PDA

View Full Version : ياجماعه ارجوكم ارجوكم ساعدونى

haleeim007
10-01-2014, 15:40
ياجماعه ارجوكم ارجوكم ساعدونى انا عمال ابعت لكل الناس محدش راضى يجاوبنى على مشكلتى
انا دلوقتى ايميلى الخاص باالمنتدى اللى عليه كل الريفيرال الخاص بى فيه مشكله لااادرى ما سببها
المنتدى شغال كويس وكل حاجه عليه تمام
لكن عند اضافه مواضيع جديده لايتم الامر يتم كانه الانترنت فاصل ويعطينى صفحه بيضاء
بقالها يومين على كده
وكمان صفحه الملف الشخصى داخله كلها فى بعضيها ويوجد بها مشكله
وكمان البونص لم يوصل لحد الان ..المشكله مش فى البونص المشكله فى العضويه الخاصه بى
ايه الحل يااخوانى
طيب حد بيعمل كده عنده ولا انا بس
ارجو الرد ارجوووووووووووووكم

haleeim
10-01-2014, 22:39
شايفين دخلت من الايميل الاساسى الخاص بى
ومازالت المشكله قائمه
لاااعرف ادخل ملفى الشخصى
ولا اعرف اضيف مواضيع
ولماذا هذا المشكل باالذات فى نهايه الشهر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

---------- Post added at 02:45 PM ---------- Previous post was at 02:43 PM ----------

ياجماعه انا جايب على هذه العضويه اكثر من 25 ريفيرال فيه مشكله يعنى لو زودت الريفيرال الخص بى
مثلا تكون دى المشكله
انا مش فاهم يعنى ايه المشكله لو جبت 25 شخص او 100 يعنى

---------- Post added at 03:12 PM ---------- Previous post was at 02:45 PM ----------

ياجماعه انا جايب على هذه العضويه اكثر من 25 ريفيرال فيه مشكله يعنى لو زودت الريفيرال الخص بى
مثلا تكون دى المشكله

---------- Post added at 05:33 PM ---------- Previous post was at 03:12 PM ----------

مثلا تكون دى المشكله

---------- Post added at 09:39 PM ---------- Previous post was at 05:33 PM ----------

مثلا تكون دى المشكله

a7med84
10-01-2014, 23:34
توجه بالسؤال الى الاداره فى القسم الخاص بالدعم

علشان يتم الرد عليك وتعرف ايه الحل فى مشكلتك والله يوفقك والله المستعان

ahmedf23
10-02-2014, 01:23
الله يوفقك اخي و ان شاء الله تجد الحل
انا البارح حبيت اكتب موضوع ايضا و ماقدرت
اظن كان المنتدى في صيانة و ان شاء الله تتصلح امورو

haleeim
10-02-2014, 02:13
طيب دلوقتى قدرت تكتب مواضيع ام لا ارجو الرد اخى الكريم

dalirap
10-02-2014, 02:45
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
أخي هذه مشاكل تقنية بالمنتدا ، هم بيعملو إصلاحات وهترجع زي الفل في أقل من 10 دقائق ، أنا أيضا أحيانا عندما أرض على المشاركة تقتني صفحة بيضاء

haleeim
10-02-2014, 03:32

---------- Post added at 02:32 AM ---------- Previous post was at 02:31 AM ----------

السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته و الصلاة و السلام على اشرف الانبياء و المرسلين
أخي هذه مشاكل تقنية بالمنتدا ، هم بيعملو إصلاحات وهترجع زي الفل في أقل من 10 دقائق ، أنا أيضا أحيانا عندما أرض على المشاركة تقتني صفحة بيضاء

shoshotamer
10-02-2014, 03:39
احييك علي الموضوع الاكثر من رائع ونحن في انتظار المزيد
ان شاء الله نتعلم ونربح علي ايديك--بعد تسهيل رب العالمين

haleeim
10-03-2014, 10:11

---------- Post added 10-03-2014 at 09:11 AM ---------- Previous post was 10-02-2014 at 10:20 AM ----------

host
12-05-2014, 04:48
هذا شرح وافى وجميل جدا ويكون المستفيد الاكبر هو الاعضاء المبتدئين فى سوق الفوركس
وننتظر منك ان تقوم بنشر المزيد من المواضيع الجميلة والمفيدة

antonioforex
01-27-2015, 17:49
السلام عليكم
اخي انصحك ان تراسل الدعم الفني في المنتدى و سيجيبونك حول مشكلتك من دون شك
و اتمنى ان تحلها في اقرب وقت كي تستانف عملك سلام.

snnaky
02-14-2016, 08:23
بصراحة موضوعك غريب ومحدش ممكن يفيدك الا الدعم لكن عموما ممكن انصحك بتغير المتصفح يمكن يكون فى عندك مشكلى ربك او كويز ومحتاجة انك تغير المتصفح وجرب مش حتخسر حاجة ولو مكانش اتصل بالدعم الفنى عشان تفهم او اى من السادة المشرفين هنا وانتظر يوم ولا حاجة يمكن فى ضغط عليهم معلش

yousse
02-15-2016, 04:45
من ناحية الصفحة البيضاء فهدا يحدت بسبب الضغط على المنطاد في أغلب الأوقت يكون بالليل بتوقت المغريب لهدا من الأفضل أن تعمل في وقت غير الوقت التي تعل فيه

joker7diaa
02-15-2016, 04:54
من ناحية الصفحة البيضاء فهدا يحدت بسبب الضغط على المنطاد في أغلب الأوقت يكون بالليل بتوقت المغريب لهدا من الأفضل أن تعمل في وقت غير الوقت التي تعل فيه

الكلام ده كان زمان , كانت في بعض المشاكل في المنتدى
ام الان نادراً جداً ما ادخل المنتدى واجد به اي مشكلة
الحمدلله من ناحية المشاكل , لاكن المشكلة هي كانت دخول اعضاء كثيرين لا يفقهون شيء بالفوركس وبمواضيعه خربوا المنتدى والله

fanta
05-01-2016, 02:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

zakiki51
05-11-2016, 13:21
شكرا اخي الكريم على هذا الشرح
نتمنى المزيد من المواضيع تقبل مروري
رغم ان هناك الكثير من المبتدئين لا يعلموع هذا الموضوع
وشكرا جزيلا

Nourmea
05-11-2016, 13:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم شكرا جزيلا على هذا الموضوع الجميل واتمنى لك وللجميع التوفيق انشاء الله