PDA

View Full Version : طريقة الربح الميسرة!!

yaser elebrashy
12-31-2014, 15:58
أزيكم يا جماعه أنا النهارده هقول ليكم قصتي الغريبة مع الفوركس
من حوالي سنتين كنت بتابع المنتديات كالعادة و لقيت إعلانات عن شيء اسمه الفوركس و مكاسب عملاقه الموضوع شدني بطريقه غريبة لقيت إعلانات لشركات مساعده لأداره أعمالك ولكن أنا كنت جاهل تماما اشتركت في شركه ما ب مبلغ كان حوالي 800 دولار كل ما املك و لكن لسوء الحظ خسرت تقريبا كل المبلغ من أول مشاركه معاهم طبعا أنا أتجننت ولكن بعد فتره بسيطة و من خلال البحث لقيت شركه الناس كانت بتجمع عليها اسمها ECN-Markets لأداره الحسابات المالية .
أتكلمت مع خدمه العملاء فيها ولقيت طريقه مختلفة تماما و اقتنعت وشاركت معاهم و معا أول صفقه معاهم و بمساعدة المدير المالي بتاعهم كسبت أخيرا كسبت ودا خلاني اشترك تانى و من يومها و المكسب بقى الحليف الوحيد أنصحكم بالشركة صاحبة الفضل ECN Markets من أسهل الطرق للربح وأسرعها.

a7med84
12-31-2014, 17:38
الشركه هى وسيط للتعامل مش هى اللى هتعمل لك ارباح يعنى انت حتى مش عارف تعلن عن شركتك

وكمان جاى تلن عنهافى منتدى لشركه اخرى تعطى بونص بدون ايداع ربنا يهديك

Saudi
12-31-2014, 17:46
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مشكور يا أخي الغالي علي الموضوع المفيد ونتظر منك الجديد
تقبل مروري بالتوفيق للجميع أنشاء الله

antonioforex
03-29-2015, 19:25
السلام عليكم
اخي عليك ان تضع مواضيعك في القسم المخصص بها لان هدا القسم هو
لتعليم الفوركس و ارجو ان تقوم بتنظيم مواضيعك اخي الفاضل سلام

Wassa04
03-29-2015, 19:39
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يا اخي الكريم عليك احترام الموضوع و حذف
مثل هذه المواضيع المكررة من دون فائدة تقبل مروري

hager omar
03-29-2015, 19:59
السلااام عليكم ورحمة الله وبركاته

مش فاااهمة صراحة ماذا تريد من كلامك وازاي حضرتك جاي تعلن عن شركة في منتدي خاص بشركة اخري هل يعقل هذااا؟

عليك ان تنتقي موواضعيك

تقبل مروروي

alaa ali
03-29-2015, 20:38
السلام عليكم
الموضوع واضح جدا انه دعاية .. واعتقد ان المنتدى مخصص مكان لموضوعات مشابهه فارجو الالتزام
شكرا

mazouz
03-29-2015, 22:17
باسم الله الرحمان الرحيم
نصائح قيمة استفدت منها كثيرا لا تبخل علينا أخي بمثل هذه المواضيع ولكك جزيل الشكر وبالتوفيق للجميع إن شاء الله

mohamedhassn
04-03-2015, 01:13
أتكلمت مع خدمه العملاء فيها ولقيت طريقه مختلفة تماما و اقتنعت وشاركت معاهم و معا أول صفقه معاهم و بمساعدة المدير المالي بتاعهم كسبت أخيرا كسبت ودا خلاني اشترك ...

KOKOFOAD
04-08-2015, 18:32
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته معلومات جيده ننتظر المزيد من سيادتكم شكرا لك اخي الكريم على هذا المجهود تقبل مروري

kodass1919
04-08-2015, 18:35
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
هي طريقة او بالمعنى إستراتيجية كمثل بقية الاستراتيجيات فيها ايجابيات و سلبيات لابد من دراستها بعمق و فههمها
بالتوفيق للجميع

mohasofi
04-09-2015, 18:51
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مشكور يا أخي الغالي علي الموضوع المفيد ونتظر منك الجديد
تقبل مروري بالتوفيق للجميع أنشاء الله

hasback
04-09-2015, 19:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته واهلا بك اخي الكريم وشكرا لك على المعلومات التي قدمتها لنا من خلال هذا الموضوع وان شاء الله تحقق الربح المرجو في هذا السوق الكبير ولكن الكلام ن شركة اخرى هو ترويج واعلان لها وهذا ممنوع في قوانين المنتدى

gold1
04-09-2015, 19:59
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اعتقد انه يجب التحري جيدا عن هذه الشركة لمعرفة مدی موثوقيتها
تقبلوا تحياتي و بالنجاح للمتداولين

choomido
11-15-2015, 21:52
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
فعلا مفيد جدا هاد الموضوع بالتوفيق للجميع

snnaky
12-17-2016, 16:00
موضوع مكرر ومنقول واتعمل اكتر من مرة في المنتدى من فضلك تحرى البحث
قبل تكرار الموضوعات والتسبب في زحام بالمنتدى
بموضوعات غير مفيدة
مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة او الدعاية والأعلان انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك

troybradbit1
12-17-2016, 16:02
شكراا لك اخى الكريم على الشرح والمعرفة المكتسبة من موضوعك التعليمى عن طريقة الربح الميسرة
واصل اخى على هذا الشكل الجيد لافادة الجميع والالمام بكل ما يحيط بالفوركس من بداياتة
للوصول لمرحلة التاجر الشاطر وتحقيق ارباح جيدة من خلال تلك الشروحات المميزة