PDA

View Full Version : استاذنا الغالى اظن فييه مصييييبة وعايز ردك فيها بمنتهى السرعة

heropero
12-01-2012, 13:53
يا غالى دلوقت بقى الحساب اتصفر لاضافة الردود وان يقولى ان اللى هستلمه كذا كذا يوم كذا تمام
المصيبة بقى يا باشا ان ردود شهر 11 بعد ما كانت متراجعة ومحطوطلى رصيدها برضه مش مكتوبلى تحت الا ان القبض هو رصيد الردود بتاعت شهر 10 دة فى الردود اللى انا عاملها والمصيبة الاكبر ان انا ليا بونص ريفيرالز كويس فى شهر 10 وكان مكتوبلى ان هايتدفع يوم كذا وطبعا ما اتدفعش اى حاجة واتشال واتحط مكانه بونص ريفيرالز شهر 11 افهم دى بقى ازاى وافسرها على اساس اييييييه يا استاذنا الغالى ارجو الرد والاهتماملان فعلا احنا جبنا اخرنا خلااااص

ياريت الاعضااااء تفهم كلامى كويس وما الاقيش واحد
داخل يقولى اتشالوا للمراجعة يبقى ما فهمش اى حاجة من اللى قولتها خاااااالص ان من اقدم الاعضاء فى منتديات انستا وعارف كل الانظمة جيدا وعارف ازاى الاكونتات بتتصفر للمراجعة اللى حصل بقى مش عبارة عن مراجعة وللاسف الشديد بالنسبة للردود الشخصية بتوع 11 اتشالوا واتساب المبلغ بتاع 10 زى ما هو
وبالنسبة لبونص الريفيرالز اتشال بونص 10 الكبير واتحطلى بونص 11 القليل يعنى عكس عكااااس فهمتوا كلاااااامى يعنى لو عايزين يشيلوا للمراجعة كان الردود وبونص الريفيرالز يتشال لكن مش واحد يتشال فيه لا11 ويتحط شهر 10 وواحد يتشااال فيه شهر 10 ويتحطلى 11 ياريت الكل يتمعن فى قراءة هذا الامر وانا بعت الرسالة دى لمشرفنا الغالى سمارت ولم يرد ولذلك قررت مشاركتها للجميع

يا استاذ سمارت انا بمجرد ظهور الرسالة الاولى التى تقول ان انا مسجل فى المنتدى الهندى انا فصلت ولغيت حسابى فالهندى والنيجيرى يا فندم
وبرضه الرسالة ماراحتش بل واتغيرت وقالى لم يعد هناك استقبال من هنا انا عارف القواعد كويس بس اللى ما نعرفوش كلنا ان القواعد تتغير بدون وجه انذار وبدون ما المشرفيين بتوعنا يعرفوا اصلا ويعرفونا وياريت تكون فهمت اللى انا قولته انا بقول حاجات حصلت مختلفة جدا هما ما شالوش الاتنين او حسبوا الاتنين لا دول فالردود حسبوا بتاع 10 وفى الريفيرالز حسبوا 11 تم اختيار الاقل فالاثنين ياريت تبقى وصلت المعلومة يا فندم

indomy
12-01-2012, 14:08
مرحبا ياباشا
طبعا فهمنا كلامك كويس
وهنتابع معاك ونشوف اية المشكلة دى لان انا كمان بونص شهر عشرة مشاركات وريفرال لم يتم تحويلة
هنتابع ونشوف اية اللى هيحصل
ويارب يكون كل ظنونا غلط

hisham faqir
12-01-2012, 14:12
لا ان شاء الله غلط شركة انستا شركه عريقه وممتازه بس بيكون في لخبط وفي الاخر هي مش خسرانه حاجه لانو البونص الي بيوضعلك بتاجربو فقط
نقول خير ان شاء الله

Smart
12-01-2012, 15:47
طيب الناس كلها وجهه مشكله بونص شهر 10 بسب تعدد الحسابات
دلوقتى بما ان حضرتك خبره كبيره كما ذكرت ده معناه ان عندك عده حسابات فى المنتديات المختلفه
ياريتك تقراء القواعد التنظيميه لحمله البونص الفقره 8
http://forex-masr.com/showthread.php?6-%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D8%A7%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%85%D9%8A%D 8%A9-%D9%84%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A9-%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%B5-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AF

على فكره انستافوركس وضعت قواعد جديده والمنتدى تابع لشركه
يعنى احنا بنفذ القواعد فقط والشركه هى التى تقرر

ayman.shosha
12-01-2012, 16:22
انا مش هرد عليك واقولك عشان المراجعة
بس هقولك ان الرسالة وصلت للإدارة
وبعد تحويل البونص على الحساب بتاعك فى الشركة
ممكن وقتها تعرف ايه اللى اتخصم وايه اللى بقى

وفى الاخر الحكم على المصداقية يرجع لك
وكلنا نتعامل بنفس الشكل

ahmedelkheder
12-01-2012, 16:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يا اخى ان شاء الله خير انت بس تابع مع المشرف وان شاء الله توصل لحل مناسب يرضيك ويرضيهم

heropero
12-01-2012, 18:09
دلوقتى بما ان حضرتك خبره كبيره كما ذكرت ده معناه ان عندك عده حسابات فى المنتديات المختلفه
http://forex-masr.com/showthread.php?6-%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D8%A7%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%85%D9%8A%D 8%A9-%D9%84%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A9-%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%B5-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%AF

يا استاذ سمارت انا بمجرد ظهور الرسالة الاولى التى تقول ان انا مسجل فى المنتدى الهندى انا فصلت ولغيت حسابى فالهندى والنيجيرى يا فندم
وبرضه الرسالة ماراحتش بل واتغيرت وقالى لم يعد هناك استقبال من هنا انا عارف القواعد كويس بس اللى ما نعرفوش كلنا ان القواعد تتغير بدون وجه انذار وبدون ما المشرفيين بتوعنا يعرفوا اصلا ويعرفونا وياريت تكون فهمت اللى انا قولته انا بقول حاجات حصلت مختلفة جدا هما ما شالوش الاتنين او حسبوا الاتنين لا دول فالردود حسبوا بتاع 10 وفى الريفيرالز حسبوا 11 تم اختيار الاقل فالاثنين ياريت تبقى وصلت المعلومة يا فندم

mrhoda
12-01-2012, 18:12
http://forex-masr.com/showthread.php?6-القواعد-التنظيمية-لحملة-بونص-مقابل-الرد

تغيير القواعد بدون علم الاعضاء فى يوم وليلة مينفعش ياأخ سمارت
الفقرة اللى انت بتقول عليها دى جديدة واول مرة فى حياتى اقرأها انا قرأت القوانين كويس قبل كده ومشوفتش الفقرة دى خالص
لما القانون ينزل ويتنفذ يبقى الاعضاء لازم يبقوا عارفين قبليها بفترة والقانون يتنفذ بداية مع الشهر الجديد
وحضرتك بقالك شهر كامل منتظر رد شركة الفوركس على بونص شهر عشرة وفى الاخر بتقول متوسط البونص بين جميع المنتديات
يعنى انت بتقولى انت هاتاخد نص البونص بتاعك بس والنص تانى مش هاتاخده

heropero
12-01-2012, 18:17
انا مش هرد عليك واقولك عشان المراجعة
بس هقولك ان الرسالة وصلت للإدارة
وبعد تحويل البونص على الحساب بتاعك فى الشركة
ممكن وقتها تعرف ايه اللى اتخصم وايه اللى بقى

وفى الاخر الحكم على المصداقية يرجع لك
وكلنا نتعامل بنفس الشكل

يا استاذ ايمن المصيبة مش كدة دة يا اما يتلغى 10 ردود وبونص ريفيرالز لكن اللى حصل كارثة بكل المقاييس ان هما حسبوا فالردود اختاروا 10 وفى الريفيرالز اختاروا 11 اختاروا الاقل فالاتنين وصلت يا باشا

---------- Post added at 03:17 PM ---------- Previous post was at 03:12 PM ----------

مرحبا ياباشا
طبعا فهمنا كلامك كويس
وهنتابع معاك ونشوف اية المشكلة دى لان انا كمان بونص شهر عشرة مشاركات وريفرال لم يتم تحويلة
هنتابع ونشوف اية اللى هيحصل
ويارب يكون كل ظنونا غلط

يا اندومى دول سابولى بونص الردود بتاعى بتاع 10 الصغير وما حسبوش شهر 11 الكبير وحسبولى بونص ريفيرالز بتاع 11 علشان صغير وشالوا بونص شهر 10 الكبير لاحظ دى عكش عكااااس يعنى اختاروا هنا الشهر الاقل واختاروا هنا الشهر الاقل

HOUSAMMI
12-01-2012, 18:40
بسم الله

انا برضة نفس الحكاية

معا انى حسابى فى المنتدى الهندى

ماتحركش من اربع شهور هو 60 سنت بس

وكمان الحساب مش معملوه اتاش ،،، يعنى انستا مش حاسة بحاجة اصلا

مش عارف ايه الحكاية

بصراحة الكيف طفح

alinader5
12-01-2012, 19:40
لو سمحت اخي سمارت احسابي في المنتدى متصفر وايضا في الانستا فما الذي حصل ارجو منك توضيح الامور وشكرا

heropero
12-02-2012, 05:42
بسم الله

انا برضة نفس الحكاية

معا انى حسابى فى المنتدى الهندى

ماتحركش من اربع شهور هو 60 سنت بس

وكمان الحساب مش معملوه اتاش ،،، يعنى انستا مش حاسة بحاجة اصلا

مش عارف ايه الحكاية

بصراحة الكيف طفح

يا فندم الموضوع عجيب جدا
انا بقول حاجات حصلت مختلفة جدا هما ما شالوش الاتنين او حسبوا الاتنين لا دول فالردود حسبوا بتاع 10 وفى الريفيرالز حسبوا 11 تم اختيار الاقل فالاثنين ياريت تبقى وصلت المعلومة يا فندم

masterdz
12-02-2012, 15:23
لو سمحت اخي سمارت احسابي في المنتدى متصفر وايضا في الانستا فما الذي حصل ارجو منك توضيح

y4x
12-02-2012, 16:42
علية العوض ومنه العوض

mouawia
12-02-2012, 16:50
انا مو عامل حساب غير بهلمنتدى وكل الردود تبعي اتشالت وكتبولي انو لم يتم احتسابها
وكمان كلشي ردود جديدة عم اكتبها من البارحة كاعم تنحسب ابدا
المشكلة اكبر من هيك
البونص التغى مع الاسف وان شالله نكون غلطانين

gouda1969
12-02-2012, 17:05
يا ريت الاخوة المشرفين على المنتدى يعتوصلوا للمشكلة دى ويحلوها داحنا
ما صدقنا لقينا منتدى اوشركة ربحية نثق فيها ولا ايه

hesham1046
12-02-2012, 17:23
نفس المشكلة
بس الاول الشركة كانت بتدفع لحساب واحد لو انت مشترك فى اى منتدى تابع الانستا فوركس بس معرفش هى الشركة لية عملت كدة معا ان الفلوس اللى هى بتدفعها بتترد ليها وزيادة
انا زيك لغيت حسابى فى المنتدى الاجنبى اللى
mt5
الانو بعتلوى رسالة فى ملفى قالو نفس الحساب دة مشترك فى منتدى فا لغيت الاجنبى وقولت خلينى فى المصرى بس لسة ردودى مش بتتحسب

youssef1025
12-02-2012, 17:40
السلام عليكم و رحمة الله اتفضل
http://forex-masr.com/showthread.php...88%D8%AF%D9%89

saleem7744
12-02-2012, 18:38
طبعاً البونص يذهب الى حسابك في انيستا

وهذا مذكور في القواعد لحملة البونص

kingmos4
12-02-2012, 21:44
اتمنى انه يكون هناك تفاعل من الادارة مع مشكلتك اخى الكريم
لاننا كلنا معرضون لتلك المواقف واحنا منضبطين بقوانين المنتدى
حتى لما علمنا بفتح حساب واحد فقط لغينا اى حساب اخر ولم ندخل عليه

heropero
12-02-2012, 22:40
طبعاً البونص يذهب الى حسابك في انيستا

وهذا مذكور في القواعد لحملة البونص

ياريت ايها العضو الكريم ان تقرأ رأس الموضوع الذى كتبته وان تفهمه جيدا وان تدرك الوضع الغريب

heropero
12-04-2012, 01:06
انا خلااااااااااااااص فقدت الامل فى المنتدى العربى ولقد الغيت الان ربط حسابى فالمنتدى العربى وشكرا لكل المشرفين الموجودين
وعليه العوض فى بونص شهر 10 ردود وريفيرالز حتى بونص ردود وريفيرالز شهر 11
مجهودى ضاع انا والريفيرالز بتوعى لمدة شهرين
سلامى لكل الاعضاء
وبكدة يبقى تم الغاء حساباتى فى المنتدى العربى والمنتدى الهندى والمنتدى النيجيرى
فى رعاية الله وحفظه

mery20
01-21-2015, 23:55
سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اانا لسه جديده
هنا يايت المشرفين
يفيدووووك

تقبل مروري