PDA

View Full Version : اتمنى المشاركة والافادة

mostafa elbendary
12-29-2014, 10:31
بصراحه بعد بحث مطوول قررت البدء في مشوار الفوركس في شركات
من نوع ecn و المعتمده و بعد بحث حصلت على شركة ECN-MARKETS اتمنى من الخبراء و الاعضاء الاعزاء وضع ارائهم حولها
ومن تعامل معهم و لديه معلومه لا يبخل علينا
من ناحية التعامل و سحب الاموال
ولا تنسون التصويت
عشان نطلع بفكره واضحه

جوكر الفوركس
12-29-2014, 10:45
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

اولا القسم تعليمي وليس للدعاية لموقعك المزيف
تانيا لاتتكلم عن ECN وانت اصلا لاتفقه فيه شيئا حسابات ecn هي لاصحاب المحافظ +20 كيلو دولار او اكثر
ثالثا انت ملئت القسم بالدعاية لموقعك المزيف ذلك نصيحة روح شوفلك عمل ينفعك وكفاكم نصب على عباد الله
ماتخافو ماتحشمو يا لطييف

fahd ali
12-29-2014, 11:22
موفق يالغالي ان شاء الله شركة رائعة وبها مميزات تجعلك تتداول بكل سهولة عن تجربة

yaser elebrashy
12-29-2014, 11:31
السلام عليكم
انا تعاملت مع أكثر من شركة تداول عملات وحتي دلني أحد أقاربي علي ECN-Markets وبقالي معاهم دلوقتي 5 شهور والحمد لله الشركة غاية في المصدقية وتتميز بتعدد الخدمات المقدمة لعملائها والله الموفق

sohel mohamed
12-29-2014, 11:50
Ecn-marketsالتعامل معهم ممتاز كما ان السبريد صفر
هذه معلومات اكيدة لاني اتعامل معهم.

abdullah elshrhan
12-29-2014, 12:02
مساكم الله بالخير
انا صارلي 3 شهور اتعامل مع ECN-Markets وللحين وصراحة هالشركة كتير مضمونة ومو شفت لها مثيل وخدماتها ياللي تقدمها للعملاء كتيرة وايد وبظن انها الرائدة في تداول العملاد دون منافس
الله بيوفقك أخي

mazen abdullah
12-29-2014, 12:14
حياكم الله
شوف يالغالي هذى تجربتي مع ecn-marketsـــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
أنا أبى أعرفكم على قصتي بعالم الفوركس الغريب إلى انتشلتني منه شركه ECN-Markets وأنا كنت في أوضاع ماليه سيئة للغاية بعد ما اضحك على شركه لادعى لذكر اسمها وسرقت مبلغ مالي منى و مع أول مكالمة بيني وبين خدمه العملاء و بمجرد الاشتراك تم تحويلي على مدير الحسابات لديهم و هو والله ما قصر اعطانى حلول سريعة من اجل التخلص من هذى المصايب يالى كانت حلت بى و اتعير كل شي من هالحظه .
ECN Markets أبى أشكركم على كل إلى قدمتموه إلى من دعم من خلال هالمنصات البسيطة في كيفيه التعامل بيها و لقيت أكثر من أصل مالي لديهم في مجالات شتى مثل الذهب و الأسهم و النفط و تقريبا كل شي تبيه و نزلت تطبيق على الجوال ساعدني كثير من اجل المتابعة الدورية على حسابي و الحين أنا راح افتح محفظه جديدة للنفط و منتظر دعواتكم للمكسب .

a7med84
12-29-2014, 17:57
والله انت ياعم انت ريح نفسك انت فى مكان غلط جدا محدش هيعبر

الشركه لالى انان ما اعرفش حاجه عنها ولا عايز اعرف جاى تعمل دعايا فى شركه تطى بونص بدون ايداع

hassanabu
12-29-2014, 18:35
السلام عليكم
افهم بس ليش هالاصرار على الدعاية للشركة
بمناسبة ومن دون مناسبة وبكل وقاحة
حدا بيعرف ليش الاصرار والتجول الدائم بالمنتدى للدعاية للشكرة المزعومة

thabt
12-29-2014, 19:13
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي بصراخة انا لا اعرف عن هذا النوغ من الشركات كثيرا ربما لاني لم اتعامل معهم

مصطفى حمدان
12-30-2014, 12:53
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بصراحة اخى الفاضل انا كتبت موضوع احث فيه الادارة للتصدى لهذه الاعلانات الغير مفيدة للمنتدى واعضائه واتمنى ان تتخذ الادارة موقف حازم مع مثل هذه الامور

RAWAA RAHHAL
01-01-2015, 16:39
السلام عليكم
انا تعاملت مع أكثر من شركة تداول عملات وحتي دلني أحد أقاربي علي ECN-Markets وبقالي معاهم دلوقتي 5 شهور والحمد لله الشركة غاية في المصدقية وتتميز بتعدد الخدمات المقدمة لعملائها والله الموفق
مع تمنياتي لكم بالتوفيق

SAFWAN HAMIJOU
01-01-2015, 16:40
السلام عليكم
مساكم الله بالخير
انا صارلي 3 شهور اتعامل مع ECN-Markets وللحين وصراحة هالشركة كتير مضمونة ومو شفت لها مثيل وخدماتها ياللي تقدمها للعملاء كتيرة وايد وبظن انها الرائدة في تداول العملاد دون منافس
الله بيوفقك أخي
وشكرا لكم

---------- Post added at 01:40 PM ---------- Previous post was at 01:39 PM ----------

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخي بصراحة انا لا اعرف عن هذا النوع من الشركات كثيرا ربما لاني لم اتعامل معهم
مع تمنياتي لكم بالتوفيق

antonioforex
03-29-2015, 18:41
السلام عليكم
بالنسبة لي اخي لم اجرب هده الشركة من قبل لاني اعمل مع شركة انستا و القسم
هو للمواضيع التعليمية وليس لوضع الاشهارات للشركات الاخرى سلام

Wassa04
03-29-2015, 22:49
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يا اخي الكريم موضوعك ليست فيه اي فائدة
نرجو منك حذفهلا فهو موضوع اشهاري فقط تقبل مروري

محمد السيد
03-30-2015, 00:11
يا اخ مصطفي يا بنداري انت مش واخد بالك ان البونص اللي انت بتحصله الوقتي
من شركة تانية خالص بعيدة عن الشركة اللي انت بتعلن عنها .. يعني هو مفيش ولاء خالص
تاكل من الشركة دي وتشكر في الشركة التانية !!!

mohamedhassn
04-02-2015, 17:12
لا اعرف يا اخى انشاء الله يوقق فى احد من الاصدائق عندووووووووووووووووو خلفية من هذا الموضوع انشاء الله

ahmedibrahim258259
04-02-2015, 19:53
بسم الله الرحمن الرحيم ياخي الكريم انت بتعمل اعلان لشركة تانية وده مخالف لقوانين المنتدي وممكن تتخذف عضويتك
تقبل مروري

doom
06-22-2015, 05:19
هذا الموضوع شديد الاهمية وانت قمت بشرح الموضوع بمنتهى السهولة واليسر وانا سعيد جدا بموضوع
حضرتك وجزاك الله كل خير على هذا المجهود الممتاز واتمنى لك التوفيق

snnaky
03-06-2016, 21:56
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك
وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
ياحبيبى دة ملوش اى علاقة بالفوركس ولا منتدى بيتكلم عن الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام