PDA

View Full Version : الفوركس والحظ المثمر

yaser elebrashy
01-01-2015, 16:19
النهارده كان أول يوم ليا من سنه في مجال الفوركس العجيب من بدايه بالخسارة لنهاية مربحه بطريقه غريبة اشتركت بطريقه عجيبة مع شركه من شركات الفوركس النصابة إلى اقنعتنى بالتداول معاها و خلتني خسرت كل الفلوس إلى كنت بحوشها على مدار سنتين شغل و لحسن الحظ قابلني واحد صاحبي من الجامعة و قالي انه اشترك في شركه ECN-Markets قعدت احذره من الفوركس قالي ازاى أنا بكسب تقريبا معا كل صفقه قلت ازاى وراني الرسم البياني للتداول بتاعه .
اقتنعت و قلت هو دا الكلام اشتركت في نفس الشركة ECN markets لقيت كميه أصول ماليه عندهم أسهم و عملات و دهب و نفط و غيرها و شغال 24 ساعة في اليوم و عندهم منصه تداول بسيطة جدا و عندهم برنامج للتداول من موبايلك يعنى مش لازم تقعد قدام الجهاز في البيت و النهاية كسبت و البلية لعبت معايا بنصحكم بالاشتراك فيها وربنا المستعان .

a7med84
01-04-2015, 03:13
شكرا لعى الموضوع هو انت هدفك لدعييا بس عمما انت موضوعاتك كلها

هايفه وبلا اى افاده حتى لو بتعمل دعايا لشركه تانيه انت لازم تفهم ن المكان هنا غلط لدعايتك التافهه

adil17
01-04-2015, 11:33
السلام عليكم و رحمة الله و ركاته
اخي الفاضل بالنسبة للدعاية لشركات او مواقع اخرى في المنتدى فانه ممنوع لذلك نرجو منك القليل من الالتزام و الاحترام

doom
01-09-2015, 04:04
شرحك هذا وضح لى العديد من الامور المهمة فى الفوركس وطبعا احب ان اشكر حضرتك على طريقة سرد الموضوع
بطريقة سهلة وبسيطة تتيح للمبتدئين فهم الموضوع بسهولة بدون تعقيدات

madmax07
07-01-2015, 14:41
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الفاضل على موضوعك الفوركس والحظ المثمر واتمني الافادة للجميع و المزيد من مواضيعك.

محمد السيد
07-01-2015, 15:36
معذرة ،، برجاء مراجعة قواعد الاتفاقية التي وقعتها مع المنتدى .. لأن ذلك سيساعدك على
كتابة موضوعك دون حصول مخالفة لهذه القواعد ، وحتى لا تتسبب بموضوعاتك هذه في تعرض حسابك للخطر ..

k73issam
07-01-2015, 16:19
السلام عليكم
انا هنا شيء محيرني
بالنسبة للفوركس هو سوق تداول العملات شو دخل هي الشركات وكيف رح اعمل معها
فيه كثير مواضيع تتحدث عن شركات نصابة ومش نصابة
هل هي شركات مثل انستافوركس ام مذا ؟
الرجاء المساعدة؟

hicham9000
07-01-2015, 18:35
السلام عليكم ورحمة الله بالله يا اخي اكتر من متل هده المكواضيع المفيد فعلا موضوع دو اهمية كبيرة سوءا للمبتدئين او المحترفين الحاض عامل مهم ولكنه ليس بشيىء سهل يجب ان تعمل وتنتضر الحض لان الحض لياتي دائما فليس كل مرة تسلم الجرة

mahmoud22
07-01-2015, 18:36
السلام عليكم اخواني ورحمة الله تعالى وبركاته
تحية طيبة لكل اخواني الاعضاء وبعد
اخي العزيز اشكرك على طرحك موضوع الفوركس والحظ المثمر
اتمنى التوفيق لك ولجميع لعضاء المنتدى

zouhairz
07-01-2015, 21:55
بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله وأفضل الصلاة وأتم التسليم على سيدنا محمد وعلى آله الطيبين وصحبه الغر المحجلين
ومن والاهم واتبع هداهم إلى يوم الدين السلام عليكم و رحمة الله تعال و بركاته

شكرااااا ه جزيلاااااا اااااخي

omnia33
11-21-2015, 21:44
..... بسم الله الرحمن الرحيم ........

...... كثيرة هي الشركات النصابة والمحتالة وفي اللي غير كدا شكرا لك على الموضوع الجميل.....

..... بارك الله فيك ....

Koumedaym
11-30-2015, 12:01
بسم الله الرحمان الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بارك الله فيك اخي الكريم على توضيح
علاقة الفوركس والحظ المثمر.
مشكور وبالتوفيق .

AHMED91
12-23-2015, 13:22
الفوركس لا يعتمد علي الحظ ولكن يعتمد علي التوفيق
لان الدخول العشوائي في صفققات يؤدي الي الخسارة الكبيرة في النهايه وهذا ما لا نتمناه

hossam122
12-24-2015, 12:05
هذه دعبة لشركة احرى وهذا ممنوع هنا من المفروض ان المنتدى يعتبر دعاية لشركة انيستا فوركس فقط ولا يسمح للدعاية
لشركات اخرى ختى لا يتم ايقافك

valencia
12-24-2015, 13:30
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اذا كنت تعتمد على الحظ في الفوركس فانصحك بالابتعاد عن الفوركس نهائيا
لانه لا مكان للحظ في الفوركس فاذا ربحت بالحظ ستخسر المرة القادمة

محمد محمود احمد
06-22-2016, 19:22
ﺷﺮﺡ ﻭﺍﻓﻲ ﻭﺟﻤﻴﻞ .. ﺷﻜﺮﺍ ﻟﻚ ﻋﻠﻰ ﻫﺬﺍ
ﺍﻟﻄﺮﺡ ﺍﻟﻤﺘﻤﻴﺰ ﻭﺍﻟﻤﻴﺴﺮ ﻭﺍﻟﺬﻱ ﺳﻴﺴﺘﻔﻴﺪ ﻣﻨﻪ
ﺍﻟﻜﺜﻴﺮ ﻣﻦ ﺍﻟﻤﺒﺘﺪﺋﻴﻦ ﻓﻲ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﻤﻨﺘﺪﻯ ﺍﻟﻄﻴﺐ
ﻣﺸﻜﻮﺭ ﻣﺮﺓ ﺃﺧﺮﻯ ..