PDA

View Full Version : قدرة الحصول على الأرباح

adam zien
02-04-2015, 11:39
أول شي يعطيكم العافية
اليوم أنا راح احكيلكم عن الفوركس و تجربتي الفلتة فيه شركه ابتديت بيها ماكو صعبه ECN-Markets شركه رائعة وايد تخليد مرتاح وحاطت في بطنك بطيخه صيفي مثل ما يقول المصريين وضعت مبلغ هين 1500 دولار كبداية ولاقيت كل شي اختلف الأرقام بتضاعف ألان أنا معي 7000 دولار وكل هذا في شهور قليله .
ECN Markets عندهم منصة تداول سهله وايد تخليك ماتتعب كل شي بكبسه زر وكل هذا مش بس بالاب توب لا والله في تطبيق على الجوال ممكن يخليك تمارس الفوركس من عليه ويخليك تداول أكثر من 100 أصل مالي من أسهم و نفط و ذهب و غيرها كثير في اى وقت في اليوم مع الأسواق العالمية الشغالة و أنا قولت عشان نستفيد كلنا مشكورين مساكم الله بالخير .

xdorex
02-04-2015, 14:42
لربح في الفوركس لاامر كله متوقف على المتداول ولا دخل لشركة الوساطه في اي شيئ لانها فقط توفر للمتاجر امور يحتاجها في تداوله
والباقي متوقف عليه دالك على حسب الخبره التي اكتسبها في المجال

a7med84
02-04-2015, 19:30
للاسف الموضوعات دى خربت علينا التعامل مع الموضوعات هنا فى لقسم والمنتدى

موجوده بكثره وانان متأكد ان مفيش عضو واحد هيروح للشركه لالى بيعمل بها الدعيايا الخايبه دى

oussama ai
02-04-2015, 21:03
السلام عليكم
الفوركس ربح او خساره اما الشركات الوسيطة تلعب دور الوسيط بينك و بين السوق
اذن فخسارتك او ربحك بيدك لاعلاقة للشركة به
وشكرا و السلام عليكم و رحمة الله

ssnsafi
02-04-2015, 21:10
الموضوع الرابع الذي كتب اليوم وهدفه الدعاية لشركة وساطة مالية اخرى و الكل يدخل و يكتب مواضيع عن تجربته الرائعة و الرابحة مع الشركة وكأن الشركة هي من تعطي الارباح وليست شطارة المتاجر وخبرته و صفقاته الصحيحة فارجو منكم التوقف عن هذا الامر و لو كانت شركتكم جيدة فهي ستكسب عملاء بدون ان دعاية ولو كانت جيدة كما تقولون فلماذا تدخلون للمنتديات الاخرى التابعة لشركات اخرى ؟؟؟

فتوكه
02-04-2015, 21:41
الربح والخساره يخصوا فقط المتداول
الشركه مالهاش دعوه

yassin h
02-04-2015, 23:05
اخي تختلف المنصات عن بعضها و توجد منصات اخرى جيدة وسهلة ولكن تبقى منصة ميتاتريدر 4 اشهرها
و اغلب شركات تعتمدها في مواقعها و بعض الشركات تتيح لعملائها اكثر من منصة ليختار منها ما يريد
هذا الامر ان تضع شركة انستا فوركس عدة منصات اخرى معروفة
ولكن تبقى الميتاتريدر وخاصة التسخة 4 افضل المنصات4

مصراوى
02-04-2015, 23:10
اخى الكريم يعد هذا خداع لان العمل فى مجال الفوركس ليس بتلك السهولة ولكنة سوق صعب جدا ويحتاج الى الكثير من التعلم وكسب الخبرة وليس بتلك البساطة

Tro
02-05-2015, 00:22
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بصراحه انا زهقت من تكرار الموضوع دة وخصوصا الشركه دى والشو الاعلانى ليها الموضع الالفيين هنا اللى يبقى بنفس النمط
كدة الواحد كره الشركه مش عايز يتعامل معاها من كميه الزن الفظيعه

elsayed talaat
02-05-2015, 01:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
انا ايضا اتفق مع الاخ tro لانكم يا اصدقاء شركة ECN-Markets تريدون ان تكسبوا زائرين فقط ولاكن نحن لا نعرف اى تفاصيل عن الشركة ولا نعرف اذا كانت الشركة نصابة ام صادقة
---------> وشكرا <-----------

YMTMAX
08-31-2015, 23:08
*

*

هداك الله لكل خير ومشكور أخي الكريم

على هذا الدرس الجامد وأسأل الله أن

ينفع به جميع الأعضاء في هذا المنتدى

الكريم ..

*

Bouani
11-08-2015, 23:41
السلام عليكم و رحمة الله عز وجل
مبروك الف مبروك لك الأرباح أخي
بس اظن انك اكثرت من تكرار هذا الموضوع
انه مخالف لأن فيه اشهار لغير الانستا
يا ريت تبطل المخالفة

snnaky
03-25-2016, 12:17
الله يخرب بيتك على بيت الشركة دى على بيت الموضوع الزفت اللى تعبلى اعصايى دة مش ممكن كدة اية كم التكرار المستفز دة هو فى اية مش معقول كل الموضوعات للشركة الزفت دى هو اية انتوا كام واحد ولا دة مقصود ولا اية قرفتونا انا متهيألى كل ما ادخل على موضوع الاقى نفس الكلام ونفس التكرار الزفت دة انة حيطلعلى من شاشة الكمبيوتر

sidahmed463
03-29-2016, 21:51
الموضوع الرابع الذي كتب اليوم وهدفه الدعاية لشركة وساطة مالية اخرى و الكل يدخل و
يكتب مواضيع عن تجربته الرائعة و الرابحة مع الشركة وكأن الشركة هي من تعطي
الارباح وليست شطارة المتاجر وخبرته و صفقاته الصحيحة