PDA

View Full Version : تجربة فوركس غالية !!

moad hamad
12-08-2014, 14:34
حياكم الله
أنا أبى أعرفكم على قصتي بعالم الفوركس الغريب إلى انتشلتني منه شركه ECN-Markets وأنا كنت في أوضاع ماليه سيئة للغاية بعد ما اضحك على شركه لادعى لذكر اسمها وسرقت مبلغ مالي منى و مع أول مكالمة بيني وبين خدمه العملاء و بمجرد الاشتراك تم تحويلي على مدير الحسابات لديهم و هو والله ما قصر اعطانى حلول سريعة من اجل التخلص من هذى المصايب يالى كانت حلت بى و اتغير كل شي من هالحظه .
ECN Markets أبى أشكركم على كل إلى قدمتموه إلى من دعم من خلال هالمنصات البسيطة في كيفيه التعامل بيها و لقيت أكثر من أصل مالي لديهم في مجالات شتى مثل الذهب و الأسهم و النفط و تقريبا كل شي تبيه و نزلت تطبيق على الجوال ساعدني كثير من اجل المتابعة الدورية على حسابي و الحين أنا راح افتح محفظه جديدة للنفط و منتظر دعواتكم للمكسب .

alaa eldeen
12-31-2014, 12:23
مشكور أخي الكريم على الموضوع الدي قدمته تجربة فوركس و على النصائح التي تقدمت بها و التي أتمنى أن تكون دات فائدة إن شاء الله و يستفيد منها الإخوة الكرام إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن شاء الله، كما أتمنى أن نراك في مواضيع أخرى إن شاء الله

abdalaah kamal
12-31-2014, 16:40
بسم الله الرحمن الرحيم
بارك الله فيك اخى الكريم ومجهود رائع ومتــــميز وفى انتظارك وانتظار المـــــزيد من المــــعلومات المفيده وربنا يجعله فى ميزان حسناتك ان شاء الله كل من يملك علم ويبوح عنه فله ثواب عند الله شكرا مره ارى وتقبل مررررررروى

a7med84
12-31-2014, 17:32
واتلله مش عارف اللى بيفكر يعمل دعاياي ها ده ايه اللى فى دماغه لان

اصلا ده منتدى لانستا شركه بتعمل بونص بدون ايداع قولى انت شركتك بتعمل ايه والله المستعان

snnaky
01-14-2016, 23:07
واضح انك مصر جدا على انك تكرر الدعاية للشركة اللى انت عمال تطبل لها ياعم روح واشتغل انت فيها مالك ومال الناس هنا وبعدين لما انت شغال مع الشركة والشركة حلوة ولانت بتكسب منها اية اللى جايبك هنا واية اللى خلاك تشتغل فى المنتدى هنا وبعدين خلاص خليك فى نفسك ياعم احنا مبسوطين هنا