PDA

View Full Version : ارباح دائمة

yaser elebrashy
12-24-2014, 10:40
أزيكم أنا كنت بشتغل مدرب من 4 سنين و لقيت ولى أمر طالب بيتكلم على مكسب خيالي لولى أمر تانى لقيت نفسي تلقائي بقوله ازاى أنت مجنون قالي استني وأنت تشوف فتح تليفونه و عمل صفقه سريعة من على التليفون وأنا معاه و قالي بص أنا مشترك مع شركه ECN-Markets و عمرها مخذلتنى قولتلو ايوا إيه بقى الكلام دا أنا داخل على جواز محتاج فلوس قالي أنت بتشترك معاهم و خدمه العملاء هتفيدك اكتر.
كلمتهم و لقيت عالم تانى مكاسب خياليه و حقيقية و سهله السحب اشتركت بمبلغ للتجربة 1000 دولار لقيت مساعده من مدير الحسابات عندهم و كسبت فلوس كتير كملت باقي الطلبات و أتجوزت و لسه مشترك في شركه ECN Markets لأداره الحسابات المالية و هفضل معاهم على طول بعد ربنا هما كان ليهم الفضل عليا في أنى مستمر في حياتي أنا سبت كل حاجه واتفرغت للفوركس اشترك معاهم وأنت مش هتخسر أبدا .

thabt
12-24-2014, 12:38
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي جيد تجربة جيدة جدا في الفوركس نتمنى من بقية الاعضاء ان يكسبوا ايضضا ان شاء الله

a7med84
12-25-2014, 05:34
لا يوجدفى ذا السوق كلمه ارباح دائمه ولكن ده سوق

يعنى تجاره والخساره موجده به ولكن االاهم انلصافى يكون ربح فى النهايه والله المستعان

saiddeco
01-15-2015, 01:22
سلام عليكم و رحمة الله و بركاته على الجميع هذا الموقع منتشر جدا في منتدانا وهو.موقع ترويجي و ليس لخ مكان في ان تاخد عقابه بهذه التصرفات التي

MIDOUMOU
01-15-2015, 17:24
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اشكركم جزيل الشكر على المعلومات القيمة الت تعطوننة إياها خصوصا
و نحن في الطور الأول من هذه التجربة المفيدة.
أتقدم بالشكر لكل من ساهم في تنوير الطريق لكل مبتدئ.
بارك الله فيكم و وفقكم في عمل الخير اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

bilelchelseano
01-15-2015, 18:17
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ممنوع يا اخي اشهار في منتدى مفهوم
اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال

antonioforex
01-16-2015, 17:50
السلام عليكم
اخي اظن انه لا يوجد ربح دائم في هدا المجال و لابد و ان تواجه الخسارة في مراحل عملك
لدلك انا افضل الاعتماد على نفسي في العمل كي استطيع اخد التجربة الكافية.

xdorex
01-16-2015, 18:07
قصه غريبه ولم اعرف حتى عن ماد تتكلم وما دخل هده الشركة فيالموضوع والله غريب
وايضا يجب ان تعرف ان التشهير ممنوع في المنتدى

baite
01-16-2015, 18:44
منى ان تنجحبسم الله الرحمان الرحيم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لك الشكر الجزيل اخي العزيز على هذا الموضوع الرائع حقا
.ات معنا ان شاء الله

hpacer
01-17-2015, 00:02
لا يوجدفى ذا السوق كلمه ارباح
دائمه ولكن ده سوق
يعنى تجاره والخساره موجده به
ولكن االاهم انلصافى يكون ربح
فى النهايه والله المستعان

snnaky
02-13-2016, 21:46
موضوعك سخيف وغير مرغوب فية وانت ولا مدرب ولا زفت ان واحد شغال فى الشركة وبتعملها دعاية رخمة وسخيفة وانت شخص للأسف معندكش ذوق ولا اهتمام ولا مسئولية لأنك حتى لو عاوز تعمل دعاية اعملها فى ركن المواضيع العامة انما مش فى قسم تعليمى يا بايخ مش كفاية انك بتعمل دعاية لشركة منافسة كمان مش عارف تختار القسم المناسب بالذوق

medcss
02-14-2016, 05:04
إخواني ماهي المدة المحددة اللتي تستطيع فيها التمتع بالبونص؟ هل هو دخل شهري أم هو فقط يسعدك في التداولات؟

kadermc
02-14-2016, 05:06
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
كلما رأية مايع مثل هدا يزيد اماني و تحفيزي في هدا المجال و خوض تجربة جديدة
مشور على تبادل تجربتك معنا بارك الله فيك

hoomid
02-14-2016, 05:34
ياخي عليك بتريث و اخد وقتك في التداول فلا توجد مكاسب خيالية و حتى ان وجدت تكون هناك خساءر خيالية ايضا . فتريت اخي ولا تستعجل الربح

trendtrue
02-19-2016, 09:12
شركة ليس لها اي وجود
لا انصح بالتعامل مع مثل هذه الشركات
تقبل مروري

safy16
02-19-2016, 12:27
السلام عليكم
اخى الفاضل....فقكم في عمل الخير اتمنى لكم النجاح و التوفيق في هذا المجال شكرا لكم وتحياتى

himaya
05-31-2016, 13:30

مرحبا بك اخي الكريم وبكل اعضاء المنتدي الكرام احب ان احييك اخي الفاضل
علي هذا الموضوع الاكثر من رائع وفي انتظار جديدك باذن الله

تقبل مروري

bassem star
05-31-2016, 13:31
مشكور اخى الكريم على هذا الموضوع

ارباح دائمة
شكرا لك على الموضوع الجميل و المفيد

جزاك الله الف خير على كل ما تقدمه لهذا المنتدى

elguerzyfy
10-01-2016, 01:07
مرحباً شكراً على إضافة
الرافعه المالية تضاعف راس المال وكلما زادت الرافعه المالية يقل الهامش المتاح
بتوفيق للجميع

zizoo99
12-17-2016, 12:44
شكرا لك اخى على نصائحك فشركات الecn حتى تثق فيها لابد ان تكون شركات خاضعة للرقابه بأحد شركات الرقابه المعروفة و فكره ادارة الحسابات فكره جيده و لكن وجب عليك متابعة كشوف الحسابات القديمة لمدير حسابك الشخصى

troybradbit1
12-17-2016, 17:02
شكراا لك اخى الكريم على الموضوع والشرح الجيد عن ارباح دائمة
كل نبذة وشرح معين يفيد كثيرا فى معرفة اوصال التداول وكيفية التعامل مع المنصة وتحليل الاخبار
للوصول الى تحقيق ربح مأمول من خلال التداول السليم
وتفضلك بالمداومة على طرح تلك المواضيع التعليمية المفيدة للجميع يحقق افادة جيدة للجميع

doaa sary
12-18-2016, 00:26
انا كمان متفرغه للفوركس
ومن افضل المجالات الربحية اللى اتشغلت فيها ومرتاحه وقربت احقق هدفى اللى محتجاة
ومشكور ع الموضوع بس انا مع انستا وبلاش تعلن لشركات تانية لان المنتدى تابع لانستا

جمال صادق
12-18-2016, 00:50
هناك الكثير من نقاط العمل التى من الممكن ان تتبع العمل الاساسى للسوق و لابد من فهم طبيعة ممكنة للتوةافق فى سبيل التوجد بالكثير من الاعتبارات الاخرى لتحقيق الارباح و التى قد يتخللها بعض الخسائر

xmenflis1
12-18-2016, 01:24
مرحباً شكراً على إضافة
اخي اظن انه لا يوجد ربح دائم في هدا المجال و لابد و ان تواجه الخسارة في مراحل عملك
بتوفيق للجميع

chlor
12-18-2016, 01:32
اخي الكريم شكرا لك على هذا الشرح ورايك الشخصي في هاته الشركة ولكن يجب التاكد منها قبل الانضمام اليها حنى لا نتعرض للنصب وخسارة الاموال . تقبل مروري

snnaky
05-14-2017, 21:39
موضوع سخيف واصبح متكرر بشكل فوق العادى والأغرب ان من يكتبة ومن ينقلة ون ينسخة لم يفكر ابدا انة يقوم بعمل يستوجب حظرة حتى الأن وانة فقد اقل وابسط حقوق الأدب والذوق لوضع موضوع للشهرة والأعلان لشركة اخرى
مشكلة نقل الموضوعات او نسخة هى مشكلة دائما ما تكون فى تغيير نمط الهدف فأنت عندما تنقل موضوع مثل ما فعلت انت فى هذا الموضوع تنقل رؤية غيرك بدون فهم ولا اى اهتمام وهذا على اعتبار حسن النية