PDA

View Full Version : فوركس جديد مربح..

yaser elebrashy
12-04-2014, 14:51
أزيكم يا جماعه أنا النهارده هقول ليكم قصتي الغريبة مع الفوركس
من حوالي سنتين كنت بتابع المنتديات كالعادة و لقيت إعلانات عن شيء اسمه الفوركس و مكاسب عملاقه الموضوع شدني بطريقه غريبة لقيت إعلانات لشركات مساعده لأداره أعمالك ولكن أنا كنت جاهل تماما اشتركت في شركه ما ب مبلغ كان حوالي 800 دولار كل ما املك و لكن لسوء الحظ خسرت تقريبا كل المبلغ من أول مشاركه معاهم طبعا أنا أتجننت ولكن بعد فتره بسيطة و من خلال البحث لقيت شركه الناس كانت بتجمع عليها اسمها ECN-Markets لأداره الحسابات المالية .
أتكلمت مع خدمه العملاء فيها ولقيت طريقه مختلفة تماما و اقتنعت وشاركت معاهم و معا أول صفقه معاهم و بمساعدة المدير المالي بتاعهم كسبت أخيرا كسبت ودا خلاني اشترك تانى و من يومها و المكسب بقى الحليف الوحيد أنصحكم بالشركة صاحبة الفضل ECN Markets من أسهل الطرق للربح وأسرعها.

man133
12-04-2014, 15:36
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي الكريم مشكور جدا علي المعلومة المهمة بس ده مخالف لقوانين المنتدي و ممكن تتعرض لغلق حسابك علشان ممنوع الاعلان هنا عن اي شركة
انت ممكن توضح ان في شركة مهمة من غير وضع اسمها
تقبل مروري و بالتوفيق ان شاء الله

تحياتي

a7med84
12-04-2014, 16:08
شكرا لك اخى الكريم على هذه المواقف اللى تعرضت لها

اكيد مشايهه لنا كلنا فى التعامل مع السوق والله يوفقك والله المستعان

hassanabu
12-19-2014, 01:13
السلام عليكم
مبراك عليك كسبك
وانصحك بعدم اضاعة وقتك في منتدانا لانك تضيع وقتنا
اذهب الى حيث ترتاح وتربح وان لم يكن عندك عمل فدعنا نعمل

soon
12-22-2014, 00:07
تسلم يا اخى الكريم على هذا الموضوع الممتاز والمفيد فى نفس الوقت وموضوعك يحتوى على معلومات
ذات قيمة عالية انا استفدت كثيرا منها واتمنى ان يستفيد منها باقى الاعضاء

محمد السيد محمد
12-22-2014, 00:42
معذرة يا زميلي االمحترم ..اخشى ان يكون هذا الموضوع الذي ذكرته محظورا ..
برجاء اعادة مراجعة قواعد الاتفاقية بيننا وبين المنتدى .. حاول ان تلتزمها حتى لايتعرض حسابك للمشاكل

alaa eldeen
12-27-2014, 19:51
كل الشكر والتقدير لك اخى الكريم بشان موضوعك الذى يتحدث عن فوركس جديد مربح وكل الشكر والتقدير للاعضاء الكرام الذين يريدون الارتقاء بهذا المنتدى

doom
01-10-2015, 03:16
موضوع مثل هذا مهم جدا اكيد يدل على الخبرة الكبيرة الى حضرتك اكتسبتها فى مجال الفوركس ومشاركتنا
هذه الموضيع يدل على كرم اخلاق حضرتك فى افادة الاعضاء الجدد احييك يا اخى

basim
01-10-2015, 13:24
السلام عليكم
اخي مع احترامي وتقديري هذا منتدى فوركس العرب
برعاية انستا فوركس فمن غير المناسب ان يكون مكان تطرح فيه
مواضيع ودعايه لشركه اخرى مع تقديري وشكري لك

xdorex
02-16-2015, 14:45
الموضوع غريب ولا معنى للقصة التي دكرتها لو انت محترف وتعرف كيفية المتاجره جيدا ... ستربح في اي شركه تدخل فيها
لان الشركه لا تتدخل في صفقاتك ابدا... وهدا الموضوع طبعا فقط لتشهير لا اكثر

ibrahim forex
02-16-2015, 18:11
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
اخى انا مش فاهم حاجة ولا عارف قصدك ايه حاول ان توضح اكثر ولا انت بتعمل
جعاية لشركة اخرى وانت كدا بتخالف القوانين اتمنالك التوفيق

azzam1000
02-16-2015, 19:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مرة اخرى ببلغ ان كفايه اعلانات لشركات وهمية الغرض منها خداع الناس بالكلام المعسول وهذه الشركات ليست عليها اى جهه رقابية يعنى الفلوس تتاخد وشكرا ارجو من الادارة اتخاذ اللازم

Wassa04
02-16-2015, 21:06
الظاهر انك بتعمل دعاية لشركة معينة في
منتدى لشركة اخر اخي الكريم انت هكذا بتعرض نفسك للحظر

مصراوى
02-16-2015, 22:11
اخى الكريم اعتقد ان هذا الموضوع مكرر العديد من المرات وانا اجد نفسى اننى اشارك للمرة الثالثة او الرابعة فى نفس الموضوع ولكن عن طريق مشاركة اخرى

ahmed mohsen92
02-16-2015, 22:15
اخي الفاضل مشكور على طرحك لهذا الموضوع القيم و الذي استفدنا منه و من ردود الاخوة عليك و نتمنى لك الربح الوفير من هذا السوق

ahmedibrahim258259
02-16-2015, 22:17
بسم الله الرحمن الرحيم حكايتك زي حكايتي مع الفوركس بس انا وقعت في ايد شركة نصتبه وطلعت شركة يهودية كمان بس اول ماعرفت سبتها علطول
تقبل مروري

متوكلة
02-17-2015, 18:13
اخي النت الان تقوم بالدعاية لشركة غير انستا و هذا ممنوع في هذا المنتدى و نتمنى منك القليل من الاحترام لاصحاب المكاان

zuma007
02-17-2015, 20:38
أزيكم يا جماعه أنا النهارده هقول ليكم قصتي الغريبة مع الفوركس
من حوالي سنتين كنت بتابع المنتديات كالعادة و لقيت إعلانات عن شيء اسمه الفوركس و مكاسب عملاقه الموضوع شدني بطريقه غريبة لقيت إعلانات لشركات مساعده لأداره أعمالك ولكن أنا كنت جاهل تماما اشتركت في شركه ما ب مبلغ كان حوالي 800 دولار كل ما املك و لكن لسوء الحظ خسرت تقريبا كل المبلغ من أول مشاركه معاهم طبعا أنا أتجننت ولكن بعد فتره بسيطة و من خلال البحث لقيت شركه الناس كانت بتجمع عليها اسمها ECN-Markets لأداره الحسابات المالية .
أتكلمت مع خدمه العملاء فيها ولقيت طريقه مختلفة تماما و اقتنعت وشاركت معاهم و معا أول صفقه معاهم و بمساعدة المدير المالي بتاعهم كسبت أخيرا كسبت ودا خلاني اشترك تانى و من يومها و المكسب بقى الحليف الوحيد أنصحكم بالشركة صاحبة الفضل ECN Markets من أسهل الطرق للربح وأسرعها.

انصحك بعدم اضاعة وقتك في منتدانا لانك تضيع وقتنا
اذهب الى حيث ترتاح وتربح وان لم يكن عندك عمل فدعنا نعمل

ssnsafi
02-17-2015, 21:41
اخيالكريم هذا الموضوع السابع الذي اقرأه وهو اعلان ودعاية لشركة اخرى وطبعا بدأت اشك انكم مجموعة سجلت في المنتديات للاعلان لهذه الشركة وهذا امر مخالف للقوانين فحتى شركتكم لابد انها تمنع الاعلان لشركة اخرى من خلال منتدياتها او موقعها فاتمنى منكم احترام القوانين اضافة الى ان هذه الشركة ما زالت جديدة غير معروفة ولا بد من السؤال عنها جيدا قبل ان يفكر أي عضو بالاشتراك فيها

katreenaziz
02-17-2015, 22:22
اية حكاية الناس اللى بتدخل تعمل اعلانات على الشركة دية اكيد انت عارف ان دا مخالف للقوانين وانا هبلغ عن الموضوع حتى لو كانت شركة مربحة وجميلة زى ما انت بتقول اكيد انت كاتب الموضوع علشان تدخل ناس تحتك وتستفاد مش طيبة منك يعنى

enganas
02-17-2015, 23:07
مشكور جدا اخي الكريم..لكن هذه مخالف لقوانين المنتدى هنا ان تعلن عن شركة اخرى...يجب عليك اخي التقيد بالقوانين العامه لهذه المنتدى

mazouz
02-17-2015, 23:20
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور أخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع الهام والذي سيستفيذ منه العديد من الأعضاء.
بالتوفيق للجميع وتقبل مروري

van
03-22-2015, 05:15
شرح مميز واكثر من رائع يا اخى خاصة للاشخاص المبتدئين فى عالم الفوركس
واتمنى ان تقوم بعمل المزيد من المواضيع المفيدة

mawwalmammo
03-22-2015, 08:59
اذا كنت مرتاح مع هذه الشركة فانصحك بعدم التغيير لكن انصحك بشيئ واحد ولابد لك ان تعمله كنصيحة
ويقال المؤمن كيس فطن وهي الا تجعل مالك كله في شركة واحدة بل عليك ان تفرقه في شركات مختلفة من باب التحوط ويقال
لا تجعل البيض كله في سلة واحدة

antonioforex
03-22-2015, 14:30
السلام عليكم
مشكور اخي على شرحك لهدا الموضوع المهم حول الربح في الفوركس و كيف ننجح في هدا الميدان
و اتمنى ان تثرينا بالجديد في مواضيعك دائما اخي الفاضل سلام

حلم
03-22-2015, 15:40
الشركة دى على فكرة اعلنت افلاشها من حوالى شهر
بسبب خبر البنك السويسرى برفع سقف اليورو عن الفرنك

elkalaby
03-23-2015, 00:02
أخي الكريم
مشكور اخى على هذه المعلومات
القيمة والمفيدة ولا تحرمنا من مشاركاتة
المتميزة وأتمنى لك مزيدا من التقدم وجزاك الله خيرا
بارك الله فيك
تحياتى

محمد السيد
03-23-2015, 01:46
والله دي قصة غريبة جدا وحقيقي جميلة وانا قطعا ان شاء الله سوف اقوم بتقليدك
والأرزاق بالله .. بس انا عاةوز افهم حاجة لما انت ربنا كده فاتح عليك ايه اللي مخليك تيجي المنتدى ده عشان تحصل بونص!!!!!!

mohamedhassn
03-26-2015, 17:35
أعمالك ولكن أنا كنت جاهل تماما اشتركت في شركه ما ب مبلغ كان حوالي 800 دولار كل ما املك و لكن لسوء الحظ خسرت تقريبا كل المبلغ من أول مشاركه معاهم طبعا أنا أتجننت ولكن بعد فتره بسيطة و من خلال البحث لقيت شركه الناس كانت بتجمع عليها اسمها ECN-Markets لأداره الح

moutanabbih mohammed
05-27-2015, 15:20
الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
مشكور اخى الفاضل على توضيح و تقديم هذه المعلومة حول فوركس جديد مربح
انتظر منك المزيد لا تحرمنا الجديد

baki
05-27-2015, 15:44
شكرا لك اخي على هدا الموضع طبعا اخي كلها تعتبر شركات وساطة ولكن اخي هل من المعقول ان تقوم
بوضع اعلان شركة اخري في موضع شركة مغيرة لها

معتصم سباعنة
05-27-2015, 15:58
موضوع ترويجي مخالف لقوانين المنتدى - سوف تعرفض عضويتك للحظر لانه لا يجوز الترويج هنا
تقبل مروري اخي الكريم

yassine imq
05-27-2015, 16:17
تتسابق الكلمات وتتزاحم العبارات لتنظم عقد الشكر الذي لا يستحقه الا انت
اليك يا من كان له قدم السبق في ركب العلم والتعليم
اليك يا من بذلت ولم تنتظر العطاء
اليك أهدي عبارات الشكر والتقدير

snnaky
11-29-2016, 23:45
مش مكن كم الموضوعات اللى بتتكررر بنفس الموضوع يا اخوانا اية يا ادارةفين الأكشن
يا اخي الكريم، كفاك استخفاف بعقولنا و وقتنا، قدم موضوعا قيما أو قم ابخروج و الإبتعاد عن المنتدى، لانك لا تضيع وقتك و جهدك فقط بل تضيع اوقاتنا معك بدون اى افادة حقيقية وما تكتبة او تنقلة اخي يجب ان تضع مواضيعك في قسمها المخصص لها لان هدا القسم هو لتعليم الفوركس وما تفعلة انت هو اشهار واعلان لشركة اخرى

adamarwan
11-30-2016, 00:11
الربح فى هدا المجال متله متل الخسارت
لدى لبد من ان تكون على حذر وان ترعف الخطوات المهمة
اتى تقوم بها
وحظ موفق

mariamrz
12-15-2016, 02:04
اخى مثل هده المشاركات قد تعرضك للحظر نهائى من المنتدى لان من قواعد المنتدى عدم الاعلان عن شى بعيد عن الفوركس او شركة اخرى كما تفعل الان
اتمنى تعمل مشاركات اخرى عن الفوركس تفيد بيها الاعضاء
بالتوفيق

alihassib0
12-15-2016, 02:06
ان الحسابات الاي سي ان هو الافضل لاكن العيب فيها لا يوفرون الرافعات العالبة لها و بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــالتوفيق لجميع اعضاء المنتدى الكــــــــــــــــــــــ ــــــرام اتمنى لكم النجاح فــــــــــــــــــــــــ ــــــي الحياة و سلامة ايمانكم

aymansaleh
12-15-2016, 05:46
السلآم عليكم ورحمة الله وبركاته
الأخ الكريم
طبعا بوست دعائي نايف لشركه وهميه ونصابة ومش عارف ازاي تقول ان الشركه هي السبب في الاىباحعموما ده بوست مخالف وأتمنى لك الحذف نهائيا
وتقبل مرورى او لأ مش مهم

zizoo99
12-15-2016, 07:44
شكرا لك اخى على حكايه تجربتك المفيده لكل متداول و لكن فى البداية احب ان اعرف ما هى الشركة الاولى التى اشتركت بها حتى يتجنبها الجميع و تعم الفائدة اما بخصوص ecn فهى من افضل انواع الشركات على الاطلاق مبروك عليك

mohamedsonbol
12-20-2016, 06:25
السلام عليكم ورحة الله و بركاته
اخي الكريم بارك الله فيك علي هذا الموضوع و علي هذه المعلومات
جزاك الله الف خير و ننتظر جديدك بإذن الله

doaa sary
12-20-2016, 17:31
وانا قصتى صديقة كلمتنى وقالتلى فى منتدى بيدى 10 سنت ع الرد وتتاجرى بيهم ف انستا وتسحبى اى ربح وابتديت اتعلم واشوف فيديوهات
الكلام دة من 4 سنين والحمد لله اعتمدت ع نفسى وبقيت بكسب

snnaky
05-15-2017, 13:51
موضوضوع اصبح بايخ وسخيف جدا وعادتة وتكرارة ابغ دليل على هذا الهراء والسخافة وخاصة من السادة الأعضاء المنافقين يعنى اللى مسجلين مخصوص عشان يعملوا اشهار للشركة دى لو عاوز تعمل اشهار اعمل بس مش هنا ولو عايز تعمل هنا يبقى مش فى القسم دة واختار قسم تانى زىالقسم العام او الأعلانات والأشهار لية عاوز تبوظ المنتدى ؟ لية قاصد تعمل وترتكب حماقات همجية ضد المنتدى لية ؟ المنتدى لة نظام حاول تحافظ علية حتى لو كنت داخل تعمل اعلان لنفسك او شركتك

Mr Fathy
05-15-2017, 13:56
بسم الله الرحمن الرحيم ان شاء الله نحاول نشوف الشركة دى بس اللى انا اعرفه زى ما قالك احد الاعضاء انه فى اى شركة لو انت اتعلمت كويس هتقدر تكسب

khaled20
05-15-2017, 15:15
يا اخي الكريم الفوركس دائما مريح فهو يعتمد علي خبرتك ومعلوماتك الواسعه فاذا كانت
معلوماتك اكبر تكون نسبة نجاحك اكبر وان شاء الله تظل من نجاح لنجاح والله المستعان
تقبل مروري

tamermosa
05-15-2017, 15:31
أى الفاضل بلاش الدعاية لأي شركة اخرى علشان ده ضد قوانين المنتدى و ده ممكن يسبب ليك مشاكل كتير
و تعرض نفسك لعقوبات فبلاش احسن و التزم بالقوانين افض ، تقبل تحياتي

xmenflis1
05-15-2017, 19:50
مرحباً
شكراً على إضافة
اذا كنت مرتاح مع هذه الشركة فانصحك بعدم التغيير لكن انصحك بشيئ واحد ولابد لك ان تعمله كنصيحة
بتوفيق للجميع

omar eldakhly
05-15-2017, 23:44
السلام عليكم ورحمه الله و بركاته
كلام سخيف هذا الجروب للتعلم فقط و ليس لاختيار اداره المحافظ مكانك ليس هنا
تقبل مروري ي اخي

haitham salama
05-16-2017, 01:21
أخى الكريم الشركات ليس لها دخل فىالخسارة أو المكسب الشركة باتاخد عمولة ولكن أخى أنت أتعلمت ودخلت صفقات صح
ومن هنا بدأت بالفعل تربح فى ذلك السوق

tahar2015
11-20-2017, 16:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
لا انصح اي احد بتصديق هذه الهرطقات كلها مجرد وسائل للنصب والاحتيال
بالتوفيق لك وللجميع اخي الكريم وتقبل مروري

zakaria97
11-20-2017, 17:04
الحمد لله اخي الكريم ربي وفقك اخي وجميع المسلمين في سائر بلدان العالم ان شاء الله