PDA

View Full Version : حصريا شرح بنك E-payments وربطه بإنستا فوركس

SHADOW
02-09-2015, 00:33
الرابط التصحيحى للموضوع

http://forex-masr.com/showthread.php?141409-حصريا-شرح-بنك-E-payments-وربطه-بإنستا-فوركس

صحح بواسطة Sinshy

katreenaziz
02-11-2015, 19:37
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم بعد التحية شكرا لك جزيلا على هذا الموضوع المفيد للكثيرين صراحة انا لسة بتدرب على حساب ديموا لكن ان شاء الله على الحقيقى قريب واتمنى لك دوام التوفيق

Forex45
02-11-2015, 19:58
البنك ده سيكون له شأن كبير فى قادم السنوات وشكرا لك على حسن الشرح
وأعتقد ان بطاقة ماستركارد انستافوركس نفس الفكرة بس تابعة لبنك بايونير

basim
02-11-2015, 20:36
السلام عليكم
اخي الكريم شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع ذات الصله في الفوركس وطرق واساليب
تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى الكرام

mohamed9004
02-11-2015, 20:40
السلام عليكم ورحمه الله .. شكرا لك يا اخى هوة الصراحة الشرح رائع جدا ومنسق والبنك شكله جامد بس انا حاسس انه لسه بقى خطوات كتير عشان ادعى حد او اجرب اسحب منه انا شايف ان البطاقة غالية اوى ده النتلر ب 13 دولار انا معايا بطاقة النتلر بس لسه عمرى ما سحبت بيها لانى بخسر فقط

medoatefessa
02-11-2015, 20:45
شكرآ جزيله اخى على الموضوع الرائع جدا و بالفعل هذا بنك مميز و يستحق التوسع خلال السنوات القادمه بسبب خدماته المميزه شمرا اخى على الشرح الجميل فى تقدم انشاء الله .. تقبل مروري

mohammed9
02-11-2015, 21:07
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته جزاك الله الف خير على الشرح لهدا البنك الرائع اتمنى ان يتم تثبيت الشرح و لا تحرمنا من جديدك

ahmedmano
02-11-2015, 21:17
اخي الكريم السلام عليكم
شكرآ جزيلا اخى على
الموضوع الرائع جدا و
بالفعل هذا بنك مميز
و يستحق التوسع خلال
السنوات القادمه بسبب
خدماته المميزه وهل يوجد
له فروع في مصر
راقب السوق جيدا و الله
المستعان تقبل مروري

aminox009
02-11-2015, 21:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بالفعل أخي الشرح رائع جدا ومنسق والبنك شكله جامد بس انا حاسس انه لسه بقى خطوات كتير عشان ادعى حد او اجرب اسحب منه

hixam
02-11-2015, 21:53
السلام عليكم
اخي الكريم شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع ذات الصله في الفوركس وطرق واساليب

ahmed7afifi
02-11-2015, 22:02
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بعد التحيه لاخواني الاعضاااء
اخى الفاضل اشكرك على موضوعك الرائع للاهمية القصوى
انا عضو جديد هنا فى الجروب لكن بحاول استفيد من الاغضاء الكرام
واتمنى من الاعضاء الجدد ان يستفيدو جيدا من هذه المواضيع
ارجو من الجميع العمل على اقوي النقاااط
وتحياتى لك ولجميع الاعضاء الكرام
تقبل مروري
♀♀♀♀

against
02-11-2015, 22:10
♀♥♥♥السلام عليكم ورحمة الله وبركااته....
بعد التحيه اخواانى الكرام
يشرفني شخصيا الشكر الجزيل للعضو صاحب الموضوع الاكثر من رااائع
على جميع الاعضااء العمل على اقوي النقااااط
جعله الله فى ميزان حسناتك اخي الكريم
تقبل مروري

محمد السيد محمد
02-11-2015, 22:35
اشكرك اخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع المهم جدا .. كما اشكرك على طريقة شرحه البسيطة جدا
.. واشكرك اخيرا على الجهد الرائع في طريقة عرضه الظريفة .. وننتظر منك كل جديد ومفيد لاجلنا ولاجل اخواننا المبتدئين ..

Susanna Ahmed
02-11-2015, 22:52
السلام عليكم ورحمة الله
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع

MAGDYABDO
02-11-2015, 23:27
شكرا اخي ولكن اعتقد ان الشروط الربيحه فيه صعبه واتمنى ذكر المنتجات التى يقدمها البنك مقابل هذه النقاط

ahmedibrahim258259
02-13-2015, 09:39
بسم الله الرحمن الرحيم بارك الله فيك اخي على هذا الشرح الرائع لكيفية التسجيل في اي باي منتس وربطه بحسابي في انستا
تقبل مروري

hamza el
02-13-2015, 21:39
شكرا ي اخي الكريم و لكن نظام الربح فيه ليس سهلا كما قلت انت
لكي تاخد 50 نقطة يجب ان يكون لديك صديق فاقت تعملاته 10000 دولار اليس هذا كثير على 50 نقطة

a7med84
02-14-2015, 05:29
شكرا لك على الموضوع الصارحه ليس لى تعامل معه

اوعتقد ان فى الوق ااحالى المونى بوركز والنتلر افضل بنوك موجوده للتعامل بها والله المستعان

yacrao
02-14-2015, 09:53
شكرا لك اخي الكريم على الاقل انت قد تفوقت على نفسك وجيءت بالجديد المهم جازاك الله كل خير على ما تقدمه من خدمة

faroukbadr8051
02-14-2015, 10:15
موضوع ممي والبنك مميز فعلا سوق العملات فوركس هو أكبر الأسواق المالية وأكثرها سيولة حجم التداول اليومي في سوق العملات فوركس يصل إلى 5.3 تريليون دولار يوميًا لذلك نحتاج مميزات كبيرة فى السحب والبنك مميز فعلا

Iyyad Hussen Al Diab
02-16-2015, 09:26
جزاك الله كل خير عنا لكن يا اخي الكريم في كتير خطوات انا ما قدرت افهمها لو تكرمت علينا
يعني موضوع الاعلانات والمشاركة كيف رح بتكون
ممكن توضح اكتر

---------- Post added at 06:26 AM ---------- Previous post was at 06:21 AM ----------

اخي الكريم شو هي مخاطر هي بنك
اليوم في. تاني شي عند اي قيمة استطيع سحب المال
ما هو مقدار الفائدة التي يدفعها البنك

ilyes chaieb
02-16-2015, 09:33
ما فائدة تكرار الموضوع باكثر من قسم!

mody555
02-16-2015, 10:07
تظهر الصورة أدناه مؤشرين rsi: يتم تعيين الأعلى مؤشر القوة النسبية في الاعلى هو ل 5 فترات ، والجزء السفلي هو ل 55 ف

doola2020
02-17-2015, 20:36
هذا البنك اخي الكريم بنك تعبان جدا فأشهر البنوك التي نتعامل معها هي بنك نتلر والموني بوكرز وويب موني وبرفكت موني وبعد كدة اي بنك تاني ملوش اي لازمة بالنسبالي

مامون سباعنة
03-08-2015, 04:22
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
تحية طيبة وبعد:
اشكرك اخي العزيز على الموضووع القيم والقدير ... آمل انه الكل يستفيد منه .. الى الامام
اتمنى لك النجاح انت وجميع اعضاء المنتدى
تحياتي للجميع

mawwalmammo
03-08-2015, 08:32
انا صلراحة لم يعجبني هذا البنك لعدة اسباب وجيهة وقد يجدها البعض الاخر وهي الاكثرية
ان البنك لايوفر خدمات مثل البنوك نتلر او موني بوكرز او الباي بال او بايونير وغيرها
على الاقل اللغات غير متعددة ثانيا ليس له شهرة ولها تجد عدم الاقبال عليه بكثرة
والله اعلم وهذا مجرد راي لاغير

AlaaEldien Ahmed
03-08-2015, 08:55
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة ، اخي الكريم
شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب
اتمني لك التوفيق في الفوركس وجني ارباح هائلة و تقبل مروري.

romo
03-08-2015, 18:15
السلام عليكم اخي العزيز بالنسبة للاختيار الزوج يكون حسب فترة تفرغك و الازواج التي تحب العمل عليها
و طبعا اليور و الدولار له شعبية الاكبر و هو مفتاح الازواج الاخرين كما يقولون
و بخصوص الاستقرار لا وجود للاستقرار في العملات السوق اخي تحياتي

ahmedabobaker
03-08-2015, 19:16
السلام عليكم

Waleed ahmed
03-10-2015, 00:43
شرح رائع لكل مبتدء في الفوركس لتبسط فكره ما هو الفوركس و كيفيه عمل السوق وأجمل عبارة في الفوركس :هي : العملات ترتفع وتنخفض طوال الوقت فانهم يبحثون دوماً عن العملات التي يتوقعوا ارتفاع أسعارها فيشتروها ثم يقوموا ببيعها بسعر أعلى لتحقيق الربح ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههه

soad labib sadek
03-10-2015, 01:01
اخي العزيز اتقدم اليك بجزيل الشكر و التقدير لهذا الموضوع المتميز فبايونير بجد كنت لا احبه و الان اعتقد ان هذا البنك سيكون له مستقبل ممتاز في رايي الشخصي و اتمني لك التوفيق علي المجهود الرائع

بالتوفيق

hamadaforexx
03-10-2015, 02:03
السلام عليكم

messi24
03-10-2015, 02:44
شكرا جدا على ذلك الشرح انت بكدة سوف يكون لينا السب من خلال طرق كثيرة سهلة
ويجب انه نحص على خبرات كثيرة جدا فى افضل الطرق للسحب لكى لايحدث اى مشكلة عند السحب

الاسد التاجر
03-10-2015, 03:21
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
معلومة جمييلة شكرا لك اخي الكريم على هذا
المجهود الرائع بالتوفيق لك تقبل مروري

wael22
03-10-2015, 14:20
انا ليس لدي اي فكرة بخصوص مشاكل مسابقات انستافوركس كما اني لم اشارك فيها
ابدا لاني مازلت افتقر للخبرة الكافية في هدا المجال
بالتوفيق للجميع

wargita
03-10-2015, 14:26
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،شكرا أخي على هذه المعلومة القيمة
والمفيدة ،انشاءالله سأجربها في القريب العاجل ،أتمنى لك التوفيق في مسارك

Schams
03-10-2015, 14:27
شكرا لك اخي على هذا الموضوع المهم ..الذي يفيد الكثير من المبتدئين و الخبراء ايضا
و ايضا استفدت كثيرا من التعليقات و الردود
لذلك ننتظر المزيد من المواضيع القيمة
تحياتي و تقبل مروري

Waleed ahmed
03-10-2015, 16:01
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم مشكور اخى على الموضوع الاكثر من رائع ولابد ان يعرف كل متداول كل شىء عن العمله التى يتداول عليها وكيف يقراها اتمنى ان تتقبل مرورى وبالتوفيق

RomanyMoreed
03-12-2015, 14:40
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

شكرآ اخي الفاضل علي هذا الموضوع لكن لو البنك غير متواجد في قائمة السحوبات علي موقع الشركة يبقي ملهوش فايدة معايا

Eiman
03-12-2015, 19:19
اخي الكريم شكرا..
كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب..
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع ذات الصله في الفوركس وطرق واساليب..
تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى الكرام..

عمر فواد
03-12-2015, 19:28
شكرا لك يا اخى هوة الصراحة الشرح رائع جدا ومنسق والبنك شكله جامد بس انا حاسس انه لسه بقى خطوات كتير عشان ادعى حد او اجرب اسحب منه انا شايف ان البطاقة غالية اوى ده النتلر ب 13 دولار

ahmed112
03-13-2015, 01:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم بعد التحية شكرا لك جزيلا على هذا الموضوع المفيد للكثيرين صراحة انا لسة بتدرب على حساب ديموا لكن ان شاء الله على الحقيقى قريب واتمنى لك دوام التوفيق

khladforexx
03-13-2015, 17:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم بعد التحية شكرا لك جزيلا على هذا الموضوع المفيد للكثيرين صراحة انا لسة بتدرب على حساب ديموا لكن ان شاء الله على الحقيقى قريب واتمنى لك دوام التوفيق السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى الكريم بعد التحية شكرا لك جزيلا على هذا الموضوع المفيد للكثيرين صراحة انا لسة بتدرب على حساب ديموا لكن ان شاء الله على الحقيقى قريب واتمنى لك دوام التوفيق اخي الكريم شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب

adele
03-14-2015, 01:24
هذه المصطلحات القيمة والاكثر من رائعه فبالفعل لا بد لاي مبتدئ ان يعرفها , هذه
المصطلحات الاساسية التى تساعدنا على التداول اكثر فى الفوركس ومهمة

zawali
03-14-2015, 12:59
كسب المال في بيتك وبدون ادنى جهد ليس بالامر الهين بل يتطلب اجتهاد سنتين
متواصل على الاقل واسلوب تعلم صحيح وشوف

Mohamed Morsy
03-14-2015, 23:47
السلام عليكم ورحمة لله تعالى وبركاته .. بارك لله فيك اخي الكريم على هذا المجهود المتواضع منك
بصراحه بنـك جميل و يستحق التجربه .. موفق اخي
تحياتي ...

1 million
03-19-2015, 18:05
شكرا لك أخي الكريم على هذا الموضوع الذي أتمنى ان يفيد الاعضاء في السحب
اتمنى لك التوفيق في التداول في سوق الفوركس

hamdochi
03-25-2015, 18:22
مرحبا بجميع اعضاء المنتدى المحترم اعتقد انه بالنسبة للاختيار الزوج يكون حسب فترة تفرغك و الازواج التي تحب العمل عليها و طبعا اليور و الدولار له شعبية الاكبر و هو مفتاح الازواج الاخرين كما يقولون و بخصوص الاستقرار لا وجود للاستقرار في العملات السوق شكرا لك اخي الكريم على الموضوع الجميل

mohamedhassn
03-27-2015, 03:23
البنوك الالكترونية والربح منها الربح من بنك epayments + الشرح + ماستركارد مجانا هدية ... تحصل على أرباح شهرية بمجرد وضع إعلانات epayments في مدونتك الشخصية وفي ... الربح من الضغط على الاعلانات · الربح من الفوركس · الربح من تسويق المنتجات ... خبر هام: حصريا الربح من موقع سوق دوت كوم بأحدث طر

طريق النجاح
03-27-2015, 03:26
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا جزيلا لك اخى الكريم على طرحك للموضوع واتمنى ان يستفيد منه باقى الاخوه الاعضاء فى المنتدى
الموضوع مهم جدا والمفروض يكون مثبت في المنتدي لانه هيفيد الاعضاء الجدد باستمرار :)

eslam labib
03-27-2015, 04:52
السلام عليكم

om omar20155
03-27-2015, 05:17
بالفعل الشرح رائع جدا ومنسق

والبنك شكله جامد

هذا بنك مميز

و يستحق التوسع خلال

السنوات القادمه بسبب

خدماته المميزه

وبالتوفيقققققق للجميع

mostafa abdalla
03-27-2015, 05:25

الجنرال محمد
03-27-2015, 05:48
السلام عليكم ورحمه الله وبركتو اخواني الكرام اهل المنتدي ام بعد اخي الكريم الحبيب
اشكرك يا اخي علي الموضوع الجميل بس معي كلامك ماقدرش استلمها غير بعد ما ادفعلاالفوس..

katreenaziz
03-28-2015, 16:13
شكرا لك اخى اكريم على هذا الموضوع المفيد وحصريا شرح بنك E-payments وربطه بإنستا فوركس ارجو ان يكون سبب افادة للجميع فى انتظار المزيد واتمنى لك التوفيق والنجاح

ramy00
03-30-2015, 21:40

mohamed12345
04-12-2015, 01:42
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد اخي الكريم شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع ذات الصله في الفوركس وطرق واساليب تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى

mohamedhassn
04-12-2015, 01:55
مبدئيا الموضوع بسيط نبدا الشرح كيف تحصل علي 300 دولار شهريا ممكن اكثر وممكن اقل ... الارباح بدون شروط على اي بنك الكتروني البونص مقابل الردود يستخدم للمتاجرة فقط ولا ... والمفاجأة هنا : يوجد 3 أقسام للمبتدأين تستطيع أن تكتب مشاركاتك فيها كما تشاء لتتعلم ... هى خدمة مبتكره من شركة انستا فوركس تتيح لصغار المضاربين

yassine imq
04-12-2015, 01:59
مشكور اخي الكريم على هذا الموضوع الهام
لكل مبدع انجاز ولكل شكر قصيده ولكل مقام مقال
ولكل نجاح شكر وتقدير ، فجزيل الشكر نهديك ورب العرش يحميك

user_66
04-12-2015, 04:54
اهلا بيك معانا اخى الفاضل
نورت عالم الفوركس بوجودك معانا
وشكرا جزيلا على المعلومات القيمه
وبالتوفيق لك وللجميع وتقبل مرورى

mohamedhassn
04-17-2015, 19:01
بسم الله الرحمن الرحيم مبدئيا الموضوع بسيط نبدا الشرح كيف تحصل علي 300 دولار شهريا ممكن ... الارباح بدون شروط على اي بنك الكتروني البونص مقابل الردود يستخدم للمتاجرة فقط ولا ... ملحوظة :إدا كنت تريد بيع حساب فلا تقم بربطه أما إذا كنت تريد متاجرة فتابع شرح ... هى خدمة مبتكره من شركة انستا فوركس تتيح لصغار المضاربين

sof
04-17-2015, 19:38
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الفاضل هذه حقيقة ايضا بالنسبة الي تعلمت كثيرا من ردود الاعضاء
في الاول كنت اضع الردود فقط لكن بعد ذلك اصبحت اقرا ردود الاعضاء و تعلمت كثيرا
شكرا اخي

دينا اسلام
04-17-2015, 19:40
بعد التحيه اخوانى الكرام
اتوجه بالشكر الى اخينا الفاضل على الموضوع الاكثر من رااائع
جعله الله فى ميزان حسناتك اخى الكريم
واتمنى من الجميع العمل على اقوي النقاط الهامه
تقبل مروري☺♣♣

mohamedhassn
04-17-2015, 19:44
اشكرك اخي الكريم v على موضوعك الجميل و المفيد و لكن للاسف ايضا لا يبل التسجيل لمن يحملون الجنسية السورية و البنك الوحيد الذي قبل

ahmed mo
04-17-2015, 19:57
شكرالعى شرح التسجيل فى البنك ليس لى تعامل معه وعموما

المونى بوكرز هو الافضل فى التعامل فى السوق فى الوقت لحال

الى جانب نتلر ايضا والله المستعان

sniper_2015
04-21-2015, 02:13
بسم الله الرحمن الرحيم
بعد التحية على اخوانى واخواتى اتشرف بوجود حضراتكم واتمنى الاستفادة منكم جميعا
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع الهام الذي استفدت منه شخصيا
ربنا يوفقنا جميعا
الف تحية وشكر ليكم

abdelaziz 10
04-22-2015, 14:20
كل المواضيع التي قراتها في هذا القسم من المنتدى فعلا غاية في الروعة واستفدت منها كثيرا
انما العيب الوحيد في رايي انه لا يوجد هناك تجارب لناس نجحت فجل المواضيع متشائمة

user_21
04-22-2015, 14:21
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لك اخلى الكريم على توضيح وتقديم هذا الاقتراح
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

gannforex
04-22-2015, 14:25
أخي الكريم أشكرك على هذا المجهود إلا أنني لا أتعمل مع هذا البنك
حاليـــــا أنا أتعامل مع بيونير وكذالك باي بال وشكرا للموضوع أخي

DANDOUNE
04-24-2015, 06:34
السلام عليكم

aminalamor
04-24-2015, 10:18
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الكريم مشكور على هذه المعلومة القيمة والتي هي بشرى لكل المتداولين في سوق الفوركس والذين لديهم حسابات على بنك البايمنت وهذا ماسيسهل عليهم التجارة في سوق الفوركس من خلال الايداع او السحب
بالتوفيق للجميع

MAGDYABDO
04-24-2015, 10:22
شكرا لك اخي ولكن اعتقد ان بنك سكريل هو افضل البنوك الالكترونيه على الطلاق

mohamedhassn
04-24-2015, 14:48
شكرا لك جزيلا على هذا الموضوع المفيد للكثيرين صراحة انا لسة بتدرب

ali.22595
05-13-2015, 17:52
اخى الفاضل بصراحة موضوع مميز جزاك اللة كل خير والبنك دة شكلة
جامد عموما كويس انك وضحتلنا طريقة التسجيل فية عشان اى حد حابب يشتغل بية

طارق محمد احمد
05-13-2015, 17:55
شكرا لك يا اخى هوة الصراحة الشرح رائع جدا ومنسق والبنك شكله جامد بس انا حاسس انه لسه بقى خطوات كتير عشان ادعى حد او اجرب اسحب منه انا شايف ان البطاقة غالية اوى ده النتلر ب 13 دولار انا معايا بطاقة النتلر بس لسه عمرى ما سحبت بيها لانى بخسر فقط
أخي الشرح رائع جدا ومنسق والبنك شكله جامد بس انا حاسس انه لسه بقى خطوات كتير عشان ادعى حد او اجرب اسحب منه

معتصم سباعنة
05-13-2015, 18:27
اشكرك اخي الكريم على طريقة الربط الرائعه - وانصح بطلب بطاقة ماستر كارد الخاصة بانستا لسحب الارباح فهي سهلة الاستخدام والطلب - بالتوفيق للجميع
تقبل مروري

moussaalbare2
05-13-2015, 18:28
خي الكريم شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب
تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى الكر

ahmed90
05-13-2015, 19:19
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع

masry928
05-13-2015, 20:28
ماذا تقصد اخى الكريم وما الذى استفدناه نحن مستثمرون مما قولته ارجو ان توضح كلامك اكتر من كده وماذا تعنى بالضيط لو سمحت

شهيرة
05-22-2015, 04:05
السلام عليكم
شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب
تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى

yyahhyaa
05-22-2015, 05:32
وعليكم السلام أخي العزيز من الممنوع حسب علمي وضع روابط في المنتدى لمواضيع أخرى

ولكن شكرا لك على شرحك المسهب

وتقبل مروري

REDA FOREX
05-22-2015, 06:15
اخي الكريم شكرا..
كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب..
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع ذات الصله في الفوركس وطرق واساليب..
تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى الكرام..

mohamed12345
05-22-2015, 22:23
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد خي الكريم شكرا كثيرا على هذه المساهمه الرائعه والجيده والمعلومات المفيده والمشاركه التي تخدم اعضاء منتدى فوركس العرب
تعلمه خدمة لاعضاء المنتدى

fatehbtn
05-23-2015, 14:49
طرح مكتمل بجميع جوانبه جعل اقلامنا
تقف عاجزة عن الاضافة
بارك الله فيك على هذا الموضوع المفيد والنافع
كل الشكر والتقدير

MAGDYABDO
05-25-2015, 20:44

محمود مرعى
05-25-2015, 20:50
الرابط التصحيحى للموضوع

http://forex-masr.com/showthread.php?141409-حصريا-شرح-بنك-E-payments-وربطه-بإنستا-فوركس

صحح بواسطة Sinshy

والله يا اخى شرحك فعلا جيد جدا لكن انا بفضل الله تعالى بعتمد فى سحب الارباح على بنك مونى بوكرز
علشان كده بتمنى ان الاخوة التجار اللى مش عارفة تختار طريقة تسجل معاك

mohamedhassn
05-25-2015, 21:12
اؤمن بالفشل او اليآس او الخسارة لانى عندما اقع انهض من جديد واقوى مما سبق هكذا انا فما تكون

محمد السيد
05-25-2015, 22:13
نشكرك يا عزيزي على هذه المعلومات القيمة بخصوص بنك E-payments ونرجو من حضرتك ان تظل
مادا يد العون هكذا لاخوانك .. وجعل الله هذا العمل في ميزان حسناتك يوم القيامة ..

noor eldyen
05-25-2015, 22:33
السلام عليكم ورحمه الله .. شكرا لك يا اخى هوة الصراحة الشرح رائع جدا ومنسق والبنك شكله جامد بس انا حاسس انه لسه بقى خطوات كتير عشان ادعى حد او اجرب اسحب منه انا شايف ان البطاقة غالية اوى ده النتلر ب 13 دولار انا معايا بطاقة النتلر بس لسه عمرى ما سحبت بيها لانى بخسر فقط

Kiing
05-26-2015, 16:33
انه بعد التحية تم منه شكرا لك جزيلا على هذا الموضوع لانه فعلا المفيد للكثيرين منه متلا صراحة انا لسة بتدرب متلا على حساب ديموا لكن ان شاء الله على الحقيقى تم انه في القريب ممكن

ahmed bakry
05-30-2015, 02:37
ان شاء الله اعمل ربط بحساب بيمنتس ويكون التعامل معاه كويس وسلس وبسيط وبدون مشاكل ولا تعقيدات
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Tro
05-30-2015, 02:55
..............................
مشكور اخي علي الموضوع والشرح اتمني ان يكون بنك مناسب وسهل الاستخدام وامن

احمد سعيد على
05-31-2015, 14:33
السلام عليكم

Eslam Anwar
06-08-2015, 19:40
شكرا ليك يا اخي الفاضل على الموضوع ولكن انا من رأيي الخاص يا اخي اعتقد ان بنك سكريل
هو افضل البنوك الالكترونيه على الطلاق وانا شخصيا دوما اتعامل معاه ولا اقابل معاه اي مشاكل على الاطلاق

ehabbob
06-08-2015, 20:38
شكرا اخى العضو على ما قدمته من معلومات تفيد بها وتزيد بها معرفة باقى اعضاء المنتدى
والله ولي التوفيق

ibrahim forex
06-09-2015, 01:42

MOHAMED forex00
06-11-2015, 14:31

karim02
06-11-2015, 15:57
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
أتمنى لو جميع الأعظاء أن يبدون لنا بمواضيعهم المتعلقة بالفوركس كي نستطيع فهم هدا السوق الغامض ؛ جزا الله كل من ساهم في مساعدتنا لكي نحقق ما نريد

a7med sniper
06-11-2015, 16:17
اول مره اسمع عن البنك عمووما ليس لى تعامل به حتى وان كان موجود فىىانسا

شكرا لعى الشرح وبالتوفيق فى التعامل به والله المستعان

ahmed haggan
06-11-2015, 20:39
اهلا بك اخي وبكل اعضاء المنتدي الكرام كيف اخباركم
شكرا لك اخي علي الاخبار اتمني نشر المزيد من الاخبار جزاك الله خيرا
وبالتوفيق لك ولك اعضاء المنتدي الكرام ان شاء الله
تقبلوا مروري ♥♠♣♠

MOHAMED in forex
06-12-2015, 00:33

ahmed haggan
06-12-2015, 16:13
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد اخى الكريم فتحت حسابى فى الاول ومكنتش عارف ان لازم افتح حساب اسلامى وغيرت نوع الحساب بعد ذلك الى اسلامى ولكن بعد فترة نا اخى الكريم فتحت حسابى فى الاول ومكنتش عارف ان لازم افتح

ahmed bakry
06-13-2015, 01:00
كل التحية والشكر ليك بخصوص وضعك للرابط دة بربط الحساب ببنك البايمنتس واتمنا منك المزيد وتقبل دايما مرورى

AH3
06-21-2015, 04:11
بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم علي مشارتك الطيبه و تقبل مروري

mechanical
06-22-2015, 22:01
السلام عليكم.......أخى الفاضل اتمنى لك التوفيق دائما فى كل اعمالك والتوسع فى الرزق وزيادة وشكرا للمعلومات التى تفيد الجميع واتمنى لك الربح دائما
بالتوفيق ان شاء الله ف المنتدي و التداول

MAGDYABDO
06-23-2015, 14:12

Wassa04
06-23-2015, 14:34
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
موضوع جمييل ومفييد شكرا لك اخي الكريم
على هذا المجهود بالتوفيق لك تقبل مروري

MAGDYABDO
07-06-2015, 16:52

MAGDYABDO
07-25-2015, 14:24

hardjob
07-25-2015, 23:58

MAGDYABDO
07-26-2015, 15:25

RedaOlive
07-27-2015, 03:40

zineb01
07-27-2015, 03:44
هذا البنك اخي الكريم بنك تعبان جدا فأشهر البنوك التي نتعامل معها هي بنك نتلر والموني بوكرز وويب موني وبرفكت موني وبعد كدة اي بنك تاني ملوش اي لازمة بالنسبالي

@bd
08-13-2015, 16:05
اشكرك اخي الكريم على طرحك لهذا الموضوع المهم جدا .. كما اشكرك على طريقة شرحه البسيطة جدا
.. واشكرك اخيرا على الجهد الرائع في طريقة عرضه الظريفة .. وننتظر منك كل جديد ومفيد لاجلنا ولاجل اخواننا المبتدئين ..

Forex Story
08-14-2015, 05:43
السلام عليكم ورحمة الله
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع..............

ynwa1892
08-22-2015, 18:31
السلام اخي انا مع قوانين المنتدى ممنوع وضع روابط في المواضيع وانت هنا خالفة القوانين يجب ان تنزعي المضوع قبل ان يتم حذف الخساب
وفقك الله

dhmo
08-22-2015, 21:54
السلام عليكم ورحمة الله
في مجال زيادة المعرفه في هذا المجال نتمنى عليك المزيد من المواضيع..............

وهنا اخي طبعا اهم حاجه هنا اخي انك تستفيد عمليا من المعلومات الي بتحصل عليها هنا علشان تقدر بعد كده تعمل بطريقه منظمه وبخبره جيده في المجال ده
وتكون قواعد المعلومات عندك كامله علشان تعمل خبره جيده

forex all arabes
08-22-2015, 22:12
مرحبا اخي الكريم وسعدت بموضوعك اهم حاجه هنا اخي انك تستفيد عمليا من المعلومات الي بتحصل عليها
هنا علشان تقدر بعد كده تعمل بطريقه منظمه وبخبره جيده في المجال ده يارب اكون افدك واتمني لك مزيد من الربح

killer007
09-06-2015, 22:40
السلام عليكم ورحمة لله تعالى وبركاته
برك لله فيك اخي الكريم على هذا المجهود المتواضع منك بصراحه بنك جميل و يستحق التجربه
موفق اخي

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kouka
09-27-2015, 00:53

بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك

الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين جزاك الله خيرا وبارك فيك

snnaky
10-25-2015, 19:23
اهلا بك اخى الكريم وشكرا على موضوعك الجميل الممتاز ولكن اسمحلى لماذا تكرار الموضوع او عمل موضوع لنشرة يعنى انت عانمل موضوع عن البنك طب تمام
اية الداعى حضرتك للفت الأنتباة بتكرار عمل موضوع اخر للأشارة الى هذا الموضوع هل هو لفت انتباة ام ماذا يا اخى
طالما انت عملت موضوع اكتفى بية

ahmed bakry
11-06-2015, 17:26
مشكور اخى الكريم جزيل الشكر والاحترام والتقدير على موضوعك الهام دة لبنك اى بايمنتس وااتمنا منك لمزيد وتقبل دايما مرورى

waleed shaaban
11-06-2015, 17:43
ان البنوك الالمترونيه لهى اكثر ما يطلبه كل من يتعامل مع النت و لربح منه و ان كان البنك كما سبق و ان شرحت و لكن من الممكن ان تظهر توضيح اكثر بالبنك و سوف اقوم بالمرور على الموقع لتعرف على البنك ة و ان شاء الله سوف اشترك به

zee1996
11-06-2015, 17:48
بنك e-pqyment بنك جيد عموما لكن انا افضل بنك بايونير فهو أفضل و اقتطاعاته معقولة جدا وأيضا بطاقة مدعومة من بنوك عديد من الدول العربية منها المغرب الحبيب و لا يتم اقتطاع اي شيء عند الدفع في المحلات التجارية لذا انصح ببايونر

ppttss
11-06-2015, 19:34
من مميزات شركة انستا انها تتعامل مع معظم البنوك

الاكترونية والارضية فى نفس الوقت وهذا خاصية تميزها

عن اى شركة اخرى بالنسبة للربط بينها وبين اى بنك اكترونى سهل

مريم ميري
11-06-2015, 20:45
مساء الخير والبركة اتمنى ان تكونوا في صحة جيدة طيب اخي شكرا على المعلومة ولكنك لم تدكر هل هناك عمولة على السحب والايداع
وفي النهاية احب ان اشكر القائمين على نجاح المنتدى واتمنى التوفيق لجميع المتداولين بالمنتدى ان شاء الله وشكرا

nuclear2010
11-06-2015, 21:25
السلام عليكم جميعا
الف شكر ياخى لشرحك بنك E-payments
جزاك الله الف خير على مجهةدك وفى انتظار المزيد منك
تقبل تحياتى