PDA

View Full Version : ارباح غير متوقعة!

yaser elebrashy
01-06-2015, 10:34
السلام عليكم ورحمة الله
قصتي مع تجارة الفوركس بدأت بالخسارة وبعدها بدأت أحقق الأرباح
من سنتين كانت أول تجربة لي بـ "الفوركس" مع شركة ECN-Marketsوأودعت مبلغ 350 دولار وفتحت أول صفقة وحققت أرباح 60 دولار من غير أي دراسة و قلت تمام كده هي زي التجارة العادية تبيع وتشتري و تعتمد على الحظ فتشجعت وفتحت صفقة أخرى وخسرت كل المبلغ و يومها نسيت الفوركس.
بعد أيام قليلة بدأت رجعت الفكرة في بالى من جديد بعد ما لاقيت إعلانات لشركات كتير بان فلان أودع مبلغ كذا و كسب أرباح في أيام مش كتير وفي الوقت ده قولت لنفسي ممكن تبقى مبالغة بالموضوع، فقمت بالحديث مع شركة ECN Markets نفس الشركة التي عقدت معاها أول صفقة في عالم الفوركس بإجراء مكالمة هاتفية و قولت لهم أن هذه التجارة لم تعد ببالي بعد خسارتي فبعد كلامهم معي أقنعوني بدخول الفوركس مرة أخرى وفي المكالمة عرفت أن لديهم مدير حساب هيساعدني في تحقيق أرباح قولت ماشي مفيش مشاكل بدأت بمبلغ 100دولار فقط كتجربة فبدأت بتحقيق الأرباح بأول صفقة وعددت الأيام وتحقيق أرباح مع الشركة إلى الآن ، منصة الشركة للتداول منصة بسيطة جدا يسهل التعامل معاها تمكن من التداول على أكتر من 100 أصل مالي (أسهم , عملات , مؤشرات , نفط , الذهب ..الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم طوال فترات عمل الأسواق العالمية.
تستطيع تحميل المنصة على جهاز أي باد و الهواتف المحمولة من الجيل الثالث فلا حاجه للبقاء أمام شاشة الكمبيوتر للمضاربة طوال الوقت يمكنك المضاربة ومراقبة السوق من خلال هاتفك المحمول ومن أي مكان في العالم.
وده مش ترويج للشركة وإنما هذه حقيقة وكان لازم اشكر الشركة بعد شكري لله غز وجل و أقولها بكل ثقة من أراد تجارة الفوركس عليه بالتواصل مع الشركة.
مع تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق

sawsan5a
01-07-2015, 19:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نورت اخى الكريم المنتدى
وجزاك الله خيرا
اتمنى لك التوفيق ان شاء الله تعالى

وتقبل مرورى

soon
01-13-2015, 12:48
جزاك الله كل خير على هذا الشرح الوافى والجميل وانا كمبتداء فى مجال الفوركس استفدت كثيرا
من هذا الموضوع المفيد وانتظر منك المزيد من هذه المواضيع المفيدة

xdorex
01-13-2015, 16:08
انت تقول امور غير منطقيه كيف يمكن ان تحقق ارباح بدون اي دراسه وتحليل من الضاهر انه فقط حد وبعد مرور الوقت
لن يحدث دالك مره تانيه لانك تدخل بشكل عشوائي لدالك لا تفرح كثيرا

a7med84
01-13-2015, 16:38
اتمن من القائمين عل المنتدى فى الاداره ان يكن فى وقفهع لهذه الموضوعات النخالفه

هى افسدت علينا المتابعه فى القسم هنا بشكل خاص والله المستعان وبالتوفيق للجميع

hpacer
01-17-2015, 05:31
اتمن من القائمين عل المنتدى فى الاداره ان
يكن فى وقفهع لهذه الموضوعات النخالفه
هى افسدت علينا المتابعه فى القسم هنا
بشكل خاص والله المستعان وبالتوفيق للجميع

samirovski
01-17-2015, 19:49
اتمنى لك التوفيق و المزيد من النجاحات في المستقبل و السكن في دوباي
بيالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي .ن اكبر المتداولين في هدا العالم,و

madmax07
07-03-2015, 16:36
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الفاضل على موضوعك ارباح غير متوقعة واتمني الافادة للجميع و المزيد من مواضيعك.

heroo252
07-03-2015, 16:53
طبيعى ان الكل بيبدا بالخساره لان الخبره بتكون قليله لكن مع الوقت بتعرف
اكتر عن المجال وبتحقق ارباح عشان كده لازم تتعلم عالديمو اولا قبل الحقيقى

ahmedibrahim258259
07-03-2015, 18:07
بسم الله الرحمن الرحيم انا بطالي الادارة انها تحذف عضوية صاحي الموضوع لانه بيعمل اعلان وده مخالف لقوانين المنتدي
تقبل مروري اخي الغالي

mido elmasry
07-03-2015, 18:24
اسلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل yaser elebrashy
ان ربحك بدون اي دراسه فيا لبدايه ادي بك الي خساره كل رأس مالك لانك اعتقدت ان الامر في غايه البسطاه و السهوله
و يا اخي لا تعتمد علي نصائح احد حتي و لو كانت شركه الوساطه التي لديك حساب معها
لان كل هذه الشركات لا تستطيع الوقوف امام السوق في اي وقت مهما كان الامر و أكبر دلل علي ذلك افلاس اكبر شركات الوسطاه في أزمه 15/1/2015
تقبل مروري وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

kimo1
07-11-2015, 20:50
اكيد جدا اننا نحتاج الكثير من الندوات حتى يكون فيه اتصال مباشرة بخبراء الفوركس و المحليلين و منهم نستطيع كسب خبرة اكبر تساعدنا في تحقيق نجاح اكبر بالسوق

MohaMed Yasser
07-11-2015, 21:07
الموضوع بيجى قصة حفاح مش اكتر وانا شايف انو كويس :)

الصعلوك
07-11-2015, 21:31
بسم الله الرحمن الرحيم و السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
شكرا على هذا الموضوع الرائع
لقد نورت عقلي بمعلومات جديد في سوق الفوركس

harimeche
07-11-2015, 21:58
السلام عليكم ورحمة الله
قصتي مع تجارة الفوركس بدأت بالخسارة وبعدها بدأت أحقق الأرباح
من سنتين كانت أول تجربة لي بـ "الفوركس" مع شركة ECN-Marketsوأودعت مبلغ 350 دولار وفتحت أول صفقة وحققت أرباح 60 دولار من غير أي دراسة و قلت تمام كده هي زي التجارة العادية تبيع وتشتري و تعتمد على الحظ فتشجعت وفتحت صفقة أخرى وخسرت كل المبلغ و يومها نسيت الفوركس.
بعد أيام قليلة بدأت رجعت الفكرة في بالى من جديد بعد ما لاقيت إعلانات لشركات كتير بان فلان أودع مبلغ كذا و كسب أرباح في أيام مش كتير وفي الوقت ده قولت لنفسي ممكن تبقى مبالغة بالموضوع، فقمت بالحديث مع شركة ECN Markets نفس الشركة التي عقدت معاها أول صفقة في عالم الفوركس بإجراء مكالمة هاتفية و قولت لهم أن هذه التجارة لم تعد ببالي بعد خسارتي فبعد كلامهم معي أقنعوني بدخول الفوركس مرة أخرى وفي المكالمة عرفت أن لديهم مدير حساب هيساعدني في تحقيق أرباح قولت ماشي مفيش مشاكل بدأت بمبلغ 100دولار فقط كتجربة فبدأت بتحقيق الأرباح بأول صفقة وعددت الأيام وتحقيق أرباح مع الشركة إلى الآن ، منصة الشركة للتداول منصة بسيطة جدا يسهل التعامل معاها تمكن من التداول على أكتر من 100 أصل مالي (أسهم , عملات , مؤشرات , نفط , الذهب ..الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم طوال فترات عمل الأسواق العالمية.
تستطيع تحميل المنصة على جهاز أي باد و الهواتف المحمولة من الجيل الثالث فلا حاجه للبقاء أمام شاشة الكمبيوتر للمضاربة طوال الوقت يمكنك المضاربة ومراقبة السوق من خلال هاتفك المحمول ومن أي مكان في العالم.
وده مش ترويج للشركة وإنما هذه حقيقة وكان لازم اشكر الشركة بعد شكري لله غز وجل و أقولها بكل ثقة من أراد تجارة الفوركس عليه بالتواصل مع الشركة.
مع تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق

-------------------------------------

الســـــــلام عليكم ورحمة الله وتعـــــــالى وبركـــاته

أخــــــــي الكريم الإعلان لشركــــــات أخرى مخـــالف

لقوانين وشروط المنتدى إحدر من هدا !!!

haythem90
07-11-2015, 23:42
شكرا على هذا الموضوع الرائع
لقد نورت عقلي بمعلومات جديد في سوق الفوركس
ان ربحك بدون اي دراسه فيا لبدايه ادي بك الي خساره كل رأس مالك لانك اعتقدت ان الامر في غايه البسطاه و السهوله
و يا اخي لا تعتمد علي نصائح احد حتي و لو كانت شركه الوساطه التي لديك حساب معها

troybradbit1
07-11-2015, 23:46
الافضل دوما هو الدراسة والتعلم اخى والاهم ان يكون على حساب تجريبى ودراسة استراتجية معينة جيدة
الى جانب المؤشرات المختارة والترندات ورؤية الفيديوهات على اليوتيوب والقسم التعليمى وكل تلك الامور تساوى نسبة ربح مؤكدة بشكل كبير جداا

snnaky
03-09-2016, 01:44
الله يخرب بيت ام الموضوع الممل دة اية التكرار الرخم دة ياحبيبى دة ملوش اى علاقة بالفوركس ولا منتدى بيتكلم عن الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك

abdalla reda
03-09-2016, 02:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته احوتى الكرام لقد استافد كثيرا من الموضوع ده وارجوا من الله دوام التوفيق والتقدم والازدهار والتوفيق

medcss
03-09-2016, 02:55
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا جزيلا لك أخي الكريم على موضوعك الجميل. أوافقك الرأي لأن كل مشروع في الحياة يلزمه حسن التصرف في الأموال

Adham nabil
03-09-2016, 05:18
الـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه أخـــي العزيــــز .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى
تحـــياتي لـــك .. تقــبل مروري