PDA

View Full Version : ياريت لو حد من المختصين يرد عليا عشان بجد كدة حرام

Pages : [1] 2 3

retared10
02-17-2015, 02:56
السلام عليكم ورحمة الله و بركاتة
دلوقتي انا اتحولي بونص قيمتة 96 دولار تاجرت و حققت ربح الحمد لله 60 دولار وسحبتهم الحمد لله عملا باني لا اتاجر وقت الاخبار ولا اسكالبينج 5 دقائق بالعكس كل صفقاتي اكثر من 3 ساعات انهاردة صباحا بفتح لقيت Account Disabled رسلت الادارة الخاصة بانستافوركس قالولي ابعت رسالة للايميل دة المهم راسلتهم وللاسف قالولي ان البونص حق للشركة و في اي وقت ممكن ايقاف الحساب بدون ابداء اي اسباب !!! مع اني معملتش اي حاجة تخالف القواعد ولا القوانين انا بس عايز اعرف انا عملت اية ؟؟؟
و دة حرام ولا حلال الاكونت فية 96 دولار ؟؟ ياريت لو حد يقدر يساعدني اكون ممنون جدا وشكرا :(

sherouk88
02-18-2015, 11:19
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اهلا بك اخى الكريم بالمنتدى اتمنى من الاعضاء افادتك
ويؤسفنى عدم افادتك لانى جديده فى هذا المجال
واتمنى التوفيق للجميع تقبل مرورى

retared10
02-18-2015, 13:38
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اخي الكريم اتحداك كل تحدي ان تقول لي تم قفل حسابك من دون سبب اخي هناك معضم القونين وشروط الخاص با البونص لا تعرفونها و لما تخترقون انتم هذه القوانين الشركه تقوم بقل حسابك من دون اعطاء لك ايي
تبرير انا كل مره اتداول و حسابي مثل حسابك ب البونص و كل اسبوع اسحب اكثر من 100 دولار و لحد لان لم يحصل معي هذا المشكل لانني لم اخترق القوانين و شروط المتاجره بـ البونص لذلك انصحك ان تراسل احد
من الدعم للشركه حتى يشرح لك كل القوانين و شروط حتى تكون بعلم بها
موفق اخي

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة ، اخي الكريم
طب ممكن تفدني انت بالقوانين عشان ميتقفلش بعد كدة ؟
اتمني لك التوفيق و تقبل مروري

ilyes chaieb
02-22-2015, 08:40
للاسف في حال الاغلاق لا يمكن استرجاع الحساب يعنى من غير متجرب حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك

hasiebanour575
02-22-2015, 12:15
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحك

sherouk88
02-22-2015, 16:32
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
اهلا بيك معانا اخى الفاضل
نورت عالم الفوركس بوجودك معانا
بتمالك كل خير كنت اتمنى انى اقدر افيدك ف هذا الموضوع ولكننى جديده ف هذ المجال اتمنى ان احد الاعضاء يقدر يفيدك
بالتوفيق لك وللجميع

ahmed mahmoud abdelhady
02-26-2015, 18:11
♥السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مشكور اخى الفاااااااااااااضل على المجهود الاكقثر من رااائع
جعله الله فى ميزان حسناتك ان شاء الكريم
اتمني من الجميع الاستفااده منه والعمل على اقوي النقاط
تقبل مروري العزيز▼

ahmedibrahim258259
03-04-2015, 16:00
بسم الله الرحمن الرحيم حاجة غريبة اخي الكريم لازم يكون في سبب هو فعلا الشركة ليها الحق تقفل الحساب من غير اسباب لكن اكيد في سبب
تقبل مروري

medoatefessa
03-08-2015, 00:52
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات والشروط ولذلك ارجو الرجوع إلى المسئولين وسوف يقومون بتوع يتكلم أكثر وارجو تقبل مرورى

bsameforex
03-08-2015, 01:32
اهلا وسهلا بيك اخنا الكريم
نورت منتدى فوركس العرب,
للاسف انا جديدة فى هذا المنتدى ولا اعرف الكثيرهنا
واتمنى من الاعضاء يفيدونا
بالتوفيق لنا وللجميع

zizou10
03-08-2015, 12:09
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
نعم احلم بهذا الحلم واكثر من ذلك حيث اننى ساتابع الفوركس من اى مكان وتحت اى ظروف لمتابعه صفقاتى وقراءة الشارت .

chennana
03-08-2015, 12:34
اخي الكريم ممكن تكون خالفت احدى قوانين الشركة لذالك تم قفل حسابك لان الاغلبية لا تعرف قوانين الشركة
عليك الاتصال بالدعم

rabbabqq
03-08-2015, 13:05
اى استفسار فى قسم للاسئله والاستفسارات خاص اتفضلوا واى استفسار عليه رد سريع

http://forex-masr.com/forumdisplay.p...Portal-Support

Waleed ahmed
03-09-2015, 00:32
انا عندي علم ان اختلاف العلما رحمة للعباد وهاذا الموضوع مهم
وبما ان اختلف العلما فهاذا يعني
هههه
ايش ياني لانو ماقد نزلوش فتواا عامة

haphop
03-09-2015, 00:34
السلام عليكم ورحمه الله
انا اسفه مش هقدر افيدك لاني لسه عضوه جديده ارجو ان تستفيدي من راي الاخوه الكرام
ووتقبلي مروري مع خالص الشكر

Waleed ahmed
03-09-2015, 17:24
نعم انهاو شيء مريب جداً
كل ماعليك ان تحمد الله عز وجل
وتبداء من جديد
والسلام وعليكم ورحمت الله عليكم

Audy1
03-11-2015, 14:31
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته حولي بونص قيمتة 96 دولار تاجرت و حققت ربح الحمد لله 60 دولار وسحبتهم الحمد لله عملا باني لا اتاجر وقت الاخبار ولا اسكالبينج 5 دقائق بالعكس كل صفقاتي اكثر من 3 ساعات انهاردة صباحا بفتح لقيت Account Disable

asmahanzz
03-11-2015, 15:52
اى استفسار فى قسم للاسئله والاستفسارات خاص اتفضلوا وهنا حيردوا بسرعه كبيرة لا تقلقك

http://forex-masr.com/forumdisplay.p...Portal-Support

a7med84
03-11-2015, 16:13
افتح حساباخر للاسف دى القوانيني عموما انا مش فاهم ليه بدون ابدأ اي سبب

اتمنى من الشركه ان تغلق الحساب وتقول ليه وده افضل

ahmed112
03-13-2015, 02:06
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحك

cian s
03-13-2015, 02:32
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخى الفاضل العزيز
تواصل بشكل مباشر مع الدعم الفنى للشركة و ابلغهم بمشكلتك وباذن الله يساعدوك
تقبل مرورى وخالص شكرى وتحياتى وبالتوفيق لك ولنا جميعا

AHMED FAWZYy
03-13-2015, 05:05
♥السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
تقبل مروري العزيز▼

مامون سباعنة
03-13-2015, 05:19
تحية طيبة وبعد:
اشكرك اخي العزيز على مروورك.. اخي يمكن خالفت قوااعد الشركة .. او سحبت وانت لم تغلق عقوود
اتمنى لك النجاح وبالتوفيق
تحياتي للجميع......

mawwalmammo
03-13-2015, 10:18
والله لقد خوفنا لاني سمعت كثيرا مثل هذا الكلام
الواحد اذا كان يتعب خلال شهر وفي الاخير يقع هذا التعسف اكيد هذا قهر مقصود واستغلال لللجهد
لكن لو تتصل بالدعم وتسلهم السبب وتخبرنا كي نتجنب ذلك

1 million
03-19-2015, 22:32
مرحبا أخي الكريم لا أعرف السبب الذي جعل الشركة تغلق لك حسابك
حاول أن تتكلم مع الدعم الفني و ان تحصل منهم على تفسير للذي حدث معك
بالتوفيق لك

lolo2012
03-19-2015, 22:57
اخي الكريم اتحداك كل تحدي ان تقول لي تم قفل حسابك من دون سبب اخي هناك معضم القونين وشروط الخاص با البونص لا تعرفونها و لما تخترقون انتم هذه القوانين الشركه تقوم بقل حسابك من دون اعطاء لك ايي
تبرير انا كل مره اتداول و حسابي مثل حسابك ب البونص و كل اسبوع اسحب اكثر من 100 دولار و لحد لان لم يحصل معي هذا المشكل لانني لم اخترق القوانين و شروط المتاجره بـ البونص لذلك انصحك ان تراسل احد
موفق اخي

amy1
03-20-2015, 14:58
طبعا لابد ان يكون عنوانك فى البطاقة مطابق لعنوانك فىالشركة وبيناتك لابد ان تكون مطابقة حتى تستطع ان
تفعل حسابك ولابد ان تفعل حسابك فى مستوى تفقعيل اول بالبطاقة ومستوى تفعيل ثانىة بوصل نوز او كهربا او اى اثبات فاتورة موبيل

modr2015
04-16-2015, 21:32
لفوائد ايه بجد عاوزة اعرف ضرورى وياريت لو حد بيشتغل فى البنوك يرد عليا عشان عاوزة اساله ممكن يكون فاهم اكتر ومنتظرة رايكم فى الموضوع لو تقدروا تفيدونى وشكرا. ... هو انا فعلا عاوزة اعمل كده بس والدتى مش مقتنعة بتقول انها مش حرام وكل الناس ... لو امكن ان ازود معلوماتكم بمعلومات بسيطه قد يجهلها غير المختصين او

roty
04-16-2015, 21:36
اتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى

رضوى
04-16-2015, 21:37
لا يمكن استرجاع الحساب يعنى من غير متجرب حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك نورت منتدى فوركس العرب,
بالتوفيق لنا وللجميع

دينا اسلام
04-16-2015, 21:37
بعد التحيه اخوانى الكرام
اتوجه بالشكر الى اخينا الفاضل على الموضوع الاكثر من رااائع
جعله الله فى ميزان حسناتك اخى الكريم
واتمنى من الجميع العمل على اقوي النقاط الهامه
تقبل مروري☺♣♣

Miro1
04-16-2015, 21:38
ﺍﻓﻀﻞ ﺷﺮﻛﺎﺕ ﺍﻟﻔﻮﺭﻛﺲ ﻫﻲ ﺷﺮﻛﺎﺕ ﺍﻟﻔﻮﺭﻛﺲ ﺍﻟﻤﺸﺮﻋﺔ
ﻫﻨﺎﻙ ﺍﻟﻤﺌﺎﺕ ﻣﻦ ﺷﺮﻛﺎﺕ ﺍﻟﻔﻮﺭﻛﺲ، ﻭﻣﻦ ﺃﺟﻞ ﺗﺨﻄﻲ ﺍﻟﻤﺸﺎﻛﻞ
ﺍﻟﻐﻴﺮ ﺿﺮﻭﺭﻳﺔ، ﻳﻜﻮﻥ ﻣﻦ ﺍﻷﻓﻀﻞ ﻭﺿﻊ ﺍﻟﻤﺎﻝ ﻣﻊ ﺍﻟﺸﺮﻛﺔ
ﺍﻟﻤﺸﺮﻋﺔ . ﺷﺮﻛﺎﺕ ﻓﻮﺭﻛﺲ ﺍﻟﻤﺸﺮﻋﺔ ﺗﺨﻀﻊ ﻹﺷﺮﺍﻑ ﺳﻠﻄﺔ
ﺗﺸﺮﻳﻌﻴﺔ ﻣﻮﺛﻮﻗﺔ . ﺃﻛﺜﺮ ﺍﻟﺘﺸﺮﻳﻌﺎﺕ ﺍﻟﻤﺘﻌﻠﻘﺔ ﺑﺸﺮﻛﺎﺕ ﺍﻟﻔﻮﺭﻛﺲ
ﺻﺮﺍﻣﺔ ﻣﻮﺟﻮﺩﺓ ﻓﻲ ﺃﻣﺮﻳﻜﺎ ﺍﻟﺸﻤﺎﻟﻴﺔ ﻭﺃﻭﺭﻭﺑﺎ ﻭﺃﺳﺘﺮﺍﻟﻴﺎ ﻭﺍﻟﻴﺎﺑﺎﻥ

رضوى
04-16-2015, 21:46
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحكلا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات والشروط ولذلك ارجو الرجوع إلى المسئولين وسوف يقومون بتوع يتكلم أكثر وارجو تقبل مرورى

نادر صباح الدين
04-16-2015, 21:47
السلام عليكم ورحمة الله وبركته، الحقيقة الموضوع مهم، ولا بد أن يؤخذ بالاعتبار، مع اني مقتنع بأن الشركة لم يسبق لها أن اغلقت حساب بدون سبب، ودلالة ذلك أن هناك مئات المشاركات ولا تظهر في أي منها حالة شبيهة بالحالة التي نراها الآن، اعتقد بوجود خطأ ما، ولكنه غير واضح، وغير محدد. ارجو التوفيق للجميع.

دينا اسلام
04-16-2015, 21:48
بعد التحيه اخوانى الكرام
اتوجه بالشكر الى اخينا الفاضل على الموضوع الاكثر من رااائع
جعله الله فى ميزان حسناتك اخى الكريم
واتمنى من الجميع العمل على اقوي النقاط الهامه
تقبل مروري☺♣♣

ابراهيم حمدى
04-16-2015, 21:49
حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك
ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات والشروط

Miro1
04-16-2015, 21:53

دينا اسلام
04-16-2015, 21:58
لـــســـلام عـــلـــيـــكـــم ورحـــمـــة الـــلـــه وبـــركـــاتـــه .. هذا الموضوع جميل جدا و مفيد جدا جدا يا اخى و اتمنى لك كل التوفيق باذا الله تعالى

Miro1
04-16-2015, 22:06

katreenaziz
04-16-2015, 22:16
اخى الفاضل للاسف اعضاء كتير بيطرحوا هذة المشكلة الشركة مش بتحدد السبب ولا يمكن استلارجاع الحساب للاسف ممكن تعمل غيروا اتمنى لك التوفيق فى حساب اخر

moutanabbih mohammed
04-16-2015, 22:16
الســـــــلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته
للأسف ما عندي اي افادة لك في هذا الموضوع ياريت
يفيدك الإخوة الافاضل او قم بمراسلة الإدارة و ربنا يعوضك

Schams
04-16-2015, 22:17
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع المفيد لكل الاعضاء الكرام اذا كانو جدد او خبراء
ننتظر منك المزيد من الموضوعات الهامة
تحياتي لك و بانتظار مزيدك

al-Mashhadani64
04-16-2015, 22:29
اخي العزيز ربما اخطأت في شيء آخر غير الذي ذكرته لان الذي ذكرته ليس خطأ او ربما هنالك خطأ ما حصل من نفس الشركه راسلهم اخي على الدعم الفني وهم يفهمونك على كل شيء ولك التقدير

خيرالدين مهدي
04-16-2015, 22:39
دلوقتي انا اتحولي بونص قيمتة 96 دولار تاجرت و حققت ربح الحمد لله 60 دولار وسحبتهم الحمد لله عملا باني لا اتاجر وقت الاخبار ولا اسكالبينج 5 دقائق بالعكس كل صفقاتي اكثر من 3 ساعات انهاردة صباحا بفتح لقيت Account Disabled رسلت الادارة الخاصة بانستافوركس قالولي ابعت رسالة للايميل دة المهم راسلتهم وللاسف قالولي ان البونص حق للشركة و في اي وقت ممكن ايقاف الحساب بدون ابداء اي اسباب !!! مع اني معملتش اي حاجة تخالف القواعد ولا القوانين انا بس عايز اعرف انا عملت اية ؟؟؟
و دة حرام ولا حلال الاكونت فية 96 دولار ؟؟ ياريت لو حد يقدر يساعدني اكون ممنون جدا وشكرا :(................................................ ...
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ...

esso gamal
04-16-2015, 22:39
أغلب شركات الوساطة توفر لزبائنها خدمة الحصول على الرسم البياني الذي يبين حركة سعر العملات , كما أن هناك الكثير من المواقع التي توفر لك الرسوم البيانية لأسعار كافة العملات بعض هذة المؤسسات توفر هذة الخدمة مجانا وبعضها مقابل اشتراك شهري ثابت . وتتوفر هذة الخدمة في الأغلب عن طريق برنامج خاص تقوم بتنزيله download إلى جهاز الكمبيوتر الخاص بك تتمكن عند فتحة من اختيار الرسم البياني لأي عملة تشاء . تقوم هذه البرامج بإيصال حركة سعر كل العملات أولاً بأول لجهازك على شكل رسوم بيانية تجعل من متابعتها والتدقيق فيها مسألة في غاية البساطة , ولابد طبعا أن تكون متصلا بالإنترنت لكي تتمكن من استقبال المعلومات فوريا من موقع شركة الوساطة أو من موقع الشركة التي توفر لك خدمة الرسوم البيانية , أما إن لم تكن متصلا بالإنترنت فإنه يمكنك أن تعلم حركة السعر السابقة ولكنك لن تتمكن من الحصول على المعلومات الجديدة إلا عند الاتصال مع موقع الشركة عن طريق الإنترنت

zakariainchallah
04-16-2015, 22:42

abeerabdelghany
04-16-2015, 23:48
اهلا بك يافندم فى المنتدى اتمنى من الاعضاء افادتك ويؤسفنى عدم افادتك لانى جديده فى هذا المجال ولا لااعرف الكثير عنه
واتمنى التوفيق للجميع والاستفادة لنا جميعا

sharshabil
04-16-2015, 23:51
طيب احمد ربكانكعرفت تسحب هناك من يحترم القوانين
و لا يستتغل ولا سنت من الحساب بمجردطلب السحب يغلق الحساب . و هذا شائع

fifi w mody
04-16-2015, 23:52
السلام عليكم ورحمة اللة
فى الحقيقة اخى الكريم انا ليس لدى الخبرة الكافية عن عالم الفوركس واتمنى محاولة الاستفادة من باقى الاعضاء

Susanna Ahmed
04-16-2015, 23:53
شكرا اخي الكريم على هذا الموضوع المفيد لكل الاعضاء الكرام اذا كانو جدد او خبراء
ننتظر منك المزيد من الموضوعات الهامة
تحياتي لك و بانتظار مزيدك

---------- Post added at 08:53 PM ---------- Previous post was at 08:53 PM ----------

أغلب شركات الوساطة توفر لزبائنها خدمة الحصول على الرسم البياني الذي يبين حركة سعر العملات , كما أن هناك الكثير من المواقع التي توفر لك الرسوم البيانية لأسعار كافة العملات بعض هذة المؤسسات توفر هذة الخدمة مجانا وبعضها مقابل اشتراك شهري ثابت . وتتوفر هذة الخدمة في الأغلب عن طريق برنامج خاص تقوم بتنزيله download إلى جهاز الكمبيوتر الخاص بك تتمكن عند فتحة من اختيار الرسم البياني لأي عملة تشاء . تقوم هذه البرامج بإيصال حركة سعر كل العملات أولاً بأول لجهازك على شكل رسوم بيانية تجعل من متابعتها والتدقيق فيها مسألة في غاية البساطة , ولابد طبعا أن تكون متصلا بالإنترنت لكي تتمكن من استقبال المعلومات فوريا من موقع شركة الوساطة أو من موقع الشركة التي توفر لك خدمة الرسوم البيانية , أما إن لم تكن متصلا بالإنترنت فإنه يمكنك أن تعلم حركة السعر السابقة ولكنك لن تتمكن من الحصول على المعلومات الجديدة إلا عند الاتصال مع موقع الشركة عن طريق الإنترنت

fifi w mody
04-16-2015, 23:55
السلام عليكم ورحمة اللة
فى الحقيقة اخى الكريم انا لسة عضوة جديدة فى الفوركس وليس لدى المعلومات الكافية فى هذا العالم وشكرا

sharshabil
04-17-2015, 00:05
ما رياكان قلت لكان حساب بونص اغلق لي بيه قرابة 600 دولار
كذا اشهر وانا اجمع البونص وفي الاخير اغلق الحساب و لماسحب ولا سنت ؟؟

Nabil Wagdy
04-18-2015, 09:48
السلام عليكم
اخى الفاضل للاسف اعضاء كتير بيطرحوا هذة المشكلة الشركة مش بتحدد السبب ولا يمكن يعني
استلارجاع الحساب للاسف ممكن تعمل غير وا اتمنى لك التوفيق فى حساب ا خر

waelmma
04-18-2015, 10:19
:(;);) والله اخى الكريم انا لااعرف السبب اللى خلاهم يغلقوا الحساب لكن
عايز اقولك انه في احتمال انك محقق ارباح كبيرة جدا تفوق نسبة 60% من راس ماللك ويمكن ده يعتبر مخالفة على العموم انا اتعلمت انى قبل طلب السحب ممكن ارسللهم رسالة اقولهم انى هاسحب كذا من ارباحى يبقى المبلغ التبقى كام؟

Trader1
04-18-2015, 10:20
مرحبا بصراحة اود القول طززز على ما تفعلون و طززز على هيك منتدى
و طززز على مثل هيك شركات بصراحة ان مثل هيك منتديات حقيرة وشركة
احقر تحقر وتقزم االفوركس واسواق المال
ابتعدوا هن هذا الهراء وهذه التفاهات طززز
انستا طززز و طززز لا تضيعوا وقتكم هدول نصابين كله طززز ههههههههههههههههههههه

takirg
04-20-2015, 12:38
أصفق لك بحرآره اخي العزيز........ على موضوعك الرائع
والمميز ولاعجب في ذلك مميز في أختيآرك دائما..
كلماتي تعجز عن وصف مدى ورووعة موضووعك..
أسأل الله لك التوفيق والسعادة
مع خالص احترامي وتقديري..

hassen2100
04-20-2015, 15:51
السلام عليكم
نعم اخي هذه المشاكل تحدث كثيرا للحسابات التي تستغل البونص فلهذا تكون للحسبات العدية اكثر مميزات اخي
دفع الله ما كان اعظم ابدء من جديد

فتوكه
04-20-2015, 15:56
للاسف انا مش هقدر افيدك واتمني ان حد يفيدنا حتي لا يتكرر معي
نفس الخطا الذي تقرر معك واتمني لك حظ اسعد ان شاء الله

ShougySalout
04-20-2015, 16:10
تقبل مروري العزيز▼

محمود مرعى
04-20-2015, 16:13
و دة حرام ولا حلال الاكونت فية 96 دولار ؟؟ ياريت لو حد يقدر يساعدني اكون ممنون جدا وشكرا :(

عليكم السلام ورحمة الله وبركاته يا استاذ وانا مش هقولك غير انك فعلا تقدر انك تراسل الدعم الفنى او الدردشة الحية وان شاء
الله تقدر فعلا انك تحقق الربح والنجاح فى هذا المجال وتشرح اللى حصل معاك وبعد كده تقدر انك تحصل على الرصيد مرة اخرى عادى جدا

ahmed mo
04-20-2015, 16:33
ربنا يعوض عليمك الامر ده حصل معاياي مش فاهم ليه لحد دلوقتى

وعموما هو ده الوقانون هنا يعنى البونص او حسابات البونص فى اى وقت تلاقيها موقوفه عادى

MAGDYABDO
04-22-2015, 16:23
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
للاسف ده شي من عيوب الشركه وهو اغلاق الحسابات
حاول مره اخري وافتح حساب جديد
بالتوففيق اخي

sherry mohamed
04-22-2015, 17:27

user_21
04-22-2015, 17:31
اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام
شكرا لك اخلى الكريم على توضيح وتقديم هذا الاقتراح
بالتوفيق للجميع هنا فى المنتدى ان شاء الله

modr2015
04-22-2015, 22:47
بالعكس كل صفقاتي اكثر من 3 ساعات انهاردة صباحا بفتح لقيت Account Disabled رسلت الادارة الخاصة بانستافوركس قالولي ابعت رسالة للايميل دة المهم راسلتهم وللاسف قالولي ان البونص حق للشركة و في اي وقت ممكن ايقاف

---------- Post added at 07:47 PM ---------- Previous post was at 07:45 PM ----------

فعلا حاجة غريبة اخي الكريم لازم يكون في سبب هو فعلا الشركة ليها الحق تقفل الحساب من غير اسباب لكن اكيد

qeqe77
04-22-2015, 22:55
انا لم افهم-؟؟ انا اتحولي بونص قيمتة دولار تاجرت و حققت ربح الحمد لله دولار وسحبتهم الحمد لله عملا باني لا اتاجر وقت الاخبار ولا اسكالبينج 5 دقائق بالعكس كل صفقاتي اكثر من 3 ساعات انهاردة صباحا بفتح لقيت رسلت الادارة الخاصة بانستافوركس قالولي ابعت رسالة للايميل دة المهم راسلتهم وللاسف قالولي ان البونص حق للشركة و في اي وقت ممكن ايقاف الحساب بدون ابداء اي اسباب !!! مع اني معملتش اي حاجة تخالف القواعد ولا القوانين انا بس عايز اعرف انا عملت اية ؟؟؟
ماذا حدث معك بالظيط

ahmedtaher
04-23-2015, 00:58
السلام عليكم ... انت ممكن تشوف اية الاخطاء اللي انت عملتها ومن الممكن ان تعمل علي تجنبها في الاقات اللي جاية
بالتوفيق ان شاء الله

Doodysamsom
04-23-2015, 01:11
السلام عليكم و رحمة الله تعالى و بركاته
انت متقدرش تسحب الا الاموال اللى فوق.,
قيمة البونص... يعنى انت مش هتقدر تسحب الا ال 60 دولار فقط.

mohamed azzam
04-23-2015, 01:18
اخى الكريم كنت اتمنى افادتك بشكل حرفى لكنى مازلت جديد فى الفوركس ولاكن يجب عليك الاتصال المباشر بالشركه للتوضيح ولا تضيع مجهودك هباء ولا تستسلم
وربنا يعوض عليك خير باذن الله

ayman nasr
04-23-2015, 01:25
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة للاسف في حال
الاغلاق لا يمكن استرجاع الحساب يعنى من غير متجرب حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك

MAGDYABDO
04-23-2015, 12:00
للاسف ده شي من عيوب الشركه وهو اغلاق الحسابات
حاول مره اخري وافتح حساب جديد
بالتوففيق اخي

ali.22595
05-09-2015, 18:36
اخى الفاضل بصراحة مشكلة غريبة بس اكيد فى سبب فى قفل حسابك لان الشركة مبتقفلش حساب الا
لو خالفت القوانبن عموما ربنا يعوض عليك وافتح حساب جديد وبتدى من جديد

karim02
05-09-2015, 18:40
شكرا لك عن طرحك هدا الموضوع
بصراحة موضوعك جد مفهوم جزاك الله خيرا ونتمنى المزيد من مثل هده المواضيف المتعلقة بالمفوركس كي نستفيد أكثر

zee1996
05-10-2015, 00:20
اخي عندما تقفل الشركة الحساب فلديها اسبابها و قد تكون اخطأت دون ان تدرك خطأك لذا اخي الكريم عليك بفتح حساب جديد و البدأ من الصفر و بالتوفيق لك و للجميع

aminalamor
05-10-2015, 01:05
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم على هذا الطرح انا الذي فهمته من خلال الموضوع ومن خلال الرسالة التي تلقيتها ان حسابك قد تم الغاؤه او ارشفته او حذفه من حسابابت الفوركس ناهئيا عليك التصال بالدعم المباشر
بالتوفيق للجميع

samieh
05-13-2015, 15:25
السلام عليكم
والله يا اخوانى الواحد بيسمع كلامكم ده وتبتدى الوساوس تراوضه
نرجوا من الاخوة اللى اتقفل حسابهم ان يقولوا لنا الحقيقة كلكوا بتقولوا لم نخالف شروط التداول
والشركة لا توضح الاسباب مما تفتح مجالا للشك فى التلاعب بالاعضاء يا ريت لو حد من المسئولين
فى المنتدى يوصل صوتنا لانستا بابداء اسباب غلق الحسابات حتى نقطع الشك باليقين
وربنا يستر

wael33
05-13-2015, 17:48
التحليل الرقمى وهوا توقعات رقميه يقوم المتداول بعمل جمع وطرح لصعود او هبوط العمله وعمل جمع وطرح
حتى يمكنه من دخول الصفقه ومعرفة ماذا سيحدث لكنى لا افضلها

faridd
05-15-2015, 20:31
فعلا ان يكون هناك رابحين فى الفوركس ولا يوجد خساره ابدا
لان الخساره شئ محتم فى اى تجاره فما بالك بالتجاره فى الفوركس
ولابد للجميع وخاصه المبتدأين معرفه ذلك جيدا

شهيرة
05-22-2015, 03:27
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك
او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس
ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحك

Kiing
05-22-2015, 04:42
ممكن متلا انه للاسف منه في حال الاغلاق ممكن انه متلا لا يمكن استرجاع الحساب تم انه يعنى من غير متجرب تم ايضا ان احاول متلا ان تفتح حساب جديد من هناك متلا العمل الجيد

snnaky
06-10-2015, 20:55

يا عمنا الراجل كلامة واضح وضوح الشمس
الراجل بيقول راسل الأدارة وهى قالت لة ان البونص حق للشركة ويجوز اغلاق الحساب فى اى وقت
يعنى احنا لازم نكون منتظرين دة انة يحصل عشان دة كلام الشركة مش مجرد تكهن من الراجل او سمعة من حد
يعنى حضرتك تعمل حساب تانى وتحمد ربنا انك عرفت تسحب مكبلغ ممكن تبدأ بيةحساب خاص

alaa ali
06-10-2015, 20:57
اهلا بكم
ممكن تكون عملت مخالفة الغاء حسابك او خالفت القوانين المعمول بها فى المنتدى راجع صفقات ثم راجع الادارة
بالتوفيق

tabaki
06-15-2015, 18:42
اقفال الحسابات في انستافوركس حسب ما قرات يكوت مفاجئ بلا اي اشعار مسبق
ايضا الاغلاق للاسحابات للاسف لا يصحبه اي توضيح للسبب ولا اي رسالة

ibrahim forex
06-16-2015, 04:22
للاسف في حال الاغلاق لا يمكن استرجاع الحساب يعنى من غير متجرب حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك

RomanyMoreed
06-17-2015, 11:55
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

انا بسمع ان ناس كتير حصلت معاها الحكاية دي وحساباتهم اتقفلت بس اكيد في حاجة غلط طول ما انك حسابك اتقفل يمكن تاجرت وقت اخبارو حققت ربح كبير

Emam_gad
06-17-2015, 12:18
3) الدخول دفعة واحدة بعدد كبير من العقود: معظم الشركات تعطيك هامش صغير للدخول والبعض يعتقد أن هذه ميزة حسنة فهم يغرونك للدخول بعدد أكبر من العقود دفعة واحدة ليحصلوا على فائدة أكبر منك ، تذكر أنه عندما ينخفض المبلغ المتبقي من حسابك للاستخدام في الهامش إلى الصفر فان البرنامج سيقوم بإخراجك من السوق بشكل آلي وفوري وإغلاق جميع عقودك وتتحمل أنت الخسارة.

ahfirnet
06-17-2015, 12:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته مشكور اخي الكريم ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات والشروط ولذلك ارجو الرجوع إلى المسئولين وسوف يقومون بتوع يتكلم أكثر وارجو تقبل مرورى

big.pharaoh
06-17-2015, 12:37
للاسف فعلا الشركه لا تعطي اي اسباب لغلق الحساب .. مع ان المفروض يقولوا السبب عشان الواحد ياخد باله بعد كده وميكررش الغلط اللي عمله تاني ده لو كان عمل حاجه غلط غير قفل الصفقه قبل 5 دقايق او المتاجره وقت الاخبار

abdougagi
06-21-2015, 22:16
ان مثل هذه المواضيع اصبحت تخيفني فهناك العديد من الاعضاء الذين يشتكون من اقفال حسابهم من دون سبب او تبليغ من الشركة
و اذا كان كلامه صحيحا بان الشركة صاحبة البونص و بانها تعمل اي شيء بالحساب و هي من تتحكم فيه فهذا امر غير مقبول
موفق باذن الله

mechanical
06-22-2015, 19:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته......انت تحاول تكلم الدعم الفني وتشوف حل لاي مشكلة قابلتك
بالتوفيق ان شاء الله في المنتدي والتداول

محمد السيد
06-23-2015, 00:33
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ، انت سحبت ارباحك كلها ؟؟ وده غلط
انت ماراجعتش الاتفاقية البند الأخير أهه انا كتبت في الموضوع ده احذر الناس محش اهتم بموضوعي وقعدو يتريقو على

MONTASR SHABAN
06-23-2015, 02:54
اخي الكريم ممكن تكون خالفت احدى قوانين الشركة لذالك تم قفل حسابك لان الاغلبية لا تعرف قوانين الشركة
عليك الاتصال بالدعم

Mona forex
06-30-2015, 17:02

kokou
07-04-2015, 03:48

hhpr1212
07-04-2015, 04:21
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او
من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحك

chirikhan
07-05-2015, 20:24
ممكن طبعا والعديد من الاعضاء قرات ان حساباتهم اقفلت بلا اي خطا في التداول الخ
بالتالي الشركة لها كامل الحق في اقفال الحسابات بلا اي ذكر اصلا للسبب

nassim126
07-05-2015, 20:35
السلام عليكم اتمنى ان الخبراء دوي التجربة ان يفيدونك ان شاء وتنحل المشكلة بالتوفيق للجميع ان شاء الله اخي الكريم

kokou
07-10-2015, 06:41
نعم احلم بهذا الحلم واكثر من ذلك حيث اننى ساتابع الفوركس من اى مكان وتحت اى ظروف لمتابعه صفقاتى وقراءة الشارت

romisaa soliman
07-16-2015, 05:08
اتمنى لكم مشاركه طيبه ومشكور صديقى على هذا المؤشر الهام
واتمنى من الله دوام التوفيق

basma.seif
07-16-2015, 05:38
مرحبا
لا تيأس و راسل الدعم مرة و اثنين و ثلاثة لا تتراجع هذا حقك و لابد من ان تكون الشركة تعلم ذلك و هى شركة محترمه اكيد في خطأ

ممكن تكون خالفت احدى قوانين الشركة لذالك تم قفل حسابك لان الاغلبية لا تعرف قوانين الشركة
عليك الاتصال بالدعم

achraf2012
08-12-2015, 16:59
اهلا وسهلا بيك
سؤال مناسب اتمنى من الاعضاء لافادة كما انصحك با استشارة الاخبراء

abolina
08-15-2015, 17:23
السلام عليكم عليكم ورحمة الله تعلى وبركاته أخي الكريم موضوع مهم ومميز
فعلا مميز تحياتي على الإفادة جزاك الله خيرا الله المعين للجميع إنشاء الله

saiddeco
08-15-2015, 18:03
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. للأسف الشديد لا يمكن تزوير بأي معلومات لاني و الله لا عرف المرجو من أصدقائي مساعدته و حل مشكلة التي حلت به و شكرا للجميع

ebramoh
08-15-2015, 20:23
السلام عليكم..
لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات والشروط...
ولذلك ارجو الرجوع إلى المسئولين وسوف يقومون بتوع يتكلم أكثر...
وارجو تقبل مرورى....

killer007
09-05-2015, 19:19
اخي هناك معضم القونين وشروط الخاص با البونص لا تعرفونها و لما تخترقون انتم هذه القوانين الشركه تقوم بقل حسابك من دون اعطاء لك ايي
موفق اخي

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

abuwatan
09-05-2015, 21:45
اهلا وسهلا بيك ايها الكريم
نورت منتدى فوركس العرب,
للاسف انا جديد فى هذا المنتدى ولا اعرف الكثيرهنا
بالتوفيق لنا وللجميع

asxqw1
09-05-2015, 21:45
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة نورت منتدى فوركس العرب, ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ا أو صفقه بدون فع حاجة غريبة اخي الكريم لازم يكون في سبب هو فعلا الشركة ليها الحق تقفل

---------- Post added at 06:45 PM ---------- Previous post was at 06:42 PM ----------

مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن ش منتدى فوركس العرب, ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشاء الله، بالفعل هي خبايا، و ياريت لو تقدم الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إ نشاء الله

يزيد الفقهاء
09-05-2015, 22:08
مشكلة غريبة صراحة وموضوع لازم تتابع وتطمنا
لانه مش من عادة انستا انها تغلق الحساب بدون اي سبب !!!!!

andro2016
09-22-2015, 00:28
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اخى انت ربحت 60 دولار وتم وصول الارباح الى حسابك
فى البنك طيب ممكن عادى تبدء من جديد والله يعوض عليك فى البونص فى ناس حسابتها بتتقفل
وعمرة ما سحب منة

ynwa1892
09-22-2015, 02:52
السلام اخي
اضضن انك خالفة احد قوانين الشركة التي نجهلها كلها وهي المخاطرة يعني عندما يكون عندك بونص قليل وانت دخلت باللوت عال
وفقك الله

ranimdammar
09-24-2015, 15:42
والله خوفتني مما تفضلت به هل يعني اننا نتعب وفي الخير يحدث هذا من دون اي سبب
والله لا استطيع الاجابة الا اني انصحك ان تستغل تلك 60 دولار في التداول ربما يعوضك ربي خير مما منع منك

ahmedhathout
09-24-2015, 16:10
مش عارف ايه حقيقه الموضوع دا
اكتر من عضو يقول ان حسابه اتقفل بعد ما سحب واعضاء تانيه بتسحب عادي مش عارف فين الحقيقه

razgallah
09-24-2015, 16:14
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
و الصلاة و السلام على خير خلق الله سيدنا محمد و على اله و صحبه و سلم
بماانك لم تخلف اي قانون فاضن تسئل الشركة (الدعم ) افضل
كي تفهم السبب
تقبل مروري بمزيد من تمنياتي لك بالنجاح و التوفيق

mohammed55
09-25-2015, 14:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا وسهلا بيك ايها الكريم
نورت منتدى فوركس العرب,
للاسف انا جديد فى هذا المنتدى ولا اعرف الكثيرهنا
بالتوفيق لنا وللجميع تقبلو مروري

---------- Post added at 02:58 PM ---------- Previous post was at 02:46 PM ----------

والله خوفتني مما تفضلت به هل يعني اننا نتعب وفي الخير يحدث هذا من دون اي سبب
والله لا استطيع الاجابة الا اني انصحك ان تستغل تلك 60 دولار في التداول ربما يعوضك ربي خير مما منع منك تقبلو مروري

hamdi44
09-25-2015, 14:58

عيد سعسد و كل سنة وانتم بالف خير

من الاحسن ان تراسل قسم الدعم الفني و تخبرهم عن مشكلت

mohammed55
09-25-2015, 15:08
مشكور اخي الكريم على الموضوع القيم و على المعلومات التي قدمتها وأتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن ش منتدى فوركس العرب, ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشاء الله تقبل مروري

aissadz
09-28-2015, 17:11
الســــــــــــــــــــــ ـلام علـــــيــــــــــــكم و رحمــــــــة الله تعـــالى و بــــركــــاته
أخي الكـــــريــــم بـــــــارك الله فيـــــك و جــــزاك الله كــــل خـــــيـــــر
مــــوضــــوع رائــــــع و قـــــيــــم مـــــشـــــكـــــــــور

sharshabil
10-27-2015, 17:01
الامر صحيح و شخصيا لا تتصزر من التعب الللي مشى هباء ة كم بونص ضاع و لم اسحب
منه و لا سنت لكن ليس هناك بديل يااخي . تحياتي ,

بشير حمدان
10-27-2015, 17:05
السلام عليكم
اخى الكريم متتعبش نفسك فى الحساب ده خلاص . افتح حساب جديد وابدء التداول من جديد . وبالتوفيق المره القادمه . والله الواحد بيزعل ما يشوف مواضيع مشابهه

mida2014
10-27-2015, 17:58
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخي الفوركس ليس هو ربح المال فقط فلا تستطيع ان تحقق ارباح بدون المرور على عدة مراحل اولا التعلم ثانيا الصبر
واخيرا جني الارباح

malak558
10-27-2015, 18:01
للاسف فعلا فى الفتره الاخيره بقى بيتقفل حسابات كتير وبدون ابداء اسباب
ودا لان شروط البونص اللى احنا وافقنا عليها فعلا ان الشركه ليها الحق تقفل الحساب فى اى وقت

abdougagi33
10-28-2015, 12:31
مرحبـــــا اخي العزيز
لسوء الحظ انا جديد بالمنتدى و لا يمكنني ان اجيب على تساؤلك
اتمنى ان يتم اجابتك في اقرب وقت من طرف الاعضاء الخبراء
تحياتي

sharshabil
10-28-2015, 14:18
لن تتصور كم خسرت من البونص و تعب شهور و انا اكتب ليل نهار
ما يقارب مجمع الفين دولار بونص و في الاير لم استفد و لا سنت واحد

mida2014
10-28-2015, 20:08
السلام عليكم مشكور اخي الكريم على الموضوع لاكن افوركس يحتاج الى الصبر والتعلم الجيد للوصول الى الهدف الان اصبح من السهل التداول من طرف الجميع
وفهم الفوركس لم يعد حكرا على احد

akram mohamed obaid
10-29-2015, 10:32
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخي الكريم اكثر المتداولين يتعرضون لمثل هذه الامور حيث يقومون باغلاق الحساب فجاه ولاندري مالسبب انا حصل معي واعلموني انه لايمكن استرجاع الحساب نهائيا

hossam122
10-29-2015, 12:15
السلام عليكم ورحمة الله

ياريت نعرف سباب الغلق لانى لسة مبتدئ وطبعا اللى حضرتك لتقوله دة حاجة تقلق

ياريت نعرف اسباب الغلق لنتفاداها

kingi
10-29-2015, 12:42
بسم الله الرحمن الرحيم و الصلاة والسلا م عل سيدنا و حبيبنا محمد اشرف المرسلين وعلى إله وصحبه اجمعين
موضوع مبهر حقا جزاك الله اخي الفاضل معلومة جيد للآخوة المبتدائين وتشكر على المحهود لآفادة اخوانك ونرجوا ان تستمر فى اضافاتك الجديدة اخي مشكوور جدا ومشكور على مجهودك الاكثر من رائع و كما قال الاخ الكريم في رده لن تتصور كم خسرت من البونص و تعب شهور و انا اكتب ليل نهار و لكن اخي من الخسارة نتعلم

Wassa04
10-29-2015, 12:57
مرحبا اخي الكريم اولا هذا مستحيل غلق الحساب
من دون سبب نرجو منك تجميل صورة للمحادثة حتى نتاكد من ذلك

ASMAA TAHA
10-30-2015, 19:15
اكيد معنى كده ان الحساب تم اغلاقه من قبل الشركة ولابد ان تتاكد بمراسلة الدعم والدخول على حسابك اذا لم يتم الدخول من قبل موقع الشركة اذا اكيد اغلقوه وبالتالى ممكن تكلم الدعم تساله

houarisat9
10-30-2015, 19:43
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخي
بالنسبة للحساب فلا يمكنك أن تحقق أرباح كبيرة جدا ولو كان البونص الخاص بك كبيرا جدا
لا أدري أي قانون يمنع دلك لكنها سياسة المنتدى وليس الشركة

mhd99
12-29-2015, 01:04
اخي من قوانين حسابات البونص في شركة انستا بان للشركة الحق في الغاء البونص بدون ان تبدي السبب في ذلك
وممكن ان تكون حضرتك ارتكبت مخالفة تسببت في اغلاق حسابك انصحك ان تكلم الدعم الفني لتفهم المشكلة

Zezobebo3
01-26-2016, 03:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الحبيب

mahmoud massry
01-28-2016, 09:04
السلام عليكم و رحمــة الله و بركاته
هو فعلا مكتوب فى الشروط كده انه ممكن يتقفل من غير اى اسباب بس هيقفلوه ليه اكيد فيه حاجه غلط انت عملتها يا ريت تعرفها وتعرفهالنا علشان منوقعش فيها احنا كمان

abdelsamed.uk
01-28-2016, 09:05
اولا السلام عليكم و رحمة الله و بركاته و الصلاة و السلام علي اشرف المرسلين محمد صلي الله عليه و سلم اما بعد فعلا الطمع يقتل صاحبه.. مقاله رائعه وتسلم ايدك عليها يا غالي وان شاء الله المبتدئين ياخدوا من النقطه دي لان اغلب المبتدئين وانا كنت من ضمن بندخل السوق عايزين نربح اكبر قدر

WASEM DALLOUL
01-28-2016, 09:09
السلام عليكم
للاسف يا أخي الكريم لا يمكن استرجاع الحساب وهذه قوانين شركة انيستا فوركس ولا يمكنك سوى فتح حساب جديد والبدء من جديد
وبالتوفيق للجميع

mahmoud massry
01-29-2016, 07:04
افتح حساب جديد وعوضك على الله بس كلم الدعم الفنى واعرف منهم السبب حتى لا تتكرر معاك تانى

latraaa
01-29-2016, 12:04
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الطرح، ربما يا اخي الكيرم بقي سببواحد و هو أنه كنت تتداول أنت مقدم طلب سحب الأرباح، فإن كنت كدلك فهدا الأمر مخالف للقانون، و عليك أن تكرر الأمر مرة أخرى، و إن كان العكس أعد الإتصال بالشركة

forexdz
01-29-2016, 12:34
لا اعرف السبب كوني مبتداة وان شاء الله تكون عرفت السبب وياريت تفدنا بيه في موضوع خاص
كي كل واحد منا بيحطاط من هي الاخطاء ونتعلم ونستفيد لان هي المواضيع بتربحنا اكثر من كل شئ

never5
01-30-2016, 12:12
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هو الادوات المشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع باستفاضة اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة فاأكثر من ذلك لانى لم أفهم حقيقة الموضوع جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

best1
01-30-2016, 13:34
جل الزوج ارتفاع اعلى خط المقاومة واعلى 1.5550 الذي شكل مستوى مقاومة هام ليظهر بعض المؤشرات التي دلت على عملية شراء مفرطة للغاية استدعت تصحيح تقني وانخفاض في المدى القريب

محمد عز الدين عيد خضري
03-06-2016, 08:43
للاسف لا احد يقدر يفيدك فبالفعل الشركة لها الحق
في تعطيل اي حساب دون ابداء اي اسباب قدر الله وما شاء فعل ممكن تقدر تعمل حساب تاني وتعوض

Elgohary1024
03-06-2016, 13:54

تحية طيبة اما بعد

شكرا على الطرح الرائع

بالتوفيق لك والى جميع اعضاء المنتدى

تقبل مرورى , تحياتى لك

algoddam
03-06-2016, 14:09
قد يكون لك بونيصات من عدة منتديات للشركة مثل المنتدى الهندي والمنتدى هذا يعني انك لو كنت فاتح حسابين
واستفدت من البونص على حسابين في نفس الشهر بهذا تكون مخالف لقواعد حملة البونص على المشاركات
او ان لك خطا لم تتفطن له

aymen.hachani
03-06-2016, 14:16
أعلن الاقتصاد الأمريكي اليوم بيانات عن مؤشر طلبات اعانات البطالة خلال الأسبوع المنتهي في 27 فبراير / شباط لتأتي القراءة الفعلية بقيمة 278 ألف وكانت القراءة السابقة بقيمة 272 ألف والتوقعات عند 270 ألف.

ahmed070
03-06-2016, 14:23
بالفعل اخي الكريم فانه يحق للشركه اغلاق حسابك بدون ابداء اي اسباب و هذا البند موجود في الاتفاقيه التي قمت انت بالموافقه عليها عند بدايه فتح الحساب ..عليك متابعه الامر مع مسئولي الشركه

mego997
03-06-2016, 16:27
اعتقد انك من الافضل انك كنت تسب ارباحكح اول بأول لان الشركه حقها تقفل حسابك من غير ابداء اسباب
انت وافقت على كدا من الاول

neverlit4
03-08-2016, 21:59
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

ملاك الروح
03-08-2016, 23:01
اخي ربما انك خالفت القوانين الخاصة بالشركة حيث ان الشركة لا تسمح بالاسكالبينج
اتمنى لك التوفيق
تقبل مروري

lebouziramzinio
03-11-2016, 02:08
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بعد بسم الله الرحمان الرحيم أما بعد اخي الفاضل للاسف انا جديدة فى هذا المنتدى ولا اعرف الكثيرهنا

youbixx
03-11-2016, 03:42
انا جد اسف ياريت استطيع المساعدة لكن اتمنى ان يساعدك احد الاعضاء في المنتدى
و الله ولي التوفيق

Civil Engineer
03-11-2016, 04:20
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم صلي وسلم وبارك علي سيد الخلق سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم اما بعد
لقد سمعت كثيرا بنفس مشكلتك اخي الكريم وكل هذا يسبب لي قلق وارجو ان تكون الشركة علي حق في افعالها

tonsy
03-11-2016, 05:05
اغلسلام عليكم ورحمه اللع وبركاتة اتمنى ليك اخى التوفيق وان المبلغ يرجعلك وتداول بية وتكسب اكتر من الاول ان شاء الله بل التوفيق اخى الكريم

mahmoudkotb
03-11-2016, 06:37

youssef salieb
03-11-2016, 06:42
السلام عليكم ورحمه اله وبركاته
اهلا ومرحبا بكم اعضاء المنتدى الكرام اللهمم وفققكم وفقا كثيرا ابشركم بأنكم اخترتو مكانا صحيحا وهو تجاره الفوركس وهى تعد من احدى واوقى التجاره فى العالم وهى مربحه جداااا واتمنى لكم دوام النجاح والتوفيق
حياكم الله اخوانى واخواتى واتمنى لكم ربح وفير
مع كامل احترامى لكم جميعا وشكرا لكم والسلام عليكم

a7motawea
03-11-2016, 07:11
راسل الدعم فمن المؤكد انك ارتكبت ما يخالف قواعد البونص ولم تشعر فلا اعتقد ان تنصب شركة في حجم وقوة انستا فوركس على العملاء .. اعلم تماما ان الخطأ من عندك ولكن راسل الدعم لتعرف ما هو الخطأ لكي لا تقع فيه ثانية

berserkern
03-11-2016, 12:17
الحقيقة اني تعرضت لمثل هذه التجربة رغم اني مثلك تماما لم اقم باي مخالفة تستدعي تصرفا كهذا ، و قرار الحضر لا رجعة فيه لهذه الشركة خصوصا لو لان لك اكثر من حساب حساباتك الاجدد قد تغلق في اي لحظة دون سبب و لا زلت لا افهم السبب

ابوفؤاد
03-11-2016, 12:24
الامر عادى و لابد انك تكون على علم بمثل تل الامور و طالما ان الشركه قد وضعت القانون انت استفدت بال60 دولار و مش مشكبه افتح حساب تانى
و ريح نفسك و تعامل مع الشركه على هذا الاساس و بالله التوفيق

karinho1991
03-19-2016, 20:11
بتمالك كل خير كنت اتمنى انى اقدر افيدك ف هذا الموضوع ولكننى جديده ف هذ المجال اتمنى ان احد الاعضاء يقدر يفيدك
بالتوفيق لك وللجميع

---------- Post added at 06:11 PM ---------- Previous post was at 06:00 PM ----------

mego997
03-19-2016, 23:03
اعتقد انك من الافضل انك كنت تسب ارباحكح اول بأول لان الشركه حقها تقفل حسابك من غير ابداء اسباب

MOHAMEDP
03-19-2016, 23:08
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم صلي وسلم وبارك علي سيد الخلق سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم اما بعد
يجب ليك اخي البحت على شركة وساطة مرخصة من هيئة رقابية قوية

mego997
03-26-2016, 16:53

ali20
03-26-2016, 17:43
الشركة هى لتى سوف توضح يك الاسباب التى ادات الى اغلاق الحسا ب. اذا لم يكون فية اى اسباب ارجع الى اضل قسم سوف يععرفك الاساب
انت بكدة سوف عرف الاسباب ويجب ان لا نكرر اى اسباب

karim ben el maati
03-26-2016, 19:39

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة............
تحية طيبة اما بعد
شكرا اخى الكريم على هذه المعلومه الاكثر من رائعه والمفيده لجميع اعضائنا المحترمين

بارك الله فيك أخى ........

mego997
04-10-2016, 16:29

ShiToSawY
04-10-2016, 16:35
اخي الفاضل : الشركه مينفعش انها تقفل حسابك بدون اسباب
ارجو مراجعه القوانين

doaa sary
04-10-2016, 18:58
مش عارفه بجد
انا اتقفلى زمااان
5 حسابات
بس مثلا مرة دخلت من جهاز تانى وده ممنوع
مرة بسبب عملت سحب وعندى صفقات شغالة
يعنى شوف اخطائك اية لان انستا قوانينها صارمة ولازم نلتزم

aboubakr el ayach
04-10-2016, 19:02
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته اخواني لالا قد طفح الكيل فعلا فإن كانت هذه الاخبار عن الشركة هي اخبار صحيحة فأنا مستعد من الآن أن أترك العمل فيها وفي المنتدى، فإما أن نجد أجوبة شافية من اعضاء المنتدى الكبار وإما أن ينقلوا لنا كلاما لعملاء الشركة ينفي ذلك. تحياتي

basem adel
04-10-2016, 19:03

انت دلوقتى اخذت البونص واستثمرتة وكست كمان 60 دولار وسحبتهم اكيد من حق الشركة انها تسحب البونص وخصوصا انك كسبت منة وجى الوقت انك تستثمر بفلوسك ولا اية رايك بمعنى لو كنت انت خسرت البونص كنت هترجع على الشركة عشان تعوضها خسارتك ولا اية رايك

mego997
04-17-2016, 01:02

youssf
04-17-2016, 01:15
للأسف يأخي وضعيتك هذه جد معقدة وتبعت عن القلق وأرجو من المسؤؤلين التوضيح لتجنب كل هده الأقاويل فلا أضن يأخي انهدا الأمرنتج عن صدفة ما لابد
ان في الأمر موضوع ما أوخطأ قمت به بشكل لم تكن تدري جسامة خطورته على حسابك فمن هنا أدعوك لمراسلة المسؤؤلين ليتضح عندك هذا الاشكال

Zezobebo3
04-17-2016, 02:49
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته... أخى الفاضل الحبيب بص علشان متضيعش وقتك عالفاضى طالما تم اغلاق حسابك من قبل الاداره استغل الوقت دا وافتح حساب جديد وريح دماغك لان الحساب مش هيرجع

ramezdan
04-17-2016, 02:52

Zezobebo3
04-17-2016, 02:52

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته... أخى الفاضل الحبيب اول حاجه ممنوع انك تعمل صفقه اقل من خمس دقائق ثانيا ممنوع المتاجره فى وقت الاخبار نهائيا ممنوع انك تعمل اكتر من حساب بونص على اى بى واحد

Bassem Hassani
04-18-2016, 11:20
تقريبا .. لا يوجد حل لأأن البونص فعلا ملك للشركة وهى تقدر تقفل الحساب فى أى وقت وتفتحه تانى فى أآ وقت
ولكن من الممكن مراسة الادارة الخاصة بالمنتدى أو الشركة لعلهم يساعدوك فى مثل هذه المشاكل .

Slimane.80
04-18-2016, 11:28
بيم الله الرحمان الرحيم
حبيبي اصدقك القول لا استطيع مساعدتك
اتمنى لك التوفيق.

latraaa
04-18-2016, 20:36
مشكور أخي الكريم على المضووع وعلى الراي و على الطرح الراقي الدي قدمته و الدي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إنشاء الله، كما أتمنى أن نراك تحقق الكثير إن شاء الله، بالتوفيق لك و للجميع إن اشء الله

يحيى
04-18-2016, 21:58
بارك الله فيك علـى هذه المؤشرات القيمة وعلى هذا الطـرح الممـيز
لـك مـني أجمـل التحـيات ودمـت فـي أمـان الله وحفـظه
تحيـاتي الحـارة

عبد الرحيم رافا
04-18-2016, 23:11
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اهلا ومرحبا بك . امسينا و امسى الملك لله لا إله إلا الله ان شاء الله نتوفق في الرد على مواضيعكم
يا اخي يبقى قرار انستا فوركس هو القرار الاخير

saleh1991
04-18-2016, 23:31
موفق اخي

abdel aziz
04-19-2016, 00:00
بدون تعليق الادارة ليس لها تعليق ابدا هذا ما مازلنا ننتظره من شركة انستا فوركس
لا استطيع افادتك في هذا الموصوع تقبل مروري اخي الغالي والف شكرررر

zee1996
04-19-2016, 00:06
اخي الفاضل، شركة انستا فوركس واضحة جدا بخصوص ان لها كامل الحق في إقفال اي حساب بونص المشاركات في اي وقت دون إبداء للأسباب و عموما افتح حساب جديد و ابدأ العمل من الصفر و اتمنى ان يعوض الله عليك بما هو أفضل و في النهاية أتمنى التوفيق لك و لجميع الاعضاء والزوار الكرام في المنتدى

asmaa mahmod
04-19-2016, 00:07
حصل خير واتعود تسحب ارباحك اول باول لان الشركه ممكن فى اى وقت تقفل حسابك بدون اى اسباب ربنا يعوض عليك

tarik chhaib
04-19-2016, 00:19
بالتوفيق لك وللجميع................

hosam1982
04-19-2016, 00:22
الحل الوحيد ان الشركة لاتقوم بأغلاق حسابات البونص عمل ايداع حتى لو ب 10 دولار في هذه الحاله اعتقد ان الشركة لن تقوم بأغلاق الحساب وستسمح لك بالسحب في اي وقت بصراحة انا لا اعرف ماذا فعلت كي يتم اغلاق حسابك بس خليني اقول لك ان ليس الموضوع في مدة الصفقات فقط لكن ايضا الهيدج ممنوع وانك يكون عندك حساب تاني بونص ممنوع وانك تفتح صفقات بلوت عالي ممنوع مثلا لو حسابك 100 دولار ممنوع فتح صفقات بأكثر من 50 سنت للنقطة

hossam123
04-19-2016, 06:43
واصل بشكل مباشر مع الدعم الفنى للشركة و ابلغهم بمشكلتك وباذن الله يساعدوك حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص

yousse
04-19-2016, 08:33
أخي يوجد في الحياة الكتير من الأشياء الغير العديلة ولكن عليك أن تصبير وتوجيهها وتمن أمين أحد الأعضاء أن يرد عليك

mego997
04-23-2016, 19:24

latraaa
04-23-2016, 21:05
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إن اش ءالله، كما أتمنى أن نراك تحقق الكثير من النتائج القيمة إ نشاء الله

best39
04-23-2016, 21:17
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته على الجميع اخواني ...
لا يمكن استرجاع الحساب يعنى من غير متجرب حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك نورت منتدى فوركس العرب...

عبد الرحيم رافا
04-24-2016, 22:11
اهلا و سهلا بك معنا في هذه الامسية الرائعة ان شاء الله في احسن منتدى عربي بالعالم
اخي ربما هناك مخالفة ما قدر اتركبتها

mego997
04-27-2016, 20:17

latraaa
04-27-2016, 20:57
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح و أتمنى من الإخوة الكرام أن يقوموا بالعمل على تقديم تفسير لمصل هده الأعمال التي أرى أنها كثرت من طرف شركة إنيستا في الوقت الراهن، بالتوفيق إن شاء الله

samyyy
04-28-2016, 01:23

مشكور اخي علي الموضوع تحياتي وتمنياتي لك ولجميع اعضاء المنتدي بالنجاح والتقدم والتوفيق

سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

Zezobebo3
04-28-2016, 03:05

abderrahmenanis
05-07-2016, 00:06
بالتوفيق لك وللجميع

Zakariaa
05-07-2016, 00:27
لا اخي لا بد من وجود سبب مقنع في ذلك و لو سبب واحد
اسال الله العلي القدير ان يوفقك لما يحبه و يرضاه

hamzakaka
05-07-2016, 00:30
مشكور اخي الكريم لازم يكون في سبب هو فعلا الشركة ليها الحق
تقفل الحساب من غير اسباب لكن اكيد في سبب
تقبل مروري

Iheb1302
05-07-2016, 01:00
للاسف أخي الكريم هذا الحساب لا يمكن استرجاعه أبدا و الشركة دائما لها نفس الجواب
أن الحساب البونص من حق الشركة انها تغلقه بدون أي سبب
تقبل مروري و فائق احترامي

ibi
05-07-2016, 21:14
اهلا بجميع الاعضاء سواء المشاركين او المشرفين في هذا المنتدى الرائع و الافضل على المستوى العربي حياكم الله
يا اخي شركة انستا فوركس لا يمكن ان تقول عنها شيئ

drissou45
05-07-2016, 21:19
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته , مساء النور للجميع
بارك الله فيمك اتمنى ان تفيدونا بالقواعد كاملتا وشكراااا
تقبل مروري اخي الفاضل ,تحياتي لك

beast4ever
05-07-2016, 21:24
لاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحك
وربنا يعوض عليك وتقبل مروري تحياااتي

Khodz20
05-08-2016, 20:16
بالتوفيق لنا وللجميع

never1
05-11-2016, 14:29
اخى العزيز انه من الافض فكرة انا برده امتنعت عن المنتدى لمد السلام عليكم اخي العزيزوالمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى من والحمد لله الهندسةامتحكليمن ة اناتكا لسلامانا انك خلصت الفاضل ثانوية عاما لشهرين اللى فاتوك دولة على خير وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى كلية تاطب البيطرى وعلىة شهرين او اقل قليلا لانى كنت مشغول بامتحانات السنة النهائية

golden1985
05-11-2016, 14:46
هلا بيك معانا اخى الفاضل
بالتوفيق لك وللجميع وتقبل مرورى وشكرا...

AmrElsayed
05-11-2016, 14:48
اممممم بدون سبب؟!

مبتدئ و لكن...
05-11-2016, 14:48
ادخل على القسم التعليمى هنا فى المنتدى وتقدر ان تتعلم الكثير به الكثير من الدروس االمفيدة
والموضوعات التى تساعدك على ذلك اتمنى التوفيق للجميع الله الموفق والمستعان

hgxtwist
05-11-2016, 15:42
شكرا اخي الكريم على هذا الموضع الرائع والقيم
تسلم ايديك افدتنا كتير كتير
موفق ان شاء الله

kary
05-11-2016, 20:10

---------- Post added at 05:10 PM ---------- Previous post was at 04:06 PM ----------

اهلا وسهلا بيك اخنا الكريم
نورت منتدى فوركس العرب,
بالتوفيق لنا وللجميع

snapping
05-11-2016, 20:18
بسم الله الرحمن الرحيم حاجة غريبة اخي الكريم لازم يكون في سبب هو فعلا الشركة ليها الحق تقفل الحساب من غير اسباب لكن اكيد في سبب
تقبل مروري...

mahmoud5
05-20-2016, 18:05
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب

احمد عبد الباسط
05-24-2016, 20:06
بسم الله الرحمن الرحيم
انت بتقول انك سحبت 60 دولار يعنى مافيش اى نية ان الشركة تقفل حسابك وقتها وانت رابح
يبقى اكيد فية حاجة غلط انت عملتها
علشان كدة اتقفل حسابك
مافيس حساب بيتقفل من غير سبب

golden1985
05-24-2016, 21:48
للاسف في حال الاغلاق لا يمكن استرجاع الحساب يعنى من غير متجرب حاول ان تفتح حستب جديد و ابدء العمل من جديد ربما حضرتك لك اكثر من حساب بونص و تم اكتشافك وشكرا لك تقبل مرورى..

latraaa
05-24-2016, 22:36
مشكور أخي الكريم على الموضوع و على الرأي و على الطرح القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و أتمنى أن يستفيد منها الإخوة الكرام إ نشاء الله، كما أتمنى أن نراك من اللدين يحققون الكثير من المعلومات الراقية

golden1985
05-24-2016, 22:43
من المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب حيث يمكن ان يكون بسببك واتمنى رجوع ارباحك وشكرالك تقبل مرورى..

hossam123
05-24-2016, 23:04
لواحد اذا كان يتعب خلال شهر وفي الاخير يقع هذا التعسف اكيد هذا قهر مقصود واستغلال لللجهد
لكن لو تتصل بالدعم وتسلهم السبب وتخبرنا

eyad ghanem
05-25-2016, 03:34
السلام عليكم ورحمة الله
المفترض ان تقوم بالاتصال بالشركه وتقوم بشرح وجهه نظرك مره اخرى يمكن ان يكون الخطأ بسببك
او من الممكن ان تسأل احد المحترفين فى الفوركس ليقوم بشرح لك السبب وتقبل مروري

AHMED NOLE
05-25-2016, 03:51
للاسف حصل معاياي الموضوع ده من فتره ومش بيرجع مهمها ان كان الحساب اللى اتقفل خلاص ابدأ من جديدي
والله يوفق الجميع والله يوفقك والله المستعان

slimane1
06-10-2016, 20:30
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته أخى الكريم مشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة عن مجال رائع جدا الا و هوالمشتقة في الفوركس ولكن اتمنى ان تعيد شرح الموضوع اخي الحبيب شكرا لك على هذه المواضيع المهمة والمهم التعليم اولا والفوركس سينتظرك الى ان تنتهى جزاك الله كل خير بالتوفيق ان شاء الله

latraaahr
06-10-2016, 21:05
مشكور اخي الكريم على الموضوع و على الراي و على الطرح القيم و على المعلومات التي تقدمت بها و التي أتمنى ان يستفيد منها الإخوة الكرام غ شاء الله، كما أتمنى أن نراك تقحق الثكير م نالملعوامت الراقية القيمة إ نشاء الله

nehad
06-10-2016, 21:22
مشكور اخي الكريم ولكن لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات
والشروط ولذلك ارجو الرجوع إلى المسئولين وسوف يقومون بتوع يتكلم أكثر
وارجو تقبل مرورى ....

dora1
06-14-2016, 17:00
اخى العزيزمشكور على هذا الموضوع لقد اعجبني موضوعك كثيرا فهو منظم و منسق كثيرا و مليء بالمعلومات الرائعة التي تقدمت بها و أتنى ان يعرف الإخوة الكرام كيف يستفيون منها إن شاء الله والمهم التعليم اولا وان شاء الله تقدر تحقق النجاح الباهر فى الفوركس بارك الله فيك اخي على هدا الموضوع الجميل و ربي يجعلو في ميزان حسناتك الله يهدينا و يهدي جميع المسلمين

kymslye
06-15-2016, 16:48
للأسف أخي ممكن أنك دخلت توقيت لأخبار دون أن تدري أو أنك خالفت أحد قوانين وشروط لمنتدى لأنه كيف في 3 ساعات برأس مال 96 دولار تحقق ضعف المبلغ أكيد في شئ قمت بعمله مخالف

abokamar
06-19-2016, 17:48

magdy mahmud
06-21-2016, 14:29
اظن اخي انك خالفت القوانين لان الشركة لا تستولي علي اموال الناس لانها شركة كبيرة ومحترمة
هناك اخطاء مثل المتاجرة وقت الاخبار او زيادة اللوت عن اللوت المسموح

nonam
06-21-2016, 14:41
السلام عليكم .... بالفعل القوانين بتاعه التداول انت لابد ان تتعامل معاها ا علي وجة الدقة لان التعاملات مع اللوت العالي كمان من الممكن ان يكون من الاخطاء اللي بتودي الي اغلاق الحساب
بالتوفيق ان شاء الله في التداول

raouf41
06-21-2016, 15:10
السلام عليكم ورحمة الله اخي الكريم اظن انه في حالة ما اغلق الحساب لا يمكنك استرجاعه يكفي ان تقوم بفتح حساب جديد

abokamar
06-21-2016, 15:13

refata
06-21-2016, 15:45
اعمل حساب جديد وكلم خدمه الدعم يمكن فيه مشكل بالفعل

aadel990
06-21-2016, 15:49
يعنى كدا منسحبشى خالص يعنى ولا ايه ولا نجمع ربح كويس ونسحبه مره واحده وبعد كدا الحساب يتقفل وهوه فعلا ممنوع المتاجره وقت الاخبار انا لازم اكلم الدعم واشوف ايه الشروط

ramzi77
06-21-2016, 15:55
لسلام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته اما بعد اخي الكريم شكرا على هذه المساهمه الرائعه الخاصه باساس الخساره والتي يستفيد منها
كل متداول في مجال الفوركس نعم يجب ان تعلم كل شىء عن تجارة الفوركس
لكي نكون على درايه تامه عند التداول على المال الحقيقي

zarour soufyane
06-21-2016, 16:00
اخي الكريم لابد انك لم تحترم احد القوانين المتعلقة بالبونص او التداول على انيستا فوركس اد انك ادا لم تحترم قواعد البونص من شان القائمينة على المنتدى ان يراسلون الشركة و يتم توقيف الحساب
بالتوفيق

zee1996
06-21-2016, 16:12
اخي الفاضل انا راسلت الشركة بعد إقفال حساب احد الإخوان الذين قمت بدعوتهم إلى المنتدى و قالوا لي ان الشركة تحتفظ بحق أقفل اي حساب بونص يخالف قوانين وشروط الشركة و عندما سألت عن القوانين رفضوا مدي بها و في النهاية التمنيات للجميع بالتوفيق

الصبر
06-21-2016, 16:14
بعد التحيه اخواانى الكرام
يشرفني شخصيا الشكر الجزيل للعضو صاحب الموضوع الاكثر من رااائع
على جميع الاعضااء العمل على اقوي النقااااط
جعله الله فى ميزان حسناتك اخي الكريم
تقبل مروري♣♠6

omarballouch
06-22-2016, 01:50
السلام عليم يا اخي الكريم
انا متأكد بأنك قمت بمخالفة قوانين انستافوركس ، لكن الحل جد بسيط
ما عليك سوى ان تستثم المبلغ الذي ربحته

kaka16
06-22-2016, 12:14

samieh
07-30-2016, 17:54
والله يا اخوانى الواحد بيسمع كلامكم ده وتبتدى الوساوس تراوضه نرجوا من الاخوة اللى اتقفل حسابهم ان يقولوا لنا الحقيقة كلكوا بتقولوا لم نخالف شروط التداول والشركة لا توضح الاسباب مما تفتح مجالا للشك فى التلاعب بالاعضاء يا ريت لوحد من المسئولين فى المنتدى يوصل صوتنا لانستا بابداء اسباب غلق الحسابات

golden19920
07-30-2016, 18:13
اخي الكريم عليك بمراسلة الدعم الفني لشركة انيستا فوركس والاستفسار عن سبب الاغلاق لان بكل بساطة من الممكن انك قمت بعمل غير شرعي مخالف لسياستهم ارجو ان اكون قد افدتك

basma.seif
07-30-2016, 18:41
مرحبا
فعلاً هو على موقع الشركة منصوص على ان الشركة لها الحق في الغاء او اقفال حساب الشخص نهائى دون الرجوع اليه او ابداء السبب و لكن حاول ان تفتكر و راجع الاوقات في فتح و غلق الصفقات اكيد انت قفلت قبل الميعاد

emad1796
07-30-2016, 18:45
لابد انك خالفت القوانين فى شيئ اخى مش معقول الشركة هتقفل حسابك وخلاص انا انصحك بانك تراسلهم اكثر من مرة والا عليك بعمل حساب اخر والله يعوض عليك

bakup28
07-30-2016, 19:09
السلام عليكم ورحمه الله
لا يمكن أن يقوم أحد بقفل حساب أو صفقه بدون فعل خطأ
أو بسبب يمكن أن يكون ممنوع فى الاجراءات والشروط
ولذلك ارجو الرجوع إلى المسئولين وسوف يقومون بتوع يتكلم أكثر

basma.seif
07-30-2016, 23:09
مرحبا
صراحة شركة انستا و ادارتها و متابعة الدعم لكل الحسابات الخاصة بالبونص محترمين جداً و اكيد انت فعلت شئ مخالف ولم تحس بما فعلته و ان لم يجاوبوك يعتقدون انك تعمل مش فاهم و لا يحبون يضيعون وقت حاول انشأ حساب جديد و التزم بالقواعد

maher25
07-30-2016, 23:20
السلام عليكم
بد من انك قمت بمخالفة القوانين . ونحن نريد معرفه هذه القوانين جيدا فاغلبنا لا يعرفها قوانين انستا فوركس
وشكرا

khalidjoker
08-14-2016, 02:48
السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته، أما بعد:
ٱحسن حل هو أن تراسل شركة إنستافوركس، وأن تستفسرهم عن مشكلتك مع أنني متأكد أنك خالفت على الأقل شرط من شروط البونص.
و السلام عليكم ورحمة الله تعالى و بركاته.

0o0KaRiM0o0
08-14-2016, 11:12
راجع نفسك ربما كسب اكثر من 9 دولارات في صفقة واحدة( ممنوع ربح اكثر من 10% في صفقة واحدة)
تقبل مروري

رومانى
08-14-2016, 12:56
اخى الفاضل لو انت قد فعلت شئ ما خطأ ما كانوا سمحوا لك بسحب الارباح فربما هناك
شئ ما خطأ وعليك بالحوار معهم عن طريق الدعم فى شركة انستا نفسها او عن طريق الفيس فى المنتدى .

lebouziramzinio
08-14-2016, 13:31
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بعد بسم الله الرحمن الرحيم أما بعد اخي الفاضل للاسف انا جديدة فى هذا المنتدى ولا اعرف الكثيرهنا

amedz
08-14-2016, 13:34
للأسف ناس كتير بتشتكى من القصة دى أن لو الربح كبير الشركة بتوقف الحساب أتمنى ميحصلشى معايا كدة انا لسة اول مرة اتاجر واتمنى لما أحقق ربح اسحبه بدون مشاكل

Caspirinou
08-14-2016, 14:29
ربما هنالك خطأ ما حصل من نفس الشركه راسلهم اخي على الدعم الفني وهم يفهمونك على كل شيء ولك التقدير

mohammed26
08-14-2016, 15:47
لسلام عليكم ورحمة الله و بركاته
اهلا و سهلا ,نطلب من اصحاب الخبرة الافادة لهم جزيل الشكر و التقدير
تقبلوا تحياتى

bodamj
08-14-2016, 16:51
والله اخى كل الى اعرفه عن شركه انستا انها ممكن تقفل حسابك بدون سابق انزار او اى اسباب مفهومه والدعم لا يوضح ذبلك حصل هذا مع اصدقائى