PDA

View Full Version : الطريق الي الربح المضمون

yaser elebrashy
12-15-2014, 13:05
من سنتين كانت أول تجربة لي بـ "الفوركس" مع شركة ECN-Marketsوأودعت مبلغ 350 دولار وفتحت أول صفقة وحققت أرباح 60 دولار من غير أي دراسة و قلت تمام كده هي زي التجارة العادية تبيع وتشتري و تعتمد على الحظ فتشجعت وفتحت صفقة أخرى وخسرت كل المبلغ و يومها نسيت الفوركس.
بعد أيام قليلة بدأت رجعت الفكرة في بالى من جديد بعد ما لاقيت إعلانات لشركات كتير بان فلان أودع مبلغ كذا و كسب أرباح في أيام مش كتير وفي الوقت ده قولت لنفسي ممكن تبقى مبالغة بالموضوع، فقمت بالحديث مع شركة ECN Markets نفس الشركة التي عقدت معاها أول صفقة في عالم الفوركس بإجراء مكالمة هاتفية و قولت لهم أن هذه التجارة لم تعد ببالي بعد خسارتي فبعد كلامهم معي أقنعوني بدخول الفوركس مرة أخرى وفي المكالمة عرفت أن لديهم مدير حساب هيساعدني في تحقيق أرباح قولت ماشي مفيش مشاكل بدأت بمبلغ 100دولار فقط كتجربة فبدأت بتحقيق الأرباح بأول صفقة وعددت الأيام وتحقيق أرباح مع الشركة إلى الآن ، منصة الشركة للتداول منصة بسيطة جدا يسهل التعامل معاها تمكن من التداول على أكتر من 100 أصل مالي (أسهم , عملات , مؤشرات , نفط , الذهب ..الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم طوال فترات عمل الأسواق العالمية.
تستطيع تحميل المنصة على جهاز أي باد و الهواتف المحمولة من الجيل الثالث فلا حاجه للبقاء أمام شاشة الكمبيوتر للمضاربة طوال الوقت يمكنك المضاربة ومراقبة السوق من خلال هاتفك المحمول ومن أي مكان في العالم.
وده مش ترويج للشركة وإنما هذه حقيقة وكان لازم اشكر الشركة بعد شكري لله غز وجل و أقولها بكل ثقة من أراد تجارة الفوركس عليه بالتواصل مع الشركة.
مع تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق

abdoute
12-15-2014, 14:40
بسم الله الرحمان الرحيم اتمنى من الله التوفيق للجميع ان شاء الله
فعلا اجد هذا الموضوع جميل ومفيد و ان شاء الله سنستفيد منه
انصح الجميع بتجربتها وانشاء لله توفق معنا

مصطفى حمدان
12-15-2014, 15:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بجد انا مش عارف ليه ادارة المنتدى ساكته على هذه المواضيع ياجماعة ارحمونا بقى من هذه الدعاية التى لا تسمن ولا تغنى من جوع شوفوا مصلحتكم والتزموا بشروط المنتدى

a7med84
12-15-2014, 18:19
والله اخى الكريم انان زهقت من موضوعاتك دى واانا متأكد انا ولا ليها لازمه

وفر مجهودك لان هنا الكلمقدر ما تفعله انستا من اجل البونص بدون ايداع

doola2020
12-17-2014, 01:32
وهل تفتكر ان الربح له علاقة بشركة الفوركس اللي انت قارفنا بيها في كل مواضيعك دي مش طريقة واحد بيطرح موضوع وبيحط فيه اسم الشركة بالكم ده

baite
12-17-2014, 15:00
بسم الله الرحمان الرحيم اتمنى التوفيق لكل الاعضاؤ في هذا المنتدى الرائع
فعلا موضوع جميل ورائع حقا مشكور عليه اخي العزيز
اتمنى التوفيق للجميع ان شاؤ الله

mr-x
12-18-2014, 01:56
كل الشكر والتقدير لك اخى الكريم بشان موضوعك الذى يتحدث عن الطريق الى الربح المضمون وكل الشكر والتقدير للاعضاء الكرام الذين يريدون الارتقاء بهذا المنتدى

melad
12-18-2014, 03:44
بسم الله الرحمن الرحيم , شكرا على المعلومات عن الشركة و لكن اظن إن الكلام على شركة غير إنستا مخالف للقوانين و كمان مش مفيد فى منتدى خاص بشركة إنستا , و لكن طبعل احترم حبك لشكر هذة الشركة مع إن معرفهاش , تحياتى لحضرتك

majidhomsy
12-18-2014, 15:38
السلام عليكم ورحمة الله وركاتو
مشكور اخي الكريم موضوع جميل جدا
جزاك الله خيرا على هذا الموضوع الرائع وانا عن نفسى استفدت كتير منه
وفقك الله على فعل كل خير

xajaco
05-06-2019, 15:15
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ماشاء الله يا اخى الكريم بارك الله فيك على الشرح ده
ربنا يكتر من امثالك ياريت كلنا نفيد بعض والله الموافق

Moneverel
07-04-2019, 22:05
يظهر السوق أيضا أياما )أسواق ذات اتجاه عام(. من الكسل )أسواق متقلبة( وأيام من النشاط الساحق
يستفيد المتداولون من هاتين الحالتين المزاجيتين في السوق.
معظم األنظمة التداولية سوف تستفيد من السوق المتقلبة أو السوق ذات االتجاه العام القوي. وهذا يعني
أن معظم األنظمة التداولية ستؤدي أداء جيدا بشكل استثنائي خالل إما سوق متقلبة أو سوق ذات اتجاه
عام، ولكن ليس في كلتا الحالتين المزاجيتين للسوق.