PDA

View Full Version : نصيحة صديق

fahd ali
01-05-2015, 12:02
كيف الحال
ابغي احكي الكم قصتي أنا والفوركس العملاق .
وأنا بتابع المنتديات رأيت آخى إعلان مره وايد و الكلام زين اكسب كتير اكسب بالإضعاف و الله أتجننت و مالقيت غبر أنى اشترك معاهم ولكن الله ما راد التوفيق و خسرت 2000 دولار ماتبقى غير 500 دولار شركه والله أتجننت و ما أبيت أتكلم تانى عن هالفوركس . لاقيت واحد من اصدقائى يتصل فيني علم بالموضوع قالي أبى أكلمك بخصوص الفوركس أنا إلى عمر بالمجال هذا و قدم لي نصيحة شركه ECN-Markets وقالي إذا بغيت قولي وإحنا نتواصل معاهم.
والله ما فكرت شاركت بأول مضاربه معاهم وكسبت كسبت ما كنت مصدق أخيرا زين والله ابغي أقولكم إنها شركه ممتازة أخوى ECN Markets أنا بطمن وأنا معاهم وبنصحكم تشتركون لديهم وتقدر تتابع الإخبار أول بأول من جوالك وأنت في اى مكان و اى وقت و المقصد ا ن هي دى الشركة إلى تبيها أخوى ما تتراجع مساكم الله بالخير

a7med84
01-06-2015, 05:00
مشكله كبيره فى القسم هذه الموضوعات اللى بجد زياده عن الحد

ويكتب اى نوان على الموضوع وداخل الموضوع اعلان عن شركه اخرى والله يهدي

sawsan5a
01-11-2015, 01:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت اخى الكريم
رجاءا اتبع القوانين هنا
بالتوفيق لك وللجميع
وتقبل مرورى

xdorex
01-20-2015, 15:52
بدأت ارى مثل هده المواضيع بشكل كبير بحيت كل ما ادخل في موضوع اجد اخر يشبهه وفي كل مره قصه مختلفه ما الامر ي اغالي
هل في الموضوع قصه معينه ؟؟؟

محمد القصاص
01-20-2015, 16:21
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة شكرا لك اخى الفاضل على طرحك لهذا الموضوع فى المنتدى ونتمنى المزيد من المواضيع والاسئلة لاننا مبتدئين فى هذا المجال

---------- Post added at 01:21 PM ---------- Previous post was at 01:15 PM ----------

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة شكرا لك اخى الفاضل على طرحك لهذا الموضوع فى المنتدى ونتمنى المزيد من المواضيع والاسئلة لاننا مبتدئين فى هذا المجال

snnaky
01-17-2016, 21:34
بدأت ارى مثل هده المواضيع بشكل كبير بحيت كل ما ادخل في موضوع اجد اخر يشبهه وفي كل مره قصه مختلفه ما الامر ي اغالي
هل في الموضوع قصه معينه ؟؟؟

للأسف مش وزاضجح ان فى حد مهتم بالمنتدى ودة بيعطى انطباع محبط جدا لأن لما تبقى عضو محترم بتحترم نفسك وتحترم المنتدى والسادة الأعضاء وبتتحرى الدقة فى موضوعاتك وتلاقى ان فى حد تانى بيعمل ردود اسبام وموضوعات مكررة وزى كدة وبتمشى عادى لازم تزعل لأنة لايستوى الأعمى والبصير مش عارف هو اية الحكاية

justsmile
01-17-2016, 23:29
لا اعلم لما اجد الكثير من المواضيع لهذي الشركة !!
لا تنسوا ان المنتدى هنا برعاية انستا فلماذا اجد دعاية للشركة التي ذكرتها ..!!

yousse
01-17-2016, 23:39
أضن أنك تقوم بدعاية إلى هده الشركة بطريقة غير مباشرة أحضرك أخي لأن المنتدى يرفضو رفضا تاما الدعاية والإشهار فقد يتسبب لك متل هده المواضيع بالحضر من المنتدى