PDA

View Full Version : مساعده من أصحاب الخبرة

Pages : [1] 2

eng_medhat
11-11-2014, 14:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كنت عامل حساب فى شركة انستافوركس ورابطة بالمنتدى وكان بيصلنى علية البونص وكمان سحبت منه ارباح
ولكن وللاسف من سوء استخدام ليا بالمنتدى تم غلق حسابى فى المنتدى مع العلم ان حسابى فى الشركة (انستافوركس) مازال يعمل
انا حاليا عملت حساب جديد فى المنتدى ومش عارف هل لو ربطته بحسابى القديم فى انستافوركس سيتم ارسال البونص ام لابد من عمل حساب جديد فى انستافوركس وربطه بهذا الحساب

ynwa1892
11-19-2014, 13:57
السلام اخي حتى انا حدث لي نفس المشكل وسالت اهل الخبرة وقالوا لي يجب ان تفتح حساب ثاني في الشركة وتربطه بالحساب الجديد في المنتدى
وفقك الله

ahmed mahmoud abdelhady
11-19-2014, 14:09
السلام عليكم ورحمة تالله وبركاته
بعد التحيه اخى الفااااضل
اعتقد انه مش هيتربط لان كل حساب فى انستا بتربط بحسااب واحد فقط فى الفووركس
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري ...♫

lounisy
11-19-2014, 14:13
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخواني الاعضاء جميعا
اعتقد اخي انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين
وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس واتمنى ان تدير امورك بشكل افضل مستقبلا وحظ موفق للجميع

ahmed_com
11-19-2014, 14:40
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اهلا بكم اعضاء النتدى

اضن انه يمكنك ذلك بعد مرور شهرين من ربط الاحساب الاول

شكرا جزيلا موضوع جميل جدا تبارك الله
السلام عليكم

ilyes chaieb
11-19-2014, 19:11
للاسف اخى الكريم لا يمكن ربط الحساب القديم
عليك بفتح حساب جديد حتى ان البرنامج سيرفض عملية الربط تلقائيا و ستظهر لك رسالة تفيدك بان الحساب مربوط من قبل
بالتوفيق

محمد السيد محمد
11-19-2014, 19:21
كنت عامل حساب فى شركة انستافوركس ورابطة بالمنتدى وكان بيصلنى علية البونص وكمان سحبت منه ارباح
ولكن وللاسف من سوء استخدام ليا بالمنتدى تم غلق حسابى فى المنتدى مع العلم ان حسابى فى الشركة (انستافوركس) مازال يعمل
انا حاليا عملت حساب جديد فى المنتدى ومش عارف هل لو ربطته بحسابى القديم فى انستافوركس سيتم ارسال البونص ام لابد من عمل حساب جديد فى انستافوركس وربطه بهذا الحساب

والله انا ارى ان هذه مشكلة حقيقية ..وارى كذلك انه لن يفيدك في حلها الا مناقشتك للدعم الفني بالمنتدي لذا فانني احيلك عليهم ..وارجو منك رجاء خاص.. اذا وصلت – ان شاء الله تعالى –الى حل فيها ان تكتب لنا موضوعا يفيد ما وصلت اليه

عبدالقادر محمد
11-21-2014, 23:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد
اعتقد اخي انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين
وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس واتمنى ان تدير امورك بشكل افضل مستقبلا وحظ موفق للجميع
ولكن ارجو الاستفسار من مشرفين المنتدى الكرام

a7med84
11-22-2014, 00:01
ممكن تربطه اخى الكريم بس مش عارف ممكن تسأل

الاداره علشان ممكن يتم حظرك مره اخرى بسبب الاي بي

adil17
11-22-2014, 00:09
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم

ihab331
11-22-2014, 09:44
أخي الكريم قم بمراسلة مشرفين المنتدى وراح تلقى عندهم أفضل جواب أن شاء الله
أرجوا أن أكون قد افدتك وتقبل مني أطيب التحيات و التمنيات بالنجاح وشكرا

amermazzen
11-22-2014, 12:20
السلام عليكم ورحمة الله بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء الفترة المحددة في الشركةالمهم لابد منا لتعلم الجيد في الفوركس وكسب الخبرة الكافية أولا قبل المتاجرة الحقيقية لأن التعلم الجيد في الفوركس اساس النجح خاصة عن طريق الحساب التجريبي.

egyptian200100
11-22-2014, 12:53
بسم الله الرحمن الرحيم
اخى الكريم
لا اعتقد ان بعملك حساب جديد فى المنتدى يجبرك بعمل حساب جديد فى شركة انستا
بدل الحساب اتربط صح وجه بللون الاخضر فى حساب المنتدى كدا يبقا تمام

mela
11-22-2014, 14:53

ghiles
11-22-2014, 14:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.يا اخي الكريم الله معك لان هذا مؤلم لذا قمت بالقيام ببونص كبير
وقاموا باغلاقه .واتمنى ان اعرف مذا فعلت لكي وقف الحساب.

mida2014
11-22-2014, 15:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انصحك اخي بفتح حساب جديد في شركة انيستا وربطه بالمنتدى مع عضوية جيدة لك هكدا سوف يحل المشكل الخاص بك
تقبل مروري اخي الكريم

abdelhak redouane
11-22-2014, 15:40
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الاستفسار ان سوء استخدام الحساب من شانه ان يوقعك في المحضور وهو الغاء الحساب حوال ان تربطه بحسابك على انستا وان لم تستطه ماعليك الا الاتصال بالخبراء الفنييين القائمين على المنتدى
بالتوفيق للجميع

lyes1977
11-22-2014, 15:50
اهلا وسهلا بك اخي الكريم في المنتدى الكريم والله انا اعتقد انه من الافضل فتح حساب جديد وربطه بالمنتدى والعمل من جديد وحسابك القديم اذا كان مازال فيه الرصيد فبامكانك استغلاله طبعا والمتاجرة به كما يمكنك استعمال الحسابين على منصة واحدة ،بالتوفيق اخي الكريم

eng_medhat
11-22-2014, 16:24
شكرا لكل الاعضاء الكرام الذين قاموا بالرد على موضوعى تحياتى للجميع وللسادة المشرفين ولقد قررت فى النهاية ان افتح حساب جديد واربطه فى حسابى بالمنتدى

مصطفى حمدان
11-23-2014, 21:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بصراحة اخى الفاضل مش هاقدر افيدك فى هذا الموضوع ولكن اتمنى ان يفيدك الاخوة اصحاب الخبرة فى المنتدى بالاجابة على استفسارك والله الموفق

karam22
11-23-2014, 21:55
اي مشكلة تحدث في اي حساب تؤدي الي اغلاق الحساب
تنسي الحساب دا فورا وتعمل حساب جديد عشان تكسب الوقت........................................ ..

downlaod4
11-24-2014, 00:34

esshazly
11-25-2014, 02:05
السلام عليكم ... انت ممكن تسال حد من ادارة المنتدي او العضو المنتدب من شركة انستا وتشوف اية الموضوع بس اظن ان الحساب القديم ينفع ما دام شغال... بالتوفيق ان شاء الله اتمني لك البركة في الدنيا والاخرة

kimo.san
11-25-2014, 04:04
ربنا معاك وانشاء اله تكون استفدت من تجربتك الخاطئه دى ولك لكالتحيه والشكر وبالتوفيق انشاء اله اخى الكريم فى الحساب الجديد الى ياريت يبقا حساب فعلا مهم وتقدر تتضصلح اخطائك فيه شكرا لك

wallo
11-25-2014, 11:10
عليك بفتح حساب جديد حتى ان البرنامج سيرفض عملية الربط تلقائيا و ستظهر لك رسالة تفيدك بان الحساب مربوط من قبل
بالتوفيق

letasena
11-25-2014, 11:12
كله بيتربك بحساب واحد فقط بس ولا يغلق حساب الا اذا تعديت احد القواعد الموجودة بالمنتدى تمام كز فى الفوركس وتعلم كيفيه الربح وتحقيق ما تتمنا من خلال االمنتدجى المميز والرائع الذى يتيح فكر ومجال للربح من خلال البونص

ام زياد
11-25-2014, 11:22
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اخى الكريم الفاضل اعتقد اخي انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين

doola2020
11-25-2014, 19:36
هو مش هينفع اساسا انك تربط نفس الحساب بحسابك في منتدي فوركس العرب لانه مرتبط لك بحساب أخر فكدة كدة لازم هتعمل حساب جديد في انستا وتربطه بالمنتدي

hichamhiya
11-25-2014, 20:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أعزائي اخواني أخواتي الكرام
لي الشرف أن أكون عضوا جديدا معكم في هدا المنتدى الرائع والشيق والدي يحتوي على الكثير من المعلومات التي تفيدنا جميعا
وأشكرك أخي الكريم على موضوعك الرائع هدا .كما أشكر الأصدقاء المشركين بتعليقاتهم وبافاداتهم لنا
وشكرا

toutou1
11-28-2014, 10:04

toutou1
11-29-2014, 21:48
تنسي الحساب دا فورا وتعمل حساب جديد عشان تكسب الوقت..

mokhtarss
11-29-2014, 22:35
صراحة الله يعينك لابد من فتح حساب اخر في الشركة
سوف اقول لك لمادا لانك بعدما انغلق حسابك ف المنتدى اكيد كنت واضح رقم الحساب يعني رابط به
يعني انتهى امره

ibrahim forex
11-29-2014, 22:59
بسم الله الرحمن الرحيم
بالتوفيق الدائم ان شاء الله

ايمان الباز
12-10-2014, 19:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بك وبكل الاعضاء في المنتدي كيف اخباركم
لا حضرتك انت هتعمل حساب جديد وتربطه
وبالتوفيق للجميع في المنتدي ان شاء الله

sharshabil
12-10-2014, 20:58
اعتقد انه من الغير ممكن ان تربط حساب مربوط في حساب قديم ولو تم اغلالقه
لكن حاول يااخي ان تم لاباس و ان لم يتم افتح حساب جديد و قم بتفعيله ..

فاتن حسين
12-10-2014, 21:16
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لا يلزم ان تعمل حساب جديد ويمكنك ان تربط الحساب فى المنتدا بحسابك فى اونستا مباشرتا

benchou-ahfd
12-11-2014, 01:43
هو من ناحية المبدأ انت معاقب اي لا يمكن ربط حسابك مع حسابك الجديد في المنتدى و لكن وعلى ما اعتقد ليس يقينا انه بامكانك ربط الحساب الجديد و لكن بعد فترة من الزمن هذا حدث مع زميل لي و ان لم تفلح افتح حسابين جديدين فالامر بسيط جدا

ghiles
12-11-2014, 01:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته يا احي الكريم والعزيز انا شخصيا اضن لا يمكنك ذلك
لان الحساب القديم مفتوح وحده والحساب الجديد وحده ايضا

mousa67
12-11-2014, 02:00
كله بيتربك بحساب واحد فقط بس ولا يغلق حساب الا اذا تعديت احد القواعد الموجودة بالمنتدى تمام كز فى الفوركس وتعلم كيفيه الربح وتحقيق ما تتمنا من خلال االمنتدجى المميز والرائع الذى يتيح فكر ومجال للربح من خلال البونص

chouai
12-13-2014, 14:37

boulafrah
12-15-2014, 21:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم

chouai
12-21-2014, 22:12
السلام اخي حتى انا حدث لي نفس المشكل وسالت اهل الخبرة وقالوا لي يجب ان تفتح حساب ثاني في الشركة وتربطه بالحساب الجديد في المنتدى
وفقك الله

saleh athamneh
12-21-2014, 22:16
ربنا معاك وانشاء اله تكون استفدت من تجربتك الخاطئه دى ولك لكالتحيه والشكر وبالتوفيق انشاء اله اخى الكريم فى الحساب الجديد الى ياريت يبقا حساب فعلا مهم وتقدر تتضصلح اخطائك فيه
والله ولي التوفيق

said32
12-22-2014, 00:35
انا اسف ان الست من اصحاب الخبقهر اخى الكريم انا شاف ان الموضوع دا مفيد جدا بشكل كبير شكرا كل اخى اكلرمي على املوضوع المهم دا
شكرا لك وباتلوفيق

tawfik200
12-22-2014, 00:38
سلام عليكم ورحمة الله وبراكته اخواني الاعزاء اتمنى ان تكونوا بالف خير اخي العزيز انا حدث لي نفس المشكل وسالت اهل الخبرة لان كل حساب فى انستا بتربط بحسآب واحد و شكرا

hossam56
12-22-2014, 04:05
انا لو فى ايدى انى اساعدك اخى اكلريم كنت ساعدك بسو الهل مش عراف اساعدك ببدرجه كبيهر شكرا لك
التوفيق
شكرا لك اخى اكلريم

Mohamed Morsy
12-22-2014, 17:14
اخى الكريم الفاضل اعتقد اخي انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحسـاب شركة انستا مجددا لكن اظن
بعد انقضاء شهرين وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس واتمنى ان تدير امورك بشكل افضل مستقبلا وحظ موفق للجميع
تحياتي ...

mida2014
12-22-2014, 18:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي افتح حساب جديد واربطه مع المنتدى اخي وان شاء الله ستستلم البونص
تقبل مروري اخي الكريم

mousa67
12-22-2014, 18:51
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اخى الكريم الفاضل اعتقد اخي انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين

snnaky
12-27-2014, 16:44

لا يا اخى لا يمكنة ربطة بحساب المنتدى مرة اخرى ويظل على نفس رقم الحساب القديم المربوط بة وحسابة القديم يظل كما هو ولا يمكن ربطة بأى منتدى اخر ولا يفيد سوى فى حالة واحد وهى ان يقوم بالايداع فية واستخدامة كحساب عادى لمتاجرة اما غير ذلك فلا يوجد حل

DANDOUNE
12-27-2014, 22:03
بعد التحيه اخى الفااااضل
اعتقد انه مش هيتربط لان كل حساب
فى انستا بتربط بحسااب واحد فقط فى الفووركس
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري ...♫

Ahmed2020eg
12-27-2014, 23:57
وفقك الله

sayed55q
12-28-2014, 21:19
تنسي الحساب دا فورا وتعمل حساب جديد عشان تكسب الوقت..

Ahmed2020eg
12-28-2014, 23:03
وفقك الله

bilalqhse
12-29-2014, 22:29
انت ممكن تسال حد من ادارة المنتدي او العضو المنتدب من شركة انستا وتشوف اية الموضوع بس اظن ان الحساب القديم ينفع ما دام شغال... بالتوفيق ان شاء الله اتمني لك البركة في الدنيا والاخرة

The King Algeria
12-29-2014, 22:30
السلام عليكم اخي الكريم عليك بفتح حساب اخر في انستا فوركس و غلق الحساب القديم ايضا ياعزيزي
حتى تستفيد من البونص و يمكنك التداول عليه بحرية تامة و بدون قيود ايضا بالتوفيق لك ياعزيزي

Doodysamsom
12-29-2014, 22:56
وعليكم السلام ورحمة الله..
اعتقد لا زانك لازم تربط الحساب الجديد اللى عملتة بانستا فو ركس علشان البونص يوصلك علية كل اول شهر. باذن الله..

mida2014
12-29-2014, 23:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اضن اخي لامشطلة اربط حسابك عادي وسيصلك البونص بشكل عادي لان الحساب جيد
تقبل مروري اخي الكريم

sharshabil
12-30-2014, 01:43
انت ممكن ات تفك الربط و تربطه تانية بتالمنتجى الحساب الجديد لكن
ان لم تستطع فك الربط ممكن ات تعمل جستاب اخر اعتقد

فوركسوريا
12-30-2014, 02:12
اهلا بكم اعضاء النتدى
اضن انه يمكنك ذلك بعد مرور شهرين من ربط الاحساب الاول
شكرا جزيلا موضوع جميل جدا تبارك الله
السلام عليكم

mayadaxx
12-30-2014, 03:35
اعتقد اخى الكريم ان الشموعا لمهمه دادى اخى الكريم لزام نقددرن حققها اخى الكيم بشكل كبير ف باتلوفيق لك اخى الكريم وتقبلت حياتى لك
شكرالك اخى الكريم
باتلوفيق

yasmenyy
12-30-2014, 17:07
تنسي الحساب دا فورا وتعمل حساب جديد عشان تكسب الوقت

remas
12-30-2014, 17:08
شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى االاخوه الاعضاء فى المنتدى
شوف انحك انك تفتح حساب تانى وتربطه بالمنتدى وتكمل عادى طالما انت بتقدر تحقق ربح من الشركه

katagoroumma
12-30-2014, 17:41
السلام عليكم
هو مش هينفع اساسا انك تربط نفس الحساب بحسابك في
منتدي فوركس العرب لانه مرتبط لك بحساب أخر فكدة
كدة لازم هتعمل حساب جديد في انستا وتربطه بالمنتدي
بالتوفيق للجميع
شكرا

nahas mohammed
12-30-2014, 17:42
افتح حساب جديد فقط و يكون خير ان شاء الله اخي الكرم و تستطيع البدا من جديد في التداول و يمكن الربط حساب مع شيء اخر مثل الشركة نفسها و المنتدى

zezoes
12-30-2014, 21:33
انا اسف اخى الكرمي لزام انى اقدر احقق الكثير اخى لكرمي من الموضوع المه ماد اخى الكرمي وان المساعده دى هتجى من اهل الخبهر اخى الكريم
شكرالك

sawsan5a
01-04-2015, 19:18
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

FullyActive
01-04-2015, 19:37
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

يا اخى انت كدة سوف يتم حظرك بالمنتدى بكل مكان تحط نفس الرد... (انك جديد بالمجال ومش هتقدر تفيد الناس)
حبيت احذرك بس عشان تأخذ بالك

roar
01-05-2015, 19:48

chouai
01-09-2015, 20:20
اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم

Yamen123
01-17-2015, 16:35

dolaxx123
01-17-2015, 17:46
لازم نعرف اللرد اخى الكريم علشان الكل يستغاد بشكل كبير ف باتلفويق لك وقتبلت حياتى لك اخى اكلريم تقبل تحياتى لك اخى اكلريم
شكرالك وتقبلت حياىت لك

nomynas
01-17-2015, 17:49
كان يجب عليك مراسلة الدعم و سيفيدونك أكثر فربما يجب أن تفتح حساب جديد و تربطه بحسابك بحسابك بالمنتدى ربما هذا ما يجب أن تفعله ولكي يرتاح بالك ما عليك سوى مراسلة الدعم

ansaldo
01-17-2015, 23:24
لي الشرف أن أكون عضوا جديدا معكم في هدا المنتدى الرائع والشيق والدي يحتوي على الكثير من المعلومات التي تفيدنا جميعا
وأشكرك أخي الكريم على موضوعك الرائع هدا .كما أشكر الأصدقاء المشركين بتعليقاتهم وبافاداتهم لنا

mesteraden
01-26-2015, 15:10
أخي الكريم إذا كان حسابك للتداول في شركة إنستا تعمل بشكل طبيعي أعتقد لايوجد مشكلة إذا ربطته بعضويتك الجديده في المنتدى العرب ولكن اذا كان حسابك التداول مربوط بعضويتك القديمه المحظوره اعتقد في هذه الحاله لاتستطيع ان تربط حسابك التداول بعضويتك الجديده في المنتدى واتمنى لك التوفيق

samyarr
01-26-2015, 15:35
اخواني الاعضاء جميعا
كل الود والتقدير
دمت برضى من الرح ــمن
لك خالص احترامي وتقديري

بالتوفيق

ahmos785
01-26-2015, 15:49
اخي الكريم عليك ان تخاطب ادارة ادعم الفني حتي يلغوا ارتباط الحساب القديم بحسابك في الفوركس ثم تربط الساب الجديد بعد ذلك وتقبل مروري وبالتوفيق

payza
01-26-2015, 20:31
هو طبعا لازم يا جميل تتبع التعليمات في المنتدي عشان البونص وكدا وان شاء الله لا تقلق هتاخد كل البونص بدقة وتفصيل كل اول شهر والله الموفق ياا خي ..............

nagwann
01-27-2015, 09:13
أهلا وسهلا بحضرتك نورت المنتدى وعالم الفوريكس
نصيحتى لحضرتك أنك تتصل بالدعم الفنى او احد المشرفين على
المنتدى واستعلم منهم لأنهم اهل الخبرة

mons
01-28-2015, 22:37
أعتقد يااخي الكريم مافي مشكلة اذا ربطت حسابك القديم بشركة انستا بعضويتك الجديده بالمنتدى ولكن اعتقد من الأفضل ان تفتح حساب جديد للتداول وتربطه بعضويتك الجديده بالمنتدى لكي تتجنب اي مشكلة في المستقبل مع الشركة وتقبل مروري

mostaffaq
01-31-2015, 17:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم شكرا لك تقبل مرورى بالتوفيق فى عالم الفوركس تسلم اخى الكريم شكرا لك

salichou
01-31-2015, 22:33
انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين
وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس واتمنى ان تدير امورك بشكل افضل

حنين القصاص
01-31-2015, 22:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكرك اخي الفاضل على هذا السؤال اتمنى منك ان تقوم بفتح حساب جديد على الشركه وربطه بحسابك اتمنى لك النجاح تقبل مروري

ahmedmano
02-25-2015, 00:51
اخي الكريم السلام عليكم
يمكنك ان تسال احد المسولين
عن ذلك حيث انني لم يقابلني
شيئا كهذا من قبل بعض الردود
السابقه تقول انه ممكن و البعض
الاخر يقول و الفيصل هنا هي الاداره
تقبل مروري

مامون سباعنة
02-25-2015, 02:04
تحية طيبة أخي الكريم وبعد:
اشكرك اخي العزيز على مرورك الرائع واشكرك على طرح تجربتك .. اسال الله ان لا تتكرر معك هذه المشكلة اخي
واتمنى لك دوام التوفيق والنجاح انت وكل اعضاء المنتدى
تحياتي للجميع

David Mounir
02-25-2015, 02:05
.............................السلام عليكم...................................
.......................شكرا على موضوعك................................
الشركة دائما ممتازة
.........................استودعكم الله......................................
:)

فوركسوريا
02-26-2015, 15:20
شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى االاخوه الاعضاء فى المنتدى
شوف انحك انك تفتح حساب تانى وتربطه بالمنتدى وتكمل عادى طالما انت بتقدر تحقق ربح من الشركه

rahim8
02-26-2015, 17:15
طبعا اليأس موجود فى الفوركس لكن يحتاج الى تجنب ونظرة تأملية والتعلم من الخسارة وننظر الى الجانب المشرق حتى نتجنبه
بالتوفيق للجميع

m7md14
02-27-2015, 21:07
عليك بفتح حساب جديد حتى ان البرنامج سيرفض عملية الربط تلقائيا ... بالتوفيق للجميع ان شاء الله

kokou
03-03-2015, 11:09
تنسي الحساب دا فورا وتعمل حساب جديد عشان تكسب الوقت.

sherry mohamed
03-03-2015, 15:02
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني

---------- Post added at 12:02 PM ---------- Previous post was at 11:59 AM ----------

shaymaa
03-04-2015, 04:42
بعد مرور شهرين على حد علمى من الممكن ان تربط حسابك الجديد بالموقع ولاتحزن كلنا صارت معنا هذه المشكله لان بكل بدايه لا يوجد خبره كافيه عليك باداره القوانين للموقع حتى لا تحدث مره ثانيه

user_66
03-04-2015, 17:32
اهلا بيك معانا اخى الفاضل
نورت عالم الفوركس بوجودك معانا
بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين
وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس
بالتوفيق لك وللجميع

shaymaa
03-04-2015, 20:28
اخى المحترم لابد من فتح حساب جديد
لانه هيرفض العمليه لانه مرتبط بحساب واحد فقط لا يجوز هذا على حد علمى ومن الممكن بعد شهرين
وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس واتمنى لك النجاح والتوفيق

---------- Post added at 05:28 PM ---------- Previous post was at 05:27 PM ----------

إدارة رأس المال هو مجموعة من القواعد والتقنيات المحددة من أجل تقليل المخاطر وزيادة الأرباح.
المخاطر هى المبلغ الأقصى من رأس المال والتي سوف يتم فقدانه حتى يتم اتخاذ قرار بشأن اغلاق صفقة مفتوحة غير مربحة. على هذا النحو ، فإن المخاطر هى الفرق بين سعر الافتتاح لصفقة وسعر وقف الخسائر لها أو نتيجة الصفقة مضروباً فى حجم الصفقة.

haytham_mhmd
03-04-2015, 20:29
راسسل الدعم الفني للشكره ووجه لهم هذا السؤال
او يمكنك مراسله مراقبي او مشرفي المنتدي واسالهم
او يمكنك فتح موضوع في القسم الاداري وسيجيب لعيك المشرفين سريعا

user_18
03-04-2015, 20:31
يجب ان تفتح حساب ثاني في الشركة وتربطه بالحساب الجديد في المنتدى
وفقك الله
بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين
ولكن ارجو الاستفسار من مشرفين المنتدى

بسمه
03-04-2015, 20:34
لا اعتقد عليك بربط الحساب الجديد بمفرده وهذا بسبب حفظ البينات فكل منهم له بيناته الخاصه اما القديم فيمكن ان تسال احد من المشرفين هل يمكن ان تستفيد ب فلمستقبل ام لا

sharshabil
03-04-2015, 22:48
كنت اعتقد انه في حالة تم ايقاف العضوية
في المنتدى يتم غلقها ايضا في انستا فوركس هذا ما يحدث عاة في حالتك لا اعرف حقية انت جرب اربطه في حساب اخر من المنتدى

kokou
03-10-2015, 13:02

Waleed ahmed
03-12-2015, 12:05
سعر اى عملة بيتحدد لما نقارنها بعملات تانية زى الجنية امصرى مثلا بنقول الجنية ارتفع او انخفض
لما نقارنة بالدولر الامريكى او باسعار الدهب عالميا يعنى منحددش قيمتة لوحدة لازم بمقارنة

RomanyMoreed
03-14-2015, 14:03
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

شوف اخي الكريم جرب تربط حساب المنتدي بحساب التداول ولو تم الربط بنجاح كدة هيوصلك البونص علية عادي

1 million
03-19-2015, 19:10
نعم أعتقد أنه من الممكن أن تقوم بربط حسابك بالمنتدى بحساب انستا فوركس
المهم أن يمر شهرين بين ربط الحسابين القديم و الجديد

الاصيل
03-19-2015, 19:12
الافضل وتجنبا للمشاكل فتح حساب جديد فى الشركه وربطه بحسابك الجديد فى المنتدى
واذا كان حسابك القديم يعمل وحققت ارباح هذا معناه ان عندك رصيد وممكن تشتغل عليه وتحقق ربح كما ذكرت
بالتوفيق للجميع

FullyActive
03-19-2015, 19:20
لا اعتقد انك لازم تفتح حساب جديدة فى الشركة مثل المنتدى
لان الحساب انستا مربوط فى العضوية المغلقة بالمنتدى ولا يمكن ربطه بالعضوية الجديدة

ahmedibrahim258259
03-23-2015, 20:53
بسم الله الرحمن الرحيم موش ينفع انك ترتبط الحساب بالمنتدي لانه اصلا مربوط انا كان عندي نفس المشكلة ولما جيت اربطه بالمنتدي رفض فعملت حساب جديد
تقبل مروري

Schams
03-23-2015, 20:54
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الهام الذي استفدت منه شخصيا
من خلال الموضوع الهام و من خلال الردود المهمة ايضا
لذ انتظر المزيد من المواضيع المفيد
تحياتي لك و تقبل مروري

kachary
03-23-2015, 20:55
اخي الكريم ادا تم غلق حسابك لسابق فهدا يعني انه تم فصله عن الحساب
الاخر لدا فقط قم بربط الجديد واتبع القوانين هده المرة

Abdelhedi
03-23-2015, 21:12
باسم الله الرحمان الرحيم و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين اما بعد السلام عليكم و رحمة الله و بركاته :
انا ايضا من المبتدئين عليك بسئال اصحاب الخبرة و الله مستعان و السلام

deyaa24
03-23-2015, 22:17
انت مطلوب منك انك ترابط مابين الحساب
وايضا المنتدى ويجب انه يكو فية رابط على الحساب القديم لكى تحصل على الربح

Wassa04
03-23-2015, 22:23
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي الكريم للاسف بتحتاج فتح حساب
جديد في انستا بالتوفيق لك و للجميع تقبل مروري

ayman nasr
03-23-2015, 22:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اعتقد اخى الفاضل
مش هينفع ترجع حسابك القديم اعمل حساب اخر واربط حسابك بشركة انستا
واتمنالك التوفيق والنجاح

FullyActive
04-10-2015, 19:03
اخى لازم تفتح حساب جديدة فى انستا وربطه مع عضويتك الجديدة فى المنتدى
لان الحساب القديمة مربوط فى العضوية القديمة اللى تم اغلاقها ولا يمكن حذفه منها

ppttss
04-10-2015, 19:05
ممكن ان تسال الدغم او مشرف المنتدى عن تلك

الخاصية او مشكلتك بهذا يمكن ان يساعدك ويفيدك جدا جدا

يجب ان تعرف هذا لو انت تقدر ان تعرف بان تلك هتتحل لك

karimtutto
04-10-2015, 19:57
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم جزاك الله خيرا على مشاركتك معا اما بعد

hasback
04-10-2015, 20:07
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته واهلا بك اخي الكريم وبالنسبة لهذا الامر من الافضل ان تفتح حساب جديد مع انستا من صفحتك الشخصية بانستا يعني لن تحتاج لرفع الوثائق من جديد وانما يكون من جملة حساباتك مثله مثل الحساب الاول واربط به المنتدى وان شاء الله خير

tiger2015
04-10-2015, 20:14
بعد عدم ارسال البونص لك في الحساب الاول بسبب انتهاك القواعد كما تحدثت عملت انت حساب اخر بالمنتدى صحيح وتقول انك تريد ربط حساب الشركة انتسا الخاص بك لانه ما زال يعمل كلامك صحيح وتستطيع الربط ولكن قبل ذلك حسسابك القديم لازم تفوت على الملف الشخصي وتلغي الربط لحساب انستا الخاص بك وبذلك كل شيء تمام اما لو ما لغيته وعملت حساب تاني وربطت نغس الحساب الذي لا زال مرتبطا بالحساب القديم لن يتم ارسال البونص وسوف تصف بالغش

Eslam1
04-11-2015, 20:10
فظنى فيك ياسندى جميل
اكتب ايه من القرآن الكريم يرتاح لها قلبك لسماعها
وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم

---------- Post added 04-11-2015 at 05:10 PM ---------- Previous post was 04-10-2015 at 07:17 PM ----------

أحباب رسول الله صلوا على النبي
"إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا" .

sherry mohamed
04-19-2015, 12:19
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري

بسمه
04-24-2015, 05:43
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركااااااااته ......
مخاطر التداول على الإنترنت
هناك مخاطر مرتبطة باستخدام الإنترنت للتداول، بما في ذلك التنفيذ، فعلى سبيل المثال، فشل الأجهزة والبرمجيات، والاتصال بشبكة الانترنت. منذ أن **cm لا تتحكم في قوة الإشارات أو استقبالها أو توجيهها عبر الإنترنت، فتكوين المعدات الخاصة بك مسؤوليتك، لا يمكننا أن تكون مسؤولين عن فشل الاتصالات، تشوهات أو التأخير عند التداول عبر الإنترنت. **cm توظف أنظمة النسخ الاحتياطي وخطط الطوارئ للتقليل من إمكانية فشل النظام، والذي يتضمن السماح للعملاء التداول عبر الهاتف.
شكرا لكم جزيل الشكر .....واتمنى ان تنال اعجابكم...
هل توافقون هذا الرأى أم لا ....

mesteraden
05-01-2015, 14:59
أخي الكريم أعتقد لايوجد مشكلة اذا ربطت حسابك القديم بشركة انستا بعضويتك الجديده بالمنتدى ولكن اعتقد من الأفضل ان تفتح حساب جديد للتداول وتربطه بعضويتك الجديده بالمنتدى لكي تتجنب اي مشكلة في المستقبل مع الشركة وتقبل مروري أخي الكريم

abdougagi
05-04-2015, 00:21
لا عليك يا اخي يمكنك فتح حساب جديد في المنتدى و ربطه بحسابك الحالي
في شركة انستا و حاول ان تحافظ عليه قدر الامكان و ذلك بعدم القيان بمخالفات
اتمنى لك التوفيق

hamdochi
05-04-2015, 12:43
اشكرك اخى الكريم على هدا الموضوع واعتقد انه ممكن تسال حد من ادارة المنتدي او العضو المنتدب من شركة انستا وتشوف اية الموضوع بس اظن ان الحساب القديم ينفع ما دام شغال بالتوفيق ان شاء الله اتمني لك البركة في الدنيا والاخرة تقبل مروري و احترامي الكبيرين

fadiarab
05-04-2015, 23:08
واذا كان حسابك القديم يعمل وحققت ارباح هذا معناه ان عندك رصيد وممكن تشتغل عليه وتحقق ربح كما ذكرت بتحتاج فتح حساب
جديد في انستا بالتوفيق لك و للجميع تقبل مروري
بالتوفيق للجميع

mesteraden
05-05-2015, 00:39
اخي الكريم لن تستطيع ان تربط حسابك التداول مع عضوية جديده في المنتدى الا بعد ان تفك ربط حسابك مع عضوية التي تم حظرها لهذا اعتقد انه صعب لأن عضويتك القديمة محظوره لهذا لابد لك ان تفتح حساب تداول جديد وتربطه مع عضوية جديده في المنتدى وتقبل مروري أخي الكريم

aminalamor
05-05-2015, 00:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذه الصراحة انا انصحك بان تقوم بفتح حساب آخر وان لا تسيء استخدام قوانين المنتدى وان تلتزم بها في قيامك بالردود او المشاركات
بالتوفيق للجميع

arabyseuz
05-05-2015, 01:01
السلام عليكم ورحمة الله للاسف عدماتباع التعليمات والالتزام بها يجعل من الممكن ايقاف الحساب للعضووجعله يتجه لانشاء حساب جديد ثم يحاول ربط الجديدبالقديم مما يجعله في حيره من امره وسؤال اصحاب الخبره الللهم اجعلنا من الملتزمين

wael33
05-05-2015, 14:51
انا لسه مبتدئة وانا لا اعلم عن هذا الموضوع ونرجو من المحترفين او المتمكنين
وياريت لو حد يقولنا لو فيه كورسات فى الفوركس والتعامل فية ياريت يقولنا فين وامتة والتكلفة

معتز سباعنة
05-05-2015, 15:06
اخي الكريم انا لا اعلم مذا اقول لك بخصوص هذا الموضوع سوى انه يجب عليك ان تتكلم مع احذ موضفة خدمة الفورك كي يتم الاجابة على سؤالك وحل مشكلتك
والسلام عليكم ورحمة الله

samieh
05-16-2015, 19:51
السلام عليكم
والله يا اخى انا ليس لى علم بهذا الموضوع ممكن تكلم استاذ smart
وهو يدلك على الصواب او ممكن يكون كلام الاخ الياس صحيح فتأكد منه

محمود مرعى
05-16-2015, 20:36

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا اخى الفاضل مدحت وفى الحقيقة طالما حسابك فى المنتدى اتقفل يبقى
انت عملت خطأ وطالما عملت حساب جديد خلى بالك منه وان شاء الله تستلم عليه البونص

mouade
05-17-2015, 00:13
واذا كان حسابك القديم يعمل وحققت ارباح هذا معناه ان عندك رصيد وممكن تشتغل عليه وتحقق ربح كما ذكرت
بالتوفيق للجميع

شهيرة
05-21-2015, 21:10
اعتقد انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب شركة انستا مجددا لكن اظن بعد انقضاء شهرين

جابر1979
05-21-2015, 21:13
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
جرب الربط بالحساب من المنتدى مع حسابك بالشركة و ان لم يتم الربط فما عليك سوى فتح حساب اخر في الشركة انستا فوركس

mohamed12345
05-25-2015, 23:30
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم

noor eldyen
05-25-2015, 23:38
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري ...♫

hamed mohamed
05-25-2015, 23:43
الاخ الفاضل الوحيد الذى يفيدك
فى هذا الموضوع هى اداره المنتدى
هى الوحيده القادره على الافاده
حاول ان تراسلهم وهم ان شاء الله يجيبوك
والله الموفق

big.pharaoh
05-25-2015, 23:47

انصحك يا بشمهندس مدحت انك تفتح حساب جديد في انستا وتربطه بحسابك الجديد في المنتدى تجنبا لاي مشاكل خليك في المضمون عشان تبقى ضامن البونص انه هيتحولك اول الشهر

FullyActive
05-26-2015, 02:50
لا يا اخى لازم تفتح حساب جديد فى شركة انستا فوركس مع حساب المنتدى الجديد..
لان حساب انستا القديم مربوط فى عضوية المنتدى التى تم اغلاقها ولا يمكن ربط نفس الحساب بعضوية المنتدى الجديدة

Kiing
05-26-2015, 05:40
ممكن انه اعتقد اخي انه بامكانك ربط حسابك الجديد بحساب متلا من كل شركة انستا مجددا لكن اظن متلا ممكن انه بعد انقضاء شهرين تم منه مع كل من المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس

ahmed90
05-26-2015, 13:27
لا تطمع يا اخي وخليك مع المنتدى العربي وهو كاف ان شاء الله لتجميع بونص مناسب للتداول
ممكن لا قدر الله تدخل الى منتدى اخر وتلاقي الحساب مقفل وتدخل في مشاكل مع الشركة

aymen done
05-26-2015, 15:31
التداول في هذا المجال يحمل او لا يحمل الخطوره وهذا يتوقف علي التاجر اللي بيتداول
لو كانت الخبره عاليه في هذا المجال فان الخطوره تقل الي ان تنعدم من اساسه
اما لو كانت الخبره في التداول ضعيفه يبقي درجه الخطوره عاليه

معتصم سباعنة
05-26-2015, 19:21
اطلب من احد المشرفين ان يفك حسابك واعمل حساب جديد واربطه
تقبل مروري اخي الكريم

soad labib sadek
05-26-2015, 20:02
اخي الفاضل السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و مرحبا بك و بالنسبة لسؤالك فتلك تعتبر نقطة فنية في غاية الدقة و معني بها القائمين علي هذا المنتدي او من لديه الخبرة او مشكلة مماثلة من قبل لذا اوصيك بان ترجع للقائين علي المنتدي باذن الله

تحياتي

احمد سعيد على
05-26-2015, 20:41

ASMAA TAHA
05-27-2015, 01:34
اكيد طبعا لو ربطت الحساب الحالى بالحساب الخاص بالشركة السابق عادى جدا اهم حاجة يكون باسمك ومفعل
ولابد من قراءة القوانين جيدا الخاصة بالمنتدى حتى لا تقع بنفس الفخ ويقوموا المشرفين باغلاق حسابك مرة اخرى

a7med sniper
05-27-2015, 01:45
شكرا لعى الموضوع وبالتوفيق ىف التعامل فى هذا السوق من خلال هذه الامور فى لسوق

وشكرا لع الموضوع والله يوفقكم دائما فى التعامل بها والله المستعان

MadridistaArmy10
05-27-2015, 01:46
.السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا على هذا الموضوع المفيد اخوانى الكرام فى انتظار المزيد من هذه المواضيع المفيدة والغنية بالمعلومات

FullyActive
05-27-2015, 02:37
ما يمفع تربط نفس الحساب بعضوية جديدة اخى لازم تفتح حساب جديد وتربطه بالعضوية الجديدة فى المنتدى ..
لان الحساب القديم مربوط فى العوية القديمة التى تم اغلاقها ولا يمكن حذفها منه

هاشم احمد
05-27-2015, 03:19
بسم الله الرحمن الرحيم
انستا فوركس من الشركات الموثوق فيها فى التعامل والتسهيلات للاعضاء بها وغير ذلك يكفى انها باتصال مع هذا المنتدى الذى يعطى بونص للتداول لديها
اى انها بتعطيك ميزة المداولة واخذ ارباح بدون ان تدفع شى وهذا من الاشياء التى ليس موجودة بشركات اخرى

محمد مختار
05-27-2015, 03:21
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني

chirikhan
06-10-2015, 11:34
ممكن طبعا يا اخي اربط الحساب السابق في انستافوركس بالحساب الجديد في المنتدى
انما لا تنسى انك لا تخالف قوانين المنتدى في المرة القادمة حتى لا تحظر من جديد

محمد السيد
06-10-2015, 17:07
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ، بسم الله الرحمن الرحيم ،،
اولا لن تستطيع ربطه بحسابك القديم فى انستافوركس و لابد من عمل حساب جديد فى انستافوركس وربطه بهذا الحساب

alaa ali
06-10-2015, 17:33
السلام عليكم
تقدر تربطه بسهولة ثم المشاركة الايجابية من المنتدى ويحول كل اول شهر الى حسابك بالشركة للتداول به فقط
بالتوفيق

abdougagi
06-18-2015, 21:57
نعم اخي سيتم ارسال البونص لا تقلق بهذا الشأن لانه عندما تم حذف حسابك الاخر في المنتدى
تم فصله تلقائيا عن حسابك في شركة انستا لذا قم بكتابة ردود بناءة و ذات قيمة لكي نستفيد نحن و تستفيد انت
تقبل مروري اخي الكريم

habib_pro
06-18-2015, 22:47
بالتاكيد اخي الكريم يمكنك ربط الحساب في المنتدى بحسابك القديم في
الشركة لكن تاكد من مرور شهرين على الاقل من عملية الربك الاولى

omar samy
06-19-2015, 01:12
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري ...♫

autocom
06-19-2015, 01:30
انا حاليا عملت حساب جديد فى المنتدى ومش عارف هل لو ربطته بحسابى القديم فى انستافوركس سيتم ارسال البونص ام لابد من عمل حساب جديد فى انستافوركس وربطه بهذا الحساب وفقك الله اعتقد انه مش هيتربط لان كل حساب فى انستا بتربط بحسااب واحد فقط فى الفووركس

ayoub321
06-19-2015, 02:08
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم أعضاء المنتدى فوركس مصر
شكراً أخي على طرحك هذا الموضوع الرائع
أنا أيضاً يحدف معي هذا كثيراً
اتمنى لك ولنا التوفيق والنجاح إنشاء الله

omar samy
06-19-2015, 03:06
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري ...♫

waelmma
06-19-2015, 09:22
طبعاا اخى الكريم انت تعلم جيدا انه غغير مسموح لك بعمل حسابين فى انستا
وربطهم بنفس المنتدى ولكن مسموح لك فقط بحاب واحد علشان كدة ممكن تعمل حساب اخر باسم اخوك

gootdf
06-19-2015, 15:35
التداول في هذا المجال يحمل او لا يحمل الخطوره وهذا يتوقف علي التاجر اللي بيتداول
لو كانت الخبره عاليه في هذا المجال فان الخطوره تقل الي ان تنعدم من اساسه
اما لو كانت الخبره في التداول ضعيفه يبقي درجه الخطوره عاليه

engaym
06-19-2015, 15:39
السلام عليكم اخى من الممكن ان تبداء بعمل حساب جديد فى شركة انستا فوركس وتربطة بحساب جديد فى المنتدى وتبداء من جديد خالص وايضا ممكن ان تسال ادارة المنتدى هل ممكن ربط الحساب فى المنتدى بحساب قديم فى شركو انستا وبالتوفيق للجميع

auoubharrab2
06-19-2015, 17:33
ولكن ارجو الاستفسار من مشرفين المنتدى الكرام...................................... .......................................

mechanical
06-25-2015, 21:53
السلام عليكم... انت لازم تفتح حساب في الشركة وتربطه بالحساب الجديد في المنتدي
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

OSAMA AMER
06-27-2015, 12:10
وعليكــــم الســـــــلام ورحمــــة الله وبركــاته مرحبا بك اخى وكل الاخوة الكرام اعضاء المنتدى اخى الكريم عليك ان تقوم بربط الحساب الجديد بالمنتدى بحسابك الاخر فى انستا فوركس حتى تحصل على البونص اخى

alaa ali
06-27-2015, 12:11
السلام عليكم
لا تخف اعد ربط الحساب الجديد بالمنتدى مع حساب الشركة فى خانة بونص فور بوست - اتش ان اكونت باللون الاحمر
بالتوفيق

mohamed12345
06-27-2015, 15:35
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم

karim02
06-27-2015, 15:37
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

Ayman Dollar
06-27-2015, 16:02
السلام عليكم
لابد من تقبل الخسارة بصدر رحب واصرار جديد على القيام مرة اخدى والنجاح
والاستغلال الطاقة الايجابية من الموضوع في التحفز لتحقيق المكسب بعد ذلك

faisseli
06-27-2015, 16:16
انا حاليا عملت حساب جديد فى المنتدى ومش عارف هل لو ربطته بحسابى القديم فى انستافوركس سيتم ارسال البونص ام لابد من عمل حساب جديد فى انستافوركس وربطه بهذا الحساب وفقك الله اعتقد انه مش هيتربط لان كل حساب فى انستا بتربط بحسااب واحد فقط فى الفووركس

Mona forex
06-29-2015, 06:38
لسلام عليكم ورحمة تالله وبركاته
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري ...♫

kokou
07-05-2015, 12:57
تنسي الحساب دا فورا وتعمل حساب جديد عشان تكسب الوقت........................................ ..

forex all arabes
09-11-2015, 01:50
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اهلا وسهلا بالاخوة اعضاء منتدى فوركس العرب الكرام وبعدهو مش هينفع اساسا انك تربط نفس الحساب بحسابك في منتدي فوركس العرب لانه مرتبط لك بحساب أخر فكدة كدة لازم هتعمل حساب جديد في انستا وتربطه بالمنتدي شكرا جزيلا اخي على الموضوع وبالتوفيق للجميع.

andro2016
09-19-2015, 16:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم من الافضل ان تعمل حساب جديد فى انستا
وتربطة بالحساب الجديد فى المنتدى ليكون العمل بشكل صحيح وليس فى خطورة على البونص وغلق الحساب

malak ibrahim
09-19-2015, 17:05
ممكن لو حد يفيدنى بكيفية ربط حساب على انستا بحسابى فى المنتدى
حبقى شاكر لتعبكم جدا

osama147
09-19-2015, 17:22
تحيـــــة طـــــــيـــبة لــــك ولــــجــميع الاخــــوة فى منتـــــدي فـــوكس عـــــرب وبــــعد
اخي بخصوص انك تريد ان تربط حسابك ممكن ان تربط حسابك الخاص فى شركة انستاا فى المنتدي بسهولة ولكن يجب
عليك ان تنتظر فترة 3 شهور حتى يتيح لك المنتدي ان تربط حسابك الذي كان مربوط فى حسابك القديم
ربنــــا يـــرزق كــــل عبـــــاة رزق حـــــلال وتقــــبل مـــشاركـــتي..

waleed shaaban
09-19-2015, 18:04
اظن انه من الواجب عليك ان تقوم باغلاق الحساب الاول ثم تقوم بعمل حساب جديد لتم ربطه بالحساب الجديد
واقول ربما من واقع التخمين لكن الاكيد انه يمكنك الاتصال بالادارة الخاصه بالمنتدى والسؤال عن مثل ما تقول
رجاء وضح اسباب الاستعمال الخاطئ ليتجنبها الاعضاء

aboubakr el ayach
09-19-2015, 18:17
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الحبيب حاول مراسلت ادارة المنتدى لان ما فعلته قد يعد خرقا لشروط فتح الحساب في هذا المنتدى، اطلب منهم أن يسمحوا لك مرة ثانية عساهم يتركونك في حالك تحياتي

seifhd
10-17-2015, 21:45
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

asxqwzdc2
10-19-2015, 12:27
هدف فإن هذا راجع لك ، فبعض التجار ي أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد ختارون مستويات ا. و من المهم ان يتعلم هم الذين يحققون الارباح. إن هذه النسبة من الممكن أن تكون أكثر من ذلك لو أن المتداولون لدعم والمقاومة كأهداف للربح ، وآخرون يختارون كميات ثابتة من النقاط كأهداف ربحية لكل صفقة ربح ، على أية حال

---------- Post added at 09:27 AM ---------- Previous post was at 09:25 AM ----------

آنت جيدا في الحساب التجريبي وملتزما بقواعدك فانك ستتحول إلى مضارب تى ما فتحت حساب حقيقي . الغالب : انك ستك متخوف من إتباع نفس الإستراتيجية أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد علىالتغلب على هذه١فتح حسابك الحقيقي بحساب مصغر بألفين سوف تتخلص من بعض مخاوفك. إذا آنت قد بنيت استراتيجيه على

akram mohamed obaid
10-19-2015, 14:25
اخي الكريم عليك بعمل حساب ثاني في شركه انستا فوركس بنفس المعلومات السابقه وربطه بالمنتدى وسحب البونص من خلاله

asxqwzdc2
10-21-2015, 13:43
هدف فإن هذا راجع لك ، فبعض التجار ي أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد ختارون مستويات ا. و من المهم ان يتعلم هم الذين يحققون الارباح. إن هذه النسبة من الممكن أن تكون أكثر من ذلك لو أن المتداولون لدعم والمقاومة كأهداف للربح ، وآخرون يختارون كميات ثابتة من النقاط كأهداف ربحية لكل صفقة ربح ، على أية حال

---------- Post added at 11:43 AM ---------- Previous post was at 11:41 AM ----------

آنت جيدا في الحساب التجريبي وملتزما بقواعدك فانك ستتحول إلى مضارب تى ما فتحت حساب حقيقي . الغالب : انك ستك متخوف من إتباع نفس الإستراتيجية أو طريقتك في المضاربة التي مارستها على حسابك الديمو هنا اطرح عليك خمس نقاط تساعد علىالتغلب على هذه١فتح حسابك الحقيقي بحساب مصغر بألفين سوف تتخلص من بعض مخاوفك. إذا آنت قد بنيت استراتيجيه على

katreenaziz
10-21-2015, 14:19
اخى الفاضل ما دام الحساب الاول اتلغى يبقى اربطة بحساب تانى مفيش مشكلة وهيوصل علية البونص عادى هو القوانين ان يكون ليك حساب بونص واحد فقط اتمنى لك التوفيق والنجاح

seifhd
10-23-2015, 13:40
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

mida2014
10-23-2015, 14:50
افضل شيء في الفوركس هو تعلم الصبر سواء كانت على الارباح ام الخسائر لان دون الصبر لن تجني اس شيء وسوف تكون خاسر من اول صفقة تقوم بها

saidsami
10-23-2015, 14:54
عليك فتح حساب جديد فى الشركه وربطه بحسابك الجديد فى المنتدى واذا كان حسابك القديم يعمل وحققت ارباح هذا معناه ان عندك رصيد وممكن تشتغل عليه وتحقق ربح كما ذكرت و بالتوفيق لك اخي و للجميع و شكراا

one k
01-08-2016, 22:21
السلام عليكم ... من الممكن اخي الكريم ان انت تعمل حساب تاني علي انيستا وان شاء الله من الممكن ان تتعامل مع المنتدي والبونص مرة اخري ما دام
الحساب القديم تم حظر المنتدي الخاص بية
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي

latraaa
01-09-2016, 13:41
مشكور أخي الكريم على الموضوع، على اية حال لا مشكل في الأمر يمكنك أن تبدأ من جديد بحساب جديد في المنتدى و تقوم بالعمل على ربطه بحسابك القديم في إنيستا و تسير الأمور بالشكل العادي، ولكن لا تعاود الفكرة و تقوم بالأخطاء التي تجعل حسابك يغلق

dhmo
01-09-2016, 16:02
افضل شيء في الفوركس هو تعلم الصبر سواء كانت على الارباح ام الخسائر لان دون الصبر لن تجني اس شيء وسوف تكون خاسر من اول صفقة تقوم بها

والتدريب العملي ايضا وطبعا الحساب التجريبي اخي خطوه مهمه جدا للمتاجر انه لازم يدي الوقت الكافي له للتعلم وانه يكون قادر بالفعل على انه يتعلم كويس على الحساب ده
فتره كافيه علشان يقلل من اخطاؤه

Bassem Hassani
01-09-2016, 19:43
لا عادى تقدر تستليم عليه البونص بدون اى مشاكل وتبدا فى التداول بكل حرية ولكن يجب ان تاخد فى بالك انه لازم يكون تم اغلاق جميع حساباتك السابقة فى المنتدى لانه ممنوع انك تعمل اكتر من حساب واحد فى المنتدى فراسل احد المشرفين علشان تعرف هل تم غلق الحساب القديم او لا وان كان لا لازم تطلب منه انه يغلقه علشان لا يحدث لبث بين الحسابات

dhmo
01-09-2016, 20:52
لا عادى تقدر تستليم عليه البونص بدون اى مشاكل وتبدا فى التداول بكل حرية ولكن يجب ان تاخد فى بالك انه لازم يكون تم اغلاق جميع حساباتك السابقة فى المنتدى لانه ممنوع انك تعمل اكتر من حساب واحد فى المنتدى فراسل احد المشرفين علشان تعرف هل تم غلق الحساب القديم او لا وان كان لا لازم تطلب منه انه يغلقه علشان لا يحدث لبث بين الحسابات

لابد نعرف هنتاجر ازاي وعمل خطه ناجحه هنا بردو في حد ذاتها احد اهم الاسباب الي بتحقق النجاح للمتاجر وعلشان كده لازم المتاجر هنا يحاول يفهم المجال
كويس الاول علشان يعمل لنفسه خطه جيده

take-profit
01-12-2016, 00:53
اعتقد ان ربط الحساب بيكون مره واحده بمعني من الممكن فك الحساب المربوط بالمنتدي و بعد ذلك محاولة ربطه
مره اخري في حساب جديد و هذا ان سمح المشرفين بذلك

نادر صباح الدين
01-12-2016, 01:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، اعتقد صديقنا اعزيز طالما ان الحساب السابق في المنتدى تم اغلاقه فمن المتوقع أل تجد مشكلة في ربط حساب التداول بحسب المنتدى الجدبد، وعلى العموم اعتقد أن أحداً من الأعضاء المشاركين في المنتدى لا يستطيع معالجة المشكلة، فطالما أنك فتحت حساب جديد حاول أن ترابطه بحساب التداول، ومن الأفضل أن تتواصل مع الدعم الفني فيمكن أن يقدم لك توضيحات أكثر.

justsmile
01-24-2016, 23:07
بصراحة لا اعلم لم يسبق و وقعت بمثل هذي المشكلة ..
سأرى الردود علني استفيد معك فلطالما تساءلت نفس سؤالك و لم اعرف الاجابة ..

forez
01-25-2016, 15:03
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــم ...................
اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم...

3arbi
01-25-2016, 15:54
السلام عليكم ورحمة الله
يا اختي مزيد من الشروحات يرجى اتصال بالمنتدى اي الدعم الفني واخبيريهم بمشكلتك وشكرا لك ولتمنى لك مزيد من النجاحات في المستقبل ان شاء الله

csebai12
01-25-2016, 16:10
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
حاول الاتصال بادارة المنتدى لتلغي ربط حساب انستا فوركس بالعضوية القديمة للمنتدى

Sami1985
01-25-2016, 17:58
السلام عليكم..
تحية طيبة لجميع الاخوة بالمنتدى العامر..
أتمنى لكم التوفيق..
لن يتم ارسال البونص إليه ،، ستأتيك رسالة تقول أن الحساب مربوط..
تقبلوا شكري...

prince9096
01-26-2016, 12:36
السلام وعليكم ورحمه الله والبركه ,شكرا اخي الكريم علئ الموضوع المميز , واتمنئ ان تكرمنا بالعديد من المواضيع الاخرئ ان شا الله

محمد صلاح
01-26-2016, 14:06
لا طبعا اخى العزيز لابد من عمل حساب جديد لانه مش هيرضى يتسجل حسابك القديم على المنتدى لانه مرتبط بحساب موقوف فالافضل انك تعمل واحد جديد

abdelsamed47
01-26-2016, 14:09
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد فعلا الطمع يقتل صاحبه.. مقاله رائعه وتسلم ايدك عليها يا غالي وان شاء الله المبتدئين ياخدوا من النقطه دي لان اغلب المبتدئين وانا كنت من ضمن بندخل السوق عايزين نربح اكبر قدر

AHMED91
01-26-2016, 14:19
يمكن ك فتح حساب جديد واستلام البونص عيل الحساب الجديد بدون وجود اي مشاكل
ولكن احلو الا تكرر نفس الاخطاء مره اخري لان الشركة حاسمهفي مثل هذ المور

heroo252
01-26-2016, 18:26
لالو عملت خساب جديد فى المنتدى حسابك فىانستا لازم تغيره
وتعمل حساب جديد خالص تربطه بعضوية المنتدى الجديده الى لسه عاملها وفعلها

never6
01-27-2016, 19:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

never5
01-28-2016, 23:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

WASEM DALLOUL
01-28-2016, 23:58
السلام عليكم
انا انصحك يا اخي الكريم بعمل حساب حقيقي جديد في شركة انيستا فوركس وربطه بحسابك الجديد بالمنتدى تفاديا لأي مشاكل
وبالتوفيق للجميع

hmadnahox
01-29-2016, 02:01
يا اخي الكريم ان ربط المنتدى بالشركة يتم كل مرة في شهرين ويتم فك الرط لربطه مرة اخرى
والله الموفق والمعين

---------- Post added at 11:01 PM ---------- Previous post was at 09:34 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله وبركانه
يا اخي الكريم انا والله ليست لي اي خبرة في الفوركس لانني مبتدأ في الفوركس واتمنى من الاخوة ان يفيدوك
والله الموفق والمعين

ahmedmomenali
01-29-2016, 04:20
اعتقد انك لازم تعمل حساب جديد في انستا وتربط بالمنتدى وحاول تحافظ على حسابك في المنتدى
وتعمل ردود مفيدة والبعد عن الكوبي والسبام لان ده هيؤدي لغلق حسابك

hmadnahox
01-29-2016, 04:46
يا اخي الكريم للاسف يجب ان يمر شهرين لكي تستطيع ان تربط حسابك في الشركة
والله الموفق والمعبن

aissaalg
01-29-2016, 12:10
الســــــلام علــيــكم و رحمــة الله تعـالى و بــركـاته
زميلي في المنتدى أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســم التعليمـــي للمنتــدى حتى تتوضح لك الرؤيا و تجد الإجابة الدقيقة بالتـوفيـــق انشـاء الله

latraaa
01-29-2016, 12:52
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح القيم و على المعلومات المهمة التي تفضلت بها و التي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، كما أتمنى ان تكون في المستقبل لاقريب قيمة و رائعة إنشاء الله

never6
01-30-2016, 10:57
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله

salfe
01-30-2016, 11:26
الســـــــلام علـــــيـــــكم و رحمــة الله تعـالى و بـركـاته
صديقي أفضل باب تطرقه لإيجاد الفوركس هو المنتدى التعليمي
صدقني ستجد إجابات واضحة ودقيقة انشاء الله
بالتوفيــــق لك و لكل زملاء المنتدى

aissaalg
01-30-2016, 11:41
الســــــلام علــيــكم و رحمــة الله تعـالى و بــركـاته
زميلي في المنتدى أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســم التعليمـــي للمنتــدى حتى تتوضح لك الرؤيا و تجد الإجابة الدقيقة بالتـوفيـــق انشـاء الله

big.pharaoh
01-30-2016, 11:42
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...للاسف لازم تفتح حساب جديد يا صديقي عشان القديم مربوط فمش هينفع يتربط مرتين

mahmoud massry
01-31-2016, 02:50
اعتقد انك لازم نعمل حساب جديد او اسال الدعم الفنى وهما هيوقولوك الطريقه الاحسن والاسهل

---------- Post added at 01:50 AM ---------- Previous post was at 01:38 AM ----------

اعتقد انك لازم نعمل حساب جديد او اسال الدعم الفنى وهما هيوقولوك الطريقه الاحسن والاسهل

alkoufi
01-31-2016, 02:56
اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم.................

al12
01-31-2016, 03:09
اهلا
الافضل لك ان تفتح حساب جديد بالمنتدى وكذلك حساب جديد بالشركة وتربطه ثم بتدا من الاول وتعلم من اخطائك

شكرا

mmaty
01-31-2016, 03:27
الحل هو ان تقوم بعمل حساب جديد على موقع انستا ثم تقوم بربطه بحسابك على المنتدى وسيتم تحويل البونص
الجديد الذى تحصلت عليه من مشاركاتك الى حسابك الجديد الذى قمت بربطه بحسابك فى المنتدى

chouaib112
03-01-2016, 23:34
وفقك الله

forez
03-13-2016, 22:20
الســــــلام عليكـــم و رحمـــــة الله و بركاتـــــه ...........
بســـــــم الله الرحمـــــــان الرحيـــم ...................
اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم...

saleh1991
03-14-2016, 03:02
ربنا معاك وانشاء اله تكون استفدت من تجربتك الخاطئه دى ولك لكالتحيه والشكر وبالتوفيق انشاء اله اخى الكريم فى
الحساب الجديد الى ياريت يبقا حساب فعلا مهم وتقدر تتضصلح اخطائك فيه شكرا لك

asmaa mahmod
03-14-2016, 03:03
من الافضل التواصل مع الدعم الفنى وارسلهم رقم الحساب والمشكله وهما هيفدوك فى الطريق السليم وهيقولك تعمل ايه تقبل مرورى

nader110
03-14-2016, 03:40
احد اصدقائي في هذا المنتدي قد واجة مثل هة المشكلة انا اعتقد ان الشركة هنا لا تسمح بالتلاعب وهذا قمة في الروعة وهو العدل

aayman
03-14-2016, 03:56
بالنسبة لى ما ينفع ربط حساب قديم مع حساب جديد فى النتدى وحتى لو بنفس الاسم

karinho1991
03-18-2016, 15:16
بعد التحيه اخى الفااااضل
او اسأل الدعم الفني
-
تقبل مروري

اكرم التميمي
03-19-2016, 21:28
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اخي الكريم من الافضل لك ان تعمل حساب جديد في شركه انستا فوركس وتربطه بالحساب الجديد للمنتدى افضل لك حتى تتمئن الن البونص سوف يصل الى الحساب
تقبل مروري
الموفقيه للجميع

zizo199
03-28-2016, 16:26

lalmidiba
03-28-2016, 16:32
السلم عليكم اخي كريم
الجواب على سؤاالك هو يجب فتح حساب انستا جديد لانه يمكن ربط الحساب مرة وحدة فقط لن تظهر لك علامة الزائر في فركس العرب لربط الحساب
فتح الحساب في انستا مجاني وغير معقد سهل واشكر شوكة انستافركس على التسهيلات وسهر على راحت لعميل مشكورين بتوفيق اخي الكريم
شكرا

abderrahmenanis
03-28-2016, 16:38

ملاك الروح
03-29-2016, 03:11
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي الكريم يجب ان تفتح حساب اخر او تطلب من المشرفين فك الحساب
اتمنى التوفيق

mohamedforex4
04-16-2016, 18:04
وهذه هي المدة التي تسمح بها شركة انستا فوركس واتمنى ان تدير امورك بشكل افضل مستقبلا وشكرا . :)

zakariaguemi
04-16-2016, 18:06
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته لكل أعضاء منتدى لغالي وبعد :

شكراً أخي على هدى الموضوع يجب أن تفتح حساب جديد في insta تم حساب جديد في المنتدى

تقبل مروري أخي الفاضلة في موضوع أخر إنشاء الله

HaMaDa99
04-16-2016, 18:07
سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته . اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات
موضوع رائع وجميل وننتظر المزيد .......

Abughali
04-16-2016, 18:11
لسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم بالنسبة لي اعتقد انه لا يمكنك ربط حسابك الجديد في المنتدى بالحساب الذي كان لديك و خاصة اذا كانا بنفس الاسم
وبالتوفيق للجميع إنشاء الله

ahmadfool
04-16-2016, 18:11
لكل أعضاء منتدى لغالي وبعد :

شكراً أخي على هدى الموضوع يجب أن تفتح حساب جديد في insta تم حساب جديد في المنتدى

تقبل مروري أخي الفاضلة في موضوع أخر إنشاء الله

samir011
04-16-2016, 18:14
السلام عليكم اخى الحبيب كل حساب فى المنتدى لا يمكن ربه سوى بحساب واحد فقط فى الشركة لذالك انصحك بإنشاء حساب جديد فى الشركة وربطه به

adamarwan
04-16-2016, 19:11
اتمى من ان يكون الاخوى اجبوك على السؤال بتاعك
وان تعرف ان تدير الحساب بتاعك فى المنتدى لكى لا تتعرض مرة اخرى الى الحذر
وحظ سعيد

latraaa
04-16-2016, 19:30
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على المعلومات الراقية القيمة التي تقدمت بها و أتمنى أن نراك تحقق الثكير من النتائج القيمة إن شاء الله، مشكور أخي الكريم و بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

YSN
04-16-2016, 19:38
ربنا معاك وانشاء اله تكون استفدت من تجربتك الخاطئه دى ولك لكالتحيه والشكر وبالتوفيق انشاء اله اخى الكريم فى الحساب الجديد الى ياريت يبقا حساب فعلا مهم وتقدر تتضصلح اخطائك فيه شكرا لك

moura
04-16-2016, 20:07
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح و على الرأي و على المعلومات
بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله

moodyloveelromansy
04-16-2016, 20:33
حياك الله اخى الكريم
واتمنى انى ربنا يوفققك انت وجميع اعضاء المنتدى الكرام
ويرزققكم من حيث لا تعلمون
واراااك فى القمه ان شاء الله انت وجميع اعضاء المنتدى لقد احسنتم الاختيار فى هذا المجال وهذه الشركه شركه انستا فوركس الاقوى على الاطلاق فى مجالها وتقبل مرورى وتحياتى لك وللاخوه الكرام جميعا ان شاء الله موفقيين دائما

the iraqiwae knight
04-16-2016, 20:44
السلام عليكم
اخي الكريم
اتوقع انه يمكنك اللجوء للادارة في المنتدى فهي اعمل بذلك هل من الممكن ربط حساب المنتدى الجديد بالحساب القديم للانستا فوركس
تقبل مروري

ابوفؤاد
04-16-2016, 20:55
ممكن تربط حساب جديد بعد ما تمرجن الحساب الاولنى علشان ما يعتبرش غش هذا ان قررت لك الاداره ان عليك فتح حساب دجديد لدى انستا
و ارى ان النفع فى الحساب الجديد افضل لانك لن تسال عما كان على الحساب القديم من خسائر و الله اعلم

Ibrahim gad
04-16-2016, 20:56
مساعده من أصحاب الخبرة
يفضل في مجال غير الهندسة من ناحية افضل ؟ 1- هندسة من ...
مساعده من اصحاب الخبره والشركات - المنابر

jaouad ouaiss
04-16-2016, 21:19
اخي يجب عليك داءما الانتباه الى القوانين الخاصة بالمنتدى لكي تكوت على علم لان الاغلبية من الاعظاء يثم قفل حسابهم ثم يبداون بقول ان المنتدى هو المسؤول

islam bahnsawi
04-20-2016, 12:49
عزيزى من الهام جدا امدادنا بهذة المساهمات الرائعة و الشكر لكل من يساهم بمساعدة المتداولين المبتدئين من خلال الاسناد بمثل هذة المعلومات القيمة و جيدة هذة المعلومات الهامة و التى تساهم فى توفير البحث و الوقت و المجهود و تساعد على اكتساب الخبرة نرجو امدادنا بمثل هذة المعلومات المفيدة لكل المبتدئين فى سوق التداول

forexdz
04-20-2016, 13:03
نعم يمكن ربطه مادام انت سجلت بنفس الكلمة اللي وضعتها فياثناء تسجيلك بالشركة
يمكن الربط هنا بالمنتدى بحسابك الجديد...وان رفض حساب الشركة يمكن قتح اخر في انستا بنفس الطريقة
فانستا يمكن فتح عدد كبير من الحسابات مع التفعيل عادي

doaa sary
04-20-2016, 19:22
مش هينفع اصلا يتربط
بس لو حسابك القديم فية بونص وشغال عادى اشتغل بية
ولما تخسرة
اعمل حساب جديد ف المنتدى وانستا
واشتغل عادى
موفق

احمد عبد الباسط
04-26-2016, 04:29
مقدرش افيدك والله فى الموضوع دة