PDA

View Full Version : استراتيجية سلهه ومربحه

elkalaby
11-07-2014, 23:12
استراتيجية فوركس سهلة قويه ومربحه , استراتيجية البارابوليك سار, فريم 15 دقيقه , زوج اليورو دولار

https://www.youtube.com/watch?v=BmlpTeuQfYQ

zarrik
11-08-2014, 01:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الف شكر لك اخي على هذه الاستراتجية
سوف اختبرها ان شاء الله واتمنى ان تكون قوية كما ذكرت مع كل التوفيق للجميع

ProForex
11-08-2014, 12:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور أخي الكريم على الاستراتيجية الجيدة أن شاء الله وبركاته سوف اجربها وبالتوفيق للجميع

gehad87
11-08-2014, 12:33
الكلام ده كان زمان دلوئتي اساسا انت ما تعرفش السوق ممكن يفاجئك بإيه
واللي اكتشفته حتى الاسكالبينج مش في كل الاوقات ممكن يكون منقذ
بالعكس ده ممكن يدمر الحساب
دلوئتي لازم تدرس اساسي وفني الاتنين مع بعض وتشتغل بيهم

amermazzen
11-08-2014, 12:58
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم مشكور أخي الكريم على الاستراتيجية الجيدة أن شاء الله وبركاته سوف اجربها أوالا في الحساب التجريبيي الذي يبقة باوابة التاجر في اتعلم الجيجد وةكسب الخبرة التي ستاعد في المتاجرة الحقيقية.

YMTMAX
09-24-2015, 02:51
*

درس جميل ومعلومات مفيدة وقيمة ..

مشكور يا أخي الفاضل على هذا الأبداع

ونرجو أن نرى المزيد من هذه المواضيع

كي يستفيد منها الجميع ..

*

محمد السيد
09-24-2015, 11:06
نشكرك استاذنا الفاضل على هذه الاستراتيجية الممتازة .. و نخطرك انه جاري تسجيلها لعمل
باك تيست لها للتحقق مما اذا كان من الممكن ان نضيفها الى الاستراتيجيات التي نعمل عليها من عدمه ..

snnaky
11-16-2016, 00:40
مشكور على الموضوع بتاعك بس اسمحلى انا من الناس اللى جربت كتير واشتغلت فى الأصعب انما المؤشرات دى شغلة اللى ميعرفش التحليل ولا يعرف يستفيد من ادوات تانية او معندوش فكرة بأدوات اخرى واى استراتيجية اساسها مؤشرات اعرف انها فاشلة فاشة فاشلة واسبابالفشل انك حتبنى استراتيجية دخولك وخروجك على مؤشرات هى فى الأساس بتغير نفسها وتعيد رسم نفسها مرة اخرى يعنى مضللة وكمان تابعة للسعر

tazi larbi
11-16-2016, 00:48
السلام عليكم شكرا لك اخي ومؤشر الباربوليك سارل جيد لكنه مثل الماكد يعطي اشارات دخول متاخرة فلا تظهر النقاط فوق او تحت الشموع حتى يحدد الاتجاه جيدا لكن للامانه فان اشارته صادقه لانها تظهر مع الميل الحقيقي للسوق شكرا لك اتمنى لكم النجاح والله الموفق

mohamedsonbol
11-16-2016, 08:25
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لك جزيل الشكر علي هذا المجهود الرائع فسوف استفاد من هذا الخبر
و تقبل مروري

ebn masr
11-16-2016, 14:26
والله اتمنا من الله انها تكون فعلا مربحة ومطبقة بشكل كويس ومظبوط وبارك الله لك لو كانت فعلا بالشكل دة وتقبل دائما مرورى والسلام عليكم

adamarwan
11-16-2016, 15:19
موفق اخى اخى الغالى فى العديد من الخطط التى ممكن ان تعمد عليها
فى ان تتدب وكدالك فى ان تعلم لدى ما عليك الى ان تتمكن من ان تتقن
الامر
وحظ سعيد

doaa sary
11-17-2016, 17:08
اولا بشكرك جداا ع الفيديو الجميل
وف انتظار جديدك
ثانيا انا اعرف الاستراتيجية دى وجربتها فترة والاسكالبنج جميل وسهل بس عايز حد يرضى بالقليل صفقتين تلاتة وخلاص مش يفضل طول اليوم شغال عليها ومينمش