PDA

View Full Version : حسابين في المنتدي

sheko
06-28-2012, 02:57
السلام عليكم انا عملت حساب في المنتدي من كام يوم بس رساله التفعيل ما وصلتش علي حساب الياهو فانا رديت علي كام موضوع بعد كده لما لقيتها ما وصلتش عملت حساب علي الهوتميل في المنتدي و الرساله و صلت و كله بقي تمام هل الاداره تحاسبني اني عندي حسابين و لا حساب واحد مع العلم اني مش شغال بالاولاني خالص مش بفتحه و ما فتحتوش غير اول مره بس و من ساعتها مش بفتحه يا ريت حد يقول لي هايحصل ايه ؟؟؟

Smart
06-28-2012, 03:00
ياغالى مش كنت مضطر انك تعمل حساب تانى
اى شخص بيواجه مشكله فى استلام رساله التفعيل اثناء التسجيل بالمنتدى عليه بالخطوات الاتيه
ان يقوم بفحص الرسائل المزعجه على اميله
واذا لم يجد الرساله يقوم بمراسله المشرفين وان شاء الله هنحل المشكله
تم نقل الموضوع للقسم المناسب

nrgslawi
06-28-2012, 04:48
نعم كما قال لك الاخ المشرف ان خوادم الياهو ليست مثل خوادم الهوتميل والجيميل وبالتالي يتم تعليق استقبال الرسائل لبعض الوقت

omar kapo
06-28-2012, 04:52
اعتقد انك كد غلط لانك بتهرب من المشكلة وانت ف الفوركس يعلمك ان تجد حل والبديل لكي تحقق اهدافك
من الاصح ان تواجه المشكلة اين المشكلة اذا لم تعرف حل عليك مراسلة المشرفين هنا فهم سوف يقوم بشغلهم اللي هو مساعدتك

elssayed
06-28-2012, 13:56
انا شايف ان المشكلة لو انت استخدمت الحسابين لكن بدل انت استخدمت حساب واحد والتاني مفعلتوش ان شاء الله مايكونش في مشاكل
ولو من الاول بصيت علي
junk mail
كنت لقيت رسالة التفعيل

peter
07-22-2012, 02:46
لابد من ارسال رساله للمشرفين
حتي يلغو الحساب القديم
و كمان علشان ممكن يشطبو الحسابين

minaking
07-22-2012, 05:48
انا مش عارف لية المشكلة دى اطرحت اكثر من مرة ولكن الاغرب ان المشكلة دى لسة بتحصل مع ناس تانى
ياترى العيب فى ايه؟

DaRkEMpRoR
09-04-2012, 03:48
احيانا الياهو بيتأخر على ما الرسالة بتوصل ولو كدخ شوف فى ال
Spam
وان شاء الله حتلاقيها

azoukhan
09-05-2012, 14:18
ما دمت ام تفعل الحسا ب الأول فلا تقلق أخي الكريم فبرئيي أنت مسجل بحساب واحد فقط
بالتوفيق ان شاء الله

alkods5000
09-05-2012, 15:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا حصلتلى نفس مشكلة حضرتك مع فارق ان حسابى الاول تم حظره لمدة 15 يوم وانا جديدة لسهخ ومحتاجه افضل على اتصال بالمنتدى ومش عارفه اذا كانت هتوجهنى نفس مشكلة حضرتك
وهيقفلولى الحسابين ام لا وهل يوجد مشكلة من الحسابين طالما ان العضو فعال ومش هدفه تجميع بونصات فقط
ياريت تفيدونى

احمد ابوخزيم
09-05-2012, 16:37
لاسف انا ما عنديش فكره بس عايز استفهم عن حاجه بالنسبه لاضافةت موضوع في اي منتدي في مشكله معيا في اضافة موضوع هل يلزل ان يكون عندي عدد معين من المشاركات 02 مثلا ولا في حاجه تتعلق بحسابي ياريت حد يقولي لو عندو فكره
عشان في رساله بتظهرلي بتقول حدثت الاخطاء التاليه ومبيكونش فيها حاجه

moody mooda
09-05-2012, 16:42
كان بأمكانك ان تراجع المشرفين بخصوص الحساب
وهذه تعود لاداره المنتدى
بامكانك ان تراجع المشرفين حتى تكون عندهم فكره ولا يتخذو بحقك قرار قاسي

krashnodar
03-14-2013, 06:00
السلام عليكم
لو استخدمت الهوت مايل احسن رسالة التفعيل تاتيك فور التسجيل
و اليهو شوية عاطل في استقبال الرسائل

osos010
03-16-2013, 14:09
السلام عليكم انا عملت حساب في المنتدي من كام يوم بس رساله التفعيل ما وصلتش علي حساب الياهو فانا رديت علي كام موضوع بعد كده لما لقيتها ما وصلتش عملت حساب علي الهوتميل في المنتدي و الرساله و صلت و كله بقي تمام هل الاداره تحاسبني اني عندي حسابين و لا حساب واحد مع العلم اني مش شغال بالاولاني خالص مش بفتحه و ما فتحتوش غير اول مره بس و من ساعتها مش بفتحه يا ريت حد يقول لي هايحصل ايه ؟؟؟

اخى الكريم انت المفروض مكنتش تتسرع وتفتح حساب تانى
وانا شايف انك تعمل حساب اخرمختلف تماما ودة هيحللك المشكلة
واتمنى التوفيق لك وللجميع
تقبل مرورى

azizhaddad2013
10-01-2013, 10:12
لا يا أخي الكربم لا تقلق لن يتم اقفال الحسابين
بل يمكنك عمل و تفعيل ما تشاء ن خسابات الانستا فوركس

عسل2
11-05-2013, 21:01
•سلمت يمنآكـ على مآحملتهـ لنآ موضوع عآلي بذوقهـ ,,
رفيع بشآنهـ كلمآتـ كآنت ,,
وسوف تزآل بآلقلبـ ,,
يــ ع ـطيكـ الــ ع ـآآفيهـ على مآطرحتي لنآآ يـآآلــ غ ـلآآآ ,,
ولاتحرمينامن جديدكـ ,,,,
لآعدمتي ,,, ولآهنتي

SaeedEgypt
01-31-2014, 13:48
عتقد انك كد غلط لانك بتهرب من المشكلة وانت ف الفوركس يعلمك ان تجد حل والبديل لكي تحقق اهدافك `