PDA

View Full Version : السحب من بطاقة انستا فوركس

Pages : [1] 2 3

ahmed mohsen92
11-29-2014, 18:04
كيف يمكننى السحب من بطاقة انستا فوركس وهل السحب من اى ماكينة صراف الى والمبلغ هيطلع بالدولار لا المصرى يا ريت حد يساعدنى ؟؟

esshazly
12-02-2014, 11:59
السلام عليكم ... للاسف السحب علي البطاقة غير متاح الان لان الشركة الفت العامل نع شركة البايونير من الممكن استخدام طريقة تانية ... بالتوفيق ان شاء الله في التداول والمنتدي الجميل

letasena
12-02-2014, 13:47
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى

kazemyy
12-02-2014, 14:25
انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

xdorex
12-02-2014, 14:40
مرحبا يمكنك ان تسحب من البطاقه من اي ماكينه تقبل ماستركارد
والمبلغ سضهر لك بعملة بلدك على حسب تجربتي وفقك الله

abderrahmane92
12-02-2014, 15:08
البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح .................................................. .................................................. ...................................; :*cdd

waelee
12-02-2014, 15:31
اعتقد من خلال الى قدرته من انستا هو ان السحب من خلال الفوركس انستا هو الى انت تقدر تسحبه فى الشركه بالبطاقه الى قدرت ان احنا نديها شكرا لك اخى الكريم وبالموضوع دا امر مهم جدا شكرا كل وبالتوفيق انشاء الله

abdoux
12-02-2014, 16:00
ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

nsrnr
12-02-2014, 19:05
يمكنك الاستعانه بالبنوك الالكتونيه وايضا البنوك المصريه تعطى المبلغ بالمصرى والبنك العربى الافريقى هو يعطيك المبلغ بالدولار وانا حاليا اتعامل بالمونى بوكرز والله الموفق

medhatll
12-02-2014, 19:08
السحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية وانا ممكن مصرى لاى بنك لو عاوز دولار العربى الافريق الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح ومن خلال انستا تربح

aouragh
12-02-2014, 19:29
السلام عليكم ورحمة
موضوع جيد لكن حاول ان لاتشتت تركيز المبتدئين اعط معلومة خفيفة ومفيدة تكون سهلة
اتمنى لك التوفيق

مجنون الفوركس
12-02-2014, 21:15
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته ، أخي الكريم ان في مقدورك ان تسحب بالدولار و في امكانك ايضا ان تسحب بالعملة المحلية

tedjboyka
12-02-2014, 21:29
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى

shimoo_102
12-02-2014, 21:59
السلام عليكم
كان متاح التعامل مع ماستر كارد انيستا ولكن لم تعد متاحه ولكن هناك العديد من طرق السحب واعتقد ان الافضل ان تختار
طريقه مدعومه فى السحب والايداع ويكون افضل

doola2020
12-02-2014, 22:14
طريقة السحب عن طريق بطاقة انستا غير متاح ، وحتي لو كان متاح فالسحب بيكون من اي ماكينة ايه تي ام بالجنيه المصري وليس بالدولار

sharshabil
12-03-2014, 01:17
ليس عندي فكرة ان كانت البطاقة الانا متاجة للسحب ام لا لنخا
في فترة لم تغعد متاحة لاسباب با اعرف ما هي المشكلة ان انستنال لا تعلنا بالجديد و التحديثات

nassar.ali
12-03-2014, 13:56
اخى اذا اردت السحب المصرى فهو من اى بنك مصرى واذا اردت بالدولار يمكنك الذهاب الى البنك العربى الفريقى هو سيقوم باعطائك الدولارات واظن انه من افضل البنوك وارجو ان اكون افدت والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ايمان الباز
12-05-2014, 14:25
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ممكن تسحب من اي بنك
وتحويل الاموال الي العمله الي انت عايزها
بس انا مش متاكده
ممكن ترسل للاداره وهي هتقولك
شكرا لك لققضاء بعض الوقت معي

ilyes chaieb
12-05-2014, 15:20
اخى الكريم السحب بالطبع يكون بعملة البلد
يعنى بالجنيه المصري حسب دولتك
المهم الصراف الالي يكون يحمل شعار الماستر كارد
و السحب يكون حسب الصرف الموجود في تلك اللحظة يعنى لو السعر مرتفع ستسحب اكثر و العكس صحيح

خيرالدين مهدي
12-05-2014, 15:27
يمكن ان تسحب من اي صراف الي
واي مبلغ ربحته من هذه الشركة
لكن البونص لا يمكنك سحبه
كيف يمكننى السحب من بطاقة انستا فوركس وهل السحب من اى ماكينة صراف الى والمبلغ هيطلع بالدولار لا المصرى يا ريت حد يساعدنى ؟؟

forex44
12-05-2014, 17:29
شوف ياغالى
بالنسبة للسحب من بطاقة انستافوركس ليس فيها اى مشكلة
ولكن طبعا السحب سيكون بالمصرى وليس بالدولار مقابل عمولة

ibrahim forex
12-05-2014, 18:22
بسم الله الرحمن الرحيم
للاسف السحب علي البطاقة غير متاح الان لان الشركة الفت العامل نع شركة البايونير
من الممكن استخدام طريقة تانية ... بالتوفيق ان شاء الله في التداول والمنتدي الجميل

abdelhak redouane
12-05-2014, 18:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على هذا الاستفسار يمكنك السحب من اي آلة للصرف البنكي على شرط ان تكون تعمل على الانترنات ويكون السحب كما تريد انت بالدولار او بالجنيه المصري لك حرية اختيار العملة التي تسحب بها
بالتوفيق للجميع

lyes1977
12-06-2014, 14:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اهلا وسهلا بك اخي العزيز معنا بالمنتدى الغالي ، والله حسب المعلومات الاخيرة فانه تم توقيف التعامل ببطاقة انيستا فوركس ولهذا فانا لااعلم مدى صحة هذا الخبر وكيف للذين تعاملو سابقا بهذة البطاقة تدارك الامر ، شكرا جزيلا اخي المحترم على الموضوع وبالتوفيق

haythem99
12-06-2014, 14:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور
على هذا الاستفسار يمكنك السحب من اي آلة للصرف البنكي على شرط ان تكون
تعمل على الانترنات ويكون السحب كما تريد انت بالدولار او بالجنيه المصري لك حرية اختيار العملة التي تسحب بها

mayadaxx
12-06-2014, 14:50
اعتقد ان السحب ببطاقه انستا امر جائز جدا اخى الكريم بس لازم تبقا مشارك فى برنامج بشكل كبير شكرا لك اخى الكريم وانا شاف ان الموضوع دا فى غايه الهاميه لو احنا قدرنا نسحب الارباح دىى بشكل مهم شكرا جزيلا

mights
12-06-2014, 16:05
انا أرى أن إستخدام بطاقة أنستا فوركس هي الأمثل حيث العديد من الإخوة يشتكي من بطاقات غير مفعلة بالإضاف إلى وجود مشاكل عديدة ..

mesteraden
12-06-2014, 16:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مااقدر اجيبك على استفسارك لأني لسه ماامتلكت بطاقة انستا ولسه ماطلبتها لكن اعتقد اكيد السحب بيكون بالدولار
وممكن تسحب من اي ماكينة بالعالم تدعم بطائق ماستركارد
تحياتي لك

maha mas
12-06-2014, 23:16
لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع السحب من انستا فوركس يا اخى

Saudi
12-07-2014, 00:27
السلام عليكم يمكنك السحب من اي آلة بطاقه انستا امرلكن ملاحظاتي عليها
تتلخص في بطأ المنصة في تنفيذ الاوامر جائز جدا
اخى الكريم بس للصرف البنكي وللجميع

aouragh
12-07-2014, 05:05
اخي الكريم مشكور. المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى ما زلت مبتدأ تقبل مروري
اتمنى لك التوفيق والنجاح

مصطفى حمدان
12-09-2014, 14:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل السحب على بطاقة الماستر بيتم من خلال اى صراف الى على مستوى العالم والصرف بيكون بنفس عملة البلد ولكن للاسف تم ايقاف التعامل ببطاقة بايونير

karim02
12-09-2014, 14:45
على ما أظن ممكن سحب أرباحك بواسطة ماستر كارد لإنستا فوركس و بالتوفيق إنشاء الله

magic777
12-09-2014, 15:24
اخي الكريم مشكور. المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى ما زلت مبتدأ تقبل مروري
اتمنى لك التوفيق والنجاح

بالفعل اخي وعلشان كده لازم المتاجر يحاول يستفيد هنا من انه يستغل الفرصه دي في تعلم المجال كويس وكمان يعرف هل يقدر يحقق ربح من البونص كتجربه
له وبعد كده يقدر يودع عادي من حسابه

ahmedhalfawy
12-09-2014, 15:44
يمكنك سحب الارباح من موقع انيستا وهناك طرق كثيره للسحب
ولكنك من الافضل اختيار البنك الاقرب لك في دولتك
وميزه الفوركس انه يعتمد بنوك كثيره

mohamed bnali
12-09-2014, 15:50
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته تشكر اخي الكريم على طرحك للموضع المهم
يمكنك اخي ان تسحب ارباحك من اي ماكينة صرافة شرط ان تكون لديك بطاقة مصرفية كالماستر كارد او الفيزا
ولديك حساب بنكي في بنك الكتروني كي تسحب منه اموالك عن طريق البنك الارضي
وتقبل مروري

mohamed bnali
12-09-2014, 15:56
يمكنك اخي ان تسحب ارباحك من اي ماكينة صرافة شرط ان تكون لديك بطاقة مصرفية كالماستر كارد او الفيزا
وتقبل مروري

nizar hidouri
12-09-2014, 16:02
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يمكن السحب اخي الكريم من اي مكينة سحب مستر كارد في العالم
و بالنسبة للمبلغ فيظهر لك بعملة بلدك و السحب فوري
شكرا لكم و ارجوا من الله ان يرزقنا من عنده

mohamed bnali
12-09-2014, 16:04
وتقبل مروري

sharshabil
12-09-2014, 18:07
لا اعرف اتن ان كانت متاحة عملية السحب من انسنا على البطاقة ام لا
ممكن ان تكلم الدعم الفني لانستا حتلا تحصل على التفاصيل و تحصل على كيفيىة اربط

Tro
12-13-2014, 10:22
بطاقه انيستا في طراطيش كلام اليومين دول ان تم وقفها للاسف
وعمتا السحب بيطلعلك الفلوس بالمصري طبعا مش بالدولار ......
تحياتي .......

amermazzen
12-13-2014, 12:15
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم مشكور على الموضوع لكن بطاقة انستا فوركس تم ايقافها لا أعرف لماذا لكن تم ايقاف التعامل معها كليا المهم هناك البدائل على العموم أنصحك بالتعامل مع أحد البونك اللكترونية مثل بنك السكريل لما له منسهولة في التعامل في السحب والايداع.

haythem99
12-13-2014, 12:32

يمكنك الاستعانه بالبنوك الالكتونيه وايضا البنوك المصريه تعطى المبلغ بالمصرى والبنك العربى الافريقى هو يعطيك المبلغ بالدولار وانا حاليا اتعامل بالمونى بوكرز والله الموفق

tamaha
12-13-2014, 23:18
لســـــــلام عليكـــم ورحــمه الله وبركـــاته .....موضــوع رائــع وممتـــاز يا اخــى وشيـــق جداااعن
الفوركـــس وموضـــوع السحب من بطاقه انستا فوركسيسا اخى

ynwa1892
12-14-2014, 13:07
السلام اخي بطاقة الانستا ماستر كارد تستطيع ان تسحب منها من اي صراف الي اضافة الى انها تحتس عمولة على كل عملية صرف
وفقك الله

adil17
12-15-2014, 10:50
مشكور اخي الفاضل على طرحك لهذا الموضوع القيم و المفيد و بالفعل استفدنا منك و من ردود الاخوة عليك و نتمنة لك الربح الوفير

mezo22as
12-15-2014, 11:05
لو عاوز دولار العربى الافريق الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح ومن خلال انستا تربح

sawsan5a
12-15-2014, 22:44
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

ابرا
12-15-2014, 23:22
تحية عطرة..
انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك .

samer5s
12-16-2014, 02:04

Hassan Owen
12-16-2014, 02:15
السلام عليكم ... للاسف السحب علي البطاقة غير متاح الان لان الشركة الفت العامل نع شركة البايونير من الممكن استخدام طريقة تانية ... بالتوفيق ان شاء الله في التداول والمنتدي الجميل

medo7atef
12-16-2014, 03:43
ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك
تقبل مروري

sawsnss
12-16-2014, 03:51
اسحب عادى جدا من خلال بطاقة انستا فوركس من اى الة صرف تبع البنك بس لازم تسحب بالمصرى وليس بالدولار
وهنا بتضطر تدفع عمولة بس تاكد الاول من السحب ممن هذه البطاقة فعال ام معطل

said32
12-16-2014, 04:02
اعتقد اخى الكريم ان دا الى هتقدر تسحب بيه الفلوس بتاتك وارباحك اخى الكريم بشكل كبير وان دا الى سبب فى انه يقدر يحقق لك الكثير من الاشياء املهمه الى هتدقر انها تفيدك بشكل كبير شكرا لك اخى الكريم

kaa
12-16-2014, 04:18
انت من المكن السحب من بطاقة انستا فى وقت
من خلال ماكينة سحب الى التى تكوت موجود فى الشواراع حيث طب البلغ الى انت عايز منها اثناء السحب

bdrxx
12-16-2014, 04:24
اعتقد ان دا امرمهم ددا ومطلوب ان احنا نعرف ازاى نقدر ان احنا نسحب فلوسه ازاى منه اخى الكريم وبالتفويق على الموضوع املهم دا شكرا لك اخى الكريم على الموضوع والسؤال الى بيبقا مهم جدا

merft17
12-16-2014, 04:48
اخى الكريم تقدم شركه انيستا العديد من المزايا للمتداوليين فكل ما عليك هو اختيار الطريقه المناسبه لك مثل تحويلهم الى حساب بنكى او سحبهم بالماستر كارد و الفيزا او اختيار البنوك الالكترونيه مثل المونى بوكرز او البايبال

alaatreka
12-16-2014, 09:50
السحب من بطاقة انستا سهل جدا فقط يوجد عمولة علي كل عملية سحب ةهي 1 دولار
اطلب فقط الباطاقة من موقع الشركة وستاتي لك في الحال

mostafq1
12-16-2014, 10:03
اخى الكريم عليك اولا ان تقوم بتقديم طلب للشركه لكى تقوم باخراج لك بطاقه للسحب مثل الماستر الكارد وعندها تستطيع ان تقوم بسحب ارباحك بسهوله من اى ماكينه اليه لسحب الاموال ولكنى لا اعرف اذا كنت ستسحبهم بالمصرى او الدولار

hpacer
12-16-2014, 10:54
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وأنصح افضل
أن نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق
الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى

samer5s
12-16-2014, 14:40

chouai
12-20-2014, 12:19
بسم الله الرحمن الرحيم
من الممكن استخدام طريقة تانية ... بالتوفيق ان شاء الله في التداول والمنتدي الجميل

mnalmm
12-20-2014, 12:37
تقبل مروري

hicham1991
12-21-2014, 21:55
انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

Hassan Owen
12-22-2014, 12:12

chalomba
12-22-2014, 12:14
من أجل سحب المال من الحساب التجارى, سوف تمر بالعديد من الخطوات السهلة. متضمنة إختيار نوع طريقة السحب, وإدخال معلومات الحساب. بمجرد الإنتهاء من ملء إستمارة الطلب, المبلغ الذى سحبته سوف يتم إقتطاعه من الحساب, والمفترض تحويله فوراً إلى الخدمة التى طلبتها.

مصراوى
12-22-2014, 12:33
ن أجل سحب المال من الحساب التجارى, سوف تمر بالعديد من الخطوات السهلة. متضمنة إختيار نوع طريقة السحب, وإدخال معلومات الحساب. بمجرد الإنتهاء من ملء إستمارة الطلب, المبلغ الذى سحبته سوف يتم إقتطاعه من الحساب, والمفترض تحويله فوراً إلى الخدمة التى طلبتها.

ramdani
12-22-2014, 12:49
بسم الله و السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد اخي الكريم السحب من بطاقة انستا فوركس اصبحت متوفرة في الشركة

snnaky
12-27-2014, 13:18
انا كنت اعرف ان السحب على البطاقة وحسب شروط البنك نفسة على يطلعلك المبلغ دولار ام يطلع مصرى بما يقابل نفس مبلغ الدولار بنفس سعر الصرف لهذا اليوم ودى بتختلف من بنك لبنك يعنى متقدرش تعممها على كل البنوك اما ان انستا الأن لغيت التعامل مع البيونير انا معرفش اذا كان هذة المعلومة صحيحة ام لا ويمكنك التأكد من الدعم الفنى فهو صاحب المعلومة الصحيحة

aissa00
12-27-2014, 14:04
وعليكم سلام ورحمة الله
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح
افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك
فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص
والمنتدى التعليمى تقبل مرووري

antonioforex
12-27-2014, 14:58
السلام عليكم
طبعا اخي يمكنك السحب بالبطاقة و المبلغ الدي تستخرجه يكون حسب
عملة بلدك مثلا في مصر تستخرجه بالجنيه و بالتوفيق لك اخي الفاضل.

hossam56
12-27-2014, 15:58
اعتقد اخى اكلرمي انا لسح دا مهم بشكل ك بيرهعلاشن تقد تاخد الارباح بتاعتك اخى الكرمي
باتلوفيق لك انشاء الهل
شكرالك اخى الكرمي
باتلوفيق لك
شكراكل

Ahmed2020eg
12-27-2014, 16:31

hananll
12-27-2014, 20:02
السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبير
انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ولو انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس

mousa67
12-27-2014, 22:36
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وأنصح افضل
أن نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق
الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى

sharshabil
12-27-2014, 22:58
انت جربت لكا تطلب السحب اختر بطاقة انستلا فوركس
حتى تعرف كيف يتم السحب ان عن امكانية السحب بالدولار لا طبعا انت ستسحب فيمته بعملتك المحلية

ASMAA TAHA
12-28-2014, 19:52
السحب عن طريق البطاقة الخاصة بشركة انستافوركس بيكون من اى صراف آلى
وطبعا البطاقة دى ميزة كويسة اوى بتقدمهالنا شركة انستا لانها اسهل بكتير سواء فى عملية الايداع او ايضا عملية السحب
ياريت اكون افدتك وشكرا

tawfik200
12-28-2014, 19:55
بسم الله الرحمن الرحيم سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم مرحبا بك اخي معنا في المنتدى نعم يمكنك سحب من اي صراف الي وفي جميع انحاء العالم ولكن يجب علي الصراف ان يدعم الماستر كارد

samieh
12-29-2014, 06:56
السلام عليكم
بتطلب سحب الارباح اولا على البطاقة
ثانيا بتسحبها من اى صراف ألى والفلوس بتطلع من الماكينة بعملة البلد اللى انت فيها
يعنى فى حالتك هتبقى بالجنيه المصرى
بالتوفيق

bilalqhse
12-29-2014, 11:46
على هذا الاستفسار يمكنك السحب من اي آلة للصرف البنكي على شرط ان تكون
تعمل على الانترنات ويكون السحب كما تريد انت بالدولار او بالجنيه المصري لك حرية اختيار العملة التي تسحب بها

OLSOPIDRO
12-30-2014, 16:49
اخوتي اخواتي ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى وشكرا

katagoroumma
12-30-2014, 20:00
السلام عليكم
اعتقد ان السحب ببطاقه انستا امر جائز جدا اخى الكريم بس لازم
تبقا مشارك فى برنامج بشكل كبير شكرا لك اخى الكريم وانا شاف
ان الموضوع دا فى غايه الهاميه لو احنا قدرنا نسحب
الارباح دىى بشكل مهم شكرا جزيلا
بالتوفيق للجميع
شكرا

kokou
01-05-2015, 20:56

the professor
01-09-2015, 19:45
اخي الكريم مشكور على طرحك لهذا الموضوع القيم و المفيد و صراحة استفدنا منك و من ردود الاخوة عليك و جزاكم الله كل خير جميعا

alieslames
01-10-2015, 00:36
اعتقد اخى الكريم ان الفوركس لزام نبقا عارفين اخى الكريم نقدر نحقق الكثير من خلاله ف باتلوفيق لك وتقبلت حياتى لك اخى اكلريم
شكرالك وباتلوفيق انشاء الله شكرالك

ramoc
01-10-2015, 20:49

eslam labib
01-17-2015, 16:56
اخي الكريم
انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه و انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

abowaled123as
01-17-2015, 19:13
لازم نستفيد اخى الكريم من خلال املوضوعاملهم دا اخى الكريم الى هيقدر يحقققلنا الكثير اخى اكلريم باتلوفيق لك وقتبلت حياىتلكاخى اكلريم
شكرالك

kimoaaq
01-17-2015, 19:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم السحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكتورنية و الارضية و شكرا لك تقبل مرورى

sarass11a
01-18-2015, 22:17
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

ansaldo
01-19-2015, 18:36

kokou
01-21-2015, 12:10
شوف ياغالى

abdelrazek zaki
01-21-2015, 12:28
السلام عليكم اعضاء المنتدي الكرام
لو انت استطعت ان ادرت تحصل علي بطاقة انيستا فوركس هي دي افضل طريقة يمكنك ان تحصل عليها
علي اموالك

midouknight
01-21-2015, 12:33
أهلاً بجميع أعضاء هذا المنتدى الكبير
أخي الغالي حاول تسأل الدعم الفني يمكن يساعدونك أو الاخوة المصريين في هذا المنتدى

bakrgadallah9003
01-21-2015, 12:36
بامكانك تعمل عمليه سحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك التانيه مصرى العلم افضل وسيله للربح اصلا وهو الامثل لاى حد للوصول للربح ممكن من خلال العلم نوصل لما نتمنا واختار اى وسيله مناسه لحصد الربح المجال يحتاج تركيز فقط واستمراريه

Mostafaashraf
01-21-2015, 12:54
أتمني أن أساعدك أخي و لكني أنا أيضاً محتار في هذا الشأن و إن شاء الله نلاقي حل بإذن الله
و بالتوفيق لك و لباقي الأعضاء

aseer
01-21-2015, 12:57
السلام عليكم و رحمة الله و بركته اخى الكريم بعد التجيه انا بسحب عن طريق نتلر

والسحب شغال زى الفل والشركه محترمه جدا وحاجه فخيمه كده يعنى

abdelrazek zaki
01-21-2015, 12:58
او ممكن تربط حسابك ببنك اليكتروني زي الباي بال او غيرها لتتمكن من وصول الاموال اليك
وهذة هي امن طريقة لضمان وصول الاموال اليك

ssnsafi
01-21-2015, 13:00
عندما تستلم بطاقة انستا فوركس يرسل لك الشركة كود تعريف فعليك عندما تستعمل البطاقة لأول مرة ان تفعلها عن طريق هذا الكود و بعد ذلك تستعملها كما تستعمل أي بطاقة صراف الي عادية فانت تتقدم بطلب لشكرة انستا فوركس بسحب الارباح ومن ثم تتجه الى أي صراف الي طبعا بعد وصول المبلغ وتسحب الربح ويكون بالجنيه المصري اذا كنت في مصراو اذا كان لديك حساب بنكي بالدولار تستطيع السحب بالدولار

ramdani
01-21-2015, 13:46
بسم الله و السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد اخي الكريم السحب من بطاقة انستا فوركس ليس صعبا ابدا

mahmoudosama
01-22-2015, 16:22
اشكرك على طرح هذا الموضوع الرائع لقد استفدت منه كثيرا
لقد اضفت الى معلومات جديده فى مجال الفوركس
اشكرك على الموضوع وننتظر منك الجديد
وبالتوفيق للجميع

mohamedsaber
01-22-2015, 16:51
لا استطيع مساعدتك لاني بستخدم البنوك الالكترونية وبالاخص بنك نيتللر
ممكن تكلم دعم المنتدي و تسالهم واهيساعدوك ان شاء الله
تقبل مروري مشكورا

Essam29
01-22-2015, 16:53
انا استخدم انسيتا ولكن اتعلم اولا عن طريق حساب ديمو ونحن نسعى الي رقي المنتدى وعلو مكانته ونشر الفوريكس

ismaiel
03-03-2015, 16:10
وتقبل مروري

haphop
03-03-2015, 16:12
اي ماكينه فيها ماستر كارد تقدر ان تسحب منها بكل سهوله انشاء الله
واتمني لك الوزيد من الارباح

ayman nasr
03-03-2015, 18:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الفاضل
انا من صحابى عرفت انك ممكن تسحب من اى ماكينة
والفلوس بتكون بالمصرى تحياتى

1 million
03-22-2015, 00:13
تستطيع ان تسحب من اي مايكنة صرف الي تدعم علامة الماستر كارد
لا تستطيع سوى ان تسحب بنفس عملة البلد الذي أنت موجود فيه و ليس دائما بالدولار

amal.m500
03-22-2015, 14:06
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على هذا الاستفسار يمكنك السحب من اي آلة للصرف البنكي على شرط ان تكون
تعـمل على الانترنات ويكون السحب كما تريد انت بالدولار او بالجـنيه المصري لك حرية اختيار العملة التي تسحب بها

...

magic777
03-22-2015, 22:46
وبالتوفيق للجميع

طبعا اخي الخبره بتكون مطلوبه في العمل في المجال ده ومن غير خبره اصلا مش هيكون فيه اي نوع من انواع النجاح اخي اساسا لانه هينجح ازاي ومافيش
اساس للعمل اصلا في السوق

الجنرال محمد
03-22-2015, 23:35
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الحبيب الفاضل
بصراحه انا لم اجرب اي سحب من اي بنك ولم يكن معي اي وسيله لحب ارباحي ماذا علي ان افعل ..

مامون سباعنة
03-23-2015, 01:31
بسم الله الرحمن الرحيم
تحيـــه طيبة وبعد ::::
اشكرك اخي العزيز على معلومتك . بالتاكيد اخي بامكان اي عميل يقطع بطاقة انستا ويسحب ارباحه بدون مشاكل
اتمنى لك وللجميع النجاح والتوفيق
تحــــياتي للجميع

nabilll
03-23-2015, 14:38
نجمة الصباح ( morning star) و تأتى فى نهاية ترند هابط , فتظهر شمعه صغيرة او دوجى صغيره ثم تأتى نجمه الصباح الصعوديه مغلقه داخل او متخطيه. اخر شمعه فى الترند الهابط ..... اذن فهذا النموذج ثلاثى. اخر شمعه فى الترند ثم شمعه صغيره ثم النجمه المنتظرة.

amy1
03-23-2015, 16:31
أنصحك أخي بعدم الدقول بصفقات أكثر من 10 في المائة ولو كان رأس ملك مليون
فأكثر الخبراء والمحترفين لا يجازفون بالدخول بأكثر من ذالك حتى لو كانو متأكدين من تحليلهم لزوج العملة ارتفاعا أو انخفاضا

joukeur
03-23-2015, 17:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على هذا الاستفسار يمكنك السحب من اي آلة للصرف البنكي على شرط ان تكون
تعـمل على الانترنات ويكون السحب كما تريد انت بالدولار او بالجـنيه المصري لك حرية اختيار العملة التي تسحب بها
بالتوفيق للجميع ان شاء الله

doaa sary
03-23-2015, 17:53
تقدر تسحب من اى ماكينة فى مصر والعالم عن طريق بطاقة انستا للفوركس
والسحب بيكون مصرى بلاشك وبيتم خصم مبالغ معينة وبالتوفيق للجميع

haythem95
03-23-2015, 18:04
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الفاضل
انا من صحابى عرفت انك ممكن تسحب من اى ماكينة
انا استخدم انسيتا ولكن اتعلم اولا عن طريق حساب ديمو ونحن نسعى الي رقي المنتدى وعلو مكانته ونشر الفوريكس

bidaaaaaaaaa
03-23-2015, 18:21
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
يمكنك السحب من اى الة بطاقه انستا امر لكن ملاحظى عليها نتخلص فى بطا
المنصة فى تنفيذ الامور جائز جدا

محمود مرعى
03-23-2015, 20:19

والله يا اخى الفاضل احمد حضرتك فعلا تقدر انك تسحب الربح الخاص بيك من خلال بطاقى انستا للسحب لكن طبعا حضرتك الاول
بتقدم على طلب للحصول على البطاقة بعد كده تيجى لحد عندك وبكده يبقى حضرتك فعلا قادر انك تسحب الرصيد اللى انت كسبته بيها

gold1
03-23-2015, 21:22
يمكنك السحب على البطاقة البنكية للشركق دون مشاكل و من اي صراف الي.
تقبلوا مروري و فائق الاحترام والتقدير

rashaeid
03-23-2015, 21:46
انا مش متأكدة من المعلومة بس أنا سمعت من بقية الأعضاء
ان بطاقة البايونير توقف التعامل من خلالها فمش هقدر افيدك ممكن تكلم الدعم الفنى

Wassa04
03-23-2015, 21:53
مرحبا اخي الكريم بطاقة انستا تستطيع السحب
بها من اي صراف الي و بعملة بلدك بالتوفيق لك تقبل مروري

forexfouadd
03-23-2015, 22:34
انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

Doodysamsom
03-23-2015, 22:36
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته.
السحب بيتم من خلال بطاقة انستافوكس.
ومن خلال اى بنك الكترونى ان بتختارة وبتتعامل معاة

magic777
03-23-2015, 23:40
نجمة الصباح ( morning star) و تأتى فى نهاية ترند هابط , فتظهر شمعه صغيرة او دوجى صغيره ثم تأتى نجمه الصباح الصعوديه مغلقه داخل او متخطيه. اخر شمعه فى الترند الهابط ..... اذن فهذا النموذج ثلاثى. اخر شمعه فى الترند ثم شمعه صغيره ثم النجمه المنتظرة.

العمل بالشموع غير جيد واكيد فيه كتير تحاليل والمتاجر هنا الي المفروض انه يختار التحليل الجيد الي يناسبه وده مش هيكون الا بعد ما يتعلم الاول اكتر من تحليل ويختار منهم التحليل
الي يناسبه اكتر في العمل ويعمل به

aminoos
03-23-2015, 23:59

mostafa abdalla
03-24-2015, 00:03
اعتقد من خلال الى قدرته من انستا هو ان السحب من خلال الفوركس انستا هو الى انت تقدر تسحبه فى الشركه بالبطاقه الى قدرت ان احنا نديها شكرا لك اخى الكريم وبالموضوع دا امر مهم جدا شكرا كل وبالتوفيق انشاء الله

Abdelhedi
03-24-2015, 15:55
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين باسم الله الرحمان الرحيم :
بصراحة انا لم اجرب ابدا السحب من بطلقة انستا و انا فعلا اريد هذا و الله مستعان و شكرا لكم شباب

elbakrey
03-24-2015, 16:03

louey
03-24-2015, 16:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على الموضوع يمكن السحب من اي مكينة صرف الي لكن بعملة البلد الذي انت فيه و لكن للاسف قد سمعة و الله اعلم بان انست قد الغة الخدمة لانها الغة التعامل مع بايونر و الله اعلم

aymanso
03-24-2015, 16:33
السلام عليكم اخى ا لحد ادنى الذى يمكن ان تسحبة يختلف على حسب طريقة السحب حيث اذا كنت تريد ان تسحب عبى احد البنوك الارضية فهذا لايقل السحب عن 25 دولار وفى حالة السحب عبى البنوك الالكترونية فهذا الحد الادنى 1 دولار بينما اذا كان معك ماستر كارد فممكن السحب باى مبلغ

nagwa77
03-24-2015, 17:26
الافضل اخى هو ان يتم فتح كل زوج بموضوع لوحده حتى يكون هناك تركيز على ازواج معينة يفضلها البعض وللتخصص اكثر بدلا من التحدث فى اكثر من زوج فى حوارات متلخبطة

a7med84
03-24-2015, 18:39
ليس لى تعامل معها صراحه ولكن اللى اعرفه ان التعامل بالطاقه بيكون

اقل سحب هو50 دولار ده الحد الادنى والله المستعان وبالتفيق للجميع

ramdani
03-24-2015, 18:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم السحب من بطاقة انستا فوركس ليس صعبا لكن المشكل في العمولة الكبيرة

lolo2012
03-24-2015, 20:17

magic777
03-24-2015, 20:36
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين باسم الله الرحمان الرحيم :
بصراحة انا لم اجرب ابدا السحب من بطلقة انستا و انا فعلا اريد هذا و الله مستعان و شكرا لكم شباب

وانت هنا اكيد هتستفاد والتعلم هنا في المنتدى بيكون من المنتدى التعليمي او من تبادل الخبرات بين المتاجريين هنا وتبادل الاراء بين الاعضاء وطبعا ده بيكون مع التعلم من
الكتب ومصادر العلم الاخرى ايضا

sharshabil
03-24-2015, 21:42
السحب ممكن على اي صراف الي يقبل نوع الماستر كارد اما عن السحب بانستنل
انت لازم تدخل الى حسابك و تطلب السب و تعطي معلومات البطاقة ... تجياتي

Abdelhedi
03-25-2015, 00:11
باسم الله الرحمان الرحيم و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد:
حقا موضوع ممتاز الله ينور عليك شكرا.؟

yarasalah
03-25-2015, 15:12
انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

ahmedibrahim258259
03-25-2015, 15:25
بسم الله الرحمن الرحيم المبلغ اللي بيطلع من الماكينة بيكون بالجنيه او بعملة البلد بس المشكلة ني موش عارف اكتب العنوان لانه بالانجليزي
تقبل مروري

mohamedhassn
03-26-2015, 05:14
انا كان لدى حسابان مع هذه الشركة واحد من البونص والاخر كسبته فى مسابقة
الحساب الى من المسابقة كسبت فيه 100 دولار من صفقة اسكالبينج ولكن تم خصمها بسبب ان القواعد ان لا اغلق اى صفقة قبل مرور خمسة دقائق
كلمت الدعم وقلت لهم ايه البند الغريب ده وهى الشركة مالها من ان العميل يكسب ولا يخسر
انتم مش بتحصلوا على عمولتكم الى هى السبريد وخلاص ثم انى لو كنت خسرت واغلقت الصفقة
قبل مرور الخمسة دقائق هل كنتم سوف ترجعوا الى اموالى
قالى اقرا الاتفاقية الى انت موقع عليها

---------- Post added 03-26-2015 at 02:14 AM ---------- Previous post was 03-25-2015 at 01:22 PM ----------

سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس يا

katreenaziz
04-02-2015, 23:42
اخى الكريم يمكنك سحب ببطاقة انستا عبر اى مكنة atm والمبلغ هيطلع بلجنية مش بلدولار ولكن العمولة كبيرة شوية اتمنى لك التوفيق والنجاح

Schams
04-02-2015, 23:44
شكرا لك اخي على هذا الموضوع المفيد من جميع النواحي منها التعليقات و المعلومات البسيطة الموصلة الى معلومات اكبر و مهمة في هذا المجال
ننتظر المزيد من معلوماتك و موضوعواتك
تحياتي لك و تقبل مروري

---------- Post added at 08:44 PM ---------- Previous post was at 08:43 PM ----------

شكرا لك اخي على هذا الموضوع المفيد من جميع النواحي منها التعليقات و المعلومات البسيطة الموصلة الى معلومات اكبر و مهمة في هذا المجال
ننتظر المزيد من معلوماتك و موضوعواتك
تحياتي لك و تقبل مروري

halabcoo
04-02-2015, 23:52
السلام وعليكم ورحمة الله وبركاته..
شياب بليز سؤال من فين اطلب بطاقه انستا وكيف احصل عليها

اتمنى لو احد يقولي كيف
وربي يوفق الجميع

mostafa khaled
04-03-2015, 00:36
السلام عليكم ورحمة الله والله يا اخي انا لسه جديدي هنا يعني مبتدأ جدا
ولكن علي توجه لاي شرح في المنتدي او علي موقع الشركة هيفيدوك انشاء الله

marwa 123
04-03-2015, 01:44
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته والصلاة على اشرف المرسلين
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى و السحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية

محمد السيد
04-03-2015, 03:09
يمكنك السحب من بطاقة انستا فوركس بالطريقة التي سيرشدك بها صفحة العميل الخاصة بك في اونستا فراجعها
و السحب من اى ماكينة صراف الى والمبلغ هيطلع بالدولار اذاكانت الآلة بتتشحن بالدولار اما ان كانت مشحونة بالمصري مش هينفع

joseph mounir
04-03-2015, 03:24
السلام عليكم
اخى الفاضل اعتقد ان السحب من اى ماكينة ماستر كارد اما لو انتا هتبعت على البنك بيكون بالدولار
ونتا بتحول من البنك بالجنية المصرى لو انتا عايز

roty
04-03-2015, 03:25
نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح

khaled11
04-03-2015, 03:42
كيف يمكن ان احصل على بطاقة انستافوركس و هل يمكنني ان اسحب
المال الذي في حسابي عن طريق بيونر او آيبيمينت او لا استطيع

user_21
04-03-2015, 04:58
اخي الغالي اكيد السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل

amir1001
04-03-2015, 05:20
والسلام عليكم

user_21
04-03-2015, 05:20
تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى

haphop
04-06-2015, 19:41
السلام عليكم ورحمه الله
يمكنك الدخول علي موقع انوستا فوركس واتباع التعليمات الي ان تتم عمليه الحساب في امان انشاء الله
تقبل مروري

aboubakr el ayach
04-06-2015, 20:03
يمكنك الآن يا أخي أن تقوم بالسحب عن طريق عدة وسائل مختلفة، انظر الوسيلة التي تتوفر لديك! إما السحب عن طريق البطاقة ابتداءا من 50 دولار، أو عن طريق البنك لكن يشترط سحب أكثر من 300 دولار أو عن طريق شركات الوساطة، أو يمكنك سحبه على بنك إلكتروني ثم بعدها قم بالسحب عبر البنك الارضي.

haphop
04-06-2015, 20:05
السلام عليكم ورحمه الله
تستطيع ان تسحب من انوستا فوركس عن طريق الدخول علي حساب انوستا واتباع التعليمات الخاصه بالسحب

جابر1979
04-06-2015, 20:12
شكرًا للاستفسار و أضن ان الأخوة الأعضاء سيفسرون لك كيف تعمل او ما يتوجب عليك فعله من اجل سحب أموالك ، فهم اكثر خبرة و دراية للمجال و نقاط اخرى .

mohamedsaleem
04-06-2015, 22:14
اخى الكريم ان اساليب الخسارة وهى الطرق التى يتبعها الكثير جدا من المتاجرين فى الفوركس ولهذا السبب انا ارى انه من الممكن جدا ان يكون هناك بعض الاشياء الهامة التى يمكننا ان نعمل بها ومن خلالها نتجنب الاخطاء التى نخسر بها

fifi w mody
04-06-2015, 22:17
السلام عليكم ورحمة اللة
اخى الفاضل انا معلوماتى عن بطاقة انستا فوركس انها معطلة الان وليست مفعلة وذالك لوجدود عطل فنى فيها

sharshabil
04-07-2015, 00:38
ان كانت متاحة فلازم تطلب السحيب على حسابك في الموقع
و بهععدها تنتظر التوصل بالسحب و تسحب من اي صراف .

sherry mohamed
04-19-2015, 16:19
سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

---------- Post added at 01:19 PM ---------- Previous post was at 12:30 PM ----------

السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

sniper_2015
04-19-2015, 17:25
بسم الله الرحمن الرحيم
بعد التحية على اخوانى واخواتى اتشرف بوجود حضراتكم واتمنى الاستفادة منكم جميعا
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الهام الذي استفدت منه شخصيا
ربنا يوفقنا جميعا
الف تحية وشكر ليكم

Mohamed Morsy
04-20-2015, 09:48
اخي الفاضل .. اعتقد انه يمكنك ان تستطيع السحب من اي ماكينة سحب الي في موطن
عوب العمـلة المحلية طبعا .بالتوفيق لك وللجميع ان شاء الله
تحياتي ...

دينا اسلام
04-20-2015, 13:01
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لك اخلى الكريم على توضيح وتقديم هذا الاقتراح
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

amir1001
04-20-2015, 13:05
اسلام عليكم انا لسة مسحبتش من الموقع بس لسه هجرب السحب ان شاء الله
لما اكسب وانا واثق من مصداقيته جدا
بالتوفيق للجميع

engaym
04-20-2015, 13:08
السلام عليكم اخى اعتقد ان فى حالة استخدام بطاقة ماستر كارت انستا فوركس يجب ان تتعامل
بنفس العملة التى تسحب بة من البلد واعتقد ايضا ان يوجد عطل بهذة البطاقات فى الوقت الحالى

Manite
04-20-2015, 13:13
السلام عليكم
بالتوفيق

payza
04-20-2015, 14:33
معروف يا اخي تستطيع ان تسحب من اي مايكنة صرف الي تدعم علامة الماستر كارد
لا تستطيع سوى ان تسحب بنفس عملة البلد ..بالتوفيق

Yara1
04-21-2015, 13:11
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :) :) :) :) :) :) :) :) :)
يبقى سوق الفوركس فعالا 24 ساعة في اليوم، وهو يعمل من خلال شبكة عالمية من المؤسسات الخاصة والشركات والمصارف. عمله غير المتوقف يقدم لك فرصة فريدة من نوعها: رد فعل لحظي لآخر الأخبار المالية.

الفوركس هو مزيج فريد من التداول، والاستثمار وتبادل العملات وفقا لأسعار محددة. بالإضافة إلى حجم تداوله الضخم، وحضوره العالمي، و رسوم التداول المنخفضة مقارنة مع الأسواق المالية الأخرى، واستخدام الرافعة المالية لزيادة هامش الربح يجعل سوق الفوركس لا مثيل له.

Sofien
04-21-2015, 13:22
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، نعم أخي الكريم يمكنك سحب من أي صرف يحمل علامة
master card وستسحب الأموال بالعملة الدولة التي تعيش فيها
تقبل مروري وسلام .

sniper_2015
04-21-2015, 13:32
بسم الله الرحمن الرحيم
بعد التحية على اخوانى واخواتى اتشرف بوجود حضراتكم واتمنى الاستفادة منكم جميعا
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الهام الذي استفدت منه شخصيا
ربنا يوفقنا جميعا
الف تحية وشكر ليكم

Ahmed ibrahem20145
04-21-2015, 13:35
هل يمكنني سحب جميع الارباح من حسابي في شركة انستا فوركس ام انة يجب علي ترك بعض الارباح

حتي لايتم اغلاق الحساب وهل يمكنني فتح حسابات اخري في المنتديات الخاصة بالشركة وربطها بحساب واحد في انستا فوركس

abdelrazek
04-21-2015, 13:52
طبعا اخي الكريم بامكانك السحب من بطاقه انستا فوركس والسحب هيكون بالعمله المحليه لدولتلك اللي هي مصر وهيكون بنفس سعر الدولار ايضا لعملتك . اتمني اكون افادتك

payza
04-21-2015, 17:21
يا باشا يمكنك اخي ان تسحب ارباحك من اي ماكينة صرافة شرط ان تكون لديك بطاقة مصرفية كالماستر كارد او الفيزا....والله المستعان

sherry mohamed
04-21-2015, 18:25
سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا لك

ahmed mo
04-21-2015, 18:57
هو بيكون لها حخد ادتنى فى السحب وهو 50 دولار
وعموما ممكن طلبها من خلال انستا واللى تحولك للتسجيل فى البنك والله المستعان

ahmedtaher
05-02-2015, 20:52
السلام عليكم ... السحب من اي ماكينة بيبقي بالجنية المصري وان شاء الله السحب علي بطاقة اي بايمانت كويس ممكن تشوف الطريقة لو تناسبك
بالتوفيق ان شاء الله

al-Mashhadani64
05-02-2015, 22:15
يمكنك السحب بكل سهولة وذلك عن طريق احد البنوك الالكترونيه المتصله بالشركه والتي يجب ان تكون مسجل بها وعندك حساب عندهم وتقبل مروري

Kiing
05-02-2015, 22:19
ان الاستفسار ممكن ان يمكنك لان السحب هو للصرف البنكي فقط اي انه على شرط ممكن ان ان تكون تعمل على الحساب تم ممكن ان يكون السحب مع الدولارلانه العملة العالمية

elmassy
05-02-2015, 22:41
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخواني واخواتي الكرام
أخي الحبيب يمكنك سحب أرباحك من اي بنك عن طريق المستركارط بيونر

modr2015
05-04-2015, 13:27
تسعد انستا فوركس بتقديم لعملائنا بطاقة بينى كارد إنستافوركس، البطاقة المصرفية المدفوعة مسبقا. بطاقة بينى كارد فى ترابط مع حسابك

forexaly5
05-04-2015, 13:31
السلام عليكم ورحمة الله تعال وبركاته أخي الكريم لا تنسى أن هنالك شروط مسبقة تتعلق بالضمان و الصيانة متعلقة بالبطاقة أن أرى لابد أن يكون لك سحب المال الشهري مرتفع ولا يقل على 300 دولار لكي يتناسب مع البطاقة

wlaa
05-05-2015, 13:24
السلام عليكم ورحمة الله أخي الكريم بالطبع الخاسرون أكبر من الرابحون هذا أمر عادي لأن الكثير حسب أعتقادي ليست لهم الخبرة الكافية في الفوركس خاصة الذخول في صفقات بدون استراتيجيات واضحة لابد من التعلم الجيد وكسب الخبرة الكافية قبل الدخول في المتاجرة الحقيقية بالتوفيق

chirikhan
05-07-2015, 00:46
ممكن طبعا انك يا اخي تسحب من بطاقة الماستر كارد وافيزا كارد ومنها بطاقة انستافوركس ايضا
انما اكيد ان هناك عمولة على ما اظن في السحب الى تلك البطاقة لا اعرف بالضبط كم

hamdochi
05-07-2015, 15:23
مرحا بجميع اعضاء المنتدى المحترم شخصيا اعتقد انه حسب المعلومات الاخيرة فانه تم توقيف التعامل ببطاقة انيستا فوركس ولهذا فانا لااعلم مدى صحة هذا الخبر وكيف للذين تعاملو سابقا بهذة البطاقة تدارك الامر ، شكرا جزيلا اخي المحترم على الموضوع بالتوفيق لك وللجميع

big.pharaoh
05-07-2015, 15:27
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. اللى اعرفه ان فيزا كارد انستا بتشتغل على اي ايه تي ام في العالم. بس طبعا لو انت في مصر اكيد هتطلعلك فلوس بالمصري

karim02
05-07-2015, 15:48
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
هدا الموضوع جد مفهوم جزاك الله خيرا عن توضيحاتك القيمة وأتمنى المزيد من المواضيع المتعلقة بالفوركس لكي نستطيع فهمه أكثر ؛ وتحيات لجميع الأعظاء والمسؤوولين عن هدا المنتدى الرائع

yassine imq
05-07-2015, 15:54
اخي انا لم اجرب سحب بعد وعلى حد علمي الشركة اوقفة خدمة البطاقة التابعى لها والله اعلم تقبل مروري

محمد ادم
05-07-2015, 15:57
يمكنك اخي ان تسحب ارباحك من اي ماكينة
صرافة شرط ان تكون لديك بطاقة مصرفية
كالماستر كارد او الفيزا تستطيع سوى ان تسحب
بنفس عملة البلد الذي أنت موجود فيه بالتوفيق وتقبل
مروري...

شهيرة
05-18-2015, 22:36
السلام عليكم
ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس
هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس

طارق محمد احمد
05-18-2015, 22:38
دعاء استغفار شامل جداا

استغفر الله العظيم الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه.

من الذنوب التي تحل النقم

من الذنوب التي تغيـر النعم

من الذنوب التي تورث الندم

من الذنوب التي تحبس القسم

من الذنوب التي تعجل الفناء

من الذنوب التي تقطع الرجاء

من الذنوب التي تمسك غيث السماء

من الذنوب التي تكشف الغطاء.

استغفر الله العظيم حياء من الله

استغفر الله العظيم رجوعا إلى الله

استغفر الله العظيم ندماً واسترجاعاً

استغفر الله العظيم فراراً من غضبِ الله إلى رضاء الله

استغفر الله العظيم فراراً من سخطِ الله إلى عفوِ الله.

استغفر الله العظيم الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

من الإفراط والتفريط

من التخبيط والتخليط

من مقارفة الذنوب

من التدنس بالعيوب

من عدم الحضور في الصلاة ومن جميع التقصير فيها وفي الزكاة

من القنوط من رحمة الله

من عدم القيام بحق الله وخلق الله

من عدم التشميرِ لطاعة الله

من عقوقِ الآباءِ والأمهاتِ

من الظلمات والتبعات

من الخطى إلى الخطيئات

من قطيعة الأرحام

من اكتساب الآثام

من حب الجاه والمال

من شهوة القيل والقال

من رؤية النفس بعين التعظيم

من نهر السائل وقهر اليتيم

من الكذب والحسد

من الغيبة والنميمة

من سائر الأخلاق المذمومة

من سائر الذنوب القلبية و القالبية

من اتباع الهوى وهجر التقوى والميل إلى زخارف الدنيا

من جميع ما يكره الله ظاهراً وباطناً.

من كل ذنب يصرف عني رحمتك أو يحل بي نقمتك أو يحرمني
كرامتك أو يزيل عني نعمتك

من كل ذنب يورث الأسقام والضنا ويوجب النقم والبلاء ويكون
يوم القيامة حسرةً وندامة .

من كل ذنب تبت إليك منه ونقضت فيه العهد فيما بيني وبينك جراءة مني عليك لمعرفتي بعفوك
من كل ذنب يزيل النعم ويحل النقم ويهتك الحرام ويورث الندم ويطيل السقم ويعجل الألم
من كل ذنب يمحق الحسنات ويضاعف السيئات
يحل النقمات ويغضبك يارب السموات
من كل ذنب يوجب سواد الوجه يوم تبيض الوجوه وتسود الوجوه

من كل ذنب يدعو إلى الكفر ويطيل الفكر ويورث الفقر ويجلب العسر ويصد عن الخير ويهتك الستر ويمنع اليسر

و من كل ذنب يورث النسيان لذكرك أو يعقب الغفلة عن تحذيرك أو يتمادى به الأمن من مكرك أو ينسِّيني من خير ما عندك ومن كل ذنب يدنـي الآجال ويقطع الآمال ويشين الأعمال من كل ذنب يدنِّس مني ما طهرته ويكشف عني ما سترته أو يقبِّح مني ما زينته و من كل ذنب لاينال به عهدك ولا يُؤمن معه من غضبك ولا تنزل معه رحمتك ولا تدوم معه نعمتك

من كل ذنب جرى به قلمك وأحاط به علمك فى وعلى إلى آخر عمرى ولجميع ذنوبى كلها أولها وآخرها , عمدها وخطؤها قليلها وكثيرها , صغيرها وكبيرها , قديمها وحديثها , خفيُّها وعلانيتها.

ehabbob
05-18-2015, 22:40
كيفيه الحصول على بطاقه انستا فوركس ؟

wardi18
05-18-2015, 22:55
السحب علي البطاقة غير متاح الان لان الشركة الفت العامل نع شركة البايونير من الممكن استخدام طريقة تانية
بالتوفيق

ehabbob
05-18-2015, 23:14
ازاى احصل علي بطاقه انستا من بعد فتح حساب فى انستا فوركس
وللعلم لو هى ماستر كارت تقدر تسحب بيه من اى مكانيه صرف الى

---------- Post added at 10:14 PM ---------- Previous post was at 10:13 PM ----------

ازاى احصل علي بطاقه انستا من بعد فتح حساب فى انستا فوركس
وللعلم لو هى ماستر كارت تقدر تسحب بيه من اى مكانيه صرف الى

jamila cchahed
05-18-2015, 23:26
بسم الله الرحمان الرحيم السحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية وانا ممكن مصرى لاى بنك لو عاوز دولار العربى الافريق الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح ومن خلال انستا تربح
تقبل مروري
والسلام

Manite
05-18-2015, 23:33
شوف ياغالى

SHAYMA MOHAMED
05-18-2015, 23:39
مكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها من خلال البونص والمنتدى التعليمى
لسحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية وانا ممكن مصرى لاى بنك لو عاوز دولار العربى الافريق الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح ومن خلال انستا تربح

tazi larbi
05-20-2015, 20:47
السلام عليكم السحب يكون من اي صراف اكيد سكون السحب بالجنيه المصري لكن ان كنت تتعمل مع بنك يتعامل بالملة الصعبة ستسحب بالعملة التي اخترت السحب بها اول مرة اتمنى لكم النجاح والله الموفق

haythem95
05-20-2015, 20:51
الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح ومن خلال انستا تربح
تقبل مروري

magic777
05-20-2015, 23:37
السلام عليكم السحب يكون من اي صراف اكيد سكون السحب بالجنيه المصري لكن ان كنت تتعمل مع بنك يتعامل بالملة الصعبة ستسحب بالعملة التي اخترت السحب بها اول مرة اتمنى لكم النجاح والله الموفق

والاكيد هنا انهلازم المبتدأ اول حاجه يعرفها في المجال ده هيا المصطلحات يعني يكون عارف ايه اهم المصطلحات الي هيحتاج ليها بمرور الوقت ويكون على علم
بها ويكون بردو عارف كل حاجه في المجال

محمد مختار
05-20-2015, 23:54
اخى الكريم السحب بالطبع يكون بعملة البلد
يعنى بالجنيه المصري حسب دولتك
المهم الصراف الالي يكون يحمل شعار الماستر كارد
و السحب يكون حسب الصرف الموجود في تلك اللحظة يعنى لو السعر مرتفع ستسحب اكثر و العكس صحيح

nabigha
05-20-2015, 23:58
السلام عليكم ورحمت الله وبركاته
اعتقد ان الصحب من بطاقة انيسطا فوركس سهل
جدا والمبلغ بتاخذو من الصراف بالجنيه المصري
وانا اتعامل مع بنك نيتلر لاني اعتقده احسن من بطاقة
انيسطا فوريكس

alaa ali
05-21-2015, 00:02
السلام عليكم
تستطيع طلب بطاقة انيستا فوركس وتقدر تسحب الاموال منها بالجنيه المصرى من اى ماكينة صارف الى
بالتوفيق

superkenan
05-21-2015, 00:19
السلام عليكم ورمة الله وبركاته
اخي الكريم انا اعلم ان السحب يتم عبر شركات الصرافة اي ليس بشكل مباشر والسحب يكون بالدولار كما فهمت
اتمنى ان لا أكون مخطئا
وشكرا

basma.seif
05-21-2015, 00:48
مساء الخير
أنا جديده هنا و لكن طلبت من موقع أنستا البطاقة التابعة لهم و اتمنى ان توصل لي مثل ما مكتوب الموقع
و ان تمت و استلمتها و اتعاملت بها سوف اخبر كل اخوانى هنا بالمنتدى
شكراً

معتصم سباعنة
05-21-2015, 03:39
اخي الكريم تستطيع السحب من اي ماكنة تحمل شعار الماستركارد - بالتوفيق
اتمنى لك التوفيق دائما

BASAM IBRAHEM
05-21-2015, 04:28
بسم الله الرحمن الرحيم
من الممكن استخدام طريقة تانية ... بالتوفيق ان شاء الله في التداول والمنتدي الجمي

خيرالدين مهدي
05-21-2015, 11:07
كيف يمكننى السحب من بطاقة انستا فوركس وهل السحب من اى ماكينة صراف الى والمبلغ هيطلع بالدولار لا المصرى يا ريت حد يساعدنى ؟؟.............................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...............

omer1
05-21-2015, 21:37
اشكرك يا اخى على هذا الموضوع المهم فى تجنب الخسارة التى يعانى
منها الكثيير لعدم اتباعهم اى نصائح تعطى لهم وينسوا كل حاجة امام المتاجرة

ابراهيم حمادة
05-21-2015, 22:36
ﺍﻟﺴﺤﺐ ﺍﻣﺮ ﺳﻬﻞ ﺟﺪﺍ ﻭﻫﻮ ﻋﻦ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻟﺪﺧﻮﻝ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻐﺮﻓﺔ ﺍﻟﺨﺎﺻﺔ ﺑﺎﻟﻌﻤﻴﻞ ﺗﺠﺪ ﺳﺤﺐ ﺍﻟﺤﺴﺎﺏ ﺍﺿﻐﻄ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻭﺍﻃﻠﺐ ﺍﻟﺴﻌﺮ ﺍﻟﺬﻱ ﺗﺮﻳﺪ ﺳﺤﺐ ﻭﺍﻟﺒﻨﻚ ﺍﻟﺬﻱ ﻳﺘﻢ ﺍﻟﺘﺤﻮﻳﻞ ﻋﻠﻴﻪ

karim-hyt
05-21-2015, 22:42
اظن ان السحب سيكون متاح لجمييع البنوك مادامت البطاقة ماستر كارد او فيزاا لكن السحب سيكون بعماة البلد الذي تتواجد به طبعاااا
هذا امر عادي .

magic777
05-22-2015, 01:45
ﺍﻟﺴﺤﺐ ﺍﻣﺮ ﺳﻬﻞ ﺟﺪﺍ ﻭﻫﻮ ﻋﻦ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻟﺪﺧﻮﻝ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﻐﺮﻓﺔ ﺍﻟﺨﺎﺻﺔ ﺑﺎﻟﻌﻤﻴﻞ ﺗﺠﺪ ﺳﺤﺐ ﺍﻟﺤﺴﺎﺏ ﺍﺿﻐﻄ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﻭﺍﻃﻠﺐ ﺍﻟﺴﻌﺮ ﺍﻟﺬﻱ ﺗﺮﻳﺪ ﺳﺤﺐ ﻭﺍﻟﺒﻨﻚ ﺍﻟﺬﻱ ﻳﺘﻢ ﺍﻟﺘﺤﻮﻳﻞ ﻋﻠﻴﻪ

وطبعا اكيد الي اتعلم وفهم المجال ده اخي له طرق عمله الخاصه به الي كونها من التعلم وده طبيعي جدا طبعا علشان التعلم هنا اساس وفهم كامل ومن
خلاله المتاجر بيجد الطريقه الي تناسبه في العمل

REDA FOREX
05-23-2015, 09:36
ولديك حساب بنكي في بنك الكتروني كي تسحب منه اموالك عن طريق البنك الارضيالسلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته تشكر اخي الكريم على طرحك للموضع المهم

babyzee
05-23-2015, 10:39
في الواقع اعتقد انه من الممكن ان تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه حسب دولتك ومن الافضل ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى لان هدا المنتدى يقدم لنا فرصة مميزة لتحقيق الربح فاعمل على اغتنامها من خلال البونص والمنتدى التعليمى والله معين

ramdani
05-23-2015, 11:21
من مميزات البطاقة هو انه يمكنك صرف ارباحك في اي وقت تشاء وفي اي صراف في العالم،وفي امان تام،انا استفدت منها كثيرا حيث اصبحت استغني عن الوسطاء والعمولة المرتفعة واصبحت اصرف نقودي وقت ما اريد وبكل حرية

moh93
05-23-2015, 11:27
اى شخص فى المنتدى وبيكون له عضو فى الشركة بيكون ه الحق ى الحصول عل بطاقة انستا
واكيد انستا لما تعطى البطاقة للك شخص هى بتكو فرصة كويسة جدا عشان يعرف يسحب باقل سهولة

aminalamor
05-23-2015, 12:15
السلام عليكم ورحمة الله وربكاته مشكور اخي الكريم على هذا الطرح المقدم ان السحب من المور المهمة في سوق الفوركس والسحب من بطاقة الفوركس يكون من اي صراف آلي يقبل بطاقة الماستر كارد ويكون بالجنيه المصري وليس بالدولار
بالتوفيق للجميع

masry928
05-23-2015, 12:24
وجه استفساراتك دى للقائمين على المنتدى لانى لا اتطرق لذلك من قبل وحيث انهم ادرى مننا جميعا بتفاصيل دقيقه مثل ذلك وبعد الافادة نزل موضوع عن الاجابه ومتقلقش كله هيبقى كويس

waelmma
05-23-2015, 12:46
:(:(:( اعتقد اخى الكريم ان السحب ممكن فقط من اى ماكنة مكتوب عليها
شعار ماست كارد وعلى حسب الماكن مممكن ان تتطلع لك بالدولار او بالمصرى

noor eldyen
05-23-2015, 12:55

hmadnah123
05-23-2015, 14:22
للاسف السحب علي البطاقة غير متاح الان لان الشركة الفت العامل نع شركة البايونير من الممكن استخدام طريقة تانية

fatehbtn
05-27-2015, 12:15
بسم الله الرحمن الرحيم
بارك الله فيك واكثر الله من امثالك واحسن الله اليك واكثر من امثالك
الله لا يحرمنا من جديدك تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال...

احمد سعيد على
05-27-2015, 13:18

asxqw
05-27-2015, 23:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية وانا ممكنالمناسب ك المصريه تعطى المبلغ بالمصرى والبنك العربى الافريقىللمتاجرة عليك أن تكون متأكد من إمكانياتك و قدرتك على التداول و ابدأ بالمبلغ المتاح معك فأول متاجرة اعتبرها تجربة عملية دون النظر لما ستجنيه مصرى لاى بنك لو عاوز دولار العربى الافريق الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال

---------- Post added at 08:30 PM ---------- Previous post was at 08:29 PM ----------

مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله
والارضية وانا ممكنالمناسب ك المصريه تعطى المبلغ بالمصرى والبنك العربى الافريقىللمتاجرة عليك أن تكون متأكد من إمكانياتك و قدرتك على التداول و ابدأ بالمبلغ المتاح معك فأول متاجرة اعتبرها تجربة عملية دون النظر لما ستجنيه

popa2015
05-28-2015, 16:56
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
اشكرك لطرحك هذا الموضوع المتميز احسنت العمل
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

MOHAMED forex00
05-29-2015, 01:00

osama forexawy
05-31-2015, 18:51
بسم الله الرحمن الرحيم
مرحبا اخوانى فى منتدى فوركس العرب
اخى الكريم البطاقة الخاصة بك من انستا او من اى بنك اليكترونى يمكنك السحب بها من اى ماكينة صرف الى وللأسف العملة ستكون بالجنيه المصرى وسيكون هناك فرق عملة لصالح البنك او الشركة

Eslam Anwar
06-08-2015, 20:02
انا شايف يا اخي الفاضل تستطيع طلب بطاقة انيستا فوركس وتقدر تسحب الاموال منها
بالجنيه المصرى من اى ماكينة صارف الى ... وتمنياتي ليك وللجميع بالتوفيق

ayoub321
06-08-2015, 20:36
بسم الله الرحمن الرحيم
مشكور أخي الكريم على هذا الموضوع الرائع
عمليات السحاب تكون أحسن وأضمن عندما تكون على بنوك كبيرة
اتمنى لنا ولكم التوفيق والنجاح

aminooos
06-08-2015, 20:39

انا سامع ان السحب بيبقا من خلال اى بنك دا من خلال الفكره الى انا اعرفها من الفوركس بشكل كبيرو انا شايف ان السحب من الفوركس هيبقا فى غايه الاهميه ول انا قدرت انى اسحب الفلوس الى انا كسسبتها من الفوكرس ياريت والله ول دا يحصل شكرا مرحبا يمكنك ان تسحب من البطاقه من السحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية وانا ممكن مصرى لاى بنك لو عاوز دولار العربى الافريق الشركه بتسهل كل وسائل الراحه ليك لتتقدم فى ذلك المجال الفكرة هيا الربح ومن خلال انستا تربح

hliforexlati
06-20-2015, 04:27
تدخل في الاتحاد السوفيتي السابق. وتم النظر إلى الموقف المعتقد لبوتن على أنه موقف تفاؤلي بالنسبة لليورو لأنه لم يقل شيء يدل على ان روسيا تفكر في تراجع معدلات العروض النفطية إلى أوروبا الغربية.

عاشق الفوركس
06-21-2015, 14:29
اخي الكريم ،نعم تستطيع السحب من اي ماكينة سحب الي في موطنع وب العملة المحلية طبعا .بالتوفيق لك وللجميع ان شاء الله

habib_pro
06-21-2015, 14:33
نعم اخي الكريم يمكنك سحب ارباحك بعملة بلدك من اي صراف
الي يقبل البطاقة من نوع ماستركارد بالطبع اتمنى اني افدتك

hager omar
06-21-2015, 14:34
السلاام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا لم اسحب حتي الان حتي استطيع ان افيدك واتمني من اصحاب الخبرة والذين قامو بالسحب من قبل ان يفيدوك

تقبل مروري

ali20
06-21-2015, 16:16
يوجد طرق كثيرة جدا عشان نسب اى ربح لنا فى الفوركس
التاجر سوف يقدر انه يختار الطريقة الامثل له فى السحب واكيد التاجر سف يختار اسهل طريقة للسحب

RomanyMoreed
06-23-2015, 14:21
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاته

تقدر تسحب من ماكينات atm علي ما اعتقد بس السحب هيكون بنفس عملة بلدك مش بالدولار

بالتوفيق للجميع

mechanical
06-24-2015, 19:06
السلام عليكم.........السحب من الشركة بيكون علي طريقتين الطريقة الاولي من علي الماستر كارد والتانية عن طريق البنك الالكتروني
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

bigoo
06-24-2015, 19:07
يسير الزوج على الفريم اليومى فى اتجاه هابط ومع اغلاق اخر شمعتين بشكل سلبى نرجح البيع مع الاحتفاظ بمناطق خروج فى حاله كسر للترند الصاعد ( على الفريم اليومى ) بالاغلاق اعلى 0.9350

saadkam
06-26-2015, 05:51
اخي الكريم للاسف السحب علي البطاقة غير متاح الان لان الشركة الفت العامل نع شركة البايونير

brahim89
06-26-2015, 05:51
السلام عليكم و رحمة الله اعتقد اخى الكريم ان الفوركس لزام نبقا عارفين اخى الكريم نقدر
نحقق الكثير من خلاله ف باتلوفيق لك وتقبلت حياتى لك اخى اكلريم
شكرالك وباتلوفيق انشاء الله شكرالك

kokou
07-03-2015, 13:07
بسم الله الرحمن الرحيم

forexae
07-03-2015, 13:12
اعتقد ان السحب ببطاقه انستا امر جائز جدا اخى الكريم بس لازم تبقا مشارك فى برنامج بشكل كبير شكرا لك اخى الكريم وانا شاف ان الموضوع دا فى غايه الهاميه لو احنا قدرنا نسحب الارباح دىى بشكل مهم شكرا جزيلا

waelmma
07-03-2015, 14:45
اخى الكريم يمكنك السحب من بطاقة انستا من خلال اى ماكنة
عليها علامة الماستركارد وفى الغالب هيكون بالدولار اذا كانت الماكنة تابعة لبنك اجنبى

مهند سباعنة
07-03-2015, 15:19
أخي الفاضل يمكنك السحب من خلال بطاقة بايونيية المرفقة اليك و يمكنك ذلك من خلال اي صراف الي
تقبل مروري

العراقي
07-14-2015, 21:07
ممكن تسحب من البنك العربى الافريقى دولار والبنوك الباقيه مصرى وانصح افضل
ان نتعلم على حساب ديمو وبعد ذلك حساب حقيقى و السحب من بطاقة انستا فوركس عن طريق البنوك الالكترونيه والارضية

lakhdar lazar
07-14-2015, 21:11
salam alykom chokran la ahad ilmawadi3 almofida w chokran jazilan lakom
ikhwati alkiram rabi yawafak aljami3

enganas
07-14-2015, 22:29

hofeek
07-16-2015, 04:02
اهلا بك اخي احمد..
بالتأكيد تستطيع ان تسحب ببطاقة انستا فورك من اي صراف الي atm
اما النقود تطلع على حسب عملة بلد التي انت موجود بها
وعلى كل عملية سحب تسحب من رصيدك 4 دولارات..

Abdelhedi
07-19-2015, 23:47
باسم الله الرحمان الرحيم و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مرحبا بكم في المنتدي و ارجو ان تعجبكم تعليقاتي علي مختلف مواضيعكم
في الحقيقة انا لم استعن بها و لكن لي صديقي اعجبته كثيرا و هي ممتازة

karim02
07-20-2015, 21:37
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

sinn
07-20-2015, 21:38
السلام عليكم و رحمة الله موضوعاتك جد رائعة و مبدع و خاصة بطروحاتك مزيدا من التالق شكرا لك اخي الكريم و في انتظار جديدك تقبل مروري