PDA

View Full Version : الفوركس والعجب

fahd ali
12-04-2014, 14:55
مساكم الله بالخير
اليوم راح أقولكم قصتي أنا و الفوركس من الخسارة (حشاكم الله) للمكسب و الربح
أوائل ألسنه الماضية لاقيت شركه ECN-Markets بدايتي في عالم الفوركس عطيتهم 300 دولار و كانت البداية و في أول صفقه لي و حققت أرباح 30 دولار من غير دراسة ولا شي واعتقدت أنها تجاره عاديه مثل تبيع و تشترى و الحظ يدق بابك قولت بيفوز باللزات كل مغامر فغامرت بالمبلغ كله و ما لعبت معاى خسرت المبلغ كله ) جاك يا مهنا ما تمنى ) ومن ها الحين نسيت شي اسمه فوركس .
وبعد ايام قليله لاقيت اعلانات كثيره لشركات مختلفه بالمره تقول ان فلان ربح بعد ايام قليله مبالغ رهيبه فا قلت هادى مبالغه بالموضوع مالحقت اغير الموضوع لاقيت شركه ecn-markets بتهاتفنى نفس الشركه الى عقدت معاها اول صفقه لى لعالم الفوركس هم يريدون اقناعى مره تانيه وانا اقولهم ما عادت ببالى فقالو عندنا مدير حسابات لمساعدتى للمكسب فى نهايه المكالمه اقتنعت تماما فاودعت مبلع 100 دولار من اجل التجربه ومع اول صفقه ربحت و الايام ولت وانا مع الشركه فى تحقيق ارباح مستمر .
عندهم منصه بسيطه مره للتداول التعامل معاها سهل و تخليك تتداول على اكثر من 100 اصل مالى ( اسهم, عملات ,مؤشرات , نفط , ذهب , ... الخ ) على مدار 24 ساعه فى اليوم و الاسواق العالميه شغاله .
ما تخليك تنتظر امام الحاسوب تقدر تحملها على جهازك النقال بس يكون من الجيل الثالث و اى باد فتخليك على معرفه بالاسواق العالميه طول الوقت فى اى مكان فى العالم .
هدى الحقيقه كامله وبدون اضافات انا بدى مصلحتك اشترك معاهم انا مو بروج ليهم انا اريد ليكم المكسب اشكر الله عز وجل ومن بعده شركه ecn-markets الحياة قصيرة ، إن لم تستغلها ضاعت عليك الفرصة وبكل ثقه لو بدك تجرب الفوركس اتواصل معهم هما السبيل الاكيد .
اتمنى لكم التوفيق

a7med84
12-04-2014, 16:09
اخى الكريم الفوركس سوق زى اى سوق بيكون الخساره موجوده به يعنى مهم ان يكون فى حساب لها فى التداول به والله يوفقكم والله المستعان

alaa eldeen
01-05-2015, 12:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع الفوركس والعجب فى غاية الروعة بارك الله فيك اخى الفاضل
مع تمنياتى لجميع الاعضاء بالنجاح والتوفيق , والربح الوفير

sawsan5a
01-11-2015, 01:23
نورت اخى الكريم المنتدى
وجزاك الله خيرا على هذا الطرح والمعلومات
الطيبه اسال الله ان يجعلها فى ميزان اعمالك
بالتوفيق لك وللجميع
وتقبل مرورى

hpacer
01-18-2015, 06:43
موضوع الفوركس والعجب فى غاية الروعة بارك الله فيك اخى الفاضل
مع تمنياتى لجميع الاعضاء بالنجاح والتوفيق , والربح الوفير

emya
01-18-2015, 07:29
موضوع رائع مشكور علي مجهودك اخي الكريم ربنا يرزقنا جميعا بالمكسب دائما ولكن فعلا علشان تحس بطعم المكسب لازم تذوق طعم الخسارة وسوق الفوركس بيحتمل المكسب والخسارة فيجب عليك التعلم من اخطاءك التي ادت للخسارة وياريت اي حد من اعضاء المنتدي عنده قصة خاصة بيه يفيدنا بيها اكيد كلنا هنستفاد وهنتحاشي الوقوع في نفس الخطأ بإذن الله

YMTMAX
09-27-2015, 15:39
*

أخي الكريم .. مشكور على هذا الأداء الجميل

وعلى هذه المعلومات المهمة في مجال الفوركس

ونرجو منك التواصل الدائم بمزيد من المواضيع

الجديدة والقيمة ..

*

adel25
09-27-2015, 22:05
السلام عيكم و رحمة الله و بركاته بارك الله فيك اخي على هذا الموضوع القيم حول الفوركس والعجب . و السرح المميز مشكووووور اخي و با التوفيق لك و للجميع

troybradbit1
09-27-2015, 22:18
شكراا لك اخى الكريم على الشرح والمعرفة الكبيرة المكتسبة من موضوعك التعليمى عن الفوركس والعجب
واصل اخى على هذا الشكل الجيد لافادة الجميع والالمام بكل ما يحيط بالفوركس من بداياتة للوصول لمرحلة التاجر الشاطر وتحقيق ارباح جيدة

محمد السيد
09-27-2015, 22:20
معذرة ،، برجاء مراجعة قواعد الاتفاقية التي وقعتها مع المنتدى .. لأن ذلك سيساعدك على
كتابة موضوعك دون حصول مخالفة لهذه القواعد ، وحتى لا تتسبب بموضوعاتك هذه في تعرض حسابك للخطر ..

ahmedibrahim258259
09-27-2015, 22:45
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الكريم انت بتعمل اعلان لشركة اخرى وده مخالف لقوانين المنتدي وممكن تتحذف عضويتك
تقبل مروري اخي الغالي

snnaky
03-16-2016, 20:07
ياعم ارحمنا بقى بأم الموضوع الغبى بتاعك دة انت اية مبتتعبش مش معقول كدة دة موضوع سخيف وانت اسخف والأعادة والتكرار بالشكل دة اسخف واسخف
دة ملوش اى علاقة بالفوركس ولا منتدى بيتكلم عن الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى

gara77
03-29-2016, 17:32
مشكوووور اخي و بارك الله فيك على هذا الموضوع القيم و المميز حول
الفوركس والعجب
و الشرح المميز و الرائع المقدم من طرفك
مع تحيات و تمنياتي لك و الى جميع الاعضاء الكرام با النجاح و
با التوفيق ان شاء الله للجميع .تقبل مروري

raedreda
03-29-2016, 17:37
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. شكرا اخى الكريم على هذه المعلومه الاكثر من رائعه والمفيده لكل اعضاء منتدانا المحترم

تقبل مرورى واحترامى

aym
03-29-2016, 17:45
اخى نصيحة جيدة ويمكن ان نفكر فيها ولكن يوجد سؤال هنا هل حضرتك الان اتعلمت الفوركس ولا حضرتك معتمد
على مدير الحساب الخاص بالشركة الى الان

raedreda
03-29-2016, 17:58
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .. شكرا اخى الكريم على هذه المعلومه الاكثر من رائعه والمفيده لكل اعضاء منتدانا المحترم

تقبل مرورى واحترامى