PDA

View Full Version : ™°ˆ*¤§x§¶ *ادارة محافظ العملات فوركس *¶§x§¤*ˆ°™

mando
06-20-2012, 17:12
اذا كنت تبحث عن الاستثمار الآمن في سوق العملات مع تحقيق أرباح شهرية مضمونة بإذن الله فأنت في المكان الصحيح , يكفي أن تفتح حسابا بنفسك مع إحدى شركات الوساطة الموثوقة والمسجلة لدى الهيئات الرقابية, وتقوم بإيداع المبلغ الذي تريد أن تبدأ به وسيتحمل فريق عملنا عناء إدارة حسابك , موضفين بذلك كل خبراتهم الفنية ومصادرهم الإخبارية لتحقيق اكبر عائد ممكن آخر الشهر
من منا سمع مثل هذة الكلمات وهل فى أحد اتفق مع شخص يدير لة حسابة لو كان فى احد اشترك ماذا كانت النتيجة

hesham itch
06-30-2012, 10:52
هذه فكرة جيدة لمن يريد تحقيق ربح دون عناء او ضغط عصبى نتيجة عملية المتاجرة والفكرة جيدة
وممكنة الحدوث نظرا لوجود قطاع كبير يملك راس المال ولا يملك الصلاحيات والامكانات للمتاجرة

elssayed
06-30-2012, 13:10
انا قراتها كثير وفي منتديات كتير بتوفر خدمة الاستثمار ويديرولك حسابك
وانا جربتها مرة وخسرت 1000 دولار في اسبوعين وكان مع شركة الخبير الالكترونية
**-tw
ياريت الاعضاء يحذروا منها

deadlyfox
06-30-2012, 14:53
انا سمعت عنه وقريت بعض الموضوعات عن الماركت بروفيل عن طريق الربح السريع
هو سوق مثل أي سوق اخر تريد ان تشتري منه او تبيع له حيث ان المشاركين في المزايدة على هذا السلعة المشتري يريد ان يشتري بأقل سعر و البائع يريد ان يبيع بأعلى سعر

mohamed eldamnhorey
06-30-2012, 15:09
انا قراتها كثير وفي منتديات كتير بتوفر خدمة الاستثمار ويديرولك حسابك
وانا جربتها مرة وخسرت 1000 دولار في اسبوعين وكان مع شركة الخبير الالكترونية
**-tw
ياريت الاعضاء يحذروا منها

دى اكيد شركة تحت بير السلم
ولايوجد عليها رقابه صارمه

فاكيد تعمل اى شئ من سلب ونهب اموال العملاء

ma90do
06-30-2012, 15:12
بصراحه انا جربتها مع صديقي وفعلا حققلي مكاسب جيده بهذه الطريقه ولكن المكسب وضعته في استثمار اخر وخسرته ولكن صديقي قام بالواجب كلو بصراحه

magic777
06-30-2012, 15:22
يااااه كتير اوي شوفت عروض زي دي وهيا بتفيد ناس اللي هما عندهم راس مال كبير ومعندهمش وقت انهم يتعلموا المجال
او يشتغلوا فيه بنفسهم بس اغلب العروض دي تقريبا ما بيكونش عليها ضمانات قويه لعدم خساره راس مالك
وهيا دي المشكله هنا

A7mad_Aziz
06-30-2012, 15:28
كتير شوفنا العروض دي وللأسف معظمها كلام وبس ولكن في ناس فعلاً بتكون كويسة لكن بتكسب نسبة قليلة جداً وبياخدوا عمولة كبيرة

Mostafa Mando
06-30-2012, 17:58
كتير شوفنا العروض دي وللأسف معظمها كلام وبس ولكن في ناس فعلاً بتكون كويسة لكن بتكسب نسبة قليلة جداً وبياخدوا عمولة كبيرة

الحقيقة لا افضل تلك العروض لإنها كما قلت أما نصابة او عمولة كبيرة

لذلك لا افضلها وانصح الدميع بالابتعاد عنها

Desperate
06-30-2012, 18:02
شوفت عروض كتير اوى زى دى واثباتات حية على المتاجرة الخاصة بالمعلنين
بس عمرى مجربت اخلى حد يتاجرلى بالكامل, ممكن اخد توصية من هنا على واحدة من هنا
بس مخليش حد يتحكم فى الحساب ابدا

derfcase
07-06-2012, 12:11
ما هدات هذه الاعلانات اخي الكريم
mando
فكلما دخلت منتدي فوركس او له علاقة بالبورصات بشكل عام وجدتها
و لكن للاسف لا تستطيع تمييز الجيد و الموثوق منها من غيره

devloppman
07-06-2012, 12:53
هي فكرة جيدة لكن لا يجب المغامرة في وضع مبلغ كبير
لأن ليس هناك شركة مضمونة 100 في المئة
سبق أن تم النصب على عدد كبير من الأعضاء

egypt2012
07-06-2012, 13:19
فى الحقيقة انا احب ان اتاجر بنفسى
و لكن ان كان الاخرين مشغولين او ليس على دراية بالفوركس انصحهم بادارة الحسابات حتى يتعلموا جيدا

rabie10
07-06-2012, 14:33
كتير اوي شوفت عروض دي بس اغلب العروض دي تقريبا الاكون عليها ضمانات قويه لعدم خساره راس المال
وهيا دي المشكله هنا

madoxegy
07-06-2012, 14:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا لم اسمع هذه العبارقة قبل ذلك بس انا افضل ان ادير اموالى بنفسى

ma90do
07-06-2012, 15:46

ماشي بس فيه ناس غير خاضعه لشركات وتقول مثل هذه الكلمات وفعلا بتبقي ناس موثوقه لانها بتاخد حساب التداول فقط وانت عليك القيام بسحب الارباح شهريا وارسالها الية

elzeel
07-06-2012, 15:59
انا اظن ان الناس اغلبها بتدخل الفوركس عشان الاعلانات دى وكلنا بنطمح لتحقيق الربح
بدون عناء او بدون خساره ودا غير حقيقى اكيد

sabre
07-06-2012, 16:03
اذا كنت تبحث عن الاستثمار الآمن في سوق العملات مع تحقيق أرباح شهرية مضمونة بإذن الله فأنت في المكان الصحيح , يكفي أن تفتح حسابا بنفسك مع إحدى شركات الوساطة الموثوقة والمسجلة لدى الهيئات الرقابية, وتقوم بإيداع المبلغ الذي تريد أن تبدأ به وسيتحمل فريق عملنا عناء إدارة حسابك , موضفين بذلك كل خبراتهم الفنية ومصادرهم الإخبارية لتحقيق اكبر عائد ممكن آخر الشهر
من منا سمع مثل هذة الكلمات وهل فى أحد اتفق مع شخص يدير لة حسابة لو كان فى احد اشترك ماذا كانت النتيجة

اذا كان الذى يدير الحساب له تاريخ ناجح فى هذا المجال فما المانع انى اجرب معاة بمبلغ ضغير
ولاكن المشكله ليست فى ذلك المشكله دائما فى المبلغ الصغير

ymn30
07-06-2012, 16:08

اخى حتى نتفادى النصب الذى ممكن ان يحدث نرجو من يريد ان يدير حساب ان يثبت عملى بعمل حساب ديمو له نتابع من خللة كل صفقاته وارباحة حتى لا احد ينخدع فى احد خصوصا الاعضاء الجدد على الفوريكس

magic777
07-06-2012, 16:14

الافضل انك تسأل عنهم الاول وتسأل من تعامل معهم اذا امكن وتسأل كمان على الضمانات اللي هما هيقدموهالك نظير
اداره حسابك وهل هتتحمل انت كل الخساره ام ماذا وايه النسبه اللي هما بيتاجروا بيها من راس المال
وهل فيه مخاطره ولا لا
لازم تعرف كل الحاجات دي قبل ما تسلمهم حسابك يديروه

kero
07-06-2012, 16:23
فى عروض بعا كتيرة جدا بالشكل ده فى منها الصادق وفى الكاذب والا معندهمش القدرة على تحقيق الربح وفشله انا شايف ان الحالتين مش كويسين حتى لو الواحد حقق ارباح فهيا مش بمجهوده ومتعلمش اى حاجة الشخص الا هيدير الحساب مش هيدوم اما العلم والخبرة الا هكتسبها ان هيا الا هتدوم ليا وهتنفعنى بعد كده

Mr.GooDMaN
07-07-2012, 06:02
هي فكرة جيدة لمن يريد تحقيق ارباح دون معاناه
بس انا عمري ما جربتها لانى بحس انها شركات غير موثوق فيها

waleed adel
07-08-2012, 17:20
اكيد فكرة كويسه بس دا طبعا لاصحاب الحسابات الكبيره
احنا حساباتنا يادوب نتعلم فيها وواحده واحده تكبر بالتزامنا

dodovedo
07-08-2012, 17:38
اخى الكريم
والله انا افضل ان انا ادير حسابى بنفسى
محدش يدرلى حساباتى
تقبل مرورى

ehab
07-08-2012, 19:09
انا قريت بعض الموضوعات عن الماركت بروفيل عن طريق الربح السريع
هو سوق مثل أي سوق اخر تريد ان تشتري منه او تبيع له حيث ان المشاركين في المزايدة

forex4ever
07-16-2012, 11:07
لم اجرب ان اجعل احد ما او شركة ما تتاجر لي في حسابي وبصراحة لا اثق في هذه الشركات مهما كان وضعها او مركزها او حتى اسمها . ثم اني املك الخبرة اللازمة لادارة حسابي بنفسي و لا احتاج لاخد فلماذا اترك حسابي تحت تصرف الاخرين

Mohamed90
07-16-2012, 12:41
السلام عليكم طبعا اخي العزيز طريقة جيدة و مفيدة للجميع سواء المستثمر و المتداول
و هي ممتازة للربح الطرفين و ربح الوقت و قيام باعمال اخرى
تحياتي

salah.bmw
07-16-2012, 14:02
انا عن نفسي لا اثق بأي شخص او بأي شركة وساطة حتى تدير لي حسابي
وبنفس الوقت لا اقبل ان ادير حساب احد مهما كانت الاسباب

ma90do
07-16-2012, 14:11
انا عن نفسي لا اثق بأي شخص او بأي شركة وساطة حتى تدير لي حسابي
وبنفس الوقت لا اقبل ان ادير حساب احد مهما كانت الاسباب

يعني الواحد شغال علي حسابه بالعافيه وضغوط صعب يشتغل في حساب تاني علشان لو خسرنا الحساب هنخسر هذا الصديق معه ويتولد مشاكل بدل المحبه

osama00971
07-16-2012, 15:03
شوفت كتير لكني لا اثق فيهم بصراحة
رغم ان هناك تجارب فاشلة واخرى ناجحة

KOGI
07-16-2012, 18:59
اكيد طبعا شفت العروض ده كتير جداا بس معظمها بتبقى نصب وسرقة لكن لو محتاج فعلا حد يدير حسابك فقدامك الكثير من الحلول
مثلا الاخ جود مان فاتح موضوع ادارة حسابات هنا وده راجل محترم وموثوق فيه جدا
وممكن برضه تخلى موقع زى زولو تريد يشتغلك او حتى خبراء من انستا

mohamed yossef
07-17-2012, 16:20
تلك فكرة ممتازة للعمل ومع احترامى اخى الكريم نود ان نعرف
معلومات اكثر عنك
هل انت شركة ام فرد تعمل لحسابك الخاص ام ماذا؟

khaled zizo
07-21-2012, 16:02
روض بعا كتيرة جدا بالشكل ده فى منها الصادق وفى الكاذب والا معندهمش القدرة على تحقيق الربح وفشله انا شايف ان الحالتين مش كويسين حتى لو الواحد حقق ارباح فهيا مش بمجهوده ومتعلمش اى حاجة الشخص الا هيدير الحساب مش هيدوم اما العلم والخبرة الا هكتسبها ان هيا الا هتدوم ليا وهتنفعنى و ان اجعل احد ما او شركة ما تتاجر لي في حسابي وبصراحة لا اثق في هذه الشركات مهما كان وضعها او مركزها او حتى اسمها . ثم اني املك الخبرة اللازمة لادارة حسابي بنفسي و لا احتاج لاخد فلماذا اترك حسابي تحت تصرف الاخرين

silverfox
07-21-2012, 16:03
المنتدى لا يسمح بادارة الحسابات بعيدا عن نظام البام المخصص لانستا فوركس
للغلق