PDA

View Full Version : مفاجأه لكل اصحاب الحسابات الصغير ه <انطلاق خدمة ادارة الحسابات عن طريق فوريكس كوبى >

Pages : [1] 2

mohamed eldamnhorey
11-19-2012, 15:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الاخوه الكرام والاعزاء اعضاء منتدانا الغالى فوريكس مصر

المنتدى الذى له فضل علينا جميعاً ولن ننكر هذا الفضل ابداً حتى لو توقف البونص فى اى يوم من الايام

المنتدى فى قلوبنا ولهم كل الحب والاحترام مشرفين ومديرين هذا المنتدى على المبالغ الكبيره التى تم دفعها للأعضاء كبونص من الشركة - وانا اعلم جيداً ان فيه تشديد هذه الايام وذلك بسبب الاسبامرز والناس الذى تخرب المنتدى بالمشاركات الهابطه والغير هادفه فى مجال الفوريكس
بس ان شاء الله كل شئ يرجع كما كان والامور كلها تتصلح واللى عنده مشكله نقف معاه ونحلها باذن الله

ندخل فى الموضوع

طبعاً ياجماعه انا كنت عملت موضوع وهو ان باخد رأى الناس انى اشترك فى خدمة الفوريكس كوبى كتاجر وادير الحسابات الصغيره للناس والحمد لله لقيت اقبال كبير من الناس ولقيت الكل بيشجعنى - بس كنت قلقان اوى وخايف جداً والله على فلوس الناس وتعب الناس يروح على الارض فكرت كتيرر ودرست كتيرر ودورت على طرق واستراتجيات واشياء كثيره علشان ادير بها الحساب واكون على قدر المسئولية اللى الناس هتحملها لى والحمد لله ربنا هدانى الى طرق جيده فى التحليل وفى ادارة رأس المال من خلال الاساتذه الاجلاء الذى تعلمت منهم خطط التداول الناجحه منهم استاذى محمد نور الدين المحلل الفنى المعتمد فى شركة انستا والمتواجد دائماً بصرح حورس التعليمى الله يعطيه الف عافيه

فقررت اعمل موضوع الفوريكس كوبى واطلق الموضوع رسمياً حتى يستفيد منه كل الناس اللى حبه تشترك تحتى من خلالى فى فوريكس كوبى -

تعريف بفوريكس كوبى علشان الناس المبتدئين : هو نظام مكون من تاجر وتابعين للتاجر - التاجر يقوم بتنفيذ صفقات على حسابه المربوط بخدمة الفوريكس كوبى - هذه الصفقات تذهب مباشرة الى حساب العملاء او التابعين المشتركين من خلال التاجر بدون تدخل العملاء فى الصفقه - جالسين يشاهدون فقط الصفقات المفتوحه على الحساب وفى الاخر بيكون التاجر عامل نسبة معينه او عموله معينه ياخدها من كل عملائه فى حالة الصفقات الرابحه باذن الله - النظام ده موجود بشركة انستا وتتميز وتنفرد به شركة انستا وممتاز جداً للناس التى لا تمتلك خبره فى هذا المجال

العمولة هى 30 % الذى سوف احصل عليها من الارباح

المبلغ الذى سوف اقوم بالمتاجره عليه - اودعت مبلغ صغير 100 دولار كبدايه

اذا كنت تريد الاشتراك من خلالى فى نظام فوريكس كوبى يمكنك الاشتراك بــــ 100 دولار معنا سواء من حساب بونص او ايداع فى شركة انستا

رابط الاشتراك

المشروع بتاعى اسمه : ’mohamed eldamnhorey

ان شاء الله هعمل شرح مصور للناس اللى هتواجه اى صعوبه فى الاشتراك

ملحوظة مهمه جداً : استحلفكم بالله يا اخوانى لا تغضبوو منى ابداً فى حالة لا قدر الله الخساره - ولكن انا ناوى فى حالة الخساره لو قدرت اساعد بأى شئ هساعد ان شاء الله على قدر استطاعتى - بس ارجوكم مش عايز حد يزعل منى ابداً مهما حصل - لان الحياه لحظة وفجأه ممكن الواحد يموت ويتحاسب على كل شئ

الله يبارك فيكم جميعاً واتمنى لكم كل الحب والتقدير
مش هقول بقا كلااام معسول بقا ومجاملات علشان الناس تشترك تحتى - ان شاء الله بكره النتائج تبقا مشرفه ونبقا افضل مشروع ونحقق ارباح جيده باذن الله تعالى وربنا يبعد عنا الخساره يارب

اكرر تقديرى لمشرفين المنتدى سمارت الكبير ودودو المحترم وسيلفر وكل الحبايب ولا انسى اخوى احمد المدير المسئول عن المنتدى الله يعطيه الف عافيه

[COLOR="#0000CD"]اتمنى من الادارة انهم يطرقووو الموضوع على العام علشان الناس كلها يبقا عندها علم بهذه الخدمه

تحياتى وتقبلووو وافر احترامى وتقديرى لكل شخص قرأ موضوعى وشرفنى بالرد

اخوكم محمد الدمنهورى

أبو زيد
11-19-2012, 18:37
السلام عليكم ورحمة الله

كم لنا ونحن ننتظر هذا المشروع بالتوفيق اليك اخي محمد ونتمنى ان يجد أصحاب الحسابات الصغيرة والغير متمكنين من المتاجرة ان يجدو ضالتهم في مشروعك

كل الود احبتي.

Hell Rozar
11-19-2012, 18:52
الله ينور يا محمد باشا وبالتوفيق يا رييس بأذن الله فى مشروعك

انا شايف انو مشروع كويس للناس اللى ملهاش قد كدة فى التاجرة

بالتوفيق يا كبير ^^

kareem
11-19-2012, 19:39
محمد باشا
عامل ايه الاول
محمد من الشخصيات المحترمة اللى عرفتها من المنتدى واللى بيحب يخدم الاعضاء
وان شاء الله تكون موفق وتفيد الأعضاء

jaky chan
11-19-2012, 20:27
السلام عليكم اخى الفاضل
هذا المشروع هادف وله اهمية لكل عضور مبتدء بالفوركس
وشاكر اخى الكريم على هذا الموضوع القيم

dodovedo
11-19-2012, 21:28
ربنا يوفقك يامحمد باذن الله

romy21
11-19-2012, 21:36
المشروع ده كويس اوي ومفيد خصوصا بالنسبه للمبتدئين في الفوركس عموما والاعضاء الجدد في المنتدي الي خبرته ضعيفه في اداره الصفقات فا محتاجين مساعده في البدايه علشان يفهمو النظام كويس وانا معاك في ان شركه انستا ممتازه جدا في الموضوع ده انا عن نفسي ارجح الشغل بالنظام ده وربنا يوفق وفي الاول والاخر عنصر الخساره وارد بالظبط فا مفيش زعل

Hala EshMsh
11-19-2012, 21:54
فكره جميله جدا واقتراح كويس لتفعيل الشغل والاعضاء
بالتوفيق لينا كلنا يارب فى التنفيذ وان شاء الله نشوف كل خير من المشروع ده
شكرآ للاضاحه وعرض الفكره

abeedkid
11-19-2012, 21:54
ان شاء الله يكون مشروع ناجحه وحنا معك أ/محمد
واعتقد من يؤيدني على هذه لك كل الشكر والتقدير

Mohi1192
11-19-2012, 22:08
الف شكر يا محمد باشا و بالتوفيق

في مشروعك وهدف رائع

mohamedmmk
11-19-2012, 22:10
يا جماعه انا جربت اشتغل مع محمد في التوصيات على الديمو من فتره
و مشاء الله ولا واحده ضربت الاستوب
اضمن الربح معاك ان شاء الله يا ريس
ربنا يكرمك و يوفقك

Mamadof55
11-19-2012, 22:10
عند بدايتك للمتاجرة فى حسابك و عندما نطلع على النتائج الاولية لصفقاتك سوف نقوم بالاشتراك معك و انا لى الشرف بالتعامل مع حضرتك و انا عاوز اعرف حضرتك ناوى تبدا امتى المتاجرة

zasd
11-19-2012, 22:20
وعليكم السلاو ورحمة الله وبركاته ,,

مشروع جميل ورائع ومفيد جدا للناس اللى لسه بتتعلم الفوركس
اكيد طبعا كل حاجه فيها مكسب وخساره

ربنا يوفقك يا باشا
وعلى فكره كمان نسبة 30 فى الميه كويسه جدا جدا

imaddine1986
11-19-2012, 22:26
الموضوع ممتاز وانا من بين الاعضاء لانشاء الله الذين سيدخلون معاك
فقط للعلم فقط اقل مبلغ للاشتراك للمبتدئين هو 10 دولار اي اقل من هذا المبلغ فلن يقبل

eletrebi
11-19-2012, 22:32
الف مبروك المشروع , وان شاء الله تحقق مكاسب كويسة
الكل هنا يرى مشاركاتك الفعالة ويعرفك بدون ان يعرفك
بالتوفيق ليك يارب ان شاء الله
تقبل مرورى

عزبز 18
11-19-2012, 22:33
سلام عليكم نعم الاخ الكريم مشكور علي الموضوع لمساعدة اصحاب الحسابات الصغيرة وغير متخصصين في الفوركس و المبتدئين في الفوركس من الافضل لهم قراءة الموضوع جيدااا لعلهم يفيدهم موضوعك

ibrahiem2012
11-19-2012, 22:36
ان شاء الله يااخ محمد المشروع يكون ناجح ويحقق اهدافه وانت وضحت كل حاجه
من البدايه ان الفوركس مكسب وخساره عشان محدش يزعل بالتوفيق في المشروع ومنتظرين الاضافات

zakariati
11-19-2012, 22:48
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نشكرك على الموضوع القيم
بالتوفيق

Mohamed Ramadan Helal
11-19-2012, 22:56
السلام عليكم ورحمة الله
بالتوفيق ان شاء الله ونتمنى لك الخير والسداد اخ محمد وشكرا على هذا المجهود الرائع
وانت من الشخصيات المفيده والرائعه فى هذا المنتدى

bombasasa
11-19-2012, 23:06
هذا الموضوع مفيد حقا واقتراح جيد لكل مبتدي وباعتباري من المبتدئين
اري ان الموضوع مفيد حقا

hasback
11-19-2012, 23:09
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اخي محمد والفكرة جيدة ونتمنى لك التوفيق لكن نحننحتاج شرح ان امكن بحيت نعرف طريقة المتاجرة ونسبة المخاطرة وانا لا اقلل من خبرتك لكن قط للعلموشكرا مسبقا على البادرة الطيبة

ahmed sleem
11-19-2012, 23:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته معاك ان شاء الله من اول الشهر وربنا يرزقنا جميعا

amin dabes
11-19-2012, 23:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كويس والله وبارك الله فيك وياريت تنزل الشرح ازاي ندخل كوبي

easy_mezoo
11-19-2012, 23:36
ربنا يوفقك ياباشا . حقيقى انت من الشخصيات المحترمة فى المنتدى وربنا يعينك
بس كنت حابب اسئل حضرتك سؤال
ازاى احصل على اللينك بتاع الريفل الخاص بى على موقع انستا فوركس ؟
واخر سؤال . انا كل اما احاول اعمل موضوع فى المنتدى بتجيلى رسالة معناها انه غير مسوح ليا . كنت حابب اعرف ليه لو عندك حضرتك اجابة ؟

Safaa Trader
11-19-2012, 23:55
فعلاً مشروع ناجح
انا الان ادير 3 حسابات واحد لي واخر لاخي واخر لصديقي
اذاً يمكنني ان اصبح فوريكس كوبي وادير مئات الحسابات
فكرة جيدة وال 30% ممتازة بالتوفيق

saly
11-20-2012, 00:13
طيب تمام بس ليه مفيش اى تقرير من حسابك عشان يكون فيه اطمئنان اكتر
او بتشتغل باى اسلوب على الحساب

med ramirez
11-20-2012, 00:19
بالتوفيق انشاء الله يا محمد باشا
وانت من الشخصيات المحترمة وانا شخصيا مش هزعل منك

Mahmoudzooka
11-20-2012, 00:24
الله يبارك فيك يا استاذ محمد
و فعلا كنا منتظرين واحد زى حضرتك يقدملنا مشروع على نظام الفوركس كوبى
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

ahmed elsayaad
11-20-2012, 00:26
والله حاجه كويسه جدا ربنا معاك اخى الفاضل
وتقدر تفيدنا بكل خبراتك واتمنالك التوفيق والنجاح

a7med918
11-20-2012, 00:41
اهلا أخوانى
مازلت اكرر واكرر يجب ان تتعلم كيف تتتاجر ولا تعتمد كل الاعتماد على ادارات او توصيات مهما كانت
الله أسأل لكم التوفيق جميعا

donya_elkhir
11-20-2012, 01:19
ربنا يوفقك يا رب على هذا المشروع الى كنا بنستنا كتير وكنت محتاجين حد ثقه يعمل هذا الموضوع

للاسف كان نفسى اشارك الشهر ده بس مش عارفه ايه المشكله فى المنتدى المشاركات مش عاوزه تظهر ان شاء الله من الشهر القادم

silverfox
11-20-2012, 01:25
موضوع رائع ونظام هايل وان باذن الله اول المشاركين معاك يا كبير

brahim
11-20-2012, 01:43
السلام عليكم و رحمة الله
اهلا استاد احمد حبيت اشجعك على الفكرة الجميلة
وهو فعلا احنا في حاجة ماسة الى اخوة عرب مننا وعلينا
في فوركس كوبي عوض ان نسلم راس مالنا الى الاجانب

khalid1568
11-20-2012, 02:02
اشكرك اخي الكريم لكنني لن اتعلم اي شيء ادا تركتك تدير حسابي وشكرا لك على عرضك

youssef1025
11-20-2012, 02:10
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة فعلا هذا عمل جميل ربط الحساب بحسابك و ستكون أمانة كبيرة في عنقك و أتمنى أن تكون فس المستوى إنشاء الله و مضاربة موبقة انشاء الله

rahmoni
11-20-2012, 02:29
السلام عليكم ورحمة الله
مشروع جميل وجيد للاصحاب الحسابات الصغيرة
وانشاء الله سيجدون ضالتهم بالمشروع

fademilad
11-20-2012, 02:33
بالتوفيق و اتمنى ان يكون فى اخبار عن نتائج ادارة الحسابات و النجاح فيها عشان لو فى حد زى عايز يدخل بس خايف من ان الموضوع بتاع كوبى تريدر مينفعش او ان نتائجة متكونش جيدة فاكيد اعلأن النتائج و الأرباح هيطمن الكل و هيعمل اقبال اكتر و اتمنى التوفيك

sara hossam
11-20-2012, 03:01
السلام عليكم
بالتوفيق انشاء الله للكل
انا عملت حسابي علي النظام ده بس لسه منسختش صفقات حد
وفكرت ولاقيت اني اتعلم واتداول بنفسي عشان مرجعش الوم علي حد
بس هي بردو كويسه للي مبتدأين والموضوع صعب عليهم

Smart
11-20-2012, 03:14
موفق يامحمد ان شاء الله
انا تركت الموضوع شويه لتفاعل الاعضاء
ولكن يجب نقله للقسم المناسب

moudi77
11-20-2012, 03:26
بارك الله بك على هذا المشروع القيم وكم نحنا متشوقين الى هذا المشروع وخاصة من لا يعلاف في مجال الفوركس الى الامام ونحنو معك يا بطل

mohamed eldamnhorey
11-20-2012, 03:39
موفق يامحمد ان شاء الله
انا تركت الموضوع شويه لتفاعل الاعضاء
ولكن يجب نقله للقسم المناسب

الله يعطيك الف عافيه حبيبى سمارت

منور الموضوع وشرفنى مرورك العطر

ملحوظة للناس : ياريت كل اللى يشارك فى الموضوع يكون حابب يشترك فى هذا النظام معنا - بحيث مش عايزين اى مشاركات من اجل تزويد المشاركات وخلااص

اوافقك الرأى ان الموضوع يتحط على العام لمده مؤقته جداً علشان الناس ما تدخلش فيه تكتب الواجب - زى باقى الموضوعات

تكرم عينك سمارت وفى اقرب وقت ان شاء الله ننقله للقسم المختص - لان انا عارف ان الموضوع هيتقلب سبوره

تحياتى

amir ahmed
11-20-2012, 03:58
بالتوفيق ان شاء الله وربنا يعطيك العافيه,ولكنى اطلب منك طلب صغير

انك تكون على قدر المسئوليه ولا تخيب ظننا بك,وتدرس جيدا وتحلل جيدا لتكون مصدر للربح وليس العكس

ahmed_ali
11-20-2012, 03:59
شكرا على المشروع الرائع الذى يساعد الاعضاء ذوى راس المال الصغير فى استثماره عن طريق حضرتك و اتمنى لك التوفيق والنجاح لهذا المشروع وكنت فى انتظار شرح بالصور لانه مهم جدا واعتقد ان نسبة الربح معقول جدا كبداية وان شاء الله مع الوقت ونجح المشورع ممكن النسبة تزيد

mohamed eldamnhorey
11-20-2012, 10:38
من يريد الاشتراك من خلالى اخوانى - رجاء ارسال رسالة زائر لى على الخاص للأهميه القصوى

انا فى انتظار كل الناس اللى بتريد الاشتراك فى فوريكس كوبى عن طريقى

تحياتى

بحر الدولارات
11-20-2012, 13:42
هذا المشروع جيد ومفيد للمبتدئين
واشكرك يا استاذ محمد دمنهورى على
اهتمامك وتجربتك الناجحة وحبك للغير
الذى يعكس شخصيتك المحترمة

abdenbi
11-20-2012, 14:18
فكرة جميلة اخي لكن كم نسبت الربح و المخاطرة التي تقترحها علينا؟
و شكرا على الحركة الجميلة:bravo:

LTF
11-20-2012, 15:51
السلام عليكم ورحمة الله
أخي الكريم أنا معاك للأخير انشاء الله ...فقط استلم بونص 11 وسأوافيك باذن الله ..فكرة مشجعة خاصة للمبتدئين أمثالي
مشكووور جدا

kingmos4
11-20-2012, 19:12
والله يااستاذ محمد انا من المشجعين لهذا الموضوع
وان شاء الله ان تيسر لى الحصول ووصل حسابى الى 100 دولار ساشترك فورا
لانى خسران فى حساب حقيقى اكتر من الف دولار فى الاسبوعين الماضيين
بالتوفيق ان شاء الله تعالى

hassan asayed
11-20-2012, 19:12
مشكور يا اخى على هذا
بس انا بصراحة بحب احلل الصفقات بتاعتى بنفسى
عشان اكون عارف انا شغال الذاى
وهعمل اية فى الصفقة بتاعتى
وان شاء الله ربنا يوفقنا جميعا

abero
11-20-2012, 19:50

اخى الكريم اشكرك جزيلا على المعلومات الجميلة وجزاك الله عنا كل خير
واشكرك لانك لست ممن يبخلون على الناس بعلمهم انا فعلا قد سالت قبل ذلك عن الفوركس كوبى ولكن لم استطع الاجابة لانى لم اكن اعرف اى معلومات عنها

maged mohamed
11-20-2012, 21:50
بارك الله فيك و ان شاء الله الواحد يكون الفلوس و يبدا معاك
و جارى انتظار الشروحات والتوجيهات
ربنا يقويك و يعينك فى المشروع ده

الزعيم
11-20-2012, 22:23
السلام عليكم

طبعا مشكور على طرح الموضوع وهو فعلا هادف وجميل ولا يختلف كثيرين انه سيساعد المبتدئين بس ممكن نعرف نسبة النجاح والخسارة وماهى الية التعامل مع الخسارة ؟ هل تبريد ام هيدج ام الانتظار ؟

منتظر ردكم الكريم

Smart
11-20-2012, 22:53
تم نقل الموضوع

moutazm29
11-21-2012, 00:18
بالتووفيق اخي و انا انشاء الله ساحاول ان اشارك معك واجو من الله ان ييسر لك و لي كل ما هو خير و الاخوه الذين سيشتركون معك و احب ان اسال هل هذا العرض الى وقت محدد ام انه مفتوح مع جزيل الشكر

Mr.Kareem
11-21-2012, 00:29
فكرة رائعة خصوص لامثالي من المبتدئين واللي لسة بيلطشوا يمين وشمال بيحاولو يتعلمو دي تبقى فرصة حلوة جدا وبالنسبة للخسارة فمن شروط التجارة قبول الربح تماما كالخسارة فربنا يوفقك وياريت الموضوع يتثبت عشان تعم الفايدة

سامية
11-21-2012, 08:14
السلام عليكم اخي الكريم افضل طريقة تقلل بها الخسائر في الفوركس
هي يجب عليك التدرب علي الفوركس كثيرا في الحساب التجريبي
و يجب عند الدخول في الصفقات عدم التسرع و يجب الدخول بعقود صغيرة و حظ موفق

may
11-21-2012, 10:20
معلش بالاول ممكن تقلل النسبه لان الحسابات صغيره وكمان خسرت وعايزه اعوض الخساره

mohmed waged
11-21-2012, 11:32
بسم الله ماشاء الله عليك اخى صراحه انتا رجل محترم وانا كمبتدأ فى الفوركس كنت محتاج احد ذو خبره يتاجر لى بالمال عشان ماخسرهومش وانشاءلله تكون فتحه خير علينا كلنا

mohamed eldamnhorey
11-21-2012, 13:46
اخوانى الاعزاء - ياريت اى شخص يريد اى استفسار معنا يرجى مراستلى على هذا الايميل

programer_demoo2010@yahoo.com

فى انتظاركم

ahmedpopo
11-21-2012, 14:20
اكيد طبعا فكرة كويسة جدا بالنسبة للمبتدئيين ممكن ناس تفكر فيها علشان مش عندهم خبرة
فى السوق وفى ناس ممكن تتعامل بنفسها من خلال السوق علشان هى كمان يبقى عندها خبرة فى الفوركس

kingmos4
11-21-2012, 15:21
مشكور استاذ محمد وكلك زوق
وموضوعك طبعا مهم جدا وان شاء الله يوصل حسابى 100 دولار
سادخل معك فورا بس ربنا يهدى علينا الادارة ويبطلوا يحجزوا المشاركات
ويطولوا بالهم علينا شوية

hamada2s
11-21-2012, 17:32
فكرة كتير حلوه وانشاء الله تعود على الكل بالربح
وانا شخصيآ سوف اشترك لاكن ليس بالوقت الحاضر
جزاك الله خير عنا وشكرآ لك
دمتم ودام النجاح لكم

mafia45
11-21-2012, 19:23
مشكور على المبادرة و كما قلت لا يجب أن نغضب ففي أي مجال دائما هناك للخسارة.

محمود شبايك
11-21-2012, 20:48
شكرا لحضرتك كتير كان فى ناس كتير فعلا عاملة مواضيع
عن الفوركس كوبى وكانوا عايزين تفاصيله المهم انا عايز اعرف هو ينفع
ان الواحد يشترك باقل من 100 دولار يعنى مثلا 50 دولار

mohamed eldamnhorey
11-22-2012, 02:12
شكرا لحضرتك كتير كان فى ناس كتير فعلا عاملة مواضيع
عن الفوركس كوبى وكانوا عايزين تفاصيله المهم انا عايز اعرف هو ينفع

يفضل اخى الاشتراك بــ100 دولار

رجاءً محدش يشترك دلوقتى غير لما يشوف نتائجى

انا عايز الاول الناس تشوف النتائج

انا بس اليومين دوول مشغول فى شوية حاجات وهبدأ اشتغل على الحساب علشان احقق باذن صفقات وارباح والناس تشوف النتائج

تحياتى

ramy saad
11-22-2012, 17:35
الاخوه الكرام والاعزاء اعضاء منتدانا الغالى فوريكس مصر

المنتدى الذى له فضل علينا جميعاً ولن ننكر هذا الفضل ابداً حتى لو توقف البونص فى اى يوم من الايام

المنتدى فى قلوبنا ولهم كل الحب والاحترام مشرفين ومديرين هذا المنتدى على المبالغ الكبيره التى تم دفعها للأعضاء كبونص من الشركة - وانا اعلم جيداً ان فيه تشديد هذه الايام وذلك بسبب الاسبامرز والناس الذى تخرب المنتدى بالمشاركات الهابطه والغير هادفه فى مجال الفوريكس
بس ان شاء الله كل شئ يرجع كما كان والامور كلها تتصلح واللى عنده مشكله نقف معاه ونحلها باذن الله

ندخل فى الموضوع

طبعاً ياجماعه انا كنت عملت موضوع وهو ان باخد رأى الناس انى اشترك فى خدمة الفوريكس كوبى كتاجر وادير الحسابات الصغيره للناس والحمد لله لقيت اقبال كبير من الناس ولقيت الكل بيشجعنى - بس كنت قلقان اوى وخايف جداً والله على فلوس الناس وتعب الناس يروح على الارض فكرت كتيرر ودرست كتيرر ودورت على طرق واستراتجيات واشياء كثيره علشان ادير بها الحساب واكون على قدر المسئولية اللى الناس هتحملها لى والحمد لله ربنا هدانى الى طرق جيده فى التحليل وفى ادارة رأس المال من خلال الاساتذه الاجلاء الذى تعلمت منهم خطط التداول الناجحه منهم استاذى محمد نور الدين المحلل الفنى المعتمد فى شركة انستا والمتواجد دائماً بصرح حورس التعليمى الله يعطيه الف عافيه

فقررت اعمل موضوع الفوريكس كوبى واطلق الموضوع رسمياً حتى يستفيد منه كل الناس اللى حبه تشترك تحتى من خلالى فى فوريكس كوبى -

تعريف بفوريكس كوبى علشان الناس المبتدئين : هو نظام مكون من تاجر وتابعين للتاجر - التاجر يقوم بتنفيذ صفقات على حسابه المربوط بخدمة الفوريكس كوبى - هذه الصفقات تذهب مباشرة الى حساب العملاء او التابعين المشتركين من خلال التاجر بدون تدخل العملاء فى الصفقه - جالسين يشاهدون فقط الصفقات المفتوحه على الحساب وفى الاخر بيكون التاجر عامل نسبة معينه او عموله معينه ياخدها من كل عملائه فى حالة الصفقات الرابحه باذن الله - النظام ده موجود بشركة انستا وتتميز وتنفرد به شركة انستا وممتاز جداً للناس التى لا تمتلك خبره فى هذا المجال

العمولة هى 30 % الذى سوف احصل عليها من الارباح

المبلغ الذى سوف اقوم بالمتاجره عليه - اودعت مبلغ صغير 100 دولار كبدايه

اذا كنت تريد الاشتراك من خلالى فى نظام فوريكس كوبى يمكنك الاشتراك بــــ 100 دولار معنا سواء من حساب بونص او ايداع فى شركة انستا

رابط الاشتراك

instaforex.com/forexcopy_monitoring.php?trader=5170953

المشروع بتاعى اسمه : eldamnhorey group

ان شاء الله هعمل شرح مصور للناس اللى هتواجه اى صعوبه فى الاشتراك

ملحوظة مهمه جداً : استحلفكم بالله يا اخوانى لا تغضبوو منى ابداً فى حالة لا قدر الله الخساره - ولكن انا ناوى فى حالة الخساره لو قدرت اساعد بأى شئ هساعد ان شاء الله على قدر استطاعتى - بس ارجوكم مش عايز حد يزعل منى ابداً مهما حصل - لان الحياه لحظة وفجأه ممكن الواحد يموت ويتحاسب على كل شئ

الله يبارك فيكم جميعاً واتمنى لكم كل الحب والتقدير
مش هقول بقا كلااام معسول بقا ومجاملات علشان الناس تشترك تحتى - ان شاء الله بكره النتائج تبقا مشرفه ونبقا افضل مشروع ونحقق ارباح جيده باذن الله تعالى وربنا يبعد عنا الخساره يارب

اكرر تقديرى لمشرفين المنتدى سمارت الكبير ودودو المحترم وسيلفر وكل الحبايب ولا انسى اخوى احمد المدير المسئول عن المنتدى الله يعطيه الف عافيه

[COLOR="#0000CD"]اتمنى من الادارة انهم يطرقووو الموضوع على العام علشان الناس كلها يبقا عندها علم بهذه الخدمه

تحياتى وتقبلووو وافر احترامى وتقديرى لكل شخص قرأ موضوعى وشرفنى بالرد

اخوكم محمد الدمنهورى

لسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اعجبى جدا هذ الموضوع عن فوركس كوبى وكنت اتمنى من حضرتك تنزيل موضوع بالصور عن خطوات عمل فوركس كوبى للمتاجر و للمتابع

prince_11
11-23-2012, 01:47
انا بشترك معك حسابي فيه 20دولار بس هل ينفع ؟

واذا اشتركت تحتك كيف اتابع صفقاتك و الاشياء هذي ؟

و كيف اتحكم باللوت من وين ؟؟

AsaadSoft
11-26-2012, 20:27
بارك الله فيك اخي الكريم وان شاء الله ربنا يكرمك ويكرمنا جميعا بأرباح جيدة والمشروع ينجح ويكون من اقوى المشاريع
ان شاء الله اشترك معكم قريبا ، لكن هل يمكن الاشتراك معك ب 20 دولار مثلا ؟
وشكرا

moudi77
11-27-2012, 10:59
انشاء الله مشروع ناجح وانا معك قلب وقالبا في انتظرك راح كون اول واحد شغال تحت رعايتك وانت الي بدك تدير لي الحساب

ahmedelssaidy
11-27-2012, 12:38
انا عايز اعرف هو ينفع

IMADZZ
11-27-2012, 22:08
فكرة كتير حلوه وانشاء الله تعود على الكل بالربح
وانا شخصيآ سوف اشترك
دمتم ودام النجاح لكم

mohamed eldamnhorey
11-28-2012, 00:54
انا عايز اعرف هو ينفع

ينفع بس انا افضل العمل معايا ب اقل مبلغ 100 دولار

تحياتى

alinader5
11-28-2012, 07:54
هذا خطوة مهمة المتداولين الناقصة الخبرة ويريدون تحقيق دخل لهم بدون مجهود منهم ولكن ينتقص جزء من ربحهم ويذهب للتاجر المحترف بنسبة ٣٠٪ والتابع يكسب ٧٠٪ وهذا قد يكون غير كافي عند البعض

أمين هـ
11-28-2012, 16:40
ممتاز أخي
موفق
سوف أشترك معك بداية الشهر القادم

youness25
11-29-2012, 00:27

farahatxbs
11-29-2012, 10:34
بالتوفيق لك استاذى محمد
انا حسابى مازال 14$ فقط ان شاء الله اول ما يوصل لحد ال100$
هاكون معاك
بالتوفيق لك ولكل المضاربين

abdulhadi
11-29-2012, 10:37
سلام عليكم
اخي الكريم فكرة حلوة للحسابات الصغيرة
وموفقين ان شاء الله

أمين هـ
11-29-2012, 15:35
تم الإشتراك معك أخي

miraa
11-29-2012, 16:36
موضوع مميز جدا تشكر علية وانا هكون ان شاء الله من المشتركين تحتك والتعلم منك اول ما احقق المبلغ المراد ان شاء الله

imaddine1986
11-29-2012, 22:05
مشكور يا معلم على الموضوع انا استفذت الكثير من مواضيعك وانشاء الله ساكون من الاشخاص الاوائل معك
لكن لديا سؤال انا عند راس المال وانا اتاجر عليه يعني لو حطيت في انستا كوبي 100 دولار لن يبقى لي الشيء الكبير للمتاجرة
فهل اقدر ان اتاجر معاك ب 50 دولار

Cayote
11-30-2012, 19:04
السلام عليكم
تم متابعتك اخي في السر ان شاء الله يتم الدخول معك + 30 بالمئة الا تظنها كثيرة خصوصا انك تطلب ممن يدخل معاك يكون حسابه صغير .. ؟؟؟
بالتوفيق

hassan asayed
12-03-2012, 02:22
اشكرك يا اخى الكريم على هذة النصائح والملاحظات الجيدة
وان شاء الله يستفيد منها الكثير من الاعضاء الكرام الى معانة فى المنتدى
وان شاء الله ربنا يوفقنا جميعا

esam1230
12-04-2012, 02:50
والله مشروع ممتاز اخى محمد بجد ياريت بجد انا واحد من الناس هشترك بجد لانى الخبرة بتعتى 2 فى المائة والله انشاء الله يكون معاى 100 دولار وابدا اشترك معاى يااخ محمد موفقين خير

amiraaram
12-05-2012, 22:21
الجميع يعلم ان الفوركس او البورصه عموماً بحميع فروعها يمكن ان ترتفع فجاءة
فيتحقق الربح ويمكن ان تهبط فجأءة فتحدث خسارة الواحدبيدخل الصفقة ويركز علي التحليل

Smart
12-06-2012, 16:06
كنت افضل متابعتك للاخوه يااستاذ محمد
الله المستعان يغلق الموضوع

mohamed eldamnhorey
05-01-2013, 20:15
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ياجماعة الخير

رجعت لكم تانى بعد انشغالى باعمالى الخاصه ونبدأ ان شاء الله مع بعض رحلتنا مع فوريكس كوبى

وباذن الله يبقا حياتنا كلها ارباح فى ارباح

تحياتى واى سؤال انا فى الخدمة

maachou
05-02-2013, 00:08
انا ابحث عن هدا المشروع عندما اصل ان شاء الله الى البونص سادخل معك ولكن يا ريت تكون تساعدني ايضا في فهم طريقة التداول

---------- Post added at 09:08 PM ---------- Previous post was at 09:03 PM ----------

ماهو الحد الادنى من الدولار لفتح حساب حقيقي ربما ابدا التداول عن طريق حساب حقيقي في انستافوركس

ASHRAF TAHA
05-02-2013, 00:13
ازاى يا جماعة الواحد يوصل للبونص هل ممكن حد يفهمنى

sendrela
05-02-2013, 00:46
فعلا اخى الفوركس كوبى انا عن نفسى اجده رائع ..خصوصا اننى جديده بهذا المجال ومن الممكن ان تكون نسبه خسارتى اكبر من ربحى

فأفضل الفوركس كوبى فى بدايه التداول

mohamed eldamnhorey
05-02-2013, 04:26
اللى مش فاهم يقدر ازاى يشترك بالفوكس كوبى يكلمنى على الفيس

وانا مستعد لاى سؤال او استفسار سواء هنا فى المنتدى

او على الفيس

https://www.facebook.com/mohamed.eldamnhorey?ref=tn_tnmn

صقر الصحاري
05-02-2013, 09:47
السلام عليكم اخي

اخي انت تعطي 30 بلميه
زين الخسارة لا قدر الله كم تكون هلفي 30 بلميه او على المبلغ كله

mohamed eldamnhorey
05-02-2013, 13:36
السلام عليكم اخي

اخي انت تعطي 30 بلميه
زين الخسارة لا قدر الله كم تكون هلفي 30 بلميه او على المبلغ كله

الخساره لا تتعدى 30 حد اقصى باذن الله

ابشر بالخير ان شاء الله

moh133
05-02-2013, 14:00
هي فكرة كويسة
بس كده بتخلي الناس البتشتريك معاك متتعلمش أي حاجة
هي كده مجرد مشغلة فلوسها
لازم الأول المشتركين يتعلموا ويفهمه عشان يكون الموضوع على علم

ahmed_abouzeid
05-02-2013, 16:39
مشروع اعتقده ممتاز جدا للمبتدئين بالفوركس والخائفين من الخساره
جزاك الله خيرا

ZOUHAIR_ZIZO28
05-02-2013, 16:57
مرحبااااااا اخي الكريم
دمتم ودام النجاح لكم
شكراااااااااااااااااااااا اااااااااااا

mohamed eldamnhorey
05-02-2013, 18:09
ياريت ياجماعة الخير - اللى يشارك فى الموضوع اللى هيشترك فى فوريكس كوبى فقط

علشان ما نخرج بره الموضوع ونعمل مشاركات غير هادفه

بعد اذنكم

شكراً واى استفسار انا موجود

INTEX2088
05-02-2013, 21:21
شكرا اخى الفاضل على هذا الجهد واتمنى الاستمرار في هدا المجال

ahmed younes
05-02-2013, 22:35
الحقيقه ان مشروعك دا بجد ممتاز وموضوع الكوبي دا انا شايف انه كويس جدا خصوصا بالنسبه للي معندوش وقت
بس الحقيقه انا دخلت علي المشروع بس الحقيقه انا عاوز اطلب منك طلب وانا شايف انه مهم جدا ياريت يكون في
شرح للمشروع ومصطلحاته لاني دخلت وبجد في حاجات كتير انا مش فاهمها وشكرا

mohamed eldamnhorey
05-03-2013, 04:15
فى خدمتك استاذ احمد يونس واتمنى ان نكون عند حسن ظنكم

tayebawey
05-03-2013, 09:19
لى سؤال وارجو الرد عليه يااخوانى ياجماعة انا ملاحظ انى فيه ناس مسجله فى المنتدى جديد لكن...
انا شايف انى هما محققين بونص عالى اوى ياترى هل فى وسائل بتساعد فى رفع البونص اللى عنده الرد يبقى شكرا ليه

mohamed eldamnhorey
05-03-2013, 14:13
لى سؤال وارجو الرد عليه يااخوانى ياجماعة انا ملاحظ انى فيه ناس مسجله فى المنتدى جديد لكن...
انا شايف انى هما محققين بونص عالى اوى ياترى هل فى وسائل بتساعد فى رفع البونص اللى عنده الرد يبقى شكرا ليه

انت تقدر تعلى البونص بتاعك - من المشاركات الفعاله والهادفه

يرجى الانتظار لكى تحقق ما تتمناه

kanelove
05-05-2013, 03:13
اذيك يا استاذ محمد انا دخلت فى الرابط بتاعك ولقيت ان نسبه المخاطره فى تجارتك تبلغ Very high وده خطير فى الحسابات الصغيره بالاضافه الى ذلك ان معدل نجاح الصفقات كله بالسالب حتى بلغ اجمالى نجاح الصفقات -50.50% اتمنى تشرحلنا النقطه دى ولو فى نتائج لصفقات ناجحه ياريت توضحهلنا وممكن نشترك معاك ب 10$ ولا لازم 100$

mohamed eldamnhorey
05-05-2013, 04:00
تمام اخى انا بخاطر ولكن على حسابى - عايز انت تقلل الريسك عادى - انت بيدك تختار اللوت المناسب لك ياغالى

تحياتى

واكيد ياباشا لابد من 100 دولار

ودى وتقديرى لك

bechir1984
05-05-2013, 04:03
والله مشروع ممتاز اخى محمد بجد ياريت بجد انا واحد من الناس هشترك بجد لانى الخبرة بتعتى 2 فى المائة والله انشاء الله يكون معاى 100 دولار وابدا اشترك معاى يااخ محمد موفقين خير

mohamed eldamnhorey
05-05-2013, 15:06

تحت امرك ياصديقى وان شاء الله يبقا الرصيد ده معاك وتشترك معانا

ودى وتقديرى

karim1980
05-08-2013, 02:31
السلام عليكم اريد الاشتراك معكم بادن الله
ما المطلوب من
ان شاء الله احاول الوصول الى 100 دولار في اقرب وقت

---------- Post added at 11:31 PM ---------- Previous post was at 08:41 PM ----------

فينك يا استاد محمد الدمنهورى انا في انتضار ردك وشكرا

mostafastar
05-08-2013, 02:34
رائع جدااااااااااااااااا انا مشترك جديد وان شاء الله اتعلم جيدا منكم

mohamedalokla
05-08-2013, 02:35
فكره جميله جزاكم الله خيرا

mohamed eldamnhorey
05-08-2013, 04:19
ياله شدووو حيلكم ياشباب وانا تحت موجود لمساعدتكم فى اى وقت

lLamjed
05-08-2013, 04:43
السلام عليكم اخى الفاضل

ESLAM ELSEGINY
05-08-2013, 04:55
بصراحة الموضوع دة جامد جدااا بس النسبة الى انتا هتخدها من الرباح بتعتنا ولا من الشركة انا مش فاهم الحتة دى ممكن توضيح

mohamed eldamnhorey
05-08-2013, 05:00
النسبه من الربح اخى اسلام

ودى وتقديرى ياغالى

trust2000
05-10-2013, 09:48
فكرة ممتازم من عضو ممتاز للافادة والاستفادة من طريقة الفركس كوبى وخاصة للاعضاء المبتدائين

good.man
05-10-2013, 14:21
ربنا يوفقك يا رب وتكون سبب فى فرحه وربح الاعضاء الجدد كان نفسى اشترك مع حضرتك بس انا حابب افهم الفوركس واعتمد على نفسى ولو مفهمتوش هشترك مع حضرتك

على الاقل اكون حاولت بس مش اكتر

gna28
05-16-2013, 11:42
شكر خاص لصاحب الموضوع
خدمة الفوركس كوبى وهى احدع خدمات شركتنا الرائعة انستافوركس وهى عبارة عن نسخ الصفقات لاحدى التاجر الجيدين فى التداول وهذه الخدمة ممتازة للمبتدئين فى مجال الفوركس

forex_lionz
05-18-2013, 17:22
على بركة الله يا استاذ محمد انا متابع ردودك وبجد بستفاد منها
وان شاء الله تكون وسيلة لربح الاخرين

شيماء الشناوي
05-18-2013, 21:31
والله شكرا جدا لحضرتك مبادرة طيبه منك انا الشهر ده اتمرجن حسابي بس بان الله من الشهر الجاى هكون معاكوا

ahmed_magdddy
05-21-2013, 23:07
انا ولهى من غير ما تقول كان نفسى اصلا انى اشترك مع شخص زيك خبير كدا و الحمد لله انى لقيتك عامل موضوع
و انشاء الله اشترك معاك بس لما اكمل البونص بتاعى

Mohamed Mamdouh
05-29-2013, 09:44
مشكور يا أستاذ محمد وان شاء الله سوف أكون معك عندما أكمل ال 100 دولار بإذن المولى عز وجل

ولكن عندى استفسار وهو كيف أسجل في الفوركس كوبى أرجو توضيح هذه النقطه لأنى لا أعرف الكيفيه

وتقبلوا مرورى وبشكركم ثانية على مجهوداتكم الكريمة إخوتى الكرام

ebram
05-29-2013, 10:24
انا عن اقتناع ويقين
ان كل واحد لازم يتعلم علشان يعرف يششتغل في حسابه صح
وده مش هيحدث الالما نتعامل بجد مع الدراسه في الاول
والتدريب علي اداره راس المال والاستنراتيجيه الناجحه

moh133
05-29-2013, 10:26
فكرة جميلة وهايلة
بس مشكلتها إن العايكسز يتعلم كده
مش هيعرف يتعلم
ويعتمد على الموضوع ده

payza
05-29-2013, 10:37
بسم الله ماشاء الله ارباح جيدة جدا
اتمني استفادة الاعضاء

seazar1
05-29-2013, 11:48
شكرا لك وان شاء الله ناس كثير تستفيد

usaelshamy
05-29-2013, 13:11
اخي الاستاذ محمد اللدمنهوري سمعنا كثيرا علي الفوريكس كوبي ولم نعلم تفاصيله وكيف يعمل ومقدار اللوت في الصفقات وهل هي مناسبه لراس المال الخاص بالمشترك وهل له سيطره عليه

mohamed eldamnhorey
05-31-2013, 13:08
الحمد لله ارباح وفيره فى حسابى بالفوريكس كوبى

اللى عايز يشترك انا تحت امره ويختار اللوت المناسب لرأس ماله

جمعه مباركه عليكم

wady
05-31-2013, 13:26
احب اشكر اونا الفنان الى هنبقا معاه فى فوركس كوبى بد مشكور ولاكن هل فى شئ نقدر نفهمه منك اكتر او شئ موضح لطريقه العمل او الربح المتوقع عشان نقدر نحسب حسباتنا؟

midouknight
05-31-2013, 14:59
السلام عليكم أخي الغالي
أنا بفكر أكون معكم وبين إنو الأرباح مقبولة كل الود والاحترام استاذنا الغالي

trust2000
05-31-2013, 16:36
فكرة مميزة لخدمة الاعضاء الجدد من عضو مميز اتمنى التوفيق للجميع

kota
05-31-2013, 19:20
موضوع اكثر من رائع وان شاء الله انا اول مااوصل 100 دولار هتواصل مع حضرتك وهشترك معاك على طول بالتوفيق

mansour2013
06-02-2013, 10:27
السلام عليكم
احنا جميعا نشجعك اخي بالتوفيق لك في هدا المشروع ان شاء الله

sayedsaid
06-02-2013, 10:33
اريد معرفة كيفية المشاركه وكيفية جني الرباح وجزاكم الله خيرا

icomex2
06-02-2013, 22:03
اولا احب ان اهنءك اخي على المشروع هذا النجاح بالطريقة التي تعمل بها و النتاءج راؤعة و هاءلة بنسبة مهمة من الربح
ثانيا اخي فمن الاحسن ان تبقي مشاركة الارباح في المشروع انها لا تتعدى 30 في المية فهذا هو المعقول و ليس 50
و لكن اتمنى لك التوفيق في مشروعك باذن الله

Hamza Bousselmi
06-05-2013, 23:33
السلام اخي محمد، انا متابع لنشاطك في المنتدى وانا معجب بطريقتك
في طرح مواضيعك وردودك. اتمنى لك التوفيق اخي. كنت اتمنى لو استطيع الانضمام اليك لكني حسابي
لا يسمح لي. ربما في وقت لاحق.
تقبل مروري

mohamed almaz
06-05-2013, 23:42
شكرا اخى على الموضوع الرائع و المجهودات
و دا حيكون مفيد جدا للمبتدئين فى مجال الفوركس

omer
06-06-2013, 08:46
لي الشرف في الاشتراك معك عند حصولي على البونص ولكن السوال هل مازال المشروع قائما لان تاريخ الكتابة من عام 2012

gna28
06-06-2013, 14:11
شكر خاص لصاحب الموضوع
فكرة صائبة للمبتدئين بمجال الفوركس حتى لا يخسروا اموالهم بسرعة يمكنهم ربط حسابهم بتاجر يحقق أرباح فى التداول ونسخ صفقاته على حسابتهم

mmxxmm2
06-06-2013, 14:42

==============

شكرا استاذ محمد وربنا يوفقك ديما

وتقبل تحييياتى

==============

midoo20m
06-08-2013, 14:53
السلام عليكم
طبعا المشروع دا جميل جدا للمبتدئين انهم ازى يكسبو بونص عن طريق فوركس كوبى
بسانا عنى سؤال هل دا ممكن يدى المبتدئين خبرة ازاى يتداولو بعد كده لوحدهم ولا هما بيعتمدو على اهل الخبرة وخلاص ؟

salma saad
06-12-2013, 14:11
فكرة رائعة يا محمد وان شاء الله موفق فى مشروعك
وان شاء الله ننضم ليك قريب

hebkar
06-12-2013, 15:23
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
موضوع جميل اخ محمد
ربنا يوفقك ويعينك لاخلاقك العاليه
تحياتى

canforex68
06-12-2013, 16:00
بالتوفيق اخي ف يمشروعك و الذي نتمناه فعلا ان يكون فال خير على من لديه حسابات صغيرة
و ان شاء الله يجد فيه الكل ما يريد بالتوفيق لك و للجميع

---------- Post added at 02:00 PM ---------- Previous post was at 01:25 PM ----------

انا شفت حسابك اخي و قد وقع لك الماجرن كوول
لهذا افنت عملت حذف الحساب فهذا لا مشكل في هذا اخي
فحاول ان تستمر مرة ثانية و اعمل بالادارة المالية فهي كل شيء

mahmoudgalal
06-13-2013, 11:41
الف شكر وبالتوفيق لك وللاعضاء مشروع ناجح ان شاء الله
وربنا يجعله كله مكسب ومفيش خسارة ان شاء الله

baidovich
06-18-2013, 00:34
السلام عليكم اخي الكريم
موفق في مشروعك و ان شاء الله تلقى انضمام كبير للاعضاء
بالتوفيق

nader
06-18-2013, 16:17
اتمنى لك التوفيق اخي الكريم
وان تكون حققت نتائج ايجابية لكل من اشترك معك
للاسف لم تعد حسابات البونص تقبل في الفوركس كوبي
على حسب ما قرأت في احد المواضيع
او انا فهمت غلط؟؟؟
بالتوفيق اخي وربنا يبارك لك كل من اشترك معاك

ashrafabdelbary
06-18-2013, 17:38
اخى الكريم ربنا يوفقق الى ما فية الخير لما يحب ويرضى
ولكن لابد من المصداقية فى التعامل

atlantic77
07-01-2013, 20:54
بادرة طيبة تستحق التنويه و التشجيع وربنا يوفقك وتتمكن من مساعدة الاعضاء المبتدئين

doola2020
07-01-2013, 20:57
انت تقدر تعلى البونص بتاعك - من المشاركات الفعاله والهادفه يرجى الانتظار لكى تحقق ما تتمناه

atlantic77
07-03-2013, 20:39
فكرة طيبة ونتمنى يستفيد منها
كل الاعظاء الميتدئين

doola
07-03-2013, 21:21
فعلا هذا المنتدي يضم نخبة من خبراء الفوركس في نصر والعالم العربي

Daly7
07-03-2013, 21:40
الفكرة جيدة و لكنها تغيب متعة المراهنة و تعلم الكسل و التواكل .. و كل واحد و رايه و كمان نسبة 30% نسبة عالية جدا

أمير العذاب
07-10-2013, 21:39
شكرا لك أخي الكريم وجزاك الله خيرا

---------- Post added at 06:39 PM ---------- Previous post was at 06:38 PM ----------

:bravo:شكرا لك أخي الكريم وجزاك الله خيرا

أمير العذاب
07-10-2013, 21:53
اتللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللللللللللل للللللللللللللل
ممممممممممممممممممممممممم مممممممممممم
تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ننننننننننننننننننننننننن نننننننننننننننننننن
6712

محسن
07-15-2013, 17:02
ماشاء الله عليك اخي محمد و وفقك اللله في مشروعك الجميل
انا لسا في مرحله جمع البونص و انشاء الله اوصل ل 100 دولار قبل نهايه الشهر لاشترك تحتك في الفوركس كوبي
و احسن ما عجبني فيك اخي انك ما طمعتش و اخذت ربح 30% لانو فيه ناس بتاخد 70% والله حرام عليهم
مشككور اخي على تواضعك و جزاك الله الف خير

forex_lionz
07-24-2013, 16:02
اين الرابط يا اخ محمد يا ريت تزودنا به
عايزين نعرف نتائج ارباحك

sabercorso
08-21-2013, 22:22
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
انصح بالاعتماد على النفس
تعلم التداول قبل ان تتداول
اصبر و الله معكم
شكرا

اووشا
08-24-2013, 04:28
فكرة حلوة للمبتدئين أنهم يشتغلو ويكون هناك مكسب من شخص محترف

eagle
08-24-2013, 21:50
السلام عليكم ورحمة الله
بالتوفيق اخي
نتمنى لكم كل الخير ان شاء الله

mazen2508
09-06-2013, 18:30
اخى الفاضل تحياتى
مشروع مربح للمتاجر الاصلى ربنا يباركله
لكنى ارى ان من يقوم بالنسخ سيظل تابع ولن يتعلم كيف يعمل فى الفوركس بنفسه

DrAbeer
09-07-2013, 03:31
ربنا يوفقك ويسدد خطاك

Bilel86
10-27-2013, 17:53
ماشاء الله عليك اخي محمد و وفقك اللله في مشروعك الجميل
انا لسا في مرحله جمع البونص و انشاء الله اوصل ل 100 دولار قبل نهايه الشهر لاشترك تحتك في الفوركس كوبي
و احسن ما عجبني فيك اخي انك ما طمعتش و اخذت ربح 30% لانو فيه ناس بتاخد 70% والله حرام عليهم
مشككور اخي على تواضعك و جزاك الله الف خير

yassine11
10-30-2013, 03:37
٠السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا لك اخى الكريم لطرح موضوعك الفريد من نوعه لان يوجد بعض الاعضاء يوجهون مثل هذه المشاكل وموضوعك سيفيد الجميع بشكل عام وافادنى انا بشكل خاص بالتوفيق للجميع

tarek ahmed
11-03-2013, 02:11
يا جماعة فى حد استلم البونص بتاعة من منتدى فوركس العرب لشركة انستا و تداول بية و ربح و الاهم هل فى احد منكم استطاع ان يسحب ارباحه ارجو الاجابة بالله عليكم

vegaa
11-04-2013, 01:35
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته
كم انا انتضر هذه الفرصه سراخه بجد جميله جدا
مشروع ناجه
انشاء الله عندما انتهي احصل علي البونص
انشاء الله اقوم بلتسجيل بكوبي
بارك الله فيك وجعله في ميزان حسناتك
اتمني لك التوفيق

عاشق الفوركس
11-08-2013, 20:51
الســلام عــلــيـكــــــم ورحمـــــة الــلــــه وبــركــاتـــــــه
يااخى انا عايز منك تديني رابط التسجيل معاك قيل لى ان اسلوبك جيد
فقط ممكن رابط التسجيل معاك في الفوركس كوبي
وياريت تدينا نتايجك من فضلك
تقبـــــل فائــــق احــتـــرامــى وتـــقـــديــرى وشكرا مسبقا

tarek ahmed
11-09-2013, 16:21
سؤال الى المتداولين الخبراء بارك الله فيهم هل يجب ترك جهاز الكمبيوتر شغال و لازم اسيب منصة التداوال شغاله عشان يتم تحقيق الاوامر المعلقة مثل امر تحديد الربح او امر وقف الخسارة او امر الشراء و البيع باسعار اقل مثلا و الا ليس مهم ان نكون مشغلين جهاز الكمبيوتر ارجو الافادة بالله عليكم

WASEM DALLOUL
11-09-2013, 16:25
السلام عليكم
شكرا لك يا أخي الكريم على هذا العرض الجيد والمفيد وجزاك الله كل خير وبارك الله فيك
وارجو التوفيق والنجاح للجميع

مصطفى حمدان
01-11-2014, 23:50
مشكور اخى الفاضل على هذا الموضوع على الرغم من انه قديم بس اتمنى ان اجد الكثيرين من امتال حضرتك فى المنتدى الذين يعملوا على تقديم الافضل للاعضاء وللجميع

ALIGENERAL
05-26-2014, 04:11
السلام عليكم
خطوة جميلة من حضرتك واتمنى اكون احد المشتركين معك لكن انا لا اجد رابط الصفحة او رقم حسابك لكي استطيع عمل نسخ لصفاقتك اتمنى تشرحلنا كيف
تحياتي

abomazen33
05-28-2014, 01:25
موضوع جميل جدا ورائع اخى الكريم وسوف اوق بالاطلاع على الصفة الخاصة بك لمعرفة المزيد والمزيد ولكن اريد ان اسال هل العمولة 30 % بالنسبة لك انت ام انها نسبة عامة كيف اعرف اذا كانت صفقاتك رابحة ام خاسرة

محمد السيد محمد
05-28-2014, 03:02
طيب يا اخ احمد انا بكلمك بلسان كل المبتدئين انت طلبت طلب ان تكون عمولتك 30% ربنا يارب يملي هم لك الف بركة
معلش ودي مش تباتة منى طيب ماتخليهم 15% وانت لو خسرت مسامحينك مقدما يبقى فيها نفس راضية بما قدره الله
ونبقى قسمنا الربح والخسارة مع بعض .. حتى كمان عشان ضميرك مايعغذبكش عشان انت اخدت من الناس 30% لما ربحو ولماخسرت استحملوك وكانك تنزلت عن 15% بمعني لو 50% من الصفقات ربحتها و50% من الصفقات خسرتها تبقى الربحانة شالت الخسرانة .. على فكرة انا عارف جهات بتاخد كده فعلا وشغالة زي الفل وبعدين يااخي مانت هيبقى زباينك بالالاف.. يعنى حتى لو النسبة 1% مش عاوز اقول حاجة عشان ما تقولش ده بيقر قلت ايه ؟؟

fido
07-23-2014, 04:58
الْلَّهُم مَن كتب وقرا وشارك في هَذَا الْمَوْضُوْع
فَرَّج هَمُّه وَاكْشِف غَمَّه.. وَاسْعَد قَلْبِه

.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ................

محمدحسن
07-29-2014, 11:49
السلام عليكم ورحمة الله

كم لنا ونحن ننتظر هذا المشروع بالتوفيق اليك اخي محمد ونتمنى ان يجد أصحاب الحسابات الصغيرة والغير متمكنين من المتاجرة ان يجدو ضالتهم في مشروعك
ان شاء الله يكون مشروع ناجح ومفيد خصوصا بالنسبه للمبتدئين في الفوركس عموما والاعضاء الجدد في المنتدي الي خبرته ضعيفه في اداره الصفقات :)

ahmedf23
07-31-2014, 23:36
السلام عليكم
مبادرة جميلة منك حبيبنا الغالي
مشروع كويس للناس اللى ملهاش قد كدة فى التجارة

fathimourad
08-08-2014, 18:12
بس لاقيت فى انيستا جدول وبة ناس كتير بيديرو حسابات
لاكن لا علم على اى اساس اختار من الجداول
ياريت يا غالى لو تلقى نظرة بموق

abderrahmenanis
09-19-2014, 01:05
السلام عليكم اخى الفاضل

mohamed.atef
09-25-2014, 09:01
شكرآ للاضاحه وعرض الفكره

ayham111
09-26-2014, 04:31
السلام عليكم
موضوع جميل جدا ويفيدنا نحن المستجدون في الفوركس جزاك الله كل خيروانشاءالله مافي خسارة
بالتوفيق انشاءالله للجميع

tazdayte
09-26-2014, 10:22
السلام عليكم اخى الفاضل
مثيرة جدا للاهتمام، والناس مبتدئ المعنية أكثر من غيرها خاصة لديهم لمعرفة ما هو الصبر وأنه من دون الصبر لا يمكن أبدا أن تصل إلى أعلى
ألف مبروك أخي

مصراوى
09-26-2014, 10:28
اخى الكريممشكور على الموضوع وبالتوفيق ولكننى افضل الاعتماد على النفس بدلا من الاعتماد على الاخرين للنجاح فى هذا العمل

zino110497
09-26-2014, 18:21
السلام عليكم ورحمة الله
مشروع جيد أتمنا لكم التوفيق وخاصة للمبتدئين و جزاكم الله على كل شيء تعملونه في صالح العباد

hamadarizk
09-27-2014, 01:15
والله انت باشا

انا معااااك ياريس ان شاء الله

الله معك

feras abo dimmu
09-27-2014, 01:18
مشروعك ممتاز أشكرك على موضوعك وأتمنى في المستقبل القريب أن أستطيع التداول معك أخي الكريم فهذه فرصة لاتعوض ولا تقدر بثمن كيف أقدرها بثمن وسوف يقوم خبيررر في هذا المجال في إدارة حسابي فعلاً فرصة ذهبية أشكرك على موضوعك وأتمنى لك ولكل من شارك معك الأرباح والحظ الجيد تقبل مروري أخي شكراً لك

salimtec
09-27-2014, 01:39
السلام عليكم و رحمة الله
اولا اشكرك على هذه الدعوة المفدية للجميع فقط اردت ان اسألك سؤال أنا عندي حساب سوف اتداول به إن شاء الله عن طريق البونص بنفسي و اريد أن افتح حساب حقيق أودع فية 100 دولار أتركه لك لإدارته فهل يمكن لي ذلك و كيف ؟

---------- Post added at 11:39 PM ---------- Previous post was at 11:34 PM ----------

السلام عليكم و رحمة الله
أرجو إفراغ مساحتك المخصصة للإستقبال الرسائل لإننا لا يمكن أن نرسل لك رسائل لهذا السبب وشكرا.

nassim1994
10-04-2014, 13:49
اقتراح كويس لتفعيل الشغل والاعضاء
بالتوفيق لينا كلنا يارب فى التنفيذ وان شاء الله نشوف كل خير من المشروع

أسماء نعناع
10-30-2014, 08:56
لسلام عليكم اخى الفاضل

madmax07
11-18-2014, 22:33
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرااخي موضوع مهم ومفيد للمبتدئين لكن اين الرابط واين نجده اريد الانخراط في هذا المشروع وشكرا.

Ahmed ALmasry
11-19-2014, 16:33
بلتوفيق من (الله) عز وجل

Doodysamsom
11-20-2014, 17:23
السلام عليكم ورحمة الله
الموضوع شيق وجميل واكتر فئة هتستفاد المبتدئين او اللى مش بتفهم قوى فى التجارة
بالتوفيق ان شاء الله

YAHIA1990
12-09-2014, 09:05
بعد طول الإنتضار خدمة ممتازة لكن أنصح بالتريث قبل البدأ وذلك لمصلحة الجميع لان اصحاب الحسابات الصغيرة لا توجد لديهم الخبرة الكافية لكن ومع هذا فالعرض يستحق التجريب

haythem99
12-09-2014, 09:18
السلام عليكم ورحمة الله
الموضوع شيق وجميل واكتر فئة هتستفاد المبتدئين او اللى مش بتفهم قوى فى التجارة
فهذه فرصة لاتعوض ولا تقدر بثمن كيف أقدرها بثمن
تقبل مرورى

---------- Post added at 06:18 AM ---------- Previous post was at 06:10 AM ----------

السلام عليكم اخى الفاضل
عموما والاعضاء الجدد في المنتدي الي خبرته ضعيفه في اداره الصفقات
فا محتاجين مساعده في البدايه علشان يفهمو النظام كويس وانا معاك في ان شركه
انستا
تقبل مرورى

ibrtaha
12-19-2014, 19:47
فكره رائعه ونظام جميل بس ياتري العموله ال 30 في المائه هل ممكن

ALI07241
12-23-2014, 05:11
بالتوفيق اخي محمد اذا صارت عندنا بونصات واجد كلمناك :)

loulas75
12-31-2014, 14:11
سلام عليكم و رحمة الله اخواني الكرام
مشكور علي الموضوع الممتاز اخي وعلى هده المعلومـــات
ابقى دائما متئلقا معنا شكرا جزيلا اخي الفاضل

choroukguid
01-14-2015, 18:52
بارك الله فيك اخي الكريم على المشروع موفق فيه لكن
اين هو الرابط بكي نستطيع التسجيل عن طريق الكوبي الخاص بك

راضية
01-14-2015, 19:04
فكره جميله جدا
للمبتدئين والله يكون في عونك
:bravo:

ayoubrock
01-15-2015, 00:50
السلام عليكم ورحمة الله
بالتوفيق لينا كلنا يارب فى التنفيذ وان شاء الله نشوف كل خير

myada
01-25-2015, 12:27
شكرا على المجهود والشرح اللى اكثر من رائعين وانا فعلا استفدت منه كتيير
جزاك الله كل خير

Raul_95
01-29-2015, 04:46
السلام عليكم ورحمة الله
موضوع جميل , فوكس كوبي فكرة رائعة وخاصة للاشخاص المبتدئين الذين لا يجيدون التداول
شكرا عل موضوع , واصل وضع مثل هذي المواضيع الجيدة
تقبل مروري

oussama ai
02-04-2015, 16:17
السلااااااااااااام عليكم و رحمة الله
ساقوم بتجربة هذه الطريقة و اتمنى ان استفيد منها
شكرا على تقديمك هدا الموضوع فهذا المشروع دو اهمية كبيرة
بالتوفيق للجميع

Ahuari
02-09-2015, 03:42
السلام عليكم ورحمة الله تعالى ...
انا جديد معكم و لم أفهم كل شيئ لكن فهمت الموضوع نظرا لانني مبتدئ و اتمنى ان اكتسب خبرة اكثر أو يتقدم أحد الاخوان و يشرح لي بعض الامور
المهم اتمنى ان شاء الله ان يكون المشروع ناجح
و تقبل مروري يا أخي

ouardi
02-13-2015, 23:53
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
انا مبتدء اخي الكريم هل يمكنني الاشتراك و ما هي نسبة نجاحي
شكرا

shihab
02-14-2015, 10:09

مـــــــــوضوع رائع اخ محمد انشاء الله اكون من ضمن نظام كوبي
شكرا للمنتدانا الغالي وشركة انستافوركس للي قدمت لنا يد العــــــــــون
التـــــــــــوفيق اخــــي محمد احنا معاك انشاء الله

mohamed1989
02-14-2015, 20:12
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شاء الله عليك يا اخى على الشرح الررررائع والمفيد جدا انا جديد واستفدت منك نتمنى لك التوفيق
جزاك الله خيرا في هدا الموضوع الجيد
بالتوفيق

رائع

الاسد التاجر
02-23-2015, 21:52
لسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
معلومة جمييلة شكرا لك اخي الكريم على هذا
المجهود الرائع بالتوفيق لك تقبل مروري

Takiart
02-23-2015, 22:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وبعد
احبتي في الله من واجب المسلم النصيحة لأخيه المسلم ومن هذا المنطلق أحببت أ ن اطرح سؤال امل الاجابة عنه اليوم وبفضل الله اكتسبت بعض المعارف ولكنني لا ازال بعيدا عن الاحتراف الرجاء ارسال كتاب يكون متميزا وشكرا

anis forex
02-23-2015, 22:26
السلام عليكم ورحمة الله
شكرا اخوتي علي هذه المعلومة المفيدة

ahmed mohsen92
02-23-2015, 22:32
لسلام عليكم ورحمة الله
تسلم ايدك اخي على هذه المعلومات الاكثر من مفيدة وجزاك اللاه كل خير وندعو ان يزيدك من علمه اكثر واكثر
اتمنا التوفيق للجميع

zizo01
02-28-2015, 01:56
بوركت يا أحمد باشا على انطلاق ادارة الحسابات عن طريف فوريكس كوبي
شكراا جزيلا على هاته الممفاجئة لكل أصحاب الرسالات الصغيرة

Marawez
03-03-2015, 22:58
اخى الفاضل
مشكور على المعلومة
فقد تم ذكر هذا الموضوع من قبل وت فهم موضوع الفوركس كوبى
وما يدره من ارباح وماله له اهمية للمبتدئين

hager omar
03-03-2015, 23:08
السلااااااااااااااااام عليكم ورحمة الله وبركاته

مشكوووووووور اخي الكريم علي هذا الاقتراح وربنا يجعل كل ماكتبته وقولته في ميزان حسناتك اخي الكريم

تمنياتي لك بمزيد من النجاح والتوفيق وانتظر منك المزيد

تقبل مروروي اخي الكريم

ridabest
03-14-2015, 07:19
السلام عليكم اخواني احب ان اشكركم على حسن اختياركم للمواضيع الجيدة و لخصوص المواضيع الخاصة بالمبتدئين لانني مازل كذلك و اريد ان اشكركم و طاقم الموقع على جهدكم فائق الشكر

nahmado
03-19-2015, 13:35
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اشكرك اخى الفاضل على هذا المجهود الرائع واشكرك على هذا الموضوع الاكثر من رائع
بالتوفيق لك وللجميع
تقبل تحياتى

eidemish
03-19-2015, 14:03
اخي العزيز اتمنى لك التوفيق في هذا المجال
واود ان اقول شكرا لكم على تعاونكم
وبالتوفيق للجميع

lassad
03-19-2015, 15:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، أخي مشكور على المعلومة وافادتنا بها... وشكراً إلى كامل فريق منتدى فوركس مصر

love.ahly
03-21-2015, 23:02
ربنا يوفقك فى المشروع

nory
03-23-2015, 09:32
السلام عليكم ورحمة الله المشروع ده كويس اوي ومفيد خصوصا بالنسبه للمبتدئين في الفوركس عموما والاعضاء الجدد في المنتدي الي خبرته ضعيفه في اداره الصفقات

user_66
04-15-2015, 23:38
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته..... بسم الله الرحمن الرحييييييييم ....
اهلا بكم اخوتى واخواتى وبكل اعضاء المنتدي الكرام كيف اخباركم
شكرا لك اخي علي الاخبار اتمني نشر المزيد من الاخبار جزاك الله خيرا
وبالتوفيق لك ولك اعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله
تقبلوا مروري ♥♠♣♠:peace::peace::peace::peace::peace:
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته .... وشكرا لكم جزيل الشكر ..... واتمنى المزيد...

بسمه
04-22-2015, 05:24
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركااااااااته ......
مخاطر التداول على الإنترنت
هناك مخاطر مرتبطة باستخدام الإنترنت للتداول، بما في ذلك التنفيذ، فعلى سبيل المثال، فشل الأجهزة والبرمجيات، والاتصال بشبكة الانترنت. منذ أن **cm لا تتحكم في قوة الإشارات أو استقبالها أو توجيهها عبر الإنترنت، فتكوين المعدات الخاصة بك مسؤوليتك، لا يمكننا أن تكون مسؤولين عن فشل الاتصالات، تشوهات أو التأخير عند التداول عبر الإنترنت. **cm توظف أنظمة النسخ الاحتياطي وخطط الطوارئ للتقليل من إمكانية فشل النظام، والذي يتضمن السماح للعملاء التداول عبر الهاتف.
شكرا لكم جزيل الشكر .....واتمنى ان تنال اعجابكم...
هل توافقون هذا الرأى أم لا ....

basim
04-22-2015, 07:27
شكرا اخي على هذه المساهمة ولكن الرابط غير شغال واعتقد الموضوع كان جيدا ولكن الان ليس له وجود عموما خدمة الفوركس كوبي متوفرة في انستا حاليا
عموما مساهمة مفيدة استفدنا منك ومن ردود الاخوة الاعضاء نتمنى منك المزيد منم المساهمات
الفاعلة مع تمنياتنا للجميع بالتوفيق

jamila cchahed
04-23-2015, 22:16
بسم الله الرحمان الرحيم فكره جميله جدا واقتراح كويس لتفعيل الشغل والاعضاء
شكرآ للاضاحه وعرض الفكره
تقبل مروري
والسلام

aymen done
05-01-2015, 14:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لازم التعلم في مجال
الفوروكس لأن التعلم أهم شيء ولازم نحاول على الحساب
التجريبي أولا لكي نتعلم أكثر وبالتوفيق للجميع

ilyes chaieb
05-02-2015, 10:34
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لازم التعلم في مجال
الفوروكس لأن التعلم أهم شيء ولازم نحاول على الحساب
التجريبي أولا لكي نتعلم أكثر وبالتوفيق للجميع

مش معقول حضرتك جميع مشاركاتك بنفس الرد .. حرام عليك و الله يعنى فاكر البونص اللى تجمع فيه ده بطريقة شرعية ده نوع من انواع التحليل و لا اعتقد انك ستكسب منه ابدااا

osama147
05-13-2015, 14:41
مرحبا اخي وتحية طيبة لك وبعد..
اخي كام ممكن ال 100$ ان تحقق الارباح ممكن توضح ما النسبة وكيف يتم ذاك معلش الاني جديد على الفوركس
وهل البونوص الذى نحصل عليه من المنتدى ينفع او لازميكون ايداع
تقبل مروري

youcef1980
05-14-2015, 17:48
السلام عليكم ورحمة الله

jamila cchahed
05-14-2015, 23:21
بسم الله الرحمان الرحيم المشروع ده كويس اوي ومفيد خصوصا بالنسبه للمبتدئين في الفوركس عموما والاعضاء الجدد في المنتدي الي خبرته ضعيفه في اداره الصفقات فا محتاجين مساعده في البدايه علشان يفهمو النظام كويس وانا معاك في ان شركه انستا ممتازه جدا في الموضوع ده انا عن نفسي ارجح الشغل بالنظام ده وربنا يوفق وفي الاول والاخر عنصر الخساره وارد بالظبط فا مفيش زعل
تقبل مروري
والسلام

bensalem_amine
06-03-2015, 19:58
شكراً المشروع ده كويس اوي ومفيد خصوصا بالنسبه للمبتدئين في الفوركس عموما والاعضاء الجدد في المنتدي

youness bouchenial
06-04-2015, 01:00
السلام عليكم يا اخواني.
كعضو جديد في هدا المحال تبين لي انه سيسهل استعمال الفوركس بواسطة (فوريكس كوبى ) مما سيمكننا من ضبط كل الامور المتعلقة به الى ان نصل الى هدفنا
شكرا لك يا صديقي..تشكر

qeqe77
06-04-2015, 10:37
بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله اخي الكريم قبل كل شيء
اود ان اخبرك انك تقوم بمجهودات تشكر عليها من اهتمام باخر اخبار الشكرة ولك كل الشكر

adel-as70
06-04-2015, 11:37
حد يعرف ازاي احصل علي البونص

---------- Post added at 09:37 AM ---------- Previous post was at 08:41 AM ----------

حد يعرف ازاي احصل علي البونص مفيش رد لية

fullmaro
06-04-2015, 20:53
اخي الفاضل اقدم لك كل الشكر والاحترام على المجهود الاكثر من رائع
وتعليمات هامه وطرح راقي واتمنى لك كل الارباح وبشكل دائم اخي العزيز

Abderrahimkajouj
06-27-2015, 03:34
السلام عليكم ورحمة الله
ان شاء الله يكون مشروع ناجحه وحنا معك أ/محمد بالتوفيق

في مشروعك

---------- Post added at 12:34 AM ---------- Previous post was at 12:33 AM ----------

السلام عليكم ورحمة الله
ان شاء الله يكون مشروع ناجحه وحنا معك أ/محمد بالتوفيق في مشروعك:bravo:

mido elmasry
06-27-2015, 03:57
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل mohamed eldamnhorey
مشكور علي طرح موضوعك للمتداولون الجدد و المبتدئيين للتداول معك عبر الفوركس كوبي
و اتمني كامل النجاح و التوفيق لك و لكل المتداوليين الذين سوف يندرجون تحت بأذن الله
تقبل تحياتي و مروري و بالتوفيق للجميه

touab.ali
07-01-2015, 05:14
الف الف الف الف شكر يا محمد باشا و ان شاء الله ساعتمد على موضوعك الجميل و لا تنسانا بالمزيد.....0.0
و جزاك الله من خيراته الوفيرة .................سلااااااااااااام: bravo:

nabil1
07-01-2015, 14:33
السلام عليكم و رحمة الله
فكرة جيدة الفوركس كوبي بواسطتها يمكن التداول و النجاح في الصفقات
لكن من الأجدر بنا التعلم حتى لا نستمر في الكوبي فمن يصطاد السمكة لوحده
بدون مساعدة أحد احق بالتقدير ممن تصطاد له لياكلها .

touab.ali
07-01-2015, 21:05
ربي ينورك يا رب و ربي يخليك لينا انت و اعظاء المنتدى و الف شكر الى هذا المنتدى الذي يفتح المجالات للكل ..........
و السلام عليكم و رحمة اله تعالى و بركاته ...............0.0:bravo:

kamelcorp
07-01-2015, 23:45
السلام عليكم و رحمة الله تعالي و بركاته
موضوع في غاية الأهمية و الفائدة متميز إنشاء الله تعم الفائدة خاصة للمبتدئين وجزاك الله عنا كل الخير
دوما متميز
-------------------------------------------

مجد الدين
07-03-2015, 14:41
الله يوفقك يا اخي في هذا المشروع و الذي اراه مطلوب بشدة لاصحاب الحسابات المبتدئين في هذا المجال
انا بصراحة اريد المشاركة في هذا المشروع ان كان مازال قيد الوجود و ارجو وضع رابط المشروع

omarx150
07-05-2015, 18:09
جزاك الله خير الجزاء ونفع بك
جعله الله في ميزان حسناتك
دمت برضى الله وفضله

omarx150
07-11-2015, 07:31
شكرآ جزيلا على الموضوع الرائع و المميز

واصل تالقك معنا في المنتدى

بارك الله فيك اخي ...

ننتظر منك الكثير من خلال ابداعاتك المميزة

لك منـــــــ اجمل تحية ــــــــــي

chokribenattia
07-17-2015, 02:59
شكرا على المعلومات
أرجو أن الجميع سبستفيد

---------- Post added at 12:59 AM ---------- Previous post was at 12:02 AM ----------

شكرا على المعلومات
أرجو أن الجميع سبستفيد

starnew794
07-17-2015, 07:53
ربؤنا يباركلك اخى العزيز واشكر كل الاخوة اللى فى المنتدى على مجهودهم الرائع لافادة الجميع واصل ابداعك واشكر المنتدى والدعم الفنى الممتاز المساعد لنا وشكرا للجميع

Housseyne Ouazene
07-19-2015, 12:50
مشروع رائع و لكن هل نسبة الربح فيه أكبر من نسبة الخسارة
و كيف أختار التجار الناجحين لنسخهم جزاك الله خيرا

yassin h
07-26-2015, 14:39
سلام عليكم .للموضوع الاكثر من رااائع
اهلا بك وبكل اعضاء المنتدي كيف اخباركم .
بالتوفيق لك ولاعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله
مشكور للموضوع الاكثر من رااائع
تقبل مروري .1

حسنى صادق
07-26-2015, 14:52
اعتقد ان لافوركس كوبى هو برنامج مميز و يمكن الاستفادة نة من خلل تعلم المزيد من الطرق التى تكون على عل بالاساسايت و التى تتضمن نسبة نجاح كبيرة فى التداول

houarisat9
07-27-2015, 01:42
بالتوفيق لك أخي الكريم ولكن ملغ 100 دولار ليس بمبلغ صغير أبدا في بعض الناس
100 دولار بالنسبة ليهم هي الهدف من التداول ككل يعني لازم تقلل الميزانية أو تذكر أكبر وت ستدخل به لمعرفة إذا كان الحسابات ستتحمل أم لا

Mahmoud Pastore
07-27-2015, 18:39
مشكور اخي على هذا الموضوع جزاك الله خير ومنتظرين منك المزيد من المواضيع المميزه
تقبل مرورى اخي العزيز

jaune
07-28-2015, 01:15
الاعضاء الجدد في المنتدي الي خبرته ضعيفه في اداره الصفقات فا محتاجين مساعده في البدايه علشان يفهمو النظام كويس وانا معاك في ان شركه انستا ممتازه جدا في الموضوع ده انا عن نفسي ارجح الشغل بالنظام ده
مشروع ممتاز اخى محمد بجد ياريت بجد انا واحد من الناس هشترك بجد لانى الخبرة بتعتى 2 فى المائة والله انشاء الله يكون معاى 100 دولار وابدا اشترك

komano
08-09-2015, 16:19
(¯`'•.¸(¯`'•.¸, _________ مشكور جداً ________ , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»» »»»»»»»»»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> شكراً جزيلا على المجهود الرائع <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»» »»»»»»»»»`'•¸_)'•.¸_)
(_¸.•'´(_¸.•'´¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯بارك الله فيك¯¯¯¯¯¯¯¯ `'•.¸_)`'•.¸_)

عبد الكريم محفوظ
08-14-2015, 15:05
السلام عليكم ورجمة الله وبركاته
اخي العزيز اشكرك على مدنا واعلامنا بهذا المشروع الهام والذي سيرجع بالفائدة على الجميع ان شاء الله موفق باذن الله تقبل مروري

Eng zoro
08-14-2015, 15:51
بسم الله اولا جزاك الله خيرا ياأخى الكريم
على ما امدتنا به من معلومات قيمه تهمنا ونرجو منك دوام العطاء
وجعل الله >الك العمل فى ميزان حسناتك وبالتوفيق