PDA

View Full Version : تداول موفق

yaser elebrashy
01-11-2015, 10:39
السلام عليكم ورحمة الله
قصتي مع تجارة الفوركس بدأت بالخسارة وبعدها بدأت أحقق الأرباح
من سنتين كانت أول تجربة لي بـ "الفوركس" مع شركة ECN-Marketsوأودعت مبلغ 350 دولار وفتحت أول صفقة وحققت أرباح 60 دولار من غير أي دراسة و قلت تمام كده هي زي التجارة العادية تبيع وتشتري و تعتمد على الحظ فتشجعت وفتحت صفقة أخرى وخسرت كل المبلغ و يومها نسيت الفوركس.
بعد أيام قليلة بدأت رجعت الفكرة في بالى من جديد بعد ما لاقيت إعلانات لشركات كتير بان فلان أودع مبلغ كذا و كسب أرباح في أيام مش كتير وفي الوقت ده قولت لنفسي ممكن تبقى مبالغة بالموضوع، فقمت بالحديث مع شركة ECN Markets نفس الشركة التي عقدت معاها أول صفقة في عالم الفوركس بإجراء مكالمة هاتفية و قولت لهم أن هذه التجارة لم تعد ببالي بعد خسارتي فبعد كلامهم معي أقنعوني بدخول الفوركس مرة أخرى وفي المكالمة عرفت أن لديهم مدير حساب هيساعدني في تحقيق أرباح قولت ماشي مفيش مشاكل بدأت بمبلغ 100دولار فقط كتجربة فبدأت بتحقيق الأرباح بأول صفقة وعددت الأيام وتحقيق أرباح مع الشركة إلى الآن ، منصة الشركة للتداول منصة بسيطة جدا يسهل التعامل معاها تمكن من التداول على أكتر من 100 أصل مالي (أسهم , عملات , مؤشرات , نفط , الذهب ..الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم طوال فترات عمل الأسواق العالمية.
تستطيع تحميل المنصة على جهاز أي باد و الهواتف المحمولة من الجيل الثالث فلا حاجه للبقاء أمام شاشة الكمبيوتر للمضاربة طوال الوقت يمكنك المضاربة ومراقبة السوق من خلال هاتفك المحمول ومن أي مكان في العالم.
وده مش ترويج للشركة وإنما هذه حقيقة وكان لازم اشكر الشركة بعد شكري لله غز وجل و أقولها بكل ثقة من أراد تجارة الفوركس عليه بالتواصل مع الشركة.
مع تمنياتي للجميع بالنجاح والتوفيق

hpacer
01-18-2015, 05:43
مراقبة السوق من خلال هاتفك المحمول ومن أي مكان في العالم.
وده مش ترويج للشركة وإنما هذه حقيقة وكان لازم اشكر الشركة
بعد شكري لله غز وجل و أقولها بكل ثقة من أراد تجارة الفوركس
عليه بالتواصل مع الشركة.
مع تمنياتي للجميع بالنجاح
والتوفيق

madmax07
07-03-2015, 16:54
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته شكرا اخي الفاضل على موضوعك تداول موفق واتمني الافادة للجميع و المزيد من مواضيعك.

ahmedibrahim258259
07-03-2015, 18:06
بسم الله الرحمن الرحيم انا موش فاهم ايه اهمية الشركة دي اللي ناس كتير بتكدب بسببها اللي يقولك انه وضع فيها 200 دولار وكسب الف دولار طب انت مضيع وقتك وداخل هنا ليه
تقبل مروري

mido elmasry
07-03-2015, 18:44
السلام عليكم و رحمه الله وبركاته
اخي الفاضل yaser elebrashy
مشكور علي مووضعك و لكن هذا الموضوع مكرر من قبل و كل ما انت قمت بفعله هو تغيرر اسم الموضوع لا اكثر ولا اقل
تقبل مروري و بالتوفيق للجمي عان شاء الله

omarx150
07-03-2015, 18:54
مشكوور اخى على الموضوع واتمنى ان يكون فى ميزان حسنات
وجزاكم الله خيرا على المجود

---------- Post added at 04:54 AM ---------- Previous post was at 04:51 AM ----------

مشكوور اخى على الموضوع واتمنى ان يكون فى ميزان حسنات
وجزاكم الله خيرا على المجود

محمد السيد
07-03-2015, 19:37
برجاء اخي العزيز عندما تنوي كتابة ثمة موضوع ترى اضافته الى المنتدى تاكد اولا انه لم
يسبق لك ان كتبته ورددنا عليك فيه .. لأن تكرار كتابة الموضوع يصيبنا بالملل ، وعلى حد علمى ، قد يعرض حسابك – لا قدر الله - للخطر

kimo1
07-11-2015, 20:44
هذا امر صعب جدا يعنى مش ممكن ان نحد الخسائر نهائيا فالاكيد من وجود خسائر بالصفقة او المضاربة و هذا هو سوق الفوركس ربح و خسارة

abolina
07-16-2015, 19:00
السلام عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته والصلاة والسلام على أشرف الخلق سيدنا محمد
أستنتج أن أنستا تضم النوابغ من الأعضاء نعم فعلا كدالك نحن العرب نتقن الفوركس

اسلام احمد فؤاد
07-16-2015, 19:23
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
التداول الموفق هو الذى يقوم الذكاء والدهاء من العميل
على العموم شكرا لكل الناس اللى خلتنا هنا
شكرا لكل اعضاء المنتدى الكرام
اتمنى التوفيق للجميع

Wassa04
07-16-2015, 19:24
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
موضوع مكرر و غير مفييد نرجو منك اخي
الكريم احترام قوانين المنتدى بالتوفيق لك تقبل مروري

adel25
07-16-2015, 19:24
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مشكوور اخي الكريم على طرح موضوعك حول اهم طرفق التداول الموفق بارك الله فيك و جزاك خيرا
مع تحياتي و با التوفيق

yyoussef
07-17-2015, 04:42
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته شكرا أخي على الموضوع الرائع معلومات مفيدة و اتمنى الإستفادة لجميع أعضاء المنتدى