PDA

View Full Version : الحفاظ على النجاح ودوام الربح

adam zien
02-11-2015, 16:24
أيشلونكم أنا حبييت أعرفكم على تجربه شخصيه مع شركه ECN-Markets كانت شركه طريقها سيدا لقيت ربح متتالي من دون خسارة أتعاملت معاهم منذ اكتر من خمس سنوات عندهم مدير مالي لأداره الحسابات للمشتركين و كله فلته ريال زين اتبعته في تعليماته و كان المكسب إلنا وبس عنهم منصة بسيطة مره للتداول التعامل معاها سهل و تخليك تتداول على أكثر من 100 أصل مالي ( أسهم, عملات ,مؤشرات , نفط , ذهب , ... الخ ) على مدار 24 ساعة في اليوم و الأسواق العالمية شغالة ايش تبى اكتر من هيك .
من طلع من داره قل مقداره و هالشركه هي دارى ECN Markets أفضل من قدم لي حلول واختيارات عن طريق خدمه عملاء تبى الخير لي والكم و كل هذا أتابعه عن طريق الجوال ببرنامج يساعدني على كل شي بكبسه زر ألاجى العالم معي أنصحك بيها و ماتلاقى غيرها اسأل مجرب .

ahmedibrahim258259
02-11-2015, 16:37
بسم الله الرحمن الرحيم اخي الكريم انت بتعمل اعلان وده مخالف لقوانين المنتدي وبعدين البونص اللي بتاخده من الشركة يخليك تعمل اعلان لشركة تانية
تقبل مروري

katreenaziz
02-11-2015, 17:16
السلام عليكم ورحمة الله وبركانوا اخى الكريم حضرتك بتعمل اعلان لشركة تانية وبتشتغل الشركة دية علشان تعمل اعلان لشركة تانية انا هبلغ عن الموضوع دا انوا مخالف اعزرنى ولكن المواضيع دية زادت جدا

azzam1000
02-11-2015, 17:29
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته بلاش نصب بقى على الناس وحاول تعملش اعلان هنا انت بيتهيألى عارف قوانين المنتدى كويس ولا لازم يحصل اكشن عامة اى اعلان هنا نصب

BYE
02-11-2015, 17:51
احيك استاذ على موضوعك الرائع الملئ بالمعلومات القيمة وعلى عرض الفوركس بهذا الشكل المبسط والمفهوم وعلى مجهودك المبذول والواضح لتوصيل المعلومة بشكل مبسط للاعضاء بارك الله فيك

a7med84
02-14-2015, 22:55
اللى انت بتتكلم عنه ده بيكون من خلال الدراسه والتعلم

مش الوسيط الغريب اللى انت جاى تعمله دعايا هنا والله المستعان

Wassa04
02-14-2015, 23:52
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
مرحبا اخي الكريم عليك ان تحترم من في المنتدى
ارجوك فهذا الموضوع الغير مفيد مكرر بشكل كبير

سما ايمن
02-14-2015, 23:57
السلام عليكم
زى ما انا فهمت كدا ان الموضوع مكررر وكمان مخالف لقوانين المنتدى واكيد حضرتك عارف الكلام دا كويس السؤال بقا ليه بنكرر شىء واحنا عارفين انها غلط وانها اصلا مكرره وكمان مخالف لكافه القوانين
يا ريت نتكلم فى موضوع مفيد نستفيد منه كلنا ... تحياتى

متوكلة
02-16-2015, 12:03
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
اخي انت الام تقوم بالدعاية لشركة غير انستا صاحبة المكان و هذا ممنوع فالمرجو القليل من الاحترام

weza98
02-16-2015, 12:05
إنّ خدمات الحساب الخالى من فوائد التبييت مقصودة للتجّار الذين يستعملون تجارة الأنظمة التي لا تأخذ في الحسبان تأثير فوائد التبييت أو أولئك الزبائن الذي لا يستطيعون إستعمال فوائد التبييت بسبب معتقداتهم الدينية. لهذا يقرّر الإسم الثانوي لهذا من نوع الحسابات: "حسابات إسلامية." في الإنتقال إلى النظام الخالي من فوائد التبييت، كلّ شروط ومواصفات التجارة الباقية للحسابات القياسية أو من نوع Eurica تبقى سليمة.

antonioforex
02-16-2015, 14:42
السلام عليكم
طبعا اخي يجب ان نتعلم جيدا و نعمل بطريقة جيدة كي نستطيع الحفاظ على ارباحنا في السوق
لان هدا المجال صعب و يحتاج خبرة كبيرة للنجاح فيه و بالتوفيق لك اخي الكريم.

ibrahim forex
02-16-2015, 18:49
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
النجاح فى الفوركس بيكون من خلال خبرتك وادارةر اس المال جيدا وان تتحلى بالصبر وتبعد عن
الطمع ولجشع وتعرف اخطائك والا تكررها مرة اخرى

Federerista
04-28-2015, 01:04
النجاح لا يعني شركتكم اخي ولكن يعني الجهد الجي تعمله لمدة سنين والسهر الدي يفضي بك في بعض الاحيان الى امراض في العين
وبالتالي لا نخدع اي متاجر بعتقد ان دخل الفوركس الامس سيكسب بكرة

محمد السيد
04-28-2015, 03:50
..بسم الله الرحمن الرحيم ،، والله دي فعلا قصة مدهشة وانا شخصيا نفسي يكون
عندي اي راس مال كويس عشان عاوز اقلدك .. ونلتقي ان شاء الله قريبا على سلم النجاح

lomy
04-28-2015, 05:08
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
مشكورين.. بصراحة انا دخلت المنتدى لتعلم الفوركس و لانه المنتدى العربي الوحيد الذي يخول لك التداول و التعلم مجانا عن طريق المشاركة مع باقي اعضاء المنتدى لربح البونص جزاك الله الف خير بالتوفيق لجميع اعضاء المنتدى و شكرا لمنتدى فوركس العرب

معتصم سباعنة
04-29-2015, 00:50
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوعك يحتوي على اعلان ترويجي مخالف للقوانين - لا يجوز الترويج لشركات اخرى اخوي - ولا يوجد افضل واروع من شركة انستافوركس
تقبل مروري