PDA

View Full Version : سؤال خاص بتفعيل انيستا

Waleed saad
12-04-2014, 13:14
16378

يا جماعه اثناء تفعيل الحساب في انيستا لقيت بعد ما خلصت ظهري لي 2 اكونت نمبر باتنين باسورد و اسم داعي و موش فاهم بصراحه اسجل في المنتدي هنا باني رقم اكونت ارجو الافاده من اهل العلم اخوكم وليد

مصطفى حمدان
12-07-2014, 15:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل ادخل على اى حساب منهم وشوفه هايفتح معاك ولا ايه وبعدين قم بتفعيل الحساب اولا قبل ربطه بالمنتدى وتاكد من انك كتبت فى خانة الاحالة المنتدى حتى يتم ربطه بدون مشكلة

Waleed saad
12-07-2014, 17:33
شكرا لك خي العزيز مصطفي اهتامك بالموضوع
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل ادخل على اى حساب منهم وشوفه هايفتح معاك ولا ايه وبعدين قم بتفعيل الحساب اولا قبل ربطه بالمنتدى وتاكد من انك كتبت فى خانة الاحالة المنتدى حتى يتم ربطه بدون مشكلة

doola2020
12-11-2014, 21:32
بس اعتقد ان في حاجة اسمها حساب دعايا زي ما يكون عندك مموقع مثلا وبتحط اعلانات لشركة انستا وبتاخد نسبة علي هذه الاعلانات

lyes1977
12-11-2014, 23:14
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اهلا وسهلا بالاخ الكريم بالمنتدى الكريم والله يا اخي امر غريب فعلا وانا شخصيا لم افهم ما معنى هذا فمن المفروض يكون هناك عندك رقم حسلب واحد وكلمة مرور خاصة بالتاجر واحدة حاول ان تتاكد من الاميل الذي ارسل اليك من الشركة وفيه كل المعلومات ، شكرا اخي على المشاركة وبالتوفيق

sawsan5a
12-13-2014, 06:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت المنتدى اخى الكريم
كان نفسى افيدك لكنى جديدة فى هذا المجال
يارب حد يقدر يفيدك من الاعضاء
وبالتوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

makram1a
12-13-2014, 06:23
اهلا وسهلا بالاخ الكريم بالمنتدى الكريم والله يا اخي امر غريب فعلا وانا شخصيا لم افهم ما معنى هذا فمن المفروض يكون هناك عندك رقم حسلب واحد وكلمة مرور خاصة بالتاجر واحدة حاول ان تتاكد من الاميل الذي ارسل اليك من الشركة وفيه كل المعلومات ، شكرا اخي على المشاركة وبالتوفيق
تقبل مرورى و تحياتى لكم جميعا

adil17
12-13-2014, 09:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور اخي الفاضل على طرحك لهذا الموضوع القيم و المفيد و بالفعل استفدنا منك و من ردود الاخوة عليك و جزاكم الله بالربح الوفير من هذا السوق

masrawi
12-13-2014, 12:58
وعلى قدر إمكانية الربح تكون نسبة المخاطرة , فأسعار العملات تتغير بشكل مستمر وتتقلب الأسعار طوال الوقت وهي شديدة التأثر بالظروف الإقتصادية والسياسية وبشكل غير متوقع أحياناً .
هذة الطبيعة في أسعار العملات يجعل من توقع اتجاة السعر مسألة ليست بالهينة على الإطلاق , فكما ذكرنا فإن معدل حركة أسعار العملات يومياً يتراوح مابين 100-300 نقطة صعوداً أو هبوطا .ً
فإذا حولت هذة النقاط إلى مقابلها مادياً ستجد أن هذا يعني مبالغ هائلة يومياً يمكن أن تربحها أو تخسرها .
وهذا يعتمد على صحة توقعاتك ..

aymanso
12-13-2014, 13:14
السلام عليكم اخي يتم تفعيل الحساب وذلك عن طريق خطوتين موجودين فى غرفة العميل فى موقع انستا فوركس الخاصين بك والخطوةالاولي هى ارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك وبالتوفيق للجميع

mesteraden
01-24-2015, 13:54
أخي الكريم اللي تقوله كلام عجيب المفروض عند فتح حساب الشركة ترسل لك رقم اكونت واحد فقط الى بريدك الألكتروني المهم مش مشكلة اربط اي اكونت بحسابك بالمنتدى اهم شي تكون الأكونت مفعل على مستويين واتمنى لك التوفيق

ShougySalout
01-24-2015, 14:03
السلام عليكم اخي يتم تفعيل الحساب وذلك عن طريق خطوتين موجودين فى غرفة العميل فى موقع انستا فوركس الخاصين بك والخطوةالاولي هى ارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك وبالتوفيق للجميع

gehad87
01-24-2015, 14:06
ده ان الاكاونت بتاعك داخل في نظام شراكة او ريبات
وانت داعي حد ده المفروض
بس الصورة جايبة حسابين وبيقولوا انهم حساباتك
او انا مش فاهمة صح

mons
01-28-2015, 14:24
كيف ظهر لك اثنين اكونت يااخي الكريم المفروض عند فتح الحساب يظهر لك رقم حساب اكونت واحد فقط عموما انت اربط اكونت اللي مفعله على مستويين وانصحك حاليا لاتقوم بربط اي اكونت مع حسابك بالمنتدى الا بعد ان تفعل حساب التداول وتقبل مروري

ahmedibrahim258259
02-10-2015, 13:53
بسم الله الرحمن الرحيم انت بتدخل على حسابك سواء على المنصة او الغرفة من خلال رقم الحساب والباسورد الخاص بالتاجر
تقبل مروري

ramdani
02-10-2015, 13:57
بسم الله و السلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد اخي الكريم قد تواجه بعض المشاكل في تفعيل الحساب في انيستا

mody555
02-10-2015, 14:01
يظهر الرسم الوارد أعلاه نتائج سلّة من البيانات التي تشمل أكثر من 12 مليون تجارة حقيقية قام بها عملاء أف أكس سي أم حول

aminox009
02-10-2015, 14:22
أخي العزيز انا شخصيا لم افهم ما معنى هذا فمن المفروض يكون هناك عندك رقم حسلب واحد وكلمة مرور خاصة بالتاجر واحدة

محمود مرعى
02-10-2015, 14:39
16378

يا جماعه اثناء تفعيل الحساب في انيستا لقيت بعد ما خلصت ظهري لي 2 اكونت نمبر باتنين باسورد و اسم داعي و موش فاهم بصراحه اسجل في المنتدي هنا باني رقم اكونت ارجو الافاده من اهل العلم اخوكم وليد
والله يا اخى الفاضل لازم حضرتك تعرف انك علشان تحصل على البونص من المنتدى لازم تكتب فى خانة الاحالة الكلمة الخاصة بالمنتدى لان دى هى اللى هتخليك تكون معروف
فى الشركة بانك تبع المنتدى والا فلت تستطيع انك تحصل على البونص ولو ظهر ليك اتنين اكونت جرب كده وشوف اى واحد اللى هيفتح معاك وبعد كده اربطه به وربنا يوفقك

حسين السيد
02-10-2015, 14:41
السلام عليكم
مبروك اولاً على الحساب الجديد
ثانياً تقدر تسأل الدعم و هو يفيد او اعد ارسال رساله من امتداد المرسل ال وصلك منه هذه الرسائل بإستفسار بسيط
و اتمنى ان تستفاد

Forex45
02-10-2015, 14:48
الاهم انك وأنت بتفتح حساب لربطه بعضوية المنتدى انك تكون كاتب كود الدعايا لانه مهم
لربط عضوية المنتدى بحساب انستافوركس

Doodysamsom
02-10-2015, 14:56
مش عارفة بصراحة......
ممكن تختار اول اكونت وتسجل علية اسمك والباس وورد...
وشوف هيشتغل ولا.؟...

hadymetwally4773
02-10-2015, 15:03
اى شئ بالنسبه للتفعيل الدعم احسن شئ المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها اتعلم واصبر وحقق احلامك من انستا فوركس المجال كبير يحتاج الى كل شئ من معلومات واى شئ للربح

TARAK.ACHICHE
02-10-2015, 15:15
السلام عليكم
....................أتمنى .......................
.........................التوفيق ..........
...............................للجميع.
.........................
............
.....
..
..................

basim
02-10-2015, 16:01
السلام عليكم
اخي حاول ان تتصل بالدعم الفني لان بصراحه اول مره اسمع انه
يضهر اتنين رقم الحساب وكذلك اتني باسوورد وكمان لابد ان تربط حسابك في المنتدى في شركه انيستا للفوركس
والا كيف تستفيد من البونص تمنياتنا لك بالتوفيق والنجاح

a7med84
02-10-2015, 20:03
مش فاهم صراحه بس عموما الموضوع من فتره كبيره

اتمنى ان يكون هناك حل او انت تكون حليت المشكله الخاصه بالحساب دى والله المستعان وبالتوفيق للجميع

محمد السيد محمد
02-10-2015, 20:36
والله انا ارى ان هذه مشكلة حقيقية ..وارى كذلك انه لن يفيدك في حلها الا مناقشتك للدعم الفني لشركة السمسرة اونستا
لذا فانني احيلك عليهم ..وارجو منك رجاء خاص.. اذا وصلت – ان شاء الله تعالى –الى حل فيها ان تكتب لنا موضوعا يفيد ما وصلت اليه

ssnsafi
02-10-2015, 20:59
غريب اخي الكريم ان يظهر لك رقمي حساب اكونت فهذا غير موجود في الشركة فاي حساب له رقم واحد وكلمة سر واحدة لا تتغير .. البعض قال قد يكون حساب شراكة و لكن حتى حساب الشراكة مع الشركة له رقم حساب واحد فقط و لكن قد يكون هناك خطأ فالافضل ان تجرب الدخول بكلا الحسابين وتجد أي حساب منهم ينجح في الدخول ولو نجح الحسابين في الدخول فهذا امر جديد في الشركة و او نوع معين من الحسابات لا نعرف عنه شيئ

audi19844
02-10-2015, 22:53
ارجع للدعم اخي يمكن ان تكون فتحت حسابين ثم نسيت انك فعلت ذلك وعليك ان تقوم بتجربة الدخول
للموقع بأحد الحسابين وتكلم الدعم وتربط احد الحسابين فقط وان شاء الله تجد الحل عن طريق الدعم

adel2525
02-11-2015, 19:17
االســــلام عليكـــــم ورحـمــــــة الله تعالــى وبركاتـــه
هذة الطبيعة في أسعار العملات يجعل من توقع اتجاة السعر مسألة ليست بالهينة على الإطلاق تقبل مرورى و تحياتى لكم جميعا

Mohamed Morsy
02-11-2015, 22:55
السلام عليكم .. اخي الفاضل .. لازم حضرتك تعرف انك علشان تحصل على البونص من المنتدى لازم تكـتب فى خانة الاحالة
الكلمة الخاصة بالمنتدى لان دى هى اللى هتخليك تكون معروف فى الشركة بانك تبع المنتدى و الا فـلت تستطيع انك تحصل على
البونص ولو ظهر ليك اتنين اكونت جرب كده وشوف اى واحد اللى هيفتح معاك وبعد كده اربطه به وربنا يوفقك
تحياتي ...

bilalqhse
02-13-2015, 01:31
اخي حاول ان تتصل بالدعم الفني لان بصراحه اول مره اسمع انه يضهر اتنين رقم الحساب وكذلك اتني باسوورد وكمان لابد ان تربط حسابك في المنتدى في شركه انيستا للفوركس والا كيف تستفيد من البونص تمنياتنا لك بالتوفيق والنجاح

sherouk88
02-22-2015, 07:02
نورت اخى الكريم المنتدى
الامر بسيط ان شاء الله تعالى كل ماهو عليك ان تقوم بفتح حساب مع الشركة و قم بادخال
البيانات الخاصة بطلب البطاقة
تقبل مرورى

مامون سباعنة
02-22-2015, 07:50
-بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته ... تحية طيبة وبعد
أخي الكريم اشكرك على مروورك الرائع ... اخي الكريم يجب عليك تزويد الشركة بكافة معلومات واي نقص لا يتم تفعيل حسابك
اتمنى لك التوفيق في عملك والى لامام اخي العزيز
تمنياتي للجميع بالتوفيق والنجاح

faroukbadr8051
02-22-2015, 10:57
بص ما عليك هوارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من اى وصل للكهرباء او المياة يكون باسمك او اسم الوالد وسوف تعبر تلك الاخطوات بنجاح

aseer
02-22-2015, 11:09
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم بعد التحيه موضوع رائع ومميز

علشان انتا اكيد على على الاكونت بتاعك شهرين فانتا لو عايز تربط حساب تانى وتغير ده بيبقا كده عادى

hamedhaged2016
02-22-2015, 11:26
اذهب الى المنتدى التعليمى لكى تستفيد وتتعلم ما يفيدك من اجل التفعيل اى استفسار فى قسم للاسئله والاستفسارات خاص اتفضلوا

http://forex-masr.com/forumdisplay.p...Portal-Support

ppttss
02-22-2015, 11:33
بالنسبة لتفعيل الحساب من السهل ان تفعلة عليك

بان ترسل احدث مستندات خاصة بالبطاقة

والعنوان بهذا يكون انت فعلت حسابك

adkins
02-22-2015, 21:02
السلام عليكم
شكرا لك اخي الكريم على هدا الموضوع الرائع
وان شاء الله ان تعم الفائده على جميع الاخوا في هدا المنتدى الرائع
مع تحياتي للجميع

snnaky
03-22-2015, 22:54
بصراحة اول مرة اسمع او اشوف حاجة زى كدة ومش قادر اقتنع بصراحة واكيد حضرت انت اللى فاهم غلط لأن مش ممكن الشركة تديلك اتنين باسورد واتنين رقم حساب فى نفس الوقت يعنى بصراحة حاجة مش منطقية
وعموما الدعم موجودممكن تكلمهم وتشوف

1 million
03-27-2015, 17:56
لا اعرف اخي الكريم كيف حدث هذا بالنسبة لك
لان من المفروض ان يظهر حساب واحد فقط
يمكن ان تكون انت قد اخطأت
بالتوفيق لك في فتح حساب

amal.m500
03-29-2015, 10:58
مرحبا ..
اخي حاول ان تتصل بالدعم الفني لان بصراحه اول مره اسمع انه يضهر اتـنين رقم الحساب و كذلك اتني باسوورد
وكمان لابد ان تربط حسابك في المنتدى في شركه انيستا للفوركس و الا كـيف تستفيد من البونص تمنياتنا لك بالتوفيق والنجاح

...

ayaaa
03-29-2015, 11:17
أخي الكريم اللي تقوله كلام عجيب المفروض عند فتح حساب الشركة ترسل لك رقم اكونت واحد فقط الى بريدك الألكتروني المهم مش مشكلة اربط اي اكونت بحسابك بالمنتدى اهم شي تكون الأكونت مفعل على مستويين واتمنى لك التوفيق

chahin1982
03-29-2015, 11:18

omnya22
03-29-2015, 14:04
الهايب كما يقول مصصموه انهم جهات يجمعون اموال من الناس مقابل استثمارها بنسب ارباح يومية عالية جدا و لكنى احذرك يا اخى لانه نصب و انا تعرضت للنصب مرتين فى هذا الامر يا اخى برجاء الابتعاد عنه

fadiarab
03-31-2015, 13:16
اى شئ بالنسبه للتفعيل الدعم احسن شئ المنتدى بيقدم ليك فرصة مميزة لتحقيق الربح فاغتنمها اتعلم واصبر وحقق احلامك من انستا فوركس المجال كبير يحتاج الى كل شئ من معلومات واى شئ للربح

اسلام سمسم
03-31-2015, 22:03
اهلا وسهلا بالاخ الكريم بالمنتدى الكريم والله يا اخي امر غريب فعلا وانا شخصيا لم افهم ما معنى هذا فمن المفروض يكون هناك عندك رقم حسلب واحد وكلمة مرور خاصة بالتاجر واحدة حاول ان تتاكد من الاميل الذي ارسل اليك من الشركة وفيه كل المعلومات ، شكرا اخي على المشاركة وبالتوفيق ان شاء الله

Wassa04
03-31-2015, 22:20
مرحبا اخي الكريم بالنسبة للباسورد الثاني
هو باسورد المستثمر يعني بتشتغل به عندما تستعمل الفوركس كوبي

salah belacel
03-31-2015, 22:21
اخى الفاضل ادخل على اى حساب منهم وشوفه هايفتح معاك ولا ايه وبعدين قم بتفعيل الحساب اولا قبل ربطه بالمنتدى وتاكد من انك كتبت فى خانة الاحالة المنتدى حتى يتم ربطه بدون مشكلة

سارة محمد
04-10-2015, 05:55
سجّل كل شيء:
قد يبدو هذا تافها للبعض، ولكن هذه بالفعل قد تكون المعلومة التي سوف تميز المتاجر الناجح عن غيره. لا أحد، مهما اعتقدوا بأنهم عقلانيين يتصرفون بموضوعية عندما يتعلق الأمر بأموالهم. أفضل طريقة للحفاظ على الموضوعية هي بتدوين كل شيء.
عندما تقرر ما إذا كنت ستفتح صفقة، ارسم جدول بالأسباب التي جعلتك تعتقد بأنها صفقة جيدة. هذا يتضمن المؤشرات الفنية والأساسية أيضا. ثم ارسم نفس الجدول مبينا أسباب عدم فتح الصفقة. اكتب نقاط المدخل والمخرج إذا قررت دخول هذه الصفقة واجعل لنفسك ملحوظات عن الصفقة. قد يتضمن هذا على عواطفك تجاه الصفقة وقلقك ومستوى تفاؤلك أيضا. حدد ما إذا كنت جشعا أكثر عند غلق الصفقة، وراجع دائما هذه الوثيقة عند المتاجرة. بالقيام بهذا، فأنت تتبع في متاجراتك منهج الموضوعية، والتي سوف تمنحك بسرعة المقدرة والتحكم العقلي والتدريب لتنفيذ صفقاتك بناءا على نظامك وليس عاداتك.
ما رأيكم فى موضوع التسجيل ......

Eslam1
04-10-2015, 07:00
فظنى فيك ياسندى جميل
اكتب ايه من القرآن الكريم يرتاح لها قلبك لسماعها
وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم

---------- Post added at 04:00 AM ---------- Previous post was at 03:38 AM ----------

فظنى فيك ياسندى جميل
اكتب ايه من القرآن الكريم يرتاح لها قلبك لسماعها
وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خيرا لكم

mohamedhassn
04-15-2015, 21:56
صديقى المتابع لصفحة دروس كمبيوتر اونلاين :: رجاء تفعيل خاصية الحصول على .... ماجد المهندس يا أستاذ السلام عليكم انت انت بترد السؤال سؤال زي ما كتبت ليش ما ..... من الفوركس بدون اى كتلفة مجانا من شركة انيستافوركس الرائدة فى عالم الفوركس ...

takirg
04-16-2015, 13:09
المال عن طريق الفوركس يمكن ان يكون ثروة كبيرة جدا كل شسيء خارق يحتاج الى التعب الكبير وهذا ما يكون في الفوركس بالضبط يجب ان تتعب لتنال

haphop
04-16-2015, 13:11
السلام عليكم ورحمه الله
ان شركه انوستا من اشهر التي تتعامل مع الفوركس ولكن لنا ليس لديا الكثير من المعلومات عن التفعيل

expirt77
04-17-2015, 04:32
بعد التحية اخوانى الكرام
اتوجه بالشكر الى اخينا الفاضل على الموضوع الالكثر من راائع
جعله الله فى ميزان حسناتك اخى الكريم
ارجو من الجميع العمل على اقوي النقاط الهامه
تقبل مروري54...

waelmma
04-17-2015, 13:33
:);):( اخى الكريم انت بتخش على حسابك من خلال كلمة سر
المتاجر وليس كلمة سر اخرى وجزاك الله خيرا ;):(

zakariainchallah
04-17-2015, 13:35
اللهم صلي وسلم على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم و على آلهوأصحابه أجمعين
الحمد لله ولا اله الا الله و الله أكبر اللهم رزقنا رؤية وجهك الكريم و رزقنا ظل عرشك و رزقنا رزقا حلال طيب و الحمدلله و لا اله الا الله و الله أكبر و لا حول ولا قوة الا بالله

Miro1
04-17-2015, 13:37
ﺍﻟﺴﻴﻮﻟﺔ
ﻋﻨﺪ ﺗﺪﺍﻭﻝ ﺍﻟﻌﻘﻮﺩ ﺍﻟﻔﺮﻗﻴﺔ ﻣﻊ ﻧﻤﻮﺫﺝ ﺗﻨﻔﻴﺬ ﻏﺮﻓﺔ ﺍﻟﻤﻘﺎﺻﺔ ﻓﻲ
** cm ،**cm ﺗﻜﻮﻥ ﺍﻟﻄﺮﻑ ﺍﻟﻤﻘﺎﺑﻞ ﺍﻟﻨﻬﺎﺋﻲ ﻟﻬﺬﻩ ﺍﻟﻤﻌﺎﻣﻼﺕ .
ﺍﻟﺴﻴﻮﻟﺔ ﺍﻟﻤﺘﺎﺣﺔ ﺗﻌﺘﻤﺪ ﻋﻠﻰ ﻇﺮﻭﻑ ﺍﻟﺴﻮﻕ ﺑﺸﻜﻞ ﻋﺎﻡ؛ ﺗﻌﺘﻤﺪ
ﺗﺤﺪﻳﺪﺍ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﻮﻕ ﺍﻟﻤﺮﺟﻌﻴﺔ ﺍﻷﺳﺎﺳﻴﺔ ﻟﻸﺩﺍﺓ . ﻗﺒﻞ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﻗﺮﺍﺭ
ﺍﻟﺘﺪﺍﻭﻝ ﻳﻨﺼﺢ ﻛﺎﻓﺔ ﺍﻟﻌﻤﻼﺀ ﺍﻟﻨﻈﺮ ﻓﻲ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﻴﺠﻴﺘﻬﻢ ﺍﻟﻜﻠﻲ، ﺣﺠﻢ
ﺍﻟﺘﺪﺍﻭﻝ، ﻭﻇﺮﻭﻑ ﺍﻟﺴﻮﻕ، ﻭﻧﻮﻉ ﺍﻷﻭﺍﻣﺮ ﻗﺒﻞ ﺍﻥ ﺗﻀﻊ ﻟﻠﺘﺪﺍﻭﻝ .
ﺑﺎﻹﺿﺎﻓﺔ ﺇﻟﻰ ﻧﻮﻉ ﺍﻷﻭﺍﻣﺮ، ﻳﺠﺐ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺘﺎﺟﺮ ﺍﻟﻨﻈﺮ ﻓﻲ ﺗﻮﺍﻓﺮ
ﺍﻷﺩﺍﺓ ﻗﺒﻞ ﺍﺗﺨﺎﺫ ﺃﻱ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﻟﺘﺪﺍﻭﻝ . ﻛﻤﺎ ﻫﻮ ﺍﻟﺤﺎﻝ ﻓﻲ ﺟﻤﻴﻊ
ﺍﻷﺳﻮﺍﻕ ﺍﻟﻤﺎﻟﻴﺔ، ﻓﺈﻥ ﺑﻌﺾ ﺍﻷﺩﻭﺍﺕ ﺿﻤﻦ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﺴﻮﻕ ﺳﻮﻑ
ﻳﻜﻦ ﻟﻬﺎ ﻧﻘﺺ ﻓﻲ ﺍﻟﺴﻴﻮﻟﺔ ﻣﻦ ﻏﻴﺮﻫﺎ . ﻭﻓﺮﺓ ﺍﻟﺴﻴﻮﻟﺔ ﻳﺴﻤﺢ
ﻟﻠﻤﺘﺪﺍﻭﻝ ﺍﻟﺪﺧﻮﻝ ﺃﻭ ﺍﻟﺨﺮﻭﺝ ، ﺑﺎﻟﻘﺮﺏ ﻣﻦ ﺃﻣﺮ ﺍﻟﺘﻨﻔﻴﺬ، ﻭﺍﻟﺤﺪ
ﺍﻷﺩﻧﻰ ﻣﻦ ﺍﻧﺰﻻﻕ ﺧﻼﻝ ﻇﺮﻭﻑ ﺍﻟﺴﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻳﺔ . ﻭﻣﻊ ﺫﻟﻚ، ﺑﻌﺾ
ﺃﺯﻭﺍﺝ ﺍﻟﻌﻤﻼﺕ ﻟﺪﻳﻬﺎ ﺃﺳﻮﺍﻕ ﺃﻛﺜﺮ ﺳﻴﻮﻟﺔ ﻣﻦ ﻏﻴﺮﻫﺎ .
ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﻴﻜﻢ ﻭﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﻭﺑﺮﻛﺎﺍﺍﺍﺍﺗﻪ

zakariainchallah
04-17-2015, 13:38
اللهم صلي وسلم على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم و على آلهوأصحابه أجمعين
الحمد لله ولا اله الا الله و الله أكبر اللهم رزقنا رؤية وجهك الكريم و رزقنا ظل عرشك و رزقنا رزقا حلال طيب و الحمدلله و لا اله الا الله و الله أكبر و لا حول ولا قوة الا بالله

طارق الهنداوي
04-17-2015, 13:45
اتصل بالشركة واسالهم ازاى تفعل الحساب وهما هيقوللك اية المطلوب لتفعيل الحساب بس لازم البطاقة الشخصية فى التفعيل

zhar01
04-17-2015, 14:06
وبالتوفيق لك وللجميع

فوركسوريا
04-17-2015, 14:29
السلام عليكم
اخي حاول ان تتصل بالدعم الفني لان بصراحه اول مره اسمع انه
يضهر اتنين رقم الحساب وكذلك اتني باسوورد وكمان لابد ان تربط حسابك في المنتدى في شركه انيستا للفوركس
والا كيف تستفيد من البونص تمنياتنا لك بالتوفيق والنجاح

Manite
04-17-2015, 15:24
لا اعرف اخي الكريم كيف حدث هذا بالنسبة لك
لان من المفروض ان يظهر حساب واحد فقط
يمكن ان تكون انت قد اخطأت
بالتوفيق لك في فتح حساب

takirg
04-19-2015, 12:57
سلمت اناملك الذهبيه على ماخطته لنا

كم انا سعيد وانا واقف هنا اقرأ موضـــــــــــــوعك

اروي ناظري بحروفك المفعمه

بالاشياء الجميله

sniper_2015
04-20-2015, 16:36
السلام عليكم ورحمة الله
في البداية أحب أن أشكرك آخى على هذه المعلومات الرائعة والشرح البسيط الجميل وأنا صراحة اهتم جدا بكل ما يتعلق بالفوركس وأرجو من الله أن أصل إلى تعلمه على المنهاج الصحيح.
و أشكركم جميعا على هذه المعلومات المفيدة لنا جميعا

mesteraden
04-24-2015, 16:10
أخي الكريم كيف ظهر لك اثنين اكونت المفروض عند فتح الحساب يظهر لك رقم حساب اكونت واحد فقط عموما انت اربط اكونت اللي مفعله على مستويين وانصحك حاليا لاتقوم بربط اي اكونت مع حسابك بالمنتدى الا بعد ان تفعل حساب التداول وتقبل مروري أخي الكريم

ahmedtaher
04-27-2015, 13:43
السلام عليكم ... اظن ان الحساب اللي انت فاتحة هو حساب شريك مش حساب ستاندرد عادي .. ممكن تدخل الي رقم الحساب بتاعك وشوف
بالتوفيق ان شاء الله

ali.22595
05-16-2015, 20:46
اخى الفاضل بصراحة انا مش فاهم ازاى فية رقمين حساب عموما اخى الى يقدر يفيدك صح فى الموضوع دا
قبل متربط حسابك بالمنتدى انك تكلم الدعم الفنى وافهم انهى رقم تشتغل بية قبل ما تعمل ربط

Kiing
05-19-2015, 15:25
ممكن متلا انه انا شخصيا ممكن ان افهم ما معنى هذا لانه من هناك متلا ان المفروض ممكن ان يكون هناك عندك رقم حساب لانه من هناك خاصة بالتاجر تم متلا انه واحدة ممكن ان احاول دلك

ahmed90
05-19-2015, 20:59
السلام عليكم
شكرا لك اخي على تحليل عملة اليورو وهو لحد الان
في تراجع مستمر و دلك لقوة الدولار ايضا في هده
الفترة من الزمن و اتمنى ان تفيدنا بجديدك دائما في المنتدى
موفق اخي.

hamdochi
05-23-2015, 13:48
تحية طيبة ومرحبا بك اخي العزيز اظن انه اللي تقوله كلام عجيب المفروض عند فتح حساب الشركة ترسل لك رقم اكونت واحد فقط الى بريدك الألكتروني المهم مش مشكلة اربط اي اكونت بحسابك بالمنتدى اهم شي تكون الأكونت مفعل على مستويين شكرا وبالتوفيق ان شاء الله والسلام عليكم

omer1
05-23-2015, 18:16
حجم العقد في انستا الي هو اللوت لو مثلا دخلت ب 0.1للنقطة فهذا يعني ١٠ سنت على كل نقطة
وهذا للوت لازم يتقيد بيه المتداول الي حسابوا ١٠٠ دولار او اقل
حفاظا على ادراة المال ومن المرجنة

mohamed12345
05-25-2015, 15:16
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد اخي يتم تفعيل الحساب وذلك عن طريق خطوتين موجودين فى غرفة العميل فى موقع انستا فوركس الخاصين بك والخطوةالاولي هى ارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك وبالتوفيق للجميع

popa2015
05-31-2015, 00:46
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
مشكور اخى الكريم على الموضوع رائع الذى افادنا
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

malak558
05-31-2015, 00:58
الحقيقه حاله غريبه جدا اول مره اشوفها
وبعدين انت بتتكلم عن التفعيل مش فتح الحساب فمش قادره افهم الموقف بشكل صحيح

dhiebj316
05-31-2015, 01:40
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الشكر لكم أخواتي الاعزاء على هذه الردود الجميلة
اخى الفاضل لازم حضرتك تعرف انك علشان تحصل على البونص من المنتدى لازم تكتب فى خانة الاحالة الكلمة الخاصة بالمنتدى لان دى هى اللى هتخليك تكون معروف

معتصم سباعنة
05-31-2015, 02:06
صراحه سؤالك مو واضح - لكن سوف اجيب على ما فهمت لربط حسابك في المنتدى اذهب الى الملف الشخصي وضع رقم الحساب وكلمة المرور في خانة البونص
تقبل مروري

BABOUS
05-31-2015, 17:33
تقدر تسأل الدعم و هو يفيد او اعد ارسال رساله من امتداد المرسل ال وصلك منه هذه الرسائل بإستفسار بسيط و اتمنى ان تستفاد

aymen done
05-31-2015, 17:39
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي الكريم الفوروكس ليس بالمجال
السهل لازمه التعلم دائما لأنه وحده القادر على تقليص أرباحك و جعلك
فوروكسي ناجح

heroo252
05-31-2015, 17:39
مش بيبقىرقمين ده بيبقى رق حساب ورقم انفستور مستثمر ورقم حمايه
انتا بتستخدم رقم الحساب نفسه مش الحمايه ولا المستثمر
ركز تعرفه لوحدك من غير اى مساعده

hedibougha
05-31-2015, 17:44
السلام عليكم اخي يتم تفعيل الحساب وذلك عن طريق خطوتين موجودين فى غرفة العميل فى موقع انستا فوركس الخاصين بك والخطوةالاولي هى ارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك

Eslam Anwar
06-01-2015, 16:45
اخي الفاضل .. اعتقد انك من الاحسن انك تكلم الدعم الخاص بالشركة او تتواصل مع حد يكون قديم في المنتدى
عشان تقدر توصل لأي نتيجة لاني مش فاهم يعني ايه اتنين اكونت بعد التفعيل !! اكيد عندك حاجة غلط

qeqe77
06-01-2015, 16:47
اخي العزيز هل تقصد ان هناك رقمين سريين !! لان فعلا يكون لديك
اسم وكلمة مرور وكلمة مرور اخى للمستثمر افضل شي راسل الشات المباشر هناك

Mona forex
06-01-2015, 19:04

adamsbooba
06-01-2015, 20:33
الفوركس ياإخوتي رحمة من الله تعالى عز و جل ربح و فواؤد و أصدقائ جدد كل هذا في موقع يوفر المال كل التوفيق للجميع

العراقي
06-05-2015, 20:12

omar samy
06-05-2015, 20:20

ilyes chaieb
06-05-2015, 20:32
حسب اللي فهمته من الصورة انك داخل على حساب شريك؟!! علىالعموم جرب الحساب اللى يفتح معك على المنصة و اربطه بالمنتدى و شوف

ehabbob
06-05-2015, 20:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
الاعضاء الكرام وادارة منتدى فوركس العرب اتمنى لكم حظا موفقا و رزقا كريما باذن الله
والله ولى التوفيق

MOHAMED in forex
06-05-2015, 21:53
تقبل مرورى و تحياتى لكم جميعا

alaa ali
06-05-2015, 21:54
اهلا بكم
السوال الخاص بتفعيل الحساب هو عليك برفع صورة الهوية او جواز السفر مع ايصال كهرباء او غاز او تليفون
بالتوفيق

mohamedpopo
06-05-2015, 21:55
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
حقا اخى انا لم تقابلنى هذه المشكلة من قبل
يمكن لانى مبتدا
ولكن اذهب الى الايميل و تاكد من هذا
او كلم خدمة عملاء الخاصة ب انستا

العراقي
06-07-2015, 19:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الكريم
مشكور اخى الكريم على الموضوع رائع الذى افادنا
جزاك الله كل خير و تقبل مروري

ibrahim forex
06-08-2015, 00:48

oualid25
06-18-2015, 20:19
حاول ان تتصل بالدعم الفني لان بصراحه اول مره اسمع انه
والا كيف تستفيد من البونص تمنياتنا لك بالتوفيق

---------- Post added at 06:19 PM ---------- Previous post was at 06:18 PM ----------

ا ارى ان هذه مشكلة حقيقية ..وارى كذلك انه لن يفيدك في حلها الا مناقشتك للدعم الفني لشركة السمسرة اونستا
لذا فانني احيلك عليهم ..وارجو منك رجاء خاص.. اذا وصلت – ان شاء الله تعالى –الى حل فيها ان تكتب لنا موضوعا

seifhd
06-18-2015, 21:17
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
أخي الكريم يرجى منك عدم الخلط في الحسابات اختر حساب واحد واعمل به للآخر
جرب الحسابين و الذي يشتغل أكمل العمل عليه

RomanyMoreed
06-20-2015, 21:14
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

حضرتك الباسوورد الاول ده تدخل بية علي حسابك في صفحة الموقع والميدياتريدر الباسوورد التاني ده للزوار علي الميدياتريدر يشوفوا صفقاتك

mohamed12345
06-21-2015, 15:09
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد السلام عليكم اخي يتم تفعيل الحساب وذلك عن طريق خطوتين موجودين فى غرفة العميل فى موقع انستا فوركس الخاصين بك والخطوةالاولي هى ارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك وبالتوفيق للجميع

gootdf
06-21-2015, 17:43
الفوركس هو نظام إدارة المال السريع وكذلك المال السريع جعل النظام بحيث أنه بعد فرصة التداول في الفوركس نحن والكثير من تاجر هنا لرأس المال التجاري جيدة جدا. وآمل أن هي وسيط كبير أن توفير هذه فرصة جيدة بالنسبة لنا.

mechanical
06-24-2015, 18:14
السلام عليكم ... طيب حاول تدخل علي اي حساب منهم وتشوفه هيفتح معاك ولا لاوبعدين فعل الحساب قبل مايتم ربطه بالمنتدي
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

jozef82199
07-16-2015, 08:37
-الجسم الحقيقي للشمعة ( ) ويتكون من خطين علوي وسفلي . أحدهم يمثلالافتتاح والأخر يمثل الإغلاق . المقصود بالافتتاح هو السعر الافتتاحي للسهم فيبداية هذه الفترة الزمنية التي تمثل هذه الشمعة وكذالك الإغلاق يمثل سعر الإغلاقللسهم في أخر هذه الفترة التي تمثل هذه الشمعة

إذا كان سعر الافتتاح لهذهالشمعة أقل من سعر الإغلاق يعني بدأ السعر قليل ثم بدأ في الزيادة وأقفل علي زيادةيكون لون جسم الشمعة أبيض والعكس إذا كان الإغلاق أقل من الافتتاح لهذه الشمعة يكونلونها أسود
في بعض المنحنيات المرسومة في المواقع يكون لون الشمعة الأبيض أخضرولون الشمعة الأسود أحمر

لاحظ أننا نتكلم عن الافتتاح والإغلاق لكل شمعةوليس للسهم نفسه إلا إذا كانت الشمعة تمثل يوم كامل للتداول
فإن الافتتاحوالإغلاق يمثل بداية التعامل ونهاية التعامل في هذا اليوم

2- الجزء الثانيوهو الظلال وتنقسم إلي خط علوي يمثل أعلي سعر وصل له السهمخلال هذه الفترة ونطلق عليه أو الرأس تجاوزا لأننا سوف نحتاجه كثيرابعد ذلك ولذلك نختصر الاسم إلي رأس الشمعة

الخط السفلي ويمثل أقل سعر وصلله السهم في هذه الفترة ونطلق عليه أو الرجل من الأرجل تجاوزا

بعد رسم هذه الشموع تظهر لنا عدة أشكال للشموع وكل شكل له مواصفات معينةويدل علي تداول معين للسهم

waelmma
07-16-2015, 13:21
اخى الكريم من المعروف انك بتستخدم رقم الحساب وكلمة
سر المتاجر وليس اى كلمة سر وكمان سيرفر اللى انت استخدمته فى عمليات التسجيل ولا ينفع اى سيرفر اخر

yansane
07-16-2015, 14:24
يتم تفعيل الحساب وذلك عن طريق خطوتين موجودين فى غرفة العميل فى موقع انستا فوركس الخاصين بك والخطوةالاولي هى ارسال صورة للبطاقة الشخصية او الباسبور والخطوة الثانية هى ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك وبالتوفيق للجميع ادخل على اى حساب منهم وشوفه هايفتح معاك ولا ايه وبعدين قم بتفعيل الحساب اولا قبل ربطه بالمنتدى وتاكد من انك كتبت فى خانة الاحالة المنتدى حتى يتم ربطه بدون مشكلة

مهند سباعنة
07-16-2015, 14:35
أخي الفاضل على ما اظن ان احداهما لك و الاخر للمستثمر اي اذا اردت من احد ان يستثمر لك في اموالك
تقبل مروري

seifhd
07-16-2015, 14:56
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخـــي الكـــريـــم أنــصـــحـــك بـــزيـارة القســـم التعليمــــي للمنتــــــدى
بالتـــــوفيـــــــــق للجــــميـــــع موفــــــقـــون انشــــاء الله

Chima
08-20-2015, 16:13
الاهم انك وأنت بتفتح حساب لربطه بعضوية المنتدى انك تكون كاتب كود الدعايا لانه مهم
لربط عضوية المنتدى بحساب انستافوركس............................

amramr
08-20-2015, 16:20
اخى الفاضل ادخل على اى حساب منهم وشوفه هايفتح معاك ولا ايه وبعدين قم بتفعيل الحساب اولا قبل ربطه بالمنتدى وتاكد من انك كتبت فى خانة الاحالة المنتدى حتى يتم ربطه بدون مشكلة

classic_trader
08-20-2015, 16:44
يمكن انت فعلت احدى خصائص الحساب الثانوية على كل حال
سوف تجد رقم الحساب الصحيح الخاص بالعملة الرئيسية لحسابك

ebramoh
08-20-2015, 19:43
تحياتي..
اهلا وسهلا بالاخ الكريم بالمنتدى الكريم والله يا اخي امر غريب فعلا وانا شخصيا لم افهم ما معنى..
هذا فمن المفروض يكون هناك عندك رقم حسلب واحد وكلمة مرور خاصة بالتاجر واحدة..
حاول ان تتاكد من الاميل الذي ارسل اليك من الشركة وفيه كل المعلومات..
شكرا اخي على المشاركة وبالتوفيق..

forexman22
08-20-2015, 19:45
بوص حبيبى المنتدى مالوش دعوه بموقع انستا فى التسجيل انت الاول تسجل فى المنتدى
لوحده خالص تانى حاجه تسجل فى الموقع وتفعل الحساب وتربطوا بالمنتدى من الملف الشخصى

csebai11
08-20-2015, 20:24
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع
لم اصادف مثل هذا الموقف من قبل على الاغلب ستجد رقم الحساب و الباسورد في ايميل

mhd mansour
08-20-2015, 20:26
السلام عليكم
اخي الكريم ادخل على اى حساب منهم وشوفه هايفتح معاك ولا ايه وبعدين قم بتفعيل الحساب اولا قبل ربطه بالمنتدى وتاكد من انك كتبت فى خانة الاحالة المنتدى حتى يتم ربطه بدون مشكلة
وبالتوفيق انشاء الله

forex all arabes
08-25-2015, 03:47
مرحبا اخي الكريم وسعدت بموضوعك انت فعلت احدى خصائص الحساب الثانوية على كل حال
سوف تجد رقم الحساب الصحيح الخاص بالعملة الرئيسية لحسابك يارب اكون افدك واتمني لك مزيد من الربح

andro2015
08-26-2015, 22:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بصراحة اول مرة اسمع عن هذا الشئ من
الطبيعى انة يوجد رقم حساب وباسورد وباسورد تانى للمستثمر وسيرفر بالتوفيق

ASMAA TAHA
08-30-2015, 23:13
من الممكن انه يكون لديك حسابين واحد تجريبى وواحد حقيقى للبونص اى انك تمتلك حسابين فى نفس العضوية الخاصة بك فى شركة انستافوركس ومعظمنا بالفعل نمتلك اكثر من حساب على الشركة حساب تجريبى وحقيقى

ashraf mamdouh
08-30-2015, 23:15
عليك باتباع الخطوات الصحيحة اخى الكريم فى التسجيل
اما هذه المشكلة عليك بالاتصال بالدعم الفنى وسؤالهم عن هذه الصورة وهذه المشكلة

Heba17
08-31-2015, 13:22
الســــــلام عليكـــمــ و رحمـــــة الله و بركاتـــــه .
حضرتك ممكن تكلم الدعم وتسالهم هما هيفدوك بشكل اوقع واكثر ثقة بدل ما يحصل لخبطة واللة يوفقك:dance::dance::dance::dance:

andro2016
09-22-2015, 22:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا اول مرة بصراحة اشوف هذا الشكل ممكن تسال الدعم فى
انستا فوركس واكيد الامر هيكون واضح امامك وان شاء الله يتم تفعيل حسابك فى اقرب وقت

karimovtich
09-22-2015, 22:25
اخي الكريم عليك ان تقوم بالتجريب اذا كانت الحسابات معك غير مفهومه فالشركه ترسل لك رقم حسابك كما ترسل باس لك وباس لاي مراقب ينمكن ان يساعدك ويري حسابك بدون ان يتداول بحسابك

tawfik999
09-22-2015, 22:29
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اخي الكريم و بعد
انا يا اخي عند تفعيل حساب لم يوقع لي هذا و ارجو من المحترفين الرد

nuclear2010
09-22-2015, 22:35
السلام عليكم جميعا
اخى العزيز يتقوم بادخال رقم حساب المتاجر
بالتوفيق لك ياخى فى ربط حسابك وان شاء الله تحقق ارباح
تقبل تحياتى

ynwa1892
09-23-2015, 20:10
السلام اخي حاول ان تسجل بواحد فقط لتجنب ان يحذف لك حسابك بسبب ان الشركة تقل يجب لكل شخص يمتلك حساب واحد
وفقك الله

Najib100
09-23-2015, 20:12
موضوع : تفعيل الحساب في انستا
انه لموضوع واقعي و جيد و مفيد لكل المتاداولين و خصوصا المبتدءين منهم ، لك جزيل الشكر اخي
ونرجو التوفيق من الله

mohammed55
09-26-2015, 14:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
غريب اخي الكريم ان يظهر لك رقمي حساب اكونت فهذا غير موجود في الشركة فاي حساب له رقم واحد وكلمة سر واحدة لا تتغير .. البعض قال قد يكون حساب شراكة و لكن حتى حساب الشراكة مع الشركة له رقم حساب واحد فقط و لكن قد يكون هناك خطأ فالافضل ان تجرب الدخول بكلا الحسابين وتجد أي حساب منهم ينجح في الدخول ولو نجح الحسابين في الدخول فهذا امر جديد في الشركة و او نوع معين من الحسابات لا نعرف عنه شيئ

chomadara
10-20-2015, 16:49
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
شكرا أخي الفاضل فعلا في إفادة

akram mohamed obaid
10-30-2015, 10:44
اخي الكريم الامر الذي قلته امر غريب فانا سجلت في شركه انستا وفعلت الحساب ولم يظهر لي اي من هذه الامور لا في حساب انستا ولا في المنتدى حاول ان تتاكد

ahmedhathout
11-27-2015, 18:05
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو حضرتك فاتح اكتر من حساب يبقى مش هتفرق بس اهم حاجه انك وانت بتفتح
الحساب تكون كتبت كود الدعايه بتاع المنتدى

houssemmidou4
12-02-2015, 22:53
لم يسبق ان حصل معي هذا الامر فعندما سجلت تم ارسال بيانات التسجيل و التي كانت
رقم الحساب و كلمة السر و كلمة سر المستثمر و كلمة سر الهاتف و الرمز السري من اجل السحب

neverlityougo2
12-11-2015, 13:31
مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصتالفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر

Bassem Hassani
12-11-2015, 13:56
لازم علشان تفعل حسابك فى انستا فوركس انك تتجاوز مستويين التفعيل
المستوى الاول ودا لازم انك ترفع فيه اى اثبات هويه من خلاله تقدر تفعل الاسم مثل بطاقة الرقم القومى
السمتوى الثانى لازم انك ترفع صورة من فاتورة كهرباء او مياه او عاز علشان تفعل بيها العنوان
والتفعيل ضوروى علشان تقدر تسحب الارباح بكل حرية

latraaa
12-11-2015, 14:14
و الله يا اخي الكريم، لم افهم ما تقوله، ياريت لو تكتب باللغة العربية الفصحى لكي نستطيع أن نفيدك إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في موضوعك القادم تكتب باللعغة العربية، لأن المنتدى فيه الكثير من الجنسيات و اللغة الموحدة لهم هي العربية

yansane
12-11-2015, 16:25
اهلا وسهلا بالاخ الكريم بالمنتدى الكريم والله يا اخي امر غريب فعلا وانا شخصيا لم افهم ما معنى هذا فمن المفروض يكون هناك عندك رقم حسلب ارسال صورة من ااى وصل مرفق مثل الكهرباء او الغاز او المياة يكون باسمك وبالتوفيق للجميع