PDA

View Full Version : تجربتي أغرب من الخيال

fahd ali
01-01-2015, 11:17
مساكم الله بالخير
اليوم راح أقولكم قصتي أنا و الفوركس من الخسارة (حشاكم الله) للمكسب و الربح
أوائل ألسنه الماضية لاقيت شركه ECN-Markets بدايتي في عالم الفوركس عطيتهم 300 دولار و كانت البداية و في أول صفقه لي و حققت أرباح 30 دولار من غير دراسة ولا شي واعتقدت أنها تجاره عاديه مثل تبيع و تشترى و الحظ يدق بابك قولت بيفوز باللزات كل مغامر فغامرت بالمبلغ كله و ما لعبت معاى خسرت المبلغ كله ) جاك يا مهنا ما تمنى ) ومن ها الحين نسيت شي اسمه فوركس .
وبعد ايام قليله لاقيت اعلانات كثيره لشركات مختلفه بالمره تقول ان فلان ربح بعد ايام قليله مبالغ رهيبه فا قلت هادى مبالغه بالموضوع مالحقت اغير الموضوع لاقيت شركه ecn-markets بتهاتفنى نفس الشركه الى عقدت معاها اول صفقه لى لعالم الفوركس هم يريدون اقناعى مره تانيه وانا اقولهم ما عادت ببالى فقالو عندنا مدير حسابات لمساعدتى للمكسب فى نهايه المكالمه اقتنعت تماما فاودعت مبلع 100 دولار من اجل التجربه ومع اول صفقه ربحت و الايام ولت وانا مع الشركه فى تحقيق ارباح مستمر .
عندهم منصه بسيطه مره للتداول التعامل معاها سهل و تخليك تتداول على اكثر من 100 اصل مالى ( اسهم, عملات ,مؤشرات , نفط , ذهب , ... الخ ) على مدار 24 ساعه فى اليوم و الاسواق العالميه شغاله .
ما تخليك تنتظر امام الحاسوب تقدر تحملها على جهازك النقال بس يكون من الجيل الثالث و اى باد فتخليك على معرفه بالاسواق العالميه طول الوقت فى اى مكان فى العالم .
هدى الحقيقه كامله وبدون اضافات انا بدى مصلحتك اشترك معاهم انا مو بروج ليهم انا اريد ليكم المكسب اشكر الله عز وجل ومن بعده شركه ecn-markets الحياة قصيرة ، إن لم تستغلها ضاعت عليك الفرصة وبكل ثقه لو بدك تجرب الفوركس اتواصل معهم هما السبيل الاكيد .
اتمنى لكم التوفيق

a7med84
01-04-2015, 04:39
شكرا لك وه تجربه وهمية زى اللى كاتبها ارحمنا من الدعايا هنا

انت اصلا بتسئ للبروكر ده اللى انانا ما اعرفهموش اصلا لان هنا منتد اخر من اجل خدمه مقدمه مش موجوده فى مكان تاني اصلا

sawsan5a
01-09-2015, 15:19
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت اخى الكريم المنتدى
وجزاك الله خيرا على هذا الطرح والمعلومات
الطيبه اسال الله ان يجعلها فى ميزان اعمالك
بالتوفيق لك وللجميع
وتقبل مرورى

Firas Si
03-17-2015, 18:26
أعزائي أعضاء منتدى فوركس العرب الكرام شكرا لكم على
هذه المواضيع والردود القيمة التي تطرحونها لخدمه أعضاء المنتدى ولزيادة الخبرة
و تعم الجميع شكرا منكم ونتمنى مزيد الفائدة
###

baki
03-18-2015, 02:01
شكرا لك اخي على مشركتنا لقصتك الشيقة اعجبتني
ردودكم ومواضيعكم اتي تقدمونها لمختلف الاعمار والشباب والكهول
وهي جيدة بنسبة للمبتدئين

hasback
03-18-2015, 02:23
تحياتي اخي الكريم فهد ولكن هذا الموضوع الذي كتبت ان لم يكن ترويج لشركة ما فما هو وعلى العموم شكرا لك والاعظاء كل يعرف اين مصلحته فان وجدها ذهب لها ولا تحتاج ان تشكر في الشركة ما انت مسجل في المنتدى التابع لانستا والناس بناخد البونص وتشتغل وتحقق ارباح من غير ما تدفع اي حاجة وهنا نسال من الافضل ان تتاجر بالبونص وان خسرته لا يحسب عليك ام ان تديع وان خسرت مالك تفطر قلبك وان استلفتهم تبقى الحكاية حكايتين واغرب مما حكيت

محمد السيد
03-18-2015, 03:53
انا اتذكر انني سبق لي ان حذرتك من مخالفة نصوص الاتفاقية بينك وبين المنتدى
لكنك تابي الا ان تجعل لك أذن من طين والأخرى من عجين .. ولا فائدة من نصحي لك .. اذن انت حر

antonioforex
03-18-2015, 13:51
السلام عليكم
اخي هناك قسم بالمنتدى متخصص بوضع الاشهارات يمكنك وضع موضوعك هناك لان هدا
القسم متخصص بتعليمك الفوركس و بالتوفيق لك اخي العزيز سلام

haythem95
03-18-2015, 13:53
أعزائي أعضاء منتدى فوركس العرب الكرام شكرا لكم على
وبعد ايام قليله لاقيت اعلانات كثيره لشركات مختلفه بالمره تقول ان فلان ربح بعد ايام قليله مبالغ رهيبه فا قلت هادى مبالغه بالموضوع مالحقت اغير الموضوع لاقيت شركه ecn-markets بتهاتفنى نفس الشركه الى عقدت معاها اول صفقه لى لعالم الفوركس هم يريدون اقناعى مره تانيه وانا اقولهم ما عادت ببالى فقالو عندنا مدير حسابات لمساعدتى للمكسب فى نهايه المكالمه اقتنعت تماما فاودعت مبلع 100 دولار من اجل التجربه ومع اول صفقه ربحت و الايام ولت وانا مع الشركه فى تحقيق ارباح مستمر .
عندهم منصه بسيطه مره للتداول التعامل معاها سهل و تخليك تتداول على اكثر من 100 اصل مالى ( اسهم, عملات ,مؤشرات , نفط , ذهب , ... الخ ) على مدار 24 ساعه فى اليوم و الاسواق العالميه شغاله .

snnaky
02-15-2016, 22:58
بصراحة موضوع متكرر من عضو صفبق ملوش اى ذوق ولا احترام ويجب غلق حسابة لأن اولا الموضوع مخالف الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك

ali abaza
02-15-2016, 23:10
اظن انه ممنوع الترويج بالمنتدي واذا كان هذا الموقع صادقا ارجو وضع اثبات الدفع غبر ذللك تكوة هذه الشركة كاذبة.

csebai12
02-16-2016, 00:49
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته مشكور اخي على الموضوع
لكن يمنع الاشهار لغير شركة انستا فوركسفي هذا المنتدى و هذا يعرضك للحضر

topomarouan
02-16-2016, 05:28
لسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا جدا يا اخى على هذا الموضوع وانا بالفعل سوف اقوم بحفظ هذا الموضوع
مشكور اخى الكريم على ذكر هذا الموضوع الشيق
اتمنى ان تثرينا بجديدك دائما بالمنتدى

معتصم سباعنة
02-16-2016, 19:01
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اتمنى لك التوفيق والنجاح وان شاء الله دائما بتحقق الارباح اخي
اتمنى لك دوام التوفيق والتقدم والنجاح
تقبل مروري

aminetns
02-16-2016, 20:40
مجرد اعلان لشركة اخرى المفروض المنتدى خاص بشركة اينستا شكرا جزيلا لك أخي الكريم على الموضوع بالتوفيق ان شاء الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Abdulrahman Raslan
02-16-2016, 20:45
بصراحة موضوع متكرر من هذا العضو ويجل غلق حسابة لأن اولا الموضوع مخالف الفوركس
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى
حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك

معتصم سباعنة
02-17-2016, 01:27
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
موضوع ترويجي اخي لا يجوز نشر مثل هذا الموضوع هنا
اتمنى لك دوام التوفيق والتقدم والنجاح
تقبل مروري

fanta