PDA

View Full Version : تجربة لا استطيع نسيانها

yaser elebrashy
12-14-2014, 11:06
أنا أتعامل مع شركة ECN-Markets وعندي حساب لديهم ولكن في يوم من الأيام حدث العجب العجاب فرصيدي بقدرة قادر تضاعف وأيضاً لاقيت أن عندي أسهم تزيد عن الأسهم الخاصة بي ، طبعاً قمت بسرعة جدا باتصال بخدمة العملاء لشركة ECN Markets وقالولي أن في خطأ حاصل و هيتعدل اليوم وإلى الآن لا زال الحساب كما هو ألاف مؤلفة من الأسهم والنقد ما شاء الله عد وأحسب ولكن سألت نفسي سؤال ما هو الحل في حال أن أسهمي طارت وتبخرت ؟! شيء من هذا وما هو مصير أسهمي اللي اشترتها وايه الحل في حال تلاعب الشركة بأسهمي، لكن الحمد لله اتصحيح الخطأ وعادت لي أسهمي وقمت بكتير من المضاربات و نجحت في كتير منها.

mazouz
12-14-2014, 18:18
باسم الله الرحمان الرحيم
نصائح قيمة استفدت منها كثيرا لا تبخل علينا أخي بمثل هذه المواضيع ولكك جزيل الشكر
وبالتوفيق للجميع إن شاء الله

a7med84
12-14-2014, 19:27
بالتوفيق لك بس انت عامل موضوعات كتيره فى اكتر من قس وكلها بها اسكمم الشركه
يعنى انت مش بتنصح حد على اد ما انت عايز تعمل دعايا للشركه دى والله المستعان

mohamed9004
12-14-2014, 22:00
السلام عليكم ورحمه الله.. اه انا فعلا ملاحظ مواضيعك الكثيره عن هذه الشركة على فكرة ممنوع انك تكتب اسم شركة تانية انت كده تعتبر بتعمل دعاية ليها وده كده مخالف لقواعد المنتدى خلى بالك ممكن تاخد بان من المنتدى بسبب كثرة المواضيع عن شركة تانية خد بالك بقى من التحذير

doaa sary
12-14-2014, 22:43
دى شركة فوركس او سهم
ولو ليك ربح يفوق راس مالك اطلب من الشركة السحب فورااا
عشان لو نصبت تبقا خدت ربح وراس مالك

yooussef
12-14-2014, 23:30
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكراً على هدا الشرح الجيد وعلى الموضوع الرائع واتمنى الاستفادة للجميع وبالخصوص المبتدئين

doola2020
12-17-2014, 01:53
دى شركة فوركس او سهم
ولو ليك ربح يفوق راس مالك اطلب من الشركة السحب فورااا
عشان لو نصبت تبقا خدت ربح وراس مالك
ربح مين يادعاء دي ناس عاملين حملة اعلانات للشركة التعبانة اللي هما بيتكلموا عليها اللي اسمها اي سي ان ماركتس ومش واحد بس ده كذا واحد

chalomba
12-17-2014, 01:54
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكور أخي الكريم على معلوماتك المهمة و المفيدة لكل متداول مهما كان مستواه. أرجو أن يكون الله في عوننا جميعا
بالتوفيق للجميع

beshoy barakat
04-14-2015, 20:13
واشكرك بشدة على هذا الموضوع الاكثر من ممتاز ومهم جدا لنا وهذا شرح
مميز وبسيط واتمنى من جميع الاعضاء يستفادوا من هذا الموضوع

ibrahim forex
05-31-2015, 23:09
بالتوفيق لك بس انت عامل موضوعات كتيره فى اكتر من قس وكلها بها اسكمم الشركه
يعنى انت مش بتنصح حد على اد ما انت عايز تعمل دعايا للشركه دى والله المستعان

Wassa04
05-31-2015, 23:51
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
موضوع اشهاري و غير مكرر نرجو منك اخي
الكريم احترام قوانين المنتدى تقبل مروري

choomido
11-10-2015, 22:56
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
لا للخسارة بوجودكم يا خبراء معنا فعلا إفادة كبيرة جزكم الله خيرا

jalal971
11-10-2015, 22:59
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
موضوع إشهاري أخي الكريم قد يكون السبب في تعطيل حسابك
جزيت خيرا و بالتوفيق للجميع

snnaky
03-27-2016, 20:18
بصراحة هو الأجمل من الموضوع بتاعك انك لسة فى المنتدى بدون حظر وعضويتك تعمل عادى جدا بالرغم من انك عامل موضوع مخالف وانك مش بس عامل موضوع مخالف دة انت عضويتك نفسها مخالفة لتكرار عمل عضويات مختلفة بقصد الأضرار بالمنتدى وعمل دعاية واعلان لشركة سيئة السمعة وبأستخدام مكان غير مناسب

antr
03-27-2016, 20:45
جرب اسحب مبلغ من الحساب لكن طبعا ليس اكثر من فلوس الحقيقة عشان متكونش سرقة وشوف هل فى خطا فعلا ام انها مشكلة تقنية فى البرنامج ليس اكثرررررر