PDA

View Full Version : استفسار هااام - ارجو من الاخ سمارت الدخول

hassan347
12-05-2012, 04:31
السلام عليكم ورحمه الله

اولا احب ابارك للاعضاء اللى استلمت بونص شهر 10 وشهر 11 لانى قريت ان فى ناس استلمته وعقبال الباقى واتمنى ليهم الربح ان شاء الله

ثانيا بقى الاستفسار

دلوقتى يا اخ سمارت بالنسبه للوضع الجديد بتاع القوانين ده وعلى حسب اللى قريته ان فى ناس استلمت البونص بتاعها وانا واحد من الناس لسه ماستلمتش البونص فكنت عايز اعرف حاجه علشان مسألش كتير

دلوقتى اتفاجئنا ان انستا غيرت القواننين واصبح منتدى واحد بس لكل حساب على انستا تستلم منه البونص فانا انتظرت لحد اخر الشهر علشان الاقى حل ومحدش رد وقالنا حاجه

روحت غيرت الحساب المربوط بالمنتدى بحساب جديد على انستا علشان استلم عليه البونص وربطته قبل نهايه الشهر علشان استلم ولكنى فوجئت بعد تغيير الحساب ان الجمله اللى معقده ناس كتير لسه موجوده متلغتش

فياريت اعرف ايه الحل دلوقتى هل ياترى هستلم البونص وهتتشال الجمله دى ولا اعمل حساب تانى على المنتدى وحساب جديد على انستا ولا اعمل ايه بالظبط

ارجو الرد يا جماعه علشان الوااحد خلاص تعب بجد - عقبالنا بقى نستلم البونص لو فى امل نستلم او فى امل تتحل المشكله

تحياتى

Cayote
12-05-2012, 05:33
انا رابط حساب على الهندى وخذفته ولم يقومو بحذف الجملة ولا شيئ .. حاجه تقرف انك بعد كل التعب وتجد الجملة
المهم ولدي سؤال : انا عارف ان شهر نوفمبر راح علي .. هل من الممكن جمعه مع شهر ديسمبر ؟؟؟؟

hassan347
12-05-2012, 06:11
انا رابط حساب على الهندى وخذفته ولم يقومو بحذف الجملة ولا شيئ .. حاجه تقرف انك بعد كل التعب وتجد الجملة
المهم ولدي سؤال : انا عارف ان شهر نوفمبر راح علي .. هل من الممكن جمعه مع شهر ديسمبر ؟؟؟؟

والله يا اخى المفروض ان لو عدى شهر مجلكش فيه البونص بيتحول مع بونص الشهر اللى بعده ولكن فى وجود المشكله دى مش عارف ايه النظام

يعنى قالو بونص شهر 10 راح ولقيت النهارده ناس كاتبه ان بونص شهر 10 و 11 وصلهم فمش عارف الكلام ده صح ولا ايه

فى انتظار الاخ سمارت يدخل يرد علينا ويقولنا الجمله دى كده مش هتروح ولا ايه بالظبط او نعمل ايه علشان تتشال مع انى غيرت الحساب ولكن الجمله موجوده

محترف
12-05-2012, 07:56
الموضوع مهم جدا لاني أريد ان اعرف اذا لم استلم البونص الذي اشارك به فان الموقع قد يكون به مشكلة او ما شابه ذلك فنريد ان نعرف هل هناك مشكلة في هذا الشأن

عزبز 18
12-05-2012, 12:33
سلام عليكم انا ايظا لم افهم شيء في هده القوانين انا الشهر دا ساعمل في المنتدي ولااعمل في المنتديات الاخري وانشاء الله اخد البونص شهر 11 مع شهر 12 في المستقبل انا هدا الشهر لم استلم البونص بسبب القوانين الجديدة

Smart
12-05-2012, 20:55
على فكره انا مش منفض والله
بس مستنى شىء مهم جدا عشان اشرحلك المفروض تعمل ايه
فقط اصبر

عزبز 18
12-05-2012, 20:59
فقط اصبر
شكرااا علي ردك الاخ سمارت انا لا اشك بتاتا انكم انتم المسؤولين بل انتم تقومون بتطبيق قوانين انستافوركس والله الشكر لك الاخ سمارت وانشاء الله بتبقي نشيط و تفيدنا بخبرتك و تعطينا النصائح و تعطينا الحلول لكي نستلم البونص انا مثلا لم استلم بونص الشهر دا 27 دولار 270 مشاركة يعني تعبت كثيرا وفي النهاية لايوجد البونص المهم نحن صابرين و انشاء الله رايح يكون الدفع و التعويض في الشهر القادم

hassan347
12-05-2012, 21:12
فقط اصبر

شكرا لك يا سمارت على اهتمامك وردك وانا معنديش شك انك منفض وانا كل الفتره اللى فاتت مستنى اى موضوع ينزل يفهمنى ايه الحل بس انا قولت اكتب الموضوع ده علشان الاقى انا واللى زيى حل فى المشكله دى لانى بالفعل غيرت الحساب المربوط لانستا وبرضوا نفس المشكله الجمله موجوده

فى انتظار شرحك اللى هيرجنا جميعا ان شاء الله ..

تحياتى لك اخى سمارت على مجهودك ونتمنى منك افادتنا بالحل فى اسرع وقت .. شكرا لك

---------- Post added at 08:12 PM ---------- Previous post was at 08:08 PM ----------

وبعدين صحيح انا عايز اشارك وخايف اشارك واكتب ردود واجى فى الاخر يتقال غير العضويه ويروح التعب على الفاضى

فى الانتظار ان شاء الله .. تحياتى

mrdark
12-05-2012, 21:36
أخي الكريم إذا كنت مسجل في المنتديين معا بنفس الإيميل جرب تغيير الإيميل في المنتدى الأخر

hassan347
12-06-2012, 00:45
أخي الكريم إذا كنت مسجل في المنتديين معا بنفس الإيميل جرب تغيير الإيميل في المنتدى الأخر

مشكور مستر دارك على اهتمامك وردك

وجارى تغيير الايميل بالمنتدى الاخر عسى تكون دى حل المشكله

hassan347
12-07-2012, 06:44
طيب يا جماعه انا دلوقتى غيرت الايميلات اللى متسجله فى المنتديات وخليت كل منتدى بإيميل غير المنتدى التانى ولسه الجمله موجوده مع العلم ان اسم الدخول فى المنتديات واحد اللى هو
hassan347

وحسابين انستا اللى مربوطين واحد هنا وواحد فى المنتدى الهندى بنفس اسمى

اتمنى يا مستر دارك تجاوبنى ويا اخ سمارت تكون وصلت لحل للمشكله

تحياتى لكم