PDA

View Full Version : من الخسارة الي إزدهار الربح!

jaber alsalem
02-09-2015, 14:19
أول شي آبي أحيكم يالغالين أعضاء المنتدى الكرام
اليوم أنا راح احكيلكم عن الفوركس و تجربتي الفلتة فيه شركه ابتديت بيها ماكو صعبه ECN-Markets شركه رائعة وايد تخليك مرتاح وحاطت في بطنك بطيخه صيفي مثل ما يقول المصريين وضعت مبلغ هين 1500 دولار كبداية ولاقيت كل شي اختلف الأرقام بتضاعف ألان أنا معي 7000 دولار وكل هذا في 6شهور .
وقد منحتني ECN Markets المزيد من المساعدات يالي تحولت إلى خبرة كبيرة في عالم الفوركس فأصبح جحي إستراتيجية للتداول و لله الحمد كانت موفقة وايد و حصلت من خلالها على أرباح كثيرمقنعة وفي النهاية اود أن اذكر كل المبتدئين أن التجارة مكسب وخسارة وان خسرت أيضا لا يوجد احد رابحا طول الوقت و أتمنى التوفيق للجميع

a7med84
02-09-2015, 18:33
والله ده للدعاياي الخايبه بتاعتكم

النجاح فى السوق مش الوسيط اللى هيعملهولك ولكن انت من خلال خبرتك فى السوق ومهارتك انت والله يهديك

TARAK.ACHICHE
02-09-2015, 18:41
السلام عليكم
....................أتمنى ....................................
.........................التوفيق ...................
...............................للجميع.

van
03-17-2015, 02:26
شرح مميز واكثر من رائع وانت قمت بشرح الموضوع بطريقة مبسطة
مما يتيح للاشخاص المبتدئين فهم الموضوع بسهولة

madmax07
03-26-2015, 12:54
مبروووووووك ..............عليليك................المل يون ..........دولار..........في هذه الشركة........

hager omar
04-22-2015, 18:40
السلااام عليكم ورحمة الله وبركاته

يااخي الكريم انت بهذه الطريقة تعرض نفسك للخطر حيث ان الادارة سوف تقوم بحذرك نظرا لانك تعمل دعايا لشركة تانية خالص وبعدين كل الناس هنا واثقة في انستا وفي التعامل معها

تقبل مرورري

BYE
04-29-2015, 09:42
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شكرا على الموضوع المهم كان ناقصني بعض المعلومات
تحياتي إخواني الكرام وبالتوفيق لنا ولك مالسلام عليكم

sheref zakarea ahmed
04-29-2015, 09:51
من الممكن ان تتحول الخسارة الى ربح فى احوال معينة ان يكون مثلا انت تقوم بتعديل الامر او ان السوق يعكس الاتجاه مثلا هذا ما اعرفه بس هو ده اللى انا اعرفه

aymansaleh
04-29-2015, 11:01
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم
مبروك اخي الكريم, وياريت تدلنا على طريقة او استراتيجيتك في التداول وشكرا
تقبل مروري

adel25
04-29-2015, 11:51
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخي الكريم
جزاك الله كل خير على طرحك لهذا الموضوع الحساس الومفيد خاصة للمبتدئين

mazouz
04-29-2015, 12:15
السلام عليكم جميعا شكرلك أخي الفاضل على هذا الطرح الجميل و المفصل
تقبل مروري وربي يوفقك ويوفقنا بالتوفيق للجميع

Wassa04
04-29-2015, 23:18
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
موضوع مكرر و غير مفييد نرجو منك اخي
الكريم حذفه بالتوفيق لك تقبل مروري

snnaky
02-19-2016, 22:11
وبعدين فى ام الموضوع اللى اتكرر اكتر من 150 مرة وبعضويات مختلفة انت عامل موضوع اعلانى فاهم يعنى مخالف
دة ملوش اى علاقة بالفوركس ولا منتدى بيتكلم عن الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك

Zezobebo3
02-23-2016, 18:05
وبعدين فى ام الموضوع اللى اتكرر اكتر من 150 مرة وبعضويات مختلفة انت عامل موضوع اعلانى فاهم يعنى مخالف
دة ملوش اى علاقة بالفوركس ولا منتدى بيتكلم عن الفوركس يعنى حضرتك مهما كان موضوعك دة موضوع عام وكان الافضل انة يكون فى المكان المناسب زى المواضيع العامة انما مش فى منتدى للفوركس وقسم تعليمى
يعنى عاوز تكتب فى المنتدى اكتب عن الفوركس غير كدة شوف منتدى تانى تتسلى فية
لا كدة مينفعش ومش معقول كل مرة اقولك نفس الكلام مينفعش كدة ياباشا حافظ على تعليملات المنتدى من فضلك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ههههههههههههههه فعلا انا اتفق مع تماما فى رد حضرتك انا نفسى اتلغبطت اكتر من مره فى الموضوع دا ومش عارف الاداره ليه مش بتاخد الاجراءات الى تمنع مثل هذه التصرفات