, 15:53
السلام عليكم للاسف لا اعرف اى شئ عن الفوركس كوبى ولكن اعتقد انه نظام خاص بشركة انستا فقط بمعنى انه مش نظام مثلا خاص بالفوركس بصفه عامه وربنا يوفقكك ان شاء الله الى المكسب

hodaoo
01-13-2015, 17:37

yasmenyy
01-14-2015, 19:21

mesteraden
01-14-2015, 20:44
اخي الكريم الفوركس كوبي هو نظام تقدمه شركة انستا لعملاء الذين لايمتلكون الخبره في مجال الفوركس وهذا النطام تمكنك من نسخ صفقات المتداولين الأكثر خبره ويجب قبل ان تنسخ اي صفقات المتداول ان تتأكد ان تداولاته ناجحه واتمنى لك التوفيق

oday4ever11
01-14-2015, 20:51

haythem99
01-14-2015, 20:55
لكن المشكلة ستأخد الشركة عمولة على هدا الأمر وذالك بعد كل صفقة لذى لا أنصح بالدخول فيه خصتا أصحاب البنوص القليلة عموما انا بميل اكتر اني ادير صفقاتي بنفسي حتى لو هخسر بس الخسارة دي هيا اللى هتخليني اتعلم فى المستقبل وتقبل تحياتي

mohyeldinnoor3783
01-14-2015, 21:24
ببساطة الفوركس كوبي هو انك بتتعامل مع شخص اكتر منك دراية وخبرة بالسوق وتخليه يتاجرلك في حسابك بالمقابل هو بياخد نسبة او عمولة .

frxtop
01-14-2015, 21:46
أخي الكريم الفوركس كوبي هو نظام يتيح لك نسخ صفقات أشخاص اخرين
أرجوا أن أكون قد أفدتك وتقبل مروري وتقبل مني أطيب التحيات و التمنيات بالنجاح وشكرا

hananll
01-14-2015, 22:18
الفوركس كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك
لا تعرف من يتاجر براس مال احسن حل ان تعتد على نفسك احسن من الفوركس كوبي

mons
01-15-2015, 19:05
بصراحه يااخي الكريم ماعندي فكره جيده عن هذا النظام الفوركس كوبي لأني لسه ماجربته ولأني لسه مافتحت حساب حقيقي بالشركة بس اكيد هذا الخدمة ممكن تفيد المتداول اللي ماعنده الخبره في تجارة العملات وتقبل مروري

hamoeslam
01-20-2015, 16:17
اعتقد اخى الكرمي ان لزام نقدرن حقق الفوركس اخى اكلريم بشكل كبيره نقدر نستفيد اخى اكلرمي من خلاله بشكلك بير اخى اكلريم تقبتل حياتى لك اخى اكلريم
شكرالك

hunter_world
01-20-2015, 21:06
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم ام بعد انا حاولت اعمل الفوركس كوبي دا ولكن مش عرفت اتمنا من يفيدك ويكون جربو او كلم الدعم

عبدالقادر محمد
01-21-2015, 04:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد
اخى الكريم

yasme
01-21-2015, 04:18
وبالتوفيق للجميع

ahmed7afifi
01-21-2015, 05:13
يمكك ان تدخل على اليوتيوب
وان تشاهد طرق الشرح المناسبه وتستستفيد كثير وشكرا على موضوعك
تقبل مرورى
♠♠♠♠
♥♥♥
♠♠♠♠

kashefadam2738
01-21-2015, 18:03
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا اخي انا اري ان الفوركس كوبي لا يوجد الا في شركه انيستا فوركس فقط وهو يعني ان تقوم بعمل العديد من الصفقات علي حسابات مختلفه من خلال الربط فيما بينهما واهذا يا اخواني انا اتعامل مه انيستا حتي استفاد من هذه الخدمه وشكرا

motaasemmaimon144
01-21-2015, 18:53
صباح الخير انا اري ان الفوركس كوبي هو نظام تعمله شركه من شركات عالم الفوركس وهو يتيح للشخص ان ينسخ الصفقه في عده حسابات اخري في نفس الوقت وانا اري ان هذه الميزه جميله جدا ولانني حققت من خلالها الكثير من الارباح ولهذا اتمني ان توجد في جميع الشركات وشكرا

shinigami
01-21-2015, 19:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كوبي تريد ستجدها في الكتير من الشركات هي اتعملت كفكرة
لناس الدين ليس لهم وقت لتداول او ضعيفي الخبرة

ramdani
01-21-2015, 19:33
بسم الله و السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد اخي الكريم نعم الفوركس كوبي تستطيع كسب المال به

abdelazizrashed469.
01-21-2015, 19:35
الفوركس كوبي والله انا لسه جديد في هذا المجال ولا اعلم عنه اي شئ ولهذا انا منتظر الردود منكم يا ايها الخبراء حتي اتعلم هذه الخصيه وان شاء الله اربح من خلالها الكثير واتمني ان تتقبل مروري

شبه منحرف
01-21-2015, 19:50
الفوركس كوبى هى وسيله لكى تاخذ الصفقات التى يفتحها المتداول الناجح وتنسخها فى حسابك اوتوماتيكيا دون وجع قلب او اعصاب ولكن عليك اختيار متداولين ناجحين

emona
01-21-2015, 19:55
نظام الفوركس كوبى من إنستافوركس هى خدمة مبتكرة تسمح بتتبع المتداولين الناجحين و نسخ صفقاتهم عبر الإنترنت بنسب محددة.كما ان نظام الفوركس كوبى جعل شركة إنستافوركس من الشركات الرائدة فى مجال الإبتكارات فى سوق الفوركس. يمثل نظام الفوركس كوبى موجة جديدة من الخدمات عالية الجودة فى الأسواق المالية. يقدم هذا النظام عمليات تنفيذ فورية لصفقات منسوخة, ويوفر أيضا التسجيل فى عملات محددة و تحديد نسب معينة للصفقات المنسوخة.

swhaa9d
01-21-2015, 20:01
وبالتوفيق للجميع

oday4ever11
01-21-2015, 21:54

sabrey14
01-21-2015, 22:00
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة اخى الكريم الفوركس كوبى هو تعلم من خبرات التجار الكبار و كيفية التداول شكرا تقبل مرورى

gadallahwagdy1419
01-22-2015, 10:23
السلام عليكم ورحمه الله انا اري ان الفوركس كوبي تعني ان يقوم التاجر بنسخ كل الصفقات علي حسابات مختلفه وانا اري ومن وجهة نظري ان من يقوم باستخدام هذه الميزه لابد من ان يكون علي خبره عاليه ومتاكد من ان جميع الصفقات رابحه حتي لا يخسر الكثير

walidqse
01-22-2015, 23:01

hamdochi
01-22-2015, 23:18
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر
لمن ليس لديه خبرة للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على
حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف بالتوفيق ان شاء الله

samah2as
01-23-2015, 00:03
يا اخي انت لو فعلا عايز تتعلم حاجة او تعلاف حاجة خاصة عن الفوركس هيكفي بس انك تكتب علي جوجل فوركي او فوركس كوبي وهتظهرلك كل المعلومات المتوفرة والمتاحة ليك وكمان تتعلم وتعرف كل حاجة بس هنا مش هتلاقي الشرح الوفي لاي نقطه محتاجها

m.gamal
01-24-2015, 13:16

sayed55q
01-24-2015, 14:04

hananll
01-29-2015, 01:57
الفوركس كوبي ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك

حنين القصاص
01-29-2015, 04:14
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكرك اخي الاضل على طرح هذا السؤال ان الفوركس كوبي هوه نظام فيشركة انستا فوركس يساعد التجار الصغار على معرفة اخبار التجار الكبار تقبل مروري

mooor
01-29-2015, 07:06
اخي العزيز انا لا افضل التعامل مع الفوركس كوبي لانه غير مضمون
بالتوفيق و من نجاح الي اخر في الفوركس

belhadjnokia
01-29-2015, 15:57
السلام عليكم و رحمة الله
لم اعمل به من قبل اخي
و لكن انا لا انصح به
خاصة لمن حساباتهم
صغيرة فالامر في
غاية الخطورة وبالتوفيق
للجميع...

kimoaaq
01-30-2015, 05:56
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة اخى الكريم لا اتاجر بطريقة نسخ الصفقات شكرا لك تقبل مرورى مشكور اخى الفاضل

hmadnah1998
01-30-2015, 09:06
اخى الكريم
لم اعمل به من قبل اخي و لكن انا لا انصح به خاصة لمن حساباتهم صغيرة فالامر في غاية الخطورة
موفق أخي

sabreenss
01-30-2015, 11:39

against
01-31-2015, 17:55
مشكور اخي الكريم على المجهود الاكثر من رااائع
اتمني الاستفاده للجميع والعمل على اقوي النقااط الهامه
اتمني للجميع الربح
تقبل مروري{-♣♠

Mohamed Morsy
02-04-2015, 14:19
الفوركس كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك لا تعـرف
من يتاجر براس مال احسن حل ان تعتد على نفسك احسن من الفوركس كوبي و بالتوفيق للجميع
تحياتي ...

hadymetwally4773
02-04-2015, 14:25
الفوركس كوبي حوارل مشهور حد يتاجر بدالك بنسبه 30 تقريبا من قيمه الارباح خش على المنتدى التعليمى واعرف كل شئ وافهم المجال صح المهم تتعلم وتصبر وتتالق فى المجال بنفسك انتى وبلاش كوبى تاجر بنفسك

m.gamal
02-05-2015, 15:50

mezom
02-05-2015, 16:07
بالنسبة الى فوركس كوبي هي خدمه تقدمها انستا لكي تفتح صفقات في حسابك من قبل متداول أخر
انت بتختار التاجر الذى تريد العمل معه وبيكون محدد نسبة ياخدها منك من الارباح

kokou
02-07-2015, 12:02
السلام عليكم

kokou
02-09-2015, 00:33
اخى الكريم

mohamed01
02-19-2015, 20:03
نصحية منى انك تدخول السوق بعد ان تعرف فقط كيف تتعامل مع الفوركس وتتعلم كل شئ فيه ويجب عليك ان تتعلم اولا وعدم المخاطرة
وانة تطبق الىل اتعلمته على حساب ديمو فى الاول لحد ما تحقق ربح جيد لقترة على الديمو وبعدين ممكن تدخل السوق

shimopopa
02-22-2015, 01:08
هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك
اتمنى لك التويق و ان تقبل مروري

adkins
02-22-2015, 02:05
فعلا فيجب على كل واحد أن يتعلم في البداية معنى الفوركس و ما معنى التداول و أيضا كيف يمكن التداول ويجب إتباع الطريق الصحيح و لا يجب الطمع كما قلت وشكرا على هده المعلومات و المصطلحات المفيدة
و السلام عليكم أخي

hmadnah1998
02-22-2015, 02:07
لا تعرف من يتاجر براس مال احسن حل ان تعتد على نفسك احسن من الفوركس كوب

michael ayoub
02-22-2015, 02:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
بعد التحية
طيب ودة يبقى فوركس ازاى اذا ماكنتش تتاجر وتتابع صفقاتك وتحليلاتك

فوركسوريا
02-23-2015, 13:12

remas
02-23-2015, 15:11
شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدى
ونصيحتى لك اخى الكريم ان تتعلم اولا العلم وحده هو اللى هيخليك تحقق كل اللى انت عاوزه من السوق
الالتزام والاداره السليمه لراس المال اساس اى نجاح
شخصيا افضل تعتمد انت على نفسك فى التحليل

ansaldo
02-25-2015, 11:51

zidane1
02-25-2015, 12:03
طبعا الواحد لازم اما يفتح حساب تجريبي يفتحه بنفس المبلغ اللي هيحطه في الحساب الحقيقي
ويعتبر انه بيشتغل على الحساب الحقيقي وان اي خسارة هيخسرها هتبقى حقيقية وده هيخليه يتعلم اكتر وميتسرعش في دخول صفقات على اعتبار انه حساب تجريبي

sherouk55
02-26-2015, 06:01
انت مش هتلاقى هنا اللى يشرحلك بالتفصيل يكفى انك تكتب فى جوجل شرحه وطريقة عمله

مامون سباعنة
02-26-2015, 06:13
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ....
تحية طبة وبعد ..
اشكرك اخي على مرورك الرائع واشكرك على موضووعك ... صرااحة ليس لدي خبره بهذا اخي
اتمنى لك دوام التوفيق والنجاح انت وجميع اغضاء المنتدى
تحيااتي لك ولجميع الاعضاء

basim
02-26-2015, 07:29
اخي الكريم شكرا على هذه المساهمة اما بخصوص الفوركس كوبي هو نسخ صفقات لتاجر محترف الى اخر يرغب في ذلك مقابل نسبة من الربح للتاجر المحترف
عموما مشاركة جيدة ومعلومات مفيدة من المساهمة وردود الاعضاء الكرام
نتمنى منك المزيد من المشاركات القيمة في هذا المنتدى المبارك ....تقبل تحياتي

aymanso
02-26-2015, 07:52
هو عبارة انك تعمل نسخ على حساب احد الترايدرز الناجحين تختاره انت
وتحدد سعر انقطة متلا 0.01$ لكل صفقة يفتحها حساب هذا الشخص ب1$ حسب راس المال اللذي لديك
ويصبح حسابك يفتح صفقات اتوماتيكيا وياخذ هذا الشحص مثلا 20% من الارباح اللتي يحققها حسابكدون ان تعطي حسابك لاي احد هي اضمن من ان تعطي حسابك لمدير حسابات

LOTFIHSE
02-26-2015, 15:47

rahim8
02-26-2015, 18:08
لا شك في أن الصبر من أهم سلوك للنجاح في التداول في سوق الفوركس و الطمع يأتي لعكس الأمر و للخسارة
بالتوفيق للجميع

hamdochi
02-28-2015, 13:12
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر لمن ليس لديه خبرة للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف بالتوفيق ان شاء الله

adel2525
03-01-2015, 19:37
الموضوع الدي قدمته و على المعلومات التي ترطقت إليها و اليت أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام
و بالتوفيق للجميع و تقبل مروري

netteler
03-09-2015, 19:54
اخوتي الكرام السلام عليكم ورحمة الله
اخى الفاضل الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر لمن ليس لديه خبرة
للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف
وفقك الله اخي الكريــــم

zahra77
03-19-2015, 01:14
فوركس كوبي هي خدمه تقدمها انستا
لكي تفتح صفقات في حسابك من قبل متداول أخر
على الارجح هذا العميل الذي استأجرته يكون محترف
لكن على الاحتياط لازم يكون راس مالك كبير

RomanyMoreed
03-21-2015, 16:23
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

بص حضرتك الفوركس كوبي هو عبارة عن انك بتتبع صفقات لمتاجر تاني انت بتشترك معاه تنسخ صفقاتة

بالتوفيق

expirt77
03-21-2015, 18:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركااته
بعد التحيه اخوانى الاعضاااء
اتوجه بالشكر الخااص لاخينا صاحب الموضوع
جعله الله فى ميزان حسناتك اخى الكرييــم
ارجو من الجميع العمل على اقوي النقااط
تقبل مروري☼♣♠♠

mohamed007
03-21-2015, 18:12

payza
03-21-2015, 18:16
اكيد طبعا نظام جيد و هذا ملا يحبث عنه الكثير من المتجاولين
فمسالة الهبوط او الصعود للعملة فهو لا يمكن معرتفه الا بواسطة الاستراتجيات ......

wael40
03-21-2015, 19:56
دي مش ملزومة بنوع التاجر اخي لان في تجار بيحبوا يتاجروا في بورصة امريكا فقط وفي بيتاجروا في توقيت لندن وفي بيتاجروا بليل فقط عشان مش ملزموة بطريقة معينة ولا تقيت معين

amal.m500
03-23-2015, 15:13
أخي فوركس كوبي هو نضام تعتمده بعض شركات الوساطة لمساعدة التجار والتابعين على حد سواء فالتجار الخبراء يستفيدون من عمولة ربط الاتباع لحساباتهم
عند تحقيق الارباح و الاتـباع يستفيدون من خبرة التجار بحيث يبتعدون عن المتاجرة بأنفسهم و يتحصلون على الارباح ان ربح من ربط حسابه بالتاجر

...

doaa sary
03-23-2015, 15:14
الافضل انك تخليك فى التدوال العادى بالفوركس
حقق المزيد من البونص وابحث عن التوصيات الناجحة وبالتوفيق للك

adelee
03-23-2015, 17:22
لازم نقدر نحققق الكثير اخى اكلرمي ما الفرق بين الاسهم والعملات بشكل كبيره يقدر يحقققنلا اكلثير اخى اكلريم
باتلوفيق كل انشاء الهل تقبتل حياىت لك اخى اكلرمي

zawali
03-25-2015, 11:47
بصراحة مش فاكر لانى بئالي فترة كبيرة اوى في الفوركس بس انا خسرت وكسبت كتير ولكنى كل اللي اقدر اقولة انى استفدت كتير من اخطائي واصبحت اتفادى كل المشاكل

sof
03-25-2015, 11:57
اخي كرهك للفوركس يعود الى خساراتك المتتالية وكدلك الفوركس ربح وخسارة هدا يجب ان تعلمه مند البداية
اعتقد يجب ان تراجع نفسك لمادا تخسر فقط ولا تربح حاول معالجة اسباب دلك غير من طريقة المتاجرة لديك ...

rabbabqq
03-25-2015, 12:12
الفوركس كوبي مميز ودة قسم الفوركس كوبى من هنا ممكن تجحرب ديمو وتشوف الدنيا ايه
http://forex-masr.com/forumdisplay.php?39-ForexCopy

aymanso
03-25-2015, 13:09
الفوركس كوبي هو عبارة انك تعمل نسخ على حساب احد الترايدرز الناجحين تختاره انت
وتحدد سعر انقطة متلا 0.01$ لكل صفقة يفتحها حساب هذا الشخص ب1$ حسب راس المال اللذي لديك
ويصبح حسابك يفتح صفقات اتوماتيكيا وياخذ هذا الشحص مثلا 20% من الارباح اللتي يحققها حسابكدون ان تعطي حسابك لاي احد هي اضمن من ان تعطي حسابك لمدير حسابات

nabigha
03-25-2015, 13:12
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
اعتقد ان لفوركس كوبي هو عبارة عن انك بتتبع
صفقات لمتاجر تاني انت بتشترك معاه تنسخ صفقاته
الا اني انصحك ان تعتمد على نفسك اكثر ولا تعتمد
على الاخرين وشكرا

خيرالدين مهدي
03-25-2015, 13:34
لمن له خبرة ودراية بالفوركس كوبي ارجوالمساعده في فهمه والتعامل به وانارة الموضوع بصفة سلسة وسهلة الاستيعاب له شاكرااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااللللللللللللل للللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللل

ahmedibrahim258259
03-25-2015, 15:34
بسم الله الرحمن الرحيم الفوركس كوبي هو عبارة عن انك بتنسخ صفقات لتاجر اخر بناء على الهيستوري بتاع الصفقات الخاصة به والصفقات بتتنسخ اوتوماتيكيا بنسبة من الربح فقط والخسارة عليك كلها
تقبل مروري

Abdou004
03-26-2015, 05:21
اخى الفاضل الفوركس كوبر هو انك بتتعامل مع خبير بيكون معاه نسخة من حسابك وبيدخل الصفقات ولكن لابد
ان تعرف الصفقات التى يدخلها حتى تضاف الى حسابك والافضل انك تعمل بنفسك.................

1 million
03-29-2015, 00:48
مرحبا اخي الكريم انا ليس لدي اي خبرة في التعامل مع الفوركس كوبي
اتمنى ان تزور القسم الخاص بالفوركس كوبي الموجود في المنتدى

FullyActive
03-29-2015, 00:52
الفوركس كوبى هو انك تربط حسابك بشخض ذو خبرة
حسابك يكون مربوط بثفقاته او ثفقة يدخلها تفتح عندك اوتوماتك مقابل نسبة من الارباح

rashaeid
03-29-2015, 01:10
اهلا بيك معانا اخى الفاضل
نورت عالم الفوركس بوجودك معانا
اتمنى من الاعضاء افادتك
ويؤسفنى عدم افادتك لانى جديده فى هذا المجال
واتمنى التوفيق للجميع تقبل مرورى

Koumedaym
03-29-2015, 11:01
بسم الله الرحمان الرحيم
للأسف اخي العزيز ليس لدي اي خبرة
في الفوركس الكوبي . ارجوا الافادة من الاعضاء

ayaaa
03-29-2015, 11:07

ramy00
03-30-2015, 23:18

nOoO
03-31-2015, 01:59
السلام عليكم
الفوركس كوبي هو نوع من انواع التجارة الثنائية حيث يتم
اختيار تاجر او عضو معين وتوكله على حسابك ليتاجر
مكتنك وبمقابل عمولة ياخذها طبعا على كل صفقة وبمكن
نسخ هذه الصفقات لديك لتتابعا وتراقبها بنفسك والله اعلم

mohamedforexxx
03-31-2015, 06:00
اتمني لك التوفيق
تحياتي

hamdochi
04-02-2015, 22:35
سلام الله عليكم اعزاء الاعضاء اعتقد ان الفوركس كوبى خاصية توفرها انستا لكى توفر لمن ليس لديه خبرة للتداول فرصة تحقيق ارباح من خلال تنفيذ صفقات المحترفين على حسابه من خلال الاشتراك تحت اى محترف بالتوفيق ان شاء الله

محمد السيد
04-02-2015, 23:16
انا لم استعمل هذا النظام لكن عندي بعض المعلومات عنه .. الفوركس كوبي عبارة عن نظام بتربط فيه
حسابك بحساب تاجر انت بتختاره من ضمن قائمة تجار متميزين بحيث اذا عقد صفقة يعقد في حسابك صفقة مثلها وتقريبا هو ليه حصة من الأرباح

marwa 123
04-02-2015, 23:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة على اشرف المرسلين
الفوركس كوبي هو ادة لكسب المال لكن ليس هناك راحة للبال مادم انك لا تعرف من يتاجر براس مالك

طريق النجاح
04-02-2015, 23:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدى
ونصيحتى لك اخى الكريم ان تتعلم اولا العلم وحده هو اللى هيخليك تحقق كل اللى انت عاوزه من السوق الالتزام والاداره السليمه لراس المال اساس اى نجاح
الفوركس كوبي هو عملية نسخ لصفقات متداولين أخرين..............

mostafa khaled
04-03-2015, 01:39
انا لسه عضو مبتدأ يا أخي الكريم
ولا اعرف اصلا ما معني الفوركس كوبي
ونسأل الله التوفيق

nory
04-03-2015, 08:09
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الفوركس كوبي عبارة عن نظام بتربط فيه
حسابك بحساب تاجر انت بتختاره من ضمن قائمة تجار متميزين بحيث اذا عقد صفقة يعقد في حسابك صفقة مثلها وتقريبا هو ليه حصة من الأرباح

ayoub321
04-03-2015, 11:23
بسم الله الرحمن الرحيم

وصلاة وسلام على رسول الله

أخي العزيز مشكور على هذا العمل الرائع

واتمنى لكم ولي التوفيق

engaym
04-03-2015, 11:52

mohamedsaleem
04-03-2015, 12:14
حياكم الله
أخي أريد ألفت انتباهك لشيء أن المبتدئين عديمي الصبر عامة و من الصعب جدا أن يلتزموا بمثل هذا فلا بد من مراعات شعورهم و الأخذ بالحسبان حساسيتهم
تقبل مروري

raguigue
04-03-2015, 19:50
نظام الفوركس كوبى من إنستافوركس هى خدمة مبتكرة تسمح بتتبع المتداولين الناجحين و نسخ صفقاتهم عبر الإنترنت بنسب محددة. بإعتبارها خدمة مبتكرة ومختلفة

bidaaaaaaaaa
04-03-2015, 20:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى هذا ملا يحبث عنة الكثير من المتجاولين فمساله
الهبوط او ىلصمود للعمله فهو لا يمكن مرتفعه الا بواسطه الاستراتجيات

نورين
04-06-2015, 12:40
السلام عليكم انا بردو محتاج اعرف اكتر عن نظام الفوركس كوبي انا اللى اعرفه انه نظام لتتبع صفقات التجار الرابحين فى انستا فوركس مقابل عمولة بس العمولة اللى بتتاخد دي بتكون قد ايه ومقدار المخاطرة اقدر احدده ؟؟ وعموما انا بميل اكتر اني ادير صفقاتي بنفسي حتى لو هخسر بس الخسارة دي هيا اللى هتخليني اتعلم فى المستقبل وبلتوفيق ان شاء الله

fifi w mody
04-06-2015, 21:49
السلام عليكم ورحمة اللة
اخى الفاضل انا ليس لدى معلومات عن الفوركس كوبى برجاء زيارة صفحة المعلومات فى بداية المنتدى

bonus
04-07-2015, 12:59
عليكم السلام
للاسف الماستر كارد لم تعد متاحه من ضمن طرق السحب فى انيستا ولكن هناك العديد من الطرق الاخرى منها البنوك الالكترونيه
مثل المونى بوكر ونيتللر والواير بنك لكنى لم اجرب الا المونى بوكر الى الان

amira xx
04-07-2015, 13:18
اخي الفاضل الفوركس كوبي انت لا تديره انت فقط تربط حسابك بحساب احد المحترفين الذي يحقق نتائج ممتازة بالنسبة ليك ومغرية او يعمل وفق خطة ترى انها تحافظ على راس مالك وتحقق نفس ارباحه من الصفقات التي يفتحتها لانك في المقابل ستفتح لك صفقات مثله مقابل نسبة من الارباح

Doodysamsom
04-07-2015, 13:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الفوركس كوبى دة نظام بتقدمة شركة الفوركس..
بيكون خلالها شخص ما بيقوم بالتداول نيابة عك بحسابك..
على اتفاق مسبق على الارباح

basim
04-07-2015, 15:18
اخي الكريم شكرا على هذه المساهمة في شرح وتوضيح هذه المعلومات في موضوع الفوركس كوبي
عموما مشاركة جيدة ومعلومات مفيدة من المساهمة وردود الاعضاء الكرام
نتمنى منك المزيد من المشاركات القيمة في هذا المنتدى المبارك ....تقبل تحياتي

Yara1
04-07-2015, 15:36
اخى الكريم

tipou
04-07-2015, 15:42
ظام الفوركس كوبى من إنستافوركس هى خدمة مبتكرة تسمح بتتبع المتداولين الناجحين و نسخ صفقاتهم عبر الإنترنت بنسب محددة.
بإعتبارها خدمة مبتكرة ومختلفة عن باقى خدمات شركات الوساطة العالمية, نظام الفوركس كوبى جعل شركة إنستافوركس من الشركات الرائدة فى مجال الإبتكارات فى سوق الفوركس. يمثل نظام الفوركس كوبى موجة جديدة من الخدمات عالية الجودة فى الأسواق المالية. يقدم هذا النظام عمليات تنفيذ فورية لصفقات منسوخة, ويوفر أيضا التسجيل فى عملات محددة و تحديد نسب معينة للصفقات المنسوخة.
صمم نظام الفوركس كوبى لتمكين العملاء من نسخ صفقات متداولين ناجحين ومشتركين فى نظام الفوركس كوبى. متوفر ايضا إحصاءات عن عمليات التداول و الإستراتيجيات المختارة على صفحة المراقبة بنظام الفوركس كوبى.
للسماح بنسخ الصفقات, ينبغى على المتداولين المحترفين أولا تحديد شروط نسخ الصفقات ثم المضى فى تداولاتهم كالمعتاد. يختار المتداول من خيارات متعددة, مثل العمولة لكل صفقة, عمولة لكل 0.01 لوت و تقاسم الأرباح مع المتتبعين.

engaym
04-07-2015, 15:56

waelmma
04-07-2015, 16:03
:):woo::bravo: الفوركس كوبى اخى العزيز هوو انك تختار شخص تقوم بنسخ صفقاته
يعنى اى صفقة هذا الشخص يفتحها يتم فتح صفقة زيها بالظبط ليك وياخد عمولة على كل صفقة رابحة فتحها لك فى الغالب بتكون 30% من قيمة ربحك

al-Mashhadani64
04-11-2015, 00:13
اخي الكريم الفوركس كوبي هو ان شخص يتاجر بك براس مالك تختاره انت من خلال مكاسبه الشهريه والسنويه انت تتفرج فقط وهو يعمل طبعا له نسبه من الربح عندما ياخذ صفقه له اةتةماتيكيا تشتغل عندك صفقه اذا ربح هو ربحت انت واذا خسر هو خسرت انت وهكذا

ahmed mo
04-11-2015, 00:31
ليس لى تعامل به فى هذا السوق بس عموما فى شرح له على موقع انستا

وهتلاقى الشرح باللغه العربيه والله يوفقكم والله المستعان

al-Mashhadani64
04-11-2015, 00:39
اخي الكريم الفوركس كوبي هو ان شخص يتاجر بك براس مالك تختاره انت من خلال مكاسبه الشهريه والسنويه انت تتفرج فقط وهو يعمل طبعا له نسبه من الربح عندما ياخذ صفقه له اةتةماتيكيا تشتغل عندك صفقه اذا ربح هو ربحت انت واذا خسر هو خسرت انت وهكذا

aminalamor
04-11-2015, 00:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الطرح المقدم وعلى هذه المعلومة غير اني لا اعرف ماهو الفوركس كوبي لاني غير متاكد من طريقة عمله لذا ارجو ان تجد الاجابة عند باقي الاعضاء وانا متاسف لاني لم استطع افادتك
بالتوفيق للجميع

Nabil Wagdy
04-14-2015, 10:24
السلام عليكم
اخي الفاضل الفوركس كوبى اخى العزيز هوو انك تختار شخص تقوم بنسخ صفقاته يعنى اى صفقة هذا الشخص يفتحها
يتم على ان فتح صفقة زيها بالظبط ليك وياخد عمولة على كل صفقة رابحة فتحها لك فى الغالب بتكون 30% من قيمة ربحك

4exersimo
04-17-2015, 11:00
الصعودي قد تكون علامة على أن المستثمرين يتراجعون عن الشراء في جين تقترب السوق من ارتفاع سابق في عند مستوى 97.38 $.
من الناحية الأساسية لا يزال يشعر المستثمرين بالقلق إزاء أرقام العرض العالية التي يسببها تباطؤ الاقتصاد. ولم

haphop
04-17-2015, 11:02
السلام عليكم ورحمه الله
اخي العزيز انا لا اعرف الكثير عن افوركس كوبي لذلك لن استطيع ان افيدك في هذا الموضوع وجزاك الله كل خير

takirg
04-18-2015, 13:03
أحييك اخي العزيز من القلب
موضوع متميز لغةً و بوحاً و ذكريات
قرأت موضوعك بشغف
ووجدت فيه امورا مفيدة
كل حرف و كلمة..
تحياتي القلبية لك

دينا اسلام
04-18-2015, 13:04
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لك اخلى الكريم على توضيح وتقديم هذا الاقتراح
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

mohamed saad
04-18-2015, 13:21
لا انصحك بهذا النظام فهو يعتمد على التواكل انصحك افضل ان تعتمدي على نفسك وتتداولي بمفردك وليس عيب ان تخسري ولكن تعلمي من اسباب خسارتك حتى تتجنبيها في مرات اخرى اما الربط الحساب بالفوركس كوبي فهذا لا يعلمك شيء بل عندما تخسرين لن تعرفي لماذا خسرتي وعند الربح لن تعلمي اسباب الارباح ولذلك ابدئي بالتعلم الجيد اولا ثم تاجري بنفسك

malak_maloka
04-18-2015, 13:26
انا سمعت عنه كثيرا الفتره السابقه وسمعت انه بتعطي حسباك لشخص اخر يتاجر فهي وانت ايضا بتكون متابع
معاه حسابتك وهل بيكن له نسبه قد ايه انا معرفشي عنه كثيرا غير ذلك ويارب معلومتى صح

ShougySalout
04-18-2015, 13:29

zakariainchallah
04-18-2015, 13:31
للهم صلي وسلم على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم و على آله وأصحابه أجمعين
الحمد لله ولا اله الا الله و الله أكبر اللهم رزقنا رؤية وجهك الكريم و رزقنا ظل عرشك و رزقنا رزقا حلال طيب و الحمدلله و لا اله الا الله و الله أكبر و لا حول ولا قوة الا بالله

chennana
04-18-2015, 14:33
اخي الكريم التسجيل في الفوركس كوبي سهل جدا و لا يحتاج لاي شرح
كل اللي عليك تدخل للنظام و تختار الشخص اللذي تريد نسخ صفقاته

sniper_2015
04-18-2015, 14:36
بسم الله الرحمن الرحيم
بعد التحية على اخوانى واخواتى اتشرف بوجود حضراتكم واتمنى الاستفادة منكم جميعا
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الهام الذي استفدت منه شخصيا
ربنا يوفقنا جميعا