PDA

View Full Version : تجارة فوركس مختلفة!

nezar elasaf
02-02-2015, 12:32
تجربه شخصيه
والله كنت مهتم بالبحث فى المنتديات المختصه بهيك الفكره ( فوركس – تداول عملات – اخبار الاسهم الخ ) كانت عايز اشترك معهم من اجل الربح المضاعف بحثت عن اكثر الشريكات مصداقيه فى هذا المجال الشرس و كان من ضمنهم شركه ECN-Markets كانت فى البدايه علاقتى كانت سطحيه بهذا المجال و لكن الآن ولله الحمد أصبحت صاحب خبره و مستوى متقدم فى هذا المجال .
قررت فى البدايه ان لا معنى من دون الاشتراك فى هذا المجال و حسب ما فهمت من خلال البحث أن شركة ECN Markets تقدم لعملائها تحليلات فنية ومتابعة للسوق من قبل مدير حساب دقيق في تعاملات أودعت مبلغ 1500 دولار و كانت نقطه التحول وصعودي لعالم الفوركس الرائع لاقيت تضاعف فى الرصيد وصل ل 12 ضعف و الله ما كنت مصدق كل هاد في اقل من عام وأنا مستمر معهم في التداول و عقد الصفقات حتى الان .
اتمنى للجميع التوفيق

Tro
02-02-2015, 15:41
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

شىء كويس ان حضرتك بتفيد غيرك بتجاربك وخبراتك
وف اراء كتير شكرت فى التعامل مع شركه ECN-Markets من تقدم لتقدم ان شاء الله واكيد كل ما تزيد معرفتك بالتادول كل ما تحقق ربح اكبر مع وجود مصداقيه من الشركات الداعمه للمجال دة

abdelhd
02-02-2015, 20:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور الاخ الفاضل بارك الله فيك موضوع في المستوى

a7med84
02-02-2015, 21:07
اتمنى ان يكون هناك تعامل مع اللى بيعملوا الموضوعات دى فى المنتدى هنا

والغرض منها الاعلان عن شركه هنا فى المنتدى الخاص بشركه اخرى

mhtab
02-03-2015, 03:29
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ان المنتدي الفوركس يعلم المستثميرين عمل صفقات مربحه وتجنب اخطاء البورصه ومعرفه اسعار العملات

mery20
02-03-2015, 11:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخي الفاضل جزاك الله خيرا لو هذة فعلا تجربتك الشخصية ولكن انت تعلم قانون الجروب فحاول ان تتجنب مثل هذة المواضيع لرد الشبهة تقبل مروري وتحياتي واتمني التوفيق للجميع ان شاء الله

tefa.brave
02-03-2015, 13:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بسم الله الرحمن الرحيم
وبه نستعين والصلاة على اشرف المرسلين سيدنا محمد صلى الله عيه وسلم سيد الخلق اجماعين اما بعد
فعلا كلامك جميل يا اخى ومعلومة مفيدة جدا وجديدة شكرا على هذه المعلومةجزاك الله علما ينتفع به وتنفع به الناس وشكرا

rafiq18
02-03-2015, 16:15
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
مشكور أخي الكريم على المشاركة و الموضوع الدي طرحته مفيد. نتمنى أن تكون تجربتك مفيدة للجميع.
بالتوفيق

ahmed abdo a
05-31-2015, 02:11
(السلام عليكم ورحمة الله وبركاته)
اشكرك اخى على موضوع الفوركس
وعلى المعلومات الجديدة
واتمنى للجميع التوفيق والنجاح فى هذا المجال
وتقبل مرورى***************

amr222
11-18-2015, 17:21
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
شكرا اخي على التوضيح فعلا لم نكن نرى العملات كالروبل والليرة التركية
ويتظمن ذلك تداول اليومين واليوم الواحد
على العموم شرا على الطرح
تحياتي لك

snnaky
12-19-2016, 14:55
اية يا جدعان هو كلهكم متفقين على الموضوع الزفت دة وبتنقلوة من بعض ولا هو واحد محترم زيادة عن اللزوم وعايش بأكتر من معرف فى المنتدى وعامل الموضوع دة مضمون واحد وبيعيد ويكرر بأكتر من عضوية
على فكرة اصبح امر ماسخ جدا جدا واللى بيعمل الموضوع دة سخيف جدا وموضوع سخيف وشركة سخيفة وانت للأسف ولا عندك ذوق ولا عندك احساس عشان تكرر الموضوع دة بالشكل المستفز دة كدة