PDA

View Full Version : font size eleven in the evening

tngdrg41
12-08-2012, 07:04
> > font size: eleven in the evening, we witnessed the Chinese people crazy, the online shopping transactions accumulated reaches as high as 19100000000 yuan, achieve calendar year record since.
Now, with the end of the year approached, the Americans also does not sit,http://www.jazoom.biz/blog/view/94787/analysis-of-industry-experts-pointed-out.According to beautiful treasure home news, since the United States Thanksgiving, online shopping turnover to $1500000000 (9330000000 yuan).
Moreover, in confinement,http://albatrossdigital.com/blog/2012-09-17/step-3-figuring-out-who-you-are?page=757#comment-96495, studying Chinese has made many contributions to this recording.Crazy "online shopping on Monday ended all through the night" queue for shopping "black Friday", the Thanksgiving holiday after returning the United States workers unwilling to miss "online shopping Monday" auspicious opportunity, also be in the best of spirits in online shopping.
From 26 a.m. start, from each big website promotional messages wildly into the United States, social network advertising is overwhelming,Clarisonic Canada (http://clarisonicmia2.ca/).So many temptations, make most Americans do not live in Hold, could not help but under orders.
Some in the United States the confinement of Chinese Mommy,Clarisonic Mia 2 (http://www.clarisonicaustraliamia.com/), could not help the next list,http://pandoraaustraliacharmstop.com/.A surname Wang Mommy told us house (), because the sales promotion activity is too awesome, so she is home of four old people buy gifts.
According to the report, in Thanksgiving Day last day, Internet shopping sales had topped $1000000000, 26% more than last year, including digital content (e-books, music, video and so on) subscription is the fastest growing category.
While the market survey firm Comscore data showed, the order amount is expected to exceed $1500000000 record.Pressure hill big American Express dual eleven sequel continues with the express company, many people still ask myself when the goods to.
But you know, you are not alone.On the other side of the Pacific, Americans also together with you waiting for.It is reported, "the United States of America online shopping Monday" since the United States began, people shopping carnival season officially entered the climax, like snow flakes orders have express delivery company heavy.
In the United States of America Phoenix Amazon logistics warehouse, has almost full.If the order quantity continues to rise, they will not be able to bear.But in the treasure house of the United States of America confinement center Lin is revealed, her on the Internet for *****ma ordering coat, has delayed the arrival.
In the United States to pursue a master's degree Zhang also said,Pandora Charms Sale (http://toppandorachrams.co.uk/), he and some friends order does not come.Concierge: busy and happy American people crazy online shopping, not only to the express delivery company become busy, also let apartment building Porter received express parcel to receive leniently.
Ray Flores? Is 56 years old, New York in the upper west side of Manhattan called "Normandy" apartment building as porter.In accepting the reporter interview, he said: "have a look these boxes!"He said,Pandora Bracelets (http://pandoraaustraliacharmstop.com/), laughing from the pile up like a mountain hand box through.
Adjacent to the "Dorchester" apartment building Porter Crespo said, in just the past week, express delivery parcel number increased 4 times.However, although they are busy, was smiling.Because distribution Express let them get a good tip, at the end of the year a windfall.

العزوني
01-19-2013, 08:00
السلام عليكم
الف شكر على هذه المعلومات واتمنى الاستفادة منها للجميع بأذن الله

MAGDY
01-20-2013, 18:53
المشاركتين رقم 2 ، 3
بيشكروا صاحب المشاركة الأصلية على إيه !!!؟
هو فى إيه يا اخوانا ؟؟؟
فين المشرفين الأفاضل ؟؟؟
عرفتوا حضراتكم ، ليه معظم الأعضاء بيخسروا البونص ؟؟؟
علشان مشاركاتهم اللى زى دى .. مشاركة بالأونطة وبونص بالأونطة
يبقى النتيجة الحتمية معروفة .. أونطة فى أونطة .. ومولد وصاحبه غايب
سامحونى .. هيجينى نقطة وشلل .. تصبحوا على خير
خخخخخخخخخخخ

mahmoudosman
05-23-2013, 06:11
ههههههههههههههههه والله يا استاذ مجدى عندك حق
انا نفسى مش فاهم ايه الى مكتوب علشان اشكرة بس لو اعرف الاستاذ الى كان بيشكرة ده كان بيشكرة على ايه
كنت شكرته والله ههههه
تصبح على خير يا عمونا

hicham07
06-25-2013, 12:37
والله انا مشفهم اي شيئ
بالي اكتر من 5 دقائق اقرء و مفهتش ولاحجة
هههههههههههههههه
استنو ان فهمت دا تابع التحليل الفلكي على ما اضن

doola2020
09-08-2013, 20:08
ما هذه المعلومات يا أخي الغالي هذه معلومات ممكن تدخل بيها جهنم لأن هذه ليست معلومات هذا هبل في هبل

hebkar
09-08-2013, 23:33
كنت داخل ارد بصراحه ردك رائع يااخ مجدى
والف سلامه عليك اخى
ما لنا احنا بالصين واليوان والتسوق
تحياتى لك

مصطفى حمدان
11-17-2013, 21:19
بصراحة اخوانى الافاضل ان شايف ان الاخ اللى كتب الموضوع اكيد كان تايه فى العنوان وللاسف ملقاش حد يدله علشان كدا دخل ف اول بيت

yahia ali
11-18-2013, 13:22
سم الله الرحمن الرحيم

(ربنا وءاتنا ما وعدتنا على السنه رسلك ولا تخزنا يوم القيامه انك لا تخلف الميعاد فاستجاب لهم ربهم انى لا اضيع عمل عامل منكم من ذكر او اثنى بعضكم من بعض فالذين هاجروا و اخرجوا من ديرهم وأوذوا فى سبيلى وقاتلوا وقتلوا لاكفرن عنهم سيئاتهم ولآدخلنهم جنت تجرى من تحتها الانهر ثوابا من عند الله والله عنده حسن الثواب) صدق الله العظيم

WASEM DALLOUL
11-18-2013, 14:01
السلام عليكم
شكرا لك يا أخي الكريم على هذه المشاركة ولكن يجب ان تكون يا أخي باللغة العربية وهي مخالفة للقوانين
وشكرا

ramym
11-18-2013, 19:04
والله يااخوانى انا مش عارف اضحك ولا ابكى يعنى واحد عامل موضوع هبل فى هبل واعضاء بيشكروه على الموضوع
والله كتر خير الاداره المسكينه اللى تعبانه مع الاعضاء اللى زى كده وربنا يستر

kaaf
11-18-2013, 20:02
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي ادا ركزا ولو قليلا في المنتدى واسمه فسوف تجد ان المنتدى عربي والاعضاء يتعاملون بالغة العربية فيه

abo heba
01-26-2014, 14:38
اهلا بك
بالفعل العالم مجنون وهناك الكثير من الاتجاهات التى يمكن اتباعها ولكن رجوعنا للخلف فى كثير من الاوقات
هو ما يؤخرنا نظرا لعدم قدرتنا على المنافسه
تحياتى لك

rkarim33
02-06-2014, 21:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
شكر خاص لصاحب الموضوع
فعلا الواحد دايما كل اما بيدخل فى مواضيع ف المنتدى بيستفاد كتير اوى وبارك الله فيكم جميعا
ويارب نفضل فى تقدم والى الامام

walidmax1974
02-08-2014, 17:51
السلام عليكم ... اخى الفاضل انا بشارك زملائى فى التعليقات السابقة ان فعلا المشاركة بالانجليزى ليه و غير مفهومة مع ان ممكن حضرتك تشارك و تتعلم بجد و كمان
لو فيه مشكلة فى التداول بالنسبة ليك فى اى يوم او تجربة نتعلم منها حتى و لو فشل
اعتبر خبرة فى حد ذاتها . اخى الكريم انا اول مرة دخلت المنتدى لم اكن اعرف فيما اسأل و لكن بالتعلم كل شئ بقا ممتاز و الحمد لله
و شكرا

joker7diaa
02-14-2014, 04:11
المشاركتين رقم 2 ، 3
هو فى إيه يا اخوانا ؟؟؟
فين المشرفين الأفاضل ؟؟؟
خخخخخخخخخخخ

كتير أنا بستغرب في عضو عنده سوأل تجد عضو يرد عليه شكراً ,,
وشوف العضو ده كاتبة موضوع بالنجليزية ومش مفهوم منه حاجة وده مخالف للقوانين
وتجد من يقول شكرأً عل المعلومات القيمة

ashrafko
02-14-2014, 11:07
اخى الكريم اعتقد انك لابد من ان تقوم بقرائة قوانين وقواعد المنتدى جيدا فغير مسموح استخدام غير اللغة العربية وبالتوفيق

a7med84
06-30-2014, 16:39
مش عارف ارد اقول ايه على الموضوع ده عموما مبروك عليك الحظر

تستاهله بكل تاكيد لان ده مش موصضوع تعلمه والله المستعان وبالتوفيق للجميع

abokarem
08-24-2014, 23:09
السلام عليكم
اعتقد انك خالفت شروط المنتدى بوضع موضوع باللغه الانجليزيه واعتقد ان الشعب الصينى بالفعل شعب كبير
واكيد معاملات التسوق عبر النت تكون كبيره

محمد عبد اللطيف
10-28-2014, 14:20
السلام عليكم
انت خالفت الشروط التى وافقت عليها عند فتح حساب واعتقد ان النتيجه كانت ايقاف حسابك ولابد من الالتزام واعتقد ان الصين
واليوان الصينى والتسوق لديهم لابد ان يكون ضخم

Hassan Owen
12-07-2014, 01:10
والله انا مشفهم اي شيئ
بالي اكتر من 5 دقائق اقرء و مفهتش ولاحجة
هههههههههههههههه
استنو ان فهمت دا تابع التحليل الفلكي على ما اضن

shimoo_102
12-16-2014, 21:54
السلام عليكم
الف شكر عل تعبك ولكنى اعتقد ان المنتدى هنا باللغه العربيه واعتقد انه ان كنت لا تستطيع الكتابه للموضوعات باللغه العربيه
هناك المنتدى الانجليزى وهو تابع ايضا الى انيستا وستكون هناك رائع

محمد السيد محمد
12-16-2014, 22:18
معذرة يا زميلي االمحترم ..اخشى ان يكون هذا الموضوع الذي ذكرته محظورا ..
برجاء اعادة مراجعة قواعد الاتفاقية بيننا وبين المنتدى وحيث يجب عليك ان تلزم الكتابة باللغة العربية .. حاول ان تلتزمها حتى لايتعرض حسابك للمشاكل

Hassan Owen
01-22-2015, 03:24
المشاركتين رقم 2 ، 3
هو فى إيه يا اخوانا ؟؟؟
فين المشرفين الأفاضل ؟؟؟
خخخخخخخخخخخ

mohamed9004
02-02-2015, 04:42
السلام عليكم ورحمه الله .. نفسى اعرف ايه اللى مكتوب ده هندى ولا انجليزى ولا لغة ايه مش الكفاية انك كاتب بلغة غير العربية يا ريتوا حتى كان فرانكو عرب انا مش عارف ايه ده ما انت مخدتش حظر من فراغ ولا الاخ اللى تحته اللى بيقولوا شكرا على المعلومة طيب ممكن تقولنا ايه المعلومة اللى انت طلعت بيها من الموضوع يمكن احنا مش فاهمين ولا حاجة

ayoubharrab1
04-11-2015, 20:59
تجميد الأكواد موجود بالفعل
قال حسين الشربينى، العضو المنتدب بقطاع السمسرة بشركة فاروس القابضة للاستثمارات المالية، إن فكرة إلزام الصناديق المصرية والأجنبية والشركات ذات الغرض الخاص بتقديم قائمة معتمدة بأسماء حملة الوثائق المالكين لنسبة %10 فأكثر ونسبة الملكية لكل منهم وجنسياتهم- قد تكون سهلة التطبيق بالنسبة للصناديق المغلقة، مقارنة بالمفتوحة التى تتغير ملكيتها باستمرار.

وأشار إلى أن وجود فترة توفيق أوضاع 3 أشهر حتى نهاية يونيو المقبل مناسب نظريًّا وكاف لإنهاء الجهات التى يشملها القرار لإجراءاتها، لافتًا إلى أن الأمر سيتحدد عند التطبيق.mmmùùmùùù

وتساءل الشربينى عن الجهة التى تقع على عاتقها المسئولية إذا كانت المعلومات بشأن الملكيات غير الدقيقة، مشيرًا إلى أن شركات الوساطة يجب ألا تتحمل تلك المسئولية، وإنما تكون على العميل أو الشركة نفسها.

وعلى صعيد تجميد الأكواد قال العضو المنتدب بقطاع السمسرة بشركة فاروس القابضة للاستثمارات المالية، إن البورصة كانت تقوم بالفعل بإيقاف أو تجميد أكواد العملاء غير المستوفاة بياناتهم، لحين إخطارها بالمعلومات المطلوبة، متسائلا عن الجديد فى ذلك القرار.

وأشار إلى أن فكرة تجميد الأكواد سليمة من ناحية ضرورة إطلاع البورصة على بيانات العملاء، لكن فى بعض الحالات خاصة الأفراد وليس المؤسسات تكون المعلومات المطلوبة غير جوهرية بشكل يستدعى تجميد الكود مثل تجديد بطاقة الرقم القومى، متابعًا: شخصية المتعامل لن تتغير على سبيل المثال إذا لم يجدد بطاقته الشخصية، إلى جانب تفادى التوسع فى الأسباب التى يشملها قرار التجميد.

الحوار المجتمعى مطلوب فى تلك القرارات

وقال خالد أبوهيف، العضو المنتدب بشركة الملتقى العربى للاستثمارات، إن فكرة الإفصاح عن كبار الملاك بصناديق الاستثمار والشركات غير المقيدة- جيدة، لكن الأفضل حصول البورصة على تلك البيانات من خلال هيئة الاستثمار التى تمتلك هياكل ملكية الشركات غير المقيدة و»مصر المقاصة»؛ لأن لديها قاعدة بيانات بتعاملات الصناديق.

وأضاف أن ربط أنظمة البورصة بتلك الكيانات أمر مهم وسيوفر وقتًا وجهدًا، متابعًا أن البورصة لديها أنظمة قوية تمكنها من ذلك.

وأشار إلى أن إلزام الصناديق نفسها بالإفصاح عن الملكيات التى تصل إلى %10 قد يكون أمرًا غير يسير للصناديق المفتوحة التى تتغير مساهمات المستثمرين بها بشكل يومى أو أسبوعى.

وأوضح أبوهيف أنه لا يمكن الجزم بأن فترة توفيق الأوضاع كافية أو غير كافية، لافتًا إلى أن الأمر برمَّته كان يجب أن يخضع أولا للحوار المجتمعى قبل إقراره؛ للوقوف على الآلية الفضلى والفترة الkhn jlhkjمناسبة لتوفيق أوضاع الصناديق والشركات مع القرار.

hhpr1212
06-29-2015, 07:05
انا نفسى مش فاهم ايه الى مكتوب علشان اشكرة بس لو اعرف الاستاذ الى كان بيشكرة ده كان بيشكرة على ايه
كنت شكرته والله ههههه
تصبح على خير يا عمونا

faisseli
07-27-2015, 19:28
ماهذا يا اخي الا تعرف بانك عضويتك ستتعرض للحظر حاول الاطلاع
على قوانين المنتدى حتى لا تتعرض للحظر اخي الكريم

zizo199
02-20-2016, 19:59
اهلا بك
بالفعل العالم مجنون وهناك الكثير من الاتجاهات التى يمكن اتباعها ولكن رجوعنا للخلف فى كثير من الاوقات
هو ما يؤخرنا نظرا لعدم قدرتنا على المنافسه
تحياتى لك

krimokrimo
02-22-2016, 12:57
السلام عليكم
شكرا لك يا أخي الكريم على هذه المشاركة ولكن يجب ان تكون يا أخي باللغة العربية وهي مخالفة للقوانين
وشكرا

karinho1991
04-24-2016, 17:46
السلام عليكم
اعتقد انك خالفت شروط المنتدى بوضع موضوع باللغه الانجليزيه واعتقد ان الشعب الصينى بالفعل شعب كبير
واكيد معاملات التسوق عبر النت تكون كبيره

mirooo91
05-21-2016, 18:20
معذرة يا زميلي االمحترم ..اخشى ان يكون هذا الموضوع الذي ذكرته محظورا ..
برجاء اعادة مراجعة قواعد الاتفاقية بيننا وبين المنتدى وحيث يجب عليك ان تلزم الكتابة باللغة العربية .. حاول ان تلتزمها حتى لايتعرض حسابك للمشاكل

Ahmedmastar
05-29-2016, 03:31
السلام عليكم ربنا وءاتنا ما وعدتنا على السنه رسلك ولا تخزنا يوم القيامه انك لا تخلف الميعاد فاستجاب لهم ربهم انى لا اضيع عمل عامل منكم من ذكر او اثنى بعضكم من بعض فالذين هاجروا و اخرجوا من ديرهم وأوذوا فى سبيلى وقاتلوا وقتلوا لاكفرن عنهم سيئاتهم ولآدخلنهم جنت تجرى من تحتها الانهر ثوابا من عند الله والله عنده حسن الثواب
تحياتى لجميع الاعضاء وبالتوفيق

csebai12
06-01-2016, 21:22
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
اخي يمنع كتابة المواضيع بغير اللغة الغربية في هذا المنتدى و بذلك تعتبر مخالفا لقوانينها

aimanshaboury
06-16-2016, 18:30
اتلسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
اخي الكريم اشكرك علي هذه المعلوملت وبااالتاكيد ان التوصيا ت الموثوق منها هي الافضل مع الخبرة
بالتوفيق للجميع هنا فى هذا المنتدى ان شاء الله

kariim18
01-24-2017, 14:19
السلام عليكم
الف شكر عل تعبك ولكنى اعتقد ان المنتدى هنا باللغه العربيه واعتقد انه ان كنت لا تستطيع الكتابه للموضوعات باللغه العربيه
هناك المنتدى الانجليزى وهو تابع ايضا الى انيستا وستكون هناك رائع

ahmedyosri73
01-25-2017, 11:14
السلام عليكم وا رحمة الله وا بركاتة
ما هذا يا غالى يجب ان تكتب بالعربى لان هذا مخالف قوانين المنتدى اخى الكريم
...تقبل مرورى ...

بروفسير العرب
02-12-2017, 15:39
موضوعك مش مفهوم للاعضاء هذا المنتدى للمواضيع
العربى ليسه الانجليزى ممكن تسجل فى المنتدى الانجليزى للمواضيع الانجلش

stethoscope
02-13-2017, 22:49
يفضل ترجمة المشاركة الى العربية حتى يستطيع الجميع فهم الكلام حيث ان ليس الجميع يجيد اللغة الانجليزية لهذه الدرجة لذلك اتمنى ان يترجم احد هذه المشاركة حتى تكون اكثر فاعلية وشكرا بالتوفيق جميعا